Τρίτη, 9 Ιουνίου 2015

Βίκυ Μοσχολιού Vol. 6




















Η Βίκυ Μοσχολιού σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Τα τρένα που φύγαν Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος | Στίχοι: Βαγγέλης Γκούφας & Βασίλης Ανδρεόπουλος
Τα τρένα που φύγαν | αγάπες μού πήρανε. | Αγάπες και κλαίνε, | ποια μοίρα τις μοίρανε; | Δώς μου χέρι να πιαστώ | να πιαστώ, να κρατηθώ, | ένα γέλιο, μια ματιά | κι ανασταίνετ' η καρδιά. | Το τρένο σε πήρε | πουλί, χελιδόνι μου. | Σε τύλιξ' η νύχτα | κι ορφάνεψα μόνη μου.

02. Πάει, πάει, πάει Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Τα φώτα σβήσανε | τα σπίτια κλείσανε | η νύχτα έπεσε πολύ βαριά | κάτι με πνίγει που έχεις φύγει | σε άλλα μέρη σαν τα πουλιά | Πάει, πάει, πάει , πάει, πάει, πάει, πάει, πάει, πάει | και δε γυρίζει πια | πάει, πάει, πάει, πάει, πάει, πάει, πάει, πάει, πάει | και δε γυρίζει πια | Καημοί με πλήγωσαν | οι δρόμοι ερήμωσαν | και δεν ακούγεται φωνή καμιά | έμεινα μόνη και είμαι τώρα | δεντρί χαμένο στην ερημιά | Πάει, πάει, πάει , πάει, πάει, πάει, πάει, πάει, πάει | και δε γυρίζει πια | πάει, πάει, πάει, πάει, πάει, πάει, πάει, πάει, πάει | και δε γυρίζει πια

03. Με τα θλιμμένα μάτια μου Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Βαγγέλης Πιτσιλαδής | Στίχοι: Γιάννης Κιούρκας
Δεν βγήκε ο ήλιος το πρωί, | πικρό το μεσημέρι | κι είναι η ζωή μου μια βροχή, | Χειμώνα, Καλοκαίρι. | Με τα θλιμμένα μάτια μου | κοιτάζω τ' όνειρό μου | που σβήνεται και χάνεται | στον τελειωμό του δρόμου, | του δρόμου. | Έφυγες, της καρδιάς μου, εσύ | πρώτο μου παλικάρι | και δάκρυσε και μάτωσε | απόψε το φεγγάρι. | Με τα θλιμμένα μάτια μου | κοιτάζω τ' όνειρό μου | που σβήνεται και χάνεται | στον τελειωμό του δρόμου, | του δρόμου.

04. Ξημερώματα Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Δημήτρης Χριστοδούλου
Κοντά στα ξημερώματα, κοντά στα ξημερώματα | Και πριν να βγει ο ήλιος | Την πόρτα μου εχτύπησε, την πόρτα μου εχτύπησε | Ένας χαμένος φίλος | Που ήσουν φίλε κι άργησες, που ήσουν φίλε κι άργησες | Τα χρόνια έχουν φύγει | Η πόρτα που σου άνοιξα, η πόρτα που σου άνοιξα | Χίλιες πληγές μ' ανοίγει | Κάθε ρυτίδα σου καημός, κάθε ρυτίδα σου καημός | Κάθε ματιά σου πόνος | Και στα λευκά σου τα μαλλιά, και στα λευκά σου τα μαλλιά | Του χωρισμού ο χρόνος

05. Παλικαράκι που 'λιωσα Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Παλληκαράκι που 'λιωσα | στο συναπαντημά σου | να 'ταν και να 'πιανε η ευχή | να διάβαζε η καρδιά σου | στ' αχείλι μου τ' αφίλητο | κάθε καημό μου αμίλητο | Να 'ταν κοντά σου να 'ρχομουν | δούλα με θες, κυρά σου | να σου 'τοιμάζω το ψωμί | να πας για τη δουλειά σου | και να ρωτώ την έννοια σου | στα μάτια τα μελένια σου | Να καρτερώ στην πόρτα μας | βραδιές και μεσημέρια | για μια δροσιά στο στόμα σου | στα κουρασμένα χέρια | Πως θα κρυφοκαμάρωνα | και θα σε γλυκομάλωνα

06. Ο χωρισμός Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Δημήτρης Χριστοδούλου
Κι αν θα διαβείς, κι αν θα διαβείς τον ουρανό | κι αν πας ψηλά, κι αν πας ψηλά στ' αστέρια | την συντροφιά, την συντροφιά μου θα ζητάς | και τα δικά, και τα δικά μου χέρια. | Γιατί τα χέρια είναι σκοινιά | και τα κορμιά καράβια | κι όποιος τα κόβει τα σκοινιά | μένει η καρδιά του άδεια. | Κι αν πας σε α, κι αν πας σε άλλη θάλασσα | σε άλλη γη, σε άλλη γη να μείνεις | δε θα βρεθεί, δε θα βρεθεί ν' αναπαυτείς | τον πόνο σου, τον πόνο σου ν' αφήνεις. | Γιατί τα χέρια είναι σκοινιά | και τα κορμιά καράβια | κι όποιος τα κόβει τα σκοινιά | μένει η καρδιά του άδεια.

07. Τα δειλινά Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Έφυγες και πήγες μακριά, | σύννεφα σκεπάσαν την καρδιά, | σβήσαν απ' τα χείλη τα τραγούδια, | γύρω μαραθήκαν τα λουλούδια. | Και τα δειλινά | μια φωνή μου ψιθυρίζει | μυστικά | δε θα γυρίσεις πια. | Στους μεγάλους δρόμους περπατώ, | με το βλέμμα μου σ' αναζητώ, | λες κι αντιλαλούν τα βήματά σου | και ο πόνος με τραβάει κοντά σου. | Και τα δειλινά | μια φωνή μου ψιθυρίζει | μυστικά | δεν θα γυρίσεις πια. | Στα κλαδιά σωπαίνουν τα πουλιά, | έρημη η παλιά μας η φωλιά, | φύτρωσε στην πόρτα μας χορτάρι, | απ' τα χέρια μου σ' έχουνε πάρει. | Μα τα δειλινά | μια φωνή μου ψιθυρίζει | μυστικά | δε θα γυρίσεις πια.

08. Θα βρεθεί και για μας Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Βαγγέλης Πιτσιλαδής | Στίχοι: Γιάννης Κιούρκας
Κράτησέ με γερά στης ζωής τ' ανηφόρι | κι ας μας δέρνει ο Βοριάς, μη φοβάσαι, προχώρει. | Θα βρεθεί και για μας μια γωνιά κάποια άκρη, | να πλαγιάσει ο καημός, να στεγνώσει το δάκρυ | ω, ω, ω, ω, ω, το δάκρυ. | Τα δυο χέρια σφυριά που χτυπάνε το χρόνο, | η ανάσα φωτιά, που θα κάψει τον πόνο. | Θα βρεθεί και για μας μια γωνιά κάποια άκρη, | να πλαγιάσει ο καημός, να στεγνώσει το δάκρυ | ω, ω, ω, ω, ω, το δάκρυ.

09. Τα δάκρυα Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Γιάννης Παπανικολόπουλος
Τα δάκρυα παγώσανε | τα χείλη μου στεγνώσανε | τα χέρια μου κερώσανε | τα μάτια μου βουρκώσανε. | Έφυγες και γινήκανε | στάχτη τα όνειρά μου | σε κράζουν τα χαλάσματα | που άφησες στην καρδιά μου. | Δεν έχω μάτια να σε δω | χείλη να σε φιλήσω | δεν έχω χέρια να χαρώ | στόμα να σου μιλήσω. | Έφυγες και γινήκανε | στάχτη τα όνειρά μου | σε κράζουν τα χαλάσματα | που άφησες στην καρδιά μου.

10. Βάλε κι άλλο πιάτο Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Βάλε κι άλλο πιάτο στο τραπέζι | βγάλε από την πόρτα το κλειδί | το παιδί ξανάρχισε να παίζει | το κανάρι πάλι κελαηδεί | βάλε κι άλλη αγάπη στο τραπέζι | Κάποιος πονεμένος θα βρεθεί | το παιδί ξανάρχισε να παίζει | το κανάρι πάλι κελαηδεί | Άνοιξε στο φως το παραθύρι | δέσε μια κορδέλα στα μαλλιά | βάλε το λουλούδι στο ποτήρι | να γεμίσει η κάμαρη ευωδιά | Βάλε κι άλλο πιάτο στο τραπέζι | βγάλε από την πόρτα το κλειδί | το παιδί ξανάρχισε να παίζει | το κανάρι πάλι κελαηδεί

11. Πόρτα κλειστή τα χείλη σου Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Δημήτρης Χριστοδούλου
Ποιος έχει κάνει τα βουνά | ψηλά σαν να 'ναι κάστρα, | ν' αγγίζουνε τον ουρανό | και να μου κρύβουν τ' άστρα. | Πού να είναι τα λόγια σου και τ' άστρο της καρδιάς σου. | Βουνά και κάστρα θ' ανεβώ να πάρω τα φιλιά σου. | Ποιος σου 'χει κάνει την καρδιά | αστέρι λυπημένο, | πόρτα κλειστή τα χείλη σου | κι απέξω περιμένω. | Πού να είναι τα λόγια σου και τ' άστρο της καρδιάς σου. | Βουνά και κάστρα θ' ανεβώ να πάρω τα φιλιά σου.

12. Χάθηκε το φεγγάρι Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος | Στίχοι: Βαγγέλης Γκούφας
Του ήλιου σβήστηκε το φως | εχάθη το φεγγάρι | και πάει το παλικάρι | καημός και πόθος μου κρυφός | Πέτρα την πέτρα περπατώ | το αίμα του ανασαίνω | και πια δεν περιμένω | που σκότωσαν 'τον π' αγαπώ | Καημός και πόθος μου κρυφός | η νύκτα τον τυλίγει | και την φωνή μου πνίγει | ο πόνος μου 'γινε αδελφός | Πέτρα την πέτρα περπατώ | το αίμα του ανασαίνω | και πια δεν περιμένω | που σκότωσαν 'τον π' αγαπώ | Ήρθε να μ' εύρει την αυγή | ήρθε να με φιλήσει | ήρθε για να γεμίσει | γαρύφαλλα κι αστέρια η γη | Πέτρα την πέτρα περπατώ, | φέγγει και ξημερώνει | Γλυκό πουλί τ’ αηδόνι | τραγούδα μου τον π’ αγαπώ.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης