Σάββατο, 13 Ιουνίου 2015

Τα μεγάλα τραγούδια της Μαρινέλλας Vol. 2





















Η Μαρινέλλα σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

Ο πρώτος δίσκος

01. Αντίο Τραγούδι: Μαρινέλλα & Αθηναίοι
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Για μένα ακόμα η φλόγα καίει | Ό,τι κι αν γίνει θα σ' αγαπώ | Μη με ρωτήσεις λοιπόν ποιος φταίει | Όποιος κι αν φταίει θα πω εγώ | Αντίο λοιπόν αντίο | Το χάνω κι αυτό το πλοίο | Και κάνει Θεέ μου ένα κρύο | Σαν γίνονται ένας οι δύο | αντίο λοιπόν αντίο | Το χάνω κι αυτό το πλοίο | Και κάνει Θεέ μου ένα κρύο | Σαν γίνονται ένας οι δύο | Ό,τι κι αν γίνει θα 'μαι κοντά σου | Θα ικετεύω τον ουρανό | Να μην πληρώσεις τα σφάλματα σου | Να τα πληρώσω όλα εγώ | Αντίο...

02. Δεν είμαι εγώ Τραγούδι: Μαρινέλλα & Αθηναίοι
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Ένα αφύλακτο σπίτι η καρδιά μου και μπήκες. | Μπήκες να ξαποστάσεις κι εσύ το λεηλάτησες. | Η καρδιά μου καράβι σε παρθένο ταξίδι | Ήρθες σαν τον κουρσάρο με φωτιές και το πάτησες. | Τώρα τι τρέμεις γιατί λυπάσαι, | Εγώ ευθύνες δεν σου ζητώ. | Αυτή η φωνή που τη φοβάσαι | δεν είμαι εγώ, δεν είμαι εγώ | Εγώ σωπαίνω, άκου, σωπαίνω | Εγώ ευθύνες δεν σου ζητώ | Άλλος φωνάζει άλλος ρωτάει | άλλος κρατάει λογαριασμό | Στ' ορκίζομαι δεν είμαι εγώ | Ένα αφύλακτο σπίτι η καρδιά μου και μπήκες. | Μπήκες βρήκες γαλήνη και μετά το πυρπόλησες. | Μπήκες μέσα στη μάχη με κλωνάρι ειρήνης. | Μιλώντας για ειρήνη ξαφνικά πυροβόλησες

03. Θα 'θελα να ήσουν Τραγούδι: Μαρινέλλα & Αθηναίοι
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Νίκος Βρεττός
Θα 'θελα να ήσουν σαν εικόνα άγια | σαν γλυκιά ανταύγεια να σε προσκυνώ | να μη σ' έχει αγγίξει χέρι άλλο ξένο | και να σε πηγαίνω ως τον ουρανό | Αγάπη μου, αγάπη μου | εγώ μονάχα σ' αγαπώ | αγάπη μου, αγάπη μου | πολύτιμη σαν φυλαχτό | Θα 'θελα να ήσουν άπιαστο λουλούδι | να 'σουνα τραγούδι που δεν το 'χουν πει | πρώτη να διαλέξω να σε τραγουδήσω | και να σε στολίσω με το καθετί | Αγάπη μου, αγάπη μου | εγώ μονάχα σ' αγαπώ | αγάπη μου, αγάπη μου | πολύτιμη σαν φυλαχτό

04. Δεν είναι που φεύγεις Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Μάνος Κουφιανάκης
Δεν είναι που φεύγεις κι όλα τελειώνουν | δεν είναι που τώρα τα μάτια βουρκώνουν | δεν είναι που μένει σε μένα ο πόνος | και χάνονται οι μέρες οι ώρες ο χρόνος | Μα είναι που πρέπει εγώ να ξεχάσω | εγώ να πονέσω μονάχη να κλάψω | Δεν είναι που φεύγεις και τώρα σε χάνω | δεν είναι που πρέπει να δω τι θα κάνω | δεν είναι η πίκρα που έχω στο στόμα | δεν είναι που θέλω τα χείλη σου ακόμα | Μα είναι που πρέπει εγώ να ξεχάσω | εγώ να πονέσω μονάχη να κλάψω | Δεν είναι που μένει σε μένα ο πόνος | και χάνονται οι μέρες οι ώρες ο χρόνος | μα είναι που πρέπει εγώ να ξεχάσω | εγώ να πονέσω μονάχη να κλάψω | Δεν είναι που φεύγεις

05. Σήμερα Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Μίμης Θειόπουλος
Σήμερα, άσε με να σ' αγαπάω σήμερα | κράτα με στην αγκαλιά σου σήμερα | κι άσε με να 'μαι δική σου σήμερα. | Ποιος ξέρει αύριο | ίσως και να μην υπάρχει αύριο | και όσα ζήσουμε | αύριο μπορεί να ξεψυχήσουνε. | Μα όμως σήμερα, κράτα με στην αγκαλιά σου σήμερα | κι άσε με να 'μαι δική σου σήμερα | σήμερα που τόσο σ' αγαπώ. | Σήμερα, έλα τις στιγμές μας να τις ζήσουμε | φεύγουν οι αγάπες και θ' αργήσουμε | στ' όνειρο μια θέση να κρατήσουμε. | Ποιος ξέρει αύριο | ίσως και να μην υπάρχει αύριο | και όσα ζήσουμε | αύριο μπορεί να ξεψυχήσουνε. | Μα όμως σήμερα, κράτα με στην αγκαλιά σου σήμερα | κι άσε με να 'μαι δική σου σήμερα | σήμερα που τόσο σ' αγαπώ.

06. Καλύτερα Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Νίκος Ιγνατιάδης | Στίχοι: Νίκος Ιγνατιάδης
Τώρα, είναι η ώρα | να δούμε πού, μας βγάζει αυτή η ζωή | Τώρα, είναι η ώρα | και για τους δυο, να κάνουμε νέα αρχή. | Και καλύτερα | θα λέμε αύριο καλύτερα | που δεν αφήσαμε τον χρόνο | να πληγώσει την αγάπη αυτή | Και καλύτερα | και για τους δυο μια ώρα αρχύτερα | που τελειώνουμε σαν φίλοι | που αγαπηθήκαν πολύ | Τώρα είναι η ώρα | που πρέπει εμείς, την λύση να βρούμε σωστά | τώρα είναι η ώρα | να πούμε γεια, κι οι δυο με τα χέρια σφιχτά

07. Ποτέ να μη χαθείς απ' τη ζωή μου Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Νίκος Ιγνατιάδης | Στίχοι: Μάνος Κουφιανάκης
Περνούν τα καλοκαίρια κι οι γιορτές μας, | όλα σαν τρένα βιαστικά και δεν ξαναγυρνούν. | Περνούν τα πρωινά κι οι Κυριακές μας, | όλα σαν σύννεφα γοργά και δεν ξαναγυρνούν. | Μα εσύ ποτέ, να μη χαθείς ποτέ, ποτέ απ'τη ζωή μου | γιατί κυλάς όπως το αίμα στο κορμί μου. | Μου δίνεις δύναμη και νόημα να ζω. | Μα εσύ ποτέ, να μη χαθείς ποτέ, ποτέ απ'τη ζωή μου | γιατί κυλάς όπως το αίμα στο κορμί μου. | Μου δίνεις δύναμη και νόημα να ζω, εσύ, εσύ.. | Περνούν, χάνονται οι όμορφες στιγμές μας, | όλα σαν τρένα βιαστικά και δεν ξαναγυρνούν. | Περνούν, οι μέρες τρέχουν κι οι βραδιές μας, | όλα σαν σύννεφα γοργά και δεν ξαναγυρνούν. | Μα εσύ ποτέ, να μη χαθείς ποτέ, ποτέ απ'τη ζωή μου | γιατί κυλάς όπως το αίμα στο κορμί μου. | Μου δίνεις δύναμη και νόημα να ζω. | Μα εσύ ποτέ, να μη χαθείς ποτέ, ποτέ απ'τη ζωή μου | γιατί κυλάς όπως το αίμα στο κορμί μου. | Μου δίνεις δύναμη και νόημα να ζω, εσύ, εσύ...

08. Σ' αγαπώ Τραγούδι: Μαρινέλλα & Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Γιάννης Αξιώτης | Στίχοι: Νάσος Νανόπουλος
Σ' αγαπώ, | κι ούτε που ξέρω τι θα πει εγωισμός | στον έρωτά μου, | είμ' ένας άνθρωπος απλός | γιατί αγαπάω και πιστεύω στην καρδιά μου. | Σ' αγαπώ, σ' αγαπώ, | τι άλλο θέλω, είσ' απλός κι αληθινός | είσ' ένας άλλος | είσαι στη σκέψη μου το φως | είσαι ο πιο γλυκός καημός | είσ' ο μεγάλος. | Σ' αγαπώ, | ο ερχομός σου είν' η καινούργια μας ζωή | σ' αγαπώ, | ο ερχομός σου είν' η μεγάλη μας στιγμή | είν' η μεγάλη, η πιο μεγάλη ... | Σ' αγαπώ, | θα 'σαι για πάντα ο τελευταίος μου σταθμός | κι ούτε μπορεί να γίνει τώρα πια αλλιώς | αν μ' αγαπάς θα σ' αγαπώ.

09. Να 'μαι Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Να 'μια | κλαίω πάλι και θυμάμαι | είμαι μόνη και φοβάμαι | το σκοτάδι της νυχτιάς | Να 'μια | δεν γυρίζεις και λυπάμαι | και την πόρτα μου χτυπάνε | οι καημοί της μοναξιάς | Λείπεις και δεν ξέρω πού να κρατηθώ | και σε κρύο στρώμα πώς να κοιμηθώ | είσαι μακρυά μου | κι όμως είσαι εδώ | Να 'μια | πάλι μόνη μου κοιμάμαι | χώρια δρόμους περπατάμε | σαν δυο ξένοι της ζωής | Να 'μια | τα παλιά ξαναθυμάμαι | και στα μάτια μου κυλάνε | δάκρυα της προσμονής

10. Για σένα Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Βαγγέλης Λυκιαρδόπουλος | Στίχοι: Μίμης Τραϊφόρος
Ρυτίδες και πίκρες | και φαρμάκια σωρό | Ξενύχτια και δάκρυα | Κι ένα σπίτι νεκρό | Να τι μ' άφησε φεύγοντας, να | Μα ωστόσο στιγμή δεν περνά | Που η ψυχή μου για σένα | Να μην ξαγρυπνά | Για σένα έχει μείνει | η αγκαλιά μου ανοιχτή | Την πόρτα της χτύπα | Πάλι θα σε δεχτεί | Γιατί δεν σε ξεχνώ | Κι αν μαρτύρια περνώ | Αχ να 'ξερες πόσο πονώ | Για σένα για σένα | Για σένα ξύπνησε η καρδιά μου ένα πρωί | Κι άστρα σου γιόμισα και ήλιο τη ζωή | Για σένα έσβησα με μιας τα περασμένα | Μα εσύ που πόνεσα και υπέφερα για σένα; | Ρυτίδες και πίκρες…

11. Ο άνθρωπός μου Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μενέλαος Θεοφανίδης | Στίχοι: Μ. Τραϊφόρος & Δ. Βασιλειάδης
Χρόνια και χρόνια | με τυραννάει | κι ούτε μια στάλα | δεν με πονάει | γιατί; | Και ζω κοντά του | μες την μιζέρια | χειμώνες τώρα | και καλοκαίρια | γιατί; | Και με βαριέται | και μ΄ άλλες πάει | και μου τα παίρνει | και με χτυπάει | γιατί; | Μα τον λατρεύω | κι είναι το φως μου | γιατί είναι βλέπεις | ο άνθρωπός μου | Δεν είναι γόης | δεν είναι ωραίος | και κολυμπάει | μέσα στο χρέος | γιατί; | κι ένα κοστούμι | μονάχα έχει | που το φοράει | χιονίζει βρέχει | γιατί; | κι όλο τα πίνει | κι όλο τα σπάει | κι όλο σε μένα | μετά ξεσπάει | γιατί; | Δε μου μιλάει | για το φεγγάρι | κι ένα λουλούδι | δε μου 'χει πάρει | γιατί; | Μονάχα πίκρες | μού 'χει χαρίσει | ποτέ δεν μού 'χει | γλυκομιλήσει | γιατί; | Ποτέ δεν μού 'χει | χαμογελάσει | κι ο έρωτάς του | μ’ έχει γεράσει | γιατί;

12. Θα καθόμουνα πλάι σου Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Νά 'ναι μια νύχτα συννεφιασμένη | μια τέτοια νύχτα που την τρομάζουν | όσοι έχουν μοίρα δυστυχισμένη. | Νά 'ναι μια νύχτα συννεφιασμένη | γιομάτη θλίψη, γιομάτη λύπη | λίγη βροχούλα να μην της λείπει. | Νά 'ναι μια νύχτα σαν εκείνη που φοβόσουνα | και ξαφνικά χλωμή, χλωμή | να ξαναρχόσουνα. | Θα καθόμουνα πλάι σου | πόσο μού 'λειψες πόσο, | θα καθόμουνα πλάι σου | τ' άρωμά σου να νιώσω | Θα καθόμουνα πλάι σου | και για ώρες ατέλειωτες, | θα κοιτούσα τα μάτια σου | που τ' αγάπησα τόσο.

13. Σ΄ αγαπώ και μ΄ αρέσει η ζωή Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μενέλαος Θεοφανίδης | Στίχοι: Μίμης Τραϊφόρος
Αντίο στεναγμοί | και πίκρες και λυγμοί | για πάντα αντίο, | αγάπησα ξανά | και είν’ όλα φωτεινά | και γαλανά. | Αγάπησα ξανά | και όλα φωτεινά | τα βλέπω τώρα | και η άδεια μου η καρδιά | έχει κάθε βραδιά | Πρωτομαγιά. | Σ’ αγαπώ και μ’ αρέσει η ζωή | γιατί εσένα αγαπώ | κοντά σου ευτυχία χορταίνω | μακριά σου πεθαίνω | Σ’ αγαπώ γιατί βράδυ πρωί | η δική σου πνοή | με γιομίζει ζωή | και στα κουρασμένα μου χείλη | ξυπνούν πόθοι χίλιοι | Κοντά σου η καρδιά μου | καινούριους σκοπούς τραγούδησε | και η άδεια η ζωή μου | με μια σου ματιά λουλούδισε | Αντίο στεναγμοί | και πίκρες και λυγμοί | για πάντα αντίο, | αγάπησα ξανά | και είν’ όλα φωτεινά | και γαλανά. | Αγάπησα ξανά | και όλα φωτεινά | τα βλέπω τώρα | και η άδεια μου η καρδιά | έχει κάθε βραδιά | Πρωτομαγιά.

14. Καληνύχτα Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Κριμιζάκης | Στίχοι: Πάνος Φαλάρας
Αλλιώς σε φανταζόμουν, | αλλιώς σε φανταζόμουν, | σαν ήλιο σε χαρούμενες αυλές. | Πολύ σε χρειαζόμουν, | πολύ σε χρειαζόμουν, | μα ήσουν μια αγάπη απ’ τις πολλές. | Ήσουν μόνο για μια νύχτα. | Καληνύχτα, | καληνύχτα. | Αλλιώς σε είχα πλάσει, | αλλιώς σε είχα πλάσει, | αλλιώς σε είχα δει απ’ την αρχή. | Δεν ήθελα να χάσει, | δεν ήθελα να χάσει | την άγια σου εικόνα η ψυχή. | Ήσουν μόνο για μια νύχτα. | Καληνύχτα, | καληνύχτα.

15. Καρδούλα μου δε σε μαλώνω Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Αντώνης Στεφανίδης | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Αν σου το λέω σου το λέω | για να περάσει η βραδιά. | Δεν είναι τίποτα σπουδαίο, | νιώθω μονάχα στην καρδιά | κάτι που μοιάζει με μεράκι, | ένα παράπονο μικρό | που δε μ’ αγάπησες λιγάκι | και σ’ αγαπώ τόσο εγώ. | Καρδούλα μου, δε σε μαλώνω | μήτε κακία σου κρατώ, | ένα παράπονο έχω μόνο | και κάθισα να σου το πω, | ένα παράπονο μικρό. | Δεν είναι έρωτας μαχαίρι | αγκάθι είναι τρυφερό, | απλώς μου τρύπησε το χέρι | και λίγο μάτωσε θαρρώ. | Σε συλλογιέμαι, δεν το κρύβω | ήσυχα όπως σου μιλώ | κι από παράπονο πιο λίγο | είν’ το παράπονο αυτό.

16. Για σένανε μπορώ Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Αντώνης Στεφανίδης | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Για σένανε μπορώ να βγω να ζητιανέψω, | κάθε ντροπή ν' αντέξω για σένανε μπορώ | Για σένανε μπορώ να βγω γυμνός στους δρόμους, | αντίθετα στους νόμους και κάθε ιερό | Για σένανε μπορώ τις φλέβες μου να σκίσω, | το αίμα μου ν' αφήσω να τρέξει σαν νερό | Για σένανε μπορώ πατρίδα να προδώσω, | Χριστέ ντρέπομαι τόσο και όμως το μπορώ | Για σένανε μπορώ φονιά να προσκυνήσω, | λεπρό να τον φιλήσω, για σένανε μπορώ | Για σένανε μπορώ στον άδη να κατέβω | και σέρνοντας ν' ανέβω το πιο ψηλό βουνό | Για σένανε μπορώ στ' απόσπασμα να πάω | και να χαμογελάω σαν να 'τανε γιορτή, | ν' αφήσω σαν νερό το αίμα μου να τρέξει, | χωρίς να πω μια λέξη, ούτε όχι, ούτε γιατί | Για σένανε μπορώ τις φλέβες μου να σκίσω, | το αίμα μου ν' αφήσω να τρέξει σαν νερό | Για σένανε μπορώ πατρίδα να προδώσω, | Χριστέ ντρέπομαι τόσο και όμως το μπορώ

17. Μην αργείς Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Αντώνης Στεφανίδης | Στίχοι: Δημήτρης Ιατρόπουλος
Μην αργείς. | Ούτε ώρα πια, ούτε λεπτό, | μην αργείς. | Φεύγα, τρέξε, φτάσε τον καιρό, | μην αργείς. | Πού νά ’βρω άλλο κουράγιο πια ν’ αντέξω; | Θα βγω μες στους δρόμους σαν τρελή να τρέξω. | Μην αργείς. | Μην αργείς. | Στην ψυχή μου πέφτει πανικός, | μην αργείς. | Νιώθω νά ’ρχεται κατακλυσμός, | μην αργείς, | γιατί γύρω μου έχουν όλα σκοτεινιάσει, | η καρδιά μου έχει ραγίσει και θα σπάσει. | Μην αργείς. | Δε με νοιάζει πια για ό,τι κι αν συμβεί, | τι θα πει σωστό, και λάθος τι θα πει. | Περιμένω και διαρκώς παραμιλώ, | δεν κοιμάμαι, ούτε σκέφτομαι, ούτε ζω. | Αν θες κάνε μου μια χάρη στερνή φορά, | να ζήσεις, έλα, μην αργείς. | Μην αργείς. | Στην ψυχή μου πέφτει πανικός, | μην αργείς. | Νιώθω νά ’ρχεται κατακλυσμός, | μην αργείς, | γιατί γύρω μου έχουν όλα σκοτεινιάσει, | η καρδιά μου έχει ραγίσει και θα σπάσει. | Μην αργείς. | Δε με νοιάζει πια για ό,τι κι αν συμβεί, | τι θα πει σωστό, και λάθος τι θα πει. | Περιμένω και διαρκώς παραμιλώ, | δεν κοιμάμαι, ούτε σκέφτομαι, ούτε ζω. | Αν θες, κάνε μου μια χάρη στερνή φορά, | να ζήσεις, έλα, μην αργείς.

18. Αγέρας ήσουν Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Αντώνης Στεφανίδης | Στίχοι: Μάνος Κουφιανάκης
Και να που φεύγεις | Κι έκανα όνειρα πως θα 'μενες μαζί μου. | Πλάι σου πίστευα ν' αλλάξει η ζωή μου. | Και να που φεύγεις! | Και να που φεύγεις | Τρέχεις σαν σύννεφο στον άδειο ουρανό μου | κι ύστερα ανάμνηση θα μείνεις στο μυαλό μου. | Και να που φεύγεις! | Αγέρας ήσουν | Κι είναι ανώφελο για σένα να δακρύσω. | Αγέρας ήσουν | Τρέμουν τα χέρια μου, και πώς να σε κρατήσω; | Και να που φεύγεις | Πάλι θα δέρνομαι στην άγρια μοναξιά μου. | άσκοπα πάλι θα περνώ στη γειτονιά μου. | Και να που φεύγεις | Μα να που φεύγεις | Σβήνει η φιγούρα σου στο δρόμο σαν τη σκόνη | κι ένα πικρό γιατί; τα μάτια μου βουρκώνει. | Και να που φεύγεις! | Αγέρας ήσουν | Κι είναι ανώφελο για σένα να δακρύσω. | Αγέρας ήσουν | Τρέμουν τα χέρια μου, και πώς να σε κρατήσω; | Και να που φεύγεις | Σβήνει η φιγούρα σου στο δρόμο σαν τη σκόνη | κι ένα πικρό γιατί; τα μάτια μου βουρκώνει. | Και να που φεύγεις | Και να που φεύγεις | Και να που φεύγεις

19. Αργεί να ξημερώσει Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Αντώνης Στεφανίδης | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Κι άλλη μια νύχτα τιμωρία | Μόνη στο έρημο το σπίτι | Σαν με στείλανε εξορία | Σε ακατοίκητο πλανήτη | Κι άλλη μια νύχτα δίχως χάδι | Δίχως παλάμη ν' ακουμπήσεις | Να 'ναι γεμάτο το σκοτάδι | Με απειλές και αναμνήσεις | Κι αργεί να ξημερώσει Θεέ μου | Στο σπιτικό του πονεμένου | Αργεί-αργεί | Κι άλλη μια νύχτα η καρδιά μου | Στ'άδειο σπαράζει το κρεβάτι | Κι ο ύπνος παίρνει τα όνειρά μου | Και τα γυρίζει σε εφιάλτη | Κι άλλη μια νύχτα δίχως χάδι | δίχως παλάμη ν’ ακουμπήσεις | Να 'ναι γεμάτο το σκοτάδι | Με απειλές και αναμνήσεις

20. Τα μεσάνυχτα Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Αντώνης Στεφανίδης | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Τα μεσάνυχτα, | όταν σβήνει το φως | από πάνω ο Θεός, | τ’ όνομά σου η σιωπή | με ξυπνά να μου πει, | τα μεσάνυχτα. | Τα μεσάνυχτα, | σαν σουγιάς με τρυπά | το εκκρεμές που χτυπά. | Είμαι άδειο νησί | κι όλα γίνονται εσύ, | τα μεσάνυχτα. | Τα μεσάνυχτα, | είμαι σώμα μισό, | μια κραυγή δίχως ήχο. | Και τους δείχτες μισώ | που αγαπιούνται στον τοίχο. | Τα μεσάνυχτα, | σαν στοιχειά με ξυπνούν | πάλι τα περασμένα. | Φλέβες κι αίμα πεινούν | και φωνάζουν εσένα, | εσένα, εσένα, εσένα, | τα μεσάνυχτα. | Τα μεσάνυχτα, | όταν σβήνει το φως | από πάνω ο Θεός, | αναμνήσεις σωρό, | πάρ’ τες, δεν τις μπορώ, | τα μεσάνυχτα. | Τα μεσάνυχτα, | σαν σουγιάς με τρυπά | το εκκρεμές που χτυπά. | Είμαι άδειο νησί | κι όλα γίνονται εσύ, | τα μεσάνυχτα. | Τα μεσάνυχτα, | το τσιγάρο πικρό | και μου καίει το στόμα. | Δως μου λίγο καιρό, | δως μου μια νύχτα ακόμα. | Τα μεσάνυχτα, | γαληνεύει η γη, | μόνο εγώ δεν κοιμάμαι. | Είμαι όλη πληγή, | αγρυπνώ και θυμάμαι, | θυμάμαι, θυμάμαι, θυμάμαι, | τα μεσάνυχτα.

Ο δεύτερος δίσκος

01. Το παλιό ρολόι Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μάνος Λοΐζος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Το παλιό ρολόι του μικρού σταθμού | στάθηκε στην ώρα του αποχωρισμού. | Είχε βασιλέψει και με φίλαγες | κοίταζες τα τρένα και δεν μίλαγες. | Χάθηκες μέσα στ' απόβραδο | μέσα στη μπόρα, τον καπνό | και τη νυχτιά. | Κι έγινε το Σαββατόβραδο | ένα λουλούδι πεταμένο στη φωτιά. | Στο παλιό μας σπίτι κάθε δειλινό | βγαίνω στο κατώφλι και σε καρτερώ | Και περνούν τα τρένα και σφυρίζουνε | μα τα χελιδόνια δεν γυρίζουνε. | Χάθηκες μέσα στ' απόβραδο | μέσα στη μπόρα, τον καπνό | και τη νυχτιά. | Κι έγινε το Σαββατόβραδο | ένα λουλούδι πεταμένο στη φωτιά.

02. Αυτά τα χέρια Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Δήμος Μούτσης | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Ποια χέρια πήραν, πήραν τα κεριά | Κι ήρθε ξανά, κι ήρθε ξανά το βράδυ | Και δεν μπορεί η παρηγοριά | Να με βρει στο, να με βρει στο σκοτάδι | Αυτά τα χέρια είναι δικά σου | Και τα 'χεις στείλει για να με δικάσουν | Είναι μαχαίρια που 'χουν τ' όνομα σου | Αυτά τα χέρια, τα χέρια τα δικά σου | Ποια χέρια γίναν, γίνανε σπαθιά | Χριστέ και Παναγιά μου | Κι από το στήθος, στήθος μου βαθιά | Θα κόψουν την, θα κόψουν την καρδιά μου | Αυτά τα χέρια είναι δικά σου | Και τα 'χεις στείλει για να με δικάσουν | Είναι μαχαίρια που 'χουν τ' όνομα σου | Αυτά τα χέρια, τα χέρια τα δικά σου

03. Πες πως μ' αντάμωσες Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Διώξε με, λοιπόν, μην κάνεις πίσω | Σε παρακαλώ μη λυπηθείς | Ήτανε γραφτό να σ' αγαπήσω | Ήτανε γραφτό να μ' αρνηθείς | Πες πως μ' αντάμωσες μια νύχτα σ' ένα όνειρο | Πες πως με ξέχασες σαν ήρθε το πρωί | Και μη σκεφτείς ότι για με δεν ήσουν όνειρο | Και μη νοιαστείς τι θ' απογίνω στη ζωή | Άσε με λοιπόν να σε σκεπάσω | Κάνει απόψε τόση παγωνιά | Και τα μάτια κλείσε να περάσω | σαν σκιά στη μαύρη λησμονιά

04. Αγάπη μου Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης | Στίχοι: Γιάννης Θεοδωράκης
Αστέρι μου, φεγγάρι μου, της άνοιξης κλωνάρι μου | κοντά σου θά 'ρθω πάλι, κοντά σου θά 'ρθω μιαν αυγή | για να σου πάρω ένα φιλί και να με πάρεις πάλι. | Αγάπη μου, αγάπη μου, η νύχτα θα μας πάρει, | τ' άστρα κι ο ουρανός, το κρύο το φεγγάρι. | Θα σ' αγαπώ, θα ζω μες στο τραγούδι | θα μ' αγαπάς, θα ζεις με τα πουλιά | θα σ' αγαπώ, θα γίνουμε τραγούδι | θα μ' αγαπάς, θα γίνουμε πουλιά. | Ο ποταμός είναι ρηχός | κι ο ωκεανός είναι μικρός | να πάρουν τον καημό μου. | Να διώξουνε τα μάτια σου | να πνίξουνε τους όρκους σου | από το λογισμό μου.

05. Είσαι ποτάμι Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Μιχάλης Μπουρμπούλης
Είσαι ποτάμι, μια θάλασσα είμαι | και πάντα κυλάμε μαζί | κι αν με ρωτήσουν, θα πω πως κοντά σου | αξίζει κανένας να ζει. | Αγάπη της καρδιάς μου δακρυσμένη | παράπονο τ' αγέρα στα νησιά | τη νύχτα σαν ανοίγει η αγκαλιά σου | στην έρημο ανοίγει εκκλησιά. | Αγάπη της καρδιάς μου δακρυσμένη | παράπονο τ' αγέρα στα νησιά... | Είσαι ποτάμι, μια θάλασσα είμαι | και πάντα κυλάμε μαζί | κι αν με ρωτήσουν, θα πω πως κοντά σου | αξίζει κανένας να ζει. | Αγάπη της καρδιάς μου δακρυσμένη | ο κόσμος κι αν μου βάζει τα καρφιά | στο κρύο με ζεσταίνεις σαν τη μέρα | μου διώχνεις κάθε μαύρη συννεφιά. | Αγάπη της καρδιάς μου δακρυσμένη | μου διώχνεις κάθε μαύρη συννεφιά... | Είσαι ποτάμι, μια θάλασσα είμαι | και πάντα κυλάμε μαζί | κι αν με ρωτήσουν, θα πω πως κοντά σου | αξίζει κανένας να ζει.

06. Σ' αγαπώ Τραγούδι: Μαρινέλλα & Αντώνης Καλογιάννης
Μουσική: Μάριος Τόκας | Στίχοι: Σαράντης Αλιβιζάτος
Σε λίγο ξημερώνει μα κοιμήσου εσύ | μεθάει η αγάπη, αγάπη μου, σαν το παλιό κρασί, | το πιο ζεστό τραγούδι η ανάσα σου | κι αυτή η τρικυμία μέσα στα μάτια σου. | Σ' αγαπώ | σαν το γέλιο του Μάη, σ' αγαπώ | σ' αγαπώ | σαν παλιά αμαρτία σε θέλω. | Σε λίγο ξημερώνει μα κοιμήσου εσύ | μεθάει η αγάπη, αγάπη μου, σαν το παλιό κρασί, | στους δρόμους του κορμιού σου που ξενύχτησα | στους δρόμους του κορμιού σου που ξεψύχησα.

07. Καμιά φορά Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Μιχάλης Μπουρμπούλης
Καμιά φορά | λέω ν΄ αλλάξω ουρανό | μα δεν υπάρχουν δρόμοι | κι άλλη φορά | σκέφτομαι πόσο σ΄ αγαπώ | και σου ζητώ συγγνώμη | Τώρα δεν είμαστε παιδιά | Να ‘χουμε φως μες στην καρδιά | να μας σκεπάζει | μα σ΄αγαπώ σου το ΄χω πει | κι η αγάπη σου σαν Κυριακή | με ξεκουράζει | Καμιά φορά | λέω ν΄ αλλάξω ουρανό | μα δεν υπάρχουν δρόμοι | κι άλλη φορά | σκέφτομαι πόσο σ΄ αγαπώ | και σου ζητώ συγγνώμη | Βλέπεις πως άλλαξε ο καιρός | Και ‘γινε ο κόσμος βροχερός | όλο χαλάζι | μα σ΄αγαπώ σου το ΄χω πει | κι αν όλα μοιάζουν φυλακή | δε με πειράζει

08. Για σένα τον άγνωστο Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Μιχάλης Μπουρμπούλης
Θα πάρω τ' άστρα αγκαλιά | κι όπως τα έρημα πουλιά | θα ταξιδέψω... | Θα πάω όπου φτάνει ο νους | μες στους φτωχούς και ταπεινούς | να σε γυρέψω... | Θα ψάξω για σένα τον άγνωστο. | Για σένα τον άγνωστο | και τον αγαπημένο... | Αφόρητη έγινε η ζωή | από το βράδυ ως το πρωί. | Θέλω ν' αλλάξω... | Θ' ανάψω απόψε μια φωτιά | να κάψω όλα τα παλιά | και θα σε ψάξω... | Θα ψάξω για σένα τον άγνωστο. | Για σένα τον άγνωστο | και τον αγαπημένο...

09. Μου 'χες τάξει, Άννα Τραγούδι: Μαρινέλλα & Αντώνης Καλογιάννης
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Ξενοφώντας Φιλέρης
Μου 'χες τάξει, Άννα, πως θα ’ρθείς | πάλι στο Αιγαίο να με βρεις. | Μα εσύ δεν ήρθες και κρατώ | το μικρό χτενάκι και απορώ. | Κι όμως, Άννα, θέλω να σου πω | πως εγώ δεν ξεχνώ, δεν ξεχνώ, δεν ξεχνώ, | δεν ξεχνώ. | Μου 'χες τάξει τότε πως θα ’ρθείς | να με βρεις. | Η καρδιά μου φύλλο-φύλλο | ματωμένη τριανταφυλλιά. | Στο Αιγαίο και στον ήλιο | Θε μου, πόση νιώθω μοναξιά. | Στο Αιγαίο τόση μοναξιά, | με πληγώνει, Άννα, στην καρδιά. | Δεν ξανάρθε πλοίο στο νησί | ούτε το μαντήλι σου κι εσύ. | Κι όμως, Άννα, θέλω να σου πω | πως εγώ δεν ξεχνώ, δεν ξεχνώ, δεν ξεχνώ, | δεν ξεχνώ. | Μου 'χες τάξει τότε πως θα ’ρθείς | να με βρεις. | Η καρδιά μου φύλλο-φύλλο | ματωμένη τριανταφυλλιά. | Στο Αιγαίο και στον ήλιο | Θε μου, πόση νιώθω μοναξιά. | Μου 'χες τάξει, Άννα, πως θα ’ρθείς.

10. Η αγάπη μας Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Νίκος Βρεττός
Πόσο μικρή μου φαίνεται η θάλασσα | όταν μετράω την αγάπη σου, | κι όταν μέσα στα μάτια σου βυθίζομαι | πόσο ρηχά μου φαίνονται τα πέλαγα. | Η αγάπη μας είναι λίγο πιο μικρή απ' το σύμπαν | γιατί πρέπει να χωράει κάπου, | η αγάπη μας, η αγάπη μας. | Πόσο μικρή μου φαίνεται η έρημος | όταν μετρώ την απουσία σου, | κι όταν με το χαμόγελο ξανάρχεσαι | πόσο μικρά μου φαίνονται τα βάσανα.

11. Αν σ' αγαπούσα πιο λίγο Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Νίκος Βρεττός
Σ' αγαπώ-τόσο πολύ | Που δεν αγγίζω δεν πατώ | Στη γη στο χώμα | Σ' αγαπώ-τόσο πολύ | Όσο πολύ είναι τ'ουρανού | Το μπλε το χρώμα | Αν σ' αγαπούσα πιο λίγο | Θα 'μουν κι εγώ | Σαν τα χιλιάδες τίποτα του κόσμου | Μέσα στην έρημο | Ανώφελη σταγόνα | Αν σ' αγαπούσα πιο λίγο | Θα 'μουν μια ασήμαντη στιγμή | Του εικοστού αιώνα | Σ' αγαπώ-τόσο πολύ | Που δεν μιλώ μα τραγουδώ | Την κάθε λέξη | Σ' αγαπώ-τόσο πολύ | Λες κι ο Θεός μόνο γι' αυτό | Μ' έχει διαλέξει

12. Μπορεί Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Μπορεί | Όλα μια μέρα να τελειώσουν | Μπορεί | Να φτάσουμε στον χωρισμό | Μπορεί | Τα χείλη σου να με προδώσουν | Μα δεν μπορεί | Να πάψω εγώ να σ'αγαπώ | Μπορεί | Ν' αλλάξει γνώμη η καρδιά σου | Μπορεί | Ποτέ να μη σε ξαναδώ | Μπορεί | Να μην υπάρχω στα όνειρά σου | Μα δεν μπορεί | Να πάψω εγώ να σ' αγαπώ

13. Όταν λες σ' αγαπώ Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μάριος Τόκας | Στίχοι: Σαράντης Αλιβιζάτος
Αν γεννήθηκες για να'ρθεις να με βρεις | Αν γεννήθηκα για να σε περιμένω | Να μου μάθεις το τραγούδι της ζωής | Στόμα, στόμα μου γλυκό να σε φιλώ | Δεν σε χορταίνω | Όταν λες σ'αγαπώ | Η φωνή σου είναι χάδι ερωτικό | Όταν λες σ'αγαπώ | Το κορμί μου σκεπάζει κύμα ζεστό | Όταν λες σ'αγαπώ | τη ζωή μου σου δίνω | και σε κρατώ | είσαι μια στάλα φως | σ΄έναν κόσμο που ξέχασε να τραγουδάει | σ'αγαπώ | Τα μεσάνυχτα θα λειώνω σαν κερί | Με φωτιά απ' το φιλί σου τ' αναμμένο | Τι κι αν έρθει το ξημέρωμα νωρίς | Στόμα, στόμα μου γλυκό να σε φιλώ | Δεν σε χορταίνω

14. Είσαι παντού και πουθενά Τραγούδι: Μαρινέλλα & Κώστας Χατζής
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Ρόνη Σοφού
'Έρημος δρόμος ξεκινά | στου χωρισμού την άκρη | ξέρω πως δεν θα 'ρθεις ξανά | μα δεν κυλά το δάκρυ. | Ξέρω πως δεν θα 'ρθεις ξανά | άλλη φορά δεν θα σε δω | όμως για μένα είσ' εδώ | είσαι παντού και πουθενά. | 'Όσο η καρδιά σου κι' αν ξεχνά | εγώ πεθαίνω ακόμα | εγώ θα ζω στα σκοτεινά | χωρίς ψυχή και σώμα. | Είσ' ένα αγκάθι στην καρδιά | και μια σταγόνα αίμα | μια πίκρα μέσα στη βραδιά | μι' αλήθεια κι' ένα ψέμα. | Τα βήματα σου ζωντανά | στο χώμα το βρεγμένο | ξέρω πως δεν θα ‘ρθείς ξανά | μα εγώ σε περιμένω.

15. Δεν πεθαίνεις Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιάννης Αξιώτης & Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Σε κουβαλώ | μέσα στο σπίτι που η φωνή σου έχει μείνει, | κι όταν η πόρτα μου πίσω απ’ τον κόσμο κλείνει | σε στήνω απέναντι και σε πυροβολώ. | Μα δεν πεθαίνεις, δεν πεθαίνεις, | κι αν σε στήσουνε σε χίλια αποσπάσματα. | Ναι, δεν πεθαίνεις, δεν πεθαίνεις, | είναι αθάνατες οι τύψεις και τα οράματα. | Σε κουβαλώ | και σε πηγαίνω όπου με σέρνουνε οι δρόμοι, | κι όταν τις νύχτες μένουμε οι δυο μας μόνοι | σε στήνω απέναντι και σε γλυκοφιλώ. | Μα δεν μ’ αγγίζεις, δεν μ’ αγγίζεις, | δεν με φιλάς, κι αν σε παρακαλώ με κλάματα. | Ναι, δεν μ’ αγγίζεις, δεν μ’ αγγίζεις, | δεν έχουν δάχτυλα οι μνήμες και τα οράματα. | Σε κουβαλώ, | σε νιώθω δίπλα να ανασαίνεις, έρωτά μου, | πιο ζωντανός απ' όταν ήσουνα κοντά μου. | Σε κουβαλώ, σε κουβαλώ, σε κουβαλώ.

16. Τίποτα δεν έχει μείνει Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Λάκης Τεάζης
Για κοίτα πόσο μόνοι μας θα μείνουμε κι απόψε, | αγάλματα η πόλη μας εγέμισε πολλά. | Μα φίλησε τα χείλη μου κι ένα κουράγιο κόψε, | ποτάμι η αγάπη μας στο πέλαγο κυλά. | Τίποτα, δεν έχει μείνει τίποτα. | Οι δρόμοι κουραστήκανε, γεράσανε τα πάρκα. | Αγάπη μου, όλα είναι ύποπτα, | τίποτα δεν έχει μείνει, τίποτα. | Για κοίτα πόσο ψεύτικα γελάνε μες στους δρόμους, | μικραίνουνε τα σώματα από τις διαδρομές. | Μα κράτησε τα χέρια μου, φτερά βάλ’ τα στους ώμους, | εμείς θα ταξιδεύουμε, αγάπη μου, στο χτες.

17. Ιθάκη Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Το σώμα που αγγίζεις απόψε με πάθος | το πήρανε κι άλλες αγάπες πολλές | σε λάθος ταξίδια σε έρωτες λάθος, | σαν τον Οδυσσέα πλανήθηκε, δες. | Τώρα βρήκε Ιθάκη, βρήκε πάτρια νερά, | τώρα αυτό το σώμα αγαπά πρώτη φορά. | Το σώμα που αγγίζεις σφιχτά κράτησέ το, | καρδιά μου στα χέρια σου μόνο χωρά. | Μου λέγαν για αγάπη και γέλαγα ηλίθια, | σαγήνη κι ιδρώτας η κάθε βραδιά. | Το σώμα είχε λάσπη και δέντρα στα στήθια | και έπλασε μέσα απ' τη λάσπη καρδιά. | Τώρα βρήκε Ιθάκη, βρήκε πάτρια νερά, | τώρα αυτό το σώμα αγαπά πρώτη φορά. | Το σώμα που αγγίζεις σφιχτά κράτησέ το, | καρδιά μου στα χέρια σου μόνο χωρά.

18. Τώρα ζω Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Γιάννης Τζουανόπουλος
Εσύ που ήρθες ξαφνικά μες στη ζωή μου | Δεν θέλω τ' όνομά σου να μου πεις | Θα σε βαφτίσω εγώ με την αναπνοή μου | Μαζί σου για να ζω όσο θα ζεις. | Δεν θέλω τ' όνομά σου να μου πεις | Θα σε βαφτίσω εγώ με την αναπνοή μου | Μαζί σου για να ζω όσο θα ζεις | Δεν θέλω τ' όνομά σου να μου πεις. | Θα σε πω Ζωή, κάθε στιγμή να σ' ανασαίνω | Θα σε πω Φιλί, ποτέ μου να μη σε χορταίνω | Θα σε πω Πηγή, κάθε στιγμή να ξεδιψάω | Θα σε πω και Γη, να 'σαι παντού όπου κι αν πάω | Θα σε πω Ζωή, θα σε πω Φιλί | Θα σε πω Πηγή, θα σε πω Ζωή. | Εσύ μου πήρες ξαφνικά όλο το είναι | Και έμαθα απόψε ν' αγαπώ | Δεν θα ρωτήσω πώς σε λένε, μόνο μείνε | Δεν έζησα πριν από σένα, τώρα ζω. | Δεν θέλω τ' όνομά σου να μου πεις | Θα σε βαφτίσω εγώ με την αναπνοή μου | Μαζί σου για να ζω όσο θα ζεις | Δεν θέλω τ' όνομά σου να μου πεις. | Θα σε πω Ζωή, κάθε στιγμή να σ' ανασαίνω | Θα σε πω Φιλί, ποτέ μου να μη σε χορταίνω | Θα σε πω Πηγή, κάθε στιγμή να ξεδιψάω | Θα σε πω και Γη, να 'σαι παντού όπου κι αν πάω | Θα σε πω Ζωή, θα σε πω Φιλί | Θα σε πω Πηγή, θα σε πω Ζωή.

19. Τηλεφωνώ Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Τάκης Μπουγάς | Στίχοι: Κώστας Άλλος
Τηλεφωνώ, σε κάτι φίλους μου παλιούς | που μοιραστήκαμε μαζί στιγμές ωραίες. | Τηλεφωνώ, σε κάποιους άγνωστους γνωστούς | που μας χωρίζουνε συνθήματα κι ιδέες. | Τηλεφωνώ, σε ξεχασμένους αριθμούς | που ανακαλύπτω στη μικρή παλιά ατζέντα. | Τηλεφωνώ, σε κάποιες γνώριμες φωνές | να συνεχίσω την κομμένη μας κουβέντα. | Χτύπησα εφτά μηδενικά | στη συσκευή της αγωνίας, | βγαίνει ο θυρωρός της παγωνιάς | το κλεφτρόνι της γωνίας, | Θρύψαλα, γιαλιά, συναγερμός, | ο ταξιτζής που κάνει βάρδια | να ο φοβισμένος εραστής | με τα βιαστικά του χάδια. | Σε ξενοδοχεία κεντρικά | μια θλίψη τοξικομανίας | κι όλα σ' ένα σχήμα ερημιάς | και βουβής μονοτονίας. | Τηλεφωνώ, αναζητώντας μια γραμμή | που θα με φέρει στο γνωστό ξανά κανάλι. | Τηλεφωνώ, για να αισθάνομαι ασφαλής | μέσα στην ανασφάλειά μου την μεγάλη. | Τηλεφωνώ, σ' έναν απρόσωπο καιρό | που έχει όνομα, τηλέφωνο και φίρμα. | Τηλεφωνώ, και διοχετεύω τη ζωή | σ' ένα μονόλογο βραχνό μέσα απ' το σύρμα. | Χτύπησα εφτά μηδενικά | στη συσκευή της αγωνίας, | βγαίνει ο θυρωρός της παγωνιάς | το κλεφτρόνι της γωνίας, | Θρύψαλα, γυαλιά, συναγερμός, | ο ταξιτζής που κάνει βάρδια | να ο φοβισμένος εραστής | με τα βιαστικά του χάδια. | Σε ξενοδοχεία κεντρικά | μια θλίψη τοξικομανίας | κι όλα σ' ένα σχήμα ερημιάς | και βουβής μονοτονίας.

20. Ψεύτικη απάντηση ενός απογεύματος Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Τάκης Μπουγάς | Στίχοι: Κώστας Άλλος
Στόμα, ποιο στόμα έχεις φιλήσει. | Στόμα, του έρωτα μου γίνε λύση. | Στόμα, που μαύρο σ' έχουν χρωματίσει. | Στόμα, ποιο στόμα έχεις φιλήσει. | Στόμα, του έρωτα μου γίνε λύση. | Στόμα που σ' έχουν χρησιμοποιήσει. | Ψέματα λες, ψέματα λες, | ψέματα λες μ' αυτό το στόμα. | Σώμα, ποιο σώμα έχεις γεννήσει. | Σώμα, στης εμπειρίας το μεθύσι. | Σώμα, ποιες νύχτες έχεις καθρεφτίσει. | Σώμα, ποιο σώμα έχεις γεννήσει. | Σώμα, στης εμπειρίας το μεθύσι. | Σώμα, που σ' έχουν χρησιμοποιήσει. | Ψέματα λες, ψέματα λες, | ψέματα λες μ' αυτό το σώμα. | Χρώμα, ποιο χρώμα έχεις αφήσει. | Χρώμα, τα σύμβολα σου έχουν σβήσει. | Χρώμα, ποιος να συνειδητοποιήσει. | Χρώμα, ποιο χρώμα έχεις αφήσει. | Χρώμα, τα σύμβολα σου έχουν σβήσει. | Χρώμα, που σ' έχουν χρησιμοποιήσει. | Ψέματα λες, ψέματα λες, | ψέματα λες μ' αυτό το χρώμα.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης