Πέμπτη, 2 Ιουλίου 2015

Όνειρα κάνω





















01. Καιρός να φύγω Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Λίγα κομμάτια έρωτα, | στην τσέπη μου τα βρήκα, | σε ένα παλιοπαντέλονο, | που φόραγα μικρός... | Μου τα 'δωσε η μάνα μου | και η ζωη για προίκα, | όμως μαζί με εσένανε | τα ξόδεψα ο τρελός... | Καιρός, να φύγω από 'σενα να ζήσω για 'μενα, | καιρός, να κάνω ό,τι θέλω να μπαίνω να βγαίνω, | καιρός, και σ'οποιον αρέσω μα δεν θα μπορέσω αλλιώς. | Καιρός, να φύγω από 'σενα να ζήσω για 'μενα, | καιρός, να κάνω ό,τι θέλω να μπαίνω να βγαίνω, | καιρός, και σ'οποιον αρέσω μα δεν θα μπορέσω αλλιώς, καιρός!!! | Δεν άντεχα τα χάλια μου, | και όλη την μιζέρια, | να κάνω επανάσταση, | φοβόμουν ο δειλός.. | Μην πέσω στα χειρότερα, | ποιος ξέρει σε τι χέρια, | και ξαφνικά τρελάθηκα | και είπα πια καιρός... | Καιρός, να φύγω από 'σενα να ζήσω για 'μενα, | καιρός, να κάνω ό,τι θέλω να μπαίνω να βγαίνω, | καιρός, και σ'οποιον αρέσω μα δεν θα μπορέσω αλλιώς. | Καιρός, να φύγω από 'σενα να ζήσω για 'μενα, | καιρός, να κάνω ό,τι θέλω να μπαίνω να βγαίνω, | καιρός, και σ'οποιον αρέσω μα δεν θα μπορέσω αλλιώς, καιρός!!!

02. Τελειώσαμε, τελειώσαμε Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Ανάποδα θα βάλω το ποτήρι | θα σπάσω το μπουκάλι που κρατώ, | καλύτερα να κάνω χαρακίρι | παρά να πιω και να σε θυμηθώ. | Θα βάλω χειροπέδες στην καρδιά μου | και μοναχός μου θα φυλακιστώ | στο δρόμο θα πετάξω τα κλειδιά μου | παρά να βγω και να σ’ αναζητώ. | Δεν έχω άλλες αντοχές, | δεν έχω πια επιστροφές. | Τελειώσαμε, τελειώσαμε | και πήραμε και δώσαμε. | Θα κόψω το τσιγάρο που καπνίζω | και γέφυρες και κάθε επαφή, | γιατί με τον καπνό σε ζωγραφίζω | και φτιάχνω τη δική σου τη μορφή.

03. Όνειρα κάνω Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Όνειρα κάνω και για τους δυο μας | και περιμένω να ξαναρθείς. | Κόκκινο βάφω το όνειρο μας | έλα και μην αργείς. | Κάνω κουράγιο κι όλο ελπίζω | στοίχημα βάζω με το καημό. | Ξέρω να χάνω και να κερδίζω | κι αν πέσω κάτω θα σηκωθώ. | Όνειρα κάνω όμως σε χάνω, | και πάω να τρελαθώ | Μείναμε μόνοι γράφει η οθόνη | τέλος για μας τους δυο. | Σχέδια κάνω πάνω στην άμμο | χτίζω παλάτια από χαρτί. | Όμως το ξέρω παίζω και χάνω | και πάλι απ’ την αρχή. | Εκεί που μπήκες δύσκολα βγαίνεις | και θα `ναι θαύμα αν θα σωθείς. | Χέρι βοήθειας μην περιμένεις, | μην περιμένεις άκρη να βρεις.

04. Δίχως σου  Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Αχ, πες μου πως θα κάνω εγώ δίχως σου | μ’ έχεις αποκλείσει κι απ’ τον ύπνο σου. | Έχω μετανιώσει κι επαναστατώ | θέλω να πεθάνω πριν να γεννηθώ. | Πίνω και μεθάω που δεν έπινα | δε μ’ αναγνωρίζω όπως έγινα. | Πες μου πως θα κάνω εγώ δίχως σου | έκλεισες τους δρόμους όλους πίσω σου. | Αχ, πες μου πως θα κάνω εγώ δίχως σου, | την περπατησιά σου και τον ίσκιο σου. | Φάντασμα η μορφή σου μες το σπίτι μου | έρωτα μου ψεύτη και αλήτη μου. | Πίνω και μεθάω που δεν έπινα | δε μ’ αναγνωρίζω όπως έγινα. | Πες μου πως θα κάνω εγώ δίχως σου | μ’ έχεις αποκλείσει κι απ’ τον ύπνο σου.

05. Έλα πάρε με Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Κρεμασμένος στο κενό, | δίχως γη και ουρανό | σαν τρελός ακολουθώ με τα μάτια μου δεμένα. | Δε με νοιάζει αν χαθώ, | αν χαθώ, αν τρελαθώ, | φτάνει να σε ξαναβρώ μάτια μου αγαπημένα. | Σ’ έψαχνα εδώ, σ’ έψαχνα εκεί, | σ’ έψαχνα παντού | μα εσύ αλλού. | Έλα πάρε με, | όπου θες εσύ | κι απ’ το ψέμα βγάλε με | μ’ ένα σου φιλί. | Κάποια νύχτα σαν κι αυτή | θα γυρίσεις σαν τρελή | και της πόρτας το κλειδί θα ζητάς απελπισμένα. | Μα θα είναι ανοιχτά | και η πόρτα κι η καρδιά | μόνο εγώ δε θα `μαι εδώ μάτια μου αγαπημένα.

06. Του άντρα το ζεϊμπέκικο Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Του άντρα το ζεϊμπέκικο είναι αϊτού φτερούγισμα | και δυο σταγόνες αίμα, | που πέφτει απ’ τα βλέφαρα | στο πάτωμα του κόσμου. | Η γη γυρίζει ανάποδα κι ο ήλιος βασιλεύει, | του άντρα το ζεϊμπέκικο | είναι Θε μου ρεμπέτικο | τ’ ακούει και θεριεύει. | Του άντρα το ζεϊμπέκικο είναι θυμού το ξέσπασμα | και μαύρη καταιγίδα, | παρηγοριά και σκέπασμα | στου έρωτα τα λάθη. | Το φως το σαββατιάτικο στην πλήξη στην ανία, | του άντρα το ζεϊμπέκικο | είναι τσιγάρο σέρτικο | και θεία κοινωνία. | Του άντρα το ζεϊμπέκικο είναι τ΄ αγγέλου πέταγμα | και μαύρο κομπολόι, | που σπάει μες τα χέρια του | και πέφτει και σκορπάει. | Είναι γλυκό παράπονο γλυκό σαν πετιμέζι, | του άντρα το ζεϊμπέκικο | είναι τραγούδι κλέφτικο | στου πόνου το τραπέζι.

07. Σαν την άνοιξη Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Κι ύστερα από τόσα χρόνια σε συνάντησα | άνοιξα τα δυο μου χέρια και σε κράτησα. | Φώναζα απ’ τη χαρά μου σ’ αγαπώ πολύ | μου `λειψε η αγκαλιά σου κι ένα σου φιλί. | Ήσουνα ωραία σαν την άνοιξη | πόρτα μου μοιραία και ορθάνοιχτη. | Και με πήρες απ’ το χέρι ξημερώματα | γίναν ένα οι ψυχές μας και τα σώματα. | Και προτού να χωριστούμε μου `δωσες να πιω | κόκκινο φιλί στο στόμα για να σ’ αγαπώ. | Ήσουνα ωραία σαν την άνοιξη | Ύστερα άλλαξαν όλα, θαύμα έγινε | το χαμόγελο στα χείλη ήρθε κι έμεινε. | Βγήκε ελεύθερη η καρδιά μου απ’ την άβυσσο | ξαναγύρισα και πάλι στον παράδεισο.

08. Φωτεινό μου καλοκαίρι Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Και το φεγγάρι ολόγιομο | Και η καρδιά γεμάτη | Θα πάρω το μονόδρομο | Που βγάζει στην αγάπη | Να΄σαι εσύ ο ουρανός | Να΄μαι εγώ τ΄αστέρι | Φωτεινό μου καλοκαίρι | Ο Χειμώνας δε θα΄ρθεί | Όσο μ΄αγαπάς εσύ | Και το κορμί να καίγεται | Να θέλει το δικό σου | Δε γράφεται δε λέγεται | Η Νύχτα στο πλευρό σου | Να΄σαι εσύ ο ουρανός | Να΄μαι εγώ τ΄αστέρι | Φωτεινό μου καλοκαίρι | Ο Χειμώνας δε θα΄ρθεί | Όσο μ΄αγαπάς εσύ

09. Στου κάτω κόσμου τα σκαλιά Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Στου κάτω κόσμου τα σκαλιά θα περπατήσω | θα βρω αγίους και αμαρτωλούς μαζί | κι όπως θα πίνουμε με πόνο θα ρωτήσω | πώς να γιατρέψω μιας αγάπης την πληγή. | Θα κάνουν γλέντια και θα πίνουν στην υγειά μου | και θα χορεύουνε ζεϊμπέκικο παλιό | και θα γελάνε με τα χάλια τα δικά μου | που μια γυναίκα με κατάντησε τρελό. | Στου κάτω κόσμου τα σκαλιά θα περπατήσω | θα κάνω φίλους κι αδελφούς αληθινούς | με τους αλήτες του ντουνιά θα ξενυχτήσω | θα μάθω πράγματα που δεν τα βάζει ο νους.

10. Ποτέ, ποτέ Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Ποτέ, ποτέ, | κακό δεν έκανα, ποτέ | κι ας θέλανε οι άλλοι το κακό μου. | Τι κι αν πέρναγα του πόνου το όριο μου | το κρατούσα μόνο για τον εαυτό μου. | Το χαμόγελο δε μου `λειψε απ’ τα χείλη | κι ας μου κλέβανε το λάδι απ’ το καντήλι. | Ποτέ, ποτέ, | κακό δεν έκανα, ποτέ. | Πώς να πας κόντρα στο πεπρωμένο, | ότι γίνεται είναι γραμμένο. | Και στο ψέμα εγώ δε χωράω | μοναξιά μου πολύ σ’ αγαπάω. | Ποτέ, ποτέ, | κακό δεν έκανα, ποτέ. | Ποτέ, ποτέ, | κακό δεν έκανα, ποτέ | κι ας θέλανε οι άλλοι το κακό μου. | Ένα ήτανε και είναι τ’ όνειρο μου | να `χω πάντα καθαρό το μέτωπο μου. | Να ζητάω και συγγνώμη απ’ τον εχθρό μου | η αγάπη είναι τ’ όπλο το δικό μου.

11. Με γέννησε η θάλασσα Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Με γέννησε η θάλασσα | με τα φτερά τ’ ανέμου | σε σένα καταστάλαξα | δεν έφυγα ποτέ μου. | Και είμαι τ’ αεράκι σου | και είσαι η γοργόνα | και πίνουν το κορμάκι σου | σταγόνα τη σταγόνα. | Τα μάτια σου με ρώτησαν | αν σ’ αγαπώ ακόμα | και τα δικά μου φώτισαν | και είπαν μ’ ένα στόμα. | Δε γίνεται ο έρωτας | χωρίς τα χρώματα σου, | χωρίς το άγιο γέλιο σου, | χωρίς την αγκαλιά σου.

12. Δεν μπορείς να με ξεχάσεις Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Δεν μπορείς να με ξεχάσεις, | ούτε `γω μπορώ, | και στην κόλαση να φτάσεις | θα σ’ ακολουθώ. | Θα `μαι αέρας στα φτερά σου | φως στον ουρανό, | άγγελος και φύλακας σου | γιατί σ’ αγαπώ. | Θα `μαι κέρμα που κυλάει | στην παλάμη σου, | στεναγμός που δεν περνάει | κι η αγάπη σου.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης