Δευτέρα, 1 Ιουνίου 2015

Είσαι δικιά μου





















Ο Τόλης Βοσκόπουλος σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Είσαι δικιά μου Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Νίκος Λαβράνος | Στίχοι: Σόφη Παππά
Απόψε ήρθες μες στη νυχτιά | σαν αμαρτία, σαν τη φωτιά. | Πόσο θα μείνεις δε σε ρωτώ, | γι’ αυτές τις ώρες μονάχα ζω. | Είσαι δικιά μου, δικιά μου, δικιά μου, | στην αγκαλιά μου σφιχτά σε κρατώ. | Είσαι δικιά μου, Χριστέ, Παναγιά μου, | μην ξημερώσει το βράδυ αυτό, | το βράδυ αυτό που σ’ αγαπώ. | Είσαι δικιά μου, δικιά μου, δικιά μου, | στην αγκαλιά μου σφιχτά σε κρατώ. | Απόψε ήρθες σαν προσευχή | σαν καταιγίδα, σαν μια βροχή. | Γιατί δακρύζω μη με ρωτάς, | απόψε θέλω να μ’ αγαπάς.

02. Έλα Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Στέλιος Ζαφειρίου | Στίχοι: Σόφη Παππά
Έλα στο προσκέφαλό μου | για στερνή φορά | να ’χω κάτι να θυμάμαι | μες στη συμφορά. | Έλα και τελειώνουν όλα σήμερα, | φεύγω απ’ αυτή τη φυλακή. | Μέσ’ απ’ της αγάπης σου τα σίδερα | φεύγω σαν πουλί. | Έλα στο προσκέφαλό μου | για στερνή φορά. | Έλα στο προσκέφαλό μου | κάτι να σου πω. | Όλα στα ’χω συγχωρέσει | αφού σ’ αγαπώ. | Έλα και τελειώνουν όλα σήμερα, | φεύγω απ’ αυτή τη φυλακή. | Μέσ’ απ’ της αγάπης σου τα σίδερα | φεύγω σαν πουλί. | Έλα στο προσκέφαλό μου | για στερνή φορά.

03. Αχ να `ταν η ζήλεια Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Νίκος Λαβράνος | Στίχοι: Σόφη Παππά
Όταν σε βλέπω να θυμώνεις, | με φαρμακώνεις, με φαρμακώνεις. | Όταν σε βλέπω να δακρύζεις, | γυαλί και να ραγίζεις και με τσακίζεις, | όταν δακρύζεις. | Όταν σε βλέπω να θυμώνεις, | σκέψου μονάχα πως σ’ αγαπώ. | Αχ, να ’ταν η ζήλεια σου μαχαίρι να κοπώ, | να ησυχάσω, Θε μου, πριν να τρελαθώ. | Είναι σκληρό, μα θα σ’ το πω: | κοντά σου πια δεν μπορώ. | Όταν σε βλέπω να θυμώνεις, | πώς με πληγώνεις, πώς με πληγώνεις! | Όταν σε βλέπω να δακρύζεις, | στα δύο με χωρίζεις, με βασανίζεις, | όταν δακρύζεις. | Όταν σε βλέπω να θυμώνεις, | σκέψου μονάχα πως σ’ αγαπώ. | Αχ, να ’ταν η ζήλεια σου μαχαίρι να κοπώ, | να ησυχάσω, Θε μου, πριν να τρελαθώ. | Είναι σκληρό, μα θα σ’ το πω: | κοντά σου πια δεν μπορώ.

04. Κλαίω γιατί Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Στέλιος Ζαφειρίου | Στίχοι: Σόφη Παππά
Τι θες ακόμα απ’ τη ζωή μου, | να ’ξερα τι, | και πας ν’ ανοίξεις στην πληγή μου | κι άλλη πληγή. | Εμείς τελειώσαμε, σου λέω, | κι αν κάπου-κάπου κλαίω, | μην ψάχνεις το γιατί. | Κλαίω γιατί έτσι μ’ αρέσει, | δικιά μου η πίκρα και δικός μου ο πόνος. | Κλαίω γιατί έτσι μ’ αρέσει, | απ’ τη χαρά μου που είμαι μόνος. | Τι θες ακόμα απ’ την καρδιά μου, | να ’ξερα τι. | Τι θες και βρίσκεσαι μπροστά μου | κάθε στιγμή; | Εγώ κοντά σου δε γυρίζω, | κι αν βλέπεις που δακρύζω, | μην ψάχνεις το γιατί. | Κλαίω γιατί έτσι μ’ αρέσει, | δικιά μου η πίκρα και δικός μου ο πόνος. | Κλαίω γιατί έτσι μ’ αρέσει, | απ’ τη χαρά μου που είμαι μόνος.

05. Πανάθεμά σε Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Τόλης Βοσκόπουλος | Στίχοι: Τόλης Βοσκόπουλος
Πανάθεμά σε, τι με θες, τι θέλεις από ’μένα, | πώς θες ν’ αρχίσεις μια ζωή, μέσα απ’ τα πεθαμένα, | πανάθεμά σε, τι με θες, τι θέλεις από ’μένα. | Άμα δεις τι κουβαλάω μέσα στο δισάκι μου | τότε νά ’ρθεις να χτυπήσεις το παραθυράκι μου. | Πανάθεμά σε, άσε με, δεν είμ’ εγώ για ’σένα, | εσύ αρχίζεις τη ζωή που τέλειωσε για ’μένα, | πανάθεμά σε, τι με θες, τι θέλεις από ’μένα. | Άμα δεις τι κουβαλάω μέσα στο δισάκι μου | τότε νά ’ρθεις να χτυπήσεις το παραθυράκι μου.

06. Πουκαμισάκι Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Νίκος Λαβράνος | Στίχοι: Βαρβάρα Τσιμπούλη
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

07. Ντροπή σου Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Νίκος Λαβράνος | Στίχοι: Σόφη Παππά
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

08. Με πρόδωσαν οι φίλοι μου Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Στέλιος Ζαφειρίου | Στίχοι: Σόφη Παππά
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

09. Πέφτει η βροχή Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Τόλης Βοσκόπουλος | Στίχοι: Μίμης Θειόπουλος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

10. Παναγιά Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Στέλιος Ζαφειρίου | Στίχοι: Σόφη Παππά
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

11. Για ένα τίποτα Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Στέλιος Ζαφειρίου | Στίχοι: Σόφη Παππά
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

12. Κι εγώ Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Νίκος Λαβράνος | Στίχοι: Βαρβάρα Τσιμπούλη
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης