Σάββατο, 13 Ιουνίου 2015

Γιάννης Πουλόπουλος No. 3





















Τα τραγούδια του δίσκου και οι διατιθέμενοι στίχοι τους:

01. Καμαρούλα Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Άπλωσε το μεσονύχτι | το γλυκό του δίχτυ | πάνω στη μικρή μας γειτονιά | ξέχασέ τα όλα τώρα | είναι της αγάπης ώρα | βάλε το κλειδί στη κλειδωνιά | Καμαρούλα μια σταλιά | δύο επί τρία | κόχη και λατρεία | τοίχος και φιλιά | καμαρούλα μια σταλιά | τοίχος και φιλιά | Φύσα το κερί να σβήσει | και να μας αφήσει | μόνους μες τη νύχτα τη καλή | σφίξου στην καρδιά μου επάνω | για να σε γλυκοζεστάνω | σαν χελιδονάκι σαν πουλί

02. Στου σπιτιού σου το στενάκι Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Στου σπιτιού σου το στενάκι | νυχτοπούλι τριγυρνώ | αν με πόναγες λιγάκι | θά΄λεγες στον ουρανό | τη βροχή να σταματήσει, | τη πικρή βροχή | πού΄ρθε να με βασανίσει | να μου πνίξει την ψυχή. | Στου σπιτιού σου το στενάκι | έλειωσα να τραγουδώ | αν με πόναγες λιγάκι | θα΄βγαινες για να σε δω | να σε δω κι ας ξεψυχήσω | πάνω στο σκαλί | μια καρδιά να σου χαρίσω | που σ' αγάπησε πολύ.

03. Να 'χα τη δύναμη Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Γλέζος | Στίχοι: Κώστας Κινδύνης
Χωρίς το σύννεφο βροχή δεν κατεβαίνει | ούτε το δάκρυ χωρίς καημό | χωρίς τον άνεμο τα δέντρα δε λυγάνε | δε σταματάν οι πίκρες δίχως γυρισμό | Αχ να μπορούσα τα λιμάνια να τα κλείσω | να σταματήσω τα τρένα στο σταθμό | να 'χα τη δύναμη τα βράχια να κυλήσω | να μην αφήσω δρόμο για το χωρισμό | Γιατί κοιτάς τα μάτια μου τα βουρκωμένα | που παν στα ξένα σ' ωκεανό | γιατί κοιτάς τα χέρια μου τα λαβωμένα | που παν στα ξένα κι έχουν σφίξει κεραυνό | Αχ να μπορούσα τα λιμάνια να τα κλείσω | να σταματήσω τα τρένα στο σταθμό | να 'χα τη δύναμη τα βράχια να κυλήσω | να μην αφήσω δρόμο για το χωρισμό

04. Όλα δικά σου μάτια μου Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Νύσταξες άστρο μου φεγγάρι μου | στην αγκαλιά μου αποκοιμήσου | ξύπνησες ήλιε αποβροχάρη μου | πάρε το γέλιο μου και πλύσου | Όλα δικά σου μάτια μου | κι ο πόνος σου δικός μου | είδαν πολλά τα μάτια μου | στις γειτονιές του κόσμου | Δίψασες λεύκα μου κουράστηκες | ρίξε τις ρίζες σου σε μένα | ήρθε βοριάς και ξεμαλλιάστηκες | πάρ' την καρδούλα μου για χτένα | Όλα δικά σου μάτια μου | κι ο πόνος σου δικός μου | είδαν πολλά τα μάτια μου | στις γειτονιές του κόσμου

05. Έξι φεγγάρια Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Έξι φεγγάρια στην αυλή | κι η Πούλια στο μπαλκόνι | ρώτησαν την αγάπη μου | γιατί μου βαλαντώνει | Κι είπε το κορίτσι | δείχνοντας εμένα | Τα βαθιά του μάτια | είναι δακρυσμένα | Έξι ποτάμια στάθηκαν | και δώδεκα πελάγη | ρώτησαν την αγάπη μου | γιατί χρυσογελάει | Λάμπει το κορίτσι | στο χρυσογελό του | Λέει θα πλάγιασω | στο προσκέφαλό του

06. Παιδί μου ώρα σου καλή Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Γεώργιος Βιζυηνός
Φουρτούνιασεν η θάλασσα | και βουρκωθήκαν τα βουνά, | είναι βουβά τ' αηδόνια μας | και τα ουράνια σκοτεινά | κι η δόλια μου ματιά θολή, | παιδί μου, ώρα σου καλή! | Βουίζει το κεφάλι μου | σαν του χειμάρρου τη βοή, | ξηράθηκαν τα χείλη μου | και μου εκόπηκε η πνοή | σ' αυτό το ύστερο φιλί, | παιδί μου, ώρα σου καλή! | Να σε παιδέψει ο πλάστης μου, | καταραμένη ξενιτιά, | μας παίρνεις τα παιδάκια μας | και μας αφήνεις στη φωτιά, | και πίνουμε τόση χολή | όταν τα λέμ' "ώρα καλή!".

07. Χάθηκαν οι ώρες Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Λίνος Κόκοτος | Στίχοι: Τάσος Μωραΐτης
Ο ένας έφυγε νωρίς | ο άλλος φεύγει τώρα | η μοναξιά μ΄ απόμεινε | τα δάκρυα κι ο πόνος | Χάθηκαν οι ώρες | Χάθηκαν, να χαρώ | Χάθηκαν οι ελπίδες | Χάθηκαν, να σε βρω | Εικόνισμα η μοναξιά | η λησμονιά καντήλι | χωρίς κλειδί η πόρτα σου | ο πόνος για να φύγει

08. Έμαθε η νύχτα να μην κλαίει Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Θόδωρος Τζίφας | Στίχοι: Κώστας Κινδύνης
Έμαθε η νύχτα να μην κλαίει | το δάκρυ νά΄χει υπομονή | κι όσος καημός και να με καίει | βρίσκω δροσιά σε μια βροχή | Ήρθες και μού ΄φερες το καλοκαίρι μου | χάρη στο χέρι σου δεν χάθηκα | στην καλοσύνη σου και στην αγάπη σου | πόσο ζεστάθηκα | Έμαθε ο πόνος να λυγάει | πήρα κουράγιο στη ζωή | τώρα η αγάπη μ΄ οδηγάει | στ΄ όνειρο που κάναμε μαζί

09. Θα πιω απόψε το φεγγάρι Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Θα πιω απόψε το φεγγάρι | και θα μεθύσω και θα πω | αφού πονάς για κάποιον άλλο | ρίξε μαχαίρι να κοπώ | Κι όταν με κόψει το μαχαίρι | μετανιωμένη θα μου πεις | πάρε του φεγγαριού το δάκρυ | κι από το αίμα να πλυθείς | Κι εγώ θα κόψω το φεγγάρι | θα σ' το καρφώσω στα μαλλιά | και σαν πλαγιάσουμε θα έχω | τον ουρανό στην αγκαλιά | Κι όταν ξυπνήσουμε και πάμε | ξανά στα στέκια τα παλιά | σκέψου τι όμορφη που θα 'σαι | με το φεγγάρι στα μαλλιά

10. Στο Κερατσίνι Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Γλέζος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Στο Κερατσίνι βράδιασε | ανάψανε τα φώτα | θα κάτσω στο κατώφλι μας | μπας και δεν βρεις την πόρτα | Είχες πει στις έξι | κι είναι εννιά και δέκα | φταίω εγώ που πίστεψα | σε άστατη γυναίκα | Στο Κερατσίνι νύχτωσε | και έκλεισαν τα σκούρα | άλλη μια νύχτα έρημος | και άλλη μια σκοτούρα | Είχες πει στις έξι | κι είναι μεσονύχτι | Ήμουνα νοικοκυρόπουλο | και μ΄ έκανες ξενύχτη

11. Σαν ξένοι Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Κώστας Ξενάκης | Στίχοι: Βασίλης Φωτεινάκης
Σε σταυροδρόμι φτάσαμε | οι δρόμοι μας χωρίσαν | πουλιά που χάσανε φτερά | φτερά καινούρια ανοίξαν | Σαν ξένοι θ΄ ανταμώνουμε | σαν ξένοι θα μιλάμε | παιδί χαμένο ο έρωτας | τις νύχτες που περνάμε | Παράθυρο στην λησμονιά | ανοίξαμε οι δυο μας | κλεισμένη πόρτα η καρδιά | μπρος στο παλιό όνειρό μας

12. Μα τώρα αγάπη μου Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Μίμης Πλέσσας
Ηρθ' η νυχτιά | πέφτει το σκοτάδι | κι όπως κάθε βράδυ | γύρισαν στον νου. | Ώρες χρυσές | που σε συναντούσα | πόσο σ'αγαπούσα | άστρο τ’ ουρανού. | Μα τώρα αγάπη μου | πού 'ναι τα μάτια σου | τα τρομαγμένα μου πουλιά | Μέσα απ' το δάκρυ μου | ψάχνω τα χείλια σου | και τα χαμένα μας φιλιά. | Νύχτα καλή | έλα κι είμαι μόνος | θα σβηστεί ο πόνος | πού 
'χω στην καρδιά.

Για να ακούσετε ένα από τα τραγούδια του δίσκου που ξεχώρισε:
Πατήστε εδώ


Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης