Πέμπτη, 21 Μαΐου 2015

Κάτι συμβαίνει





















01. Κάτι συμβαίνει Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Σαράντης Αλιβιζάτος
Κάτι συμβαίνει, η σιωπή σου το λέει | σε κοιτώ που δε μιλάς | κάτι συμβαίνει, κάτι σε καίει | πού ταξιδεύεις, δεν ξέρω πού, | βλέπεις τον δρόμο, θέλεις να φύγεις | πάλι φοβάμαι πως είσ’ αλλού. | Θέλεις να φύγεις, θέλεις να φύγεις | κάπου να πας και πως να μείνεις | θέλεις να φύγεις, όλα τ’ αφήνεις | γιατί να `ρθείς αφού θέλεις μόνο να φύγεις. | Κάτι τελειώνει, η σιωπή ξεφαντώνει | κάνει χάζι και γελά | κάτι συμβαίνει, κάτι σε καίει | πού ταξιδεύεις, δεν ξέρω που, | βλέπεις τον δρόμο, θέλεις να φύγεις | πάλι φοβάμαι πως είσ’ αλλού. | Θέλεις να φύγεις, θέλεις να φύγεις | κάπου να πας και πως να μείνεις | θέλεις να φύγεις, όλα τ’ αφήνεις | γιατί να `ρθείς αφού θέλεις μόνο να φύγεις.

02. Τι έχω να χάσω Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Έτσι κι αλλιώς από χέρι είμαι χαμένη | και πάει καιρός που στην έχω κι εγώ φυλαγμένη | Το ξέρω τίποτα δεν πρόκειται να αλλάξει | θα στην κάνω κι εγώ λοιπόν για να 'μαστε πάτσι | Τι έχω να χάσω, το πολύ-πολύ να σε χάσω | κι αν βρέχει τι τρέχει, το πολύ-πολύ να βραχώ | Είναι καιρός που νομίζεις πως δεν πάει άλλο | τώρα θα σου 'λεγα κάτι μα το αναβάλλω | Κάποτε έδινες ρέστα μα τώρα πας πάσο | μα για το τέλος μωρό μου σου φυλάω τον άσο

03. Κι όμως έχεις φύγει Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Αντώνης Βαρδής
Κοντά μου συνέχεια αισθάνομαι να τριγυρνάς | Μου το `πες και δυο και τρεις ζωές θα μ’ αγαπάς | Και νιώθω να είσαι πλάι μου, να με κοιτάζεις.. | Κοντά μου συνέχεια αισθάνομαι να τριγυρνάς! | Κι όμως έχεις φύγει, έχεις φύγει, συνορεύω με την τρέλα | Κι όμως έχεις φύγει, μα φοβάμαι πως για πάντα θα με τυραννάς! | Θυμάμαι τις νύχτες που `λεγες πως μ’ αγαπάς | Τις ώρες που δε γυρίζουνε ξανά γυρνάς.. | Και νιώθω σαν να μην πέρασε ούτε μια μέρα | Θυμάμαι τις νύχτες που `λεγες πως μ’ αγαπάς | Κι όμως έχεις φύγει, έχεις φύγει, συνορεύω με την τρέλα | Κι όμως έχεις φύγει, μα φοβάμαι πως για πάντα θα με τυραννάς!

04. Αγάπα με Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Σαράντης Αλιβιζάτος
Ο ήλιος είναι μια καρδιά | και η καρδιά λουλούδι | κι εγώ ου δίνω τη φωτιά | να γράψεις το τραγούδι. | Αγάπα με να περπατάς | τη νύχτα στο κορμί μου | και τα τραγούδια που αγαπάς | να τραγουδάς μαζί μου. | Εγώ σου δίνω το φιλί | και της καρδιάς το αίμα | και σου μαθαίνω απ’ την αρχή | του κόσμου τα κρυμμένα. | Αγάπα με να περπατάς | τη νύχτα στο κορμί μου | και τα τραγούδια που αγαπάς | να τραγουδάς μαζί μου. | Ο ήλιος είναι μια καρδιά | και η καρδιά λουλούδι.

05. Όταν θα 'ρθεις Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Μάνος Κουφιανάκης
Δεν θα 'ναι Αύγουστος ή Μάρτης | θα 'ναι ο μήνας της αγάπης | όταν θα ‘ρθεις, | δεν θα 'ναι Τρίτη ή Δευτέρα | θα' ναι η πιο μεγάλη μέρα | όταν θα ‘ρθεις, όταν θα ‘ρθεις. | Θα σταματήσουν τα ρολόγια | και να γυρνά αυτή η γη | κι εγώ θα νιώσω πως γεννιέμαι | και ξαναζώ απ΄την αρχή, | όταν θα ‘ρθεις, όταν θα ‘ρθεις. | Δε θαν' χειμώνας, καλοκαίρι | η εποχή που θα σε φέρει | όταν θα ‘ρθεις, | δε θαν' οχτώ ή τρεις η ώρα | θα 'ναι το άγιο 'κείνο τώρα | όταν θα ‘ρθεις, όταν θα ‘ρθεις. | Θα σταματήσουν τα ρολόγια | και να γυρνά αυτή η γη | κι εγώ θα νιώσω πως γεννιέμαι | και ξαναζώ απ΄την αρχή, | όταν θα ‘ρθεις, όταν θα ‘ρθεις.

06. Δώδεκα Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Φίλιππος Νικολάου & Νίκος Καρβέλας
Δώδεκα κι ούτε ένα τηλεφώνημα | τον αριθμό της μοναξιάς μου δε χτυπάς | και μεγαλώνει η απόσταση για μας. | Δώδεκα κι ούτε ένα τηλεφώνημα | μες στου μυαλού μου το αβάσταχτο κενό | μοιάζεις με όνειρο που φεύγει μακρινό... | Και δε χτυπάει το τηλέφωνο, με πνίγει το παράπονο | που δεν κατάλαβες ποτέ σου τι περνώ | κι αν έχει γίνει η αγωνία μου βουνό | Δώδεκα, η ελπίδα μου κρεμάστηκε | σ' ένα τηλέφωνο που έμεινε νεκρό | και την καρδιά μου που φωνάζει σ' αγαπώ | Δώδεκα | Δώδεκα κι ούτε ένα τηλεφώνημα | τον αριθμό της μοναξιάς μου δε χτυπάς | και μεγαλώνει η απόσταση για μας | Δώδεκα κι ούτε ένα τηλεφώνημα | δεν το αντέχω το μαρτύριο αυτό | και πως τελειώσαν όλα θέλω να σου πω... | Μα δε χτυπάει το τηλέφωνο, με πνίγει το παράπονο | που δεν κατάλαβες ποτέ σου τι περνώ | κι αν έχει γίνει η αγωνία μου βουνό | Δώδεκα, η ελπίδα μου κρεμάστηκε | σ' ένα τηλέφωνο που έμεινε νεκρό | και την καρδιά μου που φωνάζει σ' αγαπώ | Δώδεκα

07. Σαν και μένα καμιά Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Ήσουν εσύ στα δεκαοχτώ και εγώ σχεδόν δεκάξι | και σ’ ένα πάρτι μια φορά κρυφά τα ’χαμε φτιάξει. | Λίγο πριν μπεις στα δεκαεννιά μου είπες "τα χαλάμε", | έκλαιγα μες στο σινεμά και σ’ το ’λεγα θυμάμαι: | Σαν και μένα καμιά, σαν και μένα καμιά | σαν και μένα καμιά δεν σ’ αγαπάει, | και ούτε για σένανε πονάει σαν και μένα καμιά. | Όλα περνούν με τον καιρό, τίποτα δεν κρατάει, | την πρώτη αγάπη όμως κανείς ποτέ δεν την ξεχνάει. | Σε είδα χτες στο σινεμά σε μια ταινία τρόμου, | μου ’πες πως σου ’λειψα πολύ, μα σ’ το ’χα πει μωρό μου: | Σαν και μένα καμιά...

08. Ό,τι κι αν πεις Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Σαράντης Αλιβιζάτος
Πώς έχεις μπλέξει σε τόση ψευτιά | και φωνάζεις τα βράδια κρυφά | να φύγεις θέλεις δεν πας πουθενά | δεν αντέχεις να τρέχεις ξανά | Φυλακισμένος στο σπίτι γυρνάς | και ζητάς αφορμές να πονάς | Πώς έχεις μπλέξει σε τόση ψευτιά | και φωνάζεις τα βράδια κρυφά | Ό,τι κι αν πεις | πληγωμένα τραγούδια κι απόψε φοβάμαι θα πεις | κι είναι κρίμα | Ό,τι κι αν πεις | πληγωμένα τραγούδια κι απόψε φοβάμαι θα πεις | στου καπνού τα σοκάκια κι απόψε ξανά θα χαθείς | βήμα-βήμα να, να, να, να, να, να, να | Γλυκά τραγούδια να γράφω μου λες | με κοιτάζεις στα μάτια και κλαις | το πιο γλυκό που μπορώ να σου πω | είναι, πόσο πικρά σ’ αγαπώ | Ό,τι κι αν πεις | πληγωμένα τραγούδια κι απόψε φοβάμαι θα πεις | κι είναι κρίμα | Ό,τι κι αν πεις | πληγωμένα τραγούδια κι απόψε φοβάμαι θα πεις | στου καπνού τα σοκάκια κι απόψε ξανά θα χαθείς | βήμα-βήμα να, να, να, να, να, να, να

09. Και σε γυρεύω Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Σαράντης Αλιβιζάτος
Και σε γυρεύω και σε ψάχνω | σε τραγούδια και φωνές, | πόσο ακόμα, με τη σκιά σου | θα κοιμίζω αυτό το σώμα, | έχω γεμίσει τη ζωή μου | υποψίες και ψευτιές, | περιπλανήσεις σε όσα μου `ταζες | και γίνανε αρνήσεις. | Και σε γυρεύω, | όχι πως θέλω να μου δώσεις εξηγήσεις, | μια νύχτα ακόμα αγκαλιά να με κρατήσεις. | Και σε γυρεύω και σ’ ακούω | στην καρδιά μου να χτυπάς, | μα όταν κοιτάζω, πως έχει αλλάξει | αυτή η κάμαρα τρομάζω, | μέρες και μέρες λογαριάζω | πόσες νύχτες με ξεχνάς, | μη με ρωτήσεις, έλα μονάχος σου | τα δάκρυα να μετρήσεις. | Και σε γυρεύω, | όχι πως θέλω να μου δώσεις εξηγήσεις, | μια νύχτα ακόμα αγκαλιά να με κρατήσεις.

10. Πάλι χωρίζουμε Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Σαράντης Αλιβιζάτος
Πάλι χωρίζουμε, | πάλι πως φεύγεις, λες, μακριά μου | μια για πάντα αυτή τη φορά, | το λες στ’ αλήθεια, όπως άλλωστε, πάντα. | Πάλι χωρίζουμε, | κι ό,τι είχαμε, μου λες, εδώ τελειώνει, | και δε θα κλάψεις, μα κοίτα πάλι κλαις | γιατί το ξέρεις. | Πως δε χωρίζουμε, δε χωρίζουμε, | σαν δυο σταγόνες στη βροχή δεν ξεχωρίζουμε, | δε χωρίζουμε, δε χωρίζουμε, | για `μένα εσύ κι εγώ για `σένα μόνο αξίζουμε. | Πάλι χωρίζουμε, | και τη συζήτηση μαζί μου αποφεύγεις, | γιατί δε μου λες ποτέ στ’ αλήθεια | τέλος πάντων τι έχεις. | Μη βασανίζεσαι, | κι άλλο μην ψάχνεις για αιτίες και για λάθη, | η αιτία είναι μια και ζει στην καρδιά σου, | τηνε λένε αγάπη. | Δε χωρίζουμε, δε χωρίζουμε, | σαν δυο σταγόνες στη βροχή δεν ξεχωρίζουμε, | δε χωρίζουμε, δε χωρίζουμε, | για `μένα εσύ κι εγώ για `σένα μόνο αξίζουμε. | Δε χωρίζουμε, δε χωρίζουμε, | για `μένα εσύ κι εγώ για `σένα μόνο αξίζουμε.

Για ακρόαση κάντε κλικ στους παρακάτω τίτλους τραγουδιών του δίσκου: