Τετάρτη, 27 Μαΐου 2015

Άννα Βίσση Live!





















Ο πρώτος δίσκος

01. Δε θέλω να ξέρεις Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Δεν θέλω να ξέρεις | πως εδώ και δυο μήνες είμαι συνέχεια στο σπίτι μονάχη μου. | Δεν θέλω να ξέρεις | πόσο άσχημη νιώθω με μαύρους κύκλους κάτω απ' τα μάτια μου. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως μου είναι αδιάφορο αν ζω ή δεν ζω. | Δεν θέλω να ξέρεις | πόσο πολύ σ' αγαπώ. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως περνάω τις ώρες μου περιμένοντας να με πάρεις κάποιο τηλέφωνο. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως φοράω τα ρούχα σου να σε αισθάνομαι συνέχεια κολλημένο επάνω μου. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως δεν έχω όρεξη να φάω έχω μείνει μισή. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως σε σκέφτομαι βράδυ-πρωί. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για σένα είμαι σκόνη είμαι χώμα. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για 'σένα πίνω είμαι λιώμα. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για σένα βουλιάζω σε κώμα. | Σαν παλιά ζωγραφιά λίγο-λίγο μου φεύγει το χρώμα. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για σένα είμαι σκόνη είμαι χώμα. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για σένα υπάρχω ακόμα. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως όλα αυτά που σου λένε ότι είμαι δήθεν καλά είναι όλα ψέματα. | Δεν θέλω να ξέρεις | ότι είμαι όλη μέρα σε ένα δωμάτιο και ζω με σκιές και φαντάσματα. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως με παίρνει ο ύπνος με χάπια κάθε πρωί. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για 'μένα τα πάντα είσαι εσύ. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως ότι συμβαίνει επάνω στον κόσμο με αφήνη αδιάφορη. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για τίποτα πια δεν με νοιάζει νιώθω τόσο μα τόσο ουδέτερη. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως είμαι μόνη δεν θέλω κανένα να δω. | Δεν θέλω να ξέρεις | πόσο πολύ σ' αγαπώ. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για σένα είμαι σκόνη είμαι χώμα. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για 'σένα πίνω είμαι λιώμα. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για σένα βουλιάζω σε κώμα. | Σαν παλιά ζωγραφιά λίγο-λίγο μου φεύγει το χρώμα. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για σένα είμαι σκόνη είμαι χώμα. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για σένα υπάρχω ακόμα.

02. Σ' αγαπώ Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Αχ περιστέρι μου μη φεύγεις βιαστικό | κι από το χέρι μου έλα να πιεις νερό | Απόψε δεν θα κοιμηθώ | θα μείνω πάλι να σκεφτώ | πώς πονώ, πως πονώ, πως πονώ. | Το γέλιο το ζωγραφιστό | το βήμα το ξεχωριστό | σ' αγαπώ, σ' αγαπώ, σ' αγαπώ. | Μ' ένα μαχαίρι άνοιξέ μου την καρδιά, | κανείς δεν ξέρει τι περνώ κάθε βραδιά | Κάθε βραδιά, κάθε πρωί | μου λιγοστεύει η ζωή, | πώς πονώ, πώς πονώ, πώς πονώ, | το γέλιο σου σαν θυμηθώ, | το βήμα το ξεχωριστό, | σ' αγαπώ, σ' αγαπώ, σ' αγαπώ. | Απόψε δεν θα κοιμηθώ | θα μείνω πάλι να σκεφτώ | πώς πονώ, πως πονώ, πως πονώ. | Το γέλιο το ζωγραφιστό | το βήμα το ξεχωριστό | σ' αγαπώ, σ' αγαπώ, σ' αγαπώ.

03. Σε χρειάζομαι Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Δε με νοιάζει δε θέλω να ξέρω τίποτα | Μες στον κόσμο μου φαίνονται όλα ασήμαντα | Η ζωή μου δεν έχει κανένα νόημα | Και αν ζω ή αν πεθαίνω δεν έχει διαφορά | Τώρα πια | Σε χρειάζομαι όσο τίποτα στον κόσμο | Σε χρειάζομαι κι ό,τι θέλεις θα στο δώσω | Σε χρειάζομαι και σε νοιάζομαι | Σε χρειάζομαι όσο τίποτα στον κόσμο | Σε χρειάζομαι κι ό,τι θέλεις θα στο δώσω | Σε χρειάζομαι και σε νοιάζομαι | Σε χρειάζομαι | Πάει καιρός που στον εαυτό μου έχω κλειστεί | Και το γέλιο απ’ τα χείλη μου έχει σβηστεί | Με κανέναν δε θέλω να πάω πουθενά | Και τα πάντα μου φαίνονται μάταια και κενά

04. Ακόμα μια Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Λες θα βρισκόμαστε μόνο όταν εσύ το θέλεις | η θέση σου είναι ξεκαθαρισμένη | μου 'πες μ' αρέσεις μα δεν σ' αγαπώ. | Μην με ρωτάς αν θέλω να σε βλέπω | το ξέρεις η σχέση αυτή πως με σκοτώνει | Μα δίχως αυτό το θάνατο δεν ζω. | Ακόμα μία | φορά σκότωσε με. | Ακόμα μία | φορά πλήγωσε με. | Ακόμα μία | φορά τέλειωσε με. | Ακόμα μία | φορά αγάπησε με. | Ακόμα μία | φορά σκότωσε με. | Ακόμα μία | φορά τέλειωσε με. | Ακόμα μία | φορά πλήγωσε με. | Ακόμα μία | φορά αγάπησε με. | Λες πως αισθάνεσαι άσχημα για ότι συμβαίνει | και που λυπάσαι που με βλέπεις έτσι | μαζί σου δεν θα 'πρεπε τόσο να δεθώ. | Λες πως αν θέλω φεύγεις τώρα αμέσως | στ' αλήθεια δεν έχεις πρόβλημα κανένα | και ποιος σου 'πε ότι έχω πρόβλημα εγώ.

05. Είμαι Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Όπου κι αν κρύβεσαι εγώ θα σε βρίσκω | Όπου κι αν είσαι θα σ'ανακαλύπτω | ότι κι αν κάνεις εγώ θα το ξέρω | Όσο κι αν θέλεις να με προσπεράσεις | Να φύγεις να μακριά μου και να με ξεχάσεις | Όσο κι αν λες πως δεν θες να με ξέρεις | Το νοιώθω υποφέρεις | Είμαι | Όλο σου το είναι | Είμαι στη σκέψη σου | Είμαι στις φλέβες σου | Είμαι στο αίμα σου εγώ | Όπου κι αν βρίσκεσαι θα το μαθαίνω | Όσο κι αν τρέχεις θα σε προλαβαίνω | Ότι κι αν λες εγώ θα τα ακούω | Μην προσποιείσαι ότι δεν σ'ενδιαφέφω | Στ' αλήθεια πεθαίνεις για μένα το ξέρω | Είμαι για σένα η αρχή και το τέλος | Στην καρδιά σου το βέλος

06. Φως Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Σαν μια φάρσα μοιάζει παιδική | μη ρωτάς ποτέ γιατί | μη ρωτάς ποτέ γιατί | Ήταν η αγάπη δυστυχώς | ένας δείπνος μυστικός | ένα φιλμ που πήρε φως | Κι όλα σβηστήκαν όλα κάηκαν | όλα γίνανε καπνός | Όλα τέλειωσαν όλα χάθηκαν | της αγάπης μας το φιλμ | έχει πάρει φως | Φως, μας έχει πια τυφλώσει | Φως, όλα έχουν τελειώσει | Φως, οι φωτογραφίες μιας ζωής | έχουνε πάρει όλες φως

07. Φωτιά Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Επικίνδυνο παιχνίδι | παίζουμε από καιρό | είναι δύσκολοι οι όροι | μα αντέχουμε κι οι δυο | Στο σκοινί σαν ακροβάτης | προχωράς κι ακολουθώ | κι άμα σπάσει κάποια νύχτα | θα βρεθούμε στο κενό | Φωτιά, φωτιά | είναι ο έρωτας που ζούμε | Φωτιά, φωτιά | έλα απόψε να καούμε | Φωτιά, φωτιά | είναι ο έρωτας που ζούμε | Φωτιά, φωτιά | θέλω απόψε να καούμε | Όλα μοιάζουνε με ζάλη | σκοτεινιάζει το μυαλό | απ' το χάος μας χωρίζει | ένα μόνο εκατοστό | Με τα χέρια μας δεμένα | σ' έναν όρκο ερωτικό | θα πεθάνω όταν πεθάνεις | και θα ζεις όσο θα ζω

08. Πράγματα Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Γιώργος Μίτσιγκας
Πράγματα, πράγματα | γύρω μου υπάρχουνε παντού δικά σου. | πράγματα, πράγματα | εσένα να μου φέρνουνε στο νου χιλιάδες. | πράγματα, πράγματα | ο μαύρος αναπτήρας στο μπλού τζίν σου | μικροπράγματα, διάφορα | ριγμένα μεσ' στο σπίτι εδώ και εκεί. | Και δεν κρατάω πια τα κλάματα | μεσάνυχτα με βρίσκουν μοναχή να σκίζω γράμματα. | Να βρίζω και να σπάω σαν τρελή στους τοίχους πράγματα. | Να λέω θα γυρίσει δεν μπορεί ως τα χαράματα. | Πράγματα, πράγματα | στέκω σαν χαμένη να κοιτώ χιλιάδες | πράγματα, πράγματα | ότι μου 'χει μείνει από σένα μόνο | πράγματα, γράμματα | μια φωτογραφία που κοιτιόμαστε | κατάματα, πράγματα | σε φέρνουνε στο νου | και δεν κρατάω πια τα κλάματα

09. Έμπνευση Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Καμιά φορά όταν στα μάτια σε κοιτώ | μέσα τους χάνομαι και νιώθω πως μεθώ. | Κι αναρωτιέμαι, λέω πώς γίνεται αυτό | να υπάρχει τόση ομορφιά στον κόσμο αυτό τον άσχημο. | Όταν σε έπλασ' ο θεός | πρέπει να είχε προφανώς: | Έμπνευση, μεγάλη έμπνευση | πρέπει να είχε έμπνευση, | μεγάλη έμπνευση. | Τα 'χει χαμένα ο κόσμος, έχει ζαλιστεί | σ' αυτή τη σφαίρα που γυρνάει σαν τρελή. | Μα εγώ στ' αλήθεια πρέπει να 'μαι τυχερή | γιατί έχω εσένανε μες στη ζωή αυτή την άχαρη.

10. Λάμπω Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Ζαλισμένη απ' τον χορό | μεσ' στα σύννεφα πετώ | φωτοστέφανο φορώ | και σαν τον ήλιο | λάμπω | Αγκάλιασέ με | Αγάπησέ με | Ανέβασέ με | πιο ψηλά | πιο ψηλά | πιο ψηλά | πιο ψηλά | Αγκάλιασέ με | Αγάπησέ με | Ανέβασέ με | λίγο πιο ψηλά | λίγο ψηλά | Είμαι ζαλισμένη | Είμαι ερωτευμένη | Είμαι ευτυχισμένη | Και | Λάμπω | απ' την χαρά μου. | Λάμπω | όταν σε βλέπω. | Λάμπω | σαν το ήλιο. | Λάμπω | σαν διαμάντι. | Λάμπω | απ' την χαρά μου. | Λάμπω | όταν σε βλέπω. | Λάμπω | σαν το ήλιο. | Λάμπω | σαν διαμάντι. | Λάμπω, λάμπω. | Ξενύχτισε με | Ξελόγιασε με | Ξετρέλανε με | πιο πολύ | πιο πολύ | πιο πολύ | πιο πολύ | Ξενύχτισε με | Ξελόγιασε με | Ξετρέλανε με | λίγο πιο πολύ | λίγο πιο πολύ

11. Ο τελευταίος χορός Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Κράτησέ με απόψε πιο σφιχτά | άσε τον ιδρώτα στο κορμί να κυλά | άκου την καρδιά μου πως χτυπά | σου φωνάζει ακόμα πόσο σ’ αγαπά | Φίλησέ με απόψε πιο πολύ | άσ’ τον έρωτα στο δάκρυ να πνιγεί | Πως τα φέρνει έτσι η ζωή | δεν θα είμαστε ποτέ ξανά μαζί | Σε μια ώρα θα ’χουν όλα τελειώσει | πόσο γρήγορα περνάει ο καιρός | Ας πεθαίναμε αγκαλιά πριν τελειώσει | ο τελευταίος χορός | O τελευταίος χορός  | Είναι αδύνατον να το σκεφτώ | πως αντίο για πάντα πρέπει να σου πω | Ας μην τέλειωνε ποτέ το χτες | ας γινόταν κάτι να μην έφευγες | Μη με κάνεις άλλο να πονώ | Θεε μου, πως θ’ αντέξω αυτό το χωρισμό | Κράτησέ με ακόμα πιο σφιχτά | κάνε με δικιά σου για τελευταία φορά

12. Αντίστροφη μέτρηση Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Εγώ μιλάω και συ γελάς και το ρολόι σου κοιτάς | μου λες ότι θ' αργήσουμε στο ραντεβού | τα πράγματα είναι σοβαρά δεν είμαστε όπως παλιά | μα επιτέλους κοίτα με για μια φορά μέσα στα μάτια | Χέι! σε σένανε μιλάω Χέι! σε σένα π' αγαπάω | Χέι! η φλόγα πάει να σβήσει κι η αντίστροφη μέτρηση έχει αρχίσει | Χέι! | Απότομα μου φέρεσαι και δεν ενδιαφέρεσαι | μονάχοι δεν βρισκόμαστε σχεδόν ποτέ | τις νύχτες πια δεν με φιλάς και όλο βίντεο κοιτάς | μα επιτέλους κράτα με για μια φορά στην αγκαλιά σου | Χέι! σε σένανε μιλάω Χέι! σε σένα π' αγαπάω | Χέι! η φλόγα πάει να σβήσει κι η αντίστροφη μέτρηση έχει αρχίσει | Χέι!

13. Εμείς Τραγούδι: Άννα Βίσση & Νίκος Καρβέλας
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Έφτασε η ώρα να χωρίσουμε | την αγάπη που 'χαμε να σβήσουμε εγώ κι εσύ | Έφτασε η ώρα να γκρεμίσουμε | όλα αυτά που χρόνια τώρα χτίζαμε εγώ κι εσύ. | Έφτασε η ώρα να ξεχάσουμε | μαζί που λέγαμε πως θα γεράσουμε | μα πες μου ότι είναι ψέματα όλα | πες μου ότι είναι ψέματα | Εμείς, δεν μπορεί να χωρίσουμε | εμείς μια ζωή θ' αγαπιόμαστε | εμείς δεν μπορεί να τελειώσουμε έτσι | κάπως, κάπου, κάποιο λάθος κάνουμε εμείς | Έφτασε η ώρα να χωρίσουμε, | πίσω μας ότι είχαμε να αφήσουμε εγώ κι εσύ.. | Έφτασε η ώρα που φοβόμαστε, | σαν δυό ξένοι πια θα συναντιόμαστε εγώ κι εσύ | Έφτασε η ώρα μας να κλάψουμε, | τέλος στο βιβλίο μας να γράψουμε. | Μα πες μου ότι είναι ψέματα όλα, | πες μου ότι είναι ψέματα..

14. Κάπου νυχτώνει Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Σταύρος Κουγιουμτζής
Γύρνα τις ώρες που χάθηκαν απόψε | κοίτα που φεύγεις πώς κλαίει το δειλινό. | Κάπου νυχτώνει κι ο ήλιος παγώνει | χάνεται ο δρόμος και πού να σταθώ | κάπου βραδιάζει μην κλαις δεν πειράζει | πες πως τελειώνει ο κόσμος εδώ | Αγέρας παίρνει απόψε τη ζωή μου | κλείνω τα μάτια που φεύγεις να μη δω. | Κάπου νυχτώνει κι ο ήλιος παγώνει | χάνεται ο δρόμος και πού να σταθώ | κάπου βραδιάζει μην κλαις δεν πειράζει | πες πως τελειώνει ο κόσμος εδώ.

15. Σ' αγαπώ Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Αχ περιστέρι μου μη φεύγεις βιαστικό | κι από το χέρι μου έλα να πιεις νερό | Απόψε δεν θα κοιμηθώ | θα μείνω πάλι να σκεφτώ | πώς πονώ, πως πονώ, πως πονώ. | Το γέλιο το ζωγραφιστό | το βήμα το ξεχωριστό | σ' αγαπώ, σ' αγαπώ, σ' αγαπώ. | Μ' ένα μαχαίρι άνοιξέ μου την καρδιά, | κανείς δεν ξέρει τι περνώ κάθε βραδιά | Κάθε βραδιά, κάθε πρωί | μου λιγοστεύει η ζωή, | πώς πονώ, πώς πονώ, πώς πονώ, | το γέλιο σου σαν θυμηθώ, | το βήμα το ξεχωριστό, | σ' αγαπώ, σ' αγαπώ, σ' αγαπώ. | Απόψε δεν θα κοιμηθώ | θα μείνω πάλι να σκεφτώ | πώς πονώ, πως πονώ, πως πονώ. | Το γέλιο το ζωγραφιστό | το βήμα το ξεχωριστό | σ' αγαπώ, σ' αγαπώ, σ' αγαπώ.

16. Στα χρόνια της υπομονής Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου
Αν είναι κόσμος όμορφος | είναι και κόσμος ψεύτης | που μοιάζει σκοτεινό γυαλί | και σαν παλιός καθρέφτης | Στα χρόνια της υπομονής | δε μας θυμή δε μας θυμήθηκε κανείς | δε μας θυμήθηκε κανείς | στα χρόνια της, στα χρόνια της υπομονής | Τα γράμματα μου γύρισες | χωρίς να τα διαβάσεις | μα πες μου γιατί βιάστηκες | να με καταδικάσεις | Στα χρόνια της υπομονής | δε μας θυμή δε μας θυμήθηκε κανείς | δε μας θυμήθηκε κανείς | στα χρόνια της, στα χρόνια της υπομονής

17. Κρύβαμε την αγάπη μας Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Βαρβάρα Τσιμπούλη
Κρύβαμε την αγάπη μας | στη χούφτα του καλοκαιριού | κι απλώναμε το όνειρο | στον ήλιο το μεσημεριού. | Κι ήρθαν και χτύπησαν την πόρτα | πικροί και δίσεχτοι καιροί | κι ένας αγέρας παγωμένος | τη φλόγα πήρ' απ' το κερί. | Δέναμε την αγάπη μας | στη φεγγαρίσια την κλωστή | κι οργώναμε τα πέλαγα | με της καρδιάς την κουπαστή.

18. Ας κάνουμε απόψε μια αρχή Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Δώρος Γεωργιάδης | Στίχοι: Δώρος Γεωργιάδης
Ποια τύχη μ’ έφερε απόψε εδώ μπροστά σας | Να τραγουδήσω έναν αβάσταχτο καημό | Μ’ ένα τραγούδι που μιλά στην ανθρωπιά σας | Για μιαν ελπίδα που δεν έχει τελειωμό | Παίρνω κουράγιο απ’ την ανάλαφρη μάτια σας | Που `ναι οι έγνοιες μακρινές το βράδυ αυτό | Μια χούφτα νότες κλέβω πάνω απ’ τη χαρά σας | Και μέσα απ’ την ψυχή μου τραγουδώ | Πότε θ’ ανοίξουμε μια πόρτα στην καρδιά μας | Να νιώσουμε όλα τα δικά, δικά μας | Ας κάνουμε απόψε μιαν αρχή | Ποιος ξέρει αύριο η μέρα τι θα φέρει | Κι αν η καρδιά να συγχωράει δεν ξέρει | Κι αν θα γενούν πατρίδα μας όλης της γης τα μέρη | Ας κάνουμε απόψε μιαν αρχή | Κι αν είναι δύσκολος καιρός για ν’ αγαπάμε | Κι ειν’ η καρδιά μας ματωμένη απ’ τον καημό | Πάρτε κουράγιο απ’ την αλήθεια που ξεχνάμε | Και κάντε την χαρούμενο σκοπό | Πότε θ’ ανοίξουμε μια πόρτα στην καρδιά μας | Να νιώσουμε όλα τα δικά, δικά μας | Ας κάνουμε απόψε μιαν αρχή | Ποιος ξέρει αύριο η μέρα τι θα φέρει | Κι αν η καρδιά να συγχωράει δεν ξέρει | Κι αν θα γενούν πατρίδα μας όλης της γης τα μέρη

Ο δεύτερος δίσκος

01. Δώδεκα Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Φίλιππος Νικολάου & Νίκος Καρβέλας
Δώδεκα κι ούτε ένα τηλεφώνημα | τον αριθμό της μοναξιάς μου δε χτυπάς | και μεγαλώνει η απόσταση για μας. | Δώδεκα κι ούτε ένα τηλεφώνημα | μες στου μυαλού μου το αβάσταχτο κενό | μοιάζεις με όνειρο που φεύγει μακρινό... | Και δε χτυπάει το τηλέφωνο, με πνίγει το παράπονο | που δεν κατάλαβες ποτέ σου τι περνώ | κι αν έχει γίνει η αγωνία μου βουνό | Δώδεκα, η ελπίδα μου κρεμάστηκε | σ' ένα τηλέφωνο που έμεινε νεκρό | και την καρδιά μου που φωνάζει σ' αγαπώ | Δώδεκα | Δώδεκα κι ούτε ένα τηλεφώνημα | τον αριθμό της μοναξιάς μου δε χτυπάς | και μεγαλώνει η απόσταση για μας | Δώδεκα κι ούτε ένα τηλεφώνημα | δεν το αντέχω το μαρτύριο αυτό | και πως τελειώσαν όλα θέλω να σου πω... | Μα δε χτυπάει το τηλέφωνο, με πνίγει το παράπονο | που δεν κατάλαβες ποτέ σου τι περνώ | κι αν έχει γίνει η αγωνία μου βουνό | Δώδεκα, η ελπίδα μου κρεμάστηκε | σ' ένα τηλέφωνο που έμεινε νεκρό | και την καρδιά μου που φωνάζει σ' αγαπώ | Δώδεκα

02. Τα μαθητικά τα χρόνια Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Μα εγώ θα έδινα τα πάντα να γινόμουνα | πάλι παιδί λίγο να βρισκόμουνα | στις ίδιες τάξεις στα ίδια θρανία | με τους συμμαθητές μου να κάνω αστεία | και τους καθηγητές που κοιτάζουν καχύποπτα | τα μαθητικά τα χρόνια δεν τ' αλλάζω με τίποτα | Τους μαθητές τους τρώει το στρες | κι η αγωνία αν θα μπούνε στις ανώτατες σχολές | Τους μαθητές τους τρώει το στρες | κι όλοι θέλουν να ξεφύγουν από Φυσικοχημείες, | Άλγεβρες, Γραμματικές | Μα εγώ θα έδινα τα πάντα να γινόμουνα | πάλι παιδί λίγο να βρισκόμουνα | στις ίδιες τάξεις στα ίδια θρανία | με τους συμμαθητές μου να κάνω αστεία | και τους καθηγητές που κοιτάζουν καχύποπτα | τα μαθητικά τα χρόνια δεν τ' αλλάζω με τίποτα | Τους μαθητές τους τρώει το στρες | τα καρδιοχτύπια οι συζητήσεις μες τις σχολικές αυλές | Τους μαθητές τους τρώει το στρες | μα σαν τελειώσει το σχολείο τελειώνουν της ζωής μας | κι οι στιγμές οι πιο γλυκές | Μα εγώ θα έδινα τα πάντα να γινόμουνα | πάλι παιδί λίγο να βρισκόμουνα | στις ίδιες τάξεις στα ίδια θρανία | με τους συμμαθητές μου να κάνω αστεία | και τους καθηγητές που κοιτάζουν καχύποπτα | τα μαθητικά τα χρόνια δεν τ' αλλάζω με τίποτα

03. Σαν και μένα καμιά Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Ήσουν εσύ στα δεκαοχτώ και εγώ σχεδόν δεκάξι | και σ’ ένα πάρτι μια φορά κρυφά τα ’χαμε φτιάξει. | Λίγο πριν μπεις στα δεκαεννιά μου είπες "τα χαλάμε", | έκλαιγα μες στο σινεμά και σ’ το ’λεγα θυμάμαι: | Σαν και μένα καμιά, σαν και μένα καμιά | σαν και μένα καμιά δεν σ’ αγαπάει, | και ούτε για σένανε πονάει σαν και μένα καμιά. | Όλα περνούν με τον καιρό, τίποτα δεν κρατάει, | την πρώτη αγάπη όμως κανείς ποτέ δεν την ξεχνάει. | Σε είδα χτες στο σινεμά σε μια ταινία τρόμου, | μου ’πες πως σου ’λειψα πολύ, μα σ’ το ’χα πει μωρό μου: | Σαν και μένα καμιά...

04. Δε σ' αλλάζω Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Ο κόσμος να χαλάσει θα ΄μαστε μαζί | Ότι και να γίνει ότι κι αν συμβεί | Ο κόσμος να χαλάσει θα ΄μαστε μαζί | κανείς ανάμεσά μας δεν πρόκειται να μπει | Να ξέρεις πάνω από σένα εγώ τίποτα δε βάζω | Δε σ' αλλάζω δε σ' αλλάζω | Να ξέρεις πάνω από σένα εγώ τίποτα δε βάζω | Δε σ' αλλάζω δε σ' αλλάζω | Ο κόσμος να χαλάσει θα ΄μαστε μαζί | Θα ζήσουμε παρέα την κάθε μας στιγμή | Ο κόσμος να χαλάσει θα ΄μαστε μαζί | Τίποτα δε μετράει για μένα όσο εσύ | Να ξέρεις...

05. Με αγάπη από μένα για σένα Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Σήμερα που γιορτάζουμε τι δώρο να σου κάνω. | Πονέσανε τα πόδια μου απ' το πρωί να ψάχνω. | Τα μαγαζιά όλα γύρισα μα τίποτα δεν βρίσκω. | Γι' αυτό λοιπόν κατέληξα σ' αυτόν εδώ τον δίσκο. | Με αγάπη από μένα για σένα. | Με αγάπη για μια ολόκληρη ζωή. | Με αγάπη από μένα για σένα. | Με αγάπη για μια ολόκληρη ζωή. | Πάντα το ίδιο πρόβλημα μια ζωή αντιμετωπίζω. | Για δώρο όταν πρόκειται μπερδεύομαι σαστίζω. | Γι' αυτό λοιπόν αγάπη μου αφού τίποτα δεν βρίσκω. | Χρόνια πολλά μας εύχομαι μ' αυτόν εδώ τον δίσκο

06. Ψεύτικα Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Πες το αφέλεια | πες το θυσία | πες το δακρύβρεχτο σενάριο σε ινδική ταινία | Ήσουν πιστεύω μου | ήσουν θρησκεία | και εγώ σε πίστεψα σε αγάπησα όσο καμία | Μα ήταν θεέ μου... | Ψεύτικα τα δάκρυά σου | ψεύτικα και τα φιλιά σου | ψεύτικα τα σ' αγαπώ σου | όλα ήταν ψεύτικα, ψεύτικα, ψεύτικα | Πες με παράλογη | πες με αστεία | πες μου τι θέλεις πια για μένανε δεν έχει σημασία | Ήσουν πιστεύω μου | ήσουν θρησκεία | και εγώ σε πίστεψα σε λάτρεψα όσο καμία | Μα ήταν θεέ μου...

07. Ό,τι θες εγώ Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Ό,τι θες εγώ, ό,τι πεις εγώ, | μια ζωή εγώ, όπου εσύ κι εγώ, | ό, τι θες εγώ, ό,τι πεις εγώ, | μια ζωή εγώ, θύμα σου εγώ. | Δεν υπάρχουνε πολλές | αγάπες τόσο δυνατές | δεν υπάρχουνε πολλές | αγάπες σαν και τη δικιά μου. | Ό,τι θες εγώ, ό,τι πεις εγώ, | μια ζωή εγώ, όπου εσύ κι εγώ, | ό, τι θες εγώ, ό,τι πεις εγώ, | μια ζωή εγώ, θύμα σου εγώ. | Δεν υπάρχουνε πολλές | αγάπες συγκλονιστικές | δεν υπάρχουνε πολλές | αγάπες σαν και τη δικιά μου. | Ό,τι θες εγώ, ό,τι πεις εγώ, | μια ζωή εγώ, όπου εσύ κι εγώ, | ό, τι θες εγώ, ό,τι πεις εγώ, | μια ζωή εγώ, θύμα σου εγώ.

08. Πικρέ μου Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Δίπλα σου η κόλαση, | παράδεισος γίνεται | όταν σφιχτά μ ' αγκαλιάζεις. | Όλα ξεχνιούνται, όλα αλλάζουνε, | κρυφά όταν με συναντάς. | Πικρέ μου, πικρέ μου | έρωτα αμαρτωλέ μου, | πικρέ μου, πικρέ μου | έρωτα παράνομέ μου. | Της ζήλειας τα σύννεφα, | γίνονται διάφανα, | όταν γλυκά με χαϊδεύεις. | Όλα αλλάζουνε όλα ομορφαίνουνε | όταν εσύ μ΄αγαπάς. | Πικρέ μου, πικρέ μου | έρωτα αμαρτωλέ μου, | πικρέ μου, πικρέ μου | έρωτα παράνομέ μου.

09. Δαίμονες Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Σταύρος Σιδεράς
Σκέψεις μακάβριες συνέχεια με κυνηγούν, | στιγμή δε λέω να ησυχάσω | Σαν μία κατάρα και ανάθεμα | με απειλούν, | τα λογικά μου πάω να χάσω. | Χαμένος μέσα στο κενό | λες και ακροβατώ στα όρια της παραφροσύνης | Κάτι παράξενο συμβαίνει | και εξωφρενικό, | Ντανιέλ μοναχη μη μ' αφήνεις | Με κατατρέχουν, με εξουσιάζουν | φρικιά και δαίμονες | πίσω μου τρέχουν και με προστάζουν, | τα μυαλά μου έχουν γεμίσει | ιδέες έμμονες. | Δαίμονες, δαίμονες, δαίμονες... | Σκέψεις βουβές με | συγκλονίζουν ασταμάτητα, | αιρετικοί και αφορισμένοι, | με κυνηγούν, | με βασανίζουνε αλύπητα, | ναι, | κάτι μέσα μου πεθαίνει... | Κάποιοι στα σίγουρα ζηλέψαν | την αγάπη μας, | ξόρκια και μάγια θα 'χουν κάνει. | Δεν εξηγούνται αλλιώς αυτά | που μας συμβαίνουνε, | δεν το αντέχω άλλο, | Φτάνει! | Σκέψεις φρικτές με βασανίζουν | αδυσώπητα, | μέσα μου κάτι έχει αλλάξει. | Λες και απόκτησα διπλή προσωπικότητα | και ο μισός έχω λυσσάξει. | Σε ικετεύω Παντοδύναμε, | σ' εκλιπαρώ, | βοήθησε μας να σωθούμε! | Στην εκκλησία πάμε Ντανιέλ | σε παρακαλώ, | οι δυο μας να προσευχηθούμε.

10. Οι χάντρες Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Κώστας Πρετεντέρης
Οι κόκκινες, οι πράσινες, | οι θαλασσιές σου οι χάντρες | στα χέρια χθες εφέρανε | δέκα λεβέντες άνδρες. | Φέραν κακό και ταραχή | στης Κοκκινιάς τις μάντρες | οι πράσινες, οι κόκκινες, | οι θαλασσιές σου οι χάντρες. | Λάι, λα, λα ...... | Ωχ, βγάλε τα στολίδια σου | που βάζεις σαν περνάς | και πάψε τα παιχνίδια σου | και μη μας τυραννάς. | Τα κόκκινα, τα πράσινα, | τα μπλε σου τα βραχιόλια | τρέλαναν τα Πετράλωνα | και ‘καψαν τα Σεπόλια. | Αλλά αν βρεθεί ο μάστορας, | θα κλαίει η καρδιά μου η | δόλια τα πράσινα, τα κόκκινα, | τα μπλε σου τα βραχιόλια. | Λάι, λα, λα ...... | Ωχ, βγάλε τα στολίδια σου | που βάζεις σαν περνάς | και πάψε τα παιχνίδια σου | και μη μας τυραννάς.

11. Του αγοριού απέναντι Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Του αγοριού απέναντι πείτε του πως πεθαίνω | για τα βαριά ματόκλαδα, ματόκλαδα | και τα βαριά τα χέρια | Πείτε του πως ξαγρύπνησα και με τον πόνο δείπνησα | γυρεύοντας τα μάτια του, τα μάτια του | και τα ζεστά, και τα ζεστά του χέρια | Του αγοριού απέναντι πείτε του πως το θέλω | να μου 'ρθει τα μεσάνυχτα, μεσάνυχτα | και δίπλα μου να πέσει | Και ως τα ξημερώματα να καίνε τα πατώματα | Μια θάλασσα τα χάδια του, τα χάδια του | κι εγώ φωτιά, κι εγώ φωτιά στη μέση

12. Κρίμα το μπόι σου Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Σέβη Τηλιακού
Κρίμα τα νιάτα κι η τσαχπινιά | κρίμα το μπόι σου καλέ | άντρας δυο μέτρα, σαν το κουκλί | να ζητιανεύεις το φιλί | Μια γυναίκα σε φέρνει βόλτα | και σ' έχει κάνει να κλαις | Κάνε πέρα, γυναίκες θα βρεις | να σ' αγαπήσουν πολλές | Μια γυναίκα σε φέρνει βόλτα | και δε σου ρίχνει ματιά | και γελάνε μαζί σου όλοι | οι άντρες στη γειτονιά | Κράτα μια στάλα εγωισμό | Μυαλό δε σου 'μεινε καλέ | Κι αν δε σε θέλει, κάνε στροφή | κι ο κόσμος πια δε θα χαθεί

13. Σταλιά, σταλιά Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Διονύσης Τζεφρώνης
Αγόρι μου, στολίδι μου, | σαν γέρνεις και μ' αγγίζεις | πιο πέρα κι απ' τα πέρατα | του κόσμου μ' αρμενίζεις. | Σταλιά, σταλιά κι αχόρταγα | τα πίνω τα φιλιά σου, | κουρνιάζω σαν αδύνατο | πουλί στην αγκαλιά σου. | Ματιά, ματιά, τα μάτια σου | αγάπη με χορταίνουν, | τη μέρα με πεθαίνουνε, | τη νύχτα μ' ανασταίνουν. | Άσε να μπω στα χείλη σου | τη δίψα μου να σβήσω | και την καρδιά σου, αγόρι μου, | δροσιά να την ποτίσω.

14. Τα δειλινά Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Έφυγες και πήγες μακριά, | σύννεφα σκεπάσαν την καρδιά, | σβήσαν απ' τα χείλη τα τραγούδια, | γύρω μαραθήκαν τα λουλούδια. | Και τα δειλινά | μια φωνή μου ψιθυρίζει | μυστικά | δε θα γυρίσεις πια. | Στους μεγάλους δρόμους περπατώ, | με το βλέμμα μου σ' αναζητώ, | λες κι αντιλαλούν τα βήματά σου | και ο πόνος με τραβάει κοντά σου. | Και τα δειλινά | μια φωνή μου ψιθυρίζει | μυστικά | δεν θα γυρίσεις πια. | Στα κλαδιά σωπαίνουν τα πουλιά, | έρημη η παλιά μας η φωλιά, | φύτρωσε στην πόρτα μας χορτάρι, | απ' τα χέρια μου σ' έχουνε πάρει. | Μα τα δειλινά | μια φωνή μου ψιθυρίζει | μυστικά | δε θα γυρίσεις πια.

15. Όνειρο δεμένο Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος | Στίχοι: Βαγγέλης Γκούφας
Όνειρο δεμένο στο μουράγιο | πόρτα μου κλεισμένη στο νοτιά | έκανα τον πόνο μου κουράγιο | στην αγάπη μου έβαλα φωτιά. | Μαύρος βαρύς ο ουρανός | απόψε που ΄ρθες να με βρεις | είναι μεγάλος ο καημός | να το αντέ, να τον αντέξεις δεν μπορείς. | Στην αγάπη μου έστησαν καρτέρι | κι από τ' άστρα κλέψανε το φώς | άστραψε στην νύχτα το μαχαίρι | κι ο καημός μου γίνηκε αδελφός. | Μαύρος βαρύς ο ουρανός | απόψε που ΄ρθες να με βρεις | είναι μεγάλος ο καημός | να το αντέ, να τον αντέξεις δεν μπορείς.

16. Κάθε λιμάνι και καημός Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Είν' η ζωή μια θάλασσα | κι εμείς καπεταναίοι | κι είναι στ' αλήθεια τυχεροί | όσοι πεθαίνουν νέοι. | Κάθε λιμάνι και καημός | κάθε καημός και δάκρυ | κι είναι η ζωή του καθενός | θάλασσα δίχως άκρη. | Πόσες φορές ναυάγησα | μες στα θολά νερά της | και χάθηκε η βάρκα μου | στη μαύρη αγκαλιά της. | Κάθε λιμάνι και καημός | κάθε καημός και δάκρυ | κι είναι η ζωή του καθενός | θάλασσα δίχως άκρη.

17. Σ’ αγαπώ γιατί είσαι ωραία Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Παραδοσιακό | Στίχοι: Παραδοσιακό
Σ' αγαπώ | σ' αγαπώ γιατί είσαι ωραία | σ' αγαπώ γιατί είσαι ωραία | σ' αγαπώ γιατί είσαι εσύ | Αγαπώ | αγαπώ κι όλο τον κόσμο | αγαπώ κι όλο τον κόσμο | γιατί ζεις κι εσύ μαζί | Το παρα, | το παράθυρο κλεισμένο | το παράθυρο κλεισμένο | το παράθυρο κλειστό | Άνοιξε | άνοιξε το ένα φύλλο | άνοιξε το ένα φύλλο | την εικόνα σου να δω

18. Ένα σου λέω Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Δε θα δικαιολογηθώ | δεν ψάχνω λύση για να βρω | ούτε και θέλω να σου πω | "συγγνώμη". | Το ίδιο θα ’κανα κι εγώ | στη θέση σου, τ’ ομολογώ, | ούτε να σου αλλάξω προσπαθώ | για μένα γνώμη. | Ένα σου λέω ένα: | είμαι τρελή για σένα. | Ένα σου λέω ένα: | ακόμη ζω για σένα. | Ένα σου λέω, ένα: | είμαι τρελή για σένα. | Ένα σου λέω, ένα: | ακόμη ζω για σένα. | Μην ψάχνεις μάταια να βρεις | βαριές κουβέντες να μου πεις | μόνο να με περιφρονείς | αξίζω. | Άσε με να τιμωρηθώ | και με τις τύψεις μου να ζω | απλά μονάχα πριν σου πω | "αντίο". | Ένα σου λέω, ένα: | είμαι τρελή για σένα. | Ένα σου λέω, ένα: | ακόμη ζω για σένα. | Ένα σου λέω, ένα: | είμαι τρελή για σένα. | Ένα σου λέω, ένα: | ακόμη ζω για σένα.

19. Δε θέλω να ξέρεις-Finale Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Δεν θέλω να ξέρεις | πως εδώ και δυο μήνες είμαι συνέχεια στο σπίτι μονάχη μου. | Δεν θέλω να ξέρεις | πόσο άσχημη νιώθω με μαύρους κύκλους κάτω απ' τα μάτια μου. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως μου είναι αδιάφορο αν ζω ή δεν ζω. | Δεν θέλω να ξέρεις | πόσο πολύ σ' αγαπώ. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως περνάω τις ώρες μου περιμένοντας να με πάρεις κάποιο τηλέφωνο. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως φοράω τα ρούχα σου να σε αισθάνομαι συνέχεια κολλημένο επάνω μου. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως δεν έχω όρεξη να φάω έχω μείνει μισή. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως σε σκέφτομαι βράδυ-πρωί. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για σένα είμαι σκόνη είμαι χώμα. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για 'σένα πίνω είμαι λιώμα. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για σένα βουλιάζω σε κώμα. | Σαν παλιά ζωγραφιά λίγο-λίγο μου φεύγει το χρώμα. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για σένα είμαι σκόνη είμαι χώμα. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για σένα υπάρχω ακόμα. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως όλα αυτά που σου λένε ότι είμαι δήθεν καλά είναι όλα ψέματα. | Δεν θέλω να ξέρεις | ότι είμαι όλη μέρα σε ένα δωμάτιο και ζω με σκιές και φαντάσματα. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως με παίρνει ο ύπνος με χάπια κάθε πρωί. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για 'μένα τα πάντα είσαι εσύ. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως ότι συμβαίνει επάνω στον κόσμο με αφήνη αδιάφορη. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για τίποτα πια δεν με νοιάζει νιώθω τόσο μα τόσο ουδέτερη. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως είμαι μόνη δεν θέλω κανένα να δω. | Δεν θέλω να ξέρεις | πόσο πολύ σ' αγαπώ. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για σένα είμαι σκόνη είμαι χώμα. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για 'σένα πίνω είμαι λιώμα. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για σένα βουλιάζω σε κώμα. | Σαν παλιά ζωγραφιά λίγο-λίγο μου φεύγει το χρώμα. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για σένα είμαι σκόνη είμαι χώμα. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για σένα υπάρχω ακόμα.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης