Κυριακή, 24 Μαΐου 2015

Λάμπω





















01. Λάμπω Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Ζαλισμένη απ' τον χορό | μεσ' στα σύννεφα πετώ | φωτοστέφανο φορώ | και σαν τον ήλιο | λάμπω | Αγκάλιασέ με | Αγάπησέ με | Ανέβασέ με | πιο ψηλά | πιο ψηλά | πιο ψηλά | πιο ψηλά | Αγκάλιασέ με | Αγάπησέ με | Ανέβασέ με | λίγο πιο ψηλά | λίγο ψηλά | Είμαι ζαλισμένη | Είμαι ερωτευμένη | Είμαι ευτυχισμένη | Και | Λάμπω | απ' την χαρά μου. | Λάμπω | όταν σε βλέπω. | Λάμπω | σαν το ήλιο. | Λάμπω | σαν διαμάντι. | Λάμπω | απ' την χαρά μου. | Λάμπω | όταν σε βλέπω. | Λάμπω | σαν το ήλιο. | Λάμπω | σαν διαμάντι. | Λάμπω, λάμπω. | Ξενύχτισε με | Ξελόγιασε με | Ξετρέλανε με | πιο πολύ | πιο πολύ | πιο πολύ | πιο πολύ | Ξενύχτισε με | Ξελόγιασε με | Ξετρέλανε με | λίγο πιο πολύ | λίγο πιο πολύ

02. Ακόμα μια Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Λες θα βρισκόμαστε μόνο όταν εσύ το θέλεις | η θέση σου είναι ξεκαθαρισμένη | μου 'πες μ' αρέσεις μα δεν σ' αγαπώ. | Μην με ρωτάς αν θέλω να σε βλέπω | το ξέρεις η σχέση αυτή πως με σκοτώνει | Μα δίχως αυτό το θάνατο δεν ζω. | Ακόμα μία | φορά σκότωσε με. | Ακόμα μία | φορά πλήγωσε με. | Ακόμα μία | φορά τέλειωσε με. | Ακόμα μία | φορά αγάπησε με. | Ακόμα μία | φορά σκότωσε με. | Ακόμα μία | φορά τέλειωσε με. | Ακόμα μία | φορά πλήγωσε με. | Ακόμα μία | φορά αγάπησε με. | Λες πως αισθάνεσαι άσχημα για ότι συμβαίνει | και που λυπάσαι που με βλέπεις έτσι | μαζί σου δεν θα 'πρεπε τόσο να δεθώ. | Λες πως αν θέλω φεύγεις τώρα αμέσως | στ' αλήθεια δεν έχεις πρόβλημα κανένα | και ποιος σου 'πε ότι έχω πρόβλημα εγώ.

03. Ό,τι θες εγώ Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Ό,τι θες εγώ, ό,τι πεις εγώ, | μια ζωή εγώ, όπου εσύ κι εγώ, | ό, τι θες εγώ, ό,τι πεις εγώ, | μια ζωή εγώ, θύμα σου εγώ. | Δεν υπάρχουνε πολλές | αγάπες τόσο δυνατές | δεν υπάρχουνε πολλές | αγάπες σαν και τη δικιά μου. | Ό,τι θες εγώ, ό,τι πεις εγώ, | μια ζωή εγώ, όπου εσύ κι εγώ, | ό, τι θες εγώ, ό,τι πεις εγώ, | μια ζωή εγώ, θύμα σου εγώ. | Δεν υπάρχουνε πολλές | αγάπες συγκλονιστικές | δεν υπάρχουνε πολλές | αγάπες σαν και τη δικιά μου. | Ό,τι θες εγώ, ό,τι πεις εγώ, | μια ζωή εγώ, όπου εσύ κι εγώ, | ό, τι θες εγώ, ό,τι πεις εγώ, | μια ζωή εγώ, θύμα σου εγώ.

04. Είσαι ό,τι πιο αγαπημένο έχω Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Έτσι όπως κοιτάζω τις φωτογραφίες | τα παλιά μας νοσταλγώ | πόσα σου 'χω δώσει | πόσα έχουμε κάνει | είναι συγκινητικό. | Στ' αλήθεια είσαι ότι πιο αγαπημένο έχω | είσαι ότι πιο αγαπημένο έχω | είσαι ότι πιο αγαπημένο έχω | είσαι ότι πιο αγαπημένο έχω. | Κάποτε τις νύχτες | με πιάνει νοσταλγία | και θέλω να σε ξαναδώ | όπου και να είσαι ότι και να κάνεις | να 'σαι καλά παρακαλώ.

05. Πικρέ μου Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Δίπλα σου η κόλαση, | παράδεισος γίνεται | όταν σφιχτά μ ' αγκαλιάζεις. | Όλα ξεχνιούνται, όλα αλλάζουνε, | κρυφά όταν με συναντάς. | Πικρέ μου, πικρέ μου | έρωτα αμαρτωλέ μου, | πικρέ μου, πικρέ μου | έρωτα παράνομέ μου. | Της ζήλειας τα σύννεφα, | γίνονται διάφανα, | όταν γλυκά με χαϊδεύεις. | Όλα αλλάζουνε όλα ομορφαίνουνε | όταν εσύ μ΄αγαπάς. | Πικρέ μου, πικρέ μου | έρωτα αμαρτωλέ μου, | πικρέ μου, πικρέ μου | έρωτα παράνομέ μου.

06. Σε χρειάζομαι Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Δε με νοιάζει δε θέλω να ξέρω τίποτα | Μες στον κόσμο μου φαίνονται όλα ασήμαντα | Η ζωή μου δεν έχει κανένα νόημα | Και αν ζω ή αν πεθαίνω δεν έχει διαφορά | Τώρα πια | Σε χρειάζομαι όσο τίποτα στον κόσμο | Σε χρειάζομαι κι ό,τι θέλεις θα στο δώσω | Σε χρειάζομαι και σε νοιάζομαι | Σε χρειάζομαι όσο τίποτα στον κόσμο | Σε χρειάζομαι κι ό,τι θέλεις θα στο δώσω | Σε χρειάζομαι και σε νοιάζομαι | Σε χρειάζομαι | Πάει καιρός που στον εαυτό μου έχω κλειστεί | Και το γέλιο απ’ τα χείλη μου έχει σβηστεί | Με κανέναν δε θέλω να πάω πουθενά | Και τα πάντα μου φαίνονται μάταια και κενά

07. Μη Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Αν δεν θέλεις να πεθάνω | μπρος στα μάτια σου αυτή τη στιγμή | κι αν δεν χεις να το 'χεις βάρος | στην συνείδηση σου μια ζωή. | Μη, μη, μη, μη, μη με παρατάς., | μη, μη, μη, μη κι ας μη μ' αγαπάς, | μη, μη, μη, μη, μη με παρατάς, | μη, μη, μη, μη κι ας μη μ' αγαπάς. | Αν δεν θέλεις να με δεις να πέφτω | στις ρόδες του αυτοκινήτου σου. | κι αν δεν θέλεις να με δεις να χάνω | όλο το αίμα απ' τις φλέβες μου. | Μη, μη, μη, μη, μη με παρατάς., | μη, μη, μη, μη κι ας μη μ' αγαπάς, | μη, μη, μη, μη, μη με παρατάς, | μη, μη, μη, μη κι ας μη μ' αγαπάς. | Αν δε θες να έχεις τύψεις | για ό,τι κάνω από 'δω κι εμπρός | κι αν δε θες να σε βαραίνει | ο δικός μου ο θάνατος. | Μη, μη, μη, μη, μη με παρατάς., | μη, μη, μη, μη κι ας μη μ' αγαπάς, | μη, μη, μη, μη, μη με παρατάς, | μη, μη, μη, μη κι ας μη μ' αγαπάς. | Μη.

08. Ξαναγύρνα Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Κηλίδα από πετρέλαιο | στης ψυχής μου τα καθαρά νερά, | χάνεται η ισορροπία | το μυαλό μου ξεκουρδίζεται. | Ξαναγύρνα, ξαναγύρνα θα πεθάνω | σ' ικετεύω ξαναγύρνα | μακριά σου λεπτό δεν μπορώ, | ξαναγύρνα, ξαναγύρνα, θα πεθάνω, | σ' ικετεύω, ξαναγύρνα, | μακριά σου λεπτό δεν μπορώ, | ξαναγύρνα. | Σταγόνα από αίμα | πάνω στο όνειρό μου το λευκό, | ξεθωριάζει κάθε ελπίδα, | η ζωή μου κομματιάζεται. | Ξαναγύρνα, ξαναγύρνα θα πεθάνω | σ' ικετεύω ξαναγύρνα | μακριά σου λεπτό δεν μπορώ, | ξαναγύρνα, ξαναγύρνα, θα πεθάνω, | σ' ικετεύω, ξαναγύρνα, | μακριά σου λεπτό δεν μπορώ, | ξαναγύρνα.

09. Όπου και να πας Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Όπου και να πας πάντα θα γυρίζεις πίσω | Δε μπορεί, μ’ αγαπάς.. | Όπου και να πας πάντα θα γυρίζεις πίσω | Και θα μ’ αναζητάς. | Η συνήθεια θα σε λιώνει | Την ψυχή σου θα ματώνει | Το μυαλό σου θα αρρωσταίνει | Πάντα πίσω θα σε φέρνει εδώ.. | Όπου και να πας πάντα θα γυρίζεις πίσω | Δε μπορεί, μ’ αγαπάς.. | Όπου και να πας πάντα θα γυρίζεις πίσω | Και θα μ’ αναζητάς.

10. Φταίνε Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Φταίνε, φταίνε, φταίνε, φταίνε, | τα χειλάκια σου που καίνε, | φταίνε, φταίνε, φταίνε, φταίνε, | που όλο ψέματα μου λένε, | φταίνε, φταίνε, φταίνε, φταίνε, | τα χειλάκια σου που καίνε, | φταίνε, φταίνε, φταίνε, φταίνε, | που με κάνουνε ότι θένε. | Φταίει το φθινόπωρο, | φταίει το καλοκαίρι, | φταίνε τα μεσάνυχτα, | φταίει το μεσημέρι, | φταίει η πανσέληνος, | η μαύρη γάτα φταίει, | φταίνε οι αστερισμοί, | τίποτα δεν φταίει. | Φταίνε, φταίνε, φταίνε, φταίνε, | τα χειλάκια σου που καίνε, | φταίνε, φταίνε, φταίνε, φταίνε, | που όλο ψέματα μου λένε, | φταίνε, φταίνε, φταίνε, φταίνε, | τα χειλάκια σου που καίνε, | φταίνε, φταίνε, φταίνε, φταίνε, | που με κάνουνε ότι θένε. | Φταίει η Αμερική, | φταίνε και οι Ευρωπαίοι, | φταίνε τα Βαλκάνια, | ο κόσμος όλος φταίει, | φταίνε οι πολιτικοί, | και οι παλιοί κι οι νέοι, | όλα μου φταίνε τελικά, | και τίποτα δεν φταίει. | Φταίνε, φταίνε, φταίνε, φταίνε, | τα χειλάκια σου που καίνε, | φταίνε, φταίνε, φταίνε, φταίνε, | που όλο ψέματα μου λένε, | φταίνε, φταίνε, φταίνε, φταίνε, | τα χειλάκια σου που καίνε, | φταίνε, φταίνε, φταίνε, φταίνε, | που με κάνουνε ότι θένε. | Φταίνε, φταίνε, φταίνε, φταίνε.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης