Παρασκευή, 5 Ιουνίου 2015

Σκέψη μου





















Ο Σταμάτης Γονίδης σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Έχω τρελαθεί Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Γιάννης Κουρκουμέλης | Στίχοι: Ναταλί
Άφησα τα φώτα αναμμένα | όπως τότε που `χαμε γιορτή | Έβαλα για σένα και για μένα | δυο ποτά σαν να `μαστε μαζί | Άναψα τσιγάρο και για σένα | και άφησα στο τζάκι τη φωτιά | Έσβησα τα φώτα ένα-ένα | κι έμειναν μονάχα τα κεριά | Κι άρχισα να κουβεντιάζω, καθετί να σχολιάζω | λες και απέναντί μου είσαι συ | Μήπως έχω, αλήθεια, τρελαθεί | Άρχισα να συζητάω, μόνος να παραμιλάω | Δίχως λόγο να γελάω, κάπου-κάπου να ξεσπάω | με θυμό να σε ζητάω | να φωνάζω σ’ αγαπάω | Λείπεις και η ζωή μου είναι μισή, είναι αλήθεια | Έχω τρελαθεί | Φώναξα ξανά τ’ όνομά σου | νοιώθοντας πως είσαι πάλι εδώ | Στο δωμάτιό το άρωμά σου | είναι ακόμα τόσο δυνατό | Έχω τρελαθεί

02. Σκέψη μου Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σάκης Φράγκος | Στίχοι: Ναταλί
Έπαιξες κι απόψε με την αντοχή μου | Κι ένα ακόμα βάρος μπήκε στη ψυχή μου | Μα αφού γνωρίζεις ότι μου συμβαίνει | Πως ζητάς να κάψεις μια ζωή καμμένη | Σκέψη μου | Κομμάτια μ’ έκανες και πάλι απόψε | Αν μπορείς | Αυτή τη γέφυρα μαζί της κόψε | Τίποτα | Δε μού `χει αφήσει, δε με αγαπάει | Μόνο με πονάει | Έβαλες κι απόψε μίσος στη καρδιά μου | Όλα της τα λάθη τα 'κανες δικά μου | Μα η συνειδησή μου άλλο δε βαραίνει | Ήδη η ζωή μου είναι τελειωμένη | Σκέψη μου | Κομμάτια μ’ έκανες και πάλι απόψε | Αν μπορείς | Αυτή τη γέφυρα μαζί της κόψε | Τίποτα | Δε μου `χει αφήσει, δε με αγαπάει | Μόνο με πονάει

03. Εσύ δεν πόνεσες Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Βασίλης Γαβριηλίδης | Στίχοι: Ναταλί
Δεν έπρεπε να έρθεις πάλι εδώ | Να μάθεις τι στα αλήθεια μου συμβαίνει | Δεν έχεις το δικαίωμα αυτό | Εσένα η ζωή σε περιμένει | Εσύ δεν πόνεσες, δε παρακάλεσες | Να `ρθει το τέλος την επόμενη στιγμή | Εσύ δε γνώριζες πως ότι σκότωνες | Ήταν στα αλήθεια μια ανθρώπινη ζωή | Γι’ αυτό δεν έχεις το δικαίωμα εσύ | Εσύ δεν πόνεσες... | Δεν έχω τίποτα άλλο να σου πω | Κι εσύ μη με ρωτάς τι μου συμβαίνει | Δεν έχεις το δικαίωμα αυτό | Εσένα η ζωή σε περιμένει | Εσύ δεν πόνεσες, δε παρακάλεσες | Να `ρθει το τέλος την επόμενη στιγμή | Εσύ δε γνώριζες πως ότι σκότωνες | Ήταν στα αλήθεια μια ανθρώπινη ζωή | Γι’ αυτό δεν έχεις το δικαίωμα εσύ | Εσύ δεν πόνεσες...

04. Να `σαι καλά Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης 
Μουσική: Νίκος Ρωμανός | Στίχοι: Νίκος Ρωμανός
Με θολά τα μάτια απ’ τον πόνο, | τυπικά, το χέρι απλώνω, | να σ’ αγγίξω για στερνή φορά, | "άντε γεια" σου λέω "να προσέχεις" | και σ’ ευχαριστώ, | κι ας με σκοτώνεις εν ψυχρώ. | Να `σαι καλά, να `σαι καλά, | αυτό με νοιάζει, | τώρα που φεύγεις μακριά, | η μοναξιά να `ξερες πόσο με τρομάζει, | μα δεν πειράζει, να `σαι καλά, | αυτό με νοιάζει, να `σαι καλά. | Ψεύτικα σου χαμογελάω, | δεν σου δείχνω πόσο πονάω, | κλαίω από μέσα μου κρυφά, | "άντε γεια" σου λέω "να προσέχεις" | και σ’ ευχαριστώ, | κι ας με σκοτώνεις εν ψυχρώ. | Να `σαι καλά, να `σαι καλά, | αυτό με νοιάζει, | τώρα που φεύγεις μακριά, | η μοναξιά να `ξερες πόσο με τρομάζει, | μα δεν πειράζει, να `σαι καλά, | αυτό με νοιάζει, να `σαι καλά.

05. Άσε με Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Isaak Karpacian | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης & Νεκτάριος Μπήτρος
Άλλη μια ευκαιρία μου ζητάς | Δεν μπορείς να με ξεχάσεις μ’ αγαπάς | Δε σου φέρθηκε κανείς όπως εγώ | Σε ξεπέρασα δε θέλω να σε δω | Θέλεις να επανορθώσεις | Άσε με | Άσε με | Άσε με πια | Άλλο πόνο μη μου δώσεις | Άσε με | Άσε με | Άσε με γεια | Με τους φίλους μου περνάω πιο καλά | Φτάνει πια μαζί σου πέρασα πολλά | Δε σε θέλω στη ζωή μου τώρα πια | Η αγάπη σου μου καίει την καρδιά | Θέλεις να επανορθώσεις | Άσε με | Άσε με | Άσε με πια | Άλλο πόνο μη μου δώσεις | Άσε με | Άσε με | Άσε με γεια

06. Δεν ενδιαφέρεσαι Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης 
Μουσική: Ιωσήφ Σαρασίδης | Στίχοι: Νεκτάριος Μπήτρος
Με μια βαλίτσα αναμνήσεις | κι ένα τσιγάρο συντροφιά, | φιλοξενούμενος σε φίλους, | τώρα που ζούμε χωριστά | κι εσύ δε δίνεις σημασία | στην πληγωμένη μου καρδιά. | Δεν ενδιαφέρεσαι για μένα, | δεν ενδιαφέρεσαι, | μ’ άφησες μόνο μου να κλαίω | κι εσύ χαίρεσαι, | δεν ενδιαφέρεσαι για μένα, | δεν ενδιαφέρεσαι, | ούτε ρωτάς πώς τα περνάω, | ντροπή σου, πώς συμπεριφέρεσαι. | Με ένα όνειρο χαμένο | και ένα δάκρυ συντροφιά, | έμεινα εδώ να περιμένω | μήπως γυρίσεις ξαφνικά, | μα εσύ δε δίνεις σημασία | στην πληγωμένη μου καρδιά. | Δεν ενδιαφέρεσαι για μένα, | δεν ενδιαφέρεσαι, | μ’ άφησες μόνο μου να κλαίω | κι εσύ χαίρεσαι, | δεν ενδιαφέρεσαι για μένα, | δεν ενδιαφέρεσαι, | ούτε ρωτάς πώς τα περνάω, | ντροπή σου, πώς συμπεριφέρεσαι.

07. Να ξαναρχόσουν Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Ιωσήφ Σαρασίδης | Στίχοι: Νεκτάριος Μπήτρος
Πόσο νοστάλγησα τα δυο σου μάτια | Κλαίνε οι σκέψεις μου, κλαίνε τα μάτια | Όσα μου άφησες να σε θυμίζουν | Γίνανε εικόνες πια με βασανίζουν | Να ξαναρχόσουν σαν βροχή | Να πεφτες πάνω στο κορμί μου | Να γίνει η αγάπη μας γιορτή | Και εσύ τ’ αθάνατο φιλί μου | Να ξαναρχόσουν σαν βροχή | Να πεφτες πάνω στο κορμί μου | Και να μην σ’ άφηνα ποτέ να βγεις απ’ την ζωή μου | Πόσο νοστάλγησα ένα σου βράδυ | Πόσο μου έλειψε ένα σου χάδι | Φωτιές τα μάτια σου που τα θυμάμαι | Μόνος απόμεινα πόσο φοβάμαι | Να ξαναρχόσουν σαν βροχή | Να ‘πεφτες πάνω στο κορμί μου | Να γίνει η αγάπη μας γιορτή | Και εσύ τ’ αθάνατο φιλί μου | Να ξαναρχόσουν σαν βροχή | Να ‘πεφτες πάνω στο κορμί μου | Και να μην σ’ άφηνα ποτέ να βγεις απ’ την ζωή μου

08. Μη φοβάσαι, σ’ αγαπώ Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης 
Μουσική: Ιωσήφ Σαρασίδης | Στίχοι: Νεκτάριος Μπήτρος
Λείπεις και μόνος μου, τις νύχτες δεν κοιμάμαι, | λείπεις κι οι σκέψεις κάθε βράδυ με πονάνε, | θέλω να `ρθείς, μέσ’ στην καρδιά μου να επιστρέψεις, | αυτά που ζήσαμε μαζί, μην καταστρέψεις, | να το πιστέψεις, σ’ αγαπώ, να το πιστέψεις. | Αν έφταιξα εγώ γι’ αυτό το χωρισμό, | πληρώνω και πονάω, | αν έφταιξα εγώ γι’ αυτό το χωρισμό, | συγγνώμη σου ζητάω. | Μη φοβάσαι, σ’ αγαπώ, | δείξε μου εμπιστοσύνη, | διώξε τον εγωισμό, | η αγάπη αυτή δε σβήνει. | Θέλω να δεις πιο καθαρά μέσ’ στο μυαλό σου, | για σένα νοιάζομαι, δε θέλω το κακό σου, | για το καλό σου, σου μιλάω, για το καλό σου. | Αν έφταιξα εγώ γι’ αυτό το χωρισμό, | πληρώνω και πονάω, | αν έφταιξα εγώ γι’ αυτό το χωρισμό, | συγγνώμη σου ζητάω. | Μη φοβάσαι, σ’ αγαπώ, | δείξε μου εμπιστοσύνη, | διώξε τον εγωισμό, | η αγάπη αυτή δε σβήνει.

09. Οι πληγές οι δικές μου Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης 
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Γιάννης Β. Παπαϊωάννου
Αν είναι να `ρθεις και να είσαι όπως πρώτα, | δεν σε θέλω ξανά, | θα `χω αλλάξει κλειδαριά σ’ αυτή την πόρτα | θα `μαι μακριά. | Οι πληγές οι δικές μου είν’ απ’ τις επιλογές μου | κι έχω μάθει, την ευθύνη να την έχω μόνο εγώ, | οι πληγές οι δικές μου είν’ απ’ τις επιλογές μου | και ο κόσμος ας με κρίνει που πληρώνω εγώ. | Αν είναι να `ρθεις και ξανά να με πληγώσεις, | μη γυρίσεις ξανά, | δεν θέλω άλλη στεναχώρια να μου δώσεις, | φύγε μακριά. | Οι πληγές οι δικές μου είν’ απ’ τις επιλογές μου | κι έχω μάθει, την ευθύνη να την έχω μόνο εγώ, | οι πληγές οι δικές μου είν’ απ’ τις επιλογές μου | και ο κόσμος ας με κρίνει που πληρώνω εγώ.

10. Κάποτε Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης 
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Ναταλί & Γιάννης Β. Παπαϊωάννου
Άλλη μια φορά θα σ’ το ξαναπώ, | δες το καθαρά, μη μ’ αφήνεις άλλο μόνο, | τίποτα μην πεις, σε παρακαλώ, | κάποτε, θα δεις, θα γνωρίσεις ίδιο πόνο. | Θα `ρθει κάποτε μια μέρα, | που όλους θα τους κάνεις πέρα | και θα ψάχνεις να με βρεις, | θα `ρθει, ξέρω, δε θ’ αργήσει, | γιατί δε σ’ έχει αγαπήσει | σαν κι εμένα, άλλος κανείς. | Άλλη μια φορά θα σ’ το ξαναπώ, | πέρασα πολλά απ’ την άδεια την καρδιά σου, | τώρα απορείς που σε αγαπώ, | κάποτε, θα δεις, που δε θα `μαι πια κοντά σου. | Θα `ρθει κάποτε μια μέρα, | που όλους θα τους κάνεις πέρα | και θα ψάχνεις να με βρεις, | θα `ρθει, ξέρω, δε θ’ αργήσει, | γιατί δε σ’ έχει αγαπήσει | σαν κι εμένα, άλλος κανείς.

11. Η αγάπη μας Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης 
Μουσική: Δημήτρης Ρακιτζής | Στίχοι: Γιάννης Β. Παπαϊωάννου
Ξέρω τι κάνεις την κάθε ώρα, | ξέρω πώς είσαι και πώς περνάς, | νιώθω και νιώθεις το ίδιο τώρα | κι όσο πονάω κι εσύ πονάς. | Ξέρω τι κάνεις την κάθε νύχτα, | φωτογραφίες κοιτάς και κλαις, | σε καίει το πάθος, με καίει η δίψα | κι όσο σε θέλω κι εσύ με θες. | Αν η αγάπη μας μπορούσε να μιλήσει, | τρελοί, θα φώναζε, πως είμαστε κι οι δυο, | γιατί την έχουμε, καρδιά μου, διαλύσει, | από έναν άρρωστο, τρελό εγωισμό. | Ξέρω τι κάνεις και τι θυμάσαι, | τι σκέψεις βάζεις μέσ’ στο μυαλό, | όπου και να `μαι, όπου και να `σαι, | θα με γυρεύεις, θα σε ζητώ. | Ξέρω τι κάνεις την κάθε νύχτα, | φωτογραφίες κοιτάς και κλαις, | σε καίει το πάθος, με καίει η δίψα | κι όσο σε θέλω κι εσύ με θες. | Αν η αγάπη μας μπορούσε να μιλήσει, | τρελοί, θα φώναζε, πως είμαστε κι οι δυο, | γιατί την έχουμε, καρδιά μου, διαλύσει, | από έναν άρρωστο, τρελό εγωισμό.

12. Αν κάτι αξίζει Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Χρυσόστομος Χαρίσης | Στίχοι: Ναταλί
Πάλι στην αγρύπνια μου γυρνάς | συντροφιά στη σκέψη μου κρατάς | και σαν ήχος επιστροφής | απ’το παρελθόν στο παρόν μου ζεις | Παίρνεις όλα αυτά κι εσύ ζωή | σάρκα απ’τη δική μου και φωνή | σπάς το φράγμα της σιωπής | μιλάς γελάς | κι αν σε θυμάμαι με ρωτάς | Αν κάτι αξίζει από σένα να θυμάμαι | είναι οι πράξεις και τα λόγια σου μαζί | εσύ με σκότωνες και μου’λεγες λυπάμαι | κι εγώ ψιθύριζα ατέλειωτα γιατί | Αν κάτι αξίζει από σένα να θυμάμαι | είναι οι πράξεις και τα λόγια σου μαζί | εσύ με σκότωνες και μου’λεγες λυπάμαι | κι εγώ ψιθύριζα ατέλειωτα γιατί | Πάλι στην αγρύπνια μου γυρνάς | με αναστατώνεις με πονάς | κι όσο πιο δυνατά μπορείς | με κρατάς εκεί λες και με μισείς | Παίρνεις όλα αυτά κι εσύ ζωή | χτύπο απ’την καρδιά μου και πνοή | μ’αγκαλιάζεις και ψιθυριστά μιλάς | γελάς κι αν σε θυμάμαι με ρωτάς | Αν κάτι αξίζει από σένα να θυμάμαι | είναι οι πράξεις και τα λόγια σου μαζί | εσύ με σκότωνες και μου’λεγες λυπάμαι | κι εγώ ψιθύριζα ατέλειωτα γιατί | Αν κάτι αξίζει από σένα να θυμάμαι | είναι οι πράξεις και τα λόγια σου μαζί | εσύ με σκότωνες και μου’λεγες λυπάμαι | κι εγώ ψιθύριζα ατέλειωτα γιατί

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης