Πέμπτη, 25 Ιουνίου 2015

Κάντε πέρα να χορέψω



















Ο πρώτος δίσκος

01. Κάντε πέρα να χορέψω Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Γιάννης Καραμπεσίνης | Στίχοι: Γιάννης Καραμπεσίνης
Κάντε πέρα να χορέψω | και να μη μου βγει κανείς, | κάντε τόπο να χορέψει | ο Νικόλας, ο Νικόλας ο βαρύς. | Απόψε έχω μεγάλη στεναχώρια, | μάλωσα με το πρόσωπο κι είμαστε χώρια.  | Κάντε τόπο να χορέψω, | να τα πιω και να ξεσπάσω, | απ' τον πόνο μου απόψε | και τα σί, και τα σίδερα θα σπάσω. | Απόψε έχω μεγάλη στεναχώρια, | μάλωσα με το πρόσωπο κι είμαστε χώρια.

02. Του κόσμου το περίγελο Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Του κόσμου το περίγελο | χαράματα περνάει | μπροστά στο παραθύρι της | και σιγοτραγουδάει | Του κόσμου το περίγελο | κατάντησε να γίνει | και όλα αυτά για χάρη της | και όλα αυτά για κείνη | Του κόσμου το περίγελο | περνά κι αναστενάζει | έχει στα στήθια του φωτιά | μα ποιος τη λογαριάζει

03. Ποιος σου είπε για τους μάγκες Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Σούκας | Στίχοι: Βασίλης Παπαδόπουλος
Ποιος το είπε για τους μάγκες πως χαθήκανε; | Ποιος το είπε πως τα τρένα τους πατήσανε; | Ποιος το είπε για τους μάγκες πως τη βάψανε, | πως ταξίδεψαν με βάρκα και βουλιάξανε ; | Όσο υπάρχει τράπουλα | θα βγαίνουνε ρηγάδες, | κι όσο υπάρχουν δάσκαλοι | θα βγαίνουν μαθητάδες. | Ποιος το είπε για τους μάγκες πως χαθήκανε; | Ποιος το είπε πως τα τρένα τους πατήσανε; | Ποιος το είπε πως οι μάγκες χρεοκόπησαν | και οι ψευτοκυριλέδες τους εκτόπισαν; | Όσο υπάρχει τράπουλα | θα βγαίνουνε ρηγάδες, | κι όσο υπάρχουν δάσκαλοι | θα βγαίνουν μαθητάδες.

04. Γιατί Θεέ μου η ζωή Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Τα βάσανά μου ένα φορτίο | που τα πηγαίνω εδώ κι εκεί | άνθρωπο ψάχνω αλλά δε βρίσκω | το βάρος που ‘χω στη ψυχή να μοιραστεί | Γιατί Θεέ μου η ζωή | με κυνηγάει σαν το ληστή | κι όταν γυρεύω λίγο φως | το φως μου κρύβει ο αδελφός | Και οι αγάπες ένα βιβλίο | κάθε σελίδα μια συμφορά | προτού να ‘ρθουνε μου λεν αντίο | λες και δεν έχω μέσα μου εγώ καρδιά | Γιατί Θεέ μου η ζωή | με κυνηγάει σαν το ληστή | κι όταν γυρεύω λίγο φως | το φως μου κρύβει ο αδελφός

05. Ας μη γυρίζουμε στα ίδια Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Τώρα μη ζητάς να ξαναρθείς. | Τι να πεις εσύ με μένα; | Με τον εαυτό σου να τα βρεις, | είμαστε δυο τρένα | σε σταθμό παροπλισμένα. | Ας μη γυρίζουμε στα ίδια και στα ίδια | και πριονίζουμε τα πριονίδια. | Ας μη γυρίζουμε στα ίδια και στα ίδια | και πριονίζουμε τα πριονίδια. | Να ξαναγυρίσεις μη ζητάς | στα παλιά τα λερωμένα. | Τελειώσαν όλα πια για μας, | είμαστε δυο πλοία | σε στεριά ναυαγισμένα. | Ας μη γυρίζουμε στα ίδια και στα ίδια | και πριονίζουμε τα πριονίδια. | Ας μη γυρίζουμε στα ίδια και στα ίδια | και πριονίζουμε τα πριονίδια.

06. Ο ταξιτζής Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Βασίλης Παπαδόπουλος
Πήγαινέ με όπου θέλεις, ταξιτζή, | μαύρες ώρες και πικρές περνάω. | Ψάξε να βρεις μιαν ερημιά | να μην ακούω φωνή καμιά, | τη νύχτα αυτή πονάω. | Πριν από λίγο χώρισα, δεν έχω πού να πάω | πριν από λίγο χώρισα και σαν τρελός γυρνάω. | Πήγαινέ με όπου θέλεις, ταξιτζή. | Πήγαινέ με όπου θέλεις, ταξιτζή, | πού θα πάμε είναι το τελευταίο. | Εσύ που άκουσες πολλά | κι είδες ακόμα πιο πολλά | συγχώρα με που κλαίω.

07. Θέλω να πηγαίνω Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης & Ειρήνη Χρυσοβέργη | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Είναι ψεύτρα και μπαμπέσα | η αγάπη της | όμως είναι μαγεμένο | το κρεβάτι της | Θέλω να πηγαίνω να πηγαίνω να πηγαίνω | κι απ' τον ερωτά της κάθε νύχτα να πεθαίνω | Είμαι σκλάβος στα φιλιά της | και στα χάδια της | κι έχουν μείνει στο κορμί μου | τα σημάδια της | Θέλω να πηγαίνω να πηγαίνω να πηγαίνω | κι απ' τον ερωτά της κάθε νύχτα να πεθαίνω

08. Στο σταθμό του Μονάχου Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Στο σταθμό του Μονάχου | με πέταξε άχου | η μαύρη μοίρα μου | μάνα κακομοίρα μου | Όπου να 'ναι σουρουπώνει | το Ακρόπολις θα φτάσει | να 'ταν και να κατεβάσει | ένα φίλο ή γνωστό | Στο σταθμό του Μονάχου | με πέταξε άχου | η μαύρη μοίρα μου | μάνα κακομοίρα μου | Κάθε άνθρωπος και γλώσσα | ποιόνε ξέρω ποιος με ξέρει | αφιλόξενα τα μέρη | παγωμένες οι καρδιές | Στο σταθμό του Μονάχου | με ξέχασε άχου | η μαύρη μοίρα μου | μάνα κακομοίρα μου | Δίπλα μου λαγοκοιμάται | ένας χίπυ πεινασμένος | ένας νέγρος μεθυσμένος | τα ναυάγια σωρό | Στο σταθμό του Μονάχου | με ξέχασε άχου | η μαύρη μοίρα μου | μάνα κακομοίρα μου

09. Ο δικαστής Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Σούκας | Στίχοι: Γιώργος Βρούβας
Για φέρτε έναν δικαστή, σαν τον φονιά, σαν τον ληστή | να την δικάσει | Για όσες μ' άνοιξε πληγές, τόσες να φέρουνε θηλιές | να της περάσει | Ελάτε να την πιάσετε, την ψεύτρα να δικάσετε | να μην γλυτώσει | Ελάτε να την πιάσετε, να την καταδικάσετε | για να πληρώσει | Φέρτε και μία ζυγαριά | για να ζυγίσετε καλά τα κρίματά της | και να την δω με τα δεσμά που θέλω να 'ναι πιο σκληρά | κι απ' την καρδιά της

10. Εγώ καλά σου τα ‘λεγα Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Εγώ καλά σου τα 'λεγα | και τ' άκουγες παράλογα | Περπάτησε ανάλογα | Θυμάσαι που σου τα 'λεγα; | Εγώ καλά σου τα 'λεγα | Γιατί δε συμβιβάζεσαι; | Που τρέχεις και τι βιάζεσαι; | Αμάρτησες; Κολάζεσαι! | Αδίκως θυσιάζεσαι | Γιατί δε συμβιβάζεσαι; | Αφού το κρίμα κρίνεται | κι ο αίτιος ευθύνεται | το πίνεις και δεν πίνεται | Εξαίρεση δε γίνεται | αφού το κρίμα κρίνεται

11. Στο τιμόνι που κρατάω Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Νίκος Δαλέζιος | Στίχοι: Νίκος Δαλέζιος
Στο τιμόνι που κρατάω, | μόνο εσένα αγαπάω. | Και αν από συνήθεια | κοιτάξω καμιά άλλη, | εσένα έχω στην καρδιά, | αγάπη μου μεγάλη. | Στο τιμόνι που κρατάω, | μόνο εσένα αγαπάω. | Στα χιλιόμετρα που κάνω, | σ' αγαπάω, να πεθάνω. | Και αν εμάς του οδηγούς | μας λένε γυναικάδες, | άλλοι έχουν το όνομα | και άλλοι έχουν τις χάρες. | Στο τιμόνι που κρατάω, | μόνο εσένα αγαπάω.

12. Τι αχαριστία Θεέ μου Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης & Ειρήνη Χρυσοβέργη | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Θέλω να βγω να της τα πω | απ' το τραγούδι μέσα, | πως στην καρδιά και στο μυαλό | δεν είχε λίγη μπέσα. | Είπες την αγκαλιά μου φυλακή | και την αγάπη πόνο, | μα στη ζωή κρατήθηκες | απ' τον δικό μου ώμο. | Τι αχαριστία Θεέ μου, Θεέ μου τι ψευτιά | όταν πέφτει η γυναίκα τόσο χαμηλά.  | Είπες ότι σου κλέβω τη ζωή | και τα φτερά σου καίω, | με δίκασες που σ' αγαπώ | και μ' έκανες να κλαίω. | Τι αχαριστία Θεέ μου, Θεέ μου τι ψευτιά | όταν πέφτει η γυναίκα τόσο χαμηλά.

13. Μπαγλαμάδες και μπουζούκια Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Αντώνης Κατινάρης | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Σαν έρθει η ώρα να πεθάνω | να μην τρομάξετε παιδιά | εγώ το γλέντι μου θα κάνω | και τη στερνή μου τη βραδιά | Οι συνήθειες που έχω δε θ' αλλάξουνε | μπαγλαμάδες και μπουζούκια θα με κλάψουνε  | Το τελευταίο μου ποτήρι | θέλω γεμάτο να το δω | κι απ' της ζωής το πανηγύρι | να φεύγω και να τραγουδώ | Οι συνήθειες που έχω δε θ' αλλάξουνε | μπαγλαμάδες και μπουζούκια θα με κλάψουνε

14. Και πάλι μάγκας θα ‘σαι Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Μπάμπης Μπακάλης | Στίχοι: Σωτήρης Τσενές
Για ποια χτυπιέσαι και μεθάς | και λίγο, λίγο σβήνεις | μπροστά σε σένα ποια είναι αυτή | που τόση αξία δίνεις | Αφού είσαι ωραίος και μετράς | γιατί να τη θυμάσαι | καν' την αντικατάσταση | και πάλι μάγκας θα 'σαι | Αφού περιεχόμενο | δεν είχε ούτε δράμι | Μη σε πλανεύει η ομορφιά | και θύμα της σε κάνει | Αφού είσαι ωραίος και μετράς | γιατί να τη θυμάσαι | καν' την αντικατάσταση | και πάλι μάγκας θα 'σαι

Ο δεύτερος δίσκος

01. Ο παλιατζής Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης | Στίχοι: Δημήτρης Γκούτης
Αυτό το σπίτι που το βλέπεις σκοτεινό | τον παλιατζή απόψε νά ’ρθει περιμένει | για να μαζέψει ακόμα ό,τι μένει | από μια αγάπη που χτυπήθηκε σκληρά | από του μαύρου χωρισμού τη συμφορά | Πάρε ό,τι θέλεις, παλιατζή | από μια αγάπη που δε ζει | αφού δε ζούμε πια μαζί | πάρε ό,τι θέλεις, παλιατζή | Πάρ’ το τσουβάλι κι έλα μέσα, παλιατζή | έχω ενθύμια πολλά να το γεμίσεις | Μάζεψε όλες τις σκληρές μου αναμνήσεις | δεν έχω δύναμη να βλέπω τα παλιά | που μου θυμίζουν μια χαμένη αγκαλιά | Πάρε ό,τι θέλεις...

02. Λέγε με παλιόπαιδο Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Λέγε με παλιόπαιδο, λέγε με αλήτη, | όπως θες εσύ. | Λέγε με παλιόπαιδο, λέγε με ξενύχτη, | μέχρι και ληστή. | Μα μη με λες αχάριστο και παλιοεγωιστή. | Για όσα έκανα για σένα | μη μου λες ευχαριστώ, | μα δεν μπορείς εσύ εμένα | να με λες αχάριστο. | Λέγε με παλιόπαιδο, λέγε με αλήτη, | μέχρι και ληστή. | Μα μη με λες αχάριστο και παλιοεγωιστή. | Λέγε με παλιόπαιδο, λέγε με αλήτη, | λέγε με όπως θες, | πως με τα ξενύχτια μου στο δικό μας σπίτι | άναψα φωτιές. | Μα μη με λες αχάριστο, αγάπη μου, αν θες.

03. Ήταν ψεύτικα Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Ήταν ψεύτικα | τα γλυκόλογά της όλα | ήταν ψεύτικα | βρήκα την καταστροφή μου | κι ερωτεύτηκα | όλα ψεύτικα | Ήταν κάλπικα | τα φιλιά που μου πουλούσε | ήταν κάλπικα | κι όταν είδα την αλήθεια | πόσο ντράπηκα | όλα κάλπικα | Ήταν θάνατος | το πιοτό που με κερνούσε | ήταν θάνατος | και δεν είμαι από πέτρα | ούτε αθάνατος | ήταν θάνατος

04. Ζητώ ακρόαση Θεού Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Ζητώ ακρόαση Θεού | Και αλλαγή πλανήτη | Μπας και μου φύγεις απ' το νου | Που μού 'κλεισες το σπίτι | Σαν σύγκρουση μετωπική | Είναι η αγκαλιά σου | Καλύτερα στη φυλακή | Παρά με τα φιλιά σου | Ζητώ ακρόαση Θεού | Τη μοίρα μου ν' αλλάξει | Να σε φορτώσει αλλουνού | Και να με απαλλάξει

05. Καλύτερα μαζί σου και τρελός Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς & Ειρήνη Χρυσοβέργη
Πέταξα τα σκεπάσματα | και φόρεσα ό,τι βρήκα, | και μες στην νύχτα με βροχή | τρεις παρά δέκα βγήκα. | Ρωτάω "καρδιά μου, πού με πας;" | Μου λέει "σ’ εκείνη που αγαπάς". | Καλύτερα μαζί σου και τρελός | παρά μονάχος μου και λογικός. | Καλύτερα μαζί σου και τρελός | παρά μονάχος μου και λογικός. | Πάταγα στα βροχόνερα | και μ’ έδερνε τ’ αγιάζι, | μα μόνο η αγάπη σου | εμένανε με νοιάζει. | Ρωτάω "καρδιά μου, πού με πας;" | Μου λέει "σ’ εκείνη που αγαπάς". | Καλύτερα μαζί σου και τρελός | παρά μονάχος μου και λογικός. | Καλύτερα μαζί σου και τρελός | παρά μονάχος μου και λογικός. | Καλύτερα μαζί σου και τρελός | παρά μονάχος μου και λογικός. | Καλύτερα μαζί σου και τρελός | παρά μονάχος μου και λογικός.

06. Και να σου πω και μια κουβέντα Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Αφού με μένανε δεν βρήκες ευτυχία | δεν θα τη βρεις όσο να ψάξεις πουθενά. | Κι αφού μου λες ότι σου φέρνω ατυχία | μάζεψ' τα πράγματα και μη γυρνάς ξανά. | Και να σου πω και μια κουβέντα να την ξέρεις: | Απ' το κεφάλι σου για όλα υποφέρεις. | Αφού δεν μπόρεσες με μένα να στεριώσεις | ό,τι να πεις δεν θα στεριώσεις πουθενά. | Την ευτυχία δεν θα βρεις ούτε θα νιώσεις | και η ζωή σου θα περνάει για να περνά.

07. Άνθρωπος είσαι και λυγάς Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Το ξέρω οι άντρες δεν κλαίνε | το ξέρω πως είναι ντροπή | μα ένα σου λέω μονάχα | να μη σε βρει | Όσο δυνατός κι αν είσαι | όσο αν αντέχεις κι αν κρατάς | άνθρωπος είσαι, άνθρωπος είσαι | άνθρωπος είσαι και λυγάς | Το ξέρω οι άντρες δεν κλαίνε | μα τέτοιες στιγμές πώς κρατάς | και σκέψου αν δεν είχα κι εσένα | να μ' αγαπάς | Όσο δυνατός κι αν είσαι | όσο αν αντέχεις κι αν κρατάς | άνθρωπος είσαι, άνθρωπος είσαι | άνθρωπος είσαι και λυγάς

08. Ένας αητός γκρεμίστηκε Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Αητός αητό μεγάλωνε | του ’λεγε και τον μάλωνε | αητόπουλο γεννήθηκες | μ’ αητό να ζευγαρώσεις | αητούς κι εσύ να δώσεις | Εσύ είσαι ένα αητόπουλο | της συννεφιάς ρηγόπουλο | Κι εκείνο επαράκουσε | επήγε κι εξεστράτησε | μια πέρδικα ορέχτει | σε ρούγα πάει και πέφτει | κι ένας αητός γκρεμίστηκε | και το βουνό εσείστηκε | Εσύ είσαι ένα αητόπουλο | της συννεφιάς ρηγόπουλο

09. Το παιδί με τα γυαλιά Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Βασίλης Παπαδόπουλος
Το παιδί με τα γυαλιά έδωσε παραγγελιά | και άναψε τσιγάρο | τράβηξε δύο ρουφηξιές κι εκεί που έπαιρνε στροφές | γονάτισε στο χάρο | ατέλειωτο τσιγάρο | κι έφυγε χωρίς μιλιά το παιδί με τα γυαλιά | κι έφυγε χωρίς μιλιά το παιδί με τα γυαλιά | Το παιδί με τα γυαλιά πάνω στην παραγγελιά | αντάμωσε το χάρο | σταυραϊτέ της προσμονής κι αγέρα της Καισαριανής | δεν θα τον δεις φαντάρο | έσβησε σαν τσιγάρο | κι έφυγε χωρίς μιλιά το παιδί με τα γυαλιά | κι έφυγε χωρίς μιλιά το παιδί με τα γυαλιά

10. Φέρτε το παιδί του χάρου Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Φέρτε το παιδί του χάρου | Που μου πήρε το δικό μου | Κι έφερε στο σπιτικό μου | Δάκρυα και συμφορά | Φέρτε το παιδί του χάρου | Να τα πω κι εγώ κλαμένος | Σαν γονιός χαροκαμένος | Που του πήραν τη χαρά | Φέρ' το παιδί του χάρου | Το μονάκριβο παιδί του | Η ατέλειωτη ζωή του | Να πνιγεί στον στεναγμό | Φέρτε το παιδί του χάρου | να το κρύψω να το χάσει | Κι ίσως τότε λογαριάσει | Τον δικό μου τον καημό

11. Το μπουζούκι του Νικόλα Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Νίκος Καρανικόλας | Στίχοι: Νίκος Καρανικόλας
Δυο φίλοι απ' την Κοκκινιά | κάναν στο μαγαζί ζημιά | το μπουζούκι του Νικόλα του το σπάσανε | και το κέφι του απόψε το χαλάσανε | Όλα τα φταίει μια μικρή | που μπήκε μες στο μαγαζί | τη ματιά της στο Νικόλα την επέταξε | κι απ' τα φυλλοκάρδια μέσα αναστέναξε | Νικόλα μη σκοτίζεσαι | και μην κακοκαρδίζεσαι | το μπουζούκι σου οι φίλοι κι αν στο σπάσανε | της μικρής τα μάτια φταίνε που κοιτάξανε | Όλα τα φταίει μια μικρή | που μπήκε μες στο μαγαζί | τη ματιά της στο Νικόλα την επέταξε | κι απ' τα φυλλοκάρδια μέσα αναστέναξε

12. Ξεφτίσανε οι άνθρωποι Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Μπάμπης Μπακάλης | Στίχοι: Νίκος Παναγιωτούνης
Ξεφτίσανε οι άνθρωποι αδελφέ μου | που είναι εκείνοι, που 'χαν μέσα τους ψυχή | που είναι εκείνοι, που μισούσανε το ψέμα | και που ο λόγος τους μετρούσε σαν σπαθί | Γίναν οι πίκρες μου βουνό | κι αναρωτιέμαι κι απορώ | έτσι όπως έγινε η ζωή | να ζει κανείς ή να μην ζει | Τσακίστηκα στα δυο σαν το κλωνάρι | από ανθρώπους που τους νόμιζα σωστούς | κι όσο κι αν ψάξω δεν θα βρω ούτε ένα χνάρι | από εκείνους τους λεβέντες τους παλιούς | Γίναν οι πίκρες μου βουνό | κι αναρωτιέμαι κι απορώ | έτσι όπως έγινε η ζωή | να ζει κανείς ή να μην ζει

13. Γιατί καλέ γειτόνισσα Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Βρήκα την πόρτα σου κλειστή | και το κλειδί παρμένο. | κοντεύουνε χαράματα | κι απ' έξω περιμένω. | Γιατί καλέ γειτόνισσα | αφού σου τηλεφώνησα | και είπες πως θ' αφήσεις το κλειδί; | γιατί σκληρή γειτόνισσα | παιδεύεις την καρδούλα μου; | γιατί με βασανίζεις δηλαδή; | Πότε μου λες πως δε με θες | και πότε με γυρεύεις | ας ήξερα πώς σκέπτεσαι | και τι θεό λατρεύεις. | Γιατί καλέ γειτόνισσα | αφού σου τηλεφώνησα | και είπες πως θ' αφήσεις το κλειδί; | γιατί σκληρή γειτόνισσα | παιδεύεις την καρδούλα μου; | γιατί με βασανίζεις δηλαδή;

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης