Τρίτη, 9 Ιουνίου 2015

72 μεγάλες επιτυχίες με την Βίκυ Μοσχολιού





















Η Βίκυ Μοσχολιού σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

Ο πρώτος δίσκος

01. Έτσι είν’ η ζωή Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Δήμος Μούτσης | Στίχοι: Γιάννης Λογοθέτης
Μια φορά κι εγώ κοίταξα πίσω | είπα να χαθώ να μη γυρίσω | Έτσι είν' η ζωή και πώς να την αλλάξεις | άλλοι κλαίνε κι άλλοι γελάνε δηλαδή | έτσι είν' η ζωή και πώς να την ξεγράψεις | πώς να την ξεγράψεις με μολύβι και χαρτί | Κράτα μου το χέρι κράτα το παράπονό μου | κράτα την καρδιά σου ώσπου να 'ρθει το πρωί | και να θυμηθείς πριν φύγεις να σου δώσω | κόκκινο γαρίφαλο κι ένα γλυκό φιλί | Μια φορά κι εγώ είπα να φύγω | από τους καημούς για να ξεφύγω | Έτσι είν' η ζωή και πώς να την αλλάξεις | άλλοι κλαίνε κι άλλοι γελάνε δηλαδή | έτσι είν' η ζωή και πώς να την ξεγράψεις | πώς να την ξεγράψεις με μολύβι και χαρτί | Κράτα μου το χέρι κράτα το παράπονό μου | κράτα την καρδιά σου ώσπου να 'ρθει το πρωί | και να θυμηθείς πριν φύγεις να σου δώσω | κόκκινο γαρίφαλο κι ένα γλυκό φιλί

02. Ξημερώματα Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Δημήτρης Χριστοδούλου
Κοντά στα ξημερώματα, κοντά στα ξημερώματα | Και πριν να βγει ο ήλιος | Την πόρτα μου εχτύπησε, την πόρτα μου εχτύπησε | Ένας χαμένος φίλος | Που ήσουν φίλε κι άργησες, που ήσουν φίλε κι άργησες | Τα χρόνια έχουν φύγει | Η πόρτα που σου άνοιξα, η πόρτα που σου άνοιξα | Χίλιες πληγές μ' ανοίγει | Κάθε ρυτίδα σου καημός, κάθε ρυτίδα σου καημός | Κάθε ματιά σου πόνος | Και στα λευκά σου τα μαλλιά, και στα λευκά σου τα μαλλιά | Του χωρισμού ο χρόνος

03. Δεν ξέρω πόσο σ' αγαπώ Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Χρήστος Αργυρόπουλος
Δεν ξέρω πόσο σ' αγαπώ | μέτρο δεν έχει η αγάπη | είναι απ' τον ήλιο πιο ψηλά | και δεν τη φτάνει μάτι | Ήταν μια σπίθα στην αρχή | και μιας βροχής ψιχάλα | κι έγινε η σπίθα πυρκαγιά | και πέλαγος η στάλα | Η αγάπη που μας έδεσε | πόνο δε θα γνωρίσει | είμαστε δυο σταλαγματιές | από την ίδια βρύση | Ήταν μια σπίθα στην αρχή | και μιας βροχής ψιχάλα | κι έγινε η σπίθα πυρκαγιά | και πέλαγος η στάλα

04. Τα δειλινά Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Έφυγες και πήγες μακριά, | σύννεφα σκεπάσαν την καρδιά, | σβήσαν απ' τα χείλη τα τραγούδια, | γύρω μαραθήκαν τα λουλούδια. | Και τα δειλινά | μια φωνή μου ψιθυρίζει | μυστικά | δε θα γυρίσεις πια. | Στους μεγάλους δρόμους περπατώ, | με το βλέμμα μου σ' αναζητώ, | λες κι αντιλαλούν τα βήματά σου | και ο πόνος με τραβάει κοντά σου. | Και τα δειλινά | μια φωνή μου ψιθυρίζει | μυστικά | δεν θα γυρίσεις πια. | Στα κλαδιά σωπαίνουν τα πουλιά, | έρημη η παλιά μας η φωλιά, | φύτρωσε στην πόρτα μας χορτάρι, | απ' τα χέρια μου σ' έχουνε πάρει. | Μα τα δειλινά | μια φωνή μου ψιθυρίζει | μυστικά | δε θα γυρίσεις πια.

05. Κάτω απ` τη μαρκίζα Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου
Ό,τι από σένα τώρα έχει μείνει | σε μια φωτογραφία της στιγμής | είναι αυτό που δεν τολμούν τα χείλη | σ' εκείνο το τοπίο της βροχής. | Όλα μου λεν πως έχεις κιόλας φύγει | κι ας λάμπει η ξενοιασιά της εκδρομής. | Εσύ όπου να πας, σ' όποιο ταξίδι, | σε λάθος στάση θα κατεβείς. | Χρόνια μετά και κάτω απ' τη μαρκίζα | σε βρήκα που 'ρθες για να μη βραχείς, | ίδια η βροχή τα μάτια σου τα γκρίζα | μα τίποτα, όπως πάντα, δε θα πεις. | Μονάχα εγώ ρωτώ χωρίς ελπίδα | πού μένεις, πού κοιμάσαι και πώς ζεις, | κι εσύ που ξέρεις όσα η καταιγίδα | δεν έχεις κάτι για να μου πεις.

06. Σ` ένα εξπρές Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Κυριάκος Ντούμος
Σκέφτηκες άραγε ποτές | σ' ένα σταθμό, σ' ένα εξπρές | πόσοι καημοί, πόσες χαρές | πόσες λαχτάρες. | Ένας πηγαίνει σε γιορτή | άλλος την πίκρα πάει να βρει | και οι τουρίστες στη γραμμή | με τις κιθάρες. | Είδες οι έρημοι σταθμοί | πώς σου ματώνουν την ψυχή | όταν απάνω στη γραμμή | πέφτει το βράδυ. | Ζούνε μονάχα μια στιγμή | ένα φανάρι, μια στολή | κι ύστερα πάλι η σιωπή | και το σκοτάδι. | Σκέφτηκες άραγε ποτές | όλες αυτές τις διαδρομές | σε ποιο σταθμό ήσουνα χθες | σε ποιο βαγόνι. | Σ' ένα εξπρές είσαι κι εσύ | που τρέχει πάνω στη ζωή | κι όλο μαζεύει η γραμμή | όλο τελειώνει.

07. Ηλεκτρισμένα Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Κώστας Τριπολίτης
Ηλεκτρισμένα τα μάτια αρμενίζουνε | Κι όλα γυαλίζουνε | Γυρίζουνε | Γύρω από μένα κι από σένα | Ηλεκτρισμένα | Τα χέρια που αγγίζουνε | Ποιος μιλάει | Η καρδιά σου την καρδιά μου ακουμπάει | Και μας πάει | Ηλεκτρισμένα κορμιά που ταξιδεύουνε | Κι όλο παλεύουνε | Γυρεύουνε | Κάτι από μένα κι από σένα | Ηλεκτρισμένα | Σκοτάδια που χορεύουνε

08. Τα καρνάγια Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Μέσα από τα παλιά καρνάγια | βγαίνει τις νύχτες μια φωνή | απ' τα καράβια τα ρημάδια | που πια κανείς δεν τα πονεί | Μέσα από τα παλιά βαγόνια | στις αποθήκες του σταθμού | βγαίνουν τα παιδικά μου χρόνια | μ' ένα μινόρε του καημού | Και μέσ' απ' την παλιά καρδιά μου | που ζητιανεύει τη ζωή | τραγούδια φάλτσα τα όνειρά μου | μέσα στου δρόμου τη βουή

09. Έτσι κι αλλιώς Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Κώστας Τριπολίτης
Η ζωή σου έτσι κι αλλιώς | Κούφιο κόκκαλο και φαγωμένος σκελετός | Η ζωή σου εδώ κι εκεί | Μαύροι έρωτες και καταδίκη μυστική | Η ζωή σου όπου κι αν πας | Κρύες κάμαρες κι αποκλεισμένος μαχαλάς | Έτσι κι αλλιώς | Σε ξέρουνε δυο τρία άτομα | Έτσι κι αλλιώς | Πεσμένος μια ζωή στο πάτωμα | Η ζωή σου έτσι κι αλλιώς | Τρύπιο γόνατο κι ανάπηρος βηματισμός | Η ζωή σου εδώ κι εκεί | Απομόνωση στην ίδια σου τη φυλακή | Η ζωή σου όπου κι αν πας | Άδειο τρίκυκλο και φαγωμένος μουσαμάς

10. Ο Φραγκούλης Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Νίκος Μπακογιάννης
Ο Λύσανδρος κι ο Μπάμπουλης παρέα με τον Κούλη | από βραδύς αράζανε στο στέκι του Φραγκούλη, | Φραγκούλης παίζει μπαγλαμά, Φραγκούλης τραγουδάει | κι ίσα με δέκα γειτονιές ο κόσμος ξαγρυπνάει. | Μη μιλάς καθόλου, κάτσε στη γωνιά, | παίζει ο Φραγκούλης μια γλυκοπενιά, | σβήσε το λυχνάρι και δε θέλω φως, | μη μιλάς καθόλου, παίζει ο αητός. | Παίξε Φραγκούλη μπαγλαμά, παίξε με την καρδιά σου | κι από κοντά τον πόνο σου και τα παράπονά σου, | Φραγκούλης πιάνει τ' όργανο κι αντίλαλο σκορπάει, | παίζει και τα λυπητερά και τα διπλοκεντάει. | Μη μιλάς καθόλου, κάτσε στη γωνιά, | παίζει ο Φραγκούλης μια γλυκοπενιά, | σβήσε το λυχνάρι και δε θέλω φως, | μη μιλάς καθόλου, παίζει ο αητός.

11. Όταν σε περιμένω Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Ντίνος Χριστιανόπουλος
Όταν σε περιμένω και δεν έρχεσαι | Ο νους μου πάει στους τσαλακωμένους | Σ' αυτούς που ώρες στέκονται | Σε μια ουρά πίσω από πόρτα | Ή μπροστά σ' ένα υπάλληλο | Κι εκλιπαρούνε | Με μια αίτηση στο χέρι | Όταν σε περιμένω και δεν έρχεσαι | Ο νους μου πάει στους τσαλακωμένους

12. Φεύγω με πίκρα στα ξένα Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Μανούλα θα φύγω, μην κλάψεις για μένα. | Η μοίρα το γράφει μονάχος να ζω. | Το μίσος του κόσμου με δέρνει σκληρά | και φεύγω με πίκρα στα ξένα. | Μ' αδίκησαν, μάνα, βαριά με πληγώσαν | και ό,τι αγαπούσα το έχασα πια. | Ποτέ το παιδί σου δεν είδε χαρά | και φεύγει για πάντα στα ξένα.  | Πικρές αναμνήσεις μαζί μου θα πάρω. | Στα ξένα που θά 'μαι ρημάδι θα ζω. | Παιδί πια δεν θά 'χεις μανούλα γλυκιά, | εκεί θα πεθάνω στα ξένα.

13. Τόσο πολύ που σ' αγαπώ Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Τάσος Οικονόμου
Να είχα χέρια τέσσερα | διπλά να σ' αγκαλιάζω | για να 'μ' η πρώτη αμαρτωλή | που πλάι σου θ' αγιάζω. | Τόσο πολύ σε αγαπώ | που ώρες, ώρες σε μισώ. | Να είχα μάτια τέσσερα | διπλά να σε χορταίνω | με μια ανάσα σου φωτιά | στο αίμα σου να μπαίνω.

14. Είπα κι εγώ Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Είπα κι εγώ να ξεφύγω μια στιγμή | πριν μαραθώ κυνηγώντας τη ζωή. | Είπα κι εγώ πως θα βρω λίγη χαρά | μες στα βαθιά των ματιών σου τα νερά. | Είπα κι εγώ να ξεφύγω μια σταλιά | στη δυνατή, τη ζεστή σου αγκαλιά. | Είπα κι εγώ πως μπορούσε να γενεί | ν' αγαπάς μια καρδούλα ορφανή. | Είπα κι εγώ να ξεφύγω μια στιγμή | μα οι λυγμοί μου σπαράζουν το κορμί. | Είπα κι εγώ αλλά είμαστε φτωχοί | μοίρα για μας το χαλάζι κι η βροχή.

15. Κόκκινο κουμπί Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Κώστας Τριπολίτης
Ανάσα μεθυσμένη, φωνή αλκοολική | Απόψε μας την έχουνε στημένη | Οθόνες και θολοί τηλεφακοί. | Πατάς το κόκκινο κουμπί | Κι όλο το δάκρυ κι ο ιδρώτας | Απ' τα σώματα | Ανατινάζεται αυτόματα. | Πατάς το κόκκινο κουμπί | Και γίνεται η κάμαρα | Γίνεται η κάμαρα | Παράσταση θαμπή. | Αγάπη παθιασμένη και νευρασθενική | Απόψε μας την έχουνε στημένη | Οθόνες και καημοί ηλεκτρονικοί. | Πατάς το κόκκινο κουμπί | Κι όλο το δάκρυ κι ο ιδρώτας | Απ' τα σώματα | Ανατινάζεται αυτόματα. | Πατάς το κόκκινο κουμπί | Και γίνεται η κάμαρα | Γίνεται η κάμαρα | Παράσταση θαμπή.

16. Πώς έφυγες Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Σταμάτης Κραουνάκης
Πως έφυγες, απ' τη ζωή μου έτσι | Και ούτε κλαίω ούτε καν σε συζητώ | Σ' έχω απορρίψει και απ' την μνήμη μου σε έχω σβήσει για πάντα | Και ότι αγάπησα από σένα τώρα το πετώ | Μόνο που τα βράδια, σαν τον τρελό | Μες στα μπαρ κυκλοφορώ και απορώ | Το πρόσωπο σου δεν μπορώ να θυμηθώ και θέλω | Όλα αυτά τα βράδια, να σ' αγαπήσω πάλι απ' την αρχή μωρό μου | Μα, δεν έχω άλλη αντοχή | Πως έγινε και δεν μ' ενδιαφέρει | Σε ποιες αγάπες την αγάπη σου ξοφλάς | Σ' έχω διαγράψει κι άλλη πορεία έχω χαράξει καρδιά μου | Και ότι τράβηξα από σένα τώρα το τραβάς

17. Ώρα αναχωρήσεως Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου
Παίζαν τα γραμμόφωνα | μες στα καφενεία | παίζαν το Μινόρε της αυγής | Κι έγραφα ασταμάτητα | την δική σου ανία | και της σκοτωμένης μου ζωής | Ώρα αναχωρήσεως | άκουγα για τρένα | μόνο εγώ δεν πήγα πουθενά | Σε όσα ξαναγύρισα | τά 'βρα που πεθαίναν | μέσα σ' έναν μίζερο βραχνά | Κάποιοι φίλοι απ' τον στρατό | κάποτε σου γράφουν | για τις δυσκολίες που περνούν | κι είναι σαν γραμμόφωνο | που όσοι πόνοι να 'ρθουν | φταίει η κοινωνία θα σου πουν

18. Μπιζουδάκι μου Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Κώστας Γιαννίδης | Στίχοι: Κώστας Γιαννίδης
Πες μου τι θέλεις από μένανε | μπιζουδάκι μου, μπιζουδάκι μου, | ο έρωτάς σου αυτός με τρέλανε | μπιζουδάκι μου, μπιζουδάκι μου. | Μα 'σένα δε σε νοιάζει δράμι | αν μ' έχει πάρει το ποτάμι, | όλο γελάς μ' αυτό το χάλι μου | μπιζουδάκι μου, μπιζουδάκι μου, | που θα το φάει το κεφάλι μου | μπιζουδάκι μου, μπιζουδάκι μου. | Έχω πουλήσει το σακάκι μου | μπιζουδάκι μου, μπιζουδάκι μου, | και το μικρό ραδιοφωνάκι μου | μπιζουδάκι μου, μπιζουδάκι μου. | Πάει το κεφάλι μου να σπάσει, | δέκα οκάδες έχω χάσει, | κι έτσι όπως ξέχασα το τάλιρο | μπιζουδάκι μου, μπιζουδάκι μου, | είμαι καλός πια για το Φάληρο | μπιζουδάκι μου, μπιζουδάκι μου. | Μπιζουδάκι μου, μπιζουδάκι μου, | μπιζουδάκι μου, μπιζουδάκι μου. | Είχα δουλίτσα και την έχασα | μπιζουδάκι μου, μπιζουδάκι μου, | και τη μανούλα μου την ξέχασα | μπιζουδάκι μου, μπιζουδάκι μου. | Κάθομαι πια στην παραλία | και νοσταλγώ την Αυστραλία, | για να γλιτώσω πια από 'σένανε | μπιζουδάκι μου, μπιζουδάκι μου, | που η αγάπη σου με τρέλανε | μπιζουδάκι μου, μπιζουδάκι μου.

Ο δεύτερος δίσκος

01. Πήρα απ' τη νιότη χρώματα Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Πήρα απ' τη νιότη χρώματα | κι απ' την αγάπη νήμα | κι έπλεξα ένα όνειρο | όμορφο, μα τι κρίμα, | εσύ το ποδοπάτησες | στο πρώτο σου το βήμα. | Όμως θέλω τη ζωή μου να τη χαρώ | γι' αυτό δεν τα πάω κόντρα με τον καιρό, | γι' αυτό δεν τα πάω κόντρα με τον καιρό, | κι αν μου έφυγε μι' αγάπη, άλλη θα βρω. | Στο περιβόλι της καρδιάς | με πλάνεψες και μπήκες. | Τα μύρα μου και τους ανθούς | στον έρωτά μου βρήκες, | πάτησες τα λουλούδια μου | και σαν τον κλέφτη βγήκες.

02. Πάει, πάει, πάει Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Τα φώτα σβήσανε | τα σπίτια κλείσανε | η νύχτα έπεσε πολύ βαριά | κάτι με πνίγει που έχεις φύγει | σε άλλα μέρη σαν τα πουλιά | Πάει, πάει, πάει , πάει, πάει, πάει, πάει, πάει, πάει | και δε γυρίζει πια | πάει, πάει, πάει, πάει, πάει, πάει, πάει, πάει, πάει | και δε γυρίζει πια | Καημοί με πλήγωσαν | οι δρόμοι ερήμωσαν | και δεν ακούγεται φωνή καμιά | έμεινα μόνη και είμαι τώρα | δεντρί χαμένο στην ερημιά | Πάει, πάει, πάει , πάει, πάει, πάει, πάει, πάει, πάει | και δε γυρίζει πια | πάει, πάει, πάει, πάει, πάει, πάει, πάει, πάει, πάει | και δε γυρίζει πια

03. Τι να φταίει Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Δημήτρης Χριστοδούλου
Είμαστε σαν δυο καράβια | που ξεκίνησαν | και στο πρώτο τους ταξίδι | τα νερά τα τύλιξαν. | Τι να φταίει, τι να φταίει | που δεν πήγαμε μπροστά, | δεν μετρήσαμε το κύμα | και τον άνεμο σωστά. | Στα ρηχά, μικρή μου αγάπη | ναυαγήσαμε, | μακριά ήταν να πάμε | μα δεν ξεκινήσαμε.

04. Λευτέρη Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος | Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Λευτέρη, Λευτέρη, Λευτέρη | σ' έχω σταμπάρει στο παλιό μου το τεφτέρι | Λευτέρη, Λευτέρη, Λευτέρη | μην κοροϊδεύεις κι έχω γίνει πια ξεφτέρι | Βάλε μυαλό για κάνε μου τη χάρη | βάλε μυαλό χρυσό μου παλικάρι | σταμάτα πια μην κάνεις το λιοντάρι | σταμάτα πια σε πήραμε χαμπάρι | Στην αμμουδιά μου κλέψανε τη βάρκα | και δε θα βγω να πάμε απόψε τσάρκα | στον ουρανό με γέλασε τ' αστέρι | και δεν θα βρω το σπίτι σου Λευτέρη | Μα την αυγή η μέρα σαν χαράξει | θα μπω στου μπάρμπα Θόδωρου τ' αμάξι | και μια και δυο Λευτέρη Λευτεράκη | θα 'ρθώ να σου τα ψάλω ένα χεράκι

05. Συχνότητα Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Κώστας Τριπολίτης
Αλλάζεις κάθε βράδυ | Το βράδυ ρούχα κι ονόματα | Χαμένος μες στης νύχτας τα κυκλώματα | Χαμένος μες στη νύχτα | Χαμένος στα κυκλώματα | Αλλάζεις το βράδυ ονόματα | Δεν είμαστε στην ίδια την συχνότητα | Δεν είμαστε στον ίδιο τον σταθμό | Τα όνειρά μου έχουνε ταυτότητα | Τα όνειρά σου έχουν αριθμό | Ο κόσμος σου γεμάτος | Ο κόσμος πληρωμένους έρωτες | Οι νύχτες σου μεγάλες και ατέλειωτες | Οι νύχτες σου μεγάλες | Οι νύχτες και αξημέρωτες | Οι νύχτες του κόσμου ατέλειωτες

06. Ο Τραμπαρίφας Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Βρε Μανώλη Τραμπαρίφα | βάλε τη διπλή ταρίφα, | φουλαριστός τράβα ντουγρού | στη λεωφόρο του Συγγρού. | Απόψε το κορίτσι θέλει θάλασσα | κι εγώ ποτέ χατίρι δεν του χάλασα. | Όλη μέρα εργασία | κούραση κι ορθοστασία, | κι από τη ζέστη βρε ζημιά | να σου 'ρχεται λιγοθυμιά. | Απόψε που την έβγαλα τη μπέμπελη | γουστάρω νύχτα δροσερή και ρέμπελη. | Στα θαλασσινά μπαράκια | μπίρες και καλαμαράκια, | κιθάρες, ντέφια και βιολιά | και ξάπλες στην ακρογιαλιά. | Απόψε που υπάρχουνε τα τάλιρα | ρε μάγκες θα οργώσουμε τα Φάληρα.

07. Τζετ Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Κώστας Τριπολίτης
Μισόφωτο δωμάτιο | Το πάθος που πληρώνεται | Γίνεται το κορμί σου τζετ | Κι υψώνεται. | Σπάζοντας το φράγμα | Του έρωτά σου και του ήχου | Επάνω μου συντρίβεσαι | Και στα μπετά του τοίχου. | Μισόφωτο δωμάτιο | Το πάθος που πληρώνεται | Γίνεται το κορμί σου τζετ | Κι υψώνεται. | Τα μέλη μου σχεδιάγραμμα | Στο πορτατίφ και μάθε τα | Γίνεται η πτώση η τελική σου | Κάθετα. | Σπάζοντας το φράγμα | Του έρωτά σου και του ήχου | Επάνω μου συντρίβεσαι | Και στα μπετά του τοίχου. | Μισόφωτο δωμάτιο | Το πάθος που πληρώνεται | Γίνεται το κορμί σου τζετ | Κι υψώνεται.

08. Άνθρωποι μονάχοι Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Γιάννης Καλαμίτσης
Υπάρχουν άνθρωποι που ζουν μονάχοι | σαν το ξεχασμένο στάχυ | ο κόσμος γύρω άδειος κάμπος | κι αυτοί στης μοναξιάς το θάμπος | σαν το ξεχασμένο στάχυ | άνθρωποι μονάχοι | Υπάρχουν άνθρωποι που ζουν μονάχοι | όπως του πελάγου οι βράχοι | ο κόσμος θάλασσα που απλώνει | κι αυτοί βουβοί σκυφτοί και μόνοι | ανεμοδαρμένοι βράχοι | άνθρωποι μονάχοι | Άνθρωποι μονάχοι σαν ξερόκλαδα σπασμένα | σαν ξωκλήσια ερημωμένα, ξεχασμένα | άνθρωποι μονάχοι σαν ξερόκλαδα σπασμένα | σαν ξωκλήσια ερημωμένα, σαν εσένα, σαν εμένα...

09. Πού θα με πας Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιώργος Ασημακόπουλος
Την ερχομένη Κυριακή θα τα οικονομήσω, | την ερχομένη Κυριακή θα τα οικονομήσω, | θα σε τραβήξω μάνα μου να πάω να σε γλεντήσω, | θα σε τραβήξω μάνα μου να πάω να σε γλεντήσω. | Πού θα με πας, πού θα με πας, | όπου γουστάρεις κι αγαπάς, | όπου γουστάρεις κι αγαπάς | μόνο μ' εμένανε θα πας. | Ως και ο γάτος έβγαλε τη γάτα στην ταράτσα, | ως και ο γάτος έβγαλε τη γάτα στην ταράτσα, | και μοναχά εμείς οι δυο χαθήκαμ' απ' την πιάτσα, | και μοναχά εμείς οι δυο χαθήκαμ' απ' την πιάτσα. | Πού θα με πας, πού θα με πας, | όπου γουστάρεις κι αγαπάς, | όπου γουστάρεις κι αγαπάς | μόνο μ' εμένανε θα πας. | Το άκουσα που το 'λεγαν οι κότες στο κοτέτσι, | το άκουσα που το 'λεγαν οι κότες στο κοτέτσι, | για κοίτα κάτι άνθρωποι που την περνάνε έτσι, | για κοίτα κάτι άνθρωποι που την περνάνε έτσι. | Πού θα με πας, πού θα με πας, | όπου γουστάρεις κι αγαπάς, | όπου γουστάρεις κι αγαπάς | μόνο μ' εμένανε θα πας.

10. Αν είναι να χαθώ θέλω να γίνει τώρα Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας | Στίχοι: Λίνα Δημοπούλου
Αν είναι να χαθώ θέλω να γίνει τώρα | τώρα που φτάνει στο στόμα μου βρισιά | και το κορμί μου γίνεται του θάνατου ενδοχώρα. | Μ` ένα ζεϊμπέκικο του Μάρκου απ` τα βαριά | καρφώνει βήματα, στριφογυρνά με φόρα | Αν είναι να χαθώ θέλω να γίνει τώρα. | Αν είναι να χαθώ θέλω να γίνει μέρα | τώρα θα κόψω τη ζωή μου πέρα ως πέρα | Τώρα που έμαθα να δίνω με ματιά | θα βγω στους δρόμους να ξεπλύνω αυτή την μπόρα | από χιλιάδες ισκαριώτικα φιλιά. | Τώρα θα κάνω αλλιώς να ξημερώσει η μέρα | Αν είναι να χαθώ θέλω να γίνει τώρα.

11. Όργανο εκτελεστικό Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Κώστας Τριπολίτης
Θα πέσεις στα μωσαϊκά | Και θα παρακαλάς | Τα χείλια ετούτα που φιλάς | Θα τα παρακαλάς | Θα 'σαι για λύπηση | Θα κλαις και θα γελάς | Όργανο εκτελεστικό | Και λόγια παθιασμένα | Έτσι είμαι εγώ για σένα | Τα βλέπω τα συμπτώματα | Βαριά εκδηλωμένα | Όργανο εκτελεστικό | Έτσι είμαι εγώ για σένα | Θα πέσεις στα μωσαϊκά | Και θα παρακαλάς | Τα χέρια ετούτα που κρατάς | Θα τα παρακαλάς | Θα ψάχνεις άλλοθι να βρεις | Και θα ρωτάς

12. Η τελευταία νύχτα Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Απόψε είναι πια για μας | η νύχτα η τελευταία | απόψε μείνε ως το πρωί | και κάνε μου παρέα | Απόψε φίλα με να με χορτάσεις | αύριο φεύγω και θα με χάσεις | απόψε φίλα με κι αγκάλιασέ με | αύριο φεύγω λησμόνησέ με | Θα πάρω πια τα μάτια μου | Κι όπου με βγάλει η άκρη | Θα φύγω και θα με ζητάς | Θα κλαις με μαύρο δάκρυ | Απόψε φίλα με να με χορτάσεις | αύριο φεύγω και θα με χάσεις | απόψε φίλα με κι αγκάλιασέ με | αύριο φεύγω λησμόνησέ με | Του χωρισμού μας αύριο | η μέρα ξημερώνει | η άτυχη αγάπη μας | απόψε τελειώνει | Απόψε φίλα με να με χορτάσεις | αύριο φεύγω και θα με χάσεις

13. Αγαπούλα μου O.K Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Πω, πω, να σε φιλώ στόμα με στόμα | και κάθε μου φιλί να λες "ακόμα", | Και στην τρέλα μας απάνω | που ο πόθος θα μας καίει | θα μου λες και θα σου λέω | αγαπούλα μου O.K.  | Πω, πω, σφιχτά, σφιχτά να μ' αγκαλιάζεις | στα μάτια μου γλυκά να με κοιτάζεις. | Και στην τρέλα μας απάνω | που ο πόθος θα μας καίει | θα μου λες και θα σου λέω | αγαπούλα μου O.K.  | Πω, πω, να σε φιλώ κι εσύ να σβήνεις | τη γλύκα απ' τα χείλη μου να πίνεις. | Και στην τρέλα μας απάνω | που ο πόθος θα μας καίει | θα μου λες και θα σου λέω | αγαπούλα μου O.K.

14. Σάλμα για σάλαμα Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Παραδοσιακό | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Κλείσαν τις φάμπρικες | Άνοιξαν φυλακές | Κάθε γωνιά και χαφιές | Χτυπήσαν απεργούς | Πιάσαν τους αρχηγούς | Και τους τραβάν στα μπουντρούμια | Χτυπήσαν απεργούς | Πιάσ’ το ντουφέκι, ακούς; | Σάλμα για σάλαμα | Δεν υπάρχει λεν, δουλειά για μας | Σάλμα για σάλαμα | Τοκογλύφο πιες το αίμα μας | Τι άλλο να σου πω; | Μας σφίγγουν το λαιμό | Και μας πετάν στον γκρεμό | Τι άλλο μου ζητάς | Γύρω σου δεν κοιτάς; | Πιάσ’ το τουφέκι και τράβα | Τι άλλο μου ζητάς | Με τους δικούς μας να πας

15. Να σου λερώνω το φιλί Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Εσύ κλεισμένος στο σκοτάδι | Για να σωθείς απ΄ τους γνωστούς | Κι εγώ ξημέρωμα στον Άδη | Να ξεφορτώνω τους πιστούς | Εσύ σε πόρτα σιδερένια | Να ζωγραφίζεις αστραπές | Κι εγώ με δάχτυλα κερένια | Να σβήνω νύχτα τις φωτιές | Εσύ με βρώμικο μαντήλι | Να καθαρίζεις το γυαλί | Κι εγώ με σκουριασμένα χείλη | Να σου λερώνω το φιλί

16. Ήμασταν παιδιά κι ονειρευόμασταν Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Νίκος Βρεττός
Φίσκα η γειτονιά στο παιδομάνι | τράνταζε απ' τα γέλια η αλάνα | Βάζαμε αντήλιο την παλάμη | Και μ’ ένα μαντήλι στο καλάμι | Κάναμε σινιάλο στ’ αεροπλάνα | Ήμασταν παιδιά κι ονειρευόμασταν | Χώρες μακρινές και ξωτικές | Ήμασταν παιδιά και φανταζόμασταν | Μια ζωή γεμάτη Κυριακές | Με τις φυσαρμόνικες τ’ αγόρια | Το σκαρφάλωμα στα λεωφορεία | Τα κορίτσια πάνω απ’ τ’ ανηφόρια | Κοίταζαν με κιάλια τα βαπόρια | Το καμπαναριό, την παραλία

17. Σε συναντώ Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Πάνος Φαλάρας
Σε συναντώ | Στις πιο περίεργες στροφές του εαυτού μου | Στην παραζάλη και στο χάος του μυαλού μου | Σε συναντώ | Στην απομόνωση και στις παλιές αιτίες | Στου έρωτά μου τις χαμένες πολιτείες | Κάθε τόσο ταξιδεύεις μαζί μου | Ζωή απ' την ζωή μου | Ο ορίζοντας που ανοίγει την οθόνη | Του έρωτά μας του παλιού | Που δεν τελειώνει | Σε συναντώ | Στις πιο παράξενες της νύχτας παραισθήσεις | Και σ’ αγκαλιάζω τότε μ’ όλες τις αισθήσεις | Σε συναντώ | Στην ανακύκλωση του χρόνου που με ζώνει | Σε μιαν αγάπη που με ζει και δεν παλιώνει

18. Πέφτει μια βροχή Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου
Πέφτει μια βροχή και μια θλίψη όλη νύχτα | μες στα χαμηλά τα εργατικά τα σπίτια | κι ένα κερί σαν καρδιά που τρεμοσβήνει | δείχνει κι αυτό πως για σένα ξαγρυπνώ. | Γράμματα πικρά, μου γυρίζουν όλα πίσω | μα κι αν σ΄ έβρισκαν τίποτα δεν θα κερδίσω | έμαθα πια, πώς να ζει κανείς μονάχος | και να ξυπνά μ΄ ένα όνειρο βραχνά. | Είναι μια βροχή και που συνεχίζει χρόνια | μα δεν νοιώθεις πια, τον δικό μου τον αγώνα | ξένος περνάς και σαν ξένος τι σε νοιάζει | που μια ζωή έχει πια κομματιαστεί.

Ο τρίτος δίσκος

01. Θα κλείσω τα μάτια Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Σε πότισα το πιο γλυκό μου δάκρυ | με πότισες τον πιο γλυκό καημό | σε άγγιξα στου ονείρου μου την άκρη | και στράγγιξα τον πρώτο στεναγμό | Θα κλείσω τα μάτια θ' απλώσεις τα χέρια | να βρουν να φωλιάσουν λευκά περιστέρια | αγάπη μου πρώτη αγάπη μεγάλη | θα κλείσω τα μάτια κι όπου με βγάλει | Λαχτάρησα ζωή απ' τη ζωή σου | λαχτάρησες το φως του αυγερινού | στα σύννεφα περπάτησα μαζί σου | κι ανοίξανε οι πόρτες τ' ουρανού | Θα κλείσω τα μάτια θ' απλώσεις τα χέρια | να βρουν να φωλιάσουν λευκά περιστέρια | αγάπη μου πρώτη αγάπη μεγάλη | θα κλείσω τα μάτια κι όπου με βγάλει

02. Δεν κλαίω για τώρα Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Δεν κλαίω που φεύγεις | δεν κλαίω για τώρα | δεν κλαίω την ώρα | του αποχωρισμού | Κλαίω την ώρα του γυρισμού | κλαίω την ώρα του σπαραγμού | κλαίω για την ώρα που δε θα 'χω πια | ψυχή να σου πω σ' αγαπώ | Κλαίω την ώρα του γυρισμού | με τα σημάδια του χαλασμού | κλαίω για την ώρα που δε θα 'χω πια | ψυχή να σου πω σ' αγαπώ | Δεν είναι από ζήλεια | που σφίγγω τα χείλια | και κλαίω μπροστά σου | χωρίς να ντραπώ | Κλαίω την ώρα του γυρισμού | κλαίω την ώρα του σπαραγμού | κλαίω για την ώρα που δε θα 'χω πια | ψυχή να σου πω σ' αγαπώ | Κλαίω την ώρα του γυρισμού | με τα σημάδια του χαλασμού | κλαίω για την ώρα που δε θα 'χω πια | ψυχή να σου πω σ' αγαπώ

03. Ξενύχτησα στην πόρτα σου Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Γιώργος Κανελλόπουλος
Ξενύχτησα στην πόρτα σου και σιγοτραγουδώ | Εδώ είναι ο παράδεισος κι η κόλαση εδώ | Ξενύχτησα στην πόρτα σου και σιγοτραγουδώ | Εδώ είναι ο παράδεισος κι η κόλαση εδώ | Εδώ είναι πλούσιοι και φτωχοί | Άνθρωποι κι ανθρωπάκια | Εδώ είν’ ο ήλιος κι η βροχή | Αγάπες και φαρμάκια | Ξενύχτησα στην πόρτα σου και σιγοτραγουδώ | Εδώ είναι ο παράδεισος κι η κόλαση εδώ | Ξενύχτησα στην πόρτα σου και σιγοτραγουδώ | Εδώ είναι ο παράδεισος κι η κόλαση εδώ | Είν’ η ζωή μια φυλακή | Και γύρω, γύρω τοίχοι | Είναι του πόνου η μουσική | Της μοναξιάς οι στίχοι | Ξενύχτησα στην πόρτα σου και σιγοτραγουδώ | Εδώ είναι ο παράδεισος κι η κόλαση εδώ | Ξενύχτησα στην πόρτα σου και σιγοτραγουδώ | Εδώ είναι ο παράδεισος κι η κόλαση εδώ | Εδώ είναι πλούσιοι και φτωχοί | Άνθρωποι κι ανθρωπάκια | Εδώ είν’ ο ήλιος κι η βροχή | Αγάπες και φαρμάκια | Ξενύχτησα στην πόρτα σου και σιγοτραγουδώ | Εδώ είναι ο παράδεισος κι η κόλαση εδώ | Ξενύχτησα στην πόρτα σου και σιγοτραγουδώ | Εδώ είναι ο παράδεισος κι η κόλαση εδώ

04. Ο χωρισμός Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Δημήτρης Χριστοδούλου
Κι αν θα διαβείς, κι αν θα διαβείς τον ουρανό | κι αν πας ψηλά, κι αν πας ψηλά στ' αστέρια | την συντροφιά, την συντροφιά μου θα ζητάς | και τα δικά, και τα δικά μου χέρια. | Γιατί τα χέρια είναι σκοινιά | και τα κορμιά καράβια | κι όποιος τα κόβει τα σκοινιά | μένει η καρδιά του άδεια. | Κι αν πας σε α, κι αν πας σε άλλη θάλασσα | σε άλλη γη, σε άλλη γη να μείνεις | δε θα βρεθεί, δε θα βρεθεί ν' αναπαυτείς | τον πόνο σου, τον πόνο σου ν' αφήνεις. | Γιατί τα χέρια είναι σκοινιά | και τα κορμιά καράβια | κι όποιος τα κόβει τα σκοινιά | μένει η καρδιά του άδεια.

05. Σ' έβλεπα στα μάτια Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Δήμος Μούτσης | Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Σ' έβλεπα στα μάτια | κι ήσουνα δικός μου, | ταίρι μου παντοτινό. | Μ' άφησες μια μέρα | κι έχασα το φως μου | κι έχασα τον ουρανό. | Στον Άγιο Σπυρίδωνα ένα δειλινό | γύρισες, χαρά μου, κι ήρθα να σε βρω. | Δάκρυσαν τα μάτια σου, δάκρυσα κι εγώ | στον Άγιο Σπυρίδωνα ένα δειλινό. | Πάλι την πόρτα μου θα χτυπάς | μ' αγαπάς, μ' αγαπάς | πάλι καρδούλα μου θα στο πω | σ' αγαπώ, σ' αγαπώ.

06. Και γεια χαρά Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Δήμος Μούτσης | Στίχοι: Γιάννης Λογοθέτης
Πάρε την καρδούλα μου για παρακαταθήκη | ναι στα σοβαρά | Πάω στην μάνα μου στη Σαλονίκη | και γεια χαρά | Παίρνω το απόγευμα την αμαξοστοιχία | ναι στα σοβαρά | τελειώσαμε, τέρμα τα αστεία | και γεια χαρά | Τα υπάρχοντά μου σου τα γράφω διαθήκη | ναι στα σοβαρά | Πάω στ' αδέρφια μου στην Σαλονίκη | και γεια χαρά

07. Ναύτης βγήκε στη στεριά Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου
Ναύτης βγήκε στη στεριά για περιπολία | μάνα μου, αναστέναξε όλη η παραλία | τέλειωσε η περίπολος κι ήρθε το ναυτάκι | κι έριχνε στη θάλασσα μαύρο βοτσαλάκι. | Ναύτης βγήκε στη στεριά και μπροστά μου βγαίνει | Κύριε των δυνάμεων, τι χρωστώ η καημένη; | Μου 'πε δυο γλυκόλογα, θέλει να κεράσει | μια βανίλια παγωτό και γλυκό κεράσι. | Ναύτης βγήκε στη στεριά και φοράει τ' άσπρα | γέμισε το σπίτι μου κι η καρδιά μου μ' άστρα | βγήκαμε κι ενθύμιο μια φωτογραφία | στο Χατζηκυριάκειο μέσα στην πλατεία. | Ναύτης βγήκε στη στεριά μ' άδεια τρεις ημέρες | παραγνωριστήκαμε κι άρχισε φοβέρες | μου 'κανε και μια σκηνή μες στην παραλία | μην κοιτάζω γύρω μου σαν περιπολία.

08. Επεμβαίνεις Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Κώστας Τριπολίτης
Επεμβαίνεις, | Επεμβαίνεις στη ζωή μου ασυγχώρητα | Σε θέματα προσωπικά κι απόρρητα | Με ντέτεκτιβ κι υποκλοπές | Μ' εντάλματα κι επιτροπές | Επεμβαίνεις, επεμβαίνεις, επεμβαίνεις | Μ' έκανες μπαλάκι τένις. | Είσαι σκέτο παρακράτος | Είσαι σκέτο παρακράτος | Και προβοκατόρισσα | Γι' αυτό σε χώρισα. | Επεμβαίνεις, | Επεμβαίνεις με πυρά κατευθυνόμενα | Στο σπίτι μου, στους φίλους και το γκόμενο | Μ' εντάλματα και σπαστικά | Με κόλπα τρομοκρατικά | Επεμβαίνεις, επεμβαίνεις, επεμβαίνεις | Μ' έκανες μπαλάκι τένις.

09. Η ταμπακιέρα Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Ιωσήφ Ριτσιάρδης | Στίχοι: Μίμης Τραϊφόρος & Γιώργος Γιαννακόπουλος
Τι μου τη χάρισες αυτή τη ταμπακιέρα | αφού για μένα πονηρά έχεις σκεφτεί | Κι αφού στο βάθος θέλεις να με κάνεις πέρα | τι μου τη χάρισες την ταμπακιέρα αυτή; | Την ταμπακιέρα σου δεν έπρεπε να πάρω | γιατί τη βλέπω και βαθιά μελαγχολώ | Μέχρι που σκέφτομαι να κόψω το τσιγάρο | για να σε διώξω μια στιγμή απ' το μυαλό. | Ποτέ δε μ' άφησες να δω μιαν άσπρη μέρα | και σου γουστάρει πάντα να με τυραννάς | Κι ίσως μου χάρισες αυτή την ταμπακιέρα | για να μου γίνει και το κάπνισμα βραχνάς.

10. Τι έχει και κλαίει το παιδί Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Στο παραθύρι το κλειστό | κλαίει το παράπονο του | ένα παιδί που αγάπησε | κι έμεινε μοναχό του | Κανείς δε βγήκε για να ιδεί | τι έχει και κλαίει το παιδί | μα το λυπήθηκ' η αυγή | που πόνεσε τόσο πολύ | Διπλά τα 'βαλαν τα κλειδιά | στην πόρτα κάποια χέρια | Σβήσαν τον ήλιο του παιδιού | του θάμπωσαν τ' αστέρια | Κανείς δε βγήκε ....

11. Πέρα στους πέρα κάμπους Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Παραδοσιακό | Στίχοι: Παραδοσιακό
Πέρα στους πέρα κάμπους που είναι οι ελιές | είν' ένα μοναστήρι που παν' οι κοπελιές | Πάω και 'γω ο καημένος για να λειτουργηθώ | να κάνω το σταυρό μου σαν κάθε Χριστιανός | Στο περιβόλι μπαίνω και βλέπω μια μηλιά | με μήλα φορτωμένη και πάνω κοπελιά | Της λέω έλα κάτω να χτίσουμε φωλιά | μα εκείνη κόβει μήλα και με πετροβολά | Ρωτώ ξαναρωτώ τη 'πο που 'σαι κοπελιά | από εδώ κοντά 'μαι π' αυτόν τον μαχαλά | Μα έχω γέρον άντρα και δυο μικρά παιδιά | π' ολημερίς με δέρνει έχει σκληρή καρδιά | Βαρύ σταμνί μου δίνει κι ένα κοντό σχοινί | ν' αργήσω να γεμίσω για να 'βρει αφορμή

12. Άλα, άνοιξε κι άλλη μπουκάλα Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Άλα, άνοιξε κι άλλη μπουκάλα | και την κοινωνία τώρα | τηνε παίζω ένα παρά | βίβα, τα φαρμάκια που 'ταν στοίβα | ποτηράκι, ποτηράκι | λες και κάνανε φτερά | βάνε, όσα έρθουν κι όσα πάνε | που θα βρούμε τέτοιο βράδυ | στη ζωή μας τη ρηχή | δώσε, το τραπέζι ξαναστρώσε | φέρε καθαρά ποτήρια | κι άντε φτου κι απ' την αρχή | Ρώτα, το κορίτσι πρώτα, πρώτα | τι γουστάρει να του παίξεις | μπουζουξή μου σεβνταλή | βάρα, την κρυφή σου την λαχτάρα | που ίσως να 'ναι η αγάπη | το πιοτό ή το φιλί | όπα, η καρδιά μου η σορόπα | σάμπως και θα σπάσει απόψε | και στα δέκα θα κοπεί | φτου σου, οι πενιές του μπουζουκιού σου | μου επήρανε τα ρέστα | και μ' αφήσανε ταπί | Άλα, έχω στρώσει μια κεφάλα | και τα βλέπω όλα σαν μπέης | και τα νοιώθω σαν πασάς | άιντε, στα ποτήρια ξαναβάλτε | κι άιντε βίβα μου κι εμένα | κι άιντε βίβα σας κι εσάς | σβήνω, πω, πω Θεέ μου τι θα γίνω | αγκαλιά μου το κορίτσι | και τριγύρω τα βιολιά | σπάστα, κι όλα ας γίνουνε ανάστα | και παρντόν αν μπουμπουνίσει | και καμία τουφεκιά

13. Ο μήνας έχει εννιά Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Γιώργος Τζαβέλλας
Μια ζωή την έχουμε, κι αν δε την γλεντήσουμε | τι θα καταλάβουμε, τι θα καζαντίσουμε | τι θα καταλάβουμε, τι θα καζαντίσουμε | Μες στον ψεύτικο ντουνιά | παίξτε μου διπλοπενιά | παίξτε μου διπλοπενιά | και ο μήνας έχει εννιά | και ο μήνας έχει εννιά | Όσο ζει ο άνθρωπος, κοίτα, παρατήρησε | μέχρι τα σαράντα του, κι ύστερα μπατίρισε | μέχρι τα σαράντα του, κι ύστερα μπατίρισε | Μες στον ψεύτικο ντουνιά | παίξτε μου διπλοπενιά | παίξτε μου διπλοπενιά | και ο μήνας έχει εννιά | και ο μήνας έχει εννιά | Στου διαβόλου τα 'γραψα όλα το κατάστιχο | και γλεντώ τα νιάτα μου, πριν με πιάσει λάστιχο | και γλεντώ τα νιάτα μου, πριν με πιάσει λάστιχο | Μες στον ψεύτικο ντουνιά | παίξτε μου διπλοπενιά | παίξτε μου διπλοπενιά | και ο μήνας έχει εννιά | και ο μήνας έχει εννιά | Τη ζωή σου γλέντησε, πριν να ρθούν γεράματα | και σου λένε άδικα, μάθε γέρο γράμματα | και σου λένε άδικα, μάθε γέρο γράμματα | Μες στον ψεύτικο ντουνιά | παίξτε μου διπλοπενιά | παίξτε μου διπλοπενιά | και ο μήνας έχει εννιά | και ο μήνας έχει εννιά

14. Μα είναι και Θεός Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Σταύρος Τζουανάκος | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Βασανιστήρια μου έκανες πολλά | Και η αγάπη που σου είχα πήγε στράφι | Μα είναι και Θεός που βλέπει από ψηλά | Και ένα, ένα στο τεφτέρι του τα γράφει | Κι αν τσαλαπάτημα είμαι καθενός | Και μες στον βούρκο που με πέταξες κυλιέμαι | Μα είναι και Θεός που βλέπει από ψηλά | Και με την σκέψη αυτή παρηγοριέμαι | Κι αν είμαι βάρκα στη ζωή χωρίς κουπιά | Και την καρδιά μου η απονιά σου την πληρώνει | Μα είναι και Θεός που βλέπει από ψηλά | Κι από τη κρίση του κανένας δε γλιτώνει

15. Η βαλίτσα Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιώργος Γιαννακόπουλος
Είναι άσχημο πολύ | το δικό σου το βιολί | ζεις μονάχα για χουζούρι | κι αγκαλίτσα | Μάσα, ξάπλα, τεμπελιά | κι ούτε σκέψη για δουλειά | πού θα πάει τέλος πάντων | η βαλίτσα | Λες και είσαι δηλαδή | του σουλτάνου το παιδί | θέλεις τρέλες θέλεις κέφια | κάθε μέρα | Δεν μ΄ αρέσουν όλα αυτά | και στο λέω ορθά κοφτά | η βαλίτσα δεν πηγαίνει | παραπέρα | Σκέψου λίγο την δουλειά | γιατί μόνο με φιλιά | το στομάχι δεν γεμίζει | μια σταλίτσα | Σκέψου κι άλλαξε μυαλά | και κατάλαβε καλά | πως μακρύτερα δεν πάει | η βαλίτσα

16. Ας πούμε ώρα καλή Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Άσε με να σε ξεχάσω | να χαθώ και να σε χάσω. | Δως μου το στερνό φιλί | κι ας πούμ' ώρα καλή | κι ας πούμ' ώρα καλή. | άσε με να λησμονήσω | και μη με γυρίζεις πίσω. | Κι αν μ' αγάπησες πολύ | κι αν τρέμω σαν πουλί | ας πούμ' ώρα καλή. | Τόσα λάθη, τόσος πόνος | κι είμαι μόνη κι είσαι μόνος. | Δως μου το στερνό φιλί | κι ας πούμ' ώρα καλή | κι ας πούμ' ώρα καλή. | Τι γυρεύεις να σου δώσω; | Φτώχυν' η ζωή μου τόσο! | Κι αν μ' αγάπησες πολύ | κι αν τρέμω σαν πουλί | ας πούμ' ώρα καλή.

17. Στους ανήσυχους δρόμους Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Λάκης Τεάζης
Όταν όλοι κοιμούνται σ’ αγαπώ | Όταν όλοι ξυπνάνε σε λατρεύω | Όταν όλοι σ’ αρνιούνται σε ποθώ | Όταν όλοι σε βρίζουν σε πιστεύω | Στους ανήσυχους δρόμους | Μη φοβάσαι κανένα | Τι αξία έχει ο κόσμος | Αφού έχεις εμένα | Πεζοδρόμια άγχος | και κορμιά κουρασμένα | Μη φοβάσαι κανένα | Αφού έχεις εμένα | Όταν όλοι σωπαίνουν σου μιλώ | Όταν όλοι σε διώχνουν σε κρατάω | Όταν όλοι σ’ αφήνουν σε ζητώ | Όταν όλοι σε κρίνουν σ’ αγαπάω

18. Στους καφενέδες Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Νίκος Κωνσταντίνου
Ήσουν πικραμένο | χλωμό και δακρυσμένο | Σα καλοκαιράκι | που το 'πιασε βροχή | Έφυγες, έφυγες | Και στους καφενέδες | Κλαιν οι αμανέδες | Που δεν μ' αγαπάς | Έφυγες, έφυγες | Και μες στο μισίρι | Σαν παλιό μπακίρι | τώρα με πουλάς | Να 'ταν το φαρμάκι | Μπαξές και μπαλκονάκι | Να 'τανε λιγάκι | Κι εσύ να μ' αγαπάς

Ο τέταρτος δίσκος

01. Το μονοπάτι Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιώργος Γιαννακόπουλος
Μες στη ζωή δρόμοι ανοίγονται σωρό | κι όποιον γουστάρεις τον τραβάς κι όπου σε βγάλει | μα είναι κι ένα μονοπάτι πονηρό | που πάει ντουγρού στην κατηφόρα τη μεγάλη | Το μονοπάτι σαν θα πάρεις μια βραδιά | τον ίσιο δρόμο μια για πάντα τον αφήνεις | κι ολημερίς θα κουρελιάζεις μια καρδιά | κι ένα κορμί μες τα κουρέλια της θα ντύνεις | Εκεί ξεχνάει κι ο Θεός για να σε δει | περνάς και φεύγεις και δεν κλαίει ανθρώπου μάτι | ένα σκουπίδι παραπάνω δηλαδή | μες στης ζωής το πονηρό το μονοπάτι

02. Τώρα που φεύγω από τη ζωή Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Το τελευταίο βράδυ μου | απόψε το περνάω | Κι όσοι με πίκραναν πολύ | τώρα που φεύγω απ' τη ζωή | Όλους τους συγχωρνάω | Όλα είναι ένα ψέμα | μια ανάσα μια πνοή | Σα λουλούδι κάποιο χέρι | θα μας κόψει μιαν αυγή | Εκεί που πάω δεν περνά | το δάκρυ και ο πόνος | Τα βάσανα και οι καημοί, | εδώ θα μείνουν στη ζωή | Κι εγώ θα φύγω μόνος | Όλα είναι ένα ψέμα | μια ανάσα μια πνοή | Σα λουλούδι κάποιο χέρι | θα μας κόψει μιαν αυγή | Δυο πόρτες έχει η ζωή, | άνοιξα μια και μπήκα | Σεργιάνισα ένα πρωινό, | κι ώσπου να 'ρθει το δειλινό | Από την άλλη βγήκα | Όλα είναι ένα ψέμα | μια ανάσα μια πνοή | Σα λουλούδι κάποιο χέρι | θα μας κόψει μιαν αυγή

03. Το τραμ το τελευταίο Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Εσούρωσα κι αργήσαμε, μα όσο και να φταίω | περπάτα να προλάβουμε το τραμ το τελευταίο  | Ντράγκα, ντρουγκ το καμπανάκι | Ντράγκα, ντρουγκ μες στο βραδάκι | Ντράγκα, ντρουγκ το καμπανάκι | να μάς πάει κούτσα, κούτσα στο παλιό μας το τσαρδάκι | Περνούν πολύ μιζέρικα τα νιάτα μας τα έρμα | αλλ' άνοιξε το βήμα σου, να φτάσουμε στο τέρμα  | Ντράγκα, ντρουγκ κι αν βρούμε θέση | θα στρωθείς και θα σ' αρέσει | Ντράγκα, ντρουγκ κι αν βρούμε θέση | λίγο απάνω σου να γείρω, γιατί έχω γίνει φέσι | Εμείς με τραμ πηγαίνουμε και άλλοι με ταξάρες | Για μας τα ντόρτια κι οι διπλές και γι άλλους οι εξάρες  | Ντράγκα, ντρουγκ το καμπανάκι | Ντράγκα, ντρουγκ μες στο βραδάκι | Ντράγκα, ντρουγκ το καμπανάκι | Ντράγκα, ντρουγκ τι κρίμα που 'ναι να 'σαι τόσο φτωχαδάκι

04. Απ' τα ψηλά στα χαμηλά Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Απ' τα ψηλά στα χαμηλά | κι απ' τα πολλά στα λίγα | αχ πώς κατάντησα στη ζωή | κι από το πρώτο το σκαλί | στο τελευταίο πήγα | Μα κανένας δε μου φταίει | για το χάλι μου | σπάσιμο θέλει το κεφάλι μου | Απ' τις κακιές παρέες μου | ηρθ' η καταστροφή μου | ρεζίλεψα στην τρέλα μου | τ' όνομα του πατέρα μου | και κλαίω απ' την ντροπή μου | Μα κανένας δε μου φταίει | για το χάλι μου | σπάσιμο θέλει το κεφάλι μου | Στο πατρικό το σπίτι μου | θέλω για να γυρίσω | με τι κουράγιο όμως να μπω | και στους δικούς μου τι να πω | πώς να τους αντικρύσω | Μα κανένας δε μου φταίει | για το χάλι μου | σπάσιμο θέλει το κεφάλι μου

05. Βραδινό σινιάλο Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Δημήτρης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Γιάννης Γιαβάρας
Ξεθωριάζουνε τα χρώματα της μέρας | μόνη συντροφιά μου ο αέρας | και καθώς η νύχτα φτάνει | με τρομάζει τίποτα πια τώρα δεν αλλάζει | Σ' έχω δίπλα μου μονάχα με τη σκέψη | σ' ό,τι πίστεψα κι είχα λατρέψει | μαγικό κλειδί ν' ανοίξεις τα όνειρά μου | να βρω τα χαμένα τα φτερά μου | Βραδινό σινιάλο έρημου φάρου | Σε ζητώ στην καύτρα του τσιγάρου | Απ' τα χείλη σου να κρέμομαι μ' αφήνεις | Κι ύστερα μεμιάς την πόρτα κλείνεις | Μια γεννιέμαι, δύο ζω και τρεις πεθαίνω | αδιάφορα η μοίρα μου σφυρίζει | του ολέθρου μου τη σκάλα κατεβαίνω | κατεβαίνει κι' η μισή σου μέρα αγγίζει | Δραπετεύουν οι ελπίδες μου το σκάνε | έχουν κουραστεί να τριγυρνάνε | κι εγώ βρίσκομαι στο μάτι του κυκλώνα | ζώντας μεσ' στην άνοιξη χειμώνα | Βραδινό σινιάλο έρημου φάρου | Σε ζητώ στην καύτρα του τσιγάρου | Απ' τα χείλη σου να κρέμομαι μ' αφήνεις | Κι ύστερα μεμιάς την πόρτα κλείνεις. | του ολέθρου μου τη σκάλα κατεβαίνω | κατεβαίνει κι' η μισή σου μέρα αγγίζει | Δραπετεύουν οι ελπίδες μου το σκάνε | έχουν κουραστεί να τριγυρνάνε | κι εγώ βρίσκομαι στο μάτι του κυκλώνα | ζώντας μεσ' στην άνοιξη χειμώνα | Βραδινό σινιάλο έρημου φάρου | Σε ζητώ στην καύτρα του τσιγάρου | Απ' τα χείλη σου να κρέμομαι μ' αφήνεις | Κι ύστερα μεμιάς την πόρτα κλείνεις

06. Κάποιο τρένο θα περάσει Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Γιατί βρε άνθρωπε κουτέ | Δεν φιλοσόφησες ποτέ | Στη σύντομη ζωή σου | Παρά κλαις και μαραζώνεις | Και το κέφι σου χαλάς | Κει που πήγαν τόσοι άλλοι | Οι μικροί και οι μεγάλοι | Κάποτε κι εσύ θα πας | Πού πήγαν τόσοι άνθρωποι | Που κλάψαν κι αγαπήσαν | Πού πήγανε τόσες καρδιές | Που τόσο αγαπηθήκαν | Γιατί βρε άνθρωπε κουτέ | Να τη θολώνεις την ζωή | Με το πικρό σου κλάμα | Κάποιο τρένο θα περάσει | Στη ζωή μας βιαστικό | Τη βαλίτσα μας στο χέρι | Κι ο Θεός μονάχα ξέρει | Που θα κάνουμε σταθμό

07. Το γιλεκάκι που φορείς Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Σπύρος Ολλανδέζος | Στίχοι: Γιάννης Θεοδωρίδης
Το γιλεκάκι που φορείς | εγώ στο χω ραμμένο | με πίκρες και με βάσανα | στο χω φοδραρισμένο | Άντε το μαλώνω, το μαλώνω | άντε κι ύστερα το μετανιώνω | άντε το μαλώνω και το βρίζω | άντε την καρδούλα του ραγίζω | Φόρα το μωρό μου | φόρα το μικρό μου | γιατί δε θα το ξαναφορέσεις άλλο πια | φόρα για να σαι, για να με θυμάσαι | για μετάξι έχω τα σγουρά σου τα μαλλιά | Με πήρε ο ύπνος κι έγειρα | στου καραβιού την πλώρη | και ήρθε και με ξύπνησε | του καπετάνιου η κόρη | Άντε το μαλώνω, το μαλώνω | άντε κι ύστερα το μετανιώνω | άντε το μαλώνω και το βρίζω | άντε την καρδούλα του ραγίζω | Φόρα το μωρό μου | φόρα το μικρό μου | γιατί δε θα το ξαναφορέσεις άλλο πια | φόρα για να σαι, για να με θυμάσαι | για μετάξι έχω τα σγουρά σου τα μαλλιά

08. Ο Τζακ Ο' Χάρα Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Θεοδόσης Άθας
Ο Τζακ Ο' Χάρα ήταν φτωχός | και τόνε ξέραν όλοι | κι εγώ κι εσύ κι ο παρακεί | αγγέλοι και διαβόλοι. | Ο Τζακ Ο' Χάρα ήταν μπεκρής | χρυσή καρδιά, άδεια τσέπη | κι ήρθε ο χειμώνας ο μακρύς | κι ο Τζακ δεν είχε σκέπη. | Μια νύχτα χιόνισε πάρα πολύ | και βγήκαν οι γειτόνοι | για να φτυαρίσουν το πρωί, | και βρήκαν μες στο χιόνι | της γειτονιάς το φρόκαλο, | τον Τζακ Ο' Χάρα κόκαλο. | Στέλνουν χαμπέρι στο γιατρό | από ενδιαφέρον, | "τρέξε γιατρέ μου, το και το | τον χάνουμε το γέρο". | Μα ο γιατρός κάνει νερά | γιατί δεν έχει τυχερά, | ο θάνατος είν' έξοδο | κι ο Τζακ σε αδιέξοδο. | Σαν κάναν το καθήκον τους | ήσυχοι πια οι γειτόνοι | γυρίσανε στο σπίτι τους | κι αφήσανε στο χιόνι | της γειτονιάς το φρόκαλο, | τον Τζακ Ο' Χάρα κόκαλο.

09. Σε γύρεψα Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Κώστας Τριπολίτης
Σε γύρεψα | Στην βραδινή μου αγωνία | Μέσα στην κάμαρα την κρύα | Μέσα σε τραίνα φορτηγά | Σε γύρεψα κι ήταν αργά  | Σε γύρεψα | Σ’ ένα καθρέφτη σπασμένο | Σ’ ένα κομμένο γυαλί | Σε γύρεψα πολύ | Σε γύρεψα | Στο σκουριασμένο το ατσάλι | Μες στου πιοτού μου το μπουκάλι | Στις λαϊκές τις αγορές | Σε γύρεψα πολλές φορές

10. Το πλοίο είχε όνομα «Πατρίδα» Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Μιχάλης Μπουρμπούλης
Το πλοίο είχε όνομα "Πατρίδα", | με ναύτες και στρατιώτες φεύγεις αύριο. | Αποσκευές σου μόνο μια σφραγίδα | και το φιλί που σου ’δωσα στο Λαύριο. | Για τα νησιά που πας και δεν γυρίζεις | απόβραδο σε πήρανε την Κυριακή | κι έμεινα μόνη μου να μουρμουρίζω | πως θα ’ν’ οι μέρες μου μια μαύρη φυλακή. | Πάρε μαζί σου μια φωτογραφία | και τ’ άσπρο που σιδέρωσα πουκάμισο. | Εγώ θα φύγω για την επαρχία | κι εσύ για της πατρίδας τον παράδεισο.

11. Ο αλήτης Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Αλέξανδρος Καγιάντας
Στέκει στου δρόμου κάποια άκρη μοναχός | θαρρείς και κρύβει τη ντροπή του στο σκοτάδι | Όμως τι φταίει αν γεννήθηκε φτωχός | Τι φταίει αυτός, αν της ζωής | αν της ζωής είναι ρημάδι | Αλήτη δίχως αγάπη με δίχως μάνα και δίχως σπίτι | Αλήτη μες στη μανία του βορρά μικρό σπουργίτι | Αλήτη | Κι όμως κι αυτός ίσως μπορέσει μια φορά | να βρει ένα όνειρο μια αγκάλη ένα απάγκιο | να βρει δυο χέρια να του δώσουνε φτερά | και τα δυο χείλη για να του δώσουνε κουράγιο | Αλήτη δίχως αγάπη...

12. Συννεφιασμένη Κυριακή Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης & Αλέκος Γκούβερης
Συννεφιασμένη Κυριακή, | μοιάζεις με την καρδιά μου | που έχει πάντα συννεφιά, | Χριστέ και Παναγιά μου. | Όταν σε βλέπω βροχερή, | στιγμή δεν ησυχάζω. | μαύρη μου κάνεις τη ζωή, | και βαριαναστενάζω. | Είσαι μια μέρα σαν κι αυτή, | που ‘χασα την χαρά μου. | συννεφιασμένη Κυριακή, | ματώνεις την καρδιά μου.

13. Στου Θωμά Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος | Στίχοι: Κώστας Φέρρης
Έλα απόψε στου Θωμά να σου παίξω μπαγλαμά | να κατέβουν οι αγγέλοι να χορέψουν τσιφτετέλι | κι αν μερακλωθείς πολύ και σ' αρέσει το βιολί | με βιολί σαντουροβιόλι θα χορέψουν οι διαβόλοι | Στου Θωμά το μαγαζί θα τη βρούμε όλοι μαζί | μα στο νόημα για να 'μπεις θα σου εξηγήσει ο Μπάμπης | του Γιωργάκη η δοξαριά θα σου κόψει τη μιλιά | κι η Μαρίκα με το ντέφι θα γελάει και θα σου γνέφει

14. Παραπονεμένα λόγια Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γιάννης Μαρκόπουλος | Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου
Στης ανάγκης τα θρανία | και στης φτώχειας το σχολειό | μάθαμε την κοινωνία | και τον πόνο τον παλιό | Παραπονεμένα λόγια | έχουν τα τραγούδια μας | γιατί τ' άδικο το ζούμε | μέσα από την κούνια μας | Το σεργιάνι μας στον κόσμο | ήταν δέκα μέτρα γης | όσο πιάνει ένα σπίτι | και ο τοίχος μιας αυλής | Παραπονεμένα λόγια | έχουν τα τραγούδια μας | γιατί τ' άδικο το ζούμε | μέσα από την κούνια μας

15. Τα τρένα που φύγαν Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος | Στίχοι: Βαγγέλης Γκούφας & Βασίλης Ανδρεόπουλος
Τα τρένα που φύγαν | αγάπες μού πήρανε. | Αγάπες και κλαίνε, | ποια μοίρα τις μοίρανε; | Δώς μου χέρι να πιαστώ | να πιαστώ, να κρατηθώ, | ένα γέλιο, μια ματιά | κι ανασταίνετ' η καρδιά. | Το τρένο σε πήρε | πουλί, χελιδόνι μου. | Σε τύλιξ' η νύχτα | κι ορφάνεψα μόνη μου.

16. Το δίχτυ Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος | Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Κάθε φορά που ανοίγεις δρόμο στη ζωή | μην περιμένεις να σε βρει το μεσονύχτι | έχε τα μάτια σου ανοιχτά βράδυ πρωί | γιατί μπροστά σου πάντα απλώνεται ένα δίχτυ | έχε τα μάτια σου ανοιχτά βράδυ πρωί | γιατί μπροστά σου πάντα απλώνεται ένα δίχτυ | Αν κάποτε στα βρόχια του πιαστείς | κανείς δεν θα μπορέσει να σε βγάλει | μονάχος βρες την άκρη της κλωστής | κι αν είσαι τυχερός ξεκινά πάλι | μονάχος βρες την άκρη της κλωστής | κι αν είσαι τυχερός ξεκινά πάλι | Αυτό το δίχτυ έχει ονόματα βαριά | που είναι γραμμένα σ' επτασφράγιστο κιτάπι | άλλοι το λεν του κάτω κόσμου πονηριά | κι άλλοι το λεν της πρώτης άνοιξης αγάπη | Αν κάποτε στα βρόχια του πιαστείς | κανείς δεν θα μπορέσει να σε βγάλει | μονάχος βρες την άκρη της κλωστής | κι αν είσαι τυχερός ξεκινά πάλι | μονάχος βρες την άκρη της κλωστής | κι αν είσαι τυχερός ξεκινά πάλι

17. Θα γυρίσει κι ο τροχός Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Μην κοιτάς που 'μαι μπατίρης | μην κοιτάς που 'μαι φτωχός | κάποια μέρα κάποια μέρα | θα γυρίσει κι ο τροχός | Μ' απαρνήθηκαν κι οι φίλοι | έχω μείνει μοναχός | κάποια μέρα κάποια μέρα | θα γυρίσει κι ο τροχός | Η καρδιά μου έχει μαυρίσει | και μαυρίζει συνεχώς | κάποια μέρα θα γυρίσει | κι ο μπαμπέσης ο τροχός | Τι να γίνει μια κι ο κόσμος | έτσι είναι δυστυχώς | κάποια μέρα θα γυρίσει | κι ο μπαμπέσης ο τροχός

18. Σ' αγαπώ Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Παραδοσιακό | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Σ' αγαπώ για να μπορώ | να κρατιέμαι στη ζωή | σ' αγαπώ για να γεννιέμαι | κάθε αυγή. | Σ' αγαπώ για τους φτωχούς | τους δειλούς, τους μοναχούς | Σ' αγαπώ για ν' αγαπώ | τη γη, το φως, το παν. | Τι να πρωτοπιάσω | για να θυμηθώ; | Αν ποτέ σε χάσω | Θα χαθώ | Αν ποτέ σε χάσω | ξέρω θα χαθώ. | άνοιξ' την καρδιά σου | να κλειστώ. | Κράτα με σ' ευχαριστώ | Σ' αγαπώ για να κοιτώ | κάθε μέρα πιο ψηλά | να πονώ για κάθε δάκρυ | που κυλά. | Σ' αγαπώ για τα παιδιά | στα νυχτερινά σχολειά | σ' αγαπώ για ν' αγαπώ | τον κόσμο που θα 'ρθει | και δεν θα ματωθεί.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης