Δευτέρα, 25 Μαΐου 2015

Εμείς





















Διάφοροι ερμηνευτές σε τραγούδια του Νίκου Καρβέλα

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Εμείς Τραγούδι: Άννα Βίσση & Νίκος Καρβέλας
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Έφτασε η ώρα να χωρίσουμε | την αγάπη που 'χαμε να σβήσουμε εγώ κι εσύ | Έφτασε η ώρα να γκρεμίσουμε | όλα αυτά που χρόνια τώρα χτίζαμε εγώ κι εσύ. | Έφτασε η ώρα να ξεχάσουμε | μαζί που λέγαμε πως θα γεράσουμε | μα πες μου ότι είναι ψέματα όλα | πες μου ότι είναι ψέματα | Εμείς, δεν μπορεί να χωρίσουμε | εμείς μια ζωή θ' αγαπιόμαστε | εμείς δεν μπορεί να τελειώσουμε έτσι | κάπως, κάπου, κάποιο λάθος κάνουμε εμείς | Έφτασε η ώρα να χωρίσουμε, | πίσω μας ότι είχαμε να αφήσουμε εγώ κι εσύ.. | Έφτασε η ώρα που φοβόμαστε, | σαν δυό ξένοι πια θα συναντιόμαστε εγώ κι εσύ | Έφτασε η ώρα μας να κλάψουμε, | τέλος στο βιβλίο μας να γράψουμε. | Μα πες μου ότι είναι ψέματα όλα, | πες μου ότι είναι ψέματα..

02. Δε θέλω να ξέρεις Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Δεν θέλω να ξέρεις | πως εδώ και δυο μήνες είμαι συνέχεια στο σπίτι μονάχη μου. | Δεν θέλω να ξέρεις | πόσο άσχημη νιώθω με μαύρους κύκλους κάτω απ' τα μάτια μου. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως μου είναι αδιάφορο αν ζω ή δεν ζω. | Δεν θέλω να ξέρεις | πόσο πολύ σ' αγαπώ. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως περνάω τις ώρες μου περιμένοντας να με πάρεις κάποιο τηλέφωνο. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως φοράω τα ρούχα σου να σε αισθάνομαι συνέχεια κολλημένο επάνω μου. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως δεν έχω όρεξη να φάω έχω μείνει μισή. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως σε σκέφτομαι βράδυ-πρωί. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για σένα είμαι σκόνη είμαι χώμα. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για 'σένα πίνω είμαι λιώμα. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για σένα βουλιάζω σε κώμα. | Σαν παλιά ζωγραφιά λίγο-λίγο μου φεύγει το χρώμα. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για σένα είμαι σκόνη είμαι χώμα. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για σένα υπάρχω ακόμα. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως όλα αυτά που σου λένε ότι είμαι δήθεν καλά είναι όλα ψέματα. | Δεν θέλω να ξέρεις | ότι είμαι όλη μέρα σε ένα δωμάτιο και ζω με σκιές και φαντάσματα. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως με παίρνει ο ύπνος με χάπια κάθε πρωί. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για 'μένα τα πάντα είσαι εσύ. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως ότι συμβαίνει επάνω στον κόσμο με αφήνη αδιάφορη. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για τίποτα πια δεν με νοιάζει νιώθω τόσο μα τόσο ουδέτερη. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως είμαι μόνη δεν θέλω κανένα να δω. | Δεν θέλω να ξέρεις | πόσο πολύ σ' αγαπώ. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για σένα είμαι σκόνη είμαι χώμα. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για 'σένα πίνω είμαι λιώμα. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για σένα βουλιάζω σε κώμα. | Σαν παλιά ζωγραφιά λίγο-λίγο μου φεύγει το χρώμα. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για σένα είμαι σκόνη είμαι χώμα. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για σένα υπάρχω ακόμα.

03. Ναι Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Μην προσπαθείς δε μπορείς | να το σταματήσεις τώρα πια | Γιατί είναι αργά και για τους δυο | δεν μπορείς να αντισταθείς | ούτε κι εσύ, ούτε κι εγώ | Ναι! για σένα θα πέθαινα | Ναι! για σένα θα σκότωνα | Ναι! αλήθεια σου λέω | Τι με κοιτάς μη ζητάς | τίποτα να αλλάξει δε μπορεί για μας | Ό,τι κι αν πεις δε φταίει κανείς | η αγάπη αυτή δε σταματάει πουθενά

04. Θα έκανα οτιδήποτε Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Τους φίλους μου θα πούλαγα | Τη μάνα μου θ' αρνιόμουνα | Το πρόσωπο μου θα άλλαζα | Στη λάσπη θα σερνόμουνα | Θ' άλλαζα πατρίδα | Θ' άλλαζα πορεία | Θ' άλλαζα πιστεύω | Θ' άλλαζα θρησκεία | Θα έκανα οτιδήποτε για σένανε | φτάνει μόνο να μου το 'λεγες | εσύ... | Το σπίτι μου θα ξέχναγα | Του δρόμου θα γινόμουνα | Τις φλέβες μου θα έκοβα | Στο βούρκο θα κυλιόμουνα | Θ' άλλαζα πατρίδα | Θ' άλλαζα πορεία | Θ' άλλαζα πιστεύω | Θ' άλλαζα θρησκεία | Θα έκανα οτιδήποτε για σένανε | φτάνει μόνο να μου το 'λεγες | εσύ...

05. Ελλάδα Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Ελλάδα φτάνει πια | Ελλάδα φτάνει πια | Ελλάδα φτάνει πια να τρως εσύ η ίδια τα παιδιά σου | (Ελλάδα) Με τον ουρανό σου | (Ελλάδα) Με τη θάλασσά σου | (Ελλάδα) Με τα καλοκαίρια | (Ελλάδα) Και με τα νησιά σου | (Ελλάδα) Με τους εραστές σου | (Ελλάδα) Με τη λεβεντιά σου | (Ελλάδα) Μ' όλους τους θεούς σου | (Ελλάδα) Με την ανθρωπιά σου | Με διώχνεις μακριά σου | μη με διώχνεις μακριά | Ελλάδα φτάνει πια | Ελλάδα φτάνει πια | Ελλάδα φτάνει πια να τρως εσύ η ίδια τα παιδιά σου | (Ελλάδα) Με τη μουσική σου | (Ελλάδα) Με το Διόνυσό σου | (Ελλάδα) Με την περηφάνια | (Ελλάδα) Με το φιλότιμό σου | (Ελλάδα) Με το εικόσι-ένα | (Ελλάδα) Με την Αγιά Σοφία σου | (Ελλάδα) Με τους ποιητές σου | (Ελλάδα) Με τη λευτεριά σου | Με διώχνεις μακριά σου | μη με διώχνεις μακριά | Ελλάδα φτάνει πια | Ελλάδα φτάνει πια | Ελλάδα φτάνει πια να τρως εσύ η ίδια τα παιδιά σου | Ελλάδα | Ελλάδα

06. Μέσα σου Τραγούδι: Νίκος Καρβέλας
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

07. Μούρη Τραγούδι: Νίκος Καρβέλας
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Όλοι με περνάνε για τρελό | γιατί κανένας πια δε λέει να καταλάβει τι περνώ. | Λένε πως πηγαίνω στον γκρεμό | και με τα ίδια μου τα χέρια ότι περνάω τη θηλιά στο λαιμό. | Μπορεί να έχουν δίκιο, τι να πω; | Εγώ σ’ αγαπώ. | Μούρη, | μ’ έχεις κάνει καψούρη. | Έφερες τα πάνω κάτω, | τσάμπα με φωνάζαν’ όλοι γάτο. | Μούρη, | μ’ έχεις κάνει καψούρη. | Έφερες τα πάνω κάτω, | τσάμπα με φωνάζαν’ όλοι γάτο. | Μούρη. | Μούρη τηνε λεν οι κολλητοί, | μούρη τη φωνάζαν’ στο σχολείο και οι δάσκαλοι. | Φαίνεται απρόσιτη, ψυχρή, | όλο τον κόσμο τον σνομπάρει, δε γουστάρει και το παίζει σκληρή. | Έχει όμως ευαίσθητη ψυχή, | είναι καλή. | Μούρη, | μ’ έχεις κάνει καψούρη. | Έφερες τα πάνω κάτω, | τσάμπα με φωνάζαν’ όλοι γάτο. | Μούρη, | μ’ έχεις κάνει καψούρη. | Έφερες τα πάνω κάτω, | τσάμπα με φωνάζαν’ όλοι γάτο. | Μούρη. | Μπορεί να είμαι άρρωστος, | μπορεί να είμαι παρανοϊκός, | μπορεί να είμαι ένας βλάκας και μισός, | μπορεί να είμαι απλώς ένας θνητός. | Εγώ όμως νιώθω σαν θεός. | Μούρη, | μ’ έχεις κάνει καψούρη. | Έφερες τα πάνω κάτω, | τσάμπα με φωνάζαν’ όλοι γάτο. | Μούρη, | μ’ έχεις κάνει καψούρη. | Έφερες τα πάνω κάτω, | τσάμπα με φωνάζαν’ όλοι γάτο. | Μούρη.

08. Φταίω Τραγούδι: Άννα Βίσση & Νίκος Καρβέλας
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Φταίω, φταίω | μόνο εγώ, κι εγώ | φταίω, φταίω | τ' ομολογώ, το ίδιο κι εγώ | Έπρεπε να φτάσουμ' ως εδώ για να το δω, | έπρεπε να φτάσουμε στο χωρισμό, | για να καταλάβω ότι | Μακριά σου εγώ δεν κάνω μία, | ζω μέσα στην ανυπαρξία, | μακριά σου εγώ δεν κάνω μία, | είμαι μια σκέτη απελπισία. | Άκρη δε βγάζω, με όλα νταουλιάζω | στον πάτο βουλιάζω, βοήθεια φωνάζω. | Μακριά σου εγώ δεν κάνω μία | ζω μέσα στην ανυπαρξία | μακριά σου εγώ δεν κάνω μία | είμαι μια σκέτη απελπισία. | Άκρη δε βγάζω, με όλα νταουλιάζω | στον πάτο βουλιάζω, τ' όνομά σου φωνάζω. | Φταίω, φταίω | για όλα εγώ, κι εγώ | φταίω, φταίω | δεν είχα μυαλό, ούτε κι εγώ. | Έπρεπε να φτάσουμ' ως εδώ για να το δω, | έπρεπε να φτάσουμε στο χωρισμό, | για να καταλάβω ότι | Μακριά σου εγώ δεν κάνω μία | ζω μέσα στην ανυπαρξία | μακριά σου εγώ δεν κάνω μία | είμαι μια σκέτη απελπισία. | Άκρη δε βγάζω, με όλα νταουλιάζω | στον πάτο βουλιάζω, βοήθεια φωνάζω. | Μακριά σου εγώ δεν κάνω μία | ζω μέσα στην ανυπαρξία | μακριά σου εγώ δεν κάνω μία | είμαι μια σκέτη απελπισία. | Άκρη δε βγάζω, με όλα νταουλιάζω | στον πάτο βουλιάζω, τ' όνομά σου φωνάζω. | Μακριά σου εγώ δεν κάνω μία | ζω μέσα στην ανυπαρξία | μακριά σου εγώ δεν κάνω μία | είμαι μια σκέτη απελπισία. | Άκρη δε βγάζω, με όλα νταουλιάζω | στον πάτο βουλιάζω, βοήθεια φωνάζω. | Μακριά σου εγώ δεν κάνω μία | ζω μέσα στην ανυπαρξία | μακριά σου εγώ δεν κάνω μία | είμαι μια σκέτη απελπισία. | Άκρη δε βγάζω, με όλα νταουλιάζω | στον πάτο βουλιάζω, τ' όνομά σου φωνάζω. | Μακριά σου εγώ δεν κάνω μία.

09. Άξιζε Τραγούδι: Νίκος Καρβέλας
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Ό,τι κι αν γίνει, όσο και να κλάψω | ούτε μια στιγμή δε μετανιώνω | ότι κι αν γίνει, όσο κι αν πονέσω | το ρολόι πίσω δε γυρίζω | ούτε λεπτό | Για σένα τα τινάζω όλα στον αέρα | για σένα αρχίζω απ’την αρχή | για σένα έκανα τη νύχτα μέρα | για σένα κι όπου βγει | ότι και να γίνει άξιζε | Ό,τι κι αν γίνει όσα και να χάσω | πίσω τώρα δεν ξαναγυρίζω | ότι κι αν γίνει ότι και να πάθω | με τίποτα εσένα δε σε βγάζω | απ’το μυαλό | Για σένα τα τινάζω όλα στον αέρα | για σένα αρχίζω απ’την αρχή | για σένα έκανα τη νύχτα μέρα | για σένα κι όπου βγει | ότι και να γίνει άξιζε | Όπου και να πας | θα σ’ακολουθώ | ότι κι αν ζητήσεις | θα στο δώσω εγώ | μες στην έρημο | αν θέλεις θα χαθώ | και στην κόλαση | για σένα θα καώ | Για σένα τα τινάζω όλα στον αέρα | για σένα αρχίζω απ’την αρχή | για σένα έκανα τη νύχτα μέρα | για σένα κι όπου βγει | Για σένα τα τινάζω όλα στον αέρα | για σένα αρχίζω απ’την αρχή | για σένα έκανα τη νύχτα μέρα | για σένα κι όπου βγει | ό, τι και να γίνει άξιζε | ό, τι και να γίνει άξιζε

10. Γύρνα μωρό μου Τραγούδι: Νίκος Καρβέλας
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Σκέψου καλά | πριν να `ναι αργά | Μη λες τρελά | Το ξέρω κατά βάθος ότι μ’ αγαπάς | Γύρνα μωρό μου να τη βρούμε | θα `ναι αμαρτία να χαθούμε | Γύρνα μωρό μου να την κάνουμε μαζί ξανά | Μίλα σωστά | Ασ’ τα κουφά | Κάτσε καλά | Μαζί έχουμε ακόμη να κάνουμε πολλά | Γύρνα μωρό μου να τη βρούμε | θα `ναι αμαρτία να χαθούμε | Γύρνα μωρό μου να την κάνουμε μαζί ξανά | Γύρνα μωρό μου | Γύρνα μωρό μου...

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης