Τετάρτη, 3 Ιουνίου 2015

Τώρα




















Ο Τόλης Βοσκόπουλος σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Μη ζητάς ψυχή δεν έχω Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Μη ζητάς ψυχή, δεν έχω, μου την πήρανε | και στον άνεμο η καρδιά μου έγινε φτερό. | Στης καρδιάς σου το παζάρι, αχ βρε τύραννε, | με πουλήσανε σαν σκλάβο και με σύρανε. | Μη ζητάς ψυχή, ψυχούλα, δεν υπάρχει πια. | Τέλειωσε σαν τη βροχούλα κι όλα ερημιά. | Μη ζητάς ψυχή, δεν έχω, μου την κλέψανε | και τη δέσαν με αλυσίδες όπως το ληστή. | Οι αγάπες σαν και εσένα με παιδέψανε | και με πόνο τα όνειρα μου έχουν στολιστεί. | Μη ζητάς ψυχή, ψυχούλα, δεν υπάρχει πια. | Τέλειωσε σαν τη βροχούλα κι όλα ερημιά.

02. Τώρα Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης | Στίχοι: Σόφη Παππά
Να που λοιπόν, είσαι παρελθόν | δάκρυ στεγνό, κάτι μακρινό. | Μες στη φωτιά στάχτη γίναν τα παλιά, | σε μια αγαπημένη αγκαλιά. | Τώρα η ζωή μου ξαναρχίζει | μ’ έναν έρωτα που αξίζει | να του λέω "σ’ αγαπώ". | Τώρα η ζωή μου ξαναρχίζει | σαν το δίσκο που γυρίζει | σε χαρούμενο σκοπό. | Να που λοιπόν, είσαι παρελθόν | παλιά πληγή που ’χει πια χαθεί. | Από καιρό μίσος πια δε σου κρατώ | κι όλα σε μια αγάπη τα χρωστώ.

03. Οι άντρες δεν μιλούν πολύ Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης | Στίχοι: Γιώργος Γιαννόπουλος
Επειδή τ’ άστρα δε σου τάζω | λες πω δε σε λογαριάζω | κι επειδή τα λόγια μου μετράω | λες πως δε σε αγαπάω. | Οι άντρες δε μιλούν πολύ | στο νου σου να το γράψεις | κι όσο για την αγάπη τους | τη δείχνουνε με πράξεις. | Οι άντρες δε μιλούν πολύ | στο νου σου να το γράψεις. | Μη ζητάς με όρκους και υποσχέσεις | στο πλευρό σου να με δέσεις | και μη θες σε κάθε μου κουβέντα | να σου κάνω κομπλιμέντα. | Οι άντρες δε μιλούν πολύ | στο νου σου να το γράψεις | κι όσο για την αγάπη τους | τη δείχνουνε με πράξεις. | Οι άντρες δε μιλούν πολύ | στο νου σου να το γράψεις. | Επειδή τ’ άστρα δε σου τάζω | λες πω δε σε λογαριάζω.

04. Θα κλάψεις για μένα Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης | Στίχοι: Σόφη Παππά
Αγκαλιές θα βρεις πολλές, | θα βρεις αγάπες. | Μα καρδιά σαν την δική μου | δε θα βρεις. | Κι όσα σφάλματα πληρώνεις | πιο πολύ θα μετανιώνεις | για το δρόμο τον κακό | που ακολουθείς. | Θα κλάψεις για μένα πικρά, | κι αυτή η σκληρή σου καρδιά | που μ’ έχει πληγώσει | θα το μετανιώσει, | μα θα ’ν’ αργά. | Λόγια αγάπης θα σου πουν | και υποσχέσεις, | την αλήθεια όμως κανείς | δε θα σου πει. | Όση αγάπη και να παίρνεις | πάλι δε θα καταφέρνεις | να μην νιώθεις μοναξιά | μες στην ψυχή. | Θα κλάψεις για μένα πικρά, | κι αυτή η σκληρή σου καρδιά | που μ’ έχει πληγώσει | θα το μετανιώσει, | μα θα ’ν’ αργά.

05. Χρυσό αγόρι μου Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Κοιμήσου τώρα | Χρυσό αγόρι μου | Και θα σου ρίξω | Το πανωφόρι μου | Σε τούτο το δρόμο | Μες στο λασποτόπι | Πού είν’ το φεγγάρι | πού είν’ οι ανθρώποι | Δεν έχει ένα δένδρο | Δεν έχει σκιά | Δεν έχει ποτάμι | Δεν έχει πουλιά | Κοιμήσου τώρα | Γλυκό αγόρι μου | Και θα σου ρίξω | Το πανωφόρι μου | Μου λες αγοράκι | Σαν θα μεγαλώσεις | Τον κόσμο θα φτιάξεις | Θα τον διορθώσεις | Εγώ σε πιστεύω | Γιατί σ’ αγαπώ | Μα πρέπει να μάθεις | Τον κόσμο αυτόν

06. Κοντά σου ξαναγύρισα Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Με σταθερά τα βήματα | και στην καρδιά χτυπήματα | πήρα το δρόμο τον παλιό | για να σε ξαναβρώ. | Στη Λάρισα βγαίνει ο αυγερινός | κι από το σπίτι σου καπνός. | Τον κόσμο όλο γύρισα | κοντά σου ξαναγύρισα. | Στη Λάρισα βγαίνει ο αυγερινός | κι από το σπίτι σου καπνός. | Πήγα μακριά, μακρύτερα | κοντά σου είναι καλύτερα. | Μ’ όλα τ’ αστέρια μίλησα | και τα φεγγάρια φίλησα | μα τη δική σου την καρδιά | δεν βρήκα πουθενά.

07. Μου λες Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Μου λες για μεγάλες αλήθειες | μου λες για χαμένα πιστεύω | μου λες και κλαις. | Μου λες επικύνδινα λόγια | μου λες οτι φταίω που φεύγω | μου λες και κλαις. | Μα θα σου πω στα απομεινάρια της αγάπης της δικής μας τι ζητάς | μα θα σου πω το παρελθόν δε ζωντανεύει όσο και αν παρακαλάς. | Μου λες για μεγάλες αλήθειες | μου λες και κλαις! | Μου λες πως δεν κάνω θυσίες | μου λες πως δεν ξέρω να δίνω | μου λες και κλαις. | Μου λες οτι κάτι σου κρύβω | μου λες πως φοβάμαι να μείνω | μου λες και κλαις. | Μα θα σου πω στα απομεινάρια της αγάπης της δικής μας τι ζητάς; | Μα θα σου πω το παρελθόν δε ζωντανεύει όσο και αν παρακαλάς.

08. Μόνιμη αγάπη Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης | Στίχοι: Δημήτρης Ρήτας
Αλλιώς τα γράμματα τα έχω μάθει | κι αλλιώτικα τα έμαθες εσύ. | Εγώ γυρεύω μόνιμη αγάπη, | αλλά εσύ, εσύ ζητάς περαστική. | Εγώ στην ίδια τάξη κι όχι παραπάνω, | μα εσύ στην άλλη τάξη πάντα προχωράς. | Κι απ’ τον καημό μου κάποια μέρα θα πεθάνω | αφού εσύ όπως εγώ δε μ’ αγαπάς. | Αλλάζει κάθε μέρα η καρδιά σου | αισθήματα και όνειρα πολλά. | Μα εγώ είμαι ίδιος πάντοτε κοντά σου, | από τα ίδια τα καλά κι αγνά παιδιά. | Εγώ στην ίδια τάξη κι όχι παραπάνω, | μα εσύ στην άλλη τάξη πάντα προχωράς. | Κι απ’ τον καημό μου κάποια μέρα θα πεθάνω | αφού εσύ όπως εγώ δε μ’ αγαπάς.

09. Ένα χρόνο μόνος μου Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Τόλης Βοσκόπουλος | Στίχοι: Τόλης Βοσκόπουλος
Ένα χρόνο μόνος μου | Μόνος μου τον πέρασα | Ένα χρόνο μόνος μου | Σ’ ένα χρόνο γέρασα | Και τώρα πες μου | Τι κάνω τώρα πια | Τι κάνει η βάρκα | Μόνη χωρίς κουπιά | Με χτυπούν οι καταιγίδες | Με χτυπάς κι εσύ | Μου χαθήκαν οι ελπίδες | Χάθηκες κι εσύ | Τίποτα δεν ρώτησες | Τίποτα δε σ’ ένοιαξε | Ούτε που λογάριασες | Ο καιρός πώς πέρασε | Είναι ένας χρόνος | Που δε σε νοιάζει πια | Τι κάνει η βάρκα | Μόνη χωρίς κουπιά

10. Τέλειωσε κι αυτό Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Αυτός ο έρωτας που ζήσαμε οι δυο μας | Ήταν μια θύελλα και μια καταστροφή | Κι αν η ζωή ρίχνει στα βράχια τ’ όνειρό μας | Είναι αργά να ξανακάνουμε αρχή | Τέλειωσε κι αυτό | Πάει τέλειωσε κι αυτό | Έλα σαν ανθρώποι να τα πούμε | Όμως δάκρυ πού θα βρούμε | Να κλάψουμε κι οι δυο | Αυτόν τον έρωτα το σκότωσε το δάκρυ | Αυτόν τον έρωτα την έπνιξε ο καημός | Τώρα μας άφησε η αγάπη μας στην άκρη | Και δεν υπάρχει πια για μας συμβιβασμός

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης