Τετάρτη, 20 Μαΐου 2015

Άννα Βίσση Vol. 1





















Η Άννα Βίσση σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Είναι κάτι στιγμές Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Θέλω μονάχη να ζήσω | δε θέλω άλλο πια ν΄αγαπώ | είναι στιγμές που ανασαίνω | κι είναι στιγμές που πονώ | είναι στιγμές που ανασαίνω | κι είναι στιγμές που πονώ | Είναι στιγμές που ζητώ να γυρίσω | στην αγκαλιά σου για πάντα να ζήσω | είναι στιγμές που μόνο για σένα νοιάζομαι | είναι στιγμές που δεν ζω πια για μένα | είναι στιγμές που πεθαίνω για σένα | είναι στιγμές που τόσο σε χρειάζομαι | Θέλω να φύγω μακριά σου | δεν θέλω άλλο πια να πονώ | κι άλλες φορές μετανιώνω | κι όλα σου τα συγχωρώ | κι άλλες φορές μετανιώνω | κι όλα σου τα συγχωρώ | Είναι στιγμές που ζητώ να γυρίσω | στην αγκαλιά σου για πάντα να ζήσω | είναι στιγμές που μόνο για σένα νοιάζομαι | είναι στιγμές που δεν ζω πια για μένα | είναι στιγμές που πεθαίνω για σένα | είναι στιγμές που τόσο σε χρειάζομαι | Είναι στιγμές που ζητώ να γυρίσω | στην αγκαλιά σου για πάντα να ζήσω | είναι στιγμές που μόνο για σένα νοιάζομαι | είναι στιγμές που δεν ζω πια για μένα | είναι στιγμές που πεθαίνω για σένα | είναι στιγμές που τόσο σ΄αγαπώ

02. Πόσο σ' αγαπώ Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Πόσο σ΄αγαπώ δε θέλω να το μάθεις | είσαι ουρανός και σύννεφο εγώ | πόσο σ΄αγαπώ δε θέλω να στο πω | μα τα μάτια μου που κλαίνε | στο φωνάζουνε στο λένε | πως μια ολόκληρη ζωή καρδιοχτυπάω | Πονάω με ξέχασες μα εγώ σε αγαπάω | πονάω μια ολόκληρη ζωή καρδιοχτυπάω | πονάω με άφησες μα εγώ σε αγαπάω | πονάω μια ολόκληρη ζωή καρδιοχτυπάω | Πόσο σ΄αγαπώ δε πρέπει να το μάθεις | όλα είσαι εσύ ανάγκη μου είσαι εσύ | πόσο σ΄αγαπώ δε θέλω να στο πω | μα τα μάτια μου που κλαίνε | στο φωνάζουνε στο λένε | πως μια ολόκληρη ζωή καρδιοχτυπάω | Πονάω με ξέχασες μα εγώ σε αγαπάω | πονάω μια ολόκληρη ζωή καρδιοχτυπάω | πονάω με άφησες μα εγώ σε αγαπάω | πονάω μια ολόκληρη ζωή καρδιοχτυπάω

03. Χωρίς εσένα εγώ δεν κάνω Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Κάποιο βράδυ μου΄πες φύγε | κι είπα Θεέ μου η αγάπη σου πού πήγε | κι είχα μείνει μοναχή μου | να θυμάμαι κάποιο βράδυ που μου έλεγες | κι έλεγα αχ κι έλεγες | Χωρίς εσένα εγώ δεν κάνω | κι αν θα μ΄αφήσεις θα πεθάνω | κράτα με μέσα στην καρδιά σου | δωσ΄μου ζωή απ΄τα φιλιά σου | Με θυμάσαι και δακρύζεις | όμως τώρα είναι αργά για να γυρίσεις | κι έχεις μείνει μοναχός σου | να θυμάσαι κάποιο βράδυ που μου έλεγες | κι έλεγα αχ κι έλεγες | Χωρίς εσένα εγώ δεν κάνω | κι αν θα μ΄αφήσεις θα πεθάνω | κράτα με μέσα στην καρδιά σου | δωσ΄μου ζωή απ΄τα φιλιά σου

04. Ξέχασέ με Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Jaques Plante & Charles Anzavour | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Έσβησε το φως κι είμαι μοναχή μέσα στο σκοτάδι | και πού να κρατηθώ και πού να κρατηθώ | πέρασε ο καιρός τώρα είμαι καημός κι έρημο καράβι | μα πρέπει να χαθώ να χαθώ μα πρέπει να χαθώ | Ξέχασέ με ξέχασέ με είναι πολύ αργά | δεν έχω πια καρδιά | Ξέχασέ με κι άφησέ με είναι πολύ αργά | για μας | Λέω σ’όποιον δω λάθος μου κι αυτό όμως τελευταίο | και κάνω πως γελώ και κάνω πως γελώ | θέλω να κρυφτώ όμως δεν μπορώ κι αρχινώ να κλαίω | ακόμα σ’ αγαπώ ακόμα σ’ αγαπώ μα | Ξέχασέ με ξέχασέ με είναι πολύ αργά | δεν έχω πια καρδιά | Ξέχασέ με κι άφησέ με είναι πολύ αργά | για μας | Πρέπει να βιαστώ μήπως προδοθώ ψέματα πως λέω | και τρέχω να κρυφτώ και τρέχω να κρυφτώ | μα ότι και να πω ψέματα θα πω ξέρω ότι φταίω | τελειώσαμε λοιπόν τελειώσαμε λοιπόν | Ξέχασέ με ξέχασέ με είναι πολύ αργά | δεν έχω πια καρδιά | Ξέχασέ με κι άφησέ με είναι πολύ αργά | για μας

05. Θέλω μόνο εσένα Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Άννα Βίσση
Όταν μόνη μου μένω | πάντα εσένα περιμένω | μα οι ώρες δεν περνάνε | κι ειν' τα βράδια αξημέρωτα | Κι όταν πάλι γυρίζεις | και αγάπη μου χαρίζεις | και με χάδια με ζαλίζεις | αχ το ξέρω μ' αγαπάς | Θέλω μόνο εσένα, | μόνο εσένα, μόνο εσένα | Θέλω να 'μαι μαζί σου, | μόνο μαζί σου, τίποτα άλλο δε θέλω | Όταν έρχεσαι βράδυ | περιμένω στο σκοτάδι | κάνω τάχα πως κοιμάμαι | αχ, με ξέρεις και με τυραννάς | Κι όταν πάλι μ' αφήνεις | θέλω πίσω σου να τρέξω | να σου πω πως δε θ' αντέξω | πως για σένα μόνο ζω | Θέλω μόνο εσένα, | μόνο εσένα, μόνο εσένα | Θέλω να 'μαι μαζί σου, | μόνο μαζί σου, τίποτα άλλο δε θέλω

06. Ηταν ψέματα Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: D. Shapiro & S. Bardotti | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Χτες το βράδυ νόμιζα πως είχες γυρίσει | ύστερα από τόσο καιρό που’χες λείψει | ήτανε τα φώτα του σπιτιού αναμμένα | άνοιξα την πόρτα μα δεν είδα κανέναν | Κι εγώ φωνάζω, φωνάζω τ’όνομά σου | και βλέπω τη σκιά σου να χάνεται μακριά | κι εγώ φωνάζω μα απάντηση δεν παίρνω | και το κεφάλι γέρνω στη τόση μου ερημιά | Μα ονειρεύτηκα ένα εφιάλτη ονειρεύτηκα | κι από το φόβο είπα κράτα με | κι όλο σου φώναζα αγάπα με | μα εσύ Θεέ μου έφυγες | προτού να’ρθείς σαν κλέφτης έφυγες | κι όλες τις μέρες μου τις βράδιασες | και τη ζωή μου την κομμάτιασες | Μα ήταν ψέματα όλη η ζωή σου ήταν ψέματα | και μοναχός σου πάλι έμεινες | έπαιρνες πάντα και δεν έδινες | Μα ήταν ψέματα όλη η ζωή σου ήταν ψέματα | κι από το ψέμα σου κουράστηκα | αφού από σένανε γελάστηκα | όπως γελάστηκες κι εσύ κουτέ | γιατί το ξέρω δε μ’αγάπησες ποτέ, ποτέ

07. Θα μπορούσα Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Θα μπορούσα, | το ρολόι εδώ να σταματούσα | και τα λάθη σου θα συγχωρούσα | και ξανά απ' την αρχή | θα σ' αγαπούσα μια ζωή. | Την τελευταία βραδιά | αγκαλιά ας χορέψουμε. | Έλα λοιπόν πριν κι οι δυο | άλλη αγάπη γυρέψουμε. | Για τελευταία φορά | ως το πρωί όπως παλιά | ας ταξιδέψουμε. | Θα μπορούσα, | το ρολόι εδώ να σταματούσα | και τα λάθη σου θα συγχωρούσα, | την αγάπη μας δεν θα ξεχνούσα, | αν το ζήταγες. | Θα μπορούσα, | το ρολόι εδώ να σταματούσα | και τα λάθη σου θα συγχωρούσα | και ξανά απ' την αρχή | θα σ' αγαπούσα μια ζωή. | Κράτα με τώρα σφιχτά | ώσπου τ' άστρα να σβήσουνε | κι αγάπησέ με ξανά | πριν για πάντα χωρίσουμε. | Για τελευταία φορά | ως το πρωί όπως παλιά | έλα να ζήσουμε. | Θα μπορούσα...

08. Έλα να ζήσουμε Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Κοιτώ στον καθρέφτη | μα βλέπω μονάχα | τη δική σου μορφή | Το ράδιο ανοίγω | μ' ακούω μονάχα | τη δική σου φωνή | Θεέ μου, ας ερχόσουνα πάλι | να γλυκάνεις την πίκρα | που 'χω μες στην ψυχή | Έλα να ζήσουμε πάλι μαζί | Έλα στα χέρια μας είν' η ζωή | Θα 'μαι για σένα, θα 'σαι για μένα | ναι... | Έλα να ζήσουμε πάλι μαζί | Έλα στα χέρια μας είν' η ζωή | Θα 'μαι για σένα, θα 'σαι για μένα | Θέλω πολύ να σου πω | πως για σένα μονάχα υπάρχω | και για σένανε πάντα θα ζω | Μιλώ στη σκιά σου | και νιώθω στ' αλήθεια | πως κι εσύ μου μιλάς | Και τρέχω στους δρόμους | και ψάχνω εσένα | μα εσύ πουθενά | Θεέ μου, ας ερχόσουνα πάλι | να γλυκάνεις την πίκρα | που 'χω μες στην ψυχή | Έλα να ζήσουμε πάλι μαζί | Έλα στα χέρια μας είν' η ζωή | Θα 'μαι για σένα, θα 'σαι για μένα | ναι... | Έλα να ζήσουμε πάλι μαζί | Έλα στα χέρια μας είν' η ζωή | Θα 'μαι για σένα, θα 'σαι για μένα | Θέλω πολύ να σου πω | πως για σένα μονάχα υπάρχω | και για σένανε πάντα θα ζω | Θεέ μου, ας ερχόσουνα πάλι | να γλυκάνεις την πίκρα | που 'χω μες στην ψυχή | Έλα να ζήσουμε πάλι μαζί | Έλα στα χέρια μας είν' η ζωή | Θα 'μαι για σένα, θα 'σαι για μένα | ναι... | Έλα να ζήσουμε πάλι μαζί | Έλα στα χέρια μας είν' η ζωή | Θα 'μαι για σένα, θα 'σαι για μένα | Θέλω πολύ να σου πω | πως για σένα μονάχα υπάρχω | και για σένανε πάντα θα ζω

09. Χάνομαι Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Άννα Βίσση
Χάνομαι, μου λείπεις και πεθαίνω | χάνομαι, τον πόνο ανασαίνω | χάνομαι, χάνομαι, κι είμαι εγώ | χάνομαι, σαν το παιδί που κλαίει | χάνομαι, μα πουθενά δε φταίει | χάνομαι, χάνομαι κι είμαι εγώ | Χάνομαι, τι μου μένει τώρα χάνομαι | από εσένα μόνο πιάνομαι χάνομαι | χάνομαι, δε γυρίζεις και όλο χάνομαι | δεν υπάρχω το αισθάνομαι ναι χάνομαι | Χάνομαι, σαν την σιωπή στον δρόμο | χάνομαι, σαν την χαρά στον πόνο | χάνομαι, χάνομαι κι είμαι εγώ | χάνομαι, τα χέρια μου απλώνω | χάνομαι, δεν έχω άλλο χρόνο | χάνομαι, χάνομαι κι είμαι εγώ | Χάνομαι, τι μου μένει τώρα χάνομαι | από εσένα μόνο πιάνομαι χάνομαι | χάνομαι, δε γυρίζεις και όλο χάνομαι | δεν υπάρχω το αισθάνομαι ναι χάνομαι | μα σ’ αγαπώ

10. Τα μάτια τα δικά μου Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Γιατί με κοιτάζεις λοιπόν μες τα μάτια | τι περιμένεις, μου είπες αντίο | γιατί δε φεύγεις; | Γιατί με κοιτάζεις λοιπόν μες τα μάτια | δε θα δακρύσω | την πόρτα πίσω σου θα κλείσω | και θα ζήσω... | Τα μάτια τα δικά μου ποτέ δεν κλαίνε για ξένα μάτια | κι ας έγινε η καρδιά μου για την καρδιά σου χίλια κομμάτια | χίλια κομμάτια... | Γιατί με κοιτάζεις λοιπόν μες τα μάτια | όλα τα σβήνω | και την παλιά πληγή μου κλείνω | και σ' αφήνω... | Τα μάτια τα δικά μου ποτέ δεν κλαίνε για ξένα μάτια | κι ας έγινε η καρδιά μου για την καρδιά σου χίλια κομμάτια | χίλια κομμάτια...

11. Σε λυπάμαι Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Η αγάπη σου στο βλέμμα, τα φιλιά σου όλο ψέμα, μα σε λυπάμαι | Βροχή μέσα στα μάτια, κι η καρδιά χίλια κομμάτια, μα σε λυπάμαι | Δε μου πες ούτε αντίο και με έκοψες στα δυο, μα σε λυπάμαι | Εγώ ξανά θα ζήσω, κάποιον άλλον θ' αγαπήσω, μα σε λυπάμαι | Σε λυπάμαι γιατί δεν έχεις μάθει ν' αγαπάς | κρύα τα μάτια σου θυμάμαι, μα σε λυπάμαι | Σε λυπάμαι γιατί δεν ξέρεις τι θα πει να κλαις | τώρα μονάχη μου κοιμάμαι, μα σε λυπάμαι | Ατέλειωτα τα βράδια κι η καρδιά μου τόσο άδεια, μα σε λυπάμαι | Αβάσταχτη η ζωή μου που δεν είσαι πια μαζί μου, μα σε λυπάμαι | Και σκέφτομαι πού να 'σαι από μένα τι θυμάσαι, μα σε λυπάμαι | Ποια χέρια σε κρατάνε και ποια χείλη σε φιλάνε, μα σε λυπάμαι

12. Καλημέρα καινούργια μου αγάπη Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Άννα Βίσση
Και τώρα που χωρίσαμε τι θες, | τι βγαίνει πια αν φταίω ή αν φταις; | Καινούργια αγάπη ήρθε στην καρδιά | και νιώθω ν' αγαπώ πρώτη φορά. | Καλημέρα, καινούργια μου αγάπη | καλημέρα, καινούργια ζωή! | Από σήμερα τέλος τα λάθη, | φτάνει να 'μαστε πάντα μαζί. | Και τώρα που χωρίσαμε μου λες | τα λάθη μας ν' αφήσουμε στο χτες. | Φοβάμαι, όμως, πια πως είναι αργά | ο χρόνος τώρα πίσω δε γυρνά.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης