Σάββατο, 23 Μαΐου 2015

Είμαι





















01. Είμαι Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Όπου κι αν κρύβεσαι εγώ θα σε βρίσκω | Όπου κι αν είσαι θα σ'ανακαλύπτω | ότι κι αν κάνεις εγώ θα το ξέρω | Όσο κι αν θέλεις να με προσπεράσεις | Να φύγεις να μακριά μου και να με ξεχάσεις | Όσο κι αν λες πως δεν θες να με ξέρεις | Το νοιώθω υποφέρεις | Είμαι | Όλο σου το είναι | Είμαι στη σκέψη σου | Είμαι στις φλέβες σου | Είμαι στο αίμα σου εγώ | Όπου κι αν βρίσκεσαι θα το μαθαίνω | Όσο κι αν τρέχεις θα σε προλαβαίνω | Ότι κι αν λες εγώ θα τα ακούω | Μην προσποιείσαι ότι δεν σ'ενδιαφέφω | Στ' αλήθεια πεθαίνεις για μένα το ξέρω | Είμαι για σένα η αρχή και το τέλος | Στην καρδιά σου το βέλος

02. Άδικα Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Άδικα, σου λέω, άδικα προσπαθείς να με σβήσεις. | Άδικα, σου λέω, άδικα προσπαθείς να μ' αφήσεις. | Δε θα πας μακριά, ξανά σε μένα θα γυρίσεις, | μωρό μου. | Δε θα πας μακριά, χωρίς εμένα πώς θα ζήσεις; | Το ξέρεις ότι | δε θα πας μακριά, ξανά σε μένα θα γυρίσεις, | μωρό μου. | Δε θα πας μακριά, χωρίς εμένα πώς θα ζήσεις; | Το ξέρεις ότι | άδικα, σου λέω, άδικα προσπαθείς να μ' αφήσεις. | Άδικα σε δρόμους ύποπτους και σε μπαρ τριγυρίζεις. | Άδικα σε κόσμους γυάλινους τις πληγές πας να κλείσεις. | Δε θα πας μακριά... | Το ξέρεις ότι | άδικα, σου λέω, άδικα προσπαθείς να με σβήσεις.

03. Φως Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Σαν μια φάρσα μοιάζει παιδική | μη ρωτάς ποτέ γιατί | μη ρωτάς ποτέ γιατί | Ήταν η αγάπη δυστυχώς | ένας δείπνος μυστικός | ένα φιλμ που πήρε φως | Κι όλα σβηστήκαν όλα κάηκαν | όλα γίνανε καπνός | Όλα τέλειωσαν όλα χάθηκαν | της αγάπης μας το φιλμ | έχει πάρει φως | Φως, μας έχει πια τυφλώσει | Φως, όλα έχουν τελειώσει | Φως, οι φωτογραφίες μιας ζωής | έχουνε πάρει όλες φως

04. Περιμένω τηλεφώνημά σου Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Τόση ώρα με κοιτάς και σε κοιτώ | Με τα μάτια μού μιλάς και σου μιλώ | Κάτι μέσα μας συμβαίνει, κάτι ονειρικό | Σαν υπνωτισμένοι είμαστε κι εσύ κι εγώ | Ενενήντα τέσσερα τριάντα δύο | Έξι εννιά οκτώ | Περιμένω τηλεφώνημά σου | Να βρεθώ μέσα στην αγκαλιά σου | Περιμένω τηλεφώνημά σου | Να γίνεις δικός μου | Να γίνω δικιά σου | ετοιμάσου | Κάτι υπάρχει ανάμεσά μας μαγικό | Κάτι σαν πεδίο μαγνητικό | Ζήτα μου ό,τι θέλεις τώρα | Δεν θα τ’ αρνηθώ | Πάρε με ως αργά τη νύχτα, δεν θα κοιμηθώ | Ενενήντα τέσσερα τριάντα δύο | Έξι εννιά οκτώ

05. Υποψίες Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Σε φιλάω και νοιώθω | ότι είσαι από πάγο | Με το φέρσιμό σου | μ’ έχεις κάνει να ’χω: | Υποψίες | πως δεν μ’ αγαπάς | Υποψίες | ότι μ’ απατάς | Υποψίες | ότι έφτασε το τέλος για μας | Πίσω από σένα | δεν μπορώ να τρέχω | Νοιώθω πως σε χάνω | Μέρα νύχτα έχω: | Υποψίες | πως δεν μ’ αγαπάς | Υποψίες | ότι μ’ απατάς | Υποψίες | ότι έφτασε το τέλος για μας

06. Ένα σου λέω Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Δε θα δικαιολογηθώ | δεν ψάχνω λύση για να βρω | ούτε και θέλω να σου πω | "συγγνώμη". | Το ίδιο θα ’κανα κι εγώ | στη θέση σου, τ’ ομολογώ, | ούτε να σου αλλάξω προσπαθώ | για μένα γνώμη. | Ένα σου λέω ένα: | είμαι τρελή για σένα. | Ένα σου λέω ένα: | ακόμη ζω για σένα. | Ένα σου λέω, ένα: | είμαι τρελή για σένα. | Ένα σου λέω, ένα: | ακόμη ζω για σένα. | Μην ψάχνεις μάταια να βρεις | βαριές κουβέντες να μου πεις | μόνο να με περιφρονείς | αξίζω. | Άσε με να τιμωρηθώ | και με τις τύψεις μου να ζω | απλά μονάχα πριν σου πω | "αντίο". | Ένα σου λέω, ένα: | είμαι τρελή για σένα. | Ένα σου λέω, ένα: | ακόμη ζω για σένα. | Ένα σου λέω, ένα: | είμαι τρελή για σένα. | Ένα σου λέω, ένα: | ακόμη ζω για σένα.

07. Η ζωή συνεχίζεται Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Νόμιζα πως θα πεθάνω μωρό μου | Όταν μου ’πες πως θα φύγεις κάποιο πρωί | Μου ’χε φύγει η ψυχή | Όλα μου φαινόντουσαν μαύρα μωρό μου | Έλεγα πως δεν θα την βγάλω καθαρή | Πως τελειώνει η ζωή | Μα η ζωή συνεχίζεται | Πάντα κάτι θα βρίσκεται | Να μας κρατά ζωντανούς | Όλους εμάς τους τρελούς | Που αγαπάμε και πονάμε | Η ζωή συνεχίζεται | Η ζωή συνεχίζεται | Δεν μπορούσα να το πιστέψω μωρό μου | Ήτανε για μένανε τόσο ξαφνικό | Ήτανε τραγικό | Έχασα τον έλεγχό μου μωρό μου | Όταν μου ’πες πως χωρίζουμε εσύ κι εγώ | Πήγα να σκοτωθώ

08. Υπερβολές Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Βλέπεις που κλαίω σαν παιδί | Κι εσύ μου λες | Υπερβολές | Βλέπεις που λειώνω σαν κερί | Κι εσύ μου λες | Υπερβολές | Τώρα τι λες | Τώρα που βλέπεις να πεθαίνω | από τις τόσες σου πληγές | Μήπως είναι και αυτό υπερβολές | Τώρα τι λες | Τώρα που βλέπεις να μετράω | Τις τελευταίες μου στιγμές | Μήπως είναι και αυτό υπερβολές | Βλέπεις που σπάω σαν γυαλί | Κι εσύ μου λες | Υπερβολές | Βλέπεις που τρέμω σαν κλαρί | Κι εσύ μου λες | Υπερβολές

09. Ξεχνάς Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Ξεχνάς όσα ζήσαμε | Ξεχνάς όσα κάναμε | Ξεχνάς και στην άκρη με πετάς | Ξεχνάς τι περάσαμε | Ξεχνάς τι τραβήξαμε | Ξεχνάς, πόσο εύκολα ξεχνάς | Πώς μπορείς, πες μου πώς μπορείς | Πώς αντέχεις, πες μου | Δίχως να ντραπείς | Πώς το λες, πες μου πώς το λες | Πώς μπορείς και ζεις | Με τόσες ενοχές | Μη μιλάς, άλλο μη μιλάς | Πιο πολύ να ξέρεις | Έτσι με πονάς | Τι κοιτάς, πες μου τι κοιτάς | Σου θυμίζω μήπως | Κάτι που αγαπάς

10. Μόνο ένα θαύμα Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Τίποτα να με σώσει δεν μπορεί | δεν έχω πια καμιά ελπίδα | ό,τι κι αν κάνω θα ’ναι μάταιο | αφού μετά απ’ όσα είδα | Εγώ ακόμη σ’ αγαπώ | σ’ έχω μέσα στο μυαλό | η δική σου η έννοια | με τρώει | Εγώ ακόμη σ’ αγαπώ | κι από σένα όσο ζω | μόνο ένα θαύμα με σώζει | μόνο ένα θαύμα με σώζει | Αλλοι το λένε τρέλα καθαρή | άλλοι το λένε αδυναμία | άλλοι πως έχω ιώβεια υπομονή | κι άλλοι πως ζω μια ουτοπία | Εγώ ακόμη σ’ αγαπώ | σ’ έχω μέσα στο μυαλό | η δική σου η έννοια | με τρώει | Εγώ ακόμη σ’ αγαπώ | κι από σένα όσο ζω | μόνο ένα θαύμα με σώζει | μόνο ένα θαύμα με σώζει

Για ακρόαση κάντε κλικ στους παρακάτω τίτλους τραγουδιών του δίσκου: