Δευτέρα, 8 Ιουνίου 2015

14 χρυσές επιτυχίες του Γρηγόρη Μπιθικώτση Vol. 1





















Ο Γρηγόρης Μπιθικώτσης σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Χωρίσαμε ένα δειλινό Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Χωρίσαμε ένα δειλινό | με δάκρυα στα μάτια | η αγάπη μας ήταν γραφτό | να γίνει δυο κομμάτια | Πονώ σαν συλλογίζομαι | τα όμορφα τα βράδια | που μου ‘δινες γλυκά, γλυκά | όρκους φιλιά και χάδια | Με μια λαχτάρα καρτερώ | και πόνο στην καρδιά μου | ίσως γυρίσεις γρήγορα | ξανά στην αγκαλιά μου

02. Μάγκας βγήκε για σεργιάνι Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Μάγκας βγήκε για σεργιάνι | για να βρει κανά τεκέ | Είχε ο δόλιος να φουμάρει | μέρες αργιλέ | Μάγκας βγήκε για σεργιάνι | για κανά τεκέ | Μόνος κάθεται και λέει | καμιά τζούρα πού θα βρει | Να γεμίσει το κεφάλι | να μαστουρωθεί | Μόνος κάθεται και λέει | τζούρα που θα βρει | Δεν τα θέλει τα παλάτια, | όλα τα περιφρονεί | Μια μελαχρινή του φτάνει | φίνος να γενεί | Κι άλλη μια ξανθούλα θέλει | να την παντρευτεί | (Είχε ο δόλιος να φουμάρει | μέρες αργιλέ | Μάγκας βγήκε για σεργιάνι | για κανα τεκέ)

03. Μια γυναίκα φεύγει Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Ελένη Λιάκου
Μαραμένα μες στο βάζο τα λουλούδια | λυπημένα σ' ένα κάδρο αγγελούδια. | Δίπλα η βρύση με ρυθμό στάζει φριχτό | τρίζει η πόρτα κι είν' το σπίτι ανοιχτό. | Μια γυναίκα φεύγει, μια σωστή κυρία | τα βήματά της σβήνουν μια θλιβερή ιστορία. | Κάνει κρύο κι η βροχή πάγωσε στη στέγη | μια γυναίκα φεύγει, μια γυναίκα φεύγει. | Στο τραπέζι ένα γράμμα πεταμένο | το ρολόι στις οχτώ σταματημένο. | Φεύγει ο χρόνος και το χτες είναι νεκρό | κλείνει η μοίρα το ρομάντζο το πικρό.

04. Έσβησε το κερί Μαρία Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Έσβησε το κερί, Μαρία, | το μαύρο φόρεμά σου βάλε. | Κάθε ωραία ιστορία | έχει κι ένα πικρό φινάλε. | Και σκότωσέ με, και σκότωσέ με | μες στην καρδιά σου τη χρυσή. | Πως ήταν όνειρο θα λέμε | η αγάπη μας, η αγάπη μας, εγώ κι εσύ. | Έσβησε το κερί, Μαρία, | πέφτει σκοτάδι μεταξύ μας. | Με θλίψη και μ’ αδιαφορία | δίνουμε το στερνό φιλί μας.

05. Το μεσημέρι καίει το μέτωπό σου Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Ελένη Λιάκου
Μεγάλο της ζωής μας το ταξίδι | μας κούρασε και όμως προχωράμε | χαμένοι και οι δυο απ' το παιχνίδι | στο ίδιο όνειρο πια δεν χωράμε. | Το μεσημέρι καίει το μέτωπό σου, | το βράδυ δεν αντέχω στο σκοτάδι. | Κάθε πρωί αλλάζεις το σκοπό σου | κι έγινε σίδερο βαρύ το χάδι. | Δύσκολο το παιχνίδι της αγάπης | εάν αυτή δεν είναι καθώς πρέπει | όταν ο ένας γίνεται σατράπης | κι ο άλλος τέτοια δεν τα επιτρέπει. | Το μεσημέρι καίει το μέτωπό σου, | το βράδυ δεν αντέχω στο σκοτάδι | κάθε πρωί αλλάζεις το σκοπό σου | κι έγινε σίδερο βαρύ το χάδι.

06. Στου Χαροκόπου και στην Καλλιθέα Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Στου Χαροκόπου και στην Καλλιθέα | μου είπανε πως τα ’πινες εχθές, | ψηλό μελαχρινό είχες παρέα, | κι εγώ σε γύρευα στις Τζιτζιφιές. | Αν μου το ’λεγαν οι φίλοι και οι γείτονες, | από το κακό που σου ’χα δε θα γλίτωνες. | Θα τιμωρήσω πια τον εαυτό μου, | μυαλό θα βάλω να μη σ’ αγαπώ, | κι αν μου 'θιξες και τον εγωισμό μου | από του Χαροκόπου δεν περνώ. | Αν μου το ’λεγαν οι φίλοι και οι γείτονες, | από το κακό που σου ’χα δε θα γλίτωνες.

07. Στ' Αποστόλη το κουτούκι Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Στ' Αποστόλη το κουτούκι | στ' Αποστόλη το κουτούκι | στ' Αποστόλη το κουτούκι | πήγα κι άκουσα μπουζούκι. | Και στο στενό το μαγαζί | μπήκε κι ο πόνος μου μαζί. | Κι όπως έκλαιγε το τέλι | κι όπως έκλαιγε το τέλι | κι όπως έκλαιγε το τέλι | έκλαψα κι εγώ μαζί. | Αποστόλη αδερφέ μου | Αποστόλη αδερφέ μου | Αποστόλη αδερφέ μου, | σαν πονάς τι κάνεις, πε μου. | Πώς νταγιαντιέται ο χωρισμός | και της γυναίκας ο καημός; | Αποστόλη αδερφέ μου | Αποστόλη αδερφέ μου | Αποστόλη αδερφέ μου, | πες μου εσύ που 'σαι παθός. | Και στο στενό το μαγαζί | μπήκε κι ο πόνος μου μαζί. | Κι όπως έκλαιγε το τέλι | κι όπως έκλαιγε το τέλι | κι όπως έκλαιγε το τέλι | έκλαψα κι εγώ μαζί.

08. Η άμαξα μες στη βροχή Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Απόστολος Χατζηχρήστος | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Η άμαξα μες στη βροχή | τράβα, αμαξά, μη μου βραχεί | το κορίτσι που ‘ναι, μέσα, | όμορφο σαν πριγκηπέσα, | μη μου βραχεί. | Τράβα αμαξά μου να χαρείς | όσο πιο γρήγορα μπορείς, | η βροχή όλο δυναμώνει, | το κορίτσι, μου κρυώνει, | μη μου βραχεί. | (Μην τυχόν και μου βραχεί). | Έβγα στην άσφαλτο αμαξά | και στρίψε πάλι αριστερά, | να μας φέρεις στο τσαρδί μας, | στη φωλίτσα την κρυφή μας, | τράβα ομαλά | (Τράβηξε βρε αμαξά).

09. Αφού αμαρτήσανε τα δυο σου χείλια Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Απ’ του σπιτιού σου τα σκαλοπάτια | δεν θα περάσω άλλη φορά | αφού αμαρτήσανε τα δυο σου μάτια | κι άλλον κοιτάξανε ερωτικά | Δεν θα κοιτάξουμε ξανά τα αστέρια | ποτέ οι δυο μας άλλη φορά | αφού αμαρτήσανε τα δυο σου χέρια | κι άλλον αγκάλιασαν ερωτικά | Μες την καρδιά μου δεν νιώθω ζήλια | όλα πεθάνανε τελειωτικά | αφού αμαρτήσανε τα δυο σου χείλια | και άλλον φιλήσανε ερωτικά

10. Το μπουζούκι στο Παρίσι Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Μάρκος Βαμβακάρης | Στίχοι: Μάρκος Βαμβακάρης
Παίξε, μπουζούκι μου, τρελά | τις πιο γλυκιές πενιές σου, | να μάθει ο κόσμος κι ο ντουνιάς | τις τόσες ομορφιές σου. | Ακόμα και στο φεστιβάλ | σε κάλεσαν στις Κάννες. | Με τις πενιές σου γλέντησαν | όλες οι Παριζιάνες. | Με το γλυκό σου παίξιμο | τον κόσμο έχεις μαγέψει | και η πιο φίνα γόησσα | γουστάρει να χορέψει. | Παίξε τις πιο γλυκιές πενιές | με γούστο και μεράκι, | για να χορέψει η βλάμισσα | από το Κολωνάκι.

11. Δώδεκα η ώρα Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Δώδεκα η ώρα θα 'ρθω, βρε Μαριώ, | στο παράΘυρό σου κάτι να σου πω. | Αν σε καταλάβει, Μαριώ, η μάνα σου, | πες της πως πονάνε τα φυλλοκάρδια σου. | Πες της για να πάει να φέρει το γιατρό | κι ώσπου να τον φέρει έχουμε καιρό. | Η βάρκα μάς προσμένει στην ακρογιαλιά | να φύγουμε, Μαριώ μου, μακριά στην ξενιτιά. | Στο παράθυρό σου κάτι να σου πω | δώδεκα η ώρα θα 'ρθω, βρε Μαριώ.

12. Το άσωτο παιδί Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Νίκος Δαλέζιος
Πώς μπορεί να καταντήσει | ένα άσωτο παιδί | και η μάνα του ακόμα | να μη θέλει να το δει | Έγινα για μια γυναίκα | το σκουπίδι της ζωής | το παιδί της αμαρτίας | το παιδί της φυλακής | Κάθομαι και συλλογιέμαι | πώς κατάντησα εγώ | το κεφάλι μου στον τοίχο | κάθε μέρα το χτυπώ | Έγινα για μια γυναίκα | το σκουπίδι της ζωής | το παιδί της αμαρτίας | το παιδί της φυλακής | Τώρα ποιος θα με γλυτώσει | όπως έγινα εγώ | πού 'μαι καταδικασμένος | στην ζωή μου να πονώ | Έγινα για μια γυναίκα | το σκουπίδι της ζωής | το παιδί της αμαρτίας | το παιδί της φυλακής

13. Ρολόι, κομπολόι Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άννα Μπακιρτζή
Ένα ρολόι μου 'χες χαρίσει | που το κοιτούσα όταν αργούσες | που το κοιτούσα όταν αργούσες | και το ρωτούσα αν μ' αγαπούσες | Θα το δώσω το ρολόι | και θα πάρω κομπολόι | να μετράω τους καημούς | και τους αναστεναγμούς | Τώρα δεν είσαι στην αγκαλιά μου | και την καρδιά μου η ζήλια τρώει | τι να το κάνω τέτοιο ρολόι | κάθε του χτύπος και μοιρολόι

14. Τι τραβάω Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Τι τραβάω, τι τραβάω | από σένα π' αγαπάω | από σένα π' αγαπάω | κι όμως μ' άλληνε δεν πάω | Πριν σε παντρευτώ δεν είχα | στο κεφάλι άσπρη τρίχα | κι όλο λέω αλλού να πάω | μα από σε δεν ξεκολλάω | Σκέφτομαι να ξελασκάρω | διαζύγιο να πάρω | διαζύγιο να πάρω | μα έλα όμως που σε γουστάρω

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης