Πέμπτη, 21 Μαΐου 2015

Η επόμενη κίνηση





















01. Η επόμενη κίνηση Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Κάποτε το ψέμα τελειώνει | Κάποτε το ψέμα τελειώνει | Δεν μπορείς να κρυφτείς πουθενά | Κάποτε το παιχνίδι παλιώνει | Κάποτε το παιχνίδι τελειώνει | Οι πύργοι πέσανε | Οι στρατηγοί σου έχουν χαθεί | Οι στρατιώτες σου ένας-ένας λιγοστεύουν | Τ’ άλογα δεν υπάρχουν πια | Μένει η βασίλισσα κι εσύ | Η επόμενη κίνηση θα ‘ναι ματ | Η επόμενη κίνηση θα ‘ναι ματ | Τελειώσαμε, τελειώσαμε | Η επόμενη κίνηση θα ‘ναι ματ | Η επόμενη κίνηση θα ‘ναι ματ | Τελειώσαμε, τελειώσαμε | Εδώ | Κάποτε η νύχτα τελειώνει | Κάποτε η νύχτα τελειώνει | Δεν μπορείς να κρυφτείς πουθενά | Κάποτε ο εφιάλτης τελειώνει | Κάποτε ο εφιάλτης τελειώνει | Οι μάσκες πέσανε | Το πρόσωπό σου έχει φανεί | Κι όλο το ψέμα σου | Τρέμει γυμνό μπρος στην αλήθεια | Άλλοθι δεν υπάρχει πια | Ό,τι κι αν κάνεις είναι αργά

02. Σε πόσα ταμπλό Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Δεν μπορώ να το πιστέψω ούτε κι ίδια | κι όμως οι φωτογραφίες μου λένε αλήθεια | η μια σε δείχνει με μια ξανθή | η άλλες δυο με μια μελαχρινή. | Σε πόσα ταμπλό το παίζεις | σε πόσα ταμπλό το παίζεις λέγε | σε πόσα ταμπλό το παίζεις αν έχεις Θεό | σε πόσα ταμπλό. | Μην προσπαθείς να μου αποδείξεις πως άλλος τα φταίει | αφού από μόνο του το πράγμα όλα τα λέει | εξήγησέ μου μόνο σε παρακαλώ | εγώ τι ρόλο παίζω τόσον καιρό. | Σε πόσα ταμπλό το παίζεις | σε πόσα ταμπλό το παίζεις λέγε | σε πόσα ταμπλό το παίζεις αν έχεις Θεό | σε πόσα ταμπλό.

03. Όταν κάνουμε έρωτα Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Κλείσε τα παράθυρα | κλείνω εγώ το φως | μες στην κουζίνα | πάμε στο κρεβάτι μας | και θα μου τα πεις | στα σκοτεινά | Γέλα μου λιγάκι | έλα τώρα μη στεναχωριέσαι | όλα θα περάσουνε | Αγκάλιασέ με | πες μου σ΄αγαπώ | αφού το ξέρεις | πως εμείς οι δυο | Όταν κάνουμε έρωτα | Τίποτα, τίποτα, τίποτα | δεν μετρά | όταν κάνουμε έρωτα | Τίποτα, τίποτα, τίποτα | δεν μετρά | Ελα να μιλήσουμε | νιώθω πως απόψε | κάτι τρέχει | είναι κάτι που έκανα | κάτι που δεν πήρα σοβαρά | Πες μου τι συμβαίνει | να το ξεπεράσουμε παρέα | φτάνει ν΄αγαπιόμαστε | Αγκάλιασέ με | πες μου σ΄αγαπώ | αφού το ξέρεις | πως εμείς οι δυο | Όταν κάνουμε έρωτα | Τίποτα, τίποτα, τίποτα | δεν μετρά | όταν κάνουμε έρωτα | Τίποτα, τίποτα, τίποτα | δεν μετρά

04. Σκέπαστο Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Είναι νωρίς και θα μας δούνε | σταμάτα σε παρακαλώ | σκέψου μωρό μου τι θα πούνε | οι γονείς μου αν μας υποπτευθούνε. | Σκέπαστο αγάπη μου, σκέπαστο | το αμαξάκι το ξεσκέπαστο | σκέπαστο τουλάχιστον, σκέπαστο | το αμαξάκι το ξεσκέπαστο, | σκέπαστο. | Πες μου μυαλό πότε θα βάλεις | μπρος απ' το σπίτι μου ντροπή | μα δεν μπορείς να καταλάβεις | πως είμαι άνθρωπος και με ανάβεις. | Σκέπαστο αγάπη μου, σκέπαστο | το αμαξάκι το ξεσκέπαστο | σκέπαστο τουλάχιστον, σκέπαστο | το αμαξάκι το ξεσκέπαστο, | σκέπαστο. | Πρέπει να φύγω, μη με πιάνεις | αύριο δεν θα ΄χω ξυπνημό | σταμάτα, τί 'ν' αυτά που κάνεις | τελικά εσύ θα με τρελάνεις. | Σκέπαστο αγάπη μου, σκέπαστο | το αμαξάκι το ξεσκέπαστο | σκέπαστο τουλάχιστον, σκέπαστο | το αμαξάκι το ξεσκέπαστο, | σκέπαστο, | τουλάχιστον σκέπαστο | τουλάχιστον σκέπαστο.

05. Αγάπη και μίσος Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Απορώ, πως μπορείς να υπάρχεις | έστω ακόμη και σαν μίσος | στην καρδιά μου, απορώ. | Απορώ, πως μπορείς να υπάρχεις | έστω και σαν εφιάλτης | στα όνειρά μου, απορώ. | Και φοβάμαι πως στ' αλήθεια | φοβάμαι πως στ' αλήθεια, | αγάπη και μίσος πάνε μαζί, | αγάπη και μίσος πάνε μαζί. | Απορώ, τι είναι αυτό που με κάνει | να σε σκέφτομαι ακόμη | κάθε βράδυ, απορώ. | Απορώ, τι είναι αυτό που 'χεις κάνει | και 'χεις μείνει στη ζωή μου | σαν σημάδι, απορώ. | Και φοβάμαι πως στ' αλήθεια | φοβάμαι πως στ' αλήθεια, | αγάπη και μίσος πάνε μαζί, | αγάπη και μίσος πάνε μαζί. | Ας μπορούσες τουλάχιστον να με μισήσεις. | αφού δεν μπορείς να μ' αγαπήσεις. | Αγάπη και μίσος πάνε μαζί, | αγάπη και μίσος, μαζί, | αγάπη και μίσος πάνε μαζί, | αγάπη και μίσος πάνε μαζί.

06. Πράγματα Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Γιώργος Μίτσιγκας
Πράγματα, πράγματα | γύρω μου υπάρχουνε παντού δικά σου. | πράγματα, πράγματα | εσένα να μου φέρνουνε στο νου χιλιάδες. | πράγματα, πράγματα | ο μαύρος αναπτήρας στο μπλού τζίν σου | μικροπράγματα, διάφορα | ριγμένα μεσ' στο σπίτι εδώ και εκεί. | Και δεν κρατάω πια τα κλάματα | μεσάνυχτα με βρίσκουν μοναχή να σκίζω γράμματα. | Να βρίζω και να σπάω σαν τρελή στους τοίχους πράγματα. | Να λέω θα γυρίσει δεν μπορεί ως τα χαράματα. | Πράγματα, πράγματα | στέκω σαν χαμένη να κοιτώ χιλιάδες | πράγματα, πράγματα | ότι μου 'χει μείνει από σένα μόνο | πράγματα, γράμματα | μια φωτογραφία που κοιτιόμαστε | κατάματα, πράγματα | σε φέρνουνε στο νου | και δεν κρατάω πια τα κλάματα

07. Αποδείξεις Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Πρώτον, δε με ζηλεύεις, | δεύτερον, πάντα με πιστεύεις, | τρίτον, δε μου μιλάς, | τέταρτον, σπανίως μου γελάς, | και πέμπτον, για να τελειώνουμε, | ποτέ μας δε μαλώνουμε. | Πόσες αποδείξεις θες; | για να δεις πως δε με θες, | Πόσες αποδείξεις θες, | για να δεις πως δε με θες; | πόσες αποδείξεις πες μου θες; | πόσες; | Πρώτον, δε μ' αγκαλιάζεις, | δεύτερον, πια δε με πειράζεις, | τρίτον, δε συζητάς, | τέταρτον, με φίλους ξενυχτάς, | και πέμπτον, ας μην κρυβόμαστε, | χώρια γιατί κοιμόμαστε. | Πόσες αποδείξεις θες; | για να δεις πως δε με θες, | Πόσες αποδείξεις θες, | για να δεις πως δε με θες; | πόσες αποδείξεις πες μου θες; | Πόσες; | Πόσες αποδείξεις θες; | για να δεις πως δε με θες, | Πόσες αποδείξεις θες, | για να δεις πως δε με θες; | πόσες αποδείξεις πες μου θες; | Πόσες; Πόσες; Πόσες; Πόσες;

08. Σ' αγαπάω τελεία και παύλα Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Γιώργος Μίτσιγκας
Να μας χωρίσουν προσπαθούν | με λόγια διάφορα | γιατί εγώ σε αγαπώ | έτσι παράφορα | Ενώ αυτοί συνέχεια ζουν | μες στην ανία τους | να μας χωρίσουν προσπαθούν | με την κακία τους | Σ΄αγαπάω τελεία και παύλα | κι ας μην ξέρω κι εγώ το γιατί | Σ΄αγαπάω τελεία και παύλα | Σ΄αγαπάω γιατί είσαι εσύ | Την ευτυχία μας μισούν | δεν μας πιστεύουν | κάνουν τους φίλους μας | αλλά όλοι ζηλεύουνε | Αυτά που λένε μην ακούς | πίσω απ΄την πλάτη μας | εγώ για σένα μόνο ζω | και την αγάπη μας | Σ΄αγαπάω τελεία και παύλα | κι ας μην ξέρω κι εγώ το γιατί | Σ΄αγαπάω τελεία και παύλα | Σ΄αγαπάω γιατί είσαι εσύ | Σ΄αγαπάω τελεία και παύλα | κι ας μην ξέρω κι εγώ το γιατί | Σ΄αγαπάω τελεία και παύλα | Σ΄αγαπάω γιατί είσαι εσύ

09. Με αγάπη από μένα για σένα Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Σήμερα που γιορτάζουμε τι δώρο να σου κάνω. | Πονέσανε τα πόδια μου απ' το πρωί να ψάχνω. | Τα μαγαζιά όλα γύρισα μα τίποτα δεν βρίσκω. | Γι' αυτό λοιπόν κατέληξα σ' αυτόν εδώ τον δίσκο. | Με αγάπη από μένα για σένα. | Με αγάπη για μια ολόκληρη ζωή. | Με αγάπη από μένα για σένα. | Με αγάπη για μια ολόκληρη ζωή. | Πάντα το ίδιο πρόβλημα μια ζωή αντιμετωπίζω. | Για δώρο όταν πρόκειται μπερδεύομαι σαστίζω. | Γι' αυτό λοιπόν αγάπη μου αφού τίποτα δεν βρίσκω. | Χρόνια πολλά μας εύχομαι μ' αυτόν εδώ τον δίσκο

10. Δρόμος Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Μείνε όσο μ' αγαπάς | πίστεψέ με δεν θα σε κρατήσω. | άμα θες αλλού να πας | πήγαινε δε θα σε σταματήσω, ποτέ. | Μα εγώ που τόσο σ' αγαπώ, | θα γίνω δρόμος να περάσεις, | χορτάρι για να κοιμηθείς, | ποτάμι για να ξεδιψάσεις, | και γέφυρα από πάνω να διαβείς. | Μείνε όσο μ' αγαπάς | μη σε νοιάζει αν εγώ δακρύσω | άμα θες αλλού να πας | πίστεψε με δεν θα σε μισήσω, ποτέ. | Μα εγώ που τόσο σ' αγαπώ, | θα γίνω δρόμος να περάσεις, | χορτάρι για να κοιμηθείς, | ποτάμι για να ξεδιψάσεις, | και γέφυρα από πάνω να διαβείς. | Θα γίνω δρόμος να περάσεις, | χορτάρι για να κοιμηθείς, | ποτάμι για να ξεδιψάσεις, | και γέφυρα από πάνω να διαβείς.

Για ακρόαση κάντε κλικ στους παρακάτω τίτλους τραγουδιών του δίσκου: