Δευτέρα, 13 Ιουλίου 2015

Ο Γιώργος Νταλάρας τραγουδά ρεμπέτικα





















01. Του Βοτανικού ο μάγκας Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Λάκης Τσώλης
Του Βοτανικού ο μάγκας πέθανε την Κυριακή | και τον κλάψαν οι κοπέλες κι όλοι οι φίλοι οι καρδιακοί. | Του Βοτανικού το μάγκα, το καλύτερο παιδί, | στα μπουζούκια, στις ταβέρνες πια κανείς δε θα τον δει. | Πάντα όμορφα γλεντούσε και δεν έκανε κακό | και τον αγαπούσαν όλοι μέσα στο Βοτανικό. | Του Βοτανικού το μάγκα, το καλύτερο παιδί, | στα μπουζούκια, στις ταβέρνες πια κανείς δε θα τον δει. | Του Βοτανικού ο μάγκας είχε ωραίο παρελθόν | απ’ τα γλέντια και απ’ τους μάγκες θα ’ναι τώρα πια απών. | Του Βοτανικού το μάγκα, το καλύτερο παιδί, | στα μπουζούκια στις ταβέρνες πια κανείς δε θα τον δει.

02. Θα βρω μουρμούρη μπαγλαμά Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Θα βρω μουρμούρη μπαγλαμά | σαν άνθρωπος να κλαίει | να του χτυπώ τα τέλια του | τον πόνο μου να λέει | Το μαράζι της καρδιάς μου | θα το διώχνει ο μπαγλαμάς μου | Δεν τον χωρά τον πόνο μου | η δόλια η καρδιά μου | ο μπαγλαμάς μ' απόμεινε | στερνή παρηγοριά μου | Το μαράζι της καρδιάς μου | θα το διώχνει ο μπαγλαμάς μου | Θα βρω μουρμούρη μπαγλαμά | φίλο μου να τον κάνω | αφού κανείς δε με πονά | μαζί του θα πεθάνω | Το μαράζι της καρδιάς μου | θα το διώχνει ο μπαγλαμάς μου

03. Όλοι οι ρεμπέτες του ντουνιά Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Μάρκος Βαμβακάρης | Στίχοι: Μάρκος Βαμβακάρης
Όλοι οι ρεμπέτες του ντουνιά | εμένα μ' αγαπούνε | μόλις θα μ' αντικρίσουνε | θυσία θα γενούνε | Όσοι δε με γνωρίζουνε | τώρα θα με γνωρίσουν | εγώ κάνω την τσάρκα μου | κι ας με καλαμπουρίζουν | Και 'γώ φτωχός γεννήθηκα | στον κόσμο έχω γνωρίσει | μέσα απ' τα φύλλα της καρδιάς | εγώ έχω μαρτυρήσει | Όλοι οι κουτσαβάκηδες | που ζούνε στο κουρμπέτι | κι αυτοί μες στην καρδούλα τους | έχουν μεγάλο ντέρτι

04. Απ' τα ψηλά στα χαμηλά Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Απ' τα ψηλά στα χαμηλά | κι απ' τα πολλά στα λίγα | αχ πώς κατάντησα στη ζωή | κι από το πρώτο το σκαλί | στο τελευταίο πήγα | Μα κανένας δε μου φταίει | για το χάλι μου | σπάσιμο θέλει το κεφάλι μου | Απ' τις κακιές παρέες μου | ηρθ' η καταστροφή μου | ρεζίλεψα στην τρέλα μου | τ' όνομα του πατέρα μου | και κλαίω απ' την ντροπή μου | Μα κανένας δε μου φταίει | για το χάλι μου | σπάσιμο θέλει το κεφάλι μου | Στο πατρικό το σπίτι μου | θέλω για να γυρίσω | με τι κουράγιο όμως να μπω | και στους δικούς μου τι να πω | πώς να τους αντικρύσω | Μα κανένας δε μου φταίει | για το χάλι μου | σπάσιμο θέλει το κεφάλι μου

05. Τα παιδιά της γειτονιάς σου Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Παραδοσιακό | Στίχοι: Παραδοσιακό
Σαν σουρώνω πέφτω κάτω και λασπώνομαι | σαν σουρώνω πέφτω κάτω και λασπώνομαι | βάζω μπρός τα δυο μου χέρια και σηκώνομαι | βάζω μπρός τα δυο μου χέρια και σηκώνομαι | Τα παιδιά της γειτονιάς σου με πειράζουνε | τα παιδιά της γειτονιάς σου με πειράζουνε | πάλι μεθυσμένος είσαι μου φωνάζουνε | πάλι μεθυσμένος είσαι μου φωνάζουνε | Τα παιδιά της γειτονιάς σου τα μπαγάσικα | τα παιδιά της γειτονιάς σου τα μπαγάσικα | θα τα πιάσω να τα δείρω να ‘ναι χάσικα | θα τα πιάσω να τα δείρω να ‘ναι χάσικα

06. Φορτώθηκα τις τύψεις μου Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Φορτώθηκα τις τύψεις μου | και με σκυφτό κεφάλι | την πόρτα σου αγάπη μου | ξαναχτυπώ και πάλι | Χιλιάδες δρόμους άλλαξα | σε σένα καταστάλαξα | Σε ξένες μέσα αγκαλιές | ζητούσα το φιλί σου | μα την καρδιά μου αγάπη μου | την ένιωθα δική σου | Χιλιάδες δρόμους άλλαξα | σε σένα καταστάλαξα

07. Για την απονιά σου Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Νίκος Γούναρης | Στίχοι: Νίκος Γούναρης
Για την απονιά σου μες στη γειτονιά σου | κάθε βράδυ πίνω και μεθώ | μ' έχεις ξετρελάνει δεν αντέχω φτάνει | τ' όνομά σου λέω όπου βρεθώ | Πες μια λέξη μόνο να ξεχνώ τον πόνο | που για σε περνώ κάθε βραδιά | πάρε με κοντά σου μες την αγκαλιά σου | γιάτρεψε τη δόλια μου καρδιά | Μέρα νύχτα κλαίω κι όμως δεν το λέω | ούτε σε κανένα θα το πω | μόνος μου το ξέρω κι όμως υποφέρω | κι όλα αυτά γιατί σε αγαπώ

08. Νύχτωσε χωρίς φεγγάρι  Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Νύχτωσε χωρίς φεγγάρι | το σκοτάδι είναι βαθύ | κι όμως ένα παλικάρι | δεν μπορεί να κοιμηθεί | Άραγε τι περιμένει | απ' το βράδυ ως το πρωί | στο στενό το παραθύρι | που φωτίζει με κερί | Πόρτα ανοίγει πόρτα κλείνει | με βαρύ αναστεναγμό | ας μπορούσα να μαντέψω | της καρδιάς του τον καημό

09. Τι σου λέει η μάνα σου για μένα Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Κώστας Σκαρβέλης | Στίχοι: Κώστας Σκαρβέλης
Τι σου λέει η μάνα σου για μένα | κι όλο με κοιτάς με μάτια δακρυσμένα | θέλει μ' άλλονε να κουβεντιάζεις | και εμένα πια να με ξεχάσεις | και εμένα θέλει πια να με ξεχάσεις | Έννοια σου και δε θα μου γλιτώσει | όλα τα σπασμένα αυτή θα τα πληρώσει | θα την κάνω εγώ ν' αναστενάζει | να πονεί να κλαίει και να φωνάζει | να πονεί να κλαίει και ν' αναστενάζει | Ό,τι θέλει αυτή δε θα μου κάνει | αν δε μετανιώσει πες της θα πεθάνει | δε θα της περάσει μη φοβάσαι | πάντα μες την αγκαλιά μου θα 'σαι | πάντα μες την αγκαλιά μου συ θε να 'σαι

10. Είμαι ένα κορμί χαμένο Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Ειμ' ένα κορμί χαμένο ένας άσωτος υιός | απ' το σπίτι μου φευγάτος κι απ' τον τόπο μου μακριά | στο γκρεμό κατρακυλάω κάθε μέρα πιο βαθιά | Για σένα άπονη αργοπεθαίνω | για σένα έγινα κορμί χαμένο | Σαν τα μαύρα νυχτοπούλια μέσα στα σκοτάδια ζω | δεν υπάρχει πια για μένα σωτηρία στη ζωή | το φινάλε μου θα είναι πόνος και καταστροφή | Για σένα άπονη αργοπεθαίνω | για σένα έγινα κορμί χαμένο | Της ζωής τ' αστροπελέκια δίχως λύπη με χτυπούν | μα εγώ δεν το λυπάμαι το χαμένο μου κορμί | μοναχά μια μάνα κλαίω που την πίκρανα πολύ | Για σένα άπονη αργοπεθαίνω | για σένα έγινα κορμί χαμένο

11. Παραπονιάρικο Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Απόστολος Χατζηχρήστος | Στίχοι: Γιάννης Λελάκης
Ό,τι κι αν έχεις στην καρδιά | να μου το λες μικρό μου | κι όχι να κάθεσαι να κλαις | παραπονιάρικό μου | Και αν σε πίκρανα εγώ | με τον εγωισμό μου | συμπάθησέ με και μην κλαις | παραπονιάρικό μου | Απόψε θα 'ρθω να στο πω | πως σ' αγαπώ μικρό μου | και μην κρυφοστενάζεις πια | παραπονιάρικό μου

12. Μένα με λένε Περικλή Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Μένα με λένε Περικλή κι αν θες να μάθεις ρώτα | σε μένανε που έπεσες στο σπίτι μου που μπήκες | όχι όπως ήξερες αλλού μα όπως εδώ τα βρήκες | Αλλού έκανες τα κόλπα σου εδώ θα κάτσεις άγια | γιατί άλλα μάτια έχει ο λαγός και άλλα η κουκουβάγια | Κι άλλες πολλές θελήσανε με κλάμα να με ρίξουν | μα από γυναίκας δάκρυα δεν παίρνω εγώ χαμπάρι | και δε σηκώνω από καμιά ποτέ μου χαλινάρι | Μένα με λένε Περικλή κι αν θες να μάθεις ρώτα | σύμφωνα με τον άνθρωπο να φέρεσαι αναλόγως | γιατί θα πέφτει το ραβδί όπου δεν πέφτει λόγος

13. Είπα να σβήσω τα παλιά  Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Αιμίλιος Σαββίδης
Είπα να σβήσω τα παλιά | να κλείσω τα τεφτέρια | και σαν δυο φίλοι καρδιακοί | να δώσουμε τα χέρια | Πάνω στην κρύα σου καρδιά | χωρίς καιρό να χάσω | έριξα πάλι μια ζαριά | κι έφερα δύο κι άσσο | Όπου φυσάει ο βοριάς | σε παίρνει και σε πάει | είσαι γυναίκα μιας βραδιάς | ψεύτικα που αγαπάει

14. Καρδιά μου μην παραπονιέσαι Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Καρδιά μου μην παραπονιέσαι | εσύ τα φταις που τυραννιέσαι | Το 'ξερες πως θα σε κάψει | η φωτιά που θα σ' ανάψει | την εγνώριζες | Έλιωνες απ' τον καημό σου | μα στιγμή απ' το πλευρό σου | δεν τη χώριζες | Καρδιά μου μην παραπονιέσαι | εσύ τα φταις που τυραννιέσαι | Πως μπορούσε να σου δώσει | μαχαιριά να σε σκοτώσει | δεν το σκέφτηκες | Την επίστεψες στ' αλήθεια | μα σου πλήγωσε τα στήθια | και παιδεύτηκες | Καρδιά μου μην παραπονιέσαι | εσύ τα φταις που τυραννιέσαι

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης