Δευτέρα, 1 Ιουνίου 2015

Λοταρία





















01. Είμαι καλά σ΄ ευχαριστώ Τραγούδι: Δημήτρης Ψαριανός
Μουσική: Στέλιος Φωτιάδης | Στίχοι: Δημήτρης Ιατρόπουλος
Άσε το παράθυρο κλεισμένο, | δε με ενδιαφέρει το πρωί. | Πάνε τόσα χρόνια που προσμένω | νά ’βρω μιαν αγάπη στη ζωή. | Είμαι καλά, σ’ ευχαριστώ, | είμαι τριαντάφυλλο κλειστό. | Δεν έχω αγάπη να πιαστώ, | είμαι καλά, σ’ ευχαριστώ. | Πες στον ταχυδρόμο πως δεν έχω | γράμμα για να στείλω πουθενά. | Έχω μάθει πια να την αντέχω | και την πίκρα και τη μοναξιά. | Είμαι καλά, σ’ ευχαριστώ, | είμαι τριαντάφυλλο κλειστό. | Δεν έχω αγάπη να πιαστώ, | είμαι καλά, σ’ ευχαριστώ.

02. Πρωτομαγιά στη Σαντορίνη Τραγούδι: Ελίνα Παπανικολάου & Χορωδία
Μουσική: Στέλιος Φωτιάδης | Στίχοι: Πάνος Φαλάρας

03. Στη γιορτή σου Τραγούδι: Αντώνης Καλογιάννης
Μουσική: Στέλιος Φωτιάδης | Στίχοι: Δημήτρης Ιατρόπουλος

04. Το βόλι Τραγούδι: Ελίνα Παπανικολάου
Μουσική: Στέλιος Φωτιάδης | Στίχοι: Δημήτρης Ιατρόπουλος

05. Πριν να μου φύγεις Τραγούδι: Δημήτρης Ψαριανός
Μουσική: Στέλιος Φωτιάδης | Στίχοι: Δημήτρης Ιατρόπουλος

06. Τα ματοτσίνορα Τραγούδι: Αντώνης Καλογιάννης
Μουσική: Στέλιος Φωτιάδης | Στίχοι: Πάνος Φαλάρας
Μάτια σβηστά και παγωνιά, | ολάκερη ζωή βασανισμένη. | Σαν ήλιος ήρθες το πρωί | ν' ανοίξεις την καρδιά μου την κλεισμένη. | Για τις δικές σου χάρες | τα ματοτσίνορα | εγώ ανοίγω αμπάρες | κι όλα τα σύνορα. | Είχα καρδιά σ' αυτή τη γη | που είχε απομείνει σαν ναυάγιο. | Ήρθες εσύ μες στη ζωή | αγάπη να μου δώσεις και κουράγιο.

07. Θεσσαλονίκη μου αρχόντισσα παλιά Τραγούδι: Ελίνα Παπανικολάου
Μουσική: Στέλιος Φωτιάδης | Στίχοι: Δημήτρης Ιατρόπουλος
Mη μου μιλάς | για την παλιά Θεσσαλονίκη του σαράντα | ακόμα ακούω την Κυριακάτικη τη μπάντα | κι έχω χαθεί στα καλντερίμια του βοριά | μη μου μιλάς | για τον τσαγκάρη του Αι Mηνά τον Διονύση | που `χε η μέση του σαν το κλαρί τσακίσει | κι όμως πολέμησε σαν τ’ άγρια θεριά. | Θεσσαλονίκη μου αρχόντισσα παλιά | Θεσσαλονίκη μου του κόσμου περιστέρι | μάνα γλυκιά και της ψυχής μου αγκαλιά | και της καρδιάς μου αβασίλευτο αστέρι | Θεσσαλονίκη μου αρχόντισσα παλιά | Θεσσαλονίκη μου του κόσμου περιστέρι. | Mη μου μιλάς | γι’ αυτήν την πόλη που τη νιότη μου την πήρε | κάμποσα χρόνια κάνε πίσω κι έλα γείρε | στις αναμνήσεις που χαράξαν την καρδιά | μη μου μιλάς | για τ’ ασημένια φεγγαρόφωτα σοκάκια | για τους καρντάσηδες που λιώναν στα μεράκια | κι αστροκοπούσε από τραγούδια η βραδιά. | Θεσσαλονίκη μου αρχόντισσα παλιά | Θεσσαλονίκη μου του κόσμου περιστέρι | μάνα γλυκιά και της ψυχής μου αγκαλιά | και της καρδιάς μου αβασίλευτο αστέρι | Θεσσαλονίκη μου αρχόντισσα παλιά | Θεσσαλονίκη μου του κόσμου περιστέρι.

08. Που λες Κωστή Τραγούδι: Αντώνης Καλογιάννης
Μουσική: Στέλιος Φωτιάδης | Στίχοι: Δημήτρης Ιατρόπουλος
Που λες Κωστή ρίχνω τα ζάρια | παλιοζωή, μαύρα χαμπάρια | και η κλωστή θα σπάσει η δόλια | πολλά τα δάκρυα λίγα τα βόλια | Που λες Κωστή τι να το κάνω | να δω χαρά προτού πεθάνω | Σαν το ληστή που παίρνει χάρη | θα του το πάρουν το κεφάλι | Άλλοι φτύνουν μαύρο αίμα | κι άλλοι έχουνε γιορτή.. | Δεν αντέχω τέτοιο ψέμα | τι θα γίνει ρε Κωστή;.. | Που λες Κωστή όλο ευχόμουν | στο μεροκάματο του τρόμου | Μες στη ζωή δεν είναι ίσα | οι θάμνοι και τα κυπαρίσσια | Ποιος είναι αυτός που θα δικάσει | το σκλάβο και τον κοτζαμπάση | Είναι γραφτός για πάντα ο νόμος | ή κλέφτης θα 'σαι ή αστυνόμος | Άλλοι φτύνουν μαύρο αίμα | κι άλλοι έχουνε γιορτή.. | Δεν αντέχω τέτοιο ψέμα | τι θα γίνει ρε Κωστή;..

09. Πάρτα μου όλα μου Τραγούδι: Ελίνα Παπανικολάου
Μουσική: Στέλιος Φωτιάδης | Στίχοι: Δημήτρης Ιατρόπουλος

10. Τι θα πεις Τραγούδι: Δημήτρης Ψαριανός
Μουσική: Στέλιος Φωτιάδης | Στίχοι: Στέλιος Φωτιάδης
Τι θα πεις αν σου χαρίσω ένα τραγούδι; | Μη λογαριάσεις τη φωνή μου | Παρε και κάτι απ’ την ψυχή μου | ...και τι θα πεις; | Ειν’ όμορφο να σ’ αγαπώ | ....και τι θα πεις; | Τι θα πεις αν σου χαρίσω ένα ταξίδι; | Ένα καράβι; | Μια θάλασσα; | Που την πυξίδα του τη χάλασα | ...και τι θα πεις; | Ειν’ όμορφο να σ’ αγαπώ | ....και τι θα πεις; | Πάμε εκεί που δεν ταξίδεψε κανένας | Κι εκείνο τ’ αδιάβατο μονοπάτι | έλα να το περάσουμε μαζί | Ειν’ όμορφο να σ’ αγαπώ | ....και τι θα πεις; | Τι θα πεις αν σου χαρίσω ένα αστέρι; | Τη νύχτα μου; | Τη μοναξιά μου; | Τα όνειρα και τα φτερά μου; | ....και τι θα πεις; | Ειν’ όμορφο να σ’ αγαπώ | ....και τι θα πεις;

11. Το μαντάτο Τραγούδι: Ελίνα Παπανικολάου
Μουσική: Στέλιος Φωτιάδης | Στίχοι: Δημήτρης Ιατρόπουλος

12. Άϊντε κι άλλη μια Τραγούδι: Ελίνα Παπανικολάου
Μουσική: Στέλιος Φωτιάδης | Στίχοι: Δημήτρης Ιατρόπουλος

13. Σαν η αγάπη σου είναι μεγάλη Τραγούδι: Δημήτρης Ψαριανός
Μουσική: Στέλιος Φωτιάδης | Στίχοι: Δημήτρης Ιατρόπουλος

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης