Πέμπτη, 4 Ιουνίου 2015

Χρυσή Δισκοθήκη





















01. Δυόμιση Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Ναταλί
Γύρισα στο σπίτι μου, | στις δυόμιση και κάτι, | μα όσο κι αν προσπάθησα, | δεν μπορώ να κλείσω μάτι. | Πόσο υποφέρω, | που θα πάει πια δεν ξέρω, | θέλω να ξεχάσω, | μα όλο σ’ αναφέρω. | Δυόμιση κι εγώ περιμένω, | τρεις κι ακόμα μόνος μου μένω, | όπως τόσα και τόσα βράδια, | που `χεις φύγει και μένουν άδεια. | Βούρκωσαν τα μάτια μου, | και κύλησε ένα δάκρυ, | ένιωσα το χάδι σου, | στου πρόσωπου την άκρη. | Γύρισα το βλέμμα μου, | κι όμως ήταν ψέμα, | όλα μ’ έχουν φτάσει, | τώρα πια στο τέρμα. | Δυόμιση κι εγώ περιμένω, | τρεις κι ακόμα μόνος μου μένω, | όπως τόσα και τόσα βράδια, | που `χεις φύγει και μένουν άδεια.

02. Γιατί κλαις Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης
Κλείνεις την πόρτα έτσι απλά μ' ένα αντίο. | μ' αφήνεις μόνο μου να ζω για δύο | κλείνεις τα μάτια να μη δω ότι κλαις. | Γιατί κλαις | Που χωρίσαμε εσύ για όλα φταις | Φταις | Που οι πληγές μου είν' ακόμα ανοιχτές | φταις | Που όσα ζήσαμε σε μια στιγμή τα καις | Γιατί κλαις | Κλείνεις την πόρτα και το νιώθω σε χάνω | μ' αφήνεις μόνο μου και τι να κάνω | Κλείνεις τα μάτια να μη δω ότι κλαις | Γιατί κλαις...

03. Αμοιβαία τα αισθήματα Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης
Μου λες πως όταν μ' αγκαλιάζεις | ζαλίζεσαι και ανατριχιάζεις | μου λες πως όταν με φιλάς | νιώθεις στα σύννεφα πετάς | κι είναι η πρώτη σου φορά | και εσύ που τόσο αγαπάς | Αμοιβαία τα αισθήματα μωρό μου | αμοιβαία τα αισθήματα | όταν κοιταζόμαστε στα μάτια | νοιώθουμε σκιρτήματα | Μου λες πως όταν με κοιτάζεις | με τίποτα δεν με αλλάζεις | μου λες πως όταν με φιλάς | νιώθεις στα σύννεφα πετάς | κι είναι η πρώτη σου φορά | και εσύ που τόσο αγαπάς | Αμοιβαία τα αισθήματα μωρό μου | αμοιβαία τα αισθήματα | όταν κοιταζόμαστε στα μάτια | νοιώθουμε σκιρτήματα

04. Δεν έχεις καρδιά Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης
Έφυγες μια νύχτα ξαφνικά | Δε σε νοιάζει πίσω τι αφήνεις | Έφυγες μια νύχτα ξαφνικά | Στην καρδιά μια μαχαιριά μου δίνεις | Και με κάνεις να πιστέψω πως | Δεν έχεις καρδιά | Δε σε νοιάζει πια για μένα | Δεν έχεις μυαλό | Κι όλα πήγανε χαμένα | Κι απορώ πως αγάπησα εγώ εσένα | Δεν έχεις καρδιά | Έφυγες μια νύχτα ξαφνικά | Πήρες τη ζωή μου όλη μαζί σου | Έφυγες μια νύχτα ξαφνικά | Μ' άφησες να ζω στη θύμηση σου | Και με κάνεις να πιστέψω πως | Δεν έχεις καρδιά | Δε σε νοιάζει πια για μένα | Δεν έχεις μυαλό | Κι όλα πήγανε χαμένα | Κι απορώ πως αγάπησα εγώ εσένα | Δεν έχεις καρδιά

05. Δεν με αγαπάει κανείς Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης
Δεν έχω φίλους να πω τον πόνο μου | γιατί με ήθελες να μ' έχεις μόνο μου | αυτούς μου έλεγες δεν τους χρειάζομαι | και ήθελες μόνο για σένα να νοιάζομαι | Δεν με αγαπάει κανείς δεν με αγαπάει κανείς | Δεν με αγαπάει κανείς το κατάλαβα τώρα
που έφυγες εσύ | Δεν έχω φίλους γιατί όλους τους έδιωξες | κι όλο μου έλεγες καλύτερα απ' όλους με ένιωσες | αυτούς μου έλεγες δεν τους χρειάζομαι | και ήθελες μόνο για σένα να νοιάζομαι | Δεν με αγαπάει κανείς δεν με αγαπάει κανείς | Δεν με αγαπάει κανείς το κατάλαβα τώρα | που έφυγες εσύ

06. Είσαι μια πληγή ακόμα Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης
Τώρα πού να πάω και ποιο δρόμο να τραβήξω | ό,τι αγαπάω χάνεται πριν το αγγίξω | μα όλος μου ο κόσμος, ήσουνα εσύ | και έγινες μαχαίρι σ' ανοιχτή πληγή | Είσαι μια πληγή ακόμα | πάνω στο δικό μου σώμα | πάνω στο δικό μου σώμα | και όμως σ' αγαπώ ακόμα | Τώρα πού να πάω και σε ποια να καταλήξω | ό,τι αγαπάω χάνεται πριν το αγγίξω | μα όλος μου ο κόσμος ήσουνα εσύ | και έγινες μαχαίρι σ' ανοιχτή πληγή | Είσαι μια πληγή ακόμα | πάνω στο δικό μου σώμα | πάνω στο δικό μου σώμα | και όμως σ' αγαπώ ακόμα

07. Και με παίρνουν τα κλάματα Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης
Έρχεται νύχτα και είμαι μόνος | τίποτα δε με ενδιαφέρει | Εγώ ακόμα την ζητώ | κι εκείνη λέει, δε με ξέρει | Και με πιάνουν τα κλάματα | που 'μαι μόνος χαράματα | οι αναμνήσεις φαντάσματα | της ζωής μου χαλάσματα. | Έρχεται νύχτα και παγώνω | στη μοναξιά μου είμαι χαμένος | Έκανα λάθος και πληρώνω | να 'μαι για σένα τώρα ξένος | Και με πιάνουν τα κλάματα | που 'μαι μόνος χαράματα | οι αναμνήσεις φαντάσματα | της ζωής μου χαλάσματα.

08. Μάζεψέ με απ’ τα ξενύχτια Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Γιάννης Β. Παπαϊωάννου
Μόνο εσύ μπορείς να `ρθείς και να με σώσεις, | μόνο εσύ μπορείς, ανάσα να μου δώσεις, | μόνο εσύ μπορείς, μα είσαι μακριά μου, | δεν είσαι εδώ να δεις πώς καίγετ’ η καρδιά μου. | Μάζεψέ με απ’ τα ξενύχτια | κι από του καημού τα δίχτυα | που εσύ με έριξες, | μάζεψέ με να γλιτώσω, | μάζεψέ με πριν τελειώσω, | μέσ’ στο δάκρυ μ’ έπνιξες. | Μόνο εσύ μπορείς να κάνεις ένα θαύμα, | μόνο εσύ μπορείς να κλείσεις ένα τραύμα, | μόνο εσύ μπορείς, δεν έχω άλλον κανένα, | μέσ’ στη ζωή αυτή έχω μόνο εσένα. | Μάζεψέ με απ’ τα ξενύχτια | κι από του καημού τα δίχτυα | που εσύ με έριξες, | μάζεψέ με να γλιτώσω, | μάζεψέ με πριν τελειώσω, | μέσ’ στο δάκρυ μ’ έπνιξες.

09. Μόνος, σε διπλό κρεβάτι Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης & Βασίλης Ηλιάδης
Μόνος, σε διπλό κρεβάτι, Θεέ μου, πώς να κλείσω μάτι, | μόνος μου, χωρίς αγάπη, μόνος μου. | Μόνος, σε διπλό κρεβάτι, δεν μπορώ να κλείσω μάτι, | μόνος μου, χωρίς αγάπη, μόνος μου. | Ακόμα σε θυμάμαι και σε σκέφτομαι, | τις νύχτες δεν κοιμάμαι, για σένα καίγομαι. | Μόνος, σε διπλό κρεβάτι, δεν μπορώ να κλείσω μάτι, | μόνος μου, χωρίς αγάπη, μόνος μου. | Ακόμα σ’ αγαπάω, δε σε ξέχασα, | δεν έχω πού να πάω τώρα που σ’ έχασα. | Μόνος, σε διπλό κρεβάτι, δεν μπορώ να κλείσω μάτι, | μόνος μου, χωρίς αγάπη, μόνος μου.

10. Μη ρωτάς το γιατί  Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης 
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης
Σε λυπάμαι | Δε νιώθω τίποτα για σένα περισσότερο | κι ας ήσουν κάτι στη ζωή μου πιο ανώτερο | σε λυπάμαι | Μη ρωτάς το γιατί, η αγάπη αυτή έχει τώρα τελειώσει | η αγάπη η τόση | μια φωτιά δυνατή είναι τώρα σβηστή | και ας είχε φουντώσει | γιατί με έχεις πληγώσει | Σε λυπάμαι | Δε είσαι εσύ αυτή που κάποτε καμάρωνα | δεν είχα δίκιο που για σένα μ' όλους μάλωνα | σε λυπάμαι | Μη ρωτάς το γιατί, η αγάπη αυτή έχει τώρα τελειώσει | η αγάπη η τόση | μια φωτιά δυνατή είναι τώρα σβηστή | και ας είχε φουντώσει | γιατί με έχεις πληγώσει

11. Όλα σ΄ αγαπάνε Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Το πρόσωπό μου στον καθρέφτη με κοιτά | κι αφού δεν κλαίω πώς μπορεί αυτό και κλαίει; | Πιάνω τα μάτια μου μα είναι αυτά στεγνά, | δεν του μιλάω μα για σένανε μου λέει. | Όλα σ’ αγαπάνε τόσο δυνατά, | έφυγες και κάνω πράγματα τρελά. | Όλα σ’ αγαπάνε όπως σ’ αγαπώ, | μες στις παραισθήσεις μ’ άφησες να ζω. | Πόσο σ’ αγαπώ. | To πρόσωπο μου στον καθρέφτη με κοιτά, | την αγωνία μου για σένα μου θυμίζει. | Μ’ άφησες μόνο μου ακόμα μια φορά | και η ζωή χωρίς εσένα δεν αξίζει. | Όλα σ’ αγαπάνε τόσο δυνατά, | έφυγες και κάνω πράγματα τρελά. | Όλα σ’ αγαπάνε όπως σ’ αγαπώ, | μες στις παραισθήσεις μ’ άφησες να ζω. | Πόσο σ’ αγαπώ.

12. Πρώτο τραπέζι Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Βασίλης Παπαδόπουλος
Πρώτο τραπέζι απόψε μόνος μου | πρώτο τραπέζι εγώ κι ο πόνος μου | πρώτο τραπέζι κι η ορχήστρα να παίζει | τραγούδια για σένα αγαπημένα | Κι απόψε πίνω με δυο ποτήρια | το ένα το ποτήρι σου | έχω χαλάσει εκατομμύρια | για το χατίρι σου για το χατίρι σου | Πρώτο τραπέζι απόψε μόνος μου | πρώτο τραπέζι εγώ κι ο πόνος μου | πρώτο τραπέζι κι η ορχήστρα να παίζει | τραγούδια για σένα αγαπημένα

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης