Τετάρτη, 3 Ιουνίου 2015

Χωρίς συνθήματα





















Ο Αντώνης Καλογιάννης σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Χωρίς συνθήματα Τραγούδι: Αντώνης Καλογιάννης
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Ράνια Σοφού
Πολύ μας κούρασε αυτή η πόλη, | φωνές, συνθήματα και "ζήτω όλοι", | κι εγώ που ξέρω μοναχά να σ’ αγαπώ | δεν βρίσκω τρόπο ό,τι νιώθω να στο πω. | Πάμε να βρούμε μια γωνιά χωρίς συνθήματα, | χρόνια η δική μας η γενιά έχει προβλήματα. | Προτού μας βρει η παγωνιά και πριν χαθούμε, | πάμε να βρούμε μια γωνιά ν’ αγαπηθούμε. | Φωνές, συνθήματα, κατεστημένο | κι εγώ να φύγουμε σε περιμένω. | Προτού η αγάπη μας παγώσει στο χιονιά, | πάμε να βρούμε τη δική μας τη γωνιά. | Πάμε να βρούμε μια γωνιά χωρίς συνθήματα, | χρόνια η δική μας η γενιά έχει προβλήματα. | Προτού μας βρει η παγωνιά και πριν χαθούμε, | πάμε να βρούμε μια γωνιά ν’ αγαπηθούμε.

02. Σόνια Τραγούδι: Αντώνης Καλογιάννης
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

03. Ανθρωπάκια από χαρτόνι Τραγούδι: Αντώνης Καλογιάννης
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου & Γιάννης Αξιώτης | Στίχοι: Μανώλης Μαριδάκης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

04. Ελευθερία σ’ αγαπώ Τραγούδι: Αντώνης Καλογιάννης
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου & Γιάννης Αξιώτης | Στίχοι: Μανώλης Μαριδάκης
Τούτη η πόλη δεν χωράει τις δικές μας τις ζωές, | κάποιο χέρι όλο αλλάζει του μυαλού μου τις στροφές. | Θέλω να σε ζωγραφίσω με γαλάζιες πινελιές | και το γκρίζο σου να σβήσω απ’ των ματιών σου τις φωλιές. | Αντιγόνη, σου μιλάω-Κατερίνα, είμ’ εδώ | Ευτυχία, σε πονάω-Ελευθερία, σ’ αγαπώ. | Τούτοι οι νόμοι μού πληγώνουν τα τραγούδια που αγαπώ | κι οι ειδήσεις μού ανεβάζουν της καρδιάς τον πυρετό. | Θέλω να σε τραγουδήσω, μα δεν βρίσκω το σκοπό | γιατί ο στίχος σταματάει μόνος του στο "σ’ αγαπώ". | Αντιγόνη, σου μιλάω-Κατερίνα, είμ’ εδώ | Ευτυχία, σε πονάω-Ελευθερία, σ’ αγαπώ.

05. Πριγκηπέσα μου Τραγούδι: Αντώνης Καλογιάννης
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου & Γιάννης Αξιώτης | Στίχοι: Μαρί Μωραΐτη
Τα χρόνια τα καλύτερά μας | ποτέ δεν ήτανε δικά μας, | σβήσανε μέσα στου καιρού τις απαιτήσεις. | Τα χρόνια τα καλύτερά σου | τα πήρε βόλτα τ’ όνομά σου | μέσα σε πράγματα που ήθελες να ζήσεις. | Μα πριγκηπέσα μου, κοίταξε μέσα μου | να δεις που πάντα έκανα ό,τι ζητήσεις. | Μα πριγκηπέσα μου, κοίταξε μέσα μου, | δεν είν’ ακόμη τόσο αργά να μ’ αγαπήσεις. | Τα χρόνια τα καλύτερά μου | ποτέ δεν ήτανε δικά μου, | ούτε που πρόλαβα ποτέ μου να τα ζήσω. | Τα χρόνια τα καλύτερά σου | τα πήρε βόλτα τ’ όνομά σου | μέσα σε πράγματα που ήθελες να ζήσεις. | Μα πριγκηπέσα μου, κοίταξε μέσα μου | να δεις που πάντα έκανα ό,τι ζητήσεις. | Μα πριγκηπέσα μου, κοίταξε μέσα μου, | δεν είν’ ακόμη τόσο αργά να μ’ αγαπήσεις.

06. Άσε με Τραγούδι: Αντώνης Καλογιάννης
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Μαρί Μωραΐτη
Άσε με να κρύβομαι στα μάτια σου τα πράσινα | ποτέ και για κανένα δε θα τ' άφηνα | τα μάτια τα μεγάλα τα θεόρατα. | Άσε με να γίνομαι σταγόνα μες στο αίμα σου | να τρέχω να σκεπάζω κάθε ψέμα σου | με της αγάπης τα μυστήρια τ' αόρατα. | Άσε με να σε κοιτάω όπου πάω | να σε κρατώ και να μεθάω | να απαντώ σ' ό,τι ρωτάς. | Άσε με να κλέβω ώρες που δεν δίνεις | να σκέφτομαι όταν μ' αφήνεις | πως ίσως λίγο μ' αγαπάς. | Άσε με λογαριασμούς να κλείνω όπου άφησες | ν' αγγίζω να λατρεύω ό,τι κράτησες | να τρέχω στα λημέρια που άραζες. | Άσε με να κάνω τη ζωή μου πυροτέχνημα | να καίω την καρδιά μου μ' ένα αίνιγμα | που λύση κι αν υπάρχει την άλλαζες.

07. Στο ρετιρέ Τραγούδι: Αντώνης Καλογιάννης
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης | Στίχοι: Άγγελος Αξιώτης
Στο ρετιρέ γλεντάνε με Τσιτσάνη | κι η μοναξιά αδέρφι μου πιστό. | Ο ουρανός ολόμαυρο ταβάνι | και το ρακί μού καίει το λαιμό. | Όλα ο χρόνος τ’ άλλαξε, | σκουριάσανε τα λόγια. | Τζάμι σπασμένο τ’ όνειρο | και τρέχουν τα ρολόγια. | Στο ρετιρέ χορεύουν Βαμβακάρη, | τα λαϊκά μινόρε μαχαιριά. | Και η καρδιά στενάχωρο δυάρι, | το χωρισμό κι απόψε δεν χωρά. | Όλα ο χρόνος τ’ άλλαξε, | σκουριάσανε τα λόγια. | Τζάμι σπασμένο τ’ όνειρο | και τρέχουν τα ρολόγια.

08. Δυο γαρύφαλλα Τραγούδι: Αντώνης Καλογιάννης
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης | Στίχοι: Κατερίνα Πανάγου
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

09. Νότα-νότα, στίχο-στίχο Τραγούδι: Αντώνης Καλογιάννης
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

10. Σαν τη ρεμπέτισσα Τραγούδι: Αγγελική Γαϊτη
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Μαρί Μωραΐτη
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

11. Έχω να σε δω Βαγγέλη Τραγούδι: Αντώνης Καλογιάννης
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

12. Καληνύχτα Ζωή Τραγούδι: Αντώνης Καλογιάννης
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Ράνια Σοφού
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης