Πέμπτη, 21 Μαΐου 2015

Να ‘χες καρδιά





















01. Ζωή να έχουμε Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Προσπαθήσαμε κι οι δυο μας να μην δούμε την αλήθεια | μα η αγάπη δε σηκώνει παραμύθια | κουραστήκαμε, άλλα λάθη η καρδιά μας δε χωράει | κι η αγάπη μας αγκάθι που πονάει | Ζωή να έχουμε και 'συ και 'γω | θα τον αντέξουμε τον χωρισμό | Ζωή να έχουμε και πάλι βλέπουμε | μα τέλος εδώ | Δεν υπάρχουν άλλα λόγια, η αλήθεια είναι μία | αφού ξέρουμε κι οι δυο μας την αιτία | Κάνε εσύ το πρώτο βήμα, κάνω εγώ το τελευταίο | δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια στο λέω

02. Είμαι η Άννα Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Σαράντης Αλιβιζάτος
Είμαι η Άννα, η μεγάλη σου αγάπη | Είμαι η Άννα που δεν ξέχασες ποτέ | κι αν μ' αγαπούσες μια φιλί και δέκα δάκρυ | ήμουν κοντά σου μα δε σ' ένιωσα ποτέ | Μέρα τη μέρα σε φαρμάκωνα με λάθη | σου 'δινα πίκρες, δε σου έδινα χαρές | Είμαι η Άννα που δεν ξέχασες ακόμη | Είμαι η Άννα που σε ξέχασε, συγγνώμη | Είμαι η Άννα, η χαμένη η ζωή σου | Είμαι η Άννα που σου άνοιξε πληγές | Ήμουν μαζί σου μα δεν ήμουνα δική σου | είμαι το όνειρο που έσβησε σαν χθες | Τι κι αν οι δρόμοι μου ανταμώσανε μαζί σου | σου 'δωσα πίκρες, δε σου έδωσα γιορτές | Είμαι η Άννα που δεν ξέχασες ακόμη | Είμαι η Άννα που σε ξέχασε, συγγνώμη

03. Έλα Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Σαράντης Αλιβιζάτος
Είναι κάτι κρύα βράδια, δάκρυ και βροχή | που γκρεμίζει στα σκοτάδια όλη μου η ζωή | Θα 'δινα και την ψυχή μου να 'μαστε μαζί | μα έφυγες κι εσύ, έφυγες κι εσύ | Σαν παιδιά στην κάμαρά μου παίζαμε κρυφτό | με τραγούδια μου 'χες γράψει χίλια σ' αγαπώ | μ' αγαπούσες στις πλατείες και στα σινεμά | γύρισε ξανά, γύρισε ξανά | Έλα σου φωνάζω, έλα | μόνη μου τρομάζω, έλα | είμαι σαν παιδί σε κόσμο άπονο | Έλα σου φωνάζω, έλα | μόνη μου τρομάζω, έλα | μη μ' αφήνεις άλλο στο παράπονο | Σ' αγαπώ, σ' αγαπώ | Στα σκοτάδια της ζωής μου ρίχνει λίγο φως | μια παλιά φωτογραφία που είσαι γελαστός | Σου μιλάω και σε βλέπω να 'ρχεσαι κοντά | ψέμα και πονά, ψέμα και πονά | Σαν παιδιά στην κάμαρά μου παίζαμε κρυφτό | με τραγούδια μου 'χες γράψει χίλια σ' αγαπώ | μ' αγαπούσες στις πλατείες και στα σινεμά | γύρισε ξανά, γύρισε ξανά

04. Να 'ταν μια νύχτα η ζωή Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Σαράντης Αλιβιζάτος
Νά 'ταν μια νύχτα η ζωή | που θα τελειώσει το πρωί | πριν πεις αντίο | Το πιο γλυκό σου σ' αγαπώ | νά 'ταν μαχαίρι φονικό | για μας τους δυο | Νά 'ταν μια νύχτα η ζωή | να μη σε χάσω | του χωρισμού μας τη στιγμή | να την προφτάσω | Νά 'ταν μια νύχτα η ζωή | να την περνάγαμε μαζί, φιλί-φιλί | Νά 'ταν ο κόσμος μια σταλιά | καλά τους δυο μας αγκαλιά | να μη χωράει | Νά 'σουν κοντά μου το πρωί | να μη γινόσουνα πληγή | που με πονάει

05. Δική σου Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Άννα Βίσση
Νόμιζα πως θα 'σουν μια στιγμή περαστική | σαν μια μπόρα που 'ρχεται και φεύγει βιαστική. | Μου 'πες θα κρατήσει αυτή η αγάπη μια ζωή | κι είπα πως θα σβήσει σαν αστέρι την αυγή. | Μα γελάστηκα, πόσο γελάστηκα. | Δική σου, θα 'μαι μόνο δική σου | δική σου, πάντα για μια ζωή. | Μαζί σου, θέλω να 'μαι μαζί σου | δική σου, τώρα για μια ζωή. | Έκανα το λάθος κάποια μέρα να σου πω | ότι είναι νωρίς και δεν μπορεί να σ' αγαπώ. | Έκανα προσπάθεια απ' τη ζωή σου να χαθώ | κι είδα πως δεν άντεξα μακριά σου ούτε λεπτό. | Δεν το μπόρεσα, δεν μπόρεσα.

06. Και έχω τόσα να θυμάμαι Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Άννα Βίσση
Πέρασε καιρός, τι θέλεις; | Τι γυρεύεις από κείνες τις στιγμές που φύγαν; | Κέρνα με καφέ αν θέλεις, | κάνουμε τσιγάρο κι άσε τις κουβέντες να 'ν' απλές, | λιγοστές, | όπως δυο φίλοι που βρεθήκαμε τυχαία. | Kι έχω τόσα να θυμάμαι από σένα: | χρόνια που τα ζήσαμε μαζί ένα-ένα, | ώρες σιωπηλές και βράδια ερωτευμένα, | κι όλο με ρωτάς πού πήγανε χαμένα. | Πέρασε καιρός, τι θέλεις; | Τι ζητάς από τις στάχτες να μαζέψεις τώρα; | Κάνε μου παρέα αν θέλεις, | όχι όμως πολύ μην τύχει και λύγισω και σου πω | "σ' αγαπώ", | κι ύστερα μόνη, τόσο μόνη πώς θα ζήσω;

07. Ανθρώπινο το λάθος μου Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Ανθρώπινο το λάθος μου | μα ζήτησα συγνώμη, | εσύ 'σαι η αγάπη μου | και η ζωή μου όλη. | Όπως αλλάζουν οι καιροί | έτσι κι εμείς αλλάζουμε. | Σήμερα έχουμε πολλά | και αύριο τα χάνουμε. | Ανθρώπινο το λάθος μου... | Ζήταγα, βλέπεις, πιο πολλά | κι έχασα και τα λίγα. | Γι' άλλες σαλπάρισα καρδιές | μα στην καρδιά σου βγήκα. | Ανθρώπινο το λάθος μου...

08. Μόνο για σένανε Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Θα μπορούσα να κάνω τις νύχτες μου μέρες, | τη ζωή μου να είναι μόνο γλέντια και τρέλες. | Θα μπορούσα να έχω όποιονε θέλω | με μια μου μόνο ματιά. | Θα μπορούσα να είμαι για όλους η μία, | για το γέλιο ή το δάκρυ τους εγώ να ’μαι η αιτία. | Θα μπορούσα να ζήσω να κάνω ό,τι θέλω | με μια μου μόνο ματιά. | Μα: | Μόνο για σένανε τις νύχτες τραγουδάω, | μόνο για σένα. | Μόνο για σένανε δακρύζω και πονάω, | μόνο για σένα που αγαπώ. | Θα μπορούσα να ζήσω μια ζωή μ’ αυταπάτες, | με κοσμικές γνωριμίες, με δήθεν αγάπες. | Θα μπορούσα, αν ήθελα, να έχω τα πάντα | με μια μου μόνο ματιά. | Θα μπορούσα απ’ της πλήξης το πιοτό να μην πίνω, | εγώ πάντα να παίρνω και ποτέ να μη δίνω. | Θα μπορούσα να χάνομαι τυλιγμένη με φώτα | στου ονείρου τη λησμονιά. | Μα: | Μόνο για σένανε τις νύχτες τραγουδάω, | μόνο για σένα. | Μόνο για σένανε δακρύζω και πονάω, | μόνο για σένα που αγαπώ.

09. Μ' αγαπούσε που λες Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Άννα Βίσση
Ήτανε όνειρο, ήταν μια αγάπη τρελή | θυμάμαι μας έκανε ό,τι κι αν ήθελε αυτή | Όταν ζεις τη χαρά δε σε νοιάζει που θα βγει | δε μετράς τι θα φέρει το αύριο που θα 'ρθει | Μ' αγαπούσε που λες | μα τώρα δε με θέλει πια | Μ' αγαπούσε που λες | μα ήταν μέχρι χθες | Τόσες οι αγάπες μα εγώ δεν πιστεύω καμιά | έζησα, πόνεσα κι έκλαψα μόνο για μια | Τώρα πες μου για ποιον στη ζωή μου θα νοιαστώ | ποιος μπορεί να με κάνει ξανά ν' αγαπώ

10. Να 'χες καρδιά Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Σαράντης Αλιβιζάτος
Η μέρα έχει μια γεύση πικρή | αφορμή και αιτία εσύ | που έχεις φύγει σαν στάλα βροχής | και δε βρήκες κουβέντα να πεις | Νά 'χες καρδιά, έτσι να 'χες μια στάλα καρδιά | να μου πεις, κατιτί, να μου γράψεις | Θά 'χα κι εγώ, το κουράγιο πριν κλάψω να πω | μπόρα ήσουν κι εσύ, θα περάσεις | Η μέρα έχει μια δόση καημού | είσαι πάλι μια ζάλη στο νου | Οι ώρες φεύγουν λεπτό το λεπτό | δεν ξεχνιέσαι με ό,τι κι αν πω

11. Μη με ρωτάς Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Σαράντης Αλιβιζάτος
Μη με ρωτάς αν σ’ αγαπώ μη με ρωτάς | Τα μάτια μου να μάθεις να διαβάζεις | Τα μάτια μου να μάθεις να κοιτάς κι αν σ’ αγαπώ θα καταλάβεις. | Κι αν μοιάζω με μικρούλα Παναγιά | Σ’ εκείνες τις παλιές φωτογραφίες | Το ξέρεις πως κρατάς στην αγκαλιά | Μια Παναγιά με χίλιες αμαρτίες | Μη με ρωτάς.. | Μη με ρωτάς αν σ’ αγαπώ μη με ρωτάς | Δεν θέλω άλλα λόγια, άλλα λάθη | Στα χείλη μου να μάθεις να μεθάς | Κι ότι θα ‘ρθει μόνο του θα ‘ρθει.

12. Καλύτερα να πούμε αντίο Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Ξέρω, η αγάπη κρατάει μονάχα για λίγο, | για πάντα οι καρδιές δε χτυπάνε στον ίδιο ρυθμό. | Το ξέρω, η αγάπη θα φύγει και θά ’ρθει η συνήθεια. | Το τέλος θα είναι μοιραίο, γι’ αυτό θα σ’ το πω: | Τη στιγμή που τελειώνει το πάθος, | τη στιγμή που θα κάνουμε λάθος | καλύτερα να πούμε αντίο. | Μη με ρωτάς η αγάπη αυτή αν θα σβήσει. | Πώς να στο πω, η αλήθεια είναι πάντα πικρή. | Ζήσε λοιπόν την αγάπη μας κι όσο κρατήσει, | όνειρο είναι, σαν έρθει πρωί θα χαθεί. | Τη στιγμή που τελειώνει το πάθος, | τη στιγμή που θα κάνουμε λάθος | καλύτερα να πούμε αντίο.

Για ακρόαση κάντε κλικ στους παρακάτω τίτλους τραγουδιών του δίσκου: