Τετάρτη, 27 Μαΐου 2015

Δαίμονες





















Ο πρώτος δίσκος

01. Οβερτούρα Οργανικό
Μουσική: Νίκος Καρβέλας

Πρώτη πράξη

02. Αχριμάν Θίασος
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Σταύρος Σιδεράς
Κύριε δόξα σοι Κύριε, Κύριε, | Άχριμαν | Κύριε δόξα σοι Κύριε, Κύριε, | Άχριμαν | Φέρτε το θύμα | Σε λίγο θα λαλήσει ο κόκορας | Στιγμή δεν πρέπει να χάνουμε | Το παρθένο κορμί της στον αφέντη μας Άχριμαν | Θυσία να κάνουμε. | Κύριε δόξα σοι Κύριε, Κύριε, | Άχριμαν | Κύριε δόξα σοι Κύριε, Κύριε, | Άχριμαν | Κύριε, Κύριε, Κύριε, Κύριε, Κύριε, Κύριε. | Βγες από τα άδυτα σκοτάδια σου | Της νύχτας άρχοντα κι αφέντη | Με ρίγος καρτερώ τα χάδια σου | Έλα κι εσύ σ’ αυτό το γλέντι | Ανάγκη σ’ έχω σαν το όπιο | Ήλιος εσύ κι εγώ ηλιοτρόπιο.

03. Πάρε με Μάγισσα & Διάβολος
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Σταύρος Σιδεράς
Πάρε με, πάρε με, πάρε με, πάρε με, πάρε με, | Της αβύσσου να νιώσω τον ίλιγγο. | Πάρε με, πάρε με, πάρε με, πάρε με, πάρε με, | Μες στο άφαντο χάος του πόθου μου | Σ’ ένα ντελίριο να ζήσουμε εσύ κι εγώ, | Εσύ κι εγώ | Πώς μπορούσα εγώ να λείψω από το πάρτι μου | Μια κι η φιέστα ετούτη στήθηκε για πάρτι μου | Εξάλλου ξέρεις αρχιέριά μου | Πόσο σε γουστάρω | Στ’ άδυτα του έρωτά μου | Ήρθα για λίγο να σε πάρω | Πάρε με, πάρε με, πάρε με, πάρε με, πάρε με, | Της αβύσσου να νιώσω τον ίλιγγο. | Πάρε με, πάρε με, πάρε με, πάρε με, πάρε με, | Μες στο άφαντο χάος του πόθου μου | Σ’ ένα ντελίριο να ζήσουμε εσύ κι εγώ, | Εσύ κι εγώ. | Προτού να κράξει κόκορας και λυθούν τα μάγια | Πιείτε κρασί και κάντε έρωτα | Η νύχτα ετούτη ειν’ άγια. | Άχριμαν | Κύριε δόξα σοι Κύριε, Κύριε, | Άχριμαν | Κύριε, Κύριε, Κύριε, Κύριε, Κύριε, Κύριε. | Έφτασε η ώρα να σε σώσω | Κι από το διάβολο που σου `χει φάει τα σωθικά να σε γλιτώσω | Φωτιά θ’ ανάψω το κορμί σου, την καρδιά σου, την ψυχή σου, | Και το διάβολο που `χεις μέσα σου, μαζί θα κάψω. | Θάνατος, θάνατος στη δολοφόνισσα. | Θάνατος, θάνατος στη μαύρη μάγισσα. | Θάνατος, θάνατος στη δολοφόνισσα. | Θάνατος, θάνατος στη μαύρη μάγισσα. | Κρατήστε την! | Θάνατος, θάνατος στη δολοφόνισσα. | Θάνατος, θάνατος στη μαύρη μάγισσα. | Μη σας ξεφύγει! | Θάνατος, θάνατος στη δολοφόνισσα. | Θάνατος, θάνατος στη μαύρη μάγισσα. | Τράγε του Μεντές, αφέντη κι άρχοντα μου | Σώσε με, σώσε με, σώσε με | Θάνατος, θάνατος στη δολοφόνισσα. | Θάνατος, θάνατος στη μαύρη μάγισσα. | Η μάγισσα μη σας ξεφύγει! | Τράγε του Μεντές, αφέντη κι άρχοντα μου | Σώσε με, σώσε με, σώσε με, σώσε με.

04. Βασανίστε τη Ιεροεξεταστής & Μάγισσα
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Σταύρος Σιδεράς
Σταματήστε μοναχά αν μαρτηρήσει | Πως είναι μάγισσα και έχει αμαρτήσει. | Σταματήστε μοναχά αν ομολογήσει | Πως τα κορίτσια έχει αυτή δολοφονήσει | Και του τράγου του Μεντές πως έχει γίνει σκλάβα. | Σταματήστε μοναχά αν ομολογήσει | Πως τα κορίτσια έχει αυτή δολοφονήσει | Σταματήστε μοναχά αν μαρτηρήσει | Πως είναι μάγισσα και έχει αμαρτήσει. | Και στις φλέβες της δεν ρέει αίμα αλλά της κόλασης πυρακτωμένη λάβα. | Φτάνει, σας ικετεύω σταματήστε αυτός ο πόνος πια δεν υποφέρεται. | Μην την ακούτε βασανίστε αυτή τη σκύλα | Πες μου πως είσαι αιρετική μάγισσα, μίλα | Δε θα σε λυπηθούμε όσο κι αν φωνάξεις | Την καταδίκη θα σε κάνω να υπογράψεις | Παραδέξου το πως είσαι σκλάβα του διαβόλου. | Φτάνει, φτάνει! | Δε θα σε λυπηθούμε όσο κι αν φωνάξεις | Την καταδίκη θα σε κάνω να υπογράψεις. | Μην την ακούτε βασανίστε αυτή τη σκύλα | Πες μου πως είσαι αιρετική μάγισσα, μίλα | Μές στα μαύρα σωθικά σου σέρνονται σκουλήκια και το σπέρμα του διαβόλου. | Φτάνει, φτάνει, σας ικετεύω σταματήστε αυτός ο πόνος πια δεν υποφέρεται. | Φτάνει, φτάνει, τα χέρια μου λύστε να υπογράψω ό,τι θέλετε.

05. Καλή μου κουβερνάντα Βασίλισσα & Μύρνα
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Σταύρος Σιδεράς
Γκουβερνάντα: Μ’ όλο το θάρρος, βασίλισσά μου, | Είπα να `ρθουν οι μουσικάντηδες για λίγο στο σαλόνι σου. | Στεναχωριέμαι που είσαι έτσι. | Δεν κάνει αρχόντισσά μου να `σαι, | Με τις ώρες, συνέχεια μόνη σου. | Βασίλισσα: Σ’ ευχαριστώ, καλή μου Μίρνα, | Να `ξερες πόσο σ’ αγαπώ και πόσο ακόμα σε χρειάζομαι. | Μονάχα εσύ καταλαβαίνεις, | Πως το παλάτι αυτό με πνίγει, | Και για πλούτη και δόξα δεν νοιάζομαι. | Γκουβερνάντα: Μ’ όλο το θάρρος, αρχόντισσά μου, | Πρέπει ν’ αντέξεις και να ζήσεις με τη θλίψη και το μένος σου | Πάρ’ το απόφαση καλή μου, | Για σένα αυτά είχε γραμμένα | Η μοίρα και το πεπρωμένο σου. | Βασίλισσα: Καλή μου γκουβερνάντα θέλω κι εγώ | Σαν το πουλί, στον ουρανό, να φτερουγίσω, να χαθώ. | Τον κόσμο όλο να γυρίσω, να γνωρίσω, | Σε μια άγνωστη Εδέμ να βρεθώ. | Καλή μου γκουβερνάντα θέλω κι εγώ | Στην αγκαλιά, κάποιου εραστή, να γείρω και να κοιμηθώ. | Τον έρωτά του να γνωρίσω, να ζήσω, | Να αγαπήσω και να αγαπηθώ. | Βασίλισσα: Μη μαραζιάζεις, καλή μου Μίρνα. | Γκουβερνάντα: Στεναχωριέμαι να σε βλέπω πάντα έτσι μελαγχολική. | Βασίλισσα: Δεν είναι τίποτα, θα μου περάσει. | Γκουβερνάντα: Σ’ αγαπώ και δεν αντέχω, να σε βλέπω θλιμμένη και σκεφτική. | Βασίλισσα: Είμαι καλά, γλυκιά μου Μίρνα, θα μου περάσει. | Γκουβερνάντα: Δεν ακούω πια το γέλιο σου το ανέμελο και υποφέρω. | Βασίλισσα: Μην κάνεις έτσι. | Γκουβερνάντα: Θέλω να δω τώρα αμέσως στο προσωπάκι σου ένα χαμόγελο. | Έτσι μπράβο! | Βασίλισσα: Καλή μου γκουβερνάντα θέλω κι εγώ | (Γκουβερνάντα: Καλή μου αρχόντισσα) | Σαν το πουλί, στον ουρανό, να φτερουγίσω, να χαθώ. | (Γκουβερνάντα: Ευτυχισμένη να ζεις) | Τον κόσμο όλο να γυρίσω, να γνωρίσω, | Σε μια άγνωστη Εδέμ να βρεθώ. | Καλή μου γκουβερνάντα θέλω κι εγώ | (Γκουβερνάντα: Καλή μου αρχόντισσα) | Στην αγκαλιά, κάποιου εραστή, να γείρω και να κοιμηθώ. | (Γκουβερνάντα: Ερωτευμένη να ζεις) | Τον έρωτά του να γνωρίσω, να ζήσω, | Να αγαπήσω και να αγαπηθώ.

06. Στάχτη Γελωτοποιός
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Σταύρος Σιδεράς
Γελωτοποιός: Μεγαλειοτάτη μου σου φέρνω νέα, συγκλονιστικά. | Μαντάτα να σου κόψουν την ανάσα. | Μεγαλειοτάτη μου σου φέρνω νέα, καταπληκτικά. | Την ένοχη, Βασίλισσα μου, πιάσαν. | Των καημένων κοριτσιών η δολοφόνισσα, ήταν μια μάγισσα. | Έκανε όργια, θυσίες, με κάτι αιρετικούς και άλλα ανατριχιαστικά, | Μα την πιάσαν επιτέλους με το διάβολο στα πράσα. | Την έχουν τώρα κλειδωμένη στα μπουντρούμια, | Είναι στα χέρια του ιερού εξεταστή, | Τη βασανίζει εωσότου μαρτυρήσει, | Πως είναι μάγισσα κι έχει το διάβολο Θεό της κι εραστή. | Δε θα αντέξει, δε θα αντέξει, | σίγουρα θα μαρτυρήσει. | Δε θα αντέξει, δε θα αντέξει, | Πως είναι μάγισσα, να δεις, | ο εξεταστής, θα την κατηγορήσει. | Στάχτη! Στάχτη! Της αξίζει να γίνει στην πυρά! | Με τη φόρα που είχε πάρει να θυσιάζει τις παρθένες | Μωρέ φοβούμαι πως σε λίγο, θα ’ρχόταν κι η δική μου η σειρά, | Στα σοβαρά! | Στάχτη! Στάχτη! (Καύτε τη!) Να την κάνουνε πρέπει στην πυρά! | Να γλιτώσουν τα κορίτσια, απ’ της μάγισσας τα βίτσια | Να ηρεμήσω επιτέλους! Με αηδιάζει όλη αυτή η διαφθορά, | Η διαφθορά.

07. Θάνατος στη μαύρη μάγισσα Όχλος
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Σταύρος Σιδεράς
Ιεροεξεταστής: Μεγαλειοτάτη μου σε χαιρετώ, | Τον όρκο που ’δωσα στο στέμμα σου κρατώ. | Έχω στα χέρια μου γραπτή ομολογία, | Πως τούτη δω είναι μάγισσα και ζει στην αμαρτία. | Σκλάβα του τράγου του Μεντές, αρχιέρεια αν θες, | Της μαύρης μαγείας. | Έχω εδώ τη γραπτή της κατάθεση | Και τη δική σου ζητώ συγκατάθεση, | Να τη στείλω κι αυτήν στον εξόριστο, | Στην πυρά να την κάψω. | Ευχαριστώ. | Θάνατος, θάνατος στη δολοφόνισσα, | Θάνατος, θάνατος στη μαύρη μάγισσα. | Θάνατος, θάνατος στη δολοφόνισσα, | Θάνατος, θάνατος στη μαύρη μάγισσα. | Μάγισσα: Όχι! Σε ικετεύω, σε ικετεύω, είμαι αθώα, ψέματα λένε, | με βίασε, με χτύπησε, αυτός μ’ έκανε ράκος. | Τον ιερό εξεταστή πρέπει να κάψετε! | Αυτός δεν είναι άνθρωπος, είναι θεριό, είναι δράκος! | Ιεροεξεταστής: Μην παρασύρεσαι απ’ τα λόγια της. | Λόγια είναι τούτα του σατανά! | Πες μου το ναι για να την κάψω! | Μαύρη μαγεία κι άλλη θυσία να μην μπορέσει να κάνει, | Ποτέ ξανά! | Θάνατος, θάνατος στη δολοφόνισσα | Θάνατος, θάνατος στη μαύρη μάγισσα | Θάνατος, θάνατος στη δολοφόνισσα | Θάνατος, θάνατος στη μαύρη μάγισσα | Μάγισσα: Σε ικετεύω, σε ικετεύω, είμαι αθώα, μη με σκοτώσεις! | Σε ικετεύω, βασίλισσά μου, την συγκατάθεσή σου, | Ποτέ μη δώσεις!

08. Μπορεί Βασίλισσα
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Σταύρος Σιδεράς
Μπορεί να ακούγεται | αστείο και παράλογο | μπορεί να πείτε | πως είμαι και τρελή | μα στις φαντασιώσεις μου | να είμαι βλέπω πάνω σ’ ένα | άγριο άλογο γυμνή | να δραπετεύω από τούτο το κελί | Θέλω να φύγω από αυτήν τη φυλακή | που με πεθαίνει που κάθε μέρα όλο | πιο πολύ, πιο πολύ, πιο πολύ, πιο πολύ, μικραίνει | που μου παίρνει το οξυγόνο απ’ τα στήθια | πόσο τα μισώ όλα αυτά πείτε με τρελή | μας σας ορκίζομαι αυτή είναι η αλήθεια

09. Είσαι ακόμα παιδί Ιεροεξεταστής & Βασίλισσα
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Σταύρος Σιδεράς

10. Κάφτε τη Βασίλισσα
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Σταύρος Σιδεράς

11. Όσο για σένα Μάγισσα
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Σταύρος Σιδεράς

12. Τρίχες, δεν έχει τίποτα Θίασος
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Σταύρος Σιδεράς

13. Κλείνω τα μάτια Ροζάννα
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Σταύρος Σιδεράς

14. Θα κάνουμε μπαμ Ντάνιελ & Θίασος
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Σταύρος Σιδεράς

15. Κάποτε θυμάμαι μ’ αγαπούσε Λόα
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Σταύρος Σιδεράς

16. Κόκκινο κραγιόν Ροζάννα & Ντάνιελ
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Σταύρος Σιδεράς

17. Πως νοιώθεις Ροζάννα & Ντάνιελ
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Σταύρος Σιδεράς

18. Συγχαρητήρια Ροζάννα & Δημοσιογράφος
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Σταύρος Σιδεράς

19. Ρηλάξ Λόα & Ντάνιελ
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Σταύρος Σιδεράς

20. Φοβάμαι Ροζάννα & Ντάνιελ
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Σταύρος Σιδεράς

Ο δεύτερος δίσκος

Δεύτερη πράξη

01. Ταμπάλα Λόα
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Σταύρος Σιδεράς

02. Βγήκαν οι εφημερίδες Ντάνιελ & Θίασος
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Σταύρος Σιδεράς

03. Στα σίγουρα το έργο αυτό θ’ ανέβει στο Μπροντγουέϊ Θίασος
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Σταύρος Σιδεράς

04. Ουράνια τόξα Θίασος
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Σταύρος Σιδεράς

05. Στα άβατα μονοπάτια Διάβολος
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Σταύρος Σιδεράς

06. Εφιάλτης Οργανικό
Μουσική: Νίκος Καρβέλας

07. Κοντεύω να τρελαθώ Ροζάννα & Μητέρα
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Σταύρος Σιδεράς

08. Δαίμονες Ροζάννα & Ντάνιελ
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Σταύρος Σιδεράς
Σκέψεις μακάβριες συνέχεια με κυνηγούν, | στιγμή δε λέω να ησυχάσω | Σαν μία κατάρα και ανάθεμα | με απειλούν, | τα λογικά μου πάω να χάσω. | Χαμένος μέσα στο κενό | λες και ακροβατώ στα όρια της παραφροσύνης | Κάτι παράξενο συμβαίνει | και εξωφρενικό, | Ντανιέλ μοναχη μη μ' αφήνεις | Με κατατρέχουν, με εξουσιάζουν | φρικιά και δαίμονες | πίσω μου τρέχουν και με προστάζουν, | τα μυαλά μου έχουν γεμίσει | ιδέες έμμονες. | Δαίμονες, δαίμονες, δαίμονες... | Σκέψεις βουβές με | συγκλονίζουν ασταμάτητα, | αιρετικοί και αφορισμένοι, | με κυνηγούν, | με βασανίζουνε αλύπητα, | ναι, | κάτι μέσα μου πεθαίνει... | Κάποιοι στα σίγουρα ζηλέψαν | την αγάπη μας, | ξόρκια και μάγια θα 'χουν κάνει. | Δεν εξηγούνται αλλιώς αυτά | που μας συμβαίνουνε, | δεν το αντέχω άλλο, | Φτάνει! | Σκέψεις φρικτές με βασανίζουν | αδυσώπητα, | μέσα μου κάτι έχει αλλάξει. | Λες και απόκτησα διπλή προσωπικότητα | και ο μισός έχω λυσσάξει. | Σε ικετεύω Παντοδύναμε, | σ' εκλιπαρώ, | βοήθησε μας να σωθούμε! | Στην εκκλησία πάμε Ντανιέλ | σε παρακαλώ, | οι δυο μας να προσευχηθούμε.

09. Κύριε Ροζάννα & Ντάνιελ
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Σταύρος Σιδεράς

10. Το τραγούδι της φιλίας Ροζάννα & Θίασος & Μέντιουμ & Μητέρα
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Σταύρος Σιδεράς

11. Κοίτα τι θα πάθεις Ροζάννα & Ντάνιελ
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Σταύρος Σιδεράς

12. Δαίμονες Ροζάννα & Λόα & Μητέρα & Αστυνομικός Α’ & Αστυνομικός Β
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Σταύρος Σιδεράς
Σκέψεις μακάβριες συνέχεια με κυνηγούν, | στιγμή δε λέω να ησυχάσω | Σαν μία κατάρα και ανάθεμα | με απειλούν, | τα λογικά μου πάω να χάσω. | Χαμένος μέσα στο κενό | λες και ακροβατώ στα όρια της παραφροσύνης | Κάτι παράξενο συμβαίνει | και εξωφρενικό, | Ντανιέλ μοναχη μη μ' αφήνεις | Με κατατρέχουν, με εξουσιάζουν | φρικιά και δαίμονες | πίσω μου τρέχουν και με προστάζουν, | τα μυαλά μου έχουν γεμίσει | ιδέες έμμονες. | Δαίμονες, δαίμονες, δαίμονες... | Σκέψεις βουβές με | συγκλονίζουν ασταμάτητα, | αιρετικοί και αφορισμένοι, | με κυνηγούν, | με βασανίζουνε αλύπητα, | ναι, | κάτι μέσα μου πεθαίνει... | Κάποιοι στα σίγουρα ζηλέψαν | την αγάπη μας, | ξόρκια και μάγια θα 'χουν κάνει. | Δεν εξηγούνται αλλιώς αυτά | που μας συμβαίνουνε, | δεν το αντέχω άλλο, | Φτάνει! | Σκέψεις φρικτές με βασανίζουν | αδυσώπητα, | μέσα μου κάτι έχει αλλάξει. | Λες και απόκτησα διπλή προσωπικότητα | και ο μισός έχω λυσσάξει. | Σε ικετεύω Παντοδύναμε, | σ' εκλιπαρώ, | βοήθησε μας να σωθούμε! | Στην εκκλησία πάμε Ντανιέλ | σε παρακαλώ, | οι δυο μας να προσευχηθούμε.

13. Κλείνω τα μάτια Ροζάννα
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Σταύρος Σιδεράς

Φωνητικά: Δέσποινα Καπανταϊδάκη, Δήμητρα Ζέρβα, Δημήτρης Ντάσιος, Ιφιγένεια Κουφαδάκη, Ματίνα Στυλιανούδη, Σίσσυ Χασάνδρα, Στηβ Κόκκας, Φρόσω Τσάρταλη, Χαρά Κεφαλά
Αστυνομικός: Νίκος Μπουρνιάς
Αστυνομικός: Κώστας Τσαπουρνάς
Βασίλισσα & Ροζάννα: Άννα Βίσση
Γελωτοποιός: Σταμάτης Γκίκας
Δημοσιογράφος: Φώτης Κέπελης
Διάβολος: Μπάμπης Σαρηγιαννίδης
Ιεροεξεταστής: Τζων Μοδινός
Μάγισσα & Λόα: Μαριάνθη Σοντάκη
Μητέρα: Πάκη Βλουτή
Μύρνα & Μέντιουμ: Ελένη Τσαγκαράκη
Ντάνιελ: Νίκος Καρβέλας

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης