Παρασκευή, 22 Μαΐου 2015

Έμπνευση!





















01. Έμπνευση Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Καμιά φορά όταν στα μάτια σε κοιτώ | μέσα τους χάνομαι και νιώθω πως μεθώ. | Κι αναρωτιέμαι, λέω πώς γίνεται αυτό | να υπάρχει τόση ομορφιά στον κόσμο αυτό τον άσχημο. | Όταν σε έπλασ' ο θεός | πρέπει να είχε προφανώς: | Έμπνευση, μεγάλη έμπνευση | πρέπει να είχε έμπνευση, | μεγάλη έμπνευση. | Τα 'χει χαμένα ο κόσμος, έχει ζαλιστεί | σ' αυτή τη σφαίρα που γυρνάει σαν τρελή. | Μα εγώ στ' αλήθεια πρέπει να 'μαι τυχερή | γιατί έχω εσένανε μες στη ζωή αυτή την άχαρη.

02. Αμόρε Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Μη με προσβάλλεις, | σταμάτα ν' αμφιβάλλεις | εγώ δεν είμαι απ' αυτές | που κάνουνε τέτοιες δουλειές | Γι' αυτό σταμάτα να φωνάζεις κι άκουσέ με καλά | Εσύ είσαι της ζωής μου το μεγάλο το αμόρε, αμόρε | ναι μωρέ | Μη με ζηλεύεις, | σου λέω δεν κινδυνεύεις | δεν υπάρχει λόγος σοβαρός | μη γίνεσαι υπερβολικός | Γι' αυτό σταμάτα να φωνάζεις κι άκουσέ με καλά | Εσύ είσαι της ζωής μου το μεγάλο το αμόρε, αμόρε | ναι μωρέ | Αμόρε, αμόρε | ναι μωρέ...

03. Σαν δολοφόνος μανιακός Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Κρυμμένη πίσω απ' τα θρανία | σε κοιτούσα με μανία | στημένη πάντα στην ίδια γωνία | σε περίμενα με αγωνία | Σ' ακολουθούσα ως τη στάση | και η καρδιά μου πήγαινε να σπάσει | Η ίδια πάντα ιστορία | και πάνε χρόνια δεκατρία | Σαν δολοφόνος μανιακός | σε κυνηγάω διαρκώς | Μα στο κάθε βήμα σου | εγώ είμαι πάντα το θύμα σου | Χιλιάδες γράμματα σου γράφω | δίχως να τα υπογράφω | Συνέχεια σου τηλεφωνάω | μα ποτέ δε σου μιλάω | Για ν' ακούσω τη φωνή σου | να νιώσω την αναπνοή σου | Ένα ναι προτού να κλείσεις | ή έστω ακόμα να με βρίσεις

04. Λονδίνο Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Με μας τους δυο κάτι τρέχει | κι είμαστε κολλητοί | η ένωση μας έχει | αντίδραση θετική | Όσο κι αν προσπαθήσει | κανείς μας δε μπορεί | με άλλον να κολλήσει | έχει αποδειχτεί | Αν σβήσει ο έρωτας αυτός, το λόγο μου σου δίνω | θα σταματήσει κι ο ουρανός να βρέχει στο Λονδίνο | να βρέχει στο Λονδίνο... | Είμαστε γεννημένοι | για σένα εγώ, για μένα εσύ | σαν του ρολογιού τους δείχτες | κάθε λεπτό να είμαστε μαζί | Αυτή η αγάπη είναι | η πιο γλυκιά φυλακή | το δεσμοφύλακά μου | έχω ισόβια ερωτευτεί | Αν σβήσει ο έρωτας αυτός, το λόγο μου σου δίνω | θα σταματήσει κι ο ουρανός να βρέχει στο Λονδίνο | να βρέχει στο Λονδίνο... | Θα πάψει η βροχή | Θα πάψει η βροχή | Θα πάψει η βροχή να πέφτει στο Λονδίνο

05. Δε θέλω να σε βλέπω συχνά Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Σταμάτα να τηλεφωνάς | από το σπίτι μου να μην περνάς | μη μου λες πως μ' αγαπάς συνέχεια | Πήγαινε και κάπου αλλού | στήσε με σε κάποιο ραντεβού | δεν είναι ανάγκη να έχεις τόσο πολύ συνέπεια | Συνέχεια | Δε θέλω να σε βλέπω συχνά | θέλω να σ' αναζητάω | Δε θέλω να σε βλέπω συχνά | επειδή σ' αγαπάω | Άσε τις τυπικότητες | δεν έχω ανάγκη από αβρότητες | να το καταλάβεις τόσο καιρό γιατί δε θες | Φέρσου λίγο έξυπνα | δείξε κάποια ανωτερότητα | παίχτο μου λιγάκι κι εσύ αν μπορείς αδιάφορα | για μια φορά...

06. Όχι Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Θα συνηθίσω λίγο-λίγο | όπως συνήθισαν πολλοί | Μέσα μου πονάω δε στο κρύβω | μα η απόφαση μου είναι τελειωτική | τελειωτική... | Όχι άλλο δε θα πάρω, όχι | τη χάρη δε σου κάνω, όχι | άλλο πια να σ' αγαπάω έτσι, δε μπορώ | Όχι άλλο δε θα πάρω, όχι | τη χάρη δε σου κάνω, όχι | άλλο πια να σ' αγαπάω έτσι, δε μπορώ | Όχι, όχι, όχι, ευχαριστώ | Η μοναξιά με βασανίζει | μα προσπαθώ ν' αντισταθώ | Τη ζωή μου το 'χω αποφασίσει | για μια συνήθεια άλλο δεν τη ξεπουλώ | δεν τη ξεπουλώ... | Όχι άλλο δε θα πάρω, όχι | τη χάρη δε σου κάνω, όχι | άλλο πια να σ' αγαπάω έτσι, δε μπορώ | Όχι άλλο δε θα πάρω, όχι | τη χάρη δε σου κάνω, όχι | άλλο πια να σ' αγαπάω έτσι, δε μπορώ | Όχι, όχι, όχι, ευχαριστώ

07. Εφημερίδες Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Στις εφημερίδες, στις κοσμικές τις στήλες | να μη με ψάξεις | στις εφημερίδες στις τελευταίες σελίδες | να μη κοιτάξεις | αν θέλεις κάπου να με βρεις | Στις εφημερίδες | στις πρώτες τις σελίδες | με κεφαλαία που διαβάζεις | στις εφημερίδες | στις πρώτες τις σελίδες | στα εγκλήματα αγάπης, | αν κοιτάξεις θα με βρεις εκεί | Στα λεωφορεία, στους δρόμους και στη φασαρία | μη με γυρέψεις | σε συκοφαντίες, σε λόγια και σε ιστορίες | να μη πιστέψεις | αν θέλεις κάπου να με βρεις

08. Χούλα-χουπ Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Χούλα-χουπ, μωρό μου, | χούλα-χουπ, σου λέω, | σκούπισε τα μάτια σου, μην κλαις. | Χούλα-χουπ, μωρό μου, | χούλα-χουπ σού λέω, | και θα γίνουν όλα όπως θες. | Εμείς δεν θέλουμε πολλά, | υγεία μόνο και καλή καρδιά | και ν' αγαπάμε. | Εμείς δεν θέλουμε πολλά, | υγεία μόνο και καλή καρδιά | και να γελάμε | και κάπου-κάπου να ξεσκάμε. | Χούλα-χουπ, χούλα-χουπ, | φόρα την κουλούρα σου | και κούνα τη μεσούλα σου. | Χούλα-χουπ, χούλα-χουπ, | χούλα-χουπ, μωρό μου, χούλα-χουπ. | άκου, άκου, άκου. | Χούλα-χουπ, μωρό μου, | χούλα-χουπ, σου λέω, | τι έχεις και δεν μου μιλάς; | Χούλα-χουπ, μωρό μου, | χούλα-χουπ σού λέω, | πες το μου κι εσύ πως μ' αγαπάς. | Εμείς δεν θέλουμε πολλά, | υγεία μόνο και καλή καρδιά | και ν' αγαπάμε. | Εμείς δεν θέλουμε πολλά, | υγεία μόνο και καλή καρδιά | και να γελάμε | και κάπου-κάπου να ξεσκάμε.

09. Οι εννιά στους δέκα χωρίζουνε Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Κοίταξε λιγάκι γύρω μας | και εξήγησέ μου τι γίνεται | εγώ επιμένω, δεν καταλαβαίνω τίποτα πια | Όλοι οι φίλοι μας χωρίσανε | κι αλλιώς τα βλέπουν τα πράγματα | Μα εγώ επιμένω, δεν καταλαβαίνω, ειλικρινά | Οι εννιά στους δέκα χωρίζουνε  | μεσα σ' αυτήν εδώ τη ζωή | πες μου αγάπη μου πως θα είμαστε απ' τους δέκα οι τυχεροί | Βλέπεις τις σχέσεις να διαλύονται | χιλιάδες να υπάρχουν προβλήματα | Κι εγώ φοβάμαι, στ' αλήθεια φοβάμαι, κράτησέ με σφιχτά

10. Σαν μπαλάκι του τέννις Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Λες πως δεν ξέρεις τι να κάνεις | πως έχεις μπερδευτεί | και με τις δυο μας ότι τα 'χεις | φοβάσαι μήπως μαθευτεί | Χωρίς εμένα δε μπορείς | μακριά της λες ότι δε ζεις | Σαν μπαλάκι του τένις το παίζεις τόσο καιρό | τη μια από κει πηγαίνεις και την άλλη από δω | Σαν μπαλάκι του τένις το παίζεις τόσο καιρό | τη μια από κει πηγαίνεις, την άλλη από δω | Πες ότι αντιμετωπίζεις | πρόβλημα ηθικό | και τις συνέπειες πως φοβάσαι | αν μαθευτεί το μυστικό | Άκου λοιπόν το φοβερό | το ξέρουμε κι αυτή κι εγώ | Πως σαν μπαλάκι του τένις το παίζεις τόσο καιρό | τη μια από κει πηγαίνεις και την άλλη από δω | Σαν μπαλάκι του τένις το παίζεις τόσο καιρό | τη μια από κει πηγαίνεις, την άλλη από δω

Για ακρόαση κάντε κλικ στους παρακάτω τίτλους τραγουδιών του δίσκου: