Πέμπτη, 28 Μαΐου 2015

Κλίμα τροπικό





















01. Κλίμα τροπικό Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Κλίμα τροπικό μου κλίμα | έχεις δυο καρδιές | Με την μια με παγώνεις, | με την άλλη σου έ καις. | Κλίμα τροπικό μου κλίμα | πόσο σ' αγαπώ | η καρδιά θ' αρρωστήσει | στον έρωτά σου τον καιρό | Τρελαίνομαι, μια παγώνω, μια ζεσταίνομαι. | Τρελαίνομαι, μια πεθαίνω, μια ανασταίνομαι | Τρελαίνομαι... | Κρίμα μου, γλυκό μου κρίμα | να σ' ακολουθώ | μια στην άβυσσο με ρίχνεις | μια με πας στον ουρανό | Κλίμα τροπικό μου κλίμα | δώσε μου ζωή | είμαι από νερό και χώμα | κι είσαι ανάσα θεϊκή | Τρελαίνομαι... | Μια με πιάνεις, μια με αφήνεις | μια γελάω, μια κλαίω | Μια μ' ανάβεις, μια με σβήνεις | δεν αντέχω σου λέω, | δεν αντέχω σου λέω... | Τρελαίνομαι, μια παγώνω, μια ζεσταίνομαι . | Τρελαίνομαι, μια πεθαίνω, μια ανασταίνομαι | Τρελαίνομαι...

02. Και τι έγινε Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Μου χες πει ότι θα ζεις μοναχά για μένα | Όλα θα τα αρνηθείς μου 'χες πει για μένα | μα μου 'πες ψέματα , μου 'πες ψέματα , ψέματα πολλά | Και τι έγινε, | και τι έγινε | Εσύ θα χάσεις | όταν με χάσεις | Και τι έγινε πες μου | που 'μαστε χωριστά | Η καρδιά σου για μένα | μια ζωή θα χτυπά | Μου πες πως δεν πρόκειται ποτέ να με πονέσεις | Γρήγορα που ξέχασες τις τόσες σου υποσχέσεις | Με έκανε και έκλαψα, έκλαψα, έκλαψα πικρά | Και τι έγινε (και τι έγινε πες μου) | και τι έγινε (που 'μαστε χωριστά) | Εσύ θα χάσεις (η καρδιά σου για μένα) | Όταν με χάσεις (μια ζωή θα χτυπά) | Και τι έγινε πες μου | που 'μαστε χωριστά | Η καρδιά σου για μένα | μια ζωή θα χτυπά | Τίποτα δε ζει για πάντοτε | τίποτα δεν έχει μόνο αρχή

03. Παραλύω Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Και μοιάζει η ημέρα σαν να 'χει ενωθεί με τη νύχτα | και μοιάζει ο θάνατος σαν να 'ναι η ζωή για μένα | και της καρδιάς μου οι χτύποι φαίνονται στην οθόνη | σαν μια ευθεία γραμμή συνεχόμενη | και μοιάζει ο χρόνος που δίχως να θέλεις σταμάτησες | διπλά να 'χει ταράξει στο πρόσωπό μου | και με 'χει αλλάξει | Και νιώθω το φόβο στο στήθος μου μέσα | πικρό σαν απομεινάρι απο καφέ σε φλιτζάνι | και βλέπω το φως στου μυαλού στο δωμάτιο | οσο πάει καθε μέρα λίγο-λίγο να σβήνει | και μες στον καθρέφτη το πρόσωπό μου αλλάζει | και γίνεται ένα πρόσωπο άλλο, που δεν το γνωριζω | και με τρομάζει | Παραλύω, | νιώθω τον κόσμο κάτω απ' τα πόδια μου να χάνεται | σαν να πηγαινω πρώτη μέρα στο σχολείο, Αύγουστος | και στην καρδιά μου το θερμόμετρο να δείχνει μείον δύο | Παραλύω, | τα φρένα τρίζουνε η κόρνα ουρλιάζει | διπλα μου περνάει ξυστά το λεωφορείο | και έχω στην σκέψη πως θα πρέπει κι άλλο χώρια σου να ζήσω | παραλύω | Και βλέπω τη ζωή μου σαν ένα τοίχο γιγάντιο | να υψώνεται στο τέρμα του δρόμου | κι οι φωνές των παιδιών στην αυλή του σχολείου | σαν πένθιμο στα αυτιά μου ηχούν εμβατήριο | κι ο δρομος που κάποτε με έβγαζε | στου σπιτιού σου απ' έξω την πόρτα | τώρα πια δεν υπάρχει

04. Πάρ τε τα όλα Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Απόστολος Διαβολίκης
Πάρτε τα όλα από μπροστά μου | δε θέλω τίποτα να έχω πια δικό του | πάρτε τα όλα να μην τα βλέπω | γιατί μου φέρνουνε στο νου το πρόσωπό του | Πάρτε τα όλα πάρτε τα όλα | και μην αφήσετε σημάδια πουθενά | πάρτε τα όλα κι αφήστε μόνο | την καρδιά μου να πονά | πάρτε τα όλα πάρτε τα | βάλτε φωτιά και κάφτε τα | πάρτε τα όλα πάρτε τα | βάλτε φωτιά και κάφτε τα | πάρτε τα όλα, πάρτε τα όλα | Πάρτε τα όλα από μπροστά μου | θέλω μονάχη μου τελείως πια να μείνω | πάρτε τα όλα και μη ρωτάτε | τώρα που έφυγε εκείνος τι θα γίνω | Πάρτε τα όλα, πάρτε τα όλα...

05. Ό,τι μου ζητήσεις Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Ό,τι μου ζητήσεις εγώ θα σου το δώσω | Και τα δικά σου λάθη εγώ θα τα πληρώσω | Και την καρδιά μου αν χρειαστεί θα βγάλω να στη δώσω | Ό,τι μου ζητήσεις για σένα θα το κάνω | Και τη σκληρή καρδιά σου ποτέ δεν θα πικράνω | Είσαι ο θεός μου, σε σενανε όχι ποτέ δεν θα πω.. | Αγάπη μου, αγάπη μου.. | Από σένα να γλυτώσω, είναι αδύνατον το ξέρω δεν μπορώ | Σαν σταυρό σε κουβαλάω και σαν αγκάθινο στεφάνι σε φορώ | Ό,τι μου ζητήσεις εγώ θα σου το φέρω | Τα πάντα εγώ για σένα μπορώ να υποφέρω | Εγώ σκιά σου μια ζωή θα είμαι και το ξέρω | Ό,τι μου ζητήσεις για σένα θα το κάνω | Και τη σκληρή καρδιά σου ποτέ δεν θα πικράνω | Είσαι ο θεός μου, σε σενανε όχι ποτέ δεν θα πω.. | Αγάπη μου, αγάπη μου…..

06. Χορεύω Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Απόψε αισθάνομαι μια τρομερή αισιοδοξία | όλα μου φαίνονται ωραία μες στον κόσμο αυτόν | απόψε και το παραμικρό, για 'μένα, έχει σημασία | όλο τον κόσμο, απόψε, τον αγαπώ. | Η καρδιά μου σαν τρελή χτυπά | πάνω στη γη δεν πατάω | νοιώθω στα πόδια μου πως έχω φτερά | και σαν πουλί πετάω. | Και χορεύω, χορεύω, χορεύω, | στην αγάπη μας ακόμη εγώ πιστεύω | και χορεύω, χορεύω, χορεύω, | μες στη νύχτα παντού σε γυρεύω. | Και χορεύω, και χορεύω. | Απόψε το συναίσθημα έχει αιφνιδιάσει τη λογική μου | δεν ξέρω γιατί, όμως όλα σου τα συγχωρώ, | απόψε δεν είναι δυνατόν να με γελάει η διαίσθησή μου | το ξέρω πως με θέλεις όσο κι εγώ. | Η καρδιά μου σαν τρελλή χτυπά | πάνω στη γη δεν πατάω | νοιώθω στα πόδια μου πως έχω φτερά | και σαν πουλί πετάω. | Και χορεύω, χορεύω, χορεύω, | στην αγάπη μας ακόμη εγώ πιστεύω | και χορεύω, χορεύω, χορεύω, | μες στη νύχτα παντού σε γυρεύω. | Και χορεύω, και χορεύω. | Η ώρα έχει πάει μία και χορεύω, | η ώρα έχει πάει δύο και χορεύω, | μέσα στη νύχτα χορεύω, | πάνω στις πίστες χορεύω, | μέσα στους δρόμους χορεύω, | μέσα στο τμήμα χορεύω, | όπου σταθώ κι όπου βρεθώ | μόνο για 'σένανε μιλώ | όπου σταθώ κι όπου βρεθώ | μόνο για 'σένανε μιλώ. | Και χορεύω, χορεύω, χορεύω, | στην αγάπη μας ακόμη εγώ πιστεύω | και χορεύω, χορεύω, χορεύω, | μες στη νύχτα παντού σε γυρεύω. | Και χορεύω, χορεύω, χορεύω.

07. Σ' αγαπώ, μ' αγαπάς Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Όσο κι αν θέλεις να με ξεπεράσεις | μ' άλλες αγάπες να με ξεχάσεις, | μάταια, μάταια, τίποτα δε γίνεται, | όσο κι αν θέλω απ' το μυαλό μου να σε βγάλω | και σε μια τάξη τις σκέψεις μου να βάλω, | μάταια, μάταια, τίποτα δε γίνεται. | Σ’ αγαπώ, μ’ αγαπάς, τι θα γίνει μ' εμάς | σαν πληγή σε πονώ, σαν πληγή με πονάς, | σ’ αγαπώ, μ’ αγαπάς, τι θα γίνει μ' εμάς | πάντα εδώ θα γυρνώ, πάντα εδώ θα γυρνάς, | σ’ αγαπώ, μ’ αγαπάς. | Όσο κι αν ψάχνω τρόπο να ξεχάσω | και την καρδιά μου σαν μωρό να ξεγελάσω, | μάταια, μάταια, τίποτα δε γίνεται, | όσο κι αν λες ότι δεν καταλαβαίνεις | κι ότι μακριά μου μια χαρά τα καταφέρνεις, | μάταια, μάταια, τίποτα δε γίνεται. | Σ’ αγαπώ, μ’ αγαπάς, τί θα γίνει μ' εμάς | σαν πληγή σε πονώ, σαν πληγή με πονάς, | σ’ αγαπώ, μ’ αγαπάς, τί θα γίνει μ' εμάς | πάντα εδώ θα γυρνώ, πάντα εδώ θα γυρνάς, | σ’ αγαπώ, μ’ αγαπάς. | Χίλια κομμάτια γίναμε, μαλώσαμε, βριστήκαμε, | εκδίκηση ορκιστήκαμε κι όμως ακόμα, ακόμα, ακόμα, | ακόμα, ακόμα..... | Σ’ αγαπώ, μ’ αγαπάς, τι θα γίνει μ' εμάς | σαν πληγή σε πονώ, σαν πληγή με πονάς, | σ’ αγαπώ, μ’ αγαπάς, τι θα γίνει μ' εμάς | πάντα εδώ θα γυρνώ, πάντα εδώ θα γυρνάς, | σ’ αγαπώ, μ’ αγαπάς, σ’ αγαπώ, μ’ αγαπάς, | σ’ αγαπώ, μ’ αγαπάς.

08. Εκατομμύρια Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Σε άλλο εσύ και σε άλλο εγώ | καθόμαστε τραπέζι | Κάτι παράξενα παιχνίδια | η μοίρα που μας παίζει | Και είναι άδικο πολύ | και για τους δυο | μια τέτοια αγάπη δυνατή | μια τέτοια αγάπη δυνατή | να σβήσει μες στο κρύο | Εκατομμύρια φόρες κι αν προσπαθήσεις | αυτό που ζήσαμε δεν θα το ξαναζήσεις | Εκατομμύρια φορές κι αν προσπαθήσεις | όπως μ' αγάπησες δεν θα ξαναγαπήσεις | Εκατομμύρια | Αλλού εσύ κι αλλού εγώ | κι η νύχτα προχωράει | Κάτι στο όλο σκηνικό | απόψε με πονάει | Η ώρα έχει πάει τρεις | Σκύβει και σε φιλάει | Κάτι πονάει σαν μαχαιριά... | Κάτι πονάει σαν μαχαιριά | Κι η νύχτα σταματάει

09. Σεντόνια Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Ναταλία Γερμανού
Γέμισε άδειες κούτες το σαλόνι | και μια καινούργια θέα απ' το μπαλκόνι | Μυρίζει αλλιώτικος αέρας εδώ μέσα | μα σε ξεπέρασα και μου μειναν και ρέστα | Κι ετσι όπως μπαίνει απ' τα παράθυρα το φως | χαίρω πολύ μου λέει ο καινούργιος μου εαυτός | Τώρα καίω την καρδιά μου | καίω και τα δάκρυά μου | και ξορκίζω δέκα χρόνια | στα καινούργια μου σεντόνια | Στάχτη κάνω την καρδιά μου | στάχτη και τα όνειρα μου | και ξορκίζω δέκα χρόνια | στα καινούργια μου σεντόνια | Πήρα τα ρούχα μου και σου άφησα αναμνήσεις | για συντροφιά στις άδειες νύχτες που θα ζήσεις | Κι έτσι όπως μπαίνει απ' τα παράθυρα το φως | χαίρω πολύ μου λέει ο καινούργιος μου εαυτός | Τώρα καίω την καρδιά μου | καίω και τα δάκρυά μου | και ξορκίζω δέκα χρόνια | στα καινούργια μου σεντόνια | Στάχτη κάνω την καρδιά μου | στάχτη και τα όνειρα μου | και ξορκίζω δέκα χρόνια | στα καινούργια μου σεντόνια | Ότι έγινε, έγινε | Ότι έκανα, έκανα | Όσο έκλαψα, έκλαψα | Φτάνουν πια τα δάκρυα αρκετά | Τώρα καίω την καρδιά μου | καίω και τα δάκρυά μου | και ξορκίζω δέκα χρόνια | στα καινούργια μου σεντόνια | Στάχτη κάνω την καρδιά μου | στάχτη και τα όνειρα μου | και ξορκίζω δέκα χρόνια | στα καινούργια μου σεντόνια

10. Άγονη γραμμή Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Κάτω απ' τα πόδια μου νοιώθω η γη να τρέμει, | σαν φύλλο την καρδιά μου χτυπούν οι πέντε ανέμοι, | κι όσο πάει μεγαλώνει στο μυαλό μου η ρωγμή, | στης καρδιάς του, πια, το χάρτη, είμαι άγονη γραμμή, | κι όσο πάει μεγαλώνει στο μυαλό μου η ρωγμή, | στης καρδιάς του, πια, το χάρτη, είμαι άγονη γραμμή. | Άγονη γραμμή, άγονη γραμμή | άγονη γραμμή, άγονη γραμμή. | Ξύπνησαν τα ηφαίστεια κι έξω η λάβα τρέχει, | μάτωσαν τα σύννεφα και συνέχεια βρέχει, | κι όσο πάει μεγαλώνει στο μυαλό μου η ρωγμή, | στης καρδιάς του, πια, το χάρτη, είμαι άγονη γραμμή, | κι όσο πάει μεγαλώνει στο μυαλό μου η ρωγμή, | στης καρδιάς του, πια, το χάρτη, είμαι άγονη γραμμή. | Άγονη γραμμή, άγονη γραμμή | άγονη γραμμή, άγονη γραμμή. | Σκιές ζωντανές με φωνές μαγικές | με ταξιδεύουν σε μια άγονη γραμμή, άγονη γραμμή | άγονη γραμμή, άγονη γραμμή. | Άγονη γραμμή, άγονη γραμμή | άγονη γραμμή, άγονη γραμμή. | Κι όσο πάει μεγαλώνει στο μυαλό μου η ρωγμή, | στης καρδιάς του, πια, το χάρτη, είμαι άγονη γραμμή.

11. Διχασμένο κορμί Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Ναταλία Γερμανού
Είναι φορές, | που θέλω να σε πάρω αγκαλιά να σε κρατήσω, | μέσα στα χέρια μου σφιχτά, | μόνο με λόγια τρυφερά να σου μιλήσω, | είναι φορές, | που θέλω τόσο ήρεμα κι απλά έτσι να ζήσω, | χωρίς εμπόδια βουνά, | μόνο με φώτα χαμηλά να σ' αγαπήσω. | Μα είναι κάποιες άλλες φορές, | που κάτι μου συμβαίνει, | άγρια τρέλα μου θολώνει το μυαλό, | να καταστρέψω, θέλω, ό,τι αγαπώ | κι ας καταστρέφομαι πρώτη εγώ. | Εγώ, η δικιά σου αγαπημένη, | στο διχασμένο μου κορμί φυλακισμένη, | εγώ κι ο άλλος μου εαυτός, | που με χτυπάει σαν αμείλικτος εχθρός, | και με τρομάζει, με αλλάζει, με κομματιάζει. | εγώ, η δικιά σου αγαπημένη, | στο διχασμένο μου κορμί φυλακισμένη. | Είναι στιγμές, | που θέλω σ' ένα όνειρο να ζω μικρές αξίες | σου λέω πόσο σ' αγαπώ, | και νοιώθω άνθρωπος κι εγώ μ' ευαισθησίες, | Μα είναι κάποιες άλλες φορές, | που κάτι μου συμβαίνει, | άγρια τρέλα μου θολώνει το μυαλό, | να καταστρέψω, θέλω, ό,τι αγαπώ | κι ας καταστρέφομαι πρώτη εγώ. | Εγώ, η δικιά σου αγαπημένη, | στο διχασμένο μου κορμί φυλακισμένη, | εγώ κι ο άλλος μου εαυτός, | που με χτυπάει σαν αμείλικτος εχθρός, | και με τρομάζει, με αλλάζει, με κομματιάζει. | εγώ, η δικιά σου αγαπημένη, | στο διχασμένο μου κορμί φυλακισμένη.

12. Ελένη Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Το χλωμό το προσωπάκι σου | στις φωτογραφίες μας κοιτώ, | πόσο κουράστηκες, να φύγεις βιάστηκες. | Τα θλιμμένα τα ματάκια σου | σαν δυο σύννεφα στον ουρανό, | πού να πηγαίνουνε, πού ταξιδεύουνε; | Ελένη, εκεί που πας κοίτα να είσαι ευτυχισμένη, | σ' αυτή τη γη η μοίρα σου ήταν γραμμένη | σ' άσπρο χαρτί με ένα κίτρινο στυλό | σα δάκρυ από λεμόνι. | Θυμάμαι πόσα απογεύματα | καθόσουνα δίχως να βγάλεις τσιμουδιά, | μόνο με κοίταζες και χαμογέλαγες. | Σου στέλνω αυτό το τραγουδάκι μου | για να σου κρατάει συντροφιά | και να μην ξεχνάς να μου χαμογελάς.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης