Τρίτη, 2 Ιουνίου 2015

Σ’ αγαπώ





















01. Καλύτερα Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Νίκος Ιγνατιάδης | Στίχοι: Νίκος Ιγνατιάδης
Τώρα, είναι η ώρα | να δούμε πού, μας βγάζει αυτή η ζωή | Τώρα, είναι η ώρα | και για τους δυο, να κάνουμε νέα αρχή. | Και καλύτερα | θα λέμε αύριο καλύτερα | που δεν αφήσαμε τον χρόνο | να πληγώσει την αγάπη αυτή | Και καλύτερα | και για τους δυο μια ώρα αρχύτερα | που τελειώνουμε σαν φίλοι | που αγαπηθήκαν πολύ | Τώρα είναι η ώρα | που πρέπει εμείς, την λύση να βρούμε σωστά | τώρα είναι η ώρα | να πούμε γεια, κι οι δυο με τα χέρια σφιχτά

02. Να 'μαι Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Να 'μια | κλαίω πάλι και θυμάμαι | είμαι μόνη και φοβάμαι | το σκοτάδι της νυχτιάς | Να 'μια | δεν γυρίζεις και λυπάμαι | και την πόρτα μου χτυπάνε | οι καημοί της μοναξιάς | Λείπεις και δεν ξέρω πού να κρατηθώ | και σε κρύο στρώμα πώς να κοιμηθώ | είσαι μακρυά μου | κι όμως είσαι εδώ | Να 'μια | πάλι μόνη μου κοιμάμαι | χώρια δρόμους περπατάμε | σαν δυο ξένοι της ζωής | Να 'μια | τα παλιά ξαναθυμάμαι | και στα μάτια μου κυλάνε | δάκρυα της προσμονής

03. Ποτέ να μη χαθείς απ' τη ζωή μου Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Νίκος Ιγνατιάδης | Στίχοι: Μάνος Κουφιανάκης
Περνούν τα καλοκαίρια κι οι γιορτές μας, | όλα σαν τρένα βιαστικά και δεν ξαναγυρνούν. | Περνούν τα πρωινά κι οι Κυριακές μας, | όλα σαν σύννεφα γοργά και δεν ξαναγυρνούν. | Μα εσύ ποτέ, να μη χαθείς ποτέ, ποτέ απ'τη ζωή μου | γιατί κυλάς όπως το αίμα στο κορμί μου. | Μου δίνεις δύναμη και νόημα να ζω. | Μα εσύ ποτέ, να μη χαθείς ποτέ, ποτέ απ'τη ζωή μου | γιατί κυλάς όπως το αίμα στο κορμί μου. | Μου δίνεις δύναμη και νόημα να ζω, εσύ, εσύ.. | Περνούν, χάνονται οι όμορφες στιγμές μας, | όλα σαν τρένα βιαστικά και δεν ξαναγυρνούν. | Περνούν, οι μέρες τρέχουν κι οι βραδιές μας, | όλα σαν σύννεφα γοργά και δεν ξαναγυρνούν. | Μα εσύ ποτέ, να μη χαθείς ποτέ, ποτέ απ'τη ζωή μου | γιατί κυλάς όπως το αίμα στο κορμί μου. | Μου δίνεις δύναμη και νόημα να ζω. | Μα εσύ ποτέ, να μη χαθείς ποτέ, ποτέ απ'τη ζωή μου | γιατί κυλάς όπως το αίμα στο κορμί μου. | Μου δίνεις δύναμη και νόημα να ζω, εσύ, εσύ...

04. Η αγάπη μας γιορτή Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: James Robert Palmer & Pietro Trombetto | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Η αγάπη μας γιορτή, | εγώ κι' εσύ. | Γιορτή και στην ψυχή, | εγώ κι' εσύ. | Τα όνειρα μας κύματα, | γίναν' βήματα | σ’ ένα δρόμο που είν' ανοιχτός. | Η αγάπη μας γιορτή, | εγώ κι' εσύ. | Ας δώσουμε τα χέρια | στη ζωή. | Μαζί να προχωρήσουμε | και να ζήσουμε | σ' ένα κόσμο γεμάτο από φως. | Από σήμερα ας κάνουμε αρχή | για να γίνει κι' η ζωή μας μια γιορτή | και τα λάθη μας να σβήσουμε, | καλύτερα να ζήσουμε. | Κι' ας ντυθούμε με χαμόγελο γλυκό | κι' ας φωνάξουμε σε όλους «Σ’ αγαπώ», | την αγάπη μας να κάνουμε | στη ζωή μας οδηγό. | Η αγάπη μας γιορτή, | εγώ κι' εσύ. | Τραγούδησε κι' εσύ, | περνάει η ζωή. | Περνάνε και τα νιάτα μας | και στα μάτια μας | φτερουγίζουν χιλιάδες χαρές. | Η αγάπη μας γιορτή, | εγώ κι' εσύ. | Ας γίνουμε βροχή, | εγώ κι' εσύ. | Στο κόσμο να σκορπίσουμε | κι' ας γεμίσουμε | με αγάπη και φως τις καρδιές.

05. Έτσι απλά Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Θα σε κρατήσω μες στα χέρια μου σαν κρίνο | Σαν το σπουργίτη που πεθαίνει μοναχό | Κι όταν μου δίνεις τα διπλά εγώ θα ντύνω | Κάθε στιγμή θα σου φωνάζω σ' αγαπώ | Σ' αγαπώ | Έτσι απλά σε αγαπάω | Όσο απλή είμαι κι εγώ | Θεέ μου πόσα σου χρωστάω | Δεν φτάνει ένα ευχαριστώ | Σ' ευχαριστώ σ' ευχαριστώ | Δεν είχα τίποτα να πω για την ζωή μου | Μες στην ψυχή μου μια ατέλειωτη ερημιά | Κι ήρθες και γέμισες τραγούδια την φωνή μου | Που φτάνουν εύκολα απ' τα χείλη στην καρδιά

06. Πρώτη μου φορά Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Νινή Ζαχά | Στίχοι: Νινή Ζαχά
Πέρασα κι εγώ βράδια αξημέρωτα | κλαίγοντας για έναν μεγάλο έρωτα, | άκουσα και είπα τόσα λόγια τρυφερά, | ένιωσα τον πόνο που ομορφαίνει τη χαρά. | Κι έφτασα να πω "όλα τα χόρτασα, | τα 'ζησα, τα χάρηκα, τα γιόρτασα". | Κι ήρθες κι όταν μ' άγγιξες | και μου 'πες "σ' αγαπώ", μ' έκανες να πω: | Θεέ μου, πρώτη μου φορά που αγαπάω τόσο | αχ, και να μπορούσα να σου δείξω πόσο, | βλέπω μες στη λάμψη των δικών σου των ματιών | πόσο ήταν ασήμαντα όλα στο παρελθόν. | Πρώτη μου φορά η ψυχή μου τρέμει τόσο | κι έχω στην καρδιά μου τόσα να σου δώσω | που αναρωτιέμαι τώρα πια στα σοβαρά: | Μήπως αγαπώ πρώτη φορά; | Πίστεψα για μια στιγμή πως γέρασα | μ' όλα αυτά που έζησα, που πέρασα, | ζύγιασα του έρωτα τις λύπες, τις χαρές | κι είδα ότι πόνεσα τις πιο πολλές φορές. | Κι έφτασα να πω "φτάνουν τα βάσανα", | τα 'σβησα, τα ξέχασα κι ανάσανα. | Κι ήρθες κι όταν μ' άγγιξες | και μου 'πες "σ' αγαπώ" | μ' έκανες να πω: | Θεέ μου, πρώτη μου φορά που αγαπάω τόσο...

07. Σ' αγαπώ Τραγούδι: Μαρινέλλα & Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Γιάννης Αξιώτης | Στίχοι: Νάσος Νανόπουλος
Σ' αγαπώ, | κι ούτε που ξέρω τι θα πει εγωισμός | στον έρωτά μου, | είμ' ένας άνθρωπος απλός | γιατί αγαπάω και πιστεύω στην καρδιά μου. | Σ' αγαπώ, σ' αγαπώ, | τι άλλο θέλω, είσ' απλός κι αληθινός | είσ' ένας άλλος | είσαι στη σκέψη μου το φως | είσαι ο πιο γλυκός καημός | είσ' ο μεγάλος. | Σ' αγαπώ, | ο ερχομός σου είν' η καινούργια μας ζωή | σ' αγαπώ, | ο ερχομός σου είν' η μεγάλη μας στιγμή | είν' η μεγάλη, η πιο μεγάλη ... | Σ' αγαπώ, | θα 'σαι για πάντα ο τελευταίος μου σταθμός | κι ούτε μπορεί να γίνει τώρα πια αλλιώς | αν μ' αγαπάς θα σ' αγαπώ.

08. Θέλω να ζήσω Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Νινή Ζαχά | Στίχοι: Νινή Ζαχά
Σταμάτα πια | Δεν φτάνουν όσα είπες; | Μη με κερνάς τις λύπες | Που οι άλλοι σε κέρασαν | Σταμάτα πια | Κοντεύω να πεθάνω | Τι πρέπει εγώ να κάνω | Αν οι άλλοι σε γέλασαν | Εγώ θέλω να ζήσω να ζήσω να ζήσω | Και πίσω μου ν'αφήσω | Τις πίκρες που είχα σωρό | Εγώ θέλω να ζήσω να ζήσω να ζήσω | Και δεν γυρίζω πίσω | Μα κι ούτε μπορώ | Σταμάτα πια | Και ξέχασε τις άλλες | Τις πίκρες τις μεγάλες | Που τόσο σε πλήγωσαν | Εγώ είμαι εδώ | Εγώ που σε λατρεύω | Εγώ που σε πιστεύω | Να κοίτα-Εγώ είμαι εδώ | Εγώ θέλω να ζήσω | Σταμάτα πια | Και πες μαζί μ'εμένα | Φωτιά στα περασμένα | Τα καίω τ' αρνήθηκα | Εγώ είμαι εδώ | Και πίστεψε σε μένα | Αφού κοντά σε σένα | Κοντά σου γεννήθηκα

09. Τι κι αν περάσαν χρόνια Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Νίκος Ιγνατιάδης | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Τι κι αν περάσαν χρόνια | είμαστε πάλι μαζί | τ' όνειρο της ζωής μας ξαναζεί | πάρε με απ' το χέρι | και μη κοιτάς πουθενά | πουθενά-πουθενά | Θα σ' αγαπώ | σαν νά 'ρθες τώρα | σαν να σε γνώρισα ετούτη τη στιγμή | Γι' αυτό λοιπόν | κι εσύ προχώρα | μας περιμένει μια ολόκληρη ζωή | Τι κι αν περάσαν χρόνια | είμαστε πάλι μαζί | δίχως εσένα άνοιξη πώς να 'ρθει; | Ζήσε για την αγάπη | και μη κοιτάς πουθενά | πουθενά-πουθενά

10. Περιμένω μόνο εσένα Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Σόφη Ζαννίνου
Στον άδειο τον σταθμό, | ταξιδιώτες της σιωπής. | Μείναμε η βροχή κι' εγώ, | περιμένοντας να 'ρθείς. | Το τρένο σου έφυγε | δρόμο τόσο μακρινό | δίχως να 'χει γυρισμό. | Κι' ο κόσμος που περνάει | αδιάφορα κοιτάει. | Δεν βλέπω πια κανέναν, | περιμένω μόνο εσένα. | Χειμώνιασε ξανά | κι' είμαι τόσο μοναχή, | πώς περνάει η ζωή. | Τριγύρω μου σιωπή, | η χαρά προσπέρασε, | μια αγάπη τέλειωσε.

11. Και μου μιλάς για μοναξιά Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Τώρα που όλοι σε ξεχάσαν | Μόνος σου δεν μπορείς να ζήσεις | Χίλιες χαρές σε προσπεράσαν | Καμιά δεν είπες να κρατήσεις | Και μου μιλάς για μοναξιά | Λες και δεν έχω νοιώσει | Μέσα στην τόση ερημιά | Έχουν περάσει δειλινά | Που μ' έχουνε σκοτώσει | Πάψε να λες τον κόσμο ψεύτη | Το λάθος είναι και δικό σου | Αυτό που βλέπεις στον καθρέφτη | Δεν είναι πάντα ο εαυτός σου

12. Χίλιες και μία νύχτες Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Νίκος Τζαβάρας | Στίχοι: Μίμης Θειόπουλος
Στην καρδιά μας βάλαμε φωτιά | Και καιγόμαστε | Ο καημός μας θάλασσα πλατιά | Και πνιγόμαστε | Και δεν θα φτάσει άλλη μια ζωή | Να μ'αγαπάς κι εγώ να σ'αγαπάω | Στην καρδιά βάλαμε φωτιά | Και καιγόμαστε | Χίλιες και μία νύχτες | Έλα να περάσουμε | Και να μιλούν για την αγάπη μας | Της Χαλιμάς τα ωραία παραμύθια | Χίλιες και μία νύχτες | Έλα να περάσουμε | Είσαι ο ήλιος μου και είμ' εγώ | Το φεγγάρι σου | Και χαλάλι μου-η αγάπη μας | Και χαλάλι σου

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης