Σάββατο, 4 Ιουλίου 2015

Τα ερωτικά του ‘50





















01. Να το πάρεις το κορίτσι Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Ζακ Ιακωβίδης | Στίχοι: Κώστας Νικολαΐδης
Κάποιο βραδάκι στις οκτώ | σας είδα πάνω στον Λυκαβηττό | εσένανε κι εκείνη και είδα να σου δίνει | χίλια φιλάκια στο λεπτό. | Σαν ήρθατε στη γειτονιά | θαρρώ η ώρα ήτανε εννιά | και οι κοπέλες όλες που ήταν κουτσομπόλες | φωνάζανε απ' τη γωνιά: | Να το πάρεις το κορίτσι | να το πάρεις, μην το παιδεύεις | να το πάρεις το κορίτσι είναι κρίμα, | να κοροϊδεύεις. | Είν' κορίτσι από σπίτι | και δεν είναι όπως τα άλλα | κι όταν σου μιλά γιά γάμο μην τρομάζεις | και μη θαρρείς πως είν' κρεμάλα. | Δεν σου λέμε να το πάρεις με τη βία, | να το πάρεις επειδή το αγαπάς | κι αν δεν ξέρεις το χορό του Ησαΐα, | μη φοβάσαι θα στον μάθει ο παπάς. | Έλα πάρτο, το κορίτσι | και μην κάνεις τον πεισματάρη, | όλη η γειτονιά φωνάζει να το πάρεις, | βρε το κορίτσι να το πάρεις.

02. Θυμήσου Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Αλέκος Παναγιωτόπουλος | Στίχοι: Κώστας Κοφινιώτης
Κλείσαν των ονείρων μας οι γρίλιες, | σβήσαν της αγάπης μας οι ζήλιες, | ποιος σ' έχει πάρει χλωμό φεγγάρι | και κρυφοκλαίω τώρα όταν δω ζευγάρι, | σε συλλογιέμαι και τυραννιέμαι, | ήσουν για μένα της ζωής μου ο σκοπός. | Θυμήσου κάποτε πόσο αγαπιόμαστε, | θυμήσου, πίκρες, χαρές πως μοιραζόμαστε, | θυμήσου, έκλαιγες κι έκλαιγα μαζί σου, | τώρα ποιος κλαίει όταν κλαις; | σε ποιον τον πόνο σου θα λες; | Θυμήσου, θυμήσου....

03. Καπετάνιε χαμογέλα Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Νίκι Γιάκοβλεφ | Στίχοι: Κώστας Νικολαΐδης
Ένας λύκος καπετάνιος απ' την Σύρα | στο καράβι τριγυρνά κάθε βραδιά | και θυμάται μια μικρούλα ζωντοχήρα | που του έφερε φουρτούνα στην καρδιά. | Το τσιμπούκι του δε σβήνει κι όλο πίνει | έχει βλέμμα σαν το κύμα αγριωπό | κι ένας μούτσος πίσω απ' ένα φινιστρίνι | τραγουδά όλο τον ίδιο το σκοπό. | Καπετάνιε, καπετάνιε χαμογέλα | η αγάπη είναι φουρτούνα που περνά | μην αφήνεις την καρδιά σου μια κοπέλα | σαν καράβι τώρα να την κυβερνά. | Στη ζωή μας μια γυναίκα δεν μας φτάνει | καπετάνιε τη ζωή για να χαρείς | ρίξε άγκυρα στο πρώτο το λιμάνι | και καινούρια αγάπη κοίταξε να βρεις. | Μέρα, νύχτα με τα κύματα παλεύει, | ταξιδεύει για να βρει παρηγοριά | όμως όσο μακριά κι αν ταξιδεύει | η καρδιά του έχει αράξει στη στεριά. | Απ’ τα χέρια δεν αφήνει το τιμόνι | Το καράβι μες στα κύματα πηδά | Κι ο λοστρόμος σαν αρχίσει και νυχτώνει | με τους ναύτες απ’ την πλώρη τραγουδά | Καπετάνιε, καπετάνιε χαμογέλα | η αγάπη είναι φουρτούνα που περνά | μην αφήνεις την καρδιά σου μια κοπέλα | σαν καράβι τώρα να την κυβερνά. | Στη ζωή μας μια γυναίκα δεν μας φτάνει | καπετάνιε τη ζωή για να χαρείς | ρίξε άγκυρα στο πρώτο το λιμάνι | και καινούρια αγάπη κοίταξε να βρεις.

04. Άσ' το, το χεράκι σου Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Κώστας Καπνίσης | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Ξεκινήσαμε πρωί | κι είναι μεσημέρι | άσ' το, το χεράκι σου | να σου το κρατώ | Θά 'ρθει και το δειλινό | με το πρώτο αστέρι | ξεκινήσαμε πρωί | κι είναι μεσημέρι | Έχουμ' ως τ' απόγευμα | δρόμο αρκετό | τίποτ' άλλο αγάπη μου | τώρα δεν ζητώ | Ας το, το χεράκι σου | το μικρό σου χέρι | άσ' το, το χεράκι σου | να σου το κρατώ | Τώρα που νυχτώσαμε | σφίξε μου το χέρι | τώρα ακόμα πιο πολύ | το αναζητώ | Χάθηκε στα σύννεφα | το μικρό τ' αστέρι | τώρα που νυχτώσαμε | σφίξε μου το χέρι | Μη σε νοιάζει που το φως | είναι λιγοστό | και περπάτα δίπλα μου | όπως περπατώ

05. Θα `θελα να `σουνα το ταίρι μου Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Κώστας Κοφινιώτης
Όταν περνάς απ’ του σπιτιού μου τη γωνιά | σε περιμένω κάθε βράδυ να σου πω | Θα `θελα να `σουνα το ταίρι μου | να μ’ αγαπούσες περιστέρι μου | όλες τις ώρες να `μαστε μαζί | παντοτινά μαζί | Για τα χειλάκια σου τα ρόδινα | και το σακάκι μου θα το `δινα | για να σου χτίσω μια φωλιά χρυσή | να κατοικείς εσύ

06. Ένα βράδυ που 'βρεχε Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Νίκος Γούναρης | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Ένα βράδυ που ‘βρεχε που ‘βρεχε μονότονα | έφυγες αγάπη μου | ποιος σε πήρε να ‘ξερα | και θα τον εσκότωνα | ένα βράδυ που ‘βρεχε που ‘βρεχε μονότονα | Ένα βράδυ που ‘βρεχε μέχρι το ξημέρωμα | έφυγες αγάπη μου | αχ αυτός ο άτιμος | ήθελε μαχαίρωμα | ένα βράδυ που ‘βρεχε μέχρι το ξημέρωμα | Ένα βράδυ που ‘βρεχε μέχρι που εχάραξε | έφυγες αγάπη μου | η καρδιά μου σκίστηκε | η καρδιά μου σπάραξε | ένα βράδυ που ‘βρεχε μέχρι που εχάραξε

07. Έλα κοπέλα μου Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Χρήστος Γιαννακόπουλος
Τι χειμώνας βαρύς έλα απόψε νωρίς | έλα απόψε νωρίς, νωρίς και στο πείσμα το κουτό μην προχωρείς | τρυφερή βιαστική έλα απόψε εκεί | για μια νύχτα ερωτική στην σομπίτσα δίπλα την ηλεκτρική | Έλα μου κοπέλα μου εκεί στην τόσο γνωστή γωνιά | έλα μου κοπέλα μου να διώξεις την παγωνιά | Μαζί ως τις 6 κι ως να φέξει θα 'μαστε μαζί | Έλα μου κοπέλα μου εκεί στην τόσο γνωστή γωνιά | έλα μου κοπέλα μου να διώξεις την παγωνιά | Τι χειμώνας βαρύς έλα απόψε νωρίς | έλα απόψε νωρίς, νωρίς και στο πείσμα το κουτό μην προχωρείς | τρυφερή βιαστική έλα απόψε εκεί | για μια νύχτα ερωτική στην σομπίτσα δίπλα την ηλεκτρική | Έλα μου κοπέλα μου εκεί στην τόσο γνωστή γωνιά | έλα μου κοπέλα μου να διώξεις την παγωνιά | Έλα μου κοπέλα μου εκεί στην τόσο γνωστή γωνιά | έλα μου κοπέλα μου να διώξεις την παγωνιά | Μαζί ως τις 6 κι ως να φέξει θα 'μαστε μαζί | Έλα μου κοπέλα μου εκεί στην τόσο γνωστή γωνιά | έλα μου κοπέλα μου να διώξεις την παγωνιά

08. Γλυκά μου μάτια Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Νίκος Γούναρης | Στίχοι: Σπύρος Χαρώνης
Να 'ξερες πόσο σε θυμάμαι | να 'ξερες πόσο σ' αγαπώ | όπου βρεθώ και όπου να 'μια | για σένα καρδιοχτυπώ | Γλυκά μου μάτια αγαπημένα | μακριά από μένα πως να χαρώ | Γλυκά μου μάτια αγαπημένα | ίσως μια μέρα σας ξαναβρώ | Τόσο πολύ που μου 'χεις λείψει | κι όλο για σένα τραγουδώ | αχ να μπορούσα μες τη θλίψη | τα μάτια σου να ξαναβρώ | Γλυκά μου μάτια αγαπημένα | μακριά από μένα πως να χαρώ | Γλυκά μου μάτια αγαπημένα | ίσως μια μέρα σας ξαναβρώ

09. Μ' αρέσεις, μ' αρέσεις Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Ιωσήφ Ριτσιάρδης | Στίχοι: Δημήτρης Γιαννουκάκης
Φως μου | ο πόθος ο κρυφός μου | εσύ θα είσαι φως μου | φως μου | φως μου λαμπερό. | Δώσ’ μου στο πείσμα αυτού του κόσμου | τα δυο σου χείλη δώσ’ μου | δώσ’ μου | δώσ’ μου | να χαρώ | Αλίμονο του αν δεν αγαπάει κανείς | αλίμονό μας αν ακούμε τους γονείς | θέλω ν' ακούσω κάθε χτύπο της καρδιάς σου | γιατί στο πείσμα του γκρινιάρη του μπαμπά σου | Μ' αρέσεις | μ' αρέσεις | μ' αρέσεις γιατί με τραβάει κάτι τι, τι | μ' αρέσεις | μ' αρέσεις | και στην αγκαλιά μου θα πέσεις | Αυτό που ποθείς πες το μη φοβηθείς | κι εγώ το ποθώ και δε θα στ' αρνηθώ | Μ' αρέσεις | μ' αρέσεις | μ' αρέσεις γιατί με τραβάει κάτι τι, τι | μ' αρέσεις | μ' αρέσεις | και στην αγκαλιά μου θα πέσεις | Μ' αρέσεις | μ' αρέσεις | μ' αρέσεις γιατί με τραβάει κάτι τι, τι | μ' αρέσεις | μ' αρέσεις | και στην αγκαλιά μου θα πέσεις | Μ' αρέσεις | μ' αρέσεις | μ' αρέσεις γιατί με τραβάει κάτι τι, τι | μ' αρέσεις | μ' αρέσεις | και στην αγκαλιά μου θα πέσεις

10. Μίλα μας και μη μας αγαπάς Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Σπύρος Κορώνης & Μάρκος Φίλανδρος | Στίχοι: Κώστας Μάνεσης
Ξέχασες πως ζήσαμε μαζί, | κάποτε πως έκλαιγες για 'μένα, | έπαψες και να μας χαιρετάς, | μίλα μας και μη μας αγαπάς! | Ντύθηκες μες στα μεταξωτά | κι' ούτε πια μας δίνεις σημασία, | τα παλιά μεράκια μας ξεχνάς, | μίλα μας και μη μας αγαπάς! | Ήμουνα τ' αγόρι σου εγώ, | τώρα με κοιτάζεις σαν εχθρό σου, | τι σου φταίω να με τυραννάς, | μίλα μας και μη μας αγαπάς! | Δεν υπάρχει λόγος να περνάς, | δίχως να μας λες μια καλημέρα, | τι κερδίζεις πόζα να κρατάς, | μίλα μας και μη μας αγαπάς!

11. Άστα τα μαλλάκια σου Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Χρήστος Γιαννακόπουλος
Άσ' τα, τα μαλλάκια σου ανακατωμένα | άσ' τα ν' ανεμίζουνε στην τρελή νοτιά | Τώρα που τα νιάτα σου είν' ολανθισμένα | Άσ' τα, τα μαλλάκια σου ανακατωμένα | Τη γαλάζια θάλασσα κοίτα την πλατιά | κι άστα ν' ανεμίζουνε στην τρελή νοτιά | Άσ' τα, τα μαλλάκια σου ανακατωμένα | άσ' τα ν' ανεμίζουνε στην τρελή νοτιά | Ήρθε τώρα η άνοιξη, θα 'ρθει καλοκαίρι | κι ύστερα φθινόπωρο θα 'ρθει σκυθρωπό | Στον τρελό τον ώμο σου σ' άπλωνα το χέρι | Ήρθε τώρα η άνοιξη, θα 'ρθει καλοκαίρι | Θα σου πουν χίλιες φορές χίλια σ' αγαπώ | κι ύστερα φθινόπωρο θα 'ρθει σκυθρωπό | Άσ' τα, τα μαλλάκια σου ανακατωμένα | άσ' τα ν' ανεμίζουνε στην τρελή νοτιά | Θα 'ρθει αλίμονο καιρός, άκου με και μένα | που δεν θα 'χεις κόκκινα χείλη σαν φωτιά | Θα 'χεις τότε τα μαλλιά καλοχτενισμένα | Θα 'ρθει αλίμονο καιρός, άκου με και μένα | Που θα σβήσει η λάμψη αυτή που 'χεις στη ματιά | και δεν θα 'χεις κόκκινα χείλη σαν φωτιά | Άσ' τα, τα μαλλάκια σου ανακατωμένα | άσ' τα ν' ανεμίζουνε στην τρελή νοτιά

12. Απόψε φίλα με Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Απόψε είναι πια για μας | η νύχτα η τελευταία | απόψε μείνε ως το πρωί | και κάνε μου παρέα | Απόψε φίλα με να με χορτάσεις | αύριο φεύγω και θα με χάσεις | απόψε φίλα με κι αγκάλιασέ με | αύριο φεύγω λησμόνησέ με | Θα πάρω πια τα μάτια μου | Κι όπου με βγάλει η άκρη | Θα φύγω και θα με ζητάς | Θα κλαις με μαύρο δάκρυ | Απόψε φίλα με να με χορτάσεις | αύριο φεύγω και θα με χάσεις | απόψε φίλα με κι αγκάλιασέ με | αύριο φεύγω λησμόνησέ με | Του χωρισμού μας αύριο | η μέρα ξημερώνει | η άτυχη αγάπη μας | απόψε τελειώνει | Απόψε φίλα με να με χορτάσεις | αύριο φεύγω και θα με χάσεις

13. Σου σφυρίζω Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιώργος Οικονομίδης
Χίλιες βραδιές στο δικό σου στενό ξημερώνω | χίλιες καρδιές δεν θ' αντέχαν σ' αυτό τον καημό | που να πω το μεγάλο μου πόνο | μόνο εσύ θα τον γιάτρευες μόνο | έλα και κάνε μου γέλιο τον κάθε λυγμό | Σου σφυρίζω | για να βγεις σου σφυρίζω | και κρυφομουρμουρίζω | το δικό μας σκοπό | Σε κανένα | μην τα πεις σε κανένα | φύλαξε τα κρυμμένα | όσα λόγια σου πώ | Θα 'ρθει τ' αγέρι | με τ' απαλό το χέρι | κρυφά να σε ξυπνήσει | και το φεγγάρι | για τη δική μας χάρη | τα μάτια του θα κλείσει | Σου σφυρίζω | για να βγεις σου σφυρίζω | και κρυφομουρμουρίζω | σ' αγαπώ, σ' αγαπώ | σ' αγαπώ, σ' αγαπώ | σ' αγαπώ, σ' αγαπώ

14. Πού να 'σαι τώρα αγαπημένη Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Νίκος Γούναρης | Στίχοι: Κώστας Κοφινιώτης
Σ' έχασα κι έχασα μαζί την άνοιξή μου | και κλαίνε τ' άστρα τα πουλιά όλο καημό | γκρίζο το σούρουπο πιο γκρίζα η ψυχή μου | κι όλα θλιμμένα στο δικό σου το χαμό. | Που να 'σαι τώρα αγαπημένη | που να γυρίζεις τόσον καιρό | που να 'σαι τώρα αγαπημένη | ψάχνω να σε 'βρω, μα δεν μπορώ. | Μαζί σου ένοιωσα αγάπη και φιλία | η ανάμνησή σου πάντα σκλάβο με κρατά | και όπως φεύγουνε για τ' άγνωστο τα πλοία | φεύγει κι η σκέψη μου και σε αναζητά. | Που να 'σαι τώρα αγαπημένη | που να γυρίζεις τόσον καιρό | που να 'σαι τώρα αγαπημένη | ψάχνω να σε 'βρω, μα δεν μπορώ

15. Η γυναίκα είναι ζημιά Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Θεόδωρος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Η γυναίκα είναι ζημιά | μη μπλεχτείτε με καμιά | μη μπλεχτείτε με καμιά | η γυναίκα είναι ζημιά | Πώ, πω τι ζημιά μη μπλεχτείτε με καμιά | Πώ, πω τι ζημιά μη μπλεχτείτε με καμιά | Για κάποια Μπέττυ πρωτοβγήκα πιτσιρίκος στο κουρμπέτι | για κάποια Νίνα ένα βράδυ πήρα είκοσι κινίνα | για κάποια Ρόζα ξεφτιλίστηκα Σταδίου Σανταρόζα | και για μια Νίκη περπατούσα τρεις χρονιές με δεκανίκι | Η γυναίκα είναι ζημιά | μη μπλεχτείτε με καμιά | μη μπλεχτείτε με καμιά | η γυναίκα είναι ζημιά | Πώ, πω τι ζημιά μη μπλεχτείτε με καμιά | Πώ, πω τι ζημιά μη μπλεχτείτε με καμιά | Για κάποια Στέλλα μου τη στήσανε μια νύχτα στη Καστέλα | για κάποια Ρίνα την εδάγκωσα τρελά τη λαμαρίνα | για μια Μιράντα εξηλώθηκα παιδιά μέχρι τιράντα | και για μια Ρέα φεύγω τώρα εθελοντής για την Κορέα | Η γυναίκα είναι ζημιά | μη μπλεχτείτε με καμιά | μη μπλεχτείτε με καμιά | η γυναίκα είναι ζημιά | Πώ, πω τι ζημιά μη μπλεχτείτε με καμιά | Πώ, πω τι ζημιά μη μπλεχτείτε με καμιά | Πώ, πω τι ζημιά μη μπλεχτείτε με καμιά | Πώ, πω τι ζημιά μη μπλεχτείτε με καμιά

16. Μη μου παραπονιέσαι Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Νίκος Γούναρης | Στίχοι: Νίκος Γούναρης
Μου τό 'παν πως σε είδανε εκεί που ζεις στα ξένα | μου τό 'παν πως σε είδανε να κρυφοκλαίς για μένα | Μη μου παραπονιέσαι μη μου στενοχωριέσαι | Δεν θέλω τα ματάκια σου να βλέπω δακρυσμένα | κι αν πρέπει αυτά να κλάψουνε θα κλάψω εγώ για σένα | Μη μου παραπονιέσαι μη μου στενοχωριέσαι | Σώνονται οι μέρες σώνονται και σφίξε την καρδιά σου | θα είσαι πάλι πλάι μου και εγώ θα 'μαι κοντά σου | Μη μου παραπονιέσαι μη μου στενοχωριέσαι

17. Αυτός ο άλλος Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Νίκος Γούναρης | Στίχοι: Κώστας Κοφινιώτης
Αυτός ο άλλος που σε πήρε από μένα | αυτός ο άλλος, αυτός ο άλλος | είν' ευεργέτης μου μεγάλος | Πες μου λοιπόν που κάθεται | να πάω να τον γνωρίσω | για το καλό που μου 'κανε | να τον ευχαριστήσω | Αυτός ο άλλος που σε βούτηξε από μένα | κι έγινε θρύλος, κι έγινε θρύλος | είν' ο καλύτερός μου φίλος ! | Μια και με γλύτωσε από σε του έχω ευγνωμοσύνη | να τον φυλάει ο Θεός και μέρες να του δίνει | Αυτός ο άλλος που σε χαίρεται που σ' έχει | αυτός ο άλλος, αυτός ο άλλος | είναι σωτήρας μου μεγάλος | Να ζήσεις βρε λεβέντη μου, κι από χαρά θα κλάψω | λαμπάδα σαν το μπόι σου στην Παναγιά θ' ανάψω... | Αυτός ο άλλος, αυτός ο άλλος | είν' ευεργέτης μου μεγάλος

18. Τι είν' αυτό που το λένε αγάπη Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Τάκης Μωράκης | Στίχοι: Γιάννης Φερμάνογλου
Τι είν' αυτό που το λένε αγάπη | τι είν' αυτό, τι είν’ αυτό | που κρυφά τις καρδιές οδηγεί | κι όποιος το 'νιωσε το νοσταλγεί | Τι είν' αυτό που το λένε αγάπη | τι είν' αυτό, τι είν’ αυτό | γέλιο, δάκρυ, λιακάδα, βροχή | της ζωής μας και τέλος κι αρχή | Ποτέ, ποτέ κανένα στόμα | δεν το 'βρε και δεν το 'πε ακόμα | Τι είν' αυτό που το λένε αγάπη | τι είν' αυτό, τι είν’ αυτό | που σε κάνει να λες το σκοπό | σ' αγαπώ, σ' αγαπώ, σ' αγαπώ | Τι είν' αυτό που το λένε αγάπη | τι είν' αυτό, τι είν’ αυτό | στο λεπτό που σου δίνει φτερά | κι είναι λύπη μαζί και χαρά | Τι είν' αυτό που το λένε αγάπη | τι είν' αυτό, τι είν’ αυτό | γέλιο, δάκρυ, λιακάδα, βροχή | της ζωής μας και τέλος κι αρχή | Ποτέ, ποτέ κανένα στόμα | δεν το 'βρε και δεν το 'πε ακόμα | Τι είν' αυτό που το λένε αγάπη | τι είν' αυτό, τι είν’ αυτό | που σε κάνει να λες το σκοπό | σ' αγαπώ, σ' αγαπώ, σ' αγαπώ

19. Λένε, λένε Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Νίκι Γιάκοβλεφ | Στίχοι: Πυθαγόρας
Έτσι λένε, λένε είμαι γεννημένος | και ν' αλλάξω χαρακτήρα δεν μπορώ. | Έτσι λένε, λένε είμαι μαθημένος | μα εσένα, μα εσένα αγαπώ | Λένε πως παντού εγώ φλερτάρω | και τα όμορφα κορίτσια συμπαθώ | μα τι όρκο, μα τι όρκο θες να πάρω | για να δεις πως μόνο εσένα αγαπώ, | μα τι όρκο, μα τι όρκο θες να πάρω | για να δεις πως μόνο εσένα αγαπώ | Όλοι λένε, λένε ότι θα μ' αφήσεις | κι η καρδιά σου πια για μένα δε χτυπά | μα θα μάθεις κάποια μέρα αν θα ζήσεις | πως κανείς όπως εγώ δεν αγαπά | Λένε, λένε μα και τι δε λένε | κι απ' τα λόγια έχω τόσο πικραθεί | ας τους όμως και ας λένε ότι θένε | έτσι είμαι κι έτσι έχω γεννηθεί | ας τους όμως και ας λένε ότι θένε | έτσι είμαι κι έτσι έχω γεννηθεί

20. Ο λύκος Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Κώστας Πρετεντέρης
Περπατώ στη γειτονιά σου περπατώ | Σταματάω και το σπίτι σου κοιτώ | Αλλά περιμένει ο λύκος | Είναι ο μπαμπάς ο λύκος | Λύκε, Λύκε, Λύκε, Λύκε | Λύκε, Λύκε είσαι εδώ | Η αγάπη μου δεν βγήκε | δεν εβγήκε να την δω | Στη γωνιά σου σουλατσάρω από νωρίς | αλλά να βγεις στο μπαλκόνι δεν μπορείς | Σε κρατά γερά σαν κρίκος | Ο μπαμπάς ο γέρο λύκος | Λύκε, Λύκε, Λύκε, Λύκε | Λύκε, Λύκε είσαι εδώ | Η αγάπη μου δεν βγήκε | δεν εβγήκε να την δω | Η καρδιά χτυπά σε tempo παλαβό | δε σε είδα και στο σπίτι μου τραβώ | είν' ο έρως πιτσιρίκος | και τον τρόμαξε ο λύκος | Λύκε, Λύκε, Λύκε, Λύκε | Λύκε, Λύκε είσαι εδώ | Η αγάπη μου δεν βγήκε | δεν εβγήκε να την δω

21. Ας ερχόσουν για λίγο Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Μίμης Τραϊφόρος
Πού να 'σαι αλήθεια το βράδυ αυτό | που είμαι μόνος, μα τόσο μόνος | και που μαζί μου παίζουν κρυφτό | πότε η θλίψη και πότε ο πόνος | Πού να 'σαι αλήθεια το βράδυ αυτό | που με χτυπάει τ' άγριο τ' αγέρι | να 'ρθεις και μ' ένα φιλί καυτό | να με γεμίσεις με καλοκαίρι | Ας ερχόσουν για λίγο | μοναχά για ένα βράδυ | να γεμίσεις με φως | το φριχτό μου σκοτάδι | και στα δυο σου τα χέρια | να με σφίξεις ζεστά | ας ερχόσουν για λίγο | κι ας χανόσουν μετά | Πού να 'σαι, να 'ρθεις το βράδυ αυτό | σ' αυτούς τους δρόμους που σ' αγαπούνε | το ντουετάκι τους το γνωστό | τα βήματά μας να ξαναπούνε | Πού να 'σαι να 'ρθεις το βράδυ αυτό | που 'γινε φύλλο ξερό η ελπίδα | να 'ρθεις κοντά μου να φυλαχτώ | από του πόνου την καταιγίδα | Ας ερχόσουν για λίγο | μοναχά για ένα βράδυ | να γεμίσεις με φως | το φριχτό μου σκοτάδι | και στα δυο σου τα χέρια | να με σφίξεις ζεστά | ας ερχόσουν για λίγο | κι ας χανόσουν μετά

22. Για τις γυναίκες ζούμε όλοι Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Νίκος Γούναρης | Στίχοι: Κώστας Μάνεσης
Λένε πως είναι οι γυναίκες πονηρές | τον κάθε άντρα που τον θέλουν πάντα θύμα. | Μα το 'χω πει και θα το πω χίλιες φορές | χωρίς γυναίκα στην ζωή δεν κάνω βήμα. | Για τις γυναίκες ζούμε όλοι βρε παιδιά | γι' αυτές δουλεύουμε γι' αυτές ιδροκοπάμε | κι αν είναι όλες, όπως λεν χωρίς καρδιά, | εμείς που έχουμε καρδιά τις αγαπάμε. | Χωρίς γυναίκες βρε δεν κάνουμε στιγμή | κι ας βγάζει μάτι το τρελό του το γινάτι, | αυτές γλυκαίνουν το πικρό μας το ψωμί | και το φτωχόσπιτο μας φαίνεται παλάτι.

23. Έλα μαζί μου και δε θα χάσεις Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Τάκης Μωράκης | Στίχοι: Τάκης Μωράκης
Δεν έχω πια το κουράγιο να σβήνω | απ’ τ’ άρωμα σου αιθέριο μου κρίνο | μ’ έχεις ζαλίσει, μ’ έχεις μεθύσει | πως να στο πω πως σ’ αγαπώ | Μέσ’ των ματιών σου τα μαύρα βελούδα | λάμπει ο πόθος χρυσή πεταλούδα | να τα φιλούσα κι ας ξεψυχούσα | δίχως μια λέξη να σου πω | Έλα μαζί μου και δε θα χάσεις | έλα μαζί μου έλα | αν θέλεις χάδια για να χορτάσεις | στου έρωτα την τρέλα | Έλα μαζί μου και δε θα χάσεις | να μ’ αρνηθείς δεν κάνει | να σ’ αγκαλιάζω να μ’ αγκαλιάζεις | κι’ ύστερα νάνι-νάνι

24. Μια μέρα ακόμα που τρελά σε αγαπώ Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Λάκης Μιχαηλίδης
Μια μέρα ακόμη που τρελά σε αγαπώ | μια μέρα ακόμη που σε είδα στο όνειρο μου | μια μέρα ακόμη που η ζωή μου έχει σκοπό | μεγάλο και περίεργο μωρό μου | Αλλά και αύριο το ξέρω θα σου πω | πως πιο πολύ μα πιο πολύ σε αγαπώ | Μια μέρα ακόμη την αγάπη σου ζητώ | μια μέρα ακόμη που η χαρά είναι κοντά μου | μια μέρα ακόμη που στο πλάι μου κοιτώ | το ζωντανό σου το πορτραίτο έρωτα μου | Αλλά και αύριο το ξέρω θα σου πω | πως πιο πολύ μα πιο πολύ σε αγαπώ | Αλλά και αύριο το ξέρω θα σου πω | πως πιο πολύ μα πιο πολύ σε αγαπώ

25. Δυο φορές μ' έχεις γελάσει Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Λυκούργος Μαρκέας | Στίχοι: Κώστας Μάνεσης
Δυο φορές μ' έχεις γελάσει | δυο φορές, πανάθεμά σε | δυο φορές την έχεις σκάσει | και ρωτιόμουνα που νά 'σαι | Δυο φορές μ' έχεις γελάσει | κι ύστερα με λες και ψεύτη | μη ξεχνάς τη παροιμία | μια του κλέφτη δυο του κλέφτη | Θα 'ρθει κι η σειρά σου | και συ να γελαστείς | θέλεις και δε θέλεις | στα δίχτυα θα πιαστείς | Δυο φορές μ' έχεις γελάσει | κι ύστερα με λες και ψεύτη | μη ξεχνάς τη παροιμία | μια του κλέφτη δυο του κλέφτη

26. Γελάς Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Κώστας Καπνίσης | Στίχοι: Γιώργος Οικονομίδης
Γελάς | και τ' άστρα θαρρείς | πως βγαίνουν νωρίς | για να σε δουν | Μιλάς | και στη σιγαλιά | νομίζεις πουλιά | πως κελαηδούν | Εσύ | που 'χε ο ήλιος φωλιά χρυσή | φωλιά | τα σγουρά σου μαλλιά | Εσύ | που τόσον καιρό | ζητούσα να βρω | σαν θησαυρό

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης