Κυριακή, 7 Ιουνίου 2015

Τα μεγάλα τραγούδια (1967-1976)





















Ο πρώτος δίσκος

01. Σταλιά, σταλιά Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Διονύσης Τζεφρώνης
Αγόρι μου, στολίδι μου, | σαν γέρνεις και μ' αγγίζεις | πιο πέρα κι απ' τα πέρατα | του κόσμου μ' αρμενίζεις. | Σταλιά, σταλιά κι αχόρταγα | τα πίνω τα φιλιά σου, | κουρνιάζω σαν αδύνατο | πουλί στην αγκαλιά σου. | Ματιά, ματιά, τα μάτια σου | αγάπη με χορταίνουν, | τη μέρα με πεθαίνουνε, | τη νύχτα μ' ανασταίνουν. | Άσε να μπω στα χείλη σου | τη δίψα μου να σβήσω | και την καρδιά σου, αγόρι μου, | δροσιά να την ποτίσω.

02. Άνοιξε πέτρα Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Άνοιξε πέτρα να κλειστώ | ήλιος να μη, ήλιος να μη με βλέπει | αντί για νύφη πρέπει | πρέπει στα μαύρα να ντυθώ | Άνοιξε πέτρα για να μπω | χάνω τον άντρα που αγαπώ | Νύχτα κατέβα απ' τα βουνά | νύχτα μαυροφορούσα | ο άντρας που αγαπούσα | τώρα για άλληνε πονά | Νύχτα κατέβα απ' τα βουνά | μέρα να μη με δει ξανά | Μπάτε κορίτσια στο χορό | κι αφήστε με μονάχη | κόπηκα σαν το στάχυ | και τώρα τρέμω σαν φτερό | Μπάτε κορίτσια στο χορό | έχασα αυτόν που καρτερώ

03. Απόψε σε θέλω Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Απόψε σε θέλω, σε θέλω ξανά | μα εσύ πουθενά εδώ γύρω | απόψε σε θέλω, σε θέλω πολύ | να γίνεις χαλί και να γείρω | Πικρό είναι το στόμα, τσιγάρα σωρό | και δεν το μπορώ να ησυχάσω | νεκρό είναι το σώμα κι εσύ πουθενά | να κάνω έτσι να, να σε πιάσω | Σε πρόσμενα πάλι, μα τι ωφελεί | πετάς σαν πουλί μακριά μου | σε ήθελα πάλι μα αντί για φιλί | κομμένο γυαλί στην καρδιά μου

04. Οι άντρες δεν κλαίνε Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Να μ' αγαπήσεις είν' αργά | και γνώμη να σου αλλάξω | τρέξε να βρεις τη μοίρα σου | κι εγώ καιρό να κλάψω | Στο καλό καημέ μου πικρέ | κι αγαπημένε | και μην κλάψεις για μένα ποτέ | οι άντρες δεν κλαίνε δεν κλαίνε | Κόψε τη σάπια την κλωστή | που χρόνια μας ενώνει | και πλάι σου και μοναχή | ήμουνα πάντα μόνη | Στο καλό καημέ μου πικρέ | κι αγαπημένε | και μην κλάψεις για μένα ποτέ | οι άντρες δεν κλαίνε δεν κλαίνε

05. Πάλι θα κλάψω Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Νάκης Πετρίδης | Στίχοι: Σέβη Τηλιακού
Μη χαμηλώνεις τα μάτια σου στο χώμα | γλυκιά μου αγάπη συγγνώμη μη ζητάς | κι αν η δική μου καρδιά πονά | θα τη γιατρέψω ξανά | Πάλι θα κλάψω πάλι θα γελάσω | τι κι αν εσύ χαθείς | νύχτες πικρές το ξέρω θα περάσω | ώσπου να ξεχαστείς | Μη με κοιτάζεις με μάτια βουρκωμένα | με μια αγάπη δεν τελειώνει μια ζωή | από το κλάμα θα βγει μια χαρά | σαν το καινούργιο πρωί | Πάλι θα κλάψω πάλι θα γελάσω | τι κι αν εσύ χαθείς | νύχτες πικρές το ξέρω θα περάσω | ώσπου να ξεχαστείς

06. Πίσω από τις καλαμιές Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Πίσω από τις καλαμιές | ήρθες στον ύπνο μου εχτές | και με φιλούσες στα μαλλιά | και ξαναζούσα τα παλιά. | Να ΄ταν ο πόνος μια ματιά | το δάκρυ μια σταλαματιά | να ΄ταν φτερό ο χωρισμός | να τονε πάρει ο ποταμός. | Θα ΄ταν αλήθεια κι οι στιγμές | πίσω από τις καλαμιές. | Πίσω από τις καλαμιές | σ' άνοιξα χέρια κι αγκαλιές, | κι ήσουν δικός μου ως το πρωί | αλλά με ξύπνησ’ η ζωή.

07. Ποιος είν' αυτός Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Πυθαγόρας
Ποιος είν' αυτός ο αψηλός | ποιος είν' αυτός ο τύπος | φίλος σου είναι ή γνωστός | η το παιδί σου μήπως | Είναι τ' αγόρι μου είναι ο τύπος μου | είναι ο άνθρωπος που αγαπώ | είναι το δάκρυ μου είναι η αγάπη μου | είναι ένα όνειρο μελαχρινό | Ποιος είναι αυτός που σου μιλά | με τη ριγέ γραβάτα | άσε τα λόγια τα πολλά | και μίλα μου σταράτα | Άλλαξες χρώμα στο μαλλί | και στα μπουζούκια τρέχεις | κι ο άνθρωπος με το γυαλί | ποιος είναι τι τον έχεις

08. Τι να φταίει Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Δημήτρης Χριστοδούλου
Είμαστε σαν δυο καράβια | που ξεκίνησαν | και στο πρώτο τους ταξίδι | τα νερά τα τύλιξαν. | Τι να φταίει, τι να φταίει | που δεν πήγαμε μπροστά, | δεν μετρήσαμε το κύμα | και τον άνεμο σωστά. | Στα ρηχά, μικρή μου αγάπη | ναυαγήσαμε, | μακριά ήταν να πάμε | μα δεν ξεκινήσαμε.

09. Ζωγραφισμένα στο χαρτί Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Ζωγραφισμένα στο χαρτί | τα λόγια σου κρατάω, | ζωγραφισμένα στην καρδιά | τα μάτια π' αγαπάω. | Στην καρδιά μου έχει ανθίσει | το λουλούδι μου, | έλα, νύχτα, για ν' ακούσεις | το τραγούδι μου, | Ζωγραφισμένα στο χαρτί | παράπονα θα στείλω | και της αγάπης τον καημό | σε κεντημένο φύλλο.

10. Τη βραδιά μου απόψε Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Τη βραδιά μου απόψε μη μου τη χαλάς, | μάθε και λιγάκι να χαμογελάς | κάνε λίγο κέφι, πιες ένα κρασί, | χόρεψε κι εσύ. | Τη βραδιά μου απόψε μη μου τη χαλάς. | Γιατί πεισματώνεις και δε μου μιλάς; | Άσε με λιγάκι κι εγώ να χαρώ | κι έμπα στο χορό. | Τη βραδιά μου απόψε μη μου τη χαλάς, | μάθε και λιγάκι να χαμογελάς | τις παρατηρήσεις και τις συμβουλές | αύριο μου τις λες. | Τη βραδιά μου απόψε μη μου τη χαλάς. | Ούτε μ' αγκαλιάζεις ούτε με φιλάς. | Άσε πια το ύφος σου το σοβαρό | κι έμπα στο χορό.

11. Η άστατη Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Πυθαγόρας
Αυτός που με χαιρέτησε | κι αυτός που μου γελάει | ήταν παλιός συμμαθητής, | ωραίος και ειλικρινής. | Τα ήπιαμε, τα είπαμε | και την αυγούλα πάει. | Πως είμαι άστατη μου λες, | μα να φοβάσαι τις σεμνές | κι αν πίνω κι αν ζαλίζομαι | εσένα συλλογίζομαι. | Έλα λοιπόν να γύρουμε | κι η ζήλια μη σε τρώει | και με φιλιά θα σου το πω | πως μόνο εσένα αγαπώ. | Μα να που παρασύρουμαι | και δεν κοιτώ ρολόι. | Πως είμαι άστατη μου λες, | μα να φοβάσαι τις σεμνές | κι αν πίνω κι αν ζαλίζομαι | εσένα συλλογίζομαι.

12. Δωσ’ μου τ’ αθάνατο νερό Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος

13. Με πνίγει τούτη η σιωπή Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Κώστας Κωτούλας
Πικρό το βράδυ σκυθρωπό | αργεί να ξημερώσει | στο σπίτι μέσα το κλειστό | ερημιά έχει φυτρώσει | Με πνίγει τούτη η σιωπή | τούτη η στενοχώρια | στο δρόμο να 'χουνε γιορτή | κι εμείς να ζούμε χώρια | Αυτό το βράδυ δεν μπορώ | γωνιά να βρω ν' αράξω | στο δρόμο τον ερημικό | να βγω και να φωνάξω | Με πνίγει τούτη η σιωπή | τούτη η στενοχώρια | στο δρόμο να 'χουνε γιορτή | κι εμείς να ζούμε χώρια

14. Κατηγορώ Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Γιάννης Πολίτης
Μισώ τα μάτια μου | που σ' αντικρίσανε | Μισώ τα χείλια μου | που σε φιλήσανε | Κι είναι το μίσος μου ακόμα πιο φαρμάκι | για την καρδιά μου που’ χεις κάνει παιγνιδάκι | Κατηγορώ, κατηγορώ, κατηγορώ | τον εαυτό μου πρώτα κι ύστερα εσένα | Κατηγορώ που δεν μπορώ τόσο καιρό | να βρω μια λύση, μια κάποια λύση | Και να τα σπάσω τα δεσμά μου ένα, ένα | για να γλιτώσω από σένα | Μισώ τα χέρια μου | που σ' αγκαλιάσανε | Μισώ τα όνειρα | που με γελάσανε | Μισώ τα πάντα την ψυχή μου και το σώμα | γιατί ανήκουν δυστυχώς σε σένα ακόμα

15. Άφησα πόρτες ανοιχτές Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Τάσος Οικονόμου
Καλώς να ’ρθεις σου είχα πει | μια μέρα μεσημέρι | κι άφησα πόρτες ανοιχτές. | Μεμιάς σου έσβησα το χτες | και σου ’σφιξα το χέρι. | Βρήκες ακόμα μια πληγή | χωρίς να έχει κλείσει. | Με μία σου απλοχεριά | έδωσες κι άλλη μαχαιριά | σ’ αυτήν που 'χες ανοίξει. | Καλώς να ’ρθεις σου είχα πει | και ας με είχες πληγώσει. | Γέμισες μια καρδιά καημό | και φτάσαμε στο χωρισμό | γιατί δεν μ’ είχες νιώσει. | Βρήκες ακόμα μια πληγή | χωρίς να έχει κλείσει. | Με μία σου απλοχεριά | έδωσες κι άλλη μαχαιριά | σ’ αυτήν που 'χες ανοίξει.

16. Τα νυχτοπερπατήματά σου Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Τάσος Οικονόμου
Μια και καλή πάρ'το χαμπάρι | πως το κουμάντο τό'χω εγώ | σού'χω στενέψει το ζωνάρι | κι έπαψα να σε κυνηγώ | Τα νυχτοπερπατήματά σου | θα τα πληρώσεις ακριβά | Τα νυχτοπερπατήματά σου | Τέλος | τέλος στα μάτια τα στραβά | Λίγο κι ακόμα θα πιστέψεις | τι πάει να πει κακός μπελάς | να δούμε αν θα μπερμπαντέψεις | κι αν τα χατήρια μου χαλάς

17. Κρίμα το μπόι σου Τραγούδι: Μαρινέλλα & Μάριος
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Σέβη Τηλιακού
Κρίμα τα νιάτα κι η τσαχπινιά | κρίμα το μπόι σου καλέ | άντρας δυο μέτρα, σαν το κουκλί | να ζητιανεύεις το φιλί | Μια γυναίκα σε φέρνει βόλτα | και σ' έχει κάνει να κλαις | Κάνε πέρα, γυναίκες θα βρεις | να σ' αγαπήσουν πολλές | Μια γυναίκα σε φέρνει βόλτα | και δε σου ρίχνει ματιά | και γελάνε μαζί σου όλοι | οι άντρες στη γειτονιά | Κράτα μια στάλα εγωισμό | Μυαλό δε σου 'μεινε καλέ | Κι αν δε σε θέλει, κάνε στροφή | κι ο κόσμος πια δε θα χαθεί

18. 23 Απρίληδες Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Νάκης Πετρίδης | Στίχοι: Σέβη Τηλιακού
Ήρθες στην γειτονιά μας | κι ήτανε μεσημέρι | Κι ήσουνα μαυρισμένος | από το καλοκαίρι | Σγουρό μαλλί | στο μέτωπο ριγμένο | στα χείλη | το τσιγάρο αναμμένο | Κι 23 Απρίληδες | τη νιότη σου βαραίνουν | των κοριτσιών τα όνειρα | στα μάτια σου πεθαίνουν | Να γίνω φως του ήλιου | να πέσω στα μαλλιά σου | μ' ένα φιλί ν΄αγγίξω | τα χείλη τα ζεστά σου | Μες στο πλατύ | τ' αντρίκειο σου το χέρι | σαν της Λαμπρής | να λιώσω τ' αγιοκέρι

19. Κι εγώ δε μίλησα Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Νάκης Πετρίδης | Στίχοι: Σέβη Τηλιακού
Ήταν βραδάκι | και το χώμα μύριζε βροχή | και το φεγγάρι είχε χυθεί | να μας σκεπάσει | Είπες θα φύγω | κι αν τώρα νοιώσεις παγωνιά | προτού χαθώ απ' τη γωνιά | θά 'χεις ξεχάσει | Κι εγώ δεν μίλησα | μόνο σε φίλησα | βουβά | Κι όλα τελειώσανε | μα δε στεγνώσανε | τα δάκρυά μου από 'κείνη τη βραδιά | Ήταν βραδάκι | κι από το δάκρυ γέρναν τα κλαριά | κι εσύ στον δρόμο μια σκιά | και με κοιτούσες | Είπες θα φύγω | το τέλος έφτασε πικρό | μα θα θυμάμαι τον καιρό που μ' αγαπούσες

20. Όταν σημάνει εσπερινός Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Νάκης Πετρίδης | Στίχοι: Νίκος Πετρίδης
Όταν σημάνει εσπερινός | Σαββατοβραδινός | Κορδέλα δένω στα μαλλιά | για να σε καρτερώ | Πάει καιρός | Πόσος πια δεν θυμάμαι | που σε κρατάει η πικρή ξενιτειά | Πάει καιρός | που τις νύχτες κοιμάμαι | Μονάχη μου δίχως ζεστή αγκαλιά | Και στ' αψηλό καμπαναριό | Σαββατοβραδινό | Σκαλώνει ο πόνος σαν πουλί | Δεν έχεις γυρισμό

Ο δεύτερος δίσκος

01. Πυρετός Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Στη ζωή μου καθεμία | καθεμία γνωριμία | μια καινούργια τρικυμία, | ένας άλλος πυρετός. | Κάθε νέα γνωριμία | όνειρα με συντομία, | μια ελπίδα καθεμία | κι ένας πόνος δυνατός. | Κι αν εσύ δεν είσαι απ' αυτές | κι αν εσύ δε φταις, | τι πρέπει να γίνει; | Όταν πάρουν όλα φωτιά | τα κάψει η ψευτιά, | τι θέλεις να μείνει; | Στη ζωή μου καθεμία | καθεμία γνωριμία | μια καινούργια τρικυμία, | ένας άλλος πυρετός. | Στη ζωή μου καθεμία | καθεμία γνωριμία | μια γλυκιά λιποθυμία, | μια παγίδα του καημού. | Κάθε νέα γνωριμία | όνειρα με συντομία | κι ένα βήμα καθεμία | προς τα χείλη του γκρεμού.

02. Κοίτα με στα μάτια Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Όταν σε κοιτώ στα μάτια | δεν μπορείς να μου κρυφτείς | Κάτι σ' έκανε να κλάψεις | και να πικραθείς | Για κοίτα με στα μάτια λοιπόν | κι εξηγήσου | Που είναι το ζεστό το γλυκό | το φιλί σου | Δεν είχες μυστικά από μένα θυμήσου | Για κοίτα με στα μάτια λοιπόν | Όταν σε κοιτώ στα μάτια | μη τα ρίχνεις χαμηλά | Βάζω μέσα στο μυαλό μου | πράγματα τρελά | Για κοίτα με στα μάτια λοιπόν | κι εξηγήσου | Που είναι το ζεστό το γλυκό | το φιλί σου | Δεν είχες μυστικά από μένα θυμήσου | Για κοίτα με στα μάτια λοιπόν

03. Έναν καιρό Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Χρήστος Λεοντής | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Έναν καιρό στις δύσκολες τις μέρες | ένα καιρό αγόρι μου | σε κυνηγούσανε και ξέσκισα | τα φυλλοκάρδια μου και σ’ έκρυψα | ώρες πικρές που χάθηκαν | πέρασαν | σβήσανε | γίναν χτες | Έναν καιρό σε χρόνια περασμένα | ένα καιρό αγόρι μου | απ' τον γκρεμό μπροστά σε κράτησα | του χάρου ήσουν και σ΄ανάστησα | ώρες πικρές που χάθηκαν | πέρασαν | σβήσανε | γίναν χτες

04. Το πέτσινο σακάκι Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Αυτός με τη βραχνή φωνή | Που μια βραδιά με φίλησες | Αυτός, αυτός σε μια στιγμή | Μου δωσε ολόκληρη ζωή | Κι ύστερα την ξεφύλλισε. | Το πέτσινο σακάκι του | Το έστρωσε στο χώμα. | Ας ήταν το φαρμάκι του | Να το πινα ακόμα. | Αυτός που ήρθε βιαστικός | Και φεύγοντας με λάβωσε | Αυτός, αυτός το ξέρω πως | Ήταν στο βάθος του κακός | Μα την καρδιά μου σκλάβωσε. | Το πέτσινο σακάκι του | Το έστρωσε στο χώμα. | Ας ήταν το φαρμάκι του | Να το πινα ακόμα.

05. Ακούστε Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Ακούστε-το τραγούδι που θα πω | και ίσως να 'ν' το τελευταίο | το έγραψα για 'κείνον π' αγαπώ | για κείνον που με πρόδωσε το λέω | Μια εκκλησιά η καρδιά μου και την γκρέμισες | χωρίς μια αφορμή χωρίς αιτία | τα μάτια μου με δάκρυα μου τα γέμισες | πως έκανες μια τέτοια αμαρτία | Ακούστε-τη θλιμμένη μου φωνή | που βγαίνει απ' της καρδιάς τα βάθη | ραγίζουνε μαζί μου οι ουρανοί | και κλαίει τον καημό μου όποιος μάθει

06. Δε συμφωνήσαμε Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Αλέκος Καγιάντας
Δεν συμφωνήσαμε-δεν συμφωνήσαμε | παλάτια ψεύτικα στην άμμο χτίσαμε | και δεν απόμεινε, για μας τους δύο | τώρα πια τίποτα μόνο ένα αντίο | Φτάνει σε λίγο η αυγή | πρώτος μας ποιος θα φύγει | για χωρισμό μιλούν πολλοί | μα τον αντέχουν λίγοι | Για την αγάπη μας δώσαμε ό,τι είχαμε | μα λάθη κάναμε και αποτύχαμε | πάρε απ' τον πόνο μου το μερτικό σου | παίρνω τον δρόμο μου, βρες τον δικό σου

07. Συμβιβαζόμαστε Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Γιώργος Παρασυρός
Συμβιβαζόμαστε, | δεν χωριζόμαστε | κι αυτό είναι λάθος. | Υποκρινόμαστε | πως αγαπιόμαστε | τάχα με πάθος. | Πρέπει να σπάσουμε τις αλυσίδες | δε έχουμε καιρό γι' άλλες ελπίδες | πρέπει να φύγουμε χωρίς αντίο | είναι αργά πολύ αργά και για τους δύο. | Σαν συναντιόμαστε | δεν κοιταζόμαστε | ούτε σαν φίλοι. | Κι όταν φιλιόμαστε | κι οι δυο αισθανόμαστε | κρύα τα χείλη. | Πρέπει να σπάσουμε τις αλυσίδες | δε έχουμε καιρό γι' άλλες ελπίδες | πρέπει να φύγουμε χωρίς αντίο | είναι αργά πολύ αργά και για τους δύο.

08. Ούτε μάτια δακρυσμένα Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Φύγε-φύγε δεν πειράζει | κι ούτε να με λυπηθείς | δεν το βάζω εγώ μαράζι | και δεν πρόκειται να δεις: | Ούτε μάτια δακρυσμένα | ούτε κλάματα φτωχά | τα καράβια σαν κι εμένα | δεν βουλιάζουν στα ρηχά | Ούτε να γυρίσεις πίσω | ούτε αγάπη σου ζητώ | θα το αντιμετωπίσω | με χαμόγελο κι αυτό

09. Το μάνταλο Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Είχα προχθές μια στοίβα πίκρες στην ψυχή | είχα στα μάτια μου κι ένα ποτάμι δάκρυ | κι είπα στην πόρτα σου να'ρθώ για να σε βρω | κι είπα στην πόρτα σου να'ρθώ να βρούμε άκρη | Μα εσύ μου την μαντάλωσες | και βγήκες και με μάλωσες | Για τράβηξε το μάνταλο | κι έλα στην γωνιά | να μην σου κάνω σκάνδαλο | και φρίξει η γειτονιά | Ήρθα προχθές στο πεζοδρόμι π' αγαπώ | απ' την καρδούλα μου το άχτι μου να βγάλω | Ήρθα στην πόρτα σου καλέ μου με σκοπό | ήρθα στην πόρτα σου καλέ μου να στα ψάλλω

10. Εσύ είσαι η αιτία που υποφέρω Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Εσύ είσαι η αιτία που υποφέρω | Γιατί με άφησες το δυστυχή | Γιατί με κάνεις να πονώ να υποφέρω τόσο | Πρόσεξε γιατί μπορεί να παλαβώσω | Δεν αντέχω να σε βλέπω μ' άλλους να γυρνάς | Γιατί με κάνεις να πονώ να υποφέρω τόσο | Πρόσεξε γιατί μπορεί να παλαβώσω | Πάψε πλέον να με τυραννάς | Η μόνη μου λαχτάρα κι ευτυχία | Και τ' όνειρο μου φως μου είσαι εσύ | Σε αγαπώ πως να στο πω μωρό μου πίσω έλα | Μη με παρατάς και κάνω καμιά τρέλα | Στο 'χω πει χωρίς εσένανε να ζήσω δε μπορώ | Σε αγαπώ πως να στο πω μωρό μου πίσω έλα | Μη με παρατάς και κάνω καμιά τρέλα | Γύρισε ξανά σε συγχωρώ

11. Θεσσαλονίκη μου Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Θεσσαλονίκη μου μεγάλη φτωχομάνα | εσύ που βγάζεις τα καλύτερα παιδιά | Θεσσαλονίκη μου μεγάλη φτωχομάνα | όπου κι αν πάω σ' έχω πάντα στην καρδιά | Θεσσαλονίκη μου ποτέ δε σ' απαρνιέμαι | είσ' η πατρίδα μου, το λέω και καυχιέμαι | Θεσσαλονίκη με τα τόσα σου μεράκια | βγάζεις τα πιο όμορφα κορίτσια στον ντουνιά | βράδια μποέμικα τραγούδια στα σοκάκια | γλέντια ξενύχτια μες στην κάθε γειτονιά | Θεσσαλονίκη μου ποτέ δε σ' απαρνιέμαι | είσ' η πατρίδα μου, το λέω και καυχιέμαι | Θεσσαλονίκη μου κι αν είμαι μακριά σου | πάντα θυμάμαι τ' όνομά σου το γλυκό | αχ πώς νοστάλγησα να ξαναρθώ κοντά σου | κι ας ξεψυχήσω μπρος τον Πύργο το Λευκό | Θεσσαλονίκη μου ποτέ δε σ' απαρνιέμαι | είσ' η πατρίδα μου, το λέω και καυχιέμαι

12. Σαν μαγεμένο το μυαλό μου Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Δημήτρης Γκόγκος | Στίχοι: Δημήτρης Γκόγκος
Σαν μαγεμένο το μυαλό μου φτερουγίζει | η κάθε σκέψη μου κοντά σου τριγυρίζει | δεν ησυχάζω και στον ύπνο που κοιμάμαι | εσένα πάντα αρχοντοπούλα μου θυμάμαι | Μες στης ταβέρνας τη γωνιά για σένα πίνω | για την αγάπη σου ποτάμια δάκρυα χύνω | λυπήσου με μικρή και μη μ' αφήνεις μόνο | αφού το ξέρεις πως για σένα μαραζώνω | Αχ παιχνιδιάρα πάψε τώρα τα γινάτια | και μη μου κάνεις την καρδούλα μου κομμάτια | με μια ματιά σου σαν μου ρίχνεις αχ πώς λιώνω | μαζί σου ξέρεις τον ξεχνάω κάθε πόνο

13. Είναι αργά για κλάματα Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Στέλιος Ζαφειρίου | Στίχοι: Πυθαγόρας
Ήρθες ξαφνικά | με τσακισμένα τα φτερά | κι έγειρες στα χέρια μου με κλάμα | Όμως το ρολόι | ξέχασες πως προχωρά | κι αν σε αγαπώ | να σε κρατήσω είναι αργά | Είναι αργά, πολύ αργά για κλάματα | Μια αγάπη δεν την κάνουν τρεις | Ετσι όπως γίνανε τα πράγματα | Φύγε, φύγε και με συγχωρείς | Μη ζητάς λοιπόν | από τα χείλη μου φιλιά | δείξε σεβασμό και ψυχραιμία | Είμαι πια για σένα | μια ανάμνηση παλιά | βάρκα που την ξέχασες | σε μιαν ακρογιαλιά

14. Τι ζητάμε, τι ζητάμε Τραγούδι: Μαρινέλλα & Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Τόλης Βοσκόπουλος | Στίχοι: Μίμης Θειόπουλος
Αχ να μπορούσα μια βραδιά | να την αλλάξω την καρδιά | να αλλάξω χαρακτήρα | Σε γέμισα ανηφοριά | και κουραστήκαμε καρδιά | Λάθος τον δρόμο πήρα | Αχ να μπορούσα μια φορά | ν'ανοίξω πάλι τα φτερά | να'ρθώ να σ'αγκαλιάσω | Να μη μου πεις να μη σου πω | και να χαθείς και να χαθώ | και πάλι ας σε χάσω | Τι ζητάμε-τι ζητάμε | όλοι εμείς που αγαπάμε | λίγο να χαρούμε μια φορά | Κάθε βράδυ κι ένα δάκρυ | κι εμείς στου καημού την άκρη | Πού'ναι η χαρά; | Αχ να μπορούσα ένα πρωί | να πάρω πίσω τη ζωή | που πήγε στα χαμένα | ν'αρχίσω πάλι απ' την αρχή | και μ'όση μ' άφησες ψυχή | να ξαναρθώ σε σένα | Αχ να γινότανε ξανά | τα τότε με τα τωρινά | στη σκέψη μου ν'αλλάξω | Να'ταν ο κόσμος μια σταλιά | να'ταν καινούρια τα παλιά | Και για τα δυο να κλάψω

15. Τα λόγια είναι περιττά Τραγούδι: Μαρινέλλα & Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Τόλης Βοσκόπουλος | Στίχοι: Μίμης Θειόπουλος
Εγώ κι εσύ, πόσο η ζωή να μας μισεί | Φεύγεις και φεύγω και που πάμε | Εγώ και συ, θεέ μου μας έμαθες εσύ | Τόσο πολύ ν' αγαπάμε | Τα λόγια είναι περιττά | Την ώρα που χωρίζουμε | Μοιάζουν τριαντάφυλλα σκυφτά | Που δε ξαναμυρίζουνε | Τα λόγια είναι περιττά | Την ώρα που χωρίζουμε | Σκυφτοί κι δυο, γύρω η αγάπη ρημαδιό | Κρύο σκοτάδι κι αγωνία | Σκυφτοί ξανά, λίγη ελπίδα πουθενά | Κρύο σκοτάδι κι αγωνία

16. Κρασί, θάλασσα και τ' αγόρι μου Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Λα, λα, λα, λα... | Μες στα στενά τα παιδιά τραγουδούν στο μπαλκόνι να βγω | Φεγγάρια ρίχνουν χρυσάφι στο δρόμο να βγω να πνιγώ | όμως μου φτάνει, μου φτάνει, μου φτάνει που έχω εγώ | Λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τ' αγόρι μου | Λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τ' αγόρι μου | Πόρτα έχω στο φως κι ο καημός αδερφός | και μου δίνει ο Θεός | Λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τ' αγόρι μου | Λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τ' αγόρι μου | Ο κόσμος τρέχει ζητώντας αγάπες, τιμές και λεφτά | και το μπουζούκι τη νύχτα το κλάμα του δε σταματά | Όμως εμένα, εμένα, εμένα μου είν' αρκετά | Λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τ' αγόρι μου | Λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τ' αγόρι μου | Πόρτα έχω στο φως κι ο καημός αδερφός | και μου δίνει ο Θεός | Λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τ' αγόρι μου | Λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τ' αγόρι μου | Λα, λα, λα, λα... | Λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τ' αγόρι μου | Λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τ' αγόρι μου | Λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τ' αγόρι μου | Λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τ' αγόρι μου

17. Γιατί φοβάσαι Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Στέλιος Βλαβιανός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Γιατί φοβάσαι τη σιωπή | είμαι δική σου στο ‘χω πει | με τη σιωπή μου σου μιλώ και σε φιλώ | κύμα τρελό μες στο γιαλό | Πάρ' το φεγγάρι και καν΄το βέρα μου | φίλε μου, άντρα και αγέρα μου | Πάρ' τη ζωή μου απόψε | να την πιεις σταγόνα από κρασί | όλος ο κόσμος είσαι εσύ. | Γιατί γλυκό παιδί μου κλαις | τα δειλινά τις Κυριακές | εγώ σε κάθε προσευχή κάνω ευχή | να ΄σαι το τέλος μου κι η αρχή | Πάρ' το φεγγάρι και καν΄το βέρα μου | φίλε μου, άντρα και αγέρα μου | Πάρ' τη ζωή μου απόψε | να την πιεις σταγόνα από κρασί | όλος ο κόσμος είσαι εσύ.

18. Ο τελευταίος μου σταθμός Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Ο τελευταίος μου σταθμός η αγκαλιά σου | Η τελευταία μου ελπίδα τα φιλιά σου | Να τριγυρίζει η καρδιά μου δεν αντέχει | Είναι ένα τραίνο που κουράστηκε να τρέχει | Μ’ ένα φιλί σου όλα θα σβηστούν | όλοι οι παλιοί σταθμοί θα ξεχαστούν | Θέλουν και τα τραίνα να ξεκουραστούν | Ο τελευταίος μου σταθμός η συντροφιά σου | Το τελευταίο καρδιοχτύπι η ματιά σου | Δεν θέλω τραίνα και σταθμούς να ξαναλλάξω | Εδώ μ’ αρέσει και θα μείνω και θ’ αράξω

19. Κι ύστερα Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Κι ύστερα πήρες από πάνω μου το χιόνι | κι ύστερα τίναξες τη στάχτη απ' τη ζωή μου | πήρες στα μάτια το παράπονο να λιώνει | κι ύστερα έκλαψα κοντά σου ως το πρωί | Κι ύστερα, κι ύστερα | μα δεν υπάρχει ύστερα | κλείσαν ξανά τα σίδερα | κι όλα τελειώνουν σήμερα | Κι ύστερα τίναξες τη σκόνη απ' την καρδιά μου | κι έγινε διάφανο στα χέρια σου γυαλί | το ουράνιο τόξο είχε καθίσει στα μαλλιά μου | και κάποιος έπαιζε στα σύννεφα βιολί | Κι ύστερα, κι ύστερα | μα δεν υπάρχει ύστερα | κλείσαν ξανά τα σίδερα | κι όλα τελειώνουν σήμερα

20. Κι απόψε τίποτα Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Στέλιος Ζαφειρίου | Στίχοι: Πυθαγόρας
Κι απόψε τίποτα, | στην πόρτα μου ούτε χτύπος | κι ένα μονότονο τραγούδι ο βοριάς | Μια λέξη μου ‘μεινε | και λέω: «μήπως-μήπως;  | μήπως και ήμουνα η αγάπη μιας βραδιάς;» | Γιατί δεν πάω κι εγώ | τις χαρές του κόσμου να κυνηγώ; | Γιατί δεν πάω να βρω | το καινούριο πεπρωμένο; | Γιατί δεν πάω κι εγώ | μιαν αγάπη μες στη νύχτα να βρω | και νύχτες κάθομαι και σε προσμένω; | Κι απόψε τίποτα | στην πόρτα μου ούτε χτύπος | κι ένα μονότονο τραγούδι ο βοριάς… | Κι απόψε τίποτα... | Η ίδια ιστορία, | η ίδια απόγνωση, η ίδια συμφορά | Κι είναι σαν σύννεφο | στα μάτια η απορία: | Αγάπη ήμουνα εγώ για μια φορά; | Γιατί δεν πάω κι εγώ | τις χαρές του κόσμου να κυνηγώ; | Γιατί δεν πάω να βρω | το καινούριο πεπρωμένο; | Γιατί δεν πάω κι εγώ | μιαν αγάπη μες στη νύχτα να βρω | και νύχτες κάθομαι και σε προσμένω; | Κι απόψε τίποτα, | η ίδια ιστορία, | η ίδια απόγνωση, η ίδια συμφορά…

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης