Σάββατο, 30 Μαΐου 2015

Τραύμα





















01. Τραύμα Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Αν το νήμα της ζωής | για τον ένανε κοπεί, | θα πεθάνουμε κι οι δύο. | Ούτε μια στιγμή, ούτ' ένα λεπτό | δεν μπορώ να σκέφτομαι, | να ελπίζω, να υπάρχω, | να αναπνέω, χωρίς εσένα. | Κράτα με σφιχτά, φίλα με ξανά. | Πες μου ότι πάντοτε θα είμαστε μαζί, | και στο θάνατο και στη ζωή. | Τραύμα είσαι ανοιχτό, | τραύμα που το αγαπώ, | κι αν θα κλείσει θα χαθώ. | Τραύμα, που χώρια του, εγώ δε ζω. | Ναϊ, ναϊ, ναϊ, ναϊ ... | Κι ο Θεός ακόμα αν μας αρνηθεί, | τις καρδιές μας δένει μια αόρατη κλωστή. | Κι αν ποτέ της σπάσει, αν ποτέ κοπεί, | τότε θα πεθάνουμε, αγάπη μου, μαζί. | Πάντοτε θα είμαστε μαζί, | και στο θάνατο και στη ζωή. | Τραύμα είσαι ανοιχτό, | τραύμα που το αγαπώ, | κι αν θα κλείσει θα χαθώ. | Τραύμα, που χώρια του, εγώ δε ζω. | Τραύμα.

02. Εκεί Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Γιατί λοιπόν μου λες πως με χρειάζεσαι | γιατί να προσποιείσαι πως με νοιάζεσαι | γιατί στο κόπο μπαίνεις και κουράζεσαι | αφού αγάπη μου αλλού μοιράζεσαι | Κι εγώ το βλέπω κι αυτό με λιώνει | κι εγώ το νιώθω και με πληγώνει, | με σημαδεύει, με κομματιάζει, με τελειώνει | Εκεί, πάντα είσαι εκεί | τίποτα δεν άλλαξε | εκεί, πάντα είσαι εκεί | λάθος μου που πίστεψα | πως μ' αγαπούσες | Εκεί, πάντα είσαι εκεί, | πόσο ξεγελάστηκα | εκεί, πάντα είσαι εκεί, | εμένανε απλά με χρησιμοποιούσες | εκεί, πάντα είσαι εκεί | Γιατί με κάνεις να πιστεύω πως μου δίνεσαι | γιατί να πρέπει τόσο να υποκρίνεσαι | γιατί σ' αυτό που νιώθεις δεν αφήνεσαι | αφού αγάπη μου κομμάτια γίνεσαι | Κι εγώ το βλέπω κι αυτό με λιώνει | κι εγώ το νιώθω και με πληγώνει, | με σημαδεύει, με κομματιάζει, με τελειώνει

03. Ντρέπομαι Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Μη νομίζεις πως | δεν ενδιαφέρομαι | και για σένα τίποτα πια | τώρα δεν αισθάνομαι | η αλήθεια είναι άλλη | η αλήθεια είναι μία | η αλήθεια με καίει | η αλήθεια είναι πως: | Ντρέπομαι να ζητήσω συγνώμη | ντρέπομαι να σε δω μες στα μάτια | ντρέπομαι τη φτωχή την καρδιά σου | που την έχω κάνει κομμάτια | ντρέπομαι να ζητήσω συγνώμη | ντρέπομαι δεν ξέρω πού πάω | ντρέπομαι ξανά να γυρίσω | να σου πω πόσο σε αγαπώ | ντρέπομαι | Μην πιστέψεις πως | αλήθεια είναι ό,τι φαίνεται | κι ότι πια για σένα καρφί | άλλο δε μου καίγεται | η αλήθεια είναι άλλη | η αλήθεια είναι μία | η αλήθεια πονάει | η αλήθεια είναι πως…

04. Σιγά! Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Ναταλία Γερμανού
Σφίγγω τα δόντια μου | για να χαμογελάσω | κι ας θέλω να κλάψω | δε θα σου κάνω το χατίρι | ν' αδειάσω πάλι το ποτήρι | Σφίγγω τα δόντια μου | για να το ξεπεράσω | κι ας θέλω να ουρλιάξω | δε σου αξίζει να υποφέρω | αλήθεια θα τα καταφέρω | Σιγά, μην αρρωστήσω | σιγά, μην ξενυχτήσω | σιγά να μην πεθάνω, εγώ για χάρη σου | σιγά, μην αρρωστήσω | σιγά, μην καταλήξω | παιχνίδι ξεχασμένο, μες το συρτάρι σου | Τρέμουν τα χέρια μου | και χάνω το μυαλό μου | μα το πολεμάω | την μοναξιά μου δεν φοβάμαι | τον εαυτό μου δεν λυπάμαι | Τρέμουν τα χέρια μου | και ιδρώνει το κορμί μου | μα δεν σ' αγαπάω | πρέπει μονάχη μου να ζήσω | τουλάχιστον να προσπαθήσω...

05. Να 'σαι καλά Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Ναταλία Γερμανού
Τι περιμένεις να σου πω | τι περιμένεις τώρα πες μου | είσ' ένα όνειρο κακό | που με ξυπνάει κι ανοίγει τις πληγές μου | Τι περιμένεις να σου πω | τι περιμένεις ν' απαντήσω | στο τηλεφώνημα αυτό | που με γυρνάει σ' όλα αυτά που είπα ν' αφήσω | Να 'σαι καλά που με θυμήθηκες | να 'σαι καλά που προσποιήθηκες | ότι ενδιαφέρεσαι αν ζω ή αν πεθαίνω | να 'σαι καλά που με θυμήθηκες | να 'σαι καλά που το κατάλαβες | ότι δεν έπαψα ποτέ να περιμένω | Τώρα τι ψάχνεις πια να βρεις | μέσα στις στάχτες τι γυρεύεις | μου 'πες πως δεν θα ξαναρθείς | μου 'πες πως βρήκες άλλη αγάπη να παιδεύεις | Τι περιμένεις να σου πω | τι περιμένεις ν' απαντήσω | στο τηλεφώνημα αυτό | με δυο κουβέντες τυπικές θα σου μιλήσω

06. Το κατάλαβες; Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Το κατάλαβες | είναι αδύνατον να ζήσω | το κατάλαβες | δεν μπορώ να συνηθίσω | το κατάλαβες | πρέπει να γυρίσω πίσω | το κατάλαβες | σε ρωτάω το κατάλαβες | Δύσκολα για μένα | δεν μπορώ χωρίς εσένα | το κατάλαβες | πώς να στο εξηγήσω | μακριά σου θ' αρρωστήσω | το κατάλαβες | ψέμα μου κι αλήθεια | είσαι ο χτύπος μέσ' τα στήθια | το κατάλαβες | είσαι η αναπνοή μου | το οξυγόνο η ζωή μου | το κατάλαβες | Το κατάλαβες | ότι ακόμα σε ζητάω | το κατάλαβες | πως για σένα εγώ πονάω | το κατάλαβες | ότι ακόμα σ' αγαπάω | το κατάλαβες | σε ρωτάω | το κατάλαβες;

07. Με νοιάζει Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Τηλέφωνο δε σ' έχω πάρει κι ούτε θέλω να σε δω | δε συζητώ ποτέ για σένα και κανέναν δε ρωτώ | έχω ξεχάσει το άρωμά σου | τη γεύση που 'χαν τα φιλιά σου | Κι όμως με νοιάζει, με νοιάζει | για σένα εγώ αιμορραγώ | και κλαίω όταν βραδιάζει | γιατί με νοιάζει, με νοιάζει | για σένα εγώ μελαγχολώ | μου λείπεις, με πειράζει | γιατί | Δεν προσπαθώ να μάθω νέα πια για σένα δε ρωτώ | σ' αμφισβητώ και όσα ζήσαμε παρέα όλα τα ξεχνώ | έχω ξεχάσει το άρωμά σου | τη γεύση που 'χαν τα φιλιά σου

08. Μαύρα γυαλιά Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Μαύρα γυαλιά φοράω | στέκομαι σε κοιτάω | πάει ένας χρόνος πια και κάτι | Μαύρα γυαλιά φοράω | τι κάνεις σε ρωτάω | άραγε σου θυμίζω κάτι απ' τα παλιά | Μαύρα γυαλιά φοράω | μέσα στη νύχτα το παίζω φευγάτη | μου λες να τα βγάλω | μα εγώ από γινάτι | θα τα φοράω, μ' αυτά θα πεθάνω | δεν θα σ' αφήσω να τα δεις ποτέ ξανά | τα δυο μου μάτια τα πρησμένα απ' το κλάμα | πίσω απ' τα μαύρα μου γυαλιά | Μαύρα γυαλιά φοράω | μέσα στη νύχτα το παίζω φευγάτη | μου λες "Μη χαθούμε", | μου κλείνεις το μάτι | κι εγώ μένω μόνη | στου δρόμου τη μέση | να σε κοιτώ να ξεμακραίνεις | με άλλη αγκαλιά | με τα δυο μάτια μου πρησμένα από το κλάμα | πίσω απ' τα μαύρα μου γυαλιά | Μαύρα γυαλιά φοράω | στα μάτια σε κοιτάω | Θεέ μου, δεν άλλαξες καθόλου | Μαύρα γυαλιά φοράω | και σου χαμογελάω | άραγε σου 'λειψα καθόλου, μια φορά

09. Έπρεπε Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Κόκκινα σημάδια απ' τα κλάματα | ψάχνω την καρδιά μου στα χαλάσματα | έπαιζες μαζί μου όλο αυτό τον καιρό | κι όμως φταίω μόνο εγώ | Έπρεπε να το 'χα καταλάβει | έπρεπε να το 'χα δει | έπρεπε να το 'χα σταματήσει | έπρεπε απ' την αρχή | όσο και να πληγωθώ | πρέπει τώρα να το δω | ήτανε πολύ καλό για να είν' αληθινό | Νόμιζα πως ήμουν στον Παράδεισο | νόμιζα πως βρήκα το άλλο μου μισό | μα το παραμύθι τελειώνει εδώ | κι όμως φταίω μόνο εγώ

10. Το απόλυτο κενό Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Ναταλία Γερμανού
Χίλια βράδια, τόσο άδεια | με τη γεύση του τσιγάρου μες στο στόμα | Με τις λέξεις πως να παίξεις | αφού λεν πως δεν σε ξέχασα ακόμα | Κι όταν σε ξένα χέρια | το σώμα μου αφήνω | όλα με σένα αγάπη μου | ακόμα τα συγκρίνω. | Μες στην ψυχή μου | το απόλυτο κενό | και στο κορμί μου | ένα πάθος δανεικό, | κανείς δεν μπόρεσε | ν' αλλάξει τα γραμμένα | κανείς δεν μ' έκανε | να ξεπεράσω εσένα. | Πάντα ίδια τα παιχνίδια | και μ' αδιάφορους να μπλέκω πειρασμούς, | στο σκοτάδι ψάχνω χάδι | να με σώσει απ' τους δικούς σου τους δεσμούς | Κι όταν σε ξένα χέρια | Το σώμα μου αφήνω | όλα με σένα αγάπη μου | ακόμα τα συγκρίνω. | Μες στην ψυχή μου | το απόλυτο κενό | και στο κορμί μου | ένα πάθος δανεικό, | κανείς δεν μπόρεσε | ν' αλλάξει τα γραμμένα | κανείς δεν μ' έκανε | να ξεπεράσω εσένα.

11. Το μεγαλύτερο σουξέ Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Αγάπες σαν σουξέ της εποχής | που γρήγορα περνάνε | του έρωτα τα λόγια σα ρεφρέν | που όλοι τα ξεχνάνε | όμως να το δεις | Το μεγαλύτερο σουξέ της εποχής | το γράψαμε, αγάπη μου, εμείς | μα πες μου πως δε θα 'ναι της στιγμής | η αγάπη μας θα ζήσει | Το μεγαλύτερο σουξέ της εποχής | το γράψαμε, αγάπη μου, εμείς | το χρόνο θα νικήσει να το δεις | η αγάπη μας θα ζήσει, | ποτέ της δε θα σβήσει | Αγάπες σα μια μόδα ξαφνικά, | που εύκολα αλλάζει | σα νότες από κάποια μουσική | που ο χρόνος ξεθωριάζει | όμως να το δεις;

12. Θάνατος Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Κι έγιναν τα μάτια μου ουρανός | κι έγινε η καρδιά μου μαύρο σύννεφο | κι έγινε η θλίψη κεραυνός | και στα δύο το μυαλό μου σκίστηκε | κι όλα μου τα δάκρυα για σένα μια βροχή | κι η βροχή ένα ποτάμι που ξεχείλισε | και μας παρέσυρε μαζί | Θάνατος είναι η αγάπη όταν μας ενώνει | θάνατος είναι η αγάπη όταν τελειώνει | θάνατος ήταν η αγάπη σου για μένα | ένας θάνατος θα 'ναι κι η αγάπη μου για σένα | ένας θάνατος | κι ένα ποτάμι από δάκρυ για δυο | Μοιάζει με εικόνα μαγική | με φωτογραφία τρισδιάστατη | η μορφή σου τόσο κοντινή | κι ύστερα να είναι τόσο απόμακρη | και η αγωνία μου μετέωρη κι αυτή | σαν να βλέπω από το τέλος την παράσταση | που σκηνοθετήσαμε μαζί

13. Με χαλάει Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Πέντε λεπτά ακόμα μένουμε | τι να προλάβω να σου χαρίσω | πέντε λεπτά πώς να χωρέσουνε | μια αγάπη σαν κι αυτή | Με χαλάει, με χαλάει | το ρολόι που χτυπάει | με χαλάει γιατί μακριά σου | κάθε χτύπος του με πάει | Ένα λεπτό μονάχα έμεινε | σε λίγο θα πρέπει ξανά να σ' αφήσω | Θεέ μου, τι γρήγορα περνάει η ώρα | όταν είμαστε μαζί

14. Σε θέλω, με θέλεις Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Εγώ δεν είμαι ο Θεός | είμαι απλά ένας θνητός | και υποφέρω, γιατί σε θέλω | Κι εγώ που ήμουν δυνατή | δεν έχω άλλη επιλογή | και υποφέρω, γιατί σε θέλω | Σε θέλω, με θέλεις | γιατί να το σκεφτόμαστε | σε θέλω πολύ, με θέλεις κι εσύ | γιατί δεν παντρευόμαστε | Το ξέρω δεν είναι σωστό | μα πες μου κι εσύ τι να κάνω | σου λέω πως αν δε σε δω | αισθάνομαι πως θα πεθάνω | Το ίδιο νιώθω κι εγώ | η σκέψη σου μ' εξουσιάζει | το ξέρω πως δεν είναι σωστό | μα τίποτα πια δε με νοιάζει | Σε θέλω, με θέλεις;

15. Σε θυμάμαι Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Ώρες, ώρες φεύγω απ' την πραγματικότητα | στο χάος περιπλανιέμαι και κλαίω ασταμάτητα | ώρες, ώρες νιώθω πως πάω να τρελαθώ | και προσπαθώ να ηρεμήσω | διαβάζω για να ξεχαστώ | λίγο τα μάτια πάω να κλείσω | μήπως σε βγάλω απ' το μυαλό | μα δεν μπορώ | Σε θυμάμαι, σε θυμάμαι | που χωρίσαμε λυπάμαι. | Είναι κάτι βράδια που δεν περνούν με τίποτα | και ψάχνω τ' άγγιγμά σου μες τις ταινίες του έρωτα | είναι κάτι βράδια που θέλω να σε δω | και προσπαθώ να ηρεμήσω | διαβάζω για να ξεχαστώ | λίγο τα μάτια πάω να κλείσω | μήπως σε βγάλω απ' το μυαλό | μα δεν μπορώ

Για ακρόαση κάντε κλικ στους παρακάτω τίτλους τραγουδιών του δίσκου: