Δευτέρα, 1 Ιουνίου 2015

Δεν θέλω να θυμάμαι





















Ο Τόλης Βοσκόπουλος σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Δε θέλω να θυμάμαι Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Νίκος Λαβράνος | Στίχοι: Βαρβάρα Τσιμπούλη
Δε θέλω να θυμάμαι πως σ’αγάπησα | μισώ τα δυο μου χέρια που σε κράτησαν | δεν θέλω να θυμάμαι πόσο έκλαψα | δεν θέλω πια δε θέλω πια | Δε θέλω να θυμάμαι πως σε πίστεψα | μισώ τα δυο μου χείλη που σε φίλησαν | δεν θέλω να θυμάμαι πόσο πόνεσα | δεν θέλω πια δε θέλω πια | Δεν έζησες για μένα | δεν γεννήθηκες ποτέ | κι αν πίστεψα σε σένα | δεν σε γνώρισα ποτέ | Ποτέ δεν έζησες για μένα | δεν γεννήθηκες ποτέ | κι αν πίστεψα σε σένα | δεν σε γνώρισα ποτέ | Δε θέλω να θυμάμαι όσα λέγαμε | μισώ όλες τις νύχτες που σε φέρνανε | δεν θέλω να θυμάμαι όσα γίνανε | δεν θέλω πια δε θέλω πια | Δε θέλω να θυμάμαι ό’τι σου’δωσα | μισώ κάθε σκοπό που σου τραγούδησα | δεν θέλω να θυμάμαι όσα έχασα | δεν θέλω πια δε θέλω πια | Δεν έζησες για μένα | δεν γεννήθηκες ποτέ | κι αν πίστεψα σε σένα | δεν σε γνώρισα ποτέ | Ποτέ δεν έζησες για μένα | δεν γεννήθηκες ποτέ | κι αν πίστεψα σε σένα | δεν σε γνώρισα ποτέ

02. Έγινε κι αυτό Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Τόλης Βοσκόπουλος | Στίχοι: Τόλης Βοσκόπουλος
Έγινε κι αυτό, | Θεέ μου, πόσα ακόμη. | Έκλεισαν κι οι δρόμοι, | έγινε κι αυτό. | Θέλω να κρυφτώ, | δύναμη ζητάω. | Τη ντροπή κρατάω, | θέλω να κρυφτώ. | Κάνε κάτι κι εσύ | μια φορά στη ζωή σου για μένα. | Δώσ’ μου μια μαχαιριά | να γλιτώσεις κι εσύ από σένα. | Έγινε κι αυτό, | Θεέ μου, πόσα ακόμα. | Έπεσε στο χώμα | το αίμα μου καυτό. | Πού να κρατηθώ, | τώρα δεν πονάω | ούτε αγαπάω, | πού να κρατηθώ.

03. Ξημέρωμα Σαββάτο Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Νίκος Τζαβάρας | Στίχοι: Σόφη Παππά
Παρασκευή μεσάνυχτα | ξημέρωμα Σαββάτο | και εγώ με μάτια ορθάνοιχτα | μ’ ένα πικρό γιατί | καημό γεμάτο | Με ταπείνωσες σαν ανθρωπάκι | λες και το 'χες μέσα σου μεράκι, | το λιοντάρι που 'χα μέσα στην καρδιά | να το ποτίσεις για νερό φαρμάκι | Χίλιες φορές να πέθαινα | παρά να με προδώσεις, | να 'μαι αητός περήφανος | κι εσύ με μπαμπεσιά να με λαβώσεις

04. Κι έβαλα τα κλάματα Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Τόλης Βοσκόπουλος | Στίχοι: Σόφη Παππά
Μού `πανε πως στην αυλή μας | Τα λουλούδια ανθίσανε | Άραγε ποια ξένα χέρια | Θεέ μου τα ποτίσανε | Μού `πανε στην κάμαρά μας | Τ’ άλλαξες τα πράματα | Σκέφτηκα πως μπήκε άλλος | Κι έβαλα τα κλάματα | Μού `πανε πως στην αυλή μας | Όλα μαραθήκανε | Και το σπίτι ρημαγμένο | Και κλειστό το βρήκανε | Μού `πανε μπροστά απ’την πόρτα | Τά’σβησες τα γράμματα | Πού’χα γράψει τ’ όνομά μου | Κι έβαλα τα κλάματα

05. Ποιος είμαι εγώ Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Τόλης Βοσκόπουλος | Στίχοι: Μάρω Μπιζάνη
Σαν ταξιδιώτης χωρίς πατρίδα | απόψε μοιάζω | Άδειος ο δρόμος, άδεια η ζωή μου | και περπατώ | Μες στις βιτρίνες το πρόσωπό μου | όλο κοιτάζω | Δε με γνωρίζω κι αναρωτιέμαι | ποιος είμαι εγώ; | Ποιος είμαι εγώ | και πού πηγαίνω; | Σταυρός στον ώμο μου | η αγάπη σου μεγάλος | Ποιος είμαι εγώ | και πού πηγαίνω; | Αν μ αγαπούσες | ίσως να `μουν κάποιος άλλος | Ποιος είμαι εγώ; | Σαν την σκιά μου με κυνηγάει | η θύμησή σου | Πού να βρω πόρτα να την χτυπήσω | μέσα να μπω; | Είναι η ζωή μου σφιχτά δεμένη | με την δική σου | που αναρωτιέμαι χωρίς εσένα | ποιος είμαι εγώ;

06. Εχθές μου τηλεφώνησες Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Τόλης Βοσκόπουλος | Στίχοι: Σοφία Παππά
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

07. Εσύ που ήρθες Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Τόλης Βοσκόπουλος | Στίχοι: Τόλης Βοσκόπουλος
Εσύ που ήρθες | Χωρίς να σε περιμένω | Εσύ που ήρθες | Χωρίς να μου πεις γιατί | Κι ήταν το βλέμμα σου | Τόσο θλιμμένο | Σαν να μην ένοιωθες | Πως ζούσες μια γιορτή | Εσύ είσαι τώρα πια για μένα όλα | Τώρα μη φύγεις σε παρακαλώ | Γιατί σε θέλω τώρα πια | Γιατί τα πάντα είσαι εσύ | Εσύ είσαι τώρα πια | Για μένα όλα | Εγώ που είδα | Τα ματάκια σου να κλαίνε | Όταν για μια στιγμή | Μπερδεύτηκες πολύ | Κι όταν τα χείλη σου | Τα άκουσα να μου λένε | Ότι μ’αγάπησες | μ’αγάπησες πολύ

08. Μαύρα μάτια Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Τόλης Βοσκόπουλος | Στίχοι: Μάρω Μπιζάνη
Μαύρα μάτια σαν την νύχτα | δίχως φεγγαράκι δίχως | που να βρω καλέ τραγούδι | για να το ταιριάξει στίχος | Κοιμόμουνα και ξύπνησα | μονάχα που τα αντίκρισα | τα μάτια σου τα μαύρα σου | για’ δε με θέλεις για άντρα σου | για’ δε με θέλεις για άντρα σου. | Μαύρα μάτια σαν την νύχτα | τα κοιτάω και λέω θα σβήσω | να ‘μουνα Χριστέ ζωγράφος | έτσι να τα ζωγραφίσω. | Κοιμόμουνα και ξύπνησα | μονάχα που τα αντίκρισα | τα μάτια σου τα μαύρα σου | για’ δε με θέλεις για άντρα σου | για’ δε με θέλεις για άντρα σου.

09. Χθες ακόμα Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Νίκος Τζαβάρας | Στίχοι: Σόφη Παππά
Χθες ακόμα στα στήθια μου | σε είχα σαν φυλαχτό μου | Τώρα αλίμονό μου | είσαι πια μια πληγή | Χθες ακόμα σε λάτρευα | σαν εικόνισμα άγιο | Τώρα ψάχνω κουράγιο | για να αλλάξω ζωή | Σ’ αγαπάω κι αν έφυγα | να το ξέρεις πως λιώνω | Την ντροπή κι αν την ξέφυγα | τον χαμό δε γλιτώνω | Σ’ αγαπώ σαν τυφλός | που δε θέλει το φως | από πείσμα και μόνο | μα δε γίνεται αλλιώς | Χθες ακόμα αγάπη μου | ορκιζόμουν για σένα | Τώρα τα 'χω χαμένα | μπρος σε τόση ψευτιά | Χθες ακόμα σε κοίμιζα | σαν παιδί στην καρδιά μου | Τώρα σε 'χω κοντά μου | μες στα όνειρα πια

10. Μάτια μου θαλασσινά Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Νίκος Λαβράνος | Στίχοι: Βαρβάρα Τσιμπούλη
Μάτια μου θαλασσινά, | ποιος καθρέφτης σάς κοιτάει | και ραγίζεται και σπάει; | Βλέφαρο μεταξωτό, | άσε νά `ρθω να σου πω | τον καημό μου τον κρυφό. | Χείλια κόκκινα φωτιά, | πέστε μου ποιος σας φιλάει | κι ύστερα λιγοθυμάει. | Στόμα μου παλιό κρασί, | ρώτα να σου πω γιατί | δεν κοιμάμαι ως το πρωί. | Γυρνάς στην πόρτα σου διπλό κλειδί | και λες πως θες να μείνεις μοναχή, | μα θά `ρθει η αγάπη να σε βρει, θα `ρθεί | γιατί έχει της καρδιάς κλειδί. | Μάτια μου θαλασσινά, | ποιο φεγγάρι σάς κοιτάει | όταν τ’ άστρα του μετράει; | Βλέφαρό μου γυριστό, | είχα κάποτε μυαλό | πριν γυρίσω να σε δω. | Χείλια κόκκινα φωτιά, | ποιος σας πίνει και μεθάει | κι ύστερα παραμιλάει; | Στόμα ανάσα μου, δροσιά, | νύχτα μέρα στην καρδιά | έχω κάτι που πονά. | Γυρνάς στην πόρτα σου διπλό κλειδί | και λες πως θες να μείνεις μοναχή, | μα θά `ρθει η αγάπη να σε βρει, θα `ρθεί | γιατί έχει της καρδιάς κλειδί.

11. Άρχισε να βρέχει Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Τόλης Βοσκόπουλος | Στίχοι: Σόφη Παππά
Άρχισε να βρέχει μες στο καλοκαίρι, | σ’ άρεσε, θυμάμαι, τόσο η βροχή. | άρχισε να βρέχει, άραγε ποιος ξέρει: | Είσαι με παρέα, είσαι μοναχή; | Άρχισε να βρέχει, ξέσπασε μια μπόρα. | Μάτια μου μεγάλα, πού να είστε τώρα; | άρχισε να βρέχει, το νερό ποτάμι, | να `σουνα μια στάλα που χτυπάει στο τζάμι. | Άρχισε να βρέχει κάτω από τ’ αστέρια, | γέμισε η πλατεία γέλια και φωνές. | άρχισε να βρέχει, πού `ν’ τα δυο σου χέρια, | που βροχή μαζεύαν και μου λέγαν "πιες".

12. Τα όνειρά μου Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Τόλης Βοσκόπουλος | Στίχοι: Μάρω Μπιζάνη
Περνώντας απ’ το πουθενά | Θα βρω τον δρόμο μου ξανά | Κι από την άβυσσο που μ’ άφησες θα βγω | Γιατί έχω όνειρα για μένανε εγώ | Τα όνειρά μου είναι δικά μου | Είναι ο αγέρας που ανασαίνω | Είναι η αιτία που δεν πεθαίνω | Τα όνειρά μου είναι δικά μου | Εκεί που μ’ άφησες εκεί | Στης μοναξιάς τη φυλακή | Από την στάχτη μου θα ξαναγεννηθώ | Γιατί έχω όνειρα για μένανε εγώ

13. Δε θέλω να θυμάμαι Οργανικό
Μουσική: Νίκος Λαβράνος

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης