Δευτέρα, 6 Ιουλίου 2015

30 χρόνια δισκογραφία της Άλκηστις Πρωτοψάλτη





















Η Άλκηστις Πρωτοψάλτη σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

Ο πρώτος δίσκος

01. Κυκλοφορώ κι οπλοφορώ Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Κυκλοφορώ κι οπλοφορώ | γιατί ποτέ να σ' αποκτήσω | δεν μπορώ | Δεν είχα φταίξει πουθενά | κι άσε με δω στα σκοτεινά | να προχωρώ | Κυκλοφορώ κι αδιαφορώ | κι αν υποφέρω | κι αν ανοίγω σα φτερό | Για κείνο που 'χει πια χαθεί | κάνω το τραύμα πιο βαθύ | κι αποχωρώ | Και απορώ που μια ζωή | κυκλοφορώ και σε λατρεύω | αλλά δεν είμαι και Θεός | να σε παιδεύω | Και απορώ που μια ζωή | από παιδί παρακαλάω | Μα ούτε σ' ένα παραμύθι δε χωράω | Κυκλοφορώ κι οπλοφορώ | γιατί ποτέ να σ' αποκτήσω | δεν μπορώ | Δεν είχα φταίξει πουθενά | κι άσε με δω στα σκοτεινά | να προχωρώ | Κυκλοφορώ κι οπλοφορώ | και σ' έχω απάνω μου | σαν ρούχο καθαρό | Μες στου μυαλού μου | τις φωτιές | τις μαγεμένες σου ματιές | να λαχταρώ | Κυκλοφορώ κι αδιαφορώ | κι ούτε που θέλω της αλήθειας | το νερό | Κι αν ήταν ψέμα το φιλί, | εγώ που το 'θελα πολύ, | το συγχωρώ | Και απορώ που μια ζωή... | Κυκλοφορώ κι οπλοφορώ | γιατί ποτέ να σ' αποκτήσω | δεν μπορώ | Δεν είχα φταίξει πουθενά | κι άσε με δω στα σκοτεινά | να προχωρώ

02. Η Μαλάμω Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Η Μαλάμω με καμάρι | που μοσχοβολά θυμάρι | μεσ' στους δρόμους της Αθήνας | έχει εννιά γι' αυτήν ο μήνας | τα κουμπούρια γεμισμένα | τα 'χει πάντα κουμπωμένα | κι όλοι τρέχουν να τη δουν | με καημό και τραγουδούν. | Μαλάμω με τη φούρια σου | βάρα τα κουμπούρια σου | βάρα τα κουμπούρια σου | πανάθεμα τη φούρια σου | Μπαμ και Μπουμ | οι κουμπουριές | φυτεύεις βόλια στις καρδιές. | Απαράτησε τα γίδια | τα σιγκούνια τα στολίδια | στην Αθήνα μάνι-μάνι | έβανε κοντό φουστάνι | τα κουμπούρια της γεμάτα | τα κουνά π' ανάθεμά τα | τα κουνά και περπατάει | κι όλη η Αθήνα τραγουδάει. | Μαλάμω με τη φούρια σου | βάρα τα κουμπούρια σου | βάρα τα κουμπούρια σου | πανάθεμα τη φούρια σου | Μπαμ και Μπουμ | οι κουμπουριές | φυτεύεις βόλια στις καρδιές. | Ρίχνει βόλια η ματιά της | η πλεξούδα η ξανθιά της | με τα φρύδια τα γραμμένα | τα κουμπούρια γεμισμένα | ξεχειλά δροσά και νιάτα | η Μαλάμω η χωριάτα | με λαχτάρα την κοιτάζουν | τραγουδούν κι αναστενάζουν | Μαλάμω με τη φούρια σου | βάρα τα κουμπούρια σου | βάρα τα κουμπούρια σου | πανάθεμα τη φούρια σου | Μπαμ και Μπουμ | οι κουμπουριές | φυτεύεις βόλια στις καρδιές

03. Η σωτηρία της ψυχής Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Της εξοχής τα πρωινά | θα τα βρούμε ξανά | αγκαλιά στο κρεβάτι | και δεν πειράζει που τόσο νωρίς | θα κοιτάμε χωρίς | να γυρεύουμε κάτι. | Της σιγουριάς τα υλικά | είναι λόγια γλυκά | σε κασέτες γραμμένα | γι' αυτά που ήρθανε τόσο αργά | μα τα πήρε η καρδιά | με τα χέρια ανοιγμένα. | Η Σωτηρία της ψυχής | είναι πολύ μεγάλο πράγμα | σαν ταξιδάκι αναψυχής | μ' ένα κρυμμένο τραύμα. | Μια παραλία ερημική | και ν' απλώναμε εκεί | της ζωής μας το βήμα | και δεν πειράζει που τόσα φιλιά | πριν να γίνουν παλιά | θα τα πάρει το κύμα. | Κι εκεί στην άκρη της γραμμής | θα χαρίζουμε εμείς | τα παλιά μας κομμάτια | σ' αυτά που ήτανε τόσο μικρά | μα που ρίχναν σκιά | για να μοιάζουν παλάτια.

04. Κιβωτός Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Έχω μια κιβωτό | που πιάνει τα εκατό | κι από τα φινιστρίνια | μαύρα νερά λουστρίνια | τα κοιτώ. | Την άλλη Κυριακή | άμα δεν είσαι 'κει | τα φώτα της θ' ανάψω | να σ' αγαπώ θα πάψω | μείνε ‘κει. | Η καρδιά δεν αντέχει πολλά | μοναχή μεσ' στο κόσμο κυλάει | Και μετά πριν ανέβει ψηλά | σε μια πόρτα κλειστή | αχ τι νύχτα κι αυτή | για να βγεις να κρυφτείς | τα φυλάει. | Έχω μια μηχανή | δεμένη με σκοινί | που δεν μπορεί να φύγει | είσαι πληγή που ανοίγει | το πρωί.

05. Η άνοιξη Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Λ. Νικολακοπούλου & Σ. Κραουνάκης
Την ώρα που κοιμάσαι τ' απογεύματα | θα σηκωθώ να φύγω πριν ξυπνήσεις | την ώρα που θα μπαίνουν στο ραδιόφωνο | του Ερυθρού Σταυρού οι αναζητήσεις. | Κι όσο κι αν πονώ | όπως θα μπαίνει η άνοιξη | εγώ, δεν θα γυρίσω να κοιτάξω | κι έτσι ξαφνικά | όπως θα μπαίνει η άνοιξη | μια και καλή θα σε ξεγράψω. | Την ώρα που κοιμάσαι τ' απογεύματα | μ' αρέσει που θα βγω με τ' άρωμα σου | την ώρα που θα παίζει στο διάδρομο | του δειλινού το φως με τα κλειδιά σου.

06. Ο Άδωνις Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Σταμάτης Κραουνάκης
Όπου κι αν πας θα 'σαι πάντα εδώ | θα 'χεις κλειδί και θ' ανοίγεις την πόρτα | όμως φοβάμαι μωρό μου μη φύγω εγώ | έλα να πάμε οι δυο μας μια βόλτα. | Πάμε στον Άδωνη για καφέ | που πηγαίνουν τεκνά και φρικιά | και αράζουνε και αθλητές | και που πηγαίνει και μία χοντρή νευρικιά | Κυριακή να της φύγει το στρες. | Κι όλα μοιάζουν ένα τίποτα | και κυκλοφορούν ανύποπτα | κι είσαι η λαχτάρα μου | ο καφές και τα τσιγάρα μου. | Ό,τι κι αν ζήσουμε το 'χουμε δει | σαν μία σκηνή από άλλη ταινία | Κι όλος ο κόσμος, μωρό μου, μπορεί και το ζει | Έλα, κερνάω καφέ στην πλατεία.

07. Δικαίωμα Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Δήμητρα Γαλάνη | Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Και δικαίωμα | δεν έχω πια να σ' αγαπώ | το στερέωμα της λογικής μου | θαν' αυτό. | Να σ' αγκαλιάζω μια φορά | ούτε με φτάνει κι ούτε μ' αφορά | κάποτε θέλαμε κι οι δυο | Μα τώρα πια | σε θέλω για τον εαυτό μου. | Και δικαίωμα δεν έχω πια να σ' αγαπώ. | Και δικαίωμα | δεν έχεις πια να με κρατάς | στο μεσαίωνα της λογικής σου | να με πας

08. Βασιλική Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Σταμάτης Σπανουδάκης | Στίχοι: Γιάννης Ξανθούλης
Βασιλική μετά τρούλου | μεσ' τα Εξάρχεια | μεσ' τα φρικιά μεσ' τους Αγίους | και τους Αγγέλους | μείνε βασίλισσα του σκότους | και του τέλους. | Βασιλική μετά τρούλου | μεσ' τα Εξάρχεια | θα σε λατρέψουν σαν τρελή κι αταξινόμητη | με μια παλιά πολεμική βραχνή τρομπέτα | μα απόψε πάτα γκάζι | φρίκαρε και πέτα. | Κι εγώ που σε ζηλεύω | σε κοιτώ και σε γιορτάζω | σου κλέβω το χαμόγελο | και νιώθω πως σου μοιάζω | κι αμέσως σ' απαρνιέμαι.

09. Τα καινούρια φτερά Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Θα περάσουν τα σύννεφα | δίπλα μου προχώρα | χώρα αθάνατη | των γενναίων οι θάνατοι. | Μοίρα δοξασμένη | Μοίρα αιώνια χαραγμένη. | Θα περάσουν τα σύννεφα | Θα ‘ρθουν χελιδόνια | θα 'ρθει η Άνοιξη ξανά | μ' άσπρο και γαλάζιο φως | η ελπίδα. | Κι η ζωή γλυκιά | πλάι στη θάλασσα | σε μια φοινικιά. | Στην αγκαλιά σου | πλάι στο κύμα | κέρνα με φιλιά | αχ μες τη σιγαλιά | στον πόλεμο το κρίμα. | άκου την καρδιά, πώς χτυπά  | δεν θα κάνουν βήμα. | Θα τη ξαναβρούμε | μια Κυριακή | άσπρη μέρα γαλανή | με σταυρού το σχήμα | Αχ! | την καινούρια ζωή | -Μην μου κλαις-δεν κάνει! | Κοίτα της νίκης | τα κάτασπρα φτερά | κι αν με θέλεις λιγάκι | μου φτάνει. | Θα ξαναβρούμε στους δρόμους | τη χαρά | με καινούρια φτερά.

10. Τρίτο στεφάνι Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Τρίτο στεφάνι | καρδιά μου τι να σε κεράσω | που δε με πιάνει | λιγάκι ο ύπνος, να ξεχάσω | σαν παραμύθι | γιαγιά Εκάβη | μάνα Νίνα | φωτιά στα στήθη | κόκκινη μοίρα | σερπαντίνα. | Χαμένα, χαμένα | τα πιο πολλά | κορμιά κουρασμένα | κορμιά δειλά | που πήγαν | που φύγαν | τόσοι γνωστοί | στης νύχτας | το χορό | έχουν πιαστεί. | Το πρώτο στεφάνι | βαθιά πληγή | το δεύτερο φτάνει | σε άλλη γη | το τρίτο στεφάνι | μια συντροφιά | που ζήσαμε αυτή είν' η ομορφιά. | Τρίτο στεφάνι | Λευκέ μου Πύργε, Παρθενώνα | ίδιο φουστάνι | και καλοκαίρι | και χειμώνα. | Της μοίρας νύφη | μ' ένα ταγκό καρδιά κομμάτια | πριν γίνω λήθη | φίλα με, κοίτα με στα μάτια.

11. Η δουλειά Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Μην πας μια μέρα στη δουλειά σου, μη πας | Δεν ζούμε, να δούμε αν αγαπιόμαστε, μην πας | Το σπίτι αυτό αν το πρωί θα τ' ανεχτούμε | να συγυρίζω, να γελάω, να μου μιλάς | Από μακριά πως αγαπιόμαστε το ξέρω | πιστός πως είσαι και στα πάντα συνεπής | Να με ρωτήσεις τι χρειάζεται να φέρω | κι αν βρήκα κάποιο σινεμά της προκοπής | Μην πας | Τα ίδια έκανε, θυμάμαι, κι ο μπαμπάς | μα εμένα ετούτη η διαδοχή μ' έχει τρομάξει | Ποιος ξέρει άραγε | μ' αυτό που μ' αγαπάς | πιο άλλο όνειρο ζωής έχεις ξεγράψει | Μην πας | να δούμε αν αγαπιόμαστε να δούμε | Μην πας μια μέρα στη δουλειά μην πας

12. Παιδικά παιχνίδια Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Πέρασ' ο καιρός. | Παιχνίδι αλλιώτικο | που χάθηκε στο φως | τα μεσημέρια | μίλα μου. | Μ' όλες τις φωνές | ποτέ δεν έμαθα | τι σ' έκανε να κλαις | βγαίνει η βαρκούλα. | Βγαίνει η βαρκούλα | βγαίνει η βαρκούλα του ψαρά. | Ήλιος και βροχή | χιλιάδες όνειρα | παντρεύονται οι φτωχοί | κι εγώ σε χάνω | μίλα μου | κι άκου τι θα πω | ψηλά τα χέρια | γιατί τόσο σ' αγαπώ | και μένω αταξίδευτος | και τότε ρίξαμε τον κλήρο | να δούμε ποιος, ποιος, ποιος | θα φαγωθεί | να δούμε ποιος, ποιος, ποιος | θα τα φυλάει. | Νταμ, νταμ | φιλίμι κοντάμ | νταμ | νταμ | καραγάς | ξεπετώ | δίπλα | στον ποταμό | εγώ θα βγω | περνά | περνά | η μέλισσα | με τα μελισσόπουλα. | Δεν περνάς | κυρά Μαρία. | Δεν περνάς. | Δεν με πονάς. | Τι με κοιτάζεις | μ' αυτά τα μάτια | αυτό που ζήσαμε | σκοτάδι και μας πνίγει | εσύ μια κούκλα | στα σκαλοπάτια | κι εγώ τρενάκι | που δεν πρόκειται να φύγει. | Πέρασ' ο καιρός | παιχνίδι αλλιώτικο | που χάθηκε στο φως | τα μεσημέρια μίλα μου | μού 'λειψες πολύ | και στρατιωτάκι | μολυβένιο, με στολή | σε περιμένω. | Τίποτα. | Νταμ, φιλίμικο νταμ,  νταμ | Καραγάτς, ξεπετώ δίπλα στον ποταμό | εγώ ταγκό.

13. Κάστρο Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Κάστρο χαμηλό | στην άμμο πάνω την υγρή | Νύχτα το πουλώ | και λέω στο κύμα | κάν'το γη! | Βότσαλα γυμνά | για να'ρθει ο κόσμος διακοπές | κι ύστερα αρχινά | και βγάζει η θάλασσα σιωπές | Αγάπη μου είμαστε ένοχοι | αγάπη μου και λίγοι | Κι η νύχτα η πανέμορφη | λεφτά ζητάει | να φύγει | Γόνατα βαριά | στη γέννα του άσπρου φεγγαριού | μέσα μου σκουριά | κι εκείνη η γεύση του σταριού | Έναστρος γκρεμός | για να γκρεμίζεται η βράδιά | κι έγειρε ο λαιμός | σ'ενα τραπέζι καρυδιάς | Αγάπη μου είμαστε ένοχοι | αγάπη μου και λίγοι | Κι η νύχτα η πανέμορφη | λεφτά ζητάει | να φύγει

14. Κι ήταν πάντα η νύχτα Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Φτάσαμε κι απόψε στου καημού την ώρα | πώς να φύγω τώρα πώς να σ' αρνηθώ | Μια σκουριά για θαύμα κι ένα φως κηλίδα | άστραψε και σ' είδα πριν σε θυμηθώ | Κι ήταν πάντα η νύχτα | Τις φωνές που πνίγει | Για να αντέχουν λίγοι | Κι ήταν πάντα η νύχτα | Κι ήταν που κοιτούσες όλα αυτά που σβήνουν | τι μπορούν να γίνουν μ' ένα "Σ' αγαπώ" | Φτάσαμε κι απόψε στη στροφή του δρόμου | σαν ταινία τρόμου που δε θες να δω | Μια ζωή χαμένη μ' ένα λάθος βέλος | Κι άρχιζα απ' το τέλος το σκοτάδι αυτό

15. Τετάρτη βράδυ Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Χρήστος Λεττονός | Στίχοι: Λάζαρος Ανδρέου
Στην πόλη απόψε βρέχει τ' όνομά σου | τα βήματά σου δεν τ' ακούω πια | ποτάμι μες στους δρόμους τ' όνομά σου | σκεπάζει τη ζωή μου σαν σκιά. | Τετάρτη βράδυ, απολυτήριο και τρένο | και να σε κρύβει ένα παράθυρο θαμπό | Τετάρτη βράδυ είναι το σπίτι μου πιο ξένο | στέκομαι απ' έξω και δε θέλω πια να μπω. | Στην πόλη απόψε βρέχει σαν και τότε | είν' η ζωή μου ένα παράπονο πικρό | σε σκέφτομαι μονάχο από τότε | μέσα σ' ομίχλη και μαντίλια στο σταθμό.

16. Μάμπο Μπραζιλέιρο Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης & Γιώργος Οικονομίδης | Στίχοι: Κώστας Πρετεντέρης
Να 'ρθεις αυτή την όμορφη βραδιά | και σαν δυο ξένοιαστα παιδιά | να φύγουμε γι' αλλού. | Να 'ρθεις και με πιλότο την καρδιά | να βρούμε μια άγνωστη αμμουδιά | κάποιου χρυσού γιαλού. | Θα γίνω βραζιλιάνα με το σομπρέρος μου | θα 'σαι ο Καμπαλέρος μου | κι όταν αρχίσει ο έρως μου για σένα, | θ' αρχίσουν οι μαράκες ρυθμό να δίνουνε, | τ' άστρα θα τρεμοσβήνουνε | κι όλα χορός να γίνουνε θα λες. | Αυτό το μάμπο το Μπραζιλέιρο | μου δίνει κέφι, μου δίνει στιλ | και βραζιλιάνο με κάνει βέρο | αυτό το μάμπο απ' τη Μπραζίλ. | Να 'ρθεις ...

17. Πάει η αγάπη μου Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Γιάννης Καραλής | Στίχοι: Γιάννης Καραλής
Πάει η αγάπη μου πάει με άφησε | μόνη σε κάποια γωνιά | να 'τανε Θεέ μου καλύτερα φάρσα | αχ να 'τανε πρωταπριλιά | Κάποιο παγκάκι κοιτάζω στο πάρκο | και χίλια θυμάμαι φιλιά | όρκοι κομμάτια και πίκρα στα μάτια | δε λέει να σβήσει η φωτιά | Πάει το όνειρο πάει η ελπίδα | χαμένη και πού να σε βρω | ήταν μια μέρα θυμάμαι τ' Απρίλη | που χάθηκες στο δειλινό. | Πάει η αγάπη μου πάει με άφησε | μόνη σε κάποια γωνιά | να 'τανε Θεέ μου καλύτερα φάρσα | αχ να 'τανε πρωταπριλιά

18. Αυτές οι ξένες αγκαλιές Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Ηλίας Ανδριόπουλος | Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου
Αυτές οι ξένες αγκαλιές | ήταν κάποτε φωλιές | κι είχαν μάτια είχαν στόμα | κι όλο σου μιλούν ακόμα | σου μιλούν και σου φωνάζουν | κι είναι σαν ν' αναστενάζουν | Αυτά τα δέντρα στη βροχή | ήταν ανθρώποι μοναχοί | ήταν άνθρωποι δικοί μας | που αγαπήσανε μαζί μας | ποιος τους έπιασε στα δίχτυα | κι ορφανέψαν τόσα σπίτια

19. Θα σε ξανάβρω στους μπαξέδες  Τραγούδι: Ά. Πρωτοψάλτη & Α. Καλογιάννης
Μουσική: Ηλίας Ανδριόπουλος | Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου
Μόνο να γράφεις τ' όνομά σου | και 'κείνο το 'μαθες μισό | να συλλαβίζεις τα όνειρά σου | στο Άργος και στον Ιλισό | Θα σε ξανάβρω στους μπαξέδες | τρεις του Σεπτέμβρη να περνάς | και τσικουδιά στους καφενέδες | τα παλικάρια να κερνάς | Του κόσμου το στενό γεφύρι | θα το περάσουμε μαζί | θα 'ναι η καρδιά σου παραθύρι | τα λόγια σου παλιό κρασί | Θα σε ξανάβρω στους μπαξέδες | τρεις του Σεπτέμβρη να περνάς | και τσικουδιά στους καφενέδες | τα παλικάρια να κερνάς

20. Δρόμοι που χάθηκα Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης | Στίχοι: Τάσος Λειβαδίτης
Δρόμοι που χάθηκα | γωνιές που στάθηκα | δάκρυα που πίστεψα | παιχνίδια στο νερό. | Πικρό το βράδυ φτάνει. | Νύχτες που έκλαψα | γέφυρες που έκαψα | άστρα π' αγάπησα | που πάω και τι θα βρω. | Πικρό το βράδυ φτάνει. | Λόγια που ξέχασα | φίλοι που έχασα | καημέ μεγάλε μου | ας πάμε τώρα οι δυο. | Πικρό το βράδυ φτάνει.

21. Κουπαστή Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Τα μάτια κλείστε | γλυκά ακουμπήστε | στην κουπαστή. | Το σώμα αφήστε | φτερό στον άνεμο να ζαλιστεί | Είναι μια νύχτα | μια τρελή βραδιά | που λάμπουν τ' άστρα | λάμπει κι η καρδιά | και κάπου απέναντι | είναι το νησί | που 'χει κοράλλια | κι η αμμουδιά χρυσή | κι αυτό τ' αγέρι πως | γλιστράει σα χέλι πως | και φέρνει σήμερα | μια τέτοια χίμαιρα | ξανά στο φως. | Τα μάτια κλείστε | γλυκά ακουμπήστε στην | κουπαστή. | Το χρόνο αφήστε | καινούρια ψέματα | να φανταστεί | και τι μας νοιάζει πια | αφού η νύχτα πήρε τα κουπιά | τα μάτια κλείστε | και δώστε στ' όνειρο, | τρελά φιλιά.

22. Ζήτα μου ό,τι θες Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Χαρούλα Αλεξίου | Στίχοι: Χαρούλα Αλεξίου
Απόψε θα σου ορκιστώ | πως σ' αγαπάω | εσύ με σπρώχνεις στο κακό | κι εγώ γελάω | Ό,τι έμεινε απ' το χαλασμό | θα σου χαρίσω | το τελευταίο μου ναυάγιο | πριν ζήσω | Ζήτα μου ό,τι θες, | πάρε με όπου θες, εσύ | Ζωή μισή | δεν θέλω πια να ζω | Απόψε η νύχτα μ' έβαλε | να σε παιδέψω | πριν τον τρελό χορό της | σου χορέψω | κι όσο τα κόκκινα τα πέπλα μου | θα υφαίνεις | μες στον καθρέφτη θα σε βλέπω | να πεθαίνεις | Ζήτα μου ό,τι θες...

Ο δεύτερος δίσκος

01. Βενζινάδικο Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Παραδοσιακό | Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Να μπορούσα στα σύννεφα | να 'χα εγώ βενζινάδικο | στο κενό να κινδύνευα | για τ' αστέρι μου τ' άδικο. | Οι καρδιές παλιοσίδερα | σ' ένα σώμα κατάδικο. | Φέρτε μου ποτήρια | και σπάστε το γυαλί | Κόφτε το φιλί | να πίνω να γελώ. | Που όλα τα χατίρια | μου τ' άργησες πολύ | κι έφυγα η τρελή | ψηλά στον ουρανό. | Να λησμονήσω μπορεί | στον κόσμο πάλι να φτάνω | Είμαι φορτίο βαρύ | για τον καιρό τον τσιγγάνο. | Φωτιές καρδιές παλιοσίδερα | κι ένας Θεός πάνω απ' τ' άδικο | Άσε με εμένα στα σύννεφα | σ' ένα παλιό βενζινάδικο. | Να μπορούσα στα σύννεφα | την ψυχή μου ν' ανέβαζα | Μ' αστραπές τα γαλήνευα | Τα παράπονα που έβαζα | Στο μυαλό μου κι αρχίναγα | Κι απ' την λύπη διασκέδαζα.

02. Να 'ταν η χαρά οικόπεδο Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Παραδοσιακό | Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Γιασεμί μου φαντασμένο δε βαστώ. | Σ' ένα τοίχο νοικιασμένο να κλειστώ. | Και να σκέφτομαι τα βράδια | όσα του γιαλού τα κύματα. | Με κουτιά της μπύρας άδεια. | Να κατρακυλώ. | Να 'ταν η χαρά οικόπεδο | κι άλλη μια φορά σαν παλιόπαιδο | κι άλλη μια φορά βρε μάγισσα. | Να γυρνούσα εκεί. | Να 'χα κι ένα μπλε ποδήλατο | να 'πιανα το φως κι άντε φίλα το. | Να 'πιανα το φως και να 'βγαινα | στην Αμερική. | Τον κατήφορο θα πάρω | και θα βγω. | Μεροκάματο στο χάρο | δεν χρωστώ. | Με τον έρωτα παζάρια | μέσα στου γιαλού τα κύματα | την καρδιά την κάνω ζάρια | κι όλα τα πουλώ. | Να 'ταν η χαρά οικόπεδο | κι άλλη μια φορά σαν παλιόπαιδο. | Κι άλλη μια φορά βρε μάγισσα | να γυρνούσα εκεί. | Να γυρνούσα εκεί που σ' άφησα | κι άλλα στη ζωή τηλεγράφησα. | Κι άλλα στη ζωή περίμενα | κι όχι φυλακή.

03. Τριανταφυλλάκι Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Goran Bregovic | Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Τριανταφυλλάκι ήμουν στην καρδιά σου | τριανταφυλλάκι κλειστό | κι αν ο Θεός μου παίρνει | μου δίνει αλλού το φως | Γιατί δεν είμαι πια | δε σου κάνουν τα λουλούδια λοιπόν | μα ούτε οι άνθρωποι σου κάνουν | που λιώνουν σαν και μένα | Πέταξαν απόψε πάνω από τη στέγη μου όλα | πέταξαν τα χρόνια και πάνε | μόνο τα φιλιά σου μόνο αυτά με καίνε ακόμα | που τώρα σε άλλα χείλη θα ‘ναι | Κάθε βράδυ ακούω βήματα στην πόρτα | κι είναι σαν να μπαίνεις εσύ | μα ξέρω ότι είναι λάθος | να τρέξω για να δω | Πως τάχα εδώ γυρνάς | δε μας δένουν πια οι νύχτες μαζί | φαντάσματα μας δένουν | κι αισθήματα σβησμένα | Πέταξαν απόψε πάνω από τη στέγη μου όλα | πέταξαν τα χρόνια και πάνε | μόνο τα φιλιά σου μόνο αυτά με καίνε ακόμα | που τώρα σε άλλα χείλη θα ‘ναι

04. Θεός αν είναι Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Goran Bregovic | Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Τις νύχτες μπαίνεις στα όνειρά μου | λες κι ήρθες σε δικό σου κήπο | κι αν μεγαλώσαν τα φτερά μου | εγώ απ' το πλάι σου δε λείπω | Θεός αν είναι | Χιλιάδες άγγελοι με τ' άσπρα | κλωνάρια λησμονιάς μοιράζουν | κι από το σώμα μου σαν άστρα | παιδιά δικά σου ανάσες βγάζουν | Θεός αν είναι στις φλόγες να καείς | κι απ' το δάκρυ μου φωτιά να πιεις | δεν μπορείς μια ζωή καρδιά να συγχωρείς | Θεός αν είναι κι αν μ' αγαπάει κανείς | Θεός αν είναι κι αν μ' αγαπάει κανείς | Οι φίλοι μου όλοι εδώ και χρόνια | ζευγάρια γίναν φτιάξαν σπίτια | μονάχα εμένα χάσκει ακόμα | χωρίς μια στέγη ετούτη η αλήθεια | Θεός αν είναι στις φλόγες να καείς | κι απ' το δάκρυ μου φωτιά να πιεις | δεν μπορείς μια ζωή καρδιά να συγχωρείς | Θεός αν είναι κι αν μ' αγαπάει κανείς | Θεός αν είναι κι αν μ' αγαπάει κανείς

05. Παραδέχτηκα Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Παραδοσιακό | Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Παραδέχτηκα | και ζωή και θάνατο | σ' ονειρεύτηκα | σαν λουλούδι αθάνατο | Κι άλλο δε φοβάμαι πια. | Αχ, μια ξενιτιά, | τούτη η φωτιά | ψεύτη νοτιά. | Παραδέχτηκα | και ζωή και θάνατο | κι άλλο δε φοβάμαι πια. | Μονοπάτι μου | δυο τσιγάρα νότια | για κρεβάτι μου | δυο χαρτοκιβώτια | κι ένα γράμμα συντροφιά. | Παραδέχτηκα δυο σκυλιά που τρέχανε | κι ό,τι ανέχτηκα | λίγο-λίγο μ' έχανε | Μες στην άσπρη συννεφιά.

06. Για την καρδιά που κλαίει Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Γιώργος Μπουσούνης | Στίχοι: Γιώργος Γκίνης
Έβαλα όρκο στις πληγές | να καίω τ΄ αγιοκέρι | να ΄χει στιγμές θαυματουργές | να σε ξυπνούν οι χαραυγές | να είναι καλοκαίρι | Πώς γίνεται να μην πονάς | πώς γίνεται κι αντέχεις | πόσο σ΄ αγάπησα ξεχνάς | κι από δίπλα μου περνάς | χωρίς να με προσέχεις | Πάντα για σένα θα ΄μαι εδώ | μακριά σου δεν θα φύγω | κι όλου του πόθου μου το αχ | σ΄ένα ζεϊμπέκικο σαμπάχ | τα βράδια θα τον πνίγω | Ο μερακλής ο άνθρωπος | πονάει και δεν το λέει | μα αν τον κοιτάξεις θα στο πουν | τα δυο του μάτια που μιλούν | για την καρδιά που κλαίει | Μέσα από μέρες αδειανές | κι απ΄τα δικά σου χάδια | γεννήθηκε ένας αμανές | που τραγουδούν οι χριστιανές | στου κόσμου τα σκοτάδια | Πάντα για σένα θα ΄μαι εδώ | μακριά σου δεν θα φύγω | κι όλου του πόθου μου το αχ | σ΄ένα ζεϊμπέκικο σαμπάχ | τα βράδια θα τον πνίγω

07. Ο Δερβίσης Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Όλοι στον θάνατο είμαστε ίσοι | κάτω απ' την φούστα του Δερβίση | αναστενάζοντας φωτιές | Την πόρτα του άγνωστου χτυπάμε | Ξεχωρισμένοι εφ’ όσον πάμε | Χώματα σώματα ψυχές | Σιγά, σιγά και ταπεινά | Γιατί όποιος πίνει κοινωνά | Κι όποιος θυμάται φταίει | Κι όποιος φταίει τον Θεό ξυπνά | Πολλά τ' ανθρώπου τα δεινά | Μα εκείνος πού΄χει ζήσει | Γεννιέται χάνεται | Γυρνάει κι αισθάνεται ξανά | Πες πως ο θάνατος είναι ένα αμάξι | Που σκάρτο η φύση το ΄χει φτιάξει | Στον κόσμο να ΄ρθει μια βραδυά | Στα πονηρά να μας πλευρίσει | Πού ζούνε οι μόνοι να ρωτήσει | -Αμάν και τάχα μου | Μας λέει κι η βλάχα μου η καρδιά

08. Ανθρώπων έργα Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Λες και τρώμε το χειμώνα παγωτό. | Λες και πέφτουμε σε τοίχους μ' εκατό. | Έτσι ανάποδα λυγάω το βράδυ αυτό | του νου τη βέργα. | Λες και η στάθμη της αγάπης πάει να βρει | πόσοι κρύβονται στη λάσπη θησαυροί. | Πώς κοπήκανε στα δάχτυλα οι σταυροί | γι' ανθρώπων έργα. | Αδιόρθωτα τα μάτια κι οι καρδιές | με κουμπιά και φερμουάρ κατεστραμμένα | δυο κουβέντες μου σου πέσανε βαριές | κι αποφάσισες να ζεις χωρίς εμένα. | Λες και στρώσαμε τον Αύγουστο χαλί | λες και βγήκε τ' ασανσέρ σ' ένα κελί | που ένας το βλέπε το φως γι' ανατολή | κι άλλος για δύση. | Λες και μέσα μας τ' αντίθετα τραβάν | να ψηφίσουνε στο ίδιο παραβάν | σαν αιώνιο Ιησούν ή Βαραβάν | του ανθρώπου η φύση.

09. Τα πιο ωραία λαϊκά Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Τα πιο ωραία λαϊκά | σε σπίτια με μωσαϊκά | τα είχαμε χορέψει | γαλάζιο γύψο η οροφή | και τα τακούνια μου καρφί | κι από την πρώτη την στροφή, | το στόμα εγώ το 'χα λατρέψει. | Κορίτσια αγόρια σ' ένα χολ | και τα φιστίκια μες το μπολ | κι οι γέροι στη βεράντα | με το ρυθμό της μουσικής | και με μπλου τζην Αμερικής | μια εφηβεία επιεικής | που γίνεται σαράντα. | Δε γυρνάνε λέμε, πίσω ποτέ, | τα καλά παιδιά σ' εκείνα τα χρόνια | έρωτά μου τώρα πληγωμένε μου αητέ | στάχυα είμαστε στου χρόνου τ' αλώνια. | Έλα μην κλαις, | μη μου κλαις σε γιάτρεψα | λύπες και αγάπες παλιές ανάτρεψα. | Έλα μην κλαις | μη μου κλαις στ' ορκίζομαι | για παραισθήσεις καλές φημίζομαι. | Τα πιο ωραία λαϊκά | σε σπίτια με μωσαϊκά | τα είχαμε χορέψει | γαλάζιο γύψο η οροφή | και τα τακούνια μου καρφί | αλλά χωρίς επιστροφή. | Τις πιο ωραίες Κυριακές | με λεμονάδες σπιτικές | τις είχαμε δροσίσει | με το Δομάζο αρχηγό | και το Σιδέρη κυνηγό | γιατ' ήσουν Ένωση και εγώ | με χωρισμό σ' είχα φοβίσει. | Μετά μας πήγε Αριστερά | το περιβόλι κι η χαρά | και πήραμε το Βήμα | στο πρώτο υπόγειο του Κουν | και στην Επίδαυρο που ακούν | Θεούς κι ανθρώπους να νικούν | τα πάθη και το χρήμα

10. Βράχος Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Βρήκα ένα βράχο γεμάτο πεταλίδες | βράχο χαμηλό | και λέω θέλω να 'χω κι εγώ λίγες ελπίδες | τριγύρω απ' το μυαλό. | Ειδάλλως να πεθάνω | αν πρέπει να γλυκάνω | καημούς μηδαμινούς. | Στα πνεύματα τα στείρα | χωρίς αναπνευστήρα | να πέφτω γι' αχινούς. | Το καΐκι στη στεριά δεν λογίζεται | κι η καρδιά στη μαχαιριά συγκλονίζεται | έλα αγάπη μου βοριά δος μου κύματα | να 'χω σιγουριά. | Βρήκα ένα βράχο γεμάτο καβουράκια | βράχο στο γιαλό | και λέω θέλω να 'χω και 'γω λίγα μεράκια | Τσιτσάνη σου μιλώ. | Ειδάλλως να πεθάνω | αν πρέπει να γλυκάνω | φτηνές κακοτοπιές. | Στη βάρκα μου τη σάπια | αφού και απόψε τα 'πια | να πέσω για σουπιές.

11. Λάβα Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Νίκος Αντύπας | Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Σαν ηφαίστειο που ξυπνά | απ' όνειρο βαθύ | κι ό,τι φτιάχνει τα βουνά | κλαίει να γεννηθεί | Σαν ηφαίστειο που ξυπνά | εφτά γενιές σβηστό | Λάβα μου, λάβα μου | αίμα μου ζεστό | Κάτι λίγοι συγγενείς | ξαδέρφια μακρινά | πες μου αν έμεινε κανείς | για μας τα πετεινά | Κάτι λίγοι συγγενείς | στα έγκατα του νου | Λάβα μου, λάβα μου | σώμα τ' ουρανού | Εγώ το φως μετάλαβα | κι εκεί σε πάει η καρδιά συνήθως | Υπ' όψιν μου δεν τα 'λαβα | του κόσμου τα χλωμά | Κατάλαβα | Εγώ το φως μετάλαβα | κι αντέχω τη φωτιά | στο στήθος | Υπ' όψιν μου δεν τα 'λαβα | του κόσμου τα χλωμά | κατάλαβα | Σαν ηφαίστειο που ξυπνά | απ' όνειρο βαθύ | κι ό,τι φτιάχνει τα βουνά | κλαίει να γεννηθεί | Σαν ηφαίστειο που ξυπνά | εφτά γενιές σβηστό | Λάβα μου, λάβα μου | δάκρυ από Χριστό | Εγώ με λάβα τα 'λαβα | αυτά που λέει κρυφά το πλήθος | κι ας μοιάζαν θεοπάλαβα | τα αχ των ζωντανών | κατάλαβα

12. Μόνο του Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Νίκος Αντύπας | Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Να πετώ σαν τον αετό | κι ένα κινητό στο βρόντο | να χτυπά | Να πετώ για τους γαλαξίες μου | τις αξίες μου | και σένα | Οι καιροί κι η ζωή μπορεί | Στη χωματερή | μας ρίχνουν τις καρδιές | Οι καιροί | γιασεμάκια του άοσμου | Απ' το χάος μου, κομμένα | Μόνο του, μόνο του | πνίγεται | κι είπε τον πόνο του | Μόνο του, μόνο του | πάντα μόνο του | Μες τ' οξυγόνο του | Μόνο του,κέρνα με | Μόνο του-λύπη μου, | πέρνα με | Πέρνα με | Να πετώ σαν τον αετό | μ' ένα πυρετό που φέρνει | η ανατολή | Να πετώ και να πίνω χρώματα | Ξημερώματα | για σένα | Μόνο του, μόνο του | το μυαλό του ανθρώπου | καίγεται μόνο του | κέντρο του μετώπου

13. Τριανταφυλλιά του κόσμου Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Νίκος Αντύπας | Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Τριανταφυλλιά του κόσμου | Απ' τα φιλιά που ανθίζουν-δως μου | Για να ντυθεί το σώμα-να δοθεί | στην πρώτη αυγή | Νέοι, νέοι σα θεοί όσοι αγαπούν | να μην κοπούνε ακόμα | Τριανταφυλλιά του κόσμου | των ποιητών τα άμφια δως μου | Να λειτουργούν μονάχοι | οι μοναχοί | Και να 'ναι η ευχή | Νέοι, νέοι σαν θεοί | όσοι αγαπούν να μην κοπούν στη μάχη

14. Όστρακο Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Νίκος Αντύπας | Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Μπορεί και να 'ρθω απόψε | μπορεί να 'ρθω | μπορεί να φέρω αν είναι | σύννεφα | κόκκινα | φλογισμένα | Μπορεί να σπάσω απόψε | το ρόδι αυτό | στα πόδια σου. | Μπορεί να λιώσω απόψε | τον πάγο αυτό | μπορεί να κάψω χρόνια | μέσα μου | Έξοχα | λυτρωμένα. | Μπορεί να σπάσω απόψε | το κύμα αυτό | στα πόδια σου. | Μπορεί να γίνω απόψε θάλασσα | μπορεί να στάξω απ' το σφουγγάρι σου | απ' τ' όστρακό μου σε απάλλαξα | για να 'μαι το μαργαριτάρι σου | κατάσαρκα | Έξοχα | λυτρωμένα. | Η ομορφιά του κόσμου | αβάσταχτη | κατάσαρκα.

15. Η καταιγίδα Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Astor Piazzola | Στίχοι: Χρήστος Κανελλόπουλος
Φεύγουν τα όνειρα πετάνε | σαν ταξιδιάρικα πουλιά | που κάποιοι τα παραφυλάνε | πυροβολούν και λύνουν τα σκυλιά. | Είσ' ένα αστέρι στο σκοτάδι | πολύ αχνό στον ουρανό, | χαμένο μου όνειρο και χάδι | που εσκόρπισες σαν τον καπνό | Η καταιγίδα θα τσακίσει το κατάρτι, | ένας αγέρας θα φυσήξει δυνατός, | θα σε θυμάμαι καθιστό στο σκαλοπάτι, | να μου γελάς και να λούζεσαι στο φως. | Πώς θα μπορέσω να κρατήσω χαρακτήρα | και να γυρίσω το κεφάλι και να πω | στη μοίρα μου που με μισεί | πως ήσουν όνειρο κι εσύ | που είσαι η ζωή μου η μισή | κι έχεις χαθεί. | Φεύγουν τα όνειρα πετάνε | σαν ταξιδιάρικα πουλιά | κοίτα τα χρόνια πώς περνάνε | μας ξεγελούν, παλιώνουν τα φιλιά. | Είσ' ένα αστέρι στο σκοτάδι | πολύ αχνό στον ουρανό, | χαμένο μου όνειρο και χάδι | που εσκόρπισες σαν τον καπνό

16. Αστέρι μου φεγγάρι μου Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης | Στίχοι: Γιάννης Θεοδωράκης
Αστέρι μου, φεγγάρι μου, της άνοιξης κλωνάρι μου | κοντά σου θά 'ρθω πάλι, κοντά σου θά 'ρθω μιαν αυγή | για να σου πάρω ένα φιλί και να με πάρεις πάλι. | Αγάπη μου, αγάπη μου, η νύχτα θα μας πάρει, | τ' άστρα κι ο ουρανός, το κρύο το φεγγάρι. | Θα σ' αγαπώ, θα ζω μες στο τραγούδι | θα μ' αγαπάς, θα ζεις με τα πουλιά | θα σ' αγαπώ, θα γίνουμε τραγούδι | θα μ' αγαπάς, θα γίνουμε πουλιά. | Ο ποταμός είναι ρηχός | κι ο ωκεανός είναι μικρός | να πάρουν τον καημό μου. | Να διώξουνε τα μάτια σου | να πνίξουνε τους όρκους σου | από το λογισμό μου.

17. Σαν το μετανάστη Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Zulfi Livaneli | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Σαν τον μετανάστη στη δική σου γη | μέρα νύχτα λύνεις δένεις την πληγή | κι όλα γύρω ξένα κι όλα πετρωμένα | και δεν ξημερώνει να 'ρθει χαραυγή | Στράγγισε η ζωή σου που αιμορραγεί | κάθε ώρα τρόμος πόνος και κραυγή | και σ' ακούν οι ξένοι κι ο αδερφός σωπαίνει | αχ δεν είναι άλλη πιο βαθιά πληγή | Σύρμα κι άλλο σύρμα και χοντρό γυαλί | μάτωσε ο ήλιος την ανατολή | κλαις κι αναστενάζεις αχ ξενιτιά φωνάζεις | μα η ελπίδα μαύρο κι άπιαστο πουλί

18. Διθέσιο Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Νίκος Αντύπας | Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Ακριβό μου διθέσιο | καλό μου αμάξι | Που περνάς απ' τ' απαίσιο | ξυστά | Κινητήρα και πλαίσιο | στα 'χω πειράξει | Για να τη βγεις πιο μπροστά | Τη στιγμή που σ' αγόραζα | για να τριπάρω | Το κενό μου εξαγόραζα | δειλά | Την καρδούλα που χώρισα | ίσως να πάρω | Σ' άλλη ζωή πιο καλά | Μη με πας απ' το σπίτι | τ' ακούς, στο Θεό να με πας | Μυρωδιά καταλύτη | εσύ μοναχά μ' αγαπάς | Α, ρε, χρόνε αλήτη | π' ανθρώπους κι αγάπες σκορπάς | Μη με φέρνετε σπίτι | τ' ακούς, κάπου αλλού να με πας | Στο λευκό σου αερόσακο | θα ξαγρυπνήσω | Μ' αφημένο το πρόσωπο | σκοπιά | Σ' ένα παρκινγκ απρόσωπο | θ' αποφασίσω | Ποιόν εαυτό θα 'χω πια | Θα γυαλίζουν οι ζάντες σου | με το φεγγάρι | Δοκιμή στις αβάντες σου | μικρό | Το μηδέν στο διακόσα μας | ποιος θα το πάρει | Μ' όλη τη γη στο φτερό | Μη με πας απ' το σπίτι | τ' ακούς, στο Θεό να με πας | Μυρωδιά καταλύτη | εσύ μοναχά μ' αγαπάς | Α, ρε, χρόνε αλήτη | π' ανθρώπους κι αγάπες σκορπάς | Μη με φέρνετε σπίτι | τ' ακούς, κάπου αλλού να με πας

19. Αιγαίο Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Νίκος Αντύπας | Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Μικρή με βάζαν ποιήματα να πω με την ποδιά | μα εγώ με τα χτυπήματα που είχα στην καρδιά | με τον εχθρό τα λέω | Πολλοί με κατακτήσανε δεν είσαι μόνο εσύ | Το σώμα μου αποκτήσανε κι είδαν θαλασσί | το πρώτο Εγώ το Αιγαίο | Μια κορδέλα περασμένη τριγύρω απ' τον ώμο μου λοξά | Σ' ένα βράχο ανεβασμένη πατρίδα ο νους μου φώναξα | Μέρα νύχτα αγκαλιασμένοι | γυναίκα σου η δάφνη-φοίνικα | του Θεόφιλου δοσμένη | στο λάδι αυτού του πίνακα | Αχ ψυχή μου εσύ γοργόνα | αν ζει τι ρωτούσες ,γέλαγα | Πιασ' του πεύκου μια βελόνα | να παίξει ο δίσκος πέλαγα | Εγώ δεν έχω μέγα ανάστημα | μα από το Άλφα ως το Ωμέγα | προσκυνώ το διάστημα | Μεταποιώ το θα σε θάλασσα | κι απ' τ' αλμυρό πιο τολμηρό | το πρώτο Εγώ το Αιγαίο | Χαίρε ω χαίρε ανδρειωμένη | πατρίδα σε τέφρα φοίνικα | του Θεόφιλου δοσμένη | στο λάδι αυτού του πίνακα | Μαρμαρένια μου Αφροδίτη | στο αχ μας κανένας, ψέματα | Ποιο νησί ρουφά απ΄τη μύτη | αφρούς κυμάτων κι αίματα

Ο τρίτος δίσκος

01. Μυστικό τοπίο Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Διονύσης Σαββόπουλος | Στίχοι: Διονύσης Σαββόπουλος
Σαν το παράπονο στη φράση: Εδώ και τώρα | Σαν το σπασμένο φαρμακείο στις δύο η ώρα | Σαν το καμένο το γήπεδο, σαν το αμόκ της μηχανής σου | μέσα απ' τις βιτρίνας τα θρύψαλα ακούω τη ψυχή σου | Κι όπως σ' ένα τοπίο μυστικό, αντικριστά στο κήτος | έτσι μια ευλογία που αγνοώ, με κρατάει στο δικό σου το μήκος | Μου 'στειλαν μηνύματα οι βιαστικοί σου οι νάνοι | απ' το παραλήρημα της χώρας σου που αυξάνει | Τρεις και μισή ξημερώματα, σαν διαδήλωση που πήζει | μαύρο γυαλί δίχως πρόσωπο και ξαφνικά ραγίζει | Και στου σκοτωμένου το σφυγμό, στο φλας του ασθενοφόρου | καθρεφτίζει κάτι απ' την ηχώ του Θεού στο βυθό του Εωσφόρου | Οι ρυθμοί μου λύσσαξαν μα δεν κρατούν τον ήχο | της μοναξιάς σου όταν κλαις και χτυπάς τον τοίχο | Μες της αυγής το μισόφωτο σβήνω μίλια γραμμένης ύλης | να βρεις τη σελίδα κατάλευκη να μπεις και ν' ανατείλεις | Μ' ένα παρανάλωμα παντού, στη Θεϊκή σου αλήθεια | σαν φωτογραφία ενός παιδιού που μου λέει: Αναγνώστη βοήθεια | Θύρα επτά και Θύρα κάτω απ' τις ερπύστριες | Όλα διαβήκαν απ' τις γλώσσες τις στραγγαλίστριες | Κι όμως εγώ σ' αφουγκράστηκα σαν λεξούλα ενός αγνώστου | κι όχι σαν μέρος του λόγου τους και του δικού τους πόστου | Για να σ' αγκαλιάσω με καημό και τόσο να σε νιώσω | Όσο είναι τοπίο μυστικό τούτο εδώ που ποθώ ν' αποδώσω

02. Πες μου θάλασσα Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Αντώνης Μιτζέλος | Στίχοι: Ελένη Ζιώγα
Πες μου θάλασσα | πόσα μυστικά σου | απ' τον κόσμο κρύβεις | και μες τη σιωπή στα βαθιά | χρόνια τα κλείνεις | Ποια ναυάγια | λάθη αλλοτινά σου | λάφυρα της μνήμης | με μαργαριτάρια ακριβά | χρόνια τα ντύνεις | Θάλασσά μου σαν και σένα κάποτε | φουρτούνες σήκωνα και γω | Στα νερά μου τ' αγριεμένα αγάπες | αδικούσα δίχως να σκεφτώ | κι έστειλα πολλές φορές καράβια | στης καρδιάς μου το βυθό | ίδια εγώ με σένα. | Θάλασσα μου σαν και σένα τώρα | με ναυάγια ζω και γω παλιά, | για όσες χάθηκαν ζωές στην μπόρα | το μετάνιωσα μα είναι αργά | και 'χω κάνει πια τα λάθη δώρα | δυο κοράλλια αληθινά | στην καρδιά κλεισμένα | ίδια εγώ με σένα. | Πες μου θάλασσα, | πόσα μυστικά σου, | λάφυρα της μνήμης | με μαργαριτάρια ακριβά | χρόνια τα ντύνεις.

03. Ο άγγελός μου Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Στέφανος Κορκολής | Στίχοι: Νίκος Μωραΐτης
Όπως τυλίγονταν τα χέρια στο σώμα | κι όπως έσπαγε σ' αστέρια η βραδιά | σου είχα αγγίξει δειλά την καρδιά | σ' αγαπάω | Κι όπως έπεφταν τ' αστέρια στο χώμα | Κι όπως πέφταν στη γη τα κορμιά | σου βρήκα μόνο μια λέξη να πω | σ' αγαπάω | Ο άγγελός μου, ο άνθρωπός μου, ο θάνατός μου | Εσύ  | Εσύ που έστρεφες αργά το μαχαίρι | Εσύ που μου 'παιρνες γλυκά τη ζωή | Εσύ  | Κι όταν μου έστρεφες αργά το μαχαίρι | κι όταν μου έπαιρνες γλυκά τη ζωή | πάλι μια λέξη μοναχά σου 'χα πει | σ' αγαπάω | κι όπως παλεύαμε έτσι χέρι με χέρι | κι όπως δεν είχα πια καρδιά να πιαστώ | βρήκα και πάλι ένα τρόπο να πω | σ' αγαπάω | Ο άγγελος μου... | Εσύ που έστρεφες... | Γύρω ο κόσμος περπατά σε ζευγάρια | κι εγώ μονάχη σ' ένα σπίτι κλειστό | να χω ένα ψίθυρο στο στόμα ζεστό | σ' αγαπάω | Ο άγγελός μου Εσύ | Ο άγγελός μου... | Εσύ που έστρεφες...

04. Κάθε φορά που με κοιτάζεις Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Στέφανος Κορκολής | Στίχοι: Ρεβέκκα Ρούσση
Κάθε φορά που με πληγώνεις θέλω να τρέξω να κρυφτώ | απ' όλα όσα εσύ δεν ξέρεις, από τον άλλο μου εαυτό | μα όπου κι αν είμαι είσαι μαζί μου και μ' αρρωσταίνει το γιατί | γιατί εκεί που κλαίει η αγάπη ο εγωισμός κάνει γιορτή. | Κάθε φορά που με τρομάζεις με μια κουβέντα τυπική | θέλω να μπω να ταξιδέψω στην αύρα μου την παιδική | μα όπου κι αν είσαι είμαι μαζί σου και με πονάει το γιατί | γιατί εκεί που κλαίει η αλήθεια η μοναξιά κάνει γιορτή. | Μα αυτή η αγάπη χάνει χρόνια, χάνει λέξεις | χάνει όρκους και στιγμές | Κι εγώ αντέχω που δε σ' έχω κι όμως σ' έχω | Έλα σ' αφήνω στην καρδιά μου αν το θες. | Κάθε φορά που με κοιτάζεις παίρνω τον ήλιο αγκαλιά | κι όταν τα μάτια χαμηλώνεις θέλω να πέσω στη φωτιά | μα όπου κι αν είσαι είμαι μαζί σου και μη ρωτήσεις το γιατί | γιατί όταν βγαίνει ουράνιο τόξο ο ουρανός κάνει γιορτή! | Αυτή η αγάπη... | Κάθε φορά που με πληγώνεις θέλω να τρέξω να κρυφτώ...

05. Προλαβαίνω Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Δήμητρα Γαλάνη | Στίχοι: Μυρτώ Κοντοβά
Προλαβαίνω | Να πετάξω μια στιγμή | Στην υπέροχη κοιλάδα του λαιμού σου | Μια στιγμή ώσπου να έρθει το ταξί | Κυριακή η ώρα δύο και μισή | Προλαβαίνω | Σε μια πτήση αστραπή | Να φουντάρω στον κρατήρα του φιλιού σου | Και κανείς ποτέ να μη με ξαναβρεί | Κυριακή η ώρα δύο και μισή | Προλαβαίνω, προλαβαίνω | Μέχρι να ‘ρθει το ταξί | Να σε διώξω και να σε ζητήσω πίσω | Να χτυπάω τα κουδούνια σαν τρελή | Και μετά να μην ξαναπατήσω | Μια στιγμή μέχρι να έρθει το ταξί | Προλαβαίνω τη ζωή μου να διαλύσω | Προλαβαίνω μια ολόκληρη ζωή | Να σε βλέπω να γελάς | Ο κόσμος φτιάχτηκε για μας | Κυριακή η ώρα δύο και μισή | Προλαβαίνω να σε θέλω μια ζωή

06. Ροζ γραβάτα Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Σταμάτης Κραουνάκης
Άκουγα εσένα άκουγα | κάτι σαν αντίο ή παράκουγα | ύστερα είπες κι άλλα αλλά δεν άκουγα. | Μονάχα θυμάμαι καθαρά μια ροζ γραβάτα | άνοιξα την πόρτα, χάραζε. | Τι να βρω να πω να σε συντάραζε | είχα πάει μ' άλλον μια φορά παλιά | μα ούτε που ρώταγες ποτέ που πήγαινα. | Ροζ γραβάτα φόραγες τότε που με χώραγες | αγκαλιά μου και λαχτάρα ίδια πίναμε τσιγάρα. | Ροζ γραβάτα κι έλιωνα με φιλί θα τέλειωνα | την κουβέντα μας για πάντα | με φιλί θα τα 'γραφα όλα ροζ. | Άλλαζε αιώνας άλλαζε | μέσα μου βραχνό σκυλί που αλάλαζε. | Όσα φέρνει ο χρόνος | τα παράλλαζε πάντα η καρδιά | πατώντας σταθερά μου 'λεγε αγάπα. | Άνοιξα την πόρτα κι έφυγα | ύστερα από χρόνια λέω πως ξέφυγα. | Λόγια που πληγώναν | δεν πόναγε πια | ήταν απάτη η ομορφιά που κάποτε πλήγωνα. | Ροζ γραβάτα φόραγες τότε που με χώραγες | αγκαλιά μου και λαχτάρα ίδια πίναμε τσιγάρα. | Ροζ γραβάτα κι έλιωνα με φιλί θα τέλειωνα | την κουβέντα μας για πάντα | με φιλί θα τα 'γραφα όλα ροζ.

07. Να μείνεις εδώ...κοντά μου Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Γιώργος Μπουσούνης | Στίχοι: Γιώργος Γκίνης
Έφυγες πάλι, πάλι γύρισες | Πάλι με αγάπη με πλημμύρισες | Είσαι εσύ το χαμόγελο μου | Είσαι εσύ κάθε όνειρο μου | Και σ' αγαπάω απ' την αρχή | Έφυγες πάλι, πάλι γύρισες | Ήρθες μια νύχτα και μου μίλησες | Τι είναι αυτό που αλλού σε πάει | Την καρδιά σου κομμάτια σπάει | Έλα να βγούμε στη βροχή | Ν' αγαπηθούμε απ' την αρχή | Να μείνεις εδώ κοντά μου | Έφυγες πάλι, πάλι γύρισες | Ήταν σκοτάδι και με φίλησες | Με τα λόγια σου μην αρνείσαι | Πως αγάπη και αλήθεια είσαι | Μαζί σ' αυτήν την εποχή | Ν' αγαπηθούμε απ' την αρχή | Να μείνεις εδώ κοντά μου | Κάθε γιατί σαν μαχαιριά | Στην καρδιά μου καρφώνεται | Σαν αστραπή ό,τι έχεις πει | Στην ψυχή μου υψώνεται, απλώνεται | Είσαι εσύ το χαμόγελο μου | Είσαι εσύ κάθε όνειρο μου | Και εγώ θα γίνω μια ευχή | Ν' αγαπηθούμε απ' την αρχή

08. Όλα αυτά που φοβάμαι Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Nickel Back | Στίχοι: Θάνος Παπανικολάου
Τα γιατί που μείναν πίσω | ρίζες βγάλαν μέσα στα όνειρα μου. | Όποιο μέλλον και να ζήσω | πάντα βρίσκω παρελθόν μπροστά μου. | Κι όλα αυτά που φοβάμαι... | Όλα αυτά που φοβάμαι είναι ακόμα εδώ. | Σαν κερί που λιώνει | Η αγάπη καίει και λυτρώνει | Ιερό και Μέκκα το χθες που κρύβει μια γυναίκα | Να σε δω να γελάς | Μου φτάνει απόψε για να ξαναρχίσω | Να πετάξω ψηλά | Να ανοίξω μόνη φτερά | Η ταχύτητα του χρόνου | στάχτη αφήνει πάνω στο κορμί μου | Ό,τι απέμεινε δικό μου | το ‘χει πια ξεχάσει η αφή μου. | Κι όλα αυτά που φοβάμαι είναι ακόμα εδώ | Όποιο μέλλον και να αγγίξω | πάντα βρίσκω παρελθόν μπροστά μου.

09. Ya Habibi Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Marc Eagleton | Στίχοι: Kad Achouri
Κάτω απ' το μισό φεγγάρι | δραπετεύω απ' τη ζωή μου | στον αμμόλοφων τις ράχες | προσεύχομαι για την ψυχή. | Κι όταν λείπεις μακριά μου | αχ αγάπη, έρωτά μου | άνεμος η απουσία | κι η καρδιά μου θύελλα...

10. Χουάνι Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Σταμάτης Σπανουδάκης | Στίχοι: Hamza El Mihdaoui
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

11. Εφτά ζωές Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Θοδωρής Οικονόμου | Στίχοι: Παρασκευάς Καρασούλος
Είναι κορμιά που μένουνε | για πάντα σταυρωμένα | κι άλλα που απομένουνε | εξόριστα στη γη. | Είναι κορμιά που ανθίζουνε | στον ύπνο τους κρυμμένα | κι εκείνα που ραγίζουνε | στου Άδη το φιλί. | Εφτά ζωές το σώμα σου | το γύρεψα στα ξένα | το πόθησα, το λάτρεψα | το άπιαστο φιλί | Εφτά ζωές το σώμα σου | ταξίδευε σε μένα | στα όνειρα το γιάτρευα | το ‘χανα στη ζωή. | Είναι κορμιά που αλλάζουνε | τις νύχτες διχασμένα | Είναι κορμιά που μοιάζουνε | δωμάτια κλειστά | Είναι κορμιά που ζύγωσαν | το τέλος γιατρεμένα | είναι κορμιά που ρίζωσαν | και κάρπισαν βουβά.

12. Κραγιόν Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Paquito Lopez Vidal | Στίχοι: Νίκος Μωραΐτης
Τι γίνεται ο άνθρωπος μετά | μετά το πέρασμά του | μου λες αστέρι γίνεται η καρδιά | το σώμα του φωτιά | Τι γίνεται όμως ο άνθρωπος μετά | το τέλος του έρωτά του | εκεί κρύβεται μάτια μου η φθορά | κι η οδύνη του θανάτου | Αν ο πόθος αν περάσει αν τελειώσει | εκεί θα πεθάνω | εκεί κρύβεται ο παράδεισος κι η πτώση | στα χείλη σου επάνω | Γι' αυτό σου λέω φίλα με λοιπόν | όσο μπορεί ένα στόμα | κι ας σβήνεται απ’ τα χείλη το κραγιόν | κι η μέρα τον αιώνα

13. Post-Love Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Νίκος Αντύπας | Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Αν είμαστε έτσι καλά | μ' αυτή την αγάπη | που πότε σωπαίνει | και πότε μιλά | Μπορούμε να μπούμε | σε πλοία και τρένα | να δούμε πολλά ή κανένα | Αν είμαστε έτσι γεροί | και νιώθουμε ωραία | που είπαμε όχι σε τόσα μπορεί | Υπάρχει ένας χρόνος | στ' αλήθεια μεγάλος | να ζει για τον έναν ο άλλος | Αν είμαστε έτσι ζεστά | και κάνουμε αστεία | στη μέση του δρόμου | στον κόσμο μπροστά | Δεν ξέρω τι άλλο | μπορούσα να ελπίζω | θα χάσω είχα πει μα κερδίζω

14. Έξοδος κινδύνου Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Θα παίζουν τα ραδιόφωνα | τραγούδια για το τίποτα γραμμένα | και η νύχτα στα μικρόφωνα | θα κλέβει την παράσταση για σένα | Τα σώματα που αγάπησες | σου ανοίξανε θυρίδες στα σκοτάδια | Κι εσύ που ως τώρα κράτησες | μου λες ας ήταν ψέματα τα βράδια | θα αλλάζουν όλα γύρω σου | και μόνο αυτά που πέρασες θα μείνουν | Κι εσύ θα καις στον ύπνο σου | γυρεύοντας μιαν έξοδο κινδύνου

15. Τράβα σκανδάλη Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Δήμητρα Γαλάνη | Στίχοι: Μυρτώ Κοντοβά
Πάλι | Τράβα σκανδάλη | Σ' ότι προλάβαμε και ζήσαμε | Σημάδεψε και ρίξε στο κεφάλι. | Πάλι | Τις Κυριακές, που αλητεύαμε | Και τις βιτρίνες, που χαζεύαμε | Σημάδεψε και πάτα τη σκανδάλη | Δεν χωρίζουν, όμως, έτσι οι ζωές | Των ανθρώπων, που αγαπήθηκαν | με τόσο κόπο | ή κι οι δυο μας ή κανείς | ως την άκρη της κλωστής | ισορροπήσαμε εμείς. | Πάλι | Ό,τι προλάβαμε και ζήσαμε | Και όλα αυτά, που ψιθυρίσαμε | Σημάδεψε και ρίξε στο κεφάλι. | Πάλι | Καθώς τα ρούχα μας σωριάζονται | Στα σώματα μας, που αγκαλιάζονται | Σημάδεψε και πάτα τη σκανδάλη | Δεν χωρίζουν όμως έτσι οι ζωές | Των ανθρώπων που αγαπήθηκαν | με τόσο κόπο | ή κι δυο μας ή κανείς | ως την άκρη της κλωστής | ισορροπήσαμε εμείς.

16. Χωρίς εσένα Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Γιώργος Δημητριάδης | Στίχοι: Νίκος Μωραΐτης
Νομίζω πως δε σε θυμάμαι πια | τα μάτια μου βαριά να δουν εσένα | κοιτάζω μια παλιά σου carte postale | ποιος έγραψε μ' αυτά τα γράμματα τα ξένα | Τώρα έχω ένα σπίτι | που ποτέ δεν έχεις δει | τώρα έχω ένα αμάξι | που ποτέ δεν έχεις μπει | και μια λύπη, αχ! μια λύπη | που δεν έχεις φανταστεί | Γιατί όλα προχωρούν χωρίς εσένα | κι αυτό τώρα λέγεται ζωή | Νομίζω πως σε ξέχασα αλλά | τις νύχτες που μετρώ το χρόνο μόνη | το χέρι σου μου πλέκει τα μαλλιά | το χάδι σου αυτό ακόμα με σκοτώνει

17. The Moon Represents My Heart Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Teresa Teng | Στίχοι: Teresa Teng
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

18. Το χειροκρότημα Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Δήμητρα Γαλάνη | Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Κι είμαστε ακόμα ζωντανοί | στη σκηνή σαν ροκ συγκρότημα. | Με κοιτάς σε κοιτώ | και μετά σιωπή | κάτι θα κοπεί | στην καρδιά στο μυαλό. | Με κοιτάς σε κοιτώ | και μελαγχολείς | ο καιρός πολύς | μ' αγαπάς σ' αγαπώ. | Κι είμαστε ακόμα ζωντανοί | στη σκηνή σαν ροκ συγκρότημα | κι αν μας αντέξει το σκοινί | θα φανεί στο χειροκρότημα. | Με κρατάς σε κρατώ | και μετά γκρεμός | και μετά το τέρμα | και κανείς κανενός. | Με κρατάς σε κρατώ | και παντού σκιές | και παντού καθρέφτες | για θεούς κι εραστές.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης