Δευτέρα, 1 Ιουνίου 2015

Αντίδοτο





















Η Άννα Βίσση σε τραγούδια του Νίκου Καρβέλα

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Ερωτευμενάκι Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Δε λέει κι απόψε η βραδιά | πάλι να ξημερώσει | κι ο πόνος μες στα στήθια μου | δε λέει να μερώσει. | Ερωτευμενάκι, σάπιο καραβάκι | μέσα στης καρδιάς σου την κακοκαιριά, | ερωτευμενάκι, κοίτα με λιγάκι | γιατί θα πεθάνω και θα κλαις μετά. | Κλέψε μια στάλα άνοιξη | από τα όνειρά σου | και βάλ' τη σ' ένα φάκελο | μαζί με ένα γεια σου. | Ερωτευμενάκι, σάπιο καραβάκι | μέσα στης καρδιάς σου την κακοκαιριά, | ερωτευμενάκι, κοίτα με λιγάκι | γιατί θα πεθάνω και θα κλαις μετά.

02. Σ' έχω επιθυμήσει Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Κοιμάμαι, ξυπνάω, | σωπαίνω, μιλάω, | κλαίω, γελάω. | Μωρό μου, σ’ αγαπάω, | σ’ αγαπάω, σ’ αγαπάω, σ’ αγαπάω, σ’ αγαπάω! | Σ’ έχω επιθυμήσει, | ο χωρισμός μας φοβερά μου ’χει στοιχίσει. | Mάτι να κλείσω δεν μπορώ, | νιώθω πως θα τρελαθώ, | συνέχεια σ’ έχω στο μυαλό. | Σ’ έχω επιθυμήσει, | η απουσία σου με έχει αρρωστήσει. | Θέλω να τρέξω να σου πω | πως ακόμα σ’ αγαπώ, | μα φοβάμαι πως θα πληγωθώ. | Και παίζω θέατρο, με όλους θέατρο, | λέω πως σε ξέχασα και αδιαφορώ. | Και παίζω θέατρο, με όλους θέατρο, | λέω πως σε ξέχασα, μα ακόμα σ’ αγαπώ.

03. Μεθυσμένη μου καρδιά Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Μέθυσαν τα μάτια μου και πάλι εσένα βλέπουν | από μπροστά μου να περνάς. | Μέθυσαν τ' αυτιά μου και νομίζουν πως ακούνε | να μου λες πως μ' αγαπάς. | Μεθυσμένη μου καρδιά, | αλλού σου λέω κι αλλού με πας κι όλο σε βρίζω. | Μεθυσμένη μου καρδιά, | πάλι στο δρόμο του οχτάρια ζωγραφίζω. | Μεθυσμένη μου καρδιά, | εσύ που ξέρεις ότι κλαίω κι όταν γελάω, | μεθυσμένη μου καρδιά, | πότε θα πάψεις να χτυπάς να μην πονάω; | Μεθυσμένη μου καρδιά. | Νύχτωσε στα μάτια μου και βγαίνω στο σεργιάνι | μονάχη μες στον ουρανό. | Πάλι φεγγαρόβολτες για σένανε θα κόβω | μήπως τύχει και σε δω.

04. Γκάζι Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Πάλι δεν έχω κλείσει μάτι | και σε λιγάκι ξημερώνει. | Έχω ξεμείνει από τσιγάρα | και το μπουκάλι αυτό τελειώνει. | Παραπατώντας το κορμί μου κουβαλάω | απ' την κουζίνα στο σαλόνι, | κι η αγωνία αν θα 'ρθείς | κάθε μου κύτταρο νεκρώνει. | Άλλη μια φορά που πνίγομαι μες στο πιοτό | άλλη μια φορά που χάνομαι για να σε βρω | άλλη μια φορά που ξέχασε, πάλι θα πουν, | το γκάζι ανοιχτό. | Άλλη μια φορά που αισθάνομαι ότι δεν ζω | άλλη μια φορά που πνίγομαι μες στο πιοτό | άλλη μια φορά που οι γείτονες ξανά θα με βρουν | με γκάζι ανοιχτό. | Το τηλέφωνο χτυπάει | κι εγώ το ψάχνω σαν τρελή | κάτω από ρούχα πεταμένα. | Η καρδιά μου σταματάει | με την ελπίδα πως θ' ακούσω πάλι εσένα. | "Συγγνώμη, λάθος", | και το τηλέφωνο | μέσ' από τ' άψυχα τα χέρια μου γλιστράει, | κι απελπισία σαν σίδερο βαριά | τα γόνατά μου τα λυγάει. | Άλλη μια φορά που πνίγομαι μες στο πιοτό...

05. Αντίδοτο Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Ποτέ δεν το περίμενα πως θα ‘φτανε στιγμή | που θα μου πέταγες εσύ ένα αντίο | τόσο ψυχρά | τόσο αναπάντεχα | τόσο απροσδόκητα | Μοιάζει με χτύπημα της κόμπρας το αντίο σου | κι εγώ θα ζήσω μοναχά υπό έναν όρο | να βρω μια άλλη αγάπη αμέσως για αντίδοτο | γιατί το χτύπημα θα ‘ναι αλλιώς θανατηφόρο | Ποιος θα μου χαρίσει | αγάπη εδώ και τώρα, | ποιος θα μου το δώσει | το αντίδοτο | Το στόμα μου στεγνώνει | το κορμί μου όλο μουδιάζει | και αισθάνομαι το τέλος να πλησιάζει | τόσο ψυχρά | τόσο αναπάντεχα | τόσο απροσδόκητα | Μοιάζει με χτύπημα της κόμπρας το αντίο σου | κι εγώ θα ζήσω μοναχά υπό έναν όρο | να βρω μια άλλη αγάπη αμέσως για αντίδοτο | γιατί το χτύπημα θα ‘ναι αλλιώς θανατηφόρο

06. Μαγκάβα Τουτ Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Πάντα μι καρδιά καπεσελ τουκε | Ισιναμ μαζί πάντα σοδενιατε | Καλέ τα αγκαλιατε κασοδεσ τουι | Καροδεσ τουι... | Πάντα η καρδιά μου θα σε περιμένει | Είμαστε μαζί για μια ζωή δεμένοι | Εμένα σε όποια αγκαλιά και να κοιμάσαι | Θα θυμάσαι... | Ποτέ μου δεν το πίστεψα | Ούτε για μια στιγμή | Όταν με τα μάτια σου κλαμένα | Όταν με τα μάτια σου κλαμένα | Το βράδυ εκείνο το στερνό μου είχες πει: | Μαγκάβα τουτ... | Τα τσιγγάνικα τα λόγια ποτέ δεν τα ξεχνώ | Είμαστε μαζί δεμένοι, να φύγω δεν μπορώ | Θα μου λείπεις, θα σε ψάχνω | Θα σε νοσταλγώ, θα σε νοσταλγώ | Μαγκάβα τουτ | Μαγκάβα τουτ | Θα ’μαι βιολί στο κλάμα σου | Μαγκάβα τουτ | Μαγκάβα τουτ | Θα ’μαι βιολί στο κλάμα σου | Πάντα η καρδιά μου θα σε περιμένει | Είμαστε μαζί για μια ζωή δεμένοι | Για μένα η καρδιά σου πάντα θα χτυπάει | Θα πονάει | Ποτέ μου δεν το πίστεψα | Ούτε για μια στιγμή | Όταν με τα μάτια σου κλαμένα | Όταν με τα μάτια σου κλαμένα | Το βράδυ εκείνο το στερνό μου είχες πει: | Μαγκαβα τουτ | Τα τσιγγάνικα τα λόγια ποτέ δεν τα ξεχνώ | Είμαστε μαζί δεμένοι, να φύγω δεν μπορώ | Θα μου λείπεις, θα σε ψάχνω | Θα σε νοσταλγώ, θα σε νοσταλγώ | Μαγκάβα τουτ | Μαγκάβα τουτ | Θα ’μαι βιολί στο κλάμα σου

07. Πάλι για σένα Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Απόστολος Διαβολίκης
Πάλι για σένανε η καρδιά μου θα χτυπάει | Πάλι θ' αρχίσει η ψυχή μου να πονάει | Πάλι θα κλαίω και το δάκρυ μου θα τρέχει | Γιατί αυτό το χωρισμό δεν τον αντέχει | Πάλι για σένανε λοιπόν, πάλι για σένανε | Πάλι για σένανε θα κλαίω, θα πονάω | Πάλι για σένανε λοιπόν, πάλι για σένανε | Αφού δεν έπαψα ποτέ να σ' αγαπάω | Πάλι για σένανε ... | Πάλι τα μάτια μου θ' αρχίσουνε να κλαίνε | Πάλι τα χείλη μου για σένανε θα λένε | Πάλι το δάκρυ απ' τα μάτια μου θα τρέχει | Γιατί αυτό το χωρισμό δεν τον αντέχει | Πάλι για σένανε λοιπόν, πάλι για σένανε | Πάλι για σένανε θα κλαίω, θα πονάω | Πάλι για σένανε λοιπόν, πάλι για σένανε | Αφού δεν έπαψα ποτέ να σ' αγαπάω | Πάλι για σένανε ...

08. Ο τελευταίος σταθμός Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Κι άλλες φορές είχα φτάσει στην άκρη | του γκρεμού, όμως είχα γλιτώσει φτηνά | κι άλλες φορές μ' είχε πνίξει το δάκρυ | του χωρισμού, όμως είχα αγαπήσει ξανά | Όμως εσύ, δεν είσαι το ίδιο εσύ | όμως εσύ, είσαι άλλο εσύ | όμως εσύ | Είσ' ο τελευταίος μου σταθμός | Πες μου πού να πάω μετά από σένα | Της καρδιάς το τρένο δυστυχώς | Έφτασε στο τέλος του για μένα | Κι άλλες φορές είχα νιώσει τη θλίψη | το δειλινό σαν μια πέτρα στο στήθος βαριά | κι άλλες φορές είχα πάρει το δρόμο | του χωρισμού, κι απ' το μηδέν είχα αρχίσει ξανά.. | Όμως εσύ, δεν είσαι το ίδιο εσύ | όμως εσύ, είσαι άλλο εσύ | όμως εσύ | Είσ' ο τελευταίος μου σταθμός | Πες μου πού να πάω μετά από σένα | Της καρδιάς το τρένο δυστυχώς | Έφτασε στο τέλος του για μένα | Για μένα

09. Γι' άλλα Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Δεν σ' αγαπώ εδώ και καιρό | άλλη αγάπη έχω στο μυαλό | δε σ' αγαπώ κι είναι σκληρό | μα πρέπει την αλήθεια να σου πω. | Συγγνώμη σου ζητώ, δεν το 'θελα ούτε εγώ | μα πες μου τι να κάνω, σε ρωτώ να πεθάνω; | Γι' άλλα, γι' άλλα, γι' άλλα, γι' άλλα, | γι' άλλα, γι' άλλα μάτια τώρα ξενυχτάω | γι' άλλα, γι' άλλα, γι' άλλα, γι' άλλα, | γι' άλλα, γι' άλλα μάτια εγώ πονάω και καίγομαι | γι' άλλα μάτια εγώ τρελαίνομαι. | Συγγνώμη σου ζητώ, δεν το 'θελα ούτε εγώ | μα πες μου τι να κάνω, σε ρωτώ να πεθάνω; | Γι' άλλα μάτια εγώ πονάω | γι' άλλα μάτια ξενυχτάω | πίνω μα δεν τα ξεχνάω γι' άλλα, γι' άλλα. | Δεν σ' αγαπώ και είναι κουτό | μαζί σου από συνήθεια άλλο να ζω | δεν σ' αγαπώ κι είναι σκληρό | μα πρέπει την αλήθεια να σου πω. | Συγγνώμη σου ζητώ, δεν το 'θελα ούτε εγώ | μα πες μου τι να κάνω, σε ρωτώ να πεθάνω; | Γι' άλλα, γι' άλλα, γι' άλλα, γι' άλλα, | γι' άλλα, γι' άλλα μάτια τώρα ξενυχτάω | γι' άλλα, γι' άλλα, γι' άλλα, γι' άλλα, | γι' άλλα, γι' άλλα μάτια εγώ πονάω και καίγομαι | γι' άλλα μάτια εγώ τρελαίνομαι. | Συγγνώμη σου ζητώ, δεν το 'θελα ούτε εγώ | μα πες μου τι να κάνω, σε ρωτώ να πεθάνω; | Γι' άλλα μάτια εγώ πονάω | γι' άλλα μάτια ξενυχτάω | πίνω μα δεν τα ξεχνάω γι' άλλα, γι' άλλα.

10. Μου ανήκεις Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Όσο κι αν πιστεύεις | πως μ' έχεις ξεπεράσει | όσο κι αν νομίζεις | πως δε μ' αγαπάς | Μου ανήκεις | και μην κάνεις ότι δεν το ξέρεις | Μου ανήκεις | παραδέξου το πως υποφέρεις | Μου ανήκεις | στον τρόπο φαίνεται που με κοιτάζεις | Μου ανήκεις | σου μιλάω και χρώμα αλλάζεις | Υποκρίνεσαι, υποκρίνεσαι | σ' άλλη αγκαλιά όταν δίνεσαι | Υποκρίνεσαι, υποκρίνεσαι | από μένανε όμως δεν κρύβεσαι | Όσο κι αν νομίζεις | ότι δε σε νοιάζει | όσο κι αν δε θέλεις | να το παραδεχτείς | Μου ανήκεις | και μην κάνεις ότι δεν το ξέρεις | Μου ανήκεις | παραδέξου το πως υποφέρεις | Μου ανήκεις | στον τρόπο φαίνεται που με κοιτάζεις | Μου ανήκεις | σου μιλάω και χρώμα αλλάζεις | Υποκρίνεσαι, υποκρίνεσαι | σ' άλλη αγκαλιά όταν δίνεσαι | Υποκρίνεσαι, υποκρίνεσαι | από μένανε όμως δεν κρύβεσαι | Μου ανήκεις

11. Ο πόνος της αγάπης Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Όταν νιώθεις έναν κόμπο στο λαιμό | και το ταβάνι στο δωμάτιο να γυρνάει, | όταν νιώθεις της καρδιάς σου τον παλμό | σαν τύμπανο στη ζούγκλα μέσα άγρια να χτυπάει, | όταν νιώθεις ότι κόβεσαι στα δυο | και το στομάχι σου απ' τον πόνο ότι θα σπάσει, | όταν το στόμα σου είναι σαν χολή πικρό | κι η ζωή σου ότι έχει πια το νόημά της χάσει: | Τότε ζεις αληθινά, τότε ζεις πραγματικά | γιατί η αγάπη είναι θάνατος κι ανάσταση μαζί | η αγάπη είναι θάνατος κι ανάσταση μαζί. | Όχι, δεν σε ξέχασα ποτέ μου | όχι, είσαι μέσα μου ακόμα. | Δεν σταματάει, δεν σταματάει, δεν σταματάει | δεν υποφέρεται, δεν υποφέρεται, δεν υποφέρεται. | Ο πόνος της αγάπης δεν τελειώνει | ο πόνος της αγάπης | δεν σταματάει, δεν σταματάει, δεν σταματάει. | Όταν νιώθεις πως κάνει ζέστη ξαφνικά | και το πουλόβερ στο λαιμό σου σε στενεύει, | όταν νομίζεις πως δεν άκουσες καλά | κι ο αέρας στο δωμάτιο μέσα ότι λιγοστεύει: | Τότε ζεις αληθινά, τότε ζεις πραγματικά...

12. Δένομαι Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Προσπαθώ να σε ξεχάσω | προσπαθώ να σ' αποφύγω | μα όσο πάω, σ' αγαπάω πιο πολύ, | όσο πάω, σ' αγαπάω πιο πολύ | και μου λείπεις και σε θέλω | και τεντώνει το σχοινί. | Δένομαι, δένομαι | όσο πάω πιο πολύ, πιο πολύ, πιο πολύ, | δένομαι, δένομαι | όσο πάω πιο πολύ, πιο πολύ, πιο πολύ, | δένομαι μαζί σου και παρασύρομαι. | Θηλειά, είναι η αγάπη σου | θηλειά, είναι και το χάδι σου | θηλειά, που γύρω μου όλο | σφίγγει,σφίγγει, σφίγγει, σφίγγει, | δένομαι, δένομαι, | όσο πάω πιο πολύ, πιο πολύ, πιο πολύ, | δένομαι, δένομαι | όσο πάω πιο πολύ, πιο πολύ, πιο πολύ. | Προσπαθώ να σε ξεχάσω | προσπαθώ να σ' αποφύγω | μα όσο πάω, σ' αγαπάω πιο πολύ, | όσο πάω, σ' αγαπάω πιο πολύ | και μου λείπεις και σε θέλω | και τεντώνει το σχοινί. | Δένομαι, δένομαι | όσο πάω πιο πολύ, πιο πολύ, πιο πολύ, | δένομαι, δένομαι | όσο πάω πιο πολύ, πιο πολύ, πιο πολύ, | δένομαι μαζί σου και παρασύρομαι. | Θηλειά, είναι η αγάπη σου | θηλειά, είναι και το χάδι σου | θηλειά, που γύρω μου όλο | σφίγγει,σφίγγει, σφίγγει, σφίγγει, | δένομαι, δένομαι, | όσο πάω πιο πολύ, πιο πολύ, πιο πολύ, | δένομαι, δένομαι | όσο πάω πιο πολύ, πιο πολύ, πιο πολύ. | Δένομαι, δένομαι | όσο πάω πιο πολύ, πιο πολύ, πιο πολύ, | δένομαι, δένομαι | όσο πάω πιο πολύ, πιο πολύ, πιο πολύ, | δένομαι.

13. Τηλεφωνάκι Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Κινητό τηλεφωνάκι έχει γίνει | Τώρα τελευταία η καρδιά σου | Κανένα μήνυμα από μένα δεν υπάρχει | Αποθηκευμένο στη μνήμη τη δικιά σου | Για μένα κάποτε χτυπούσε | Σαν δαιμονισμένο | Τώρα όμως είναι | Απενεργοποιημένο | Κινητό τηλεφωνάκι | Μου αδειάζεις κάθε λίγο και λιγάκι | Κινητό τηλεφωνάκι | Μου αδειάζεις κάθε λίγο και λιγάκι | Εγώ σ' αγαπάω, Εγώ σε φροντίζω | Τις μπαταρίες σου με αγάπη τις γεμίζω | Εγώ σ' αγαπάω, Εγώ σε φροντίζω | Και τις μπαταρίες σου με αγάπη τις γεμίζω | Κινητό τηλεφωνάκι μου σε ψάχνω | και μηνύματα σου αφήνω | Μα της καρδιάς σου ο κωδικός συνέχεια αλλάζει | Κι απ' το κλάμα σβήνω | Δεν θέλω άλλο πια | Να σε κρατάνε χέρια ξένα | Άνοιξε την πάλι | Την καρδούλα σου σε μένα

14. Να τον αγαπάς Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Ναταλία Γερμανού
Μην απορείς που εγώ σε σένανε μιλάω, | έτσι όπως τα 'φερε η ζωή | δε θέλω πια να τον κρατάω. | Κι αν το κορμί μου είν' απ’ τον πόνο ματωμένο, | με νοιάζει μόνο τώρα πια | αυτόν να δω ευτυχισμένο. | Εσύ αρχίζεις κάπου εδώ που εγώ τελειώνω, | γι' αυτό δυο λόγια θα σου πω, | δυο λόγια θα σου πω: | Να τον αγαπάς, τώρα που τον έχεις, | τα λάθη του ν’ αντέχεις, | να νοιάζεσαι γι’ αυτόν. | Να τον αγαπάς, τώρα που τον έχεις, | και να τον προσέχεις | όπως τον πρόσεχα, όπως τον λάτρευα κι εγώ. | Θέλω να ξέρεις πως καμιά φορά θυμώνει, | όλα του φταίνε ξαφνικά, | όμως μετά το μετανιώνει. | Έχει ευαίσθητη καρδιά και ας το κρύβει, | και αφού δικός σου είναι πια | μην τον αφήσεις να σου φύγει.

15. Ερωτευμενάκι Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Δε λέει κι απόψε η βραδιά | πάλι να ξημερώσει | κι ο πόνος μες στα στήθια μου | δε λέει να μερώσει. | Ερωτευμενάκι, σάπιο καραβάκι | μέσα στης καρδιάς σου την κακοκαιριά, | ερωτευμενάκι, κοίτα με λιγάκι | γιατί θα πεθάνω και θα κλαις μετά. | Κλέψε μια στάλα άνοιξη | από τα όνειρά σου | και βάλ' τη σ' ένα φάκελο | μαζί με ένα γεια σου. | Ερωτευμενάκι, σάπιο καραβάκι | μέσα στης καρδιάς σου την κακοκαιριά, | ερωτευμενάκι, κοίτα με λιγάκι | γιατί θα πεθάνω και θα κλαις μετά.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης