Κυριακή, 24 Μαΐου 2015

Φωτιά





















01. Ψεύτικα Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Πες το αφέλεια | πες το θυσία | πες το δακρύβρεχτο σενάριο σε ινδική ταινία | Ήσουν πιστεύω μου | ήσουν θρησκεία | και εγώ σε πίστεψα σε αγάπησα όσο καμία | Μα ήταν θεέ μου... | Ψεύτικα τα δάκρυά σου | ψεύτικα και τα φιλιά σου | ψεύτικα τα σ' αγαπώ σου | όλα ήταν ψεύτικα, ψεύτικα, ψεύτικα | Πες με παράλογη | πες με αστεία | πες μου τι θέλεις πια για μένανε δεν έχει σημασία | Ήσουν πιστεύω μου | ήσουν θρησκεία | και εγώ σε πίστεψα σε λάτρεψα όσο καμία | Μα ήταν θεέ μου...

02. Ξαναγύρισα Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Γύρισα τον κόσμο όλο, μα αυτό που είδα όλο κι όλο | Ήτανε εικόνες δίχως νόημα.. | Μέρες άδειες, νύχτες κρύες, με χιλιάδες εμπειρίες. | Τώρα πια το ξέρω πως για μένανε υπάρχεις μόνο εσύ. | Ξαναγύρισα κοντά σου, ξαναγύρισα | Σαν και σένανε δεν βρήκα πουθενά | Ξαναγύρισα κοντά σου, ξαναγύρισα | Να κρυφτώ μες’ την δική σου αγκαλιά. | Έζησα τόσες αγάπες μα ήταν όλες αυταπάτες | Όνειρα που το πρωί τελειώνανε | Όλα δίχως σημασία, μια ζωή χωρίς ουσία | Τώρα πια το ξέρω πως για μένανε υπάρχεις μόνο εσύ. | Ξαναγύρισα κοντά σου, ξαναγύρισα | Σαν και σένανε δεν βρήκα πουθενά | Ξαναγύρισα κοντά σου, ξαναγύρισα | Να κρυφτώ μες’ την δική σου αγκαλιά.

03. Μπαλωματάκι Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Σαν Κυριακάτικο ρούχο | την αγάπη μου θυμάμαι την είχες παλιά | τώρα σου 'χει τελειώσει | λες πως έχει παλιώσει | δεν τη θέλεις πια. | Λες πως δεν μπορείς, δεν μπορείς, δεν μπορείς | να έχεις τρύπιο σακάκι | κι όμως θα το δεις, θα το δεις, θα το δεις | θα βάλω μπαλωματάκι την καρδούλα μου. | Σ' αγαπάω, σου μιλάω | δείξε κι εσύ, δείξε κι εσύ, δείξε κι εσύ | λίγο, λίγο, λίγο τόσο λίγο κατανόηση | κατανόηση, κατανόηση, κατανόηση. | Τόσο καιρό με παιδεύεις | κάνεις ό,τι μπορείς για να με διώξεις μακριά | μα εγώ επιμένω, όλα τα υπομένω | και δεν πάω πουθενά. | Λες πως δεν μπορείς, δεν μπορείς, δεν μπορείς | να έχεις τρύπιο σακάκι | κι όμως θα το δεις, θα το δεις, θα το δεις | θα βάλω μπαλωματάκι την καρδούλα μου. | Σ' αγαπάω, σου μιλάω | δείξε κι εσύ, δείξε κι εσύ, δείξε κι εσύ | λίγο, λίγο, λίγο τόσο λίγο κατανόηση | κατανόηση, κατανόηση, κατανόηση.

04. Σε σκέφτομαι συνέχεια Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Κάτι πρέπει να κάνω | κάτι πρέπει να κάνω τώρα | για να σε διαγράψω απ' την ζωή μου οριστικά | Κάτι πρέπει να γίνει | κάτι πρέπει να γίνει τώρα | δεν μπορώ άλλο πια να ζω | με χάπια ηρεμιστικά | με χάπια ηρεμιστικά | με χάπια ηρεμιστικά | το ξέρω πως δεν γίνεται τίποτα | Σε σκέφτομαι συνέχεια και τρελαίνομαι | σε σκέφτομαι συνέχεια και αρρωσταίνω | σε σκέφτομαι συνέχεια και τρελαίνομαι | σε σκέφτομαι συνέχεια | σε σκέφτομαι συνέχεια και πεθαίνω | Έλεγα θα περάσει | έλεγα θα περάσει Θεέ μου | νόμιζα πως αρρώστια ήσουν που κάποτε θα γιατρευτεί | Έλεγα θα ξεχάσω | έλεγα θα ξεχάσω κι όμως | σαν μικρόβιο ελεύθερo ακόμα | στο αίμα μου κυκλοφορείς | στο αίμα μου κυκλοφορείς | στο αίμα μου κυκλοφορείς | και όλη την ζωή μου την καταργείς

05. Φωτιά Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Επικίνδυνο παιχνίδι | παίζουμε από καιρό | είναι δύσκολοι οι όροι | μα αντέχουμε κι οι δυο | Στο σκοινί σαν ακροβάτης | προχωράς κι ακολουθώ | κι άμα σπάσει κάποια νύχτα | θα βρεθούμε στο κενό | Φωτιά, φωτιά | είναι ο έρωτας που ζούμε | Φωτιά, φωτιά | έλα απόψε να καούμε | Φωτιά, φωτιά | είναι ο έρωτας που ζούμε | Φωτιά, φωτιά | θέλω απόψε να καούμε | Όλα μοιάζουνε με ζάλη | σκοτεινιάζει το μυαλό | απ' το χάος μας χωρίζει | ένα μόνο εκατοστό | Με τα χέρια μας δεμένα | σ' έναν όρκο ερωτικό | θα πεθάνω όταν πεθάνεις | και θα ζεις όσο θα ζω

06. Καπνίζω Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Με κυκλάκια από καπνό | το όνομά σου το μικρό | σχηματίζω και καπνίζω | Είναι ο κόσμος τραγικός | νόμος της βαρύτητος | Με κυκλάκι από καπνό | το όνομά σου το μικρό | σχηματίζω και καπνίζω | Είναι ο κόσμος τραγικός | νόμος της βαρύτητος | ανακαλύπτω και καπνίζω | Μα είν' το στόμα μου πικρό | κι ούτε σένανε ξεχνώ | ούτε το τσιγάρο συνηθίζω | και καπνίζω και καπνίζω | Σαν χαμένος πλανήτης μες στο σύμπαν | γυρίζω σαν μεθυσμένος αλήτης | την τύχη μου βρίζω και καπνίζω | Σε τοπία ονειρικά | με χιλιάδες χρώματα | σε ζωγραφίζω και καπνίζω | Σε μια γκρίζα φυλακή | την δική σου την μορφή | αιχμαλωτίζω και καπνίζω | Μα είν' τα μάτια μου θολά | δεν υπάρχεις πουθενά | μόνο το μυαλό μου βασανίζω | και καπνίζω και καπνίζω | ανακαλύπτω και καπνίζω | Μα είν' το στόμα μου πικρό | κι ούτε σένανε ξεχνώ | και το τσιγάρο συνεχίζω | και καπνίζω και καπνίζω | Σαν χαμένος πλανήτης μες στο σύμπαν | γυρίζω σαν μεθυσμένος αλήτης | την τύχη μου βρίζω και καπνίζω | Σε τοπία ονειρικά | με χιλιάδες χρώματα | σε ζωγραφίζω και καπνίζω | Σε μια γκρίζα φυλακή | την δική σου την μορφή | αιχμαλωτίζω και καπνίζω | Μα είν' τα μάτια μου θολά | δεν υπάρχεις πουθενά | μόνο το μυαλό μου βασανίζω | και καπνίζω και καπνίζω

07. Τί μου κάνεις Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Δεν μπορώ να καταλάβω | τι συμβαίνει κι έχω πάθει | τέτοια πλάκα και είμαι τρελαμένη | αυτό που νιώθω δεν μπορώ να κοντρολάρω | μου 'χει φύγει το τιμόνι και θα τουμπάρω | μου 'χεις κάνει μάγια το καταλαβαίνω | και στην κόλαση μαζί σου ανεβοκατεβαίνω | σου λέω παράτησα, για να 'ρθω, τις δουλειές μου | αγαπούλα μου, καρδούλα μου, μωρό μου πες μου πες μου πες μου. | Τι μου κάνεις, τι μου κάνεις, πες μου, πες μου | τι μου κάνεις, τι μου κάνεις, πες μου, πες μου | τι μου κάνεις, τι μου κάνεις, τι μου κάνεις, | τι μου κάνεις, πες μου, πες μου | τι μου κάνεις, τι μου κάνεις, τι μου κάνεις, | τι μου κάνεις, πες μου, πες μου. | Κάθε μέρα στο τηλέφωνο στημένη | να χτυπήσει περιμένω αναστατωμένη | μέσα στην νύχτα ξαφνικά αυτό χτυπάει | κάποιος άλλος παίρνει λάθος και μου την σπάει | δεν κοιμάμαι ,το πρωί παραπατάω | σε ρωτάω ,στο γραφείο μου πως θα πάω; | τρέμω ολόκληρη και χύνεται ο καφές μου | αγαπούλα μου, καρδούλα μου, μωρό μου πες μου πες μου πες μου. | Τι μου κάνεις, τι μου κάνεις, πες μου, πες μου | τι μου κάνεις, τι μου κάνεις, πες μου, πες μου | τι μου κάνεις, τι μου κάνεις, τι μου κάνεις, | τι μου κάνεις, πες μου, πες μου | τι μου κάνεις, τι μου κάνεις, τι μου κάνεις, | τι μου κάνεις, πες μου, πες μου.

08. Βοήθεια Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Κι εσύ | τα ίδια κι εσύ | τα ίδια ξανά | και πάλι βροχή στα μάτια | Κανείς ξανά μονάχη | ξανά απ' την αρχή | μα πες μου γιατί | μου είπες και εσύ | ψέματα γιατί | Βοήθεια | φτάνουν τόσα ψέματα | Βοήθεια | δεν αντέχω άλλο πια ζητάω | Βοήθεια | φτάνουν τόσα ψέματα | αλήθεια δεν υπάρχει πουθενά | Κι εσύ | αντίο κι εσύ | αντίο ξανά | και γύρω παντού σκοτάδι | Κανείς | μονάχα σκιές | κι οι δρόμοι κλειστοί | μα πες μου για τι μου είπες | μου είπες και εσύ | ψέματα γιατί

09. Ουαί κι αλλοίμονο Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Αν ποτέ ανακαλύψω | ότι δεν μου 'σαι πιστός | τότε θα γίνει το σώσε θα γίνει χαμός. | Αγαπούλα μου ουαί κι αλίμονο | αγαπούλα μου ουαί κι αλίμονο | αγαπούλα μου ουαί κι αλίμονο. | Νοιώθω πως κάτι μου κρύβεις | και δεν γελιέμαι εγώ | να ξέρεις θα μου την δώσει θα σ' εκδικηθώ. | Αγαπούλα μου ουαί κι αλίμονο | αγαπούλα μου ουαί κι αλίμονο | αγαπούλα μου ουαί κι αλίμονο. | Ουαί κι αλλοίμονο, ουαί κι αλίμονο | ουαί κι αλλοίμονο, ουαί κι αλίμονο. | Αγαπούλα μου ουαί κι αλίμονο | αγαπούλα μου ουαί κι αλίμονο | αγαπούλα μου ουαί κι αλίμονο. | Ουαί κι αλλοίμονο, ουαί κι αλίμονο | ουαί κι αλλοίμονο, ουαί κι αλίμονο.

10. Τέλειος έρωτας Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Όπου με πας θα πάω | χωρίς ενδοιασμό | στα σύννεφα πετάω | δεν έχω προορισμό | Είναι τέλειος, τέλειος ο έρωτας αυτός | Τέλειος, τέλειος συγκλονιστικός | Είναι τέλειος, τέλειος ο έρωτας αυτός | Τέλειος, τέλειος γιατί είναι αληθινός | Μακριά σου νιώθω άδεια | κοντά σου μόνο ζω | στου έρωτα τα χνάρια | πάντα σ' ακολουθώ

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης