Πέμπτη, 11 Ιουνίου 2015

Μεγάλες ερμηνείες





















Ο πρώτος δίσκος

01. Μια φορά θυμάμαι Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Γιώργος Παπαστεφάνου
Νύχτα βροχερή άδειο το χέρι | ψάχνει να σε βρει μα δεν το ξέρει | πού θα σε βρει | Μια φορά θυμάμαι μ' αγαπούσες τώρα βροχή | μια φορά θυμάμαι μου μιλούσες τώρα σιωπή | Πέτρωσ' η φωνή και πώς να κλάψει | που ΄φυγες εσύ έχουν ανάψει | χίλιοι καημοί | Μια φορά θυμάμαι μ' αγαπούσες τώρα βροχή | μια φορά θυμάμαι μου μιλούσες τώρα σιωπή | Θα ΄ρθει το πρωί και θα περάσει | θα με λυπηθεί θα με ξεχάσει | όπως κι εσύ | Μια φορά θυμάμαι μ' αγαπούσες τώρα βροχή | μια φορά θυμάμαι μου μιλούσες τώρα σιωπή

02. Πάει κι αυτή η Κυριακή Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Λάκης Παππάς | Στίχοι: Γιάννης Αργύρης
Πάει κι αυτή η Κυριακή | και η χαρά μας πάει | ήτανε τόσο βιαστική | όπως και κάθε Κυριακή | Που πριν τη ζήσουμε περνάει | Πάει κι αυτή η Κυριακή | κι ας καρτερούμε μια άλλη | που να ‘ναι ολόκληρη ζωή | που να ‘ναι απέραντη γιορτή | Μια Κυριακή τόσο μεγάλη | Πάει κι αυτή η Κυριακή | κι ας καρτερούμε μια άλλη

03. Το ψωμί είναι στο τραπέζι Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης | Στίχοι: Ιάκωβος Καμπανέλλης
Το ψωμί είναι στο τραπέζι | το νερό είναι στο σταμνί | το σταμνί στο σκαλοπάτι | δώσε του ληστή να πιει | Το ψωμί είναι στο τραπέζι | το νερό είναι στο σταμνί | το σταμνί στο σκαλοπάτι | δώσε του Χριστού να πιει | Δώσε μάνα του διαβάτη | του Χριστού και του ληστή | δώσε μάνα να χορτάσει | δωσ' του αγάπη μου να πιει

04. Κι αν σ' αγαπώ δε σ' ορίζω Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος & Πένυ Ξενάκη
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Γιώργος Παπαστεφάνου
Σκέπασ' η νύχτα το πρωί | τη μοναξιά μου να μην δει | την ερημιά μου σου φέρνω | δίπλα σου γέρνω και προσκυνώ. | Κι αν σ' αγαπώ δεν σ' ορίζω | δάκρυα ποτίζω τον ουρανό. | Πού ταξιδεύεις και γελάς | πες μου γιατί δεν μ' αγαπάς | μ' άστρα κεντώ τα μαλλιά σου | μα την καρδιά σου δεν την κρατώ. | Κι αν σ' αγαπώ δεν σ' ορίζω | μήτε κι ελπίζω να γιατρευτώ. | Βάζω το χέρι στην καρδιά | και σου ζητώ παρηγοριά | η ερημιά που με πνίγει | μέσα μου σμίγει το στεναγμό. | Κι αν σ' αγαπώ δεν σ' ορίζω | και τριγυρίζω δίχως σκοπό.

05. Μια αγάπη για το καλοκαίρι Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Γιώργος Παπαστεφάνου
Μια αγάπη για το καλοκαίρι | θα 'μαι κι εγώ | να σου κρατώ δροσιά στο χέρι | να σε φιλώ. | Θα μ' αγαπάς σαν καλοκαίρι | και σαν παιδί, | μα θα μου φύγεις με τ' αγέρι | και τη βροχή. | Μια αγάπη για το καλοκαίρι | θα 'μαι κι εγώ | να σου κρατώ δροσιά στο χέρι | να σε φιλώ. | Και σαν θα 'ρθει το καλοκαίρι | και σε ζητώ | θα μείνει μόνο έν' αστέρι | να το κοιτώ.

06. Θυμήσου τον Σεπτέμβρη Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Γιώργος Παπαστεφάνου
Το χέρι δως μου, δως μου την καρδιά σου | και πάμε, αν θέλεις, ως τον ουρανό. | Τραγούδι του Σεπτέμβρη είν' η ματιά σου, | αυτά τα μάτια πόσο τ' αγαπώ. | Κι αν σκόρπισαν τα φύλλα με τ' αγέρι, | τον δρόμο κι αν τον σκέπασ' η βροχή, | για μας είν' ο Σεπτέμβρης καλοκαίρι, | η αγάπη σου φωτίζει όλη τη γη. | Στα χέρια μου έλα τώρα και κοιμήσου | κι εγώ τις νύχτες θα σου τραγουδώ. | Κι αν κάποτε χωρίσουμε θυμήσου: | Σεπτέμβρη σου 'χα πει πως σ' αγαπώ.

07. Άσπρα καράβια Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος & Πένυ Ξενάκη
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Σωτήρης Σκίπης
Άσπρα καράβια τα όνειρά μας | για κάποιο ρόδινο γιαλό, | άσπρα καράβια τα όνειρά μας. | Θα κόβουν δρόμο κι ένα δρόμο | μυριστικό κι ευωδιαστό, | θα κόβουν δρόμο κι ένα δρόμο. | Κι από ψηλά θα μας φωτίζει | το φεγγαράκι το χλωμό | κι από ψηλά θα μας φωτίζει. | Και θ' αρμενίζουν, ω χαρά μας, | ίσα στο ρόδινο γιαλό, | άσπρα καράβια τα όνειρά μας.

08. Παράπονο Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης | Στίχοι: Δημήτρης Χριστοδούλου
Τι θέλεις απ' τα νιάτα μου | που είναι πικραμένα | δεν ξέρεις τι θα πει καημός | τι θέλεις από μένα | Εγώ περπάτησα γυμνός | εγώ βαδίζω μόνος | μου 'γινε ρούχο ο σπαραγμός | και σπίτι μου ο πόνος | Δεν ξέρεις τι 'ναι μοναξιά | καρδιά που κλαίει τη νύχτα | όσα τραγούδια σου 'γραψα | στην κρύα νύχτα ρίχ' τα | Εγώ περπάτησα γυμνός | εγώ βαδίζω μόνος | μου 'γινε ρούχο ο σπαραγμός | και σπίτι μου ο πόνος

09. Στρώσε το στρώμα σου Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης | Στίχοι: Ιάκωβος Καμπανέλλης
Ο δρόμος είναι σκοτεινός | ώσπου να σ' ανταμώσω | ξεπρόβαλε μεσοστρατίς | το χέρι να σου δώσω | Στρώσε το στρώμα σου για δυο | για σένα και για μένα | ν' αγκαλιαστούμε απ' την αρχή | ναν' όλα αναστημένα | Σ' αγκάλιασα μ' αγκάλιασες | μου πήρες και σου πήρα | χάθηκα μες στα μάτια σου | και στη δική σου μοίρα | Μέσα στις ίδιες γειτονιές | έρημος ζητιανεύω | ό,τι μαζί σού σκόρπισα | γυρνώ και το γυρεύω

10. Όμορφη πόλη Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης | Στίχοι: Γιάννης Θεοδωράκης
Όμορφη πόλη φωνές μουσικές | απέραντοι δρόμοι κλεμμένες ματιές | ο ήλιος χρυσίζει χέρια σπαρμένα | βουνά και γιαπιά πελάγη απλωμένα | Θα γίνεις δικιά μου πριν έρθει η νύχτα | τα χλωμά τα φώτα πριν ρίξουν δίχτυα | θα γίνεις δικιά μου | Θα γίνεις δικιά μου πριν έρθει η νύχτα | τα χλωμά τα φώτα πριν ρίξουν δίχτυα | θα γίνεις δικιά μου | Η νύχτα έφτασε τα παράθυρα κλείσαν | η νύχτα έπεσε οι δρόμοι χαθήκαν

11. Όσα δε βάνει ο λογισμός Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Λίνος Κόκοτος | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Όσα δε βάνει ο λογισμός | μες στην καρδιά μου κρύβω | Γι' αυτό δεν έχω υπομονή | και όλο ζητώ να φύγω | Δώσ' μου ένα δρόμο, δρόμο ανοιχτό | ν' απλώσω τη ζωή μου | Δώσ' μου δυο λόγια, | λόγια της καρδιάς | παρηγοριά στερνή μου | παρηγοριά στερνή μου | Ό,τι στο νου μου απόμεινε | απ' το στερνό σου χάδι | μες στ' άσπρο το μαντήλι μου | μαζεύω αυτό το βράδυ | Δώσ' μου ένα δρόμο...

12. Ένα μαχαίρι Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Λίνος Κόκοτος | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Νύχτα μες στη νύχτα | πάντα περπατώ | χρόνια σε γυρεύω | μα που να σε βρω | Ένα μαχαίρι χρυσό φυλάω να σου δώσω | να το καρφώσεις μες στο στήθος που πονά | Μα ποιος το ξέρει απ' τον καημό αν θα γλυτώσω | σαν θα περάσω στη βαθειά τη λησμονιά | Ρίξε την καρδιά σου | μέσα στη φωτιά | πάρε απ' τη στάχτη | δυό χρυσά πουλιά

13. Αυτοί που φεύγουν κι αυτοί που μένουν Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Αλέκος Καγιάντας
Αυτοί που φεύγουν σφίγγουν τα χείλια | πνίγουν τα δάκρυα να μη φανούν | κι αυτοί που μένουν κουνούν μαντήλια | κι αναστενάζουν γιατί πονούν. | Κι αυτούς που φεύγουν | κι αυτούς που μένουν | οι μοίρες μ' απονιά | πάντα τους δέρνουν. | Αυτοί που φεύγουν κάποιο λυγμό τους | παίρνουν μαζί τους και μιαν ευχή | κι αυτοί που μένουν στο σπαραγμό τους | κάνουν κουράγιο και προσευχή.

14. Μια φορά μονάχα φτάνει Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Κώστας Κινδύνης
Θέλεις το βλέπω πρόφαση | να φύγεις να μ' αφήσεις | πρέπει καλά να το σκεφτείς | προτού τ' αποφασίσεις | Μια φορά μονάχα φτάνει | να ραγίσει το γυαλί | η αγάπη μας να σβήσει | και να λιώσει σαν κερί | Πού θα 'βρεις δρόμο και στρατί | καινούργιο ν' αρχινήσεις | και πάνω στα χαλάσματα | άλλη ζωή ν' αρχίσεις | Μια φορά μονάχα φτάνει...

15. Πάμε για ύπνο Κατερίνα Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Πάλι κι απόψε πίναμε και πίναμε | και στην ταβέρνα μόνοι απομείναμε. | Τα όνειρά μας σαν τα κάρβουνα σβηστά | και η ζωή μας ένα πέλαγο μπροστά. | Πάμε για ύπνο, Κατερίνα, | πάμε ν’ αλλάξουμε ζωή, | να δούμε όνειρα από κείνα | που τελειώνουν το πρωί. | Μας κυνηγήσαν και μας κατηγόρησαν, | δέκα φορές, δέκα φωτιές μάς χώρισαν. | Κι αν σε λατρεύω τώρα, κι αν με αγαπάς, | όνειρα είναι πια τα όνειρα για μας. | Πάμε για ύπνο, Κατερίνα, | πάμε ν’ αλλάξουμε ζωή, | να δούμε όνειρα από κείνα | που τελειώνουν το πρωί.

Ο δεύτερος δίσκος

01. Αγάπα με Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Inglesias-Ferro | Στίχοι: Πυθαγόρας
Αγάπα με, | μ' όλα τα λάθη πού 'χω κάνει, | κράτα με. | Ένοχος είμαι απέναντί σου τά' παμε, | μα σ' αγαπώ. | Αγάπα με, | γίνομαι δρόμος να περάσεις, | πάτα με. | Έχω ανάγκη από σένα, | νιώσε με, αγάπα με. | Αγάπα με, | γιατί να ζήσω χώρια σου δε γίνεται, | νεράκι η ζωή μου και θα χύνεται | στις πέτρες δίχως νόημα γι' αυτό | Αγάπα με | και ξέχασε λοιπόν πως παρασύρομαι | και γείρε πάλι απάνω μου να γείρουμε, | αγάπη μόνο αγάπη σου ζητώ.

02. Εγώ για σένα τραγουδάω Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μανώλης Σουβατζής | Στίχοι: Γιάννης Πουλόπουλος
Εγώ για σένα τραγουδάω | Εγώ για σένα πονώ | Ήλιο και σύννεφα περνώ | Κι όταν σε ψάχνω τραγουδώ | Κοντά σου ξέρω να ξεχνώ | Ξεχνώ και πώς να τραγουδώ | Μακριά σου ξέρεις χάνομαι | Κι όμως το ξέρεις σ'αγαπώ | Εγώ θέλω μόνο να σου τραγουδώ | να σε βλέπω να γελάς | να μην πονώ | Να 'χω την αγάπη σου πολύ ψηλά | και δεν γυρεύω | από σένα πιο πολλά

03. Δεν ξεχνιέσαι Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: C. Blanes | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Εγώ με όποια και να ζω, | μάθε για σένα ότι ζω. | Με φιλούν και τι ντροπή, | τα μάτια κλείνω και λέω είσ' εσύ. | Το ξέρω δε με θες μα δε φταις, | δεν ξέρουν το πρέπει οι καρδιές. | Τα κέρδισα όλα μα εσένα ποτέ | και δίχως ήλιο πώς θα ζήσω Χριστέ; | Δεν ξεχνιέσαι το ξέρω, | δεν ξεχνιέσαι εσύ, | όσο ο ήλιος θα βγαίνει | και γυρίζει η γη. | Σαν μαχαίρι που μένει | πάνω στην πληγή, | δεν ξεχνιέσαι το ξέρω, | δεν ξεχνιέσαι εσύ. | Η σκιά σου έχω γίνει | και σ' ακολουθώ, | μια φωτιά που δε σβήνει | μέχρι να καώ. | Όσο ζω θα υποφέρω, | θα υποφέρω γιατί | δεν ξεχνιέσαι το ξέρω, | δεν ξεχνιέσαι εσύ. | Εγώ με όποια και να ζω, | μόνο εσένα αγαπώ. | Ξένα χέρια κι αν με κρατούν, | εγώ αφήνομαι να μ' αγαπούν. | Δεν ξεχνιέσαι...

04. Με την ντάμα, με τον ρήγα Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Με την ντάμα, με τον ρήγα | κι όλα τ' άλλα τα χαρτιά | σου 'χα φτιάξει, ένα σπιτάκι | αλλά του 'βαλες φωτιά. | Σου 'χα φτιάξει ένα σπιτάκι | μπας και 'ρθείς κάποια νυχτιά. | Πού να είσαι, τι να ψάχνεις | τι να θέλεις, τι να λες; | Τα μαλλιά σου, πώς τα φτιάχνεις | ποιον να σκέφτεσαι όταν κλαις; | Με το άλφα, με το βήτα | κι άλλα γράμματα σωρό | σου στολίζω τραγουδάκι | και το ρίχνω στον καιρό. | Σου στολίζω τραγουδάκι | που σου λέει σε καρτερώ.

05. Ο άνθρωπός μου Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: C. Francois & G. Thibault | Στίχοι: Ρόνη Σοφού
Εγώ ο δυνατός | δεν ξέρω πως έχω λυγίσει | Και ζω στον πυρετό | Κι όλο ρωτώ αν θα γυρίσει | Με πλήγωσε αλλά | Είναι το γέλιο είναι το φως μου | Στο αίμα μου κυλά | Είναι ο άνθρωπός μου | Είναι αυτή | Που έχω δεχτεί | Δεν έχει πως ούτε γιατί | Είναι φωτιά είναι πληγή | Κι απ' τον καημό πιο δυνατή | Είναι αυτή | Που έχω δεχτεί | Είν' ο άνθρωπός μου | Εγώ ο δυνατός | Είμαι γυμνός | Προς τον καημό μου | Μιλώ παραμιλώ | Κι όλο τη ζω μες στ' όνειρό μου | Με πλήγωσε αλλά | Είναι το γέλιο είναι το φως μου | Στο αίμα μου κυλά | Είναι ο άνθρωπός μου

06. Σαν κόκκινο τριαντάφυλλο Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης | Στίχοι: Σόφη Παππά
Σαν κόκκινο τριαντάφυλλο | μοιάζεις όταν μου θυμώνεις | αγάπη μου και κλαις | Αγκάθια είν' τα λόγια σου | την φτωχή καρδιά μου | γέμισαν πληγές | Σ' αγαπάω πίστεψέ με χελιδόνι μου | Πάντα εσένα θα 'χω κάτω απ' το σεντόνι μου | Σ' αγαπάω πίστεψέ με και μη κλαις γιατί | είσαι ό,τι πιο ωραίο έχω στη ζωή | Μια θάλασσα είν' τα μάτια σου | κι η αγάπη μου καράβι | για δρόμο μακρινό | Μα η ζήλεια σου | που με τυραννά | θέλει να με πνίξει σαν τον ναυαγό

07. Τα μάτια σου τα μελαγχολικά Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Τα μάτια σου τα μελαγχολικά | τη λύπη σου απλώναν σαν μελάνι | Σου έλεγα πως είμαι ένα αλάνι | μα συ μου χαμογέλαγες γλυκά. | Βαδίζαμε στις ράγες του σταθμού | σαν τρένα που αντάμωσαν για λίγο | Σου έλεγα καλύτερα να φύγω | μα σ' έπνιγαν οι κόμποι ενός λυγμού. | Τα μάτια σου τα μελαγχολικά | εβάψανε τις Κυριακές με γκρίζο | Σου έλεγα για σένα δεν αξίζω | και να που βγήκαν όλα αληθινά.

08. Αν γυρίσεις, αν Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Μάρω Μπιζάνη
Αν, αν γυρίσεις, αν... | θα υπάρχουν ελπίδες να ζήσω ακόμα | Αν, αν γυρίσεις, αν... | θα γελάσει και πάλι το πικρό μου το στόμα. | Αν γυρίσεις, αν... | θα βρω ξανά φωνή να τραγουδήσω | Αν γυρίσεις, αν... | τα χέρια μου θ' απλώσω και τα σύνορα θα κλείσω | Αν γυρίσεις αν, | αν γυρίσεις αν... | θα ξαναγεννηθώ. | Αν, αν γυρίσεις, αν... | σαν λουλούδι στον ήλιο η ζωή μου θ΄ ανθίσει | Αν, αν γυρίσεις, αν... | μια σελίδα καινούρια για μένα θ' αρχίσει.

09. Υπάρχουν κάτι γράμματα Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: De la Calva & R. Arcusa | Στίχοι: Ρόνη Σοφού
Μια φωτιά | καίει την καρδιά μου | που είσαι μακριά μου | τώρα πια | Συντροφιά | Κρατώ τα γράμματά σου | και ζω με την σκιά σου | τώρα πια | Υπάρχουν κάτι γράμματα | Κιτρινισμένα γράμματα | Εφιάλτες | που δε μ’αφήνουν να φύγω απ τα παλιά | Υπάρχουν κάτι γράμματα | που μέχρι τα χαράματα | τα διαβάζω | και το μαχαίρι γυρνάει στην καρδιά | Δεν μπορώ | πως λείπεις να πιστέψω | νομίζω πως θα τρέξω | να σε βρω | Σου μιλώ | τα γράμματά σου αγγίζω | με δάκρυα τα ποτίζω | και καημό

10. Φίλε μου Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Σάσα Μανέτα
Έφυγε εκείνη που αγαπώ | και τώρα στην ζωή μου τι μου μένει | ποια θα φωνάζω τώρα πια | αγαπημένη | Φίλε έλα απόψε που πονάω | εκείνη που αγαπώ δεν είναι πια εδώ | φίλε την παρέα σου ζητάω | έλα στο σκοτάδι δεν μπορώ | Όσα λεν οι άντρες μεταξύ τους | λόγια σοβαρά λόγια αληθινά | πες μου ό,τι θέλεις όμως μείνε | μήπως περάσει η βραδιά | Έφυγε εκείνη που αγαπώ | κουβάρι στο μυαλό μου οι εικόνες | και οι στιγμές του χωρισμού | γίναν αιώνες | Φίλε έλα απόψε που πονάω | εκείνη που αγαπώ δεν είναι πια εδώ | φίλε την παρέα σου ζητάω | έλα στο σκοτάδι δεν μπορώ | Όσα λεν οι άντρες μεταξύ τους | λόγια σοβαρά λόγια αληθινά | πες μου ό,τι θέλεις όμως μείνε | μήπως περάσει η βραδιά

11. Θέλω να μ' αγαπάς Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Πάνος Φαλάρας
Θέλω να μ’ αγαπάς όπως τον ήλιο | που δίνει ζεστασιά σ’ όλη τη γη. | Θέλω να μ’ αγαπάς όπως το φίλο, φίλο, | τον αδερφό, το φως και τη ζωή. | Θέλω να μ’ αγαπάς όπως και τώρα, | σαν δροσερό νερό με ξεδιψάς. | θέλω να μ’ αγαπάς όπως και τώρα, | άγιο φυλαχτό να με κρατάς. | Θέλω να μ’ αγαπάς όπως και τώρα, τώρα, | σαν άγιο φυλαχτό να με κρατάς. | Θέλω να μ’ αγαπάς σαν τον αγέρα | που ανασαίνεις κάθε σου στιγμή. | Θέλω να μ’ αγαπάς μέρα τη μέρα, μέρα, | όλο και πιο πολύ μες στη ζωή. | Θέλω να μ’ αγαπάς όπως και τώρα...

12. Χάρτινες καρδιές Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Αν βρήκες κι εσύ καρδιά από χαρτί, μην κλαις, | οι σκάρτες καρδιές αφήνουν πληγές βαθιές. | Για μέτρα σωστά γιατί έχεις μπροστά γκρεμό, | αυτά που περνάς τα πέρασα πριν κι εγώ. | Οι χάρτινες καρδιές είναι πολλές, | ανάβεις ένα σπίρτο και τις καις. | Ανάβεις ένα σπίρτο και τις καις | και δεν γυρνάς ξανά σ’ αυτές. | Σε νιώθω, πονάς, μα πια μη μιλάς γι’ αυτό, | αυτά που περνάς τα πέρασα πριν κι εγώ. | Οι χάρτινες καρδιές είναι πολλές, | ανάβεις ένα σπίρτο και τις καις. | Ανάβεις ένα σπίρτο και τις καις | και δεν γυρνάς ξανά σ’ αυτές.

13. Γι' αυτό σου λέω σβήσε το φως Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιώργος Νιάρχος | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Απόψε μη σκεφτείς αν ζούμε σε δυάρι | Κι αν έχει σβήσει απ' την ζωή μας το φεγγάρι | Μπορεί κοντά μου ό,τι θες να ονειρευτείς | Από το ψέμα της ζωής να ξεχαστείς | Γι' αυτό σου λέω σβήσε το φως | Και με τα μάτια μας κλειστά να ονειρευτούμε | Γι' αυτό σου λέω σβήσε το φως | Κάπως αλλιώς απόψε τη ζωή να δούμε | Και μη ρωτάς τι και πώς | Σβήσε σου λέω το φως | Και με τα φώτα είναι ο κόσμος σκοτεινός | Γύρισε το κλειδί δυο τρεις φορές στην πόρτα | Κι άσε απ' έξω της ζωής τα γεγονότα | Δίκιο δεν βρίσκουμε ποτέ σ' αυτή τη γη | Ας μη γυρνάμε το μαχαίρι στη πληγή

14. Έλα λιγάκι να σε δω Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Βαρβάρα Τσιμπούλη
Σαν ξεροβόρι που φυσάει και περνάει | Απ’ το σπασμένο τζάμι | δέρνει τα νειάτα μου η ζωή πικρή | που πήγανε χαράμι | Έλα λιγάκι από δω | να σε δω | δεν μπορώ | Μονάχος μου να ζήσω | Άνθρωπος είμαι και πονώ | Κάτι θα πεις κάτι θα πω | Και θα ξεχάσω τον καημό | Σαν την φουρτούνα που ξεσπά και περνά | Τη θάλασσα στ' αμπάρι | Πνίγει τα νειάτα μου η ζωή πικρή | Που στράφι μ' έχει πάρει

15. Γεννήθηκα σε λάθος εποχή Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Μάρω Μπιζάνη
Σ' αγάπησα | έτσι όπως λένε τα τραγούδια | έτσι όπως γράφουν τα βιβλία | σ' αγάπησα πολύ | Σ' αγάπησα | μ' όλη μου την ευαισθησία | κι όλη η αγάπη μου θυσία | Σ' αγάπησα πολύ | Γεννήθηκα σε λάθος εποχή | Ίσως | Δεν είχες την δική μου την ψυχή | Ίσως | Δεν νοιώθεις τις μεγάλες συγκινήσεις | δεν είσαι γεννημένη ν΄ αγαπήσεις | Σ' αγάπησα | πιο πάνω κι απ' τον εαυτό μου | μ' όλο τον ενθουσιασμό μου | Σ' αγάπησα πολύ | Σε λάτρεψα | όπως λατρεύω τον Θεό μου | είσαι το Αγιο ιδανικό μου | σ' αγάπησα πολύ

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης