Παρασκευή, 29 Μαΐου 2015

Και που λες Ευτυχία





















01. Μου ‘χες τάξει Άννα Τραγούδι: Αντώνης Καλογιάννης
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Ξενοφώντας Φιλέρης
Μου 'χες τάξει, Άννα, πως θα ’ρθείς | πάλι στο Αιγαίο να με βρεις. | Μα εσύ δεν ήρθες και κρατώ | το μικρό χτενάκι και απορώ. | Κι όμως, Άννα, θέλω να σου πω | πως εγώ δεν ξεχνώ, δεν ξεχνώ, δεν ξεχνώ, | δεν ξεχνώ. | Μου 'χες τάξει τότε πως θα ’ρθείς | να με βρεις. | Η καρδιά μου φύλλο, φύλλο | ματωμένη τριανταφυλλιά. | Στο Αιγαίο και στον ήλιο | Θε μου, πόση νιώθω μοναξιά. | Στο Αιγαίο τόση μοναξιά, | με πληγώνει, Άννα, στην καρδιά. | Δεν ξανάρθε πλοίο στο νησί | ούτε το μαντήλι σου κι εσύ. | Κι όμως, Άννα, θέλω να σου πω | πως εγώ δεν ξεχνώ, δεν ξεχνώ, δεν ξεχνώ, | δεν ξεχνώ. | Μου 'χες τάξει τότε πως θα ’ρθείς | να με βρεις. | Η καρδιά μου φύλλο, φύλλο | ματωμένη τριανταφυλλιά. | Στο Αιγαίο και στον ήλιο | Θε μου, πόση νιώθω μοναξιά. | Μου 'χες τάξει, Άννα, πως θα ’ρθείς.

02. Παιδί της βροχής Τραγούδι: Αντώνης Καλογιάννης
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Φύτεψα μια ματιά στη θάλασσα, | πότισα μια μηλιά με δάκρυ. | Τ’ όνειρο του Νοτιά το χάλασα | κι άφησα μια ζωή στην άκρη. | Χάρισα δυο στιγμές στο θάνατο, | γύρεψα το νερό το αθάνατο. | Κι εσύ δε λες να φανείς, | μικρό παιδί της βροχής. | Κι εσύ δε λες να φανείς | κι όλο ζητάς μια θάλασσα να πνιγείς. | Έφυγες και πιοτά πρωτόγνωρα | μέθυσαν τη μικρή ψυχή μου. | Χάθηκες και υγρά φθινόπωρα | σκούριασαν την πικρή ζωή μου. | Έσβησαν όσα μου ανάστησες | και αχνάρια να σε βρω δεν άφησες.

03. Τώρα άλλαξαν οι καιροί Τραγούδι: Αντώνης Καλογιάννης
Μουσική: Αντώνης Πολίτης  | Στίχοι: Βαγγέλης Σίμος
Θυμάμαι τα όμορφα της νιότης μας τα χρόνια | τότε που τρέχαμε παιδιά στις γειτονιές | τα γιασεμιά στολίζανε θυμάμαι τα μπαλκόνια | γέλια τραγούδια στου Άι Γιάννη τις φωτιές | Τώρα αλλάξαν οι καιροί | και να γελάσει δεν μπορεί | πια η καρδιά μας | τριγύρω τόση μοναξιά | κι' είναι η κάθε μας μιλιά | τα βάσανα μας τα βάσανα μας | Θυμάμαι που παίζαμε παιδιά μες τις Αλάνες | σκηνές αξέχαστες που μού 'ρχονται στο νου | μας κυνηγούσαν θυμάμαι να διαβάσουμε οι μάνες | μα εμείς πηγαίναμε κρυφά στα ραντεβού

04. Δύσκολα χρόνια Τραγούδι: Αντώνης Καλογιάννης
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Εκείνα τα καράβια | που φέρναν κομπολόγια | χάθηκαν. | Τα μαγεμένα βράδια | στης σιωπής τα λόγια | πιάστηκαν. | Ξέφυγε η ζωή μας, ξέφυγε. | Το πλοίο της αγάπης έφυγε. | Δύσκολα χρόνια, δύσκολα | αυτά που φτάσανε. | Δύσκολα χρόνια, δύσκολα, | κι όλα τα χάσαμε. | Δύσκολα χρόνια, δύσκολα, | πίκρα και απονιά. | Δύσκολα χρόνια, δύσκολα | και βαρυχειμωνιά. | Εκείνες οι αγάπες | που γράφαν τα Βαγγέλια | χάθηκαν. | Στου χρόνου τις αράχνες | τα παιδικά μας γέλια | πιάστηκαν. | Ξέφυγε η ζωή μας, ξέφυγε. | Το πλοίο της αγάπης έφυγε.

05. Χαμένες αγάπες Τραγούδι: Αντώνης Καλογιάννης
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Οι ζωή σου καρφωμένοι λεπτοδείχτες | σ' ένα αύριο που σκάλωσε στο χτες, | σε ορίζουν, σε μεθάν' οι χαρτορίχτρες | και σε κάνουνε να νιώθεις ενοχές. | Νιώθεις σαν τρελός κι αφορισμένος, | ξέχασες να κλαις και να γελάς, | και τα βράδια που γυρνάς σαν μαγεμένος | τις χαμένες σου αγάπες κουβαλάς. | Οι χαμένες σου αγάπες λιποτάχτες | κι εσύ βγαίνεις παγανιά και καρτεράς, | κι όταν νιώσεις πως γεννιέσαι απ' τις στάχτες | τη ζωή σου δυο καπίκια την πουλάς. | Νιώθεις σαν τρελός κι αφορισμένος, | ξέχασες να κλαις και να γελάς, | και τα βράδια που γυρνάς σαν μαγεμένος | τις χαμένες σου αγάπες κουβαλάς, | και τα βράδια που γυρνάς σαν μαγεμένος | τις χαμένες σου αγάπες κουβαλάς.

06. Είναι αργά Τραγούδι: Αντώνης Καλογιάννης
Μουσική: Georges Moustaki | Στίχοι: Δημήτρης Χριστοδούλου
Είσαι μόνος εκεί | σαν αστέρι στη γη | με χαμένη φωνή | κι είναι αργά. | Οι καιροί σε χτυπούν | οι πληγές θα σε βρουν | φεύγει πάει η ζωή | κι όλα τα παίρνει η βροχή. | Τραγούδησες πρωί | λεύτερος σαν πουλί | μα δεν ήταν αυγή | κι ήταν αργά. | Ήσουν τόσο παιδί | κι είχες πίκρα πολύ | φεύγει πάει η ζωή | κι όλα τα παίρνει η βροχή. | Και όμως αγαπάς | στον κόσμο που περνάς | πιο μακριά θα πας | κι ας είναι αργά. | Είναι τόσο πικρή | μια ζωή στη βροχή | που ο ήλιος κι αν βγει | θα μείνει μόνος μες τη γη. | Δεν ήξερες καρδιά | της νύχτας τα πουλιά | σε πήρε ο βοριάς | κι ήταν αργά. | Για μια τόση χαρά | νά ‘χεις τόσα φτερά | πέρνα, πέρνα ζωή | κι όλα θα γίνουνε βροχή. | Όταν ήσουν παιδί | είχες όλη τη γη | μια αγάπη πιστή | και δεν ήταν αργά.

07. Λάθος διαδρομή Τραγούδι: Αντώνης Καλογιάννης
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Ιφιγένεια Γιαννοπούλου
Έτσι θα πάει η ζωή μου χαμένη | νοσταλγώντας τα όνειρα που δεν έζησα, | τ' αγαπημένα πρόσωπα που δε φίλησα, | έτσι θα πάει η ζωή μου χαμένη | ποθώντας όλα εκείνα που δεν τόλμησα, | σαν ταξίδια που ποτέ δεν ξεκίνησα. | Κάτι στη ζωή μου πήγε λάθος, | κάπου πήρα λάθος διαδρομή, | κι όσο και να ψάξω κατά βάθος | τι έφταιξε δεν ξέρω και γιατί. | Έτσι θα πάει η ζωή μου χαμένη | κυνηγώντας τον έρωτα που δεν δέχτηκα | 'κείνα τα βήματα που δεν ακολούθησα, | έτσι θα πάει η ζωή μου χαμένη | ποθώντας τα χείλη που ποτέ δεν τα γεύτηκα | τα τραγούδια που ποτέ δεν τραγούδησα. | Κάτι στη ζωή μου πήγε λάθος, | κάπου πήρα λάθος διαδρομή, | κι όσο και να ψάξω κατά βάθος | τι έφταιξε δεν ξέρω και γιατί.

08. Και που λες Ευτυχία Τραγούδι: Αντώνης Καλογιάννης
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Ρόνη Σοφού
Αν θυμάμαι καλά σ' είδα στην επαρχία | και μου είπες δειλά πως σε λεν Ευτυχία | κι έτσι απλά ξεκινήσαμε | τη ζωή να γνωρίσουμε | Και που λες Ευτυχία, ευτυχία δε βρήκαμε | λίγα μόνο στοιχεία ευτυχίας χαρήκαμε | δε μας πέσαν λαχεία τυχεροί δε σταθήκαμε | και που λες Ευτυχία, ευτυχία δε βρήκαμε | Αν θυμάμαι καλά είπα έτσι στ' αστεία | πως μου τάζει πολλά τ' όνομά σου Ευτυχία | μα πολλά δε ζητήσαμε | κι έτσι απλά ξεκινήσαμε | Και που λες Ευτυχία, ευτυχία δε βρήκαμε | λίγα μόνο στοιχεία ευτυχίας χαρήκαμε | δε μας πέσαν λαχεία τυχεροί δε σταθήκαμε | και που λες Ευτυχία, ευτυχία δε βρήκαμε

09. Γλυκό μου μυστικό Τραγούδι: Αντώνης Καλογιάννης
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Ιφιγένεια Γιαννοπούλου
Αγάπη μου, αιώνια θα σ' ακολουθώ, | σαν φυλαχτό θα σε κρατώ, αγάπη μου | Αγάπη μου, κι αν χρόνια φύγαν αδειανά | στέρεψε πια και δεν κυλά το δάκρυ μου | Γλυκό μου μυστικό | θεέ μου πώς σ' αγαπώ | Στο κύμα ρίχνω την καρδιά μου | Τι κρίμα να 'σαι μακριά μου | γλυκό μου μυστικό | Αγάπη μου, κι αν δρόμο πάρουμε μακρύ | το χέρι μου θα σ' οδηγεί, αγάπη μου | Κι αν πλάι μου θα κουραστείς | ποτέ σου μη μ' απαρνηθείς, αγάπη μου

10. Λεπίδες δίκοπες οι αναμνήσεις Τραγούδι: Αντώνης Καλογιάννης
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Ιφιγένεια Γιαννοπούλου
Χάνομαι σ' έρημα στενά | κουβαλώντας στην ψυχή μου | έναν έρωτα τυραννικό | που θερίζει τη ζωή μου. | Κι η πόλη σαν να ξεψυχά | μόλις ακούει τη φωνή μου | κι εγώ κρεμώ το μυστικό | που σημαδεύει τη σιωπή μου. | Η μορφή σου χάνεται και ξεθωριάζει | χωρίς τον πόνο μου να μετριάζει, | λεπίδες δίκοπες οι αναμνήσεις | μου λένε πως δεν θα ξαναγυρίσεις, | λεπίδες δίκοπες οι αναμνήσεις | μου λένε πως δεν θα ξαναγυρίσεις. | Χάνομαι κι έρχομαι ξανά | διεκδικώντας την καρδιά σου, | τις νύχτες μόνος τριγυρνώ | αναζητώντας τα φιλιά σου. | Κι η πόλη μοιάζει να γελά | στους φάλτσους ήχους της φωνής μου, | είσαι το αύριο, είσαι το χτες, | η καταδίκη της ζωής μου. | Η μορφή σου χάνεται και ξεθωριάζει | χωρίς τον πόνο μου να μετριάζει, | λεπίδες δίκοπες οι αναμνήσεις | μου λένε πως δεν θα ξαναγυρίσεις, | λεπίδες δίκοπες οι αναμνήσεις | μου λένε πως δεν θα ξαναγυρίσεις.

11. Απολογισμός Τραγούδι: Αντώνης Καλογιάννης
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Ιφιγένεια Γιαννοπούλου
Κάτσε αγάπη μου κι απόψε συλλογίσου | Με πόσα όνειρα κινήσαμε κι οι δυο μας | Κείνη τη νύχτα πλάι στη θάλασσα θυμήσου | Που κάναμε το έρωτα δικό μας | Κάτσε αγάπη μου να δούμε που τελειώνει | Αυτός ο δρόμος που ‘χει πάρει η ζωή μας | Μείναμε οι δυο μας όπως τότε πάλι μόνοι | Και δεν ακούει πια κανένας τη φωνή μας | Τη φωνή μας… | Σκέψου αγάπη μου πως γλήγορα όλα γίναν | Κι απ’ ότ’ ανοίξαν τα παιδιά μας τα φτερά τους | Πότε προλάβαν του φθινόπωρου τα φύλλα | Επάνω μας να ρίξουν τη ματιά τους | Κάτσε αγάπη μου να δούμε που τελειώνει | Αυτός ο δρόμος που ‘χει πάρει η ζωή μας | Μείναμε οι δυο μας όπως τότε πάλι μόνοι | Και δεν ακούει πια κανένας τη φωνή μας | Τη φωνή μας… | Τώρα βλέπω στις ρυτίδες των ματιών σου | Μια μακρινή σκιά από το παρελθόν μας | Πόσα περάσαμε μα τώρα η ώρα | Να κάνουμε τον απολογισμό μας | Κάτσε αγάπη μου να δούμε που τελειώνει | Αυτός ο δρόμος που ‘χει πάρει η ζωή μας | Μείναμε οι δυο μας όπως τότε πάλι μόνοι | Και δεν ακούει πια κανένας τη φωνή μας | Τη φωνή μας…

Για ακρόαση κάντε κλικ στους παρακάτω τίτλους τραγουδιών του δίσκου: