Πέμπτη, 21 Μαΐου 2015

Τώρα





















01. 1988 κι ακόμα σ' αγαπώ Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
1988 κι ακόμα σ’ αγαπώ | 1988 κι ακόμα σ’ αγαπώ. | 1988 κι ακόμα σ’ αγαπώ | δεν μπορώ να σε ξεχάσω, | 1988 κι ακόμα προσπαθώ | μάταια να σε ξεπεράσω. | 1988 κι ακόμα σ’ αγαπώ | δεν μπορώ να σε ξεχάσω, | 1988 κι ακόμα σ’ αγαπώ | Θεέ μου, πόσα χρόνια θα πονώ. | 1988 και ψάχνω για να βρω | δύναμη να ξαναζήσω, | 1988 μακριά σου όμως θα ζω | δεν μπορώ να συνηθίσω. | 1988 κι ακόμα σ’ αγαπώ | δεν μπορώ να σε ξεχάσω, | 1988 κι ακόμα σ’ αγαπώ | Θεέ μου, πόσα χρόνια θα πονώ. | Δεν είναι δυνατόν | να μην έχω εγωισμό | να πιστέψω πως | και μόνη μου μπορώ | τον εαυτό μου να βρω. | 1988 κι ακόμα σ’ αγαπώ | δεν μπορώ να σε ξεχάσω, | 1988 κι ακόμα σ’ αγαπώ | Θεέ μου, πόσα χρόνια θα πονώ.

02. Μόνο το sex δε φτάνει Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Δεν έχουμε πια τίποτα κοινό | ζούμε σαν δυο ξένοι εδώ και τόσον καιρό | οι μόνες πια στιγμές που συναντιόμαστε | είναι οι νύχτες που στα μάτια δεν κοιτιόμαστε. | Μόνο το sex δε φτάνει, μόνο το sex δε φτάνει | να ενώσει δυο καρδιές όταν υπάρχουν διαφορές | μόνο το sex δε φτάνει, μόνο το sex δε φτάνει | να ενώσει δυο καρδιές όταν υπάρχουν διαφορές | πιο βαθειές, ω, ω, ω, ω, πιο βαθειές, ω, ω, ω, ω. | Έχουμε προβλήματα πολλά | που δεν ξεπερνιούνται μόνο με φιλιά | στο πρώτο πάθος όλα τα στηρίξαμε | και λάθος δρόμο απ' την αρχή τραβήξαμε. | Μόνο το sex δε φτάνει, μόνο το sex δε φτάνει | να ενώσει δυο καρδιές όταν υπάρχουν διαφορές | μόνο το sex δε φτάνει, μόνο το sex δε φτάνει | να ενώσει δυο καρδιές όταν υπάρχουν διαφορές | πιο βαθειές, ω, ω, ω, ω, πιο βαθειές, ω, ω, ω, ω. | Μόνο το sex, μόνο το sex, μόνο το sex, μόνο το sex, | μόνο το sex, μόνο το sex, μόνο το sex, μόνο το sex. | Μόνο το sex δε φτάνει, μόνο το sex δε φτάνει | να ενώσει δυο καρδιές όταν υπάρχουν διαφορές | μόνο το sex δε φτάνει, μόνο το sex δε φτάνει | να ενώσει δυο καρδιές όταν υπάρχουν διαφορές | πιο βαθειές, ω, ω, ω, ω, πιο βαθειές, ω, ω, ω, ω, | πιο βαθειές, ω, ω, ω, ω, πιο βαθειές, ω, ω, ω, ω, | πιο βαθειές, ω, ω, ω, ω, πιο βαθειές, ω, ω, ω, ω, | πιο βαθειές, ω, ω, ω, ω.

03. Κυψέλη Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Άννα Βίσση
Τη νύχτα εγώ κι εσύ, ανηφόρα μου, | κι από κάτω η Αθήνα με τα μάτια κλειστά, | πάντοτε θα σε θυμάμαι, ανηφόρα μου, | εσύ μονάχα ξέρεις όλα μου τα μυστικά, | από παιδί. | Κι όταν κάτι μου τύχει, όταν κάτι συμβεί, | στην Κυψέλη, πάντα πίσω, κάτι με πηγαίνει, | στην Κυψέλη, η ανηφόρα μου με περιμένει, | στην Κυψέλη, πάντα πίσω, κάτι με πηγαίνει | στην Κυψέλη, η ανηφόρα μου με περιμένει. | Τώρα ζούμε χωριστά, ανηφόρα μου, | απ' την Αθήνα σε κοιτάζω με τα μάτια κλειστά, | ίσως να 'μαι ευτυχισμένη, ανηφόρα μου, | εσένα όμως πάντα σ' έχω μέσα στην καρδιά, | από παιδί. | Κι όταν κάτι μου τύχει, όταν κάτι συμβεί, | στην Κυψέλη, πάντα πίσω, κάτι με πηγαίνει, | στην Κυψέλη, η ανηφόρα μου με περιμένει, | στην Κυψέλη, πάντα πίσω, κάτι με πηγαίνει | στην Κυψέλη, η ανηφόρα μου με περιμένει. | Στην Κυψέλη, πάντα πίσω, κάτι με πηγαίνει, | στην Κυψέλη, η ανηφόρα μου με περιμένει, | στην Κυψέλη, πάντα πίσω, κάτι με πηγαίνει | στην Κυψέλη, η ανηφόρα μου με περιμένει.

04. Τα κορίτσια είναι άτακτα Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Μη με καταπιέζεις άλλο | βαρέθηκα να σου το εξηγώ | εγώ συνήθειες δεν αλλάζω | πόσες φορές ακόμα πρέπει να στο πω. | Πως τα κορίτσια είναι άτακτα, | ποτέ δεν κάθονται φρόνιμα | τα κορίτσια είναι άτακτα, | και πειράζουν τ' αγόρια διαρκώς. | Πρέπει ν' αλλάξεις θεωρία | σταμάτα να 'σαι οπισθοδρομικός | τι με κοιτάζεις μ' απορία | αφού τα πράγματα έτσι έχουν δυστυχώς. | Τα κορίτσια είναι άτακτα, | ποτέ δεν κάθονται φρόνιμα | τα κορίτσια είναι άτακτα, | και πειράζουν τ' αγόρια διαρκώς. | Τα κορίτσια είναι άτακτα.

05. Μαγικό χαλί Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Όσο κι αν στενεύουνε τα όρια | και αν μου κλείσουνε σταθμούς, λιμάνια, αεροδρόμια | Εγώ θα βρω έναν τρόπο για να 'ρθω | Αν μου κλείσουν τα λιμάνια | εγώ θα πάρω τρένο | Κι αν μου κλείσουν τους σταθμούς | εγώ θα πάρω αεροπλάνο | Κι αν μου κλείσουν τα αεροδρόμια | εγώ θα ρθώ με τα πόδια | Μα κι αν μου κλείσουν τους δρόμους | εγώ θα ρθω πετώντας | Μ' ένα μαγικό χαλί | Μ' ένα μαγικό χαλί θα προσγειωθώ πάνω στην καρδιά σου | Μες στην αγκαλιά σου | Μες στα όνειρά σου | Μ' ένα μαγικό χαλί | Αν καμιά φορά μόνος αισθάνεσαι | δείξε μου απλά πως με χρειάζεσαι | Και εγώ θα βρω έναν τρόπο να 'ρθω | Αν μου κλείσουν τα λιμάνια | εγώ θα πάρω τρένο | Κι αν μου κλείσουν τους σταθμούς | εγώ θα πάρω αεροπλάνο | Κι αν μου κλείσουν τα αεροδρόμια | εγώ θα ρθώ με τα πόδια | Μα κι αν μου κλείσουν τους δρόμους | εγώ θα ρθω πετώντας | Μ' ένα μαγικό χαλί | Μ' ένα μαγικό χαλί θα προσγειωθώ πάνω στην καρδιά σου | Μες στην αγκαλιά σου | Μες στα όνειρά σου | Μ' ένα μαγικό χαλί

06. Τα μαθητικά τα χρόνια Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Μα εγώ θα έδινα τα πάντα να γινόμουνα | πάλι παιδί λίγο να βρισκόμουνα | στις ίδιες τάξεις στα ίδια θρανία | με τους συμμαθητές μου να κάνω αστεία | και τους καθηγητές που κοιτάζουν καχύποπτα | τα μαθητικά τα χρόνια δεν τ' αλλάζω με τίποτα | Τους μαθητές τους τρώει το στρες | κι η αγωνία αν θα μπούνε στις ανώτατες σχολές | Τους μαθητές τους τρώει το στρες | κι όλοι θέλουν να ξεφύγουν από Φυσικοχημείες, | Άλγεβρες, Γραμματικές | Μα εγώ θα έδινα τα πάντα να γινόμουνα | πάλι παιδί λίγο να βρισκόμουνα | στις ίδιες τάξεις στα ίδια θρανία | με τους συμμαθητές μου να κάνω αστεία | και τους καθηγητές που κοιτάζουν καχύποπτα | τα μαθητικά τα χρόνια δεν τ' αλλάζω με τίποτα | Τους μαθητές τους τρώει το στρες | τα καρδιοχτύπια οι συζητήσεις μες τις σχολικές αυλές | Τους μαθητές τους τρώει το στρες | μα σαν τελειώσει το σχολείο τελειώνουν της ζωής μας | κι οι στιγμές οι πιο γλυκές | Μα εγώ θα έδινα τα πάντα να γινόμουνα | πάλι παιδί λίγο να βρισκόμουνα | στις ίδιες τάξεις στα ίδια θρανία | με τους συμμαθητές μου να κάνω αστεία | και τους καθηγητές που κοιτάζουν καχύποπτα | τα μαθητικά τα χρόνια δεν τ' αλλάζω με τίποτα

07. Μόνο μια νύχτα Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Δεν είναι καιρός για κινήσεις βιαστικές | μην αφήνεις να σε πιάνει πανικός, | μια φάση περνάς μ' αμφιβολίες παροδικές | δεν είν' ανάγκη να 'σαι τόσο λογικός, | τόσο σκληρός. | Δως μου μόνο μια νύχτα, μόνο μια νύχτα | δως μου μόνο μια νύχτα, σε παρακαλώ, | δως μου μόνο μια νύχτα, μόνο μια νύχτα, | δως μου μόνο μια νύχτα, ακόμα μια νύχτα, | σε παρακαλώ. | Δεν είναι αργά, τίποτα δεν έχει χαθεί | σκέψου το μονάχα λίγο πιο απλά, | το ξέρω καλά πόσο έχεις κουραστεί | μα δεν έχει σβύσει ακόμα η φωτιά, | απ' την καρδιά. | Δως μου μόνο μια νύχτα, μόνο μια νύχτα | δως μου μόνο μια νύχτα, σε παρακαλώ, | δως μου μόνο μια νύχτα, μόνο μια νύχτα, | δως μου μόνο μια νύχτα, ακόμα μια νύχτα, | σε παρακαλώ.

08. Τώρα Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Πάρε με στην αγκαλιά σου, γέμισε με από φιλιά | Κάνε με απόψε δικιά σου, αύριο ίσως να ναι αργά | Τώρα, τώρα, τώρα, τώρα, ό,τι γίνει τώρα, τώρα, τώρα | Τώρα, τώρα, τώρα, τώρα, ό,τι γίνει τώρα, τώρα, τώρα | που νοιώθουμε ακόμη παιδιά | Κάνε τώρα αυτό που σ' αρέσει και το σκέφτεσαι μετά | Δε θα ξαναγίνουμε νέοι, το ξέρουμε κι οι δυο καλά | Τώρα, τώρα, τώρα, τώρα, ό,τι γίνει τώρα, τώρα, τώρα | Τώρα, τώρα, τώρα, τώρα, ό,τι γίνει τώρα, τώρα, τώρα | που νοιώθουμε ακόμη παιδιά

09. Δε σ' αλλάζω Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Ο κόσμος να χαλάσει θα ΄μαστε μαζί | Ότι και να γίνει ότι κι αν συμβεί | Ο κόσμος να χαλάσει θα ΄μαστε μαζί | κανείς ανάμεσά μας δεν πρόκειται να μπει | Να ξέρεις πάνω από σένα εγώ τίποτα δε βάζω | Δε σ' αλλάζω δε σ' αλλάζω | Να ξέρεις πάνω από σένα εγώ τίποτα δε βάζω | Δε σ' αλλάζω δε σ' αλλάζω | Ο κόσμος να χαλάσει θα ΄μαστε μαζί | Θα ζήσουμε παρέα την κάθε μας στιγμή | Ο κόσμος να χαλάσει θα ΄μαστε μαζί | Τίποτα δε μετράει για μένα όσο εσύ | Να ξέρεις...

10. Σκανδάλη Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Δεν έχω τίποτα να χάσω, | για 'μένα όλα πια τελειώσανε εδώ, | αφού σου το 'πα αν σε χάσω, | δεν θα 'θελα να ζω. | Με το χέρι στη σκανδάλη | σου φωνάζω σ' αγαπώ, | πες μου ότι είναι ψέμα | ή πυροβολώ. | Μου λες ν' αφήσω τα παιχνίδια, | πως όλα αυτά είναι λίγο υπερβολικά, | μα εγώ σου λέω την αλήθεια, | μιλάω σοβαρά. | Με το χέρι στη σκανδάλη | σου φωνάζω σ' αγαπώ, | πες μου ότι είναι ψέμα | ή πυροβολώ.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης