Παρασκευή, 22 Μαΐου 2015

Μαρινέλλα & Αθηναίοι





















01. Αντίο Τραγούδι: Μαρινέλλα & Αθηναίοι
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Για μένα ακόμα η φλόγα καίει | Ό,τι κι αν γίνει θα σ' αγαπώ | Μη με ρωτήσεις λοιπόν ποιος φταίει | Όποιος κι αν φταίει θα πω εγώ | Αντίο λοιπόν αντίο | Το χάνω κι αυτό το πλοίο | Και κάνει Θεέ μου ένα κρύο | Σαν γίνονται ένας οι δύο | αντίο λοιπόν αντίο | Το χάνω κι αυτό το πλοίο | Και κάνει Θεέ μου ένα κρύο | Σαν γίνονται ένας οι δύο | Ό,τι κι αν γίνει θα 'μαι κοντά σου | Θα ικετεύω τον ουρανό | Να μην πληρώσεις τα σφάλματα σου | Να τα πληρώσω όλα εγώ | Αντίο...

02. Και τώρα τι έχεις να πεις Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Νινή Ζαχά | Στίχοι: Νινή Ζαχά
Και τώρα τι έχεις να πεις; | Αλήθεια τι έχεις να πεις; | Που νόμιζες πως θα πεθάνω | Ή κάποια άλλη τρέλα θα κάνω | Που πίστευες ότι μπορείς | σε μένα μια σκλάβα να βρεις | Και τώρα που είδες | πως παν οι ελπίδες | κι αντί να ντραπώ θα ντραπείς | Και τώρα τι έχεις να πεις; | Χωρίς πια κακία καμιά | μια απάντηση θα'θελα μια | Θυμάσαι που σου είπα την φράση | ποιος τάχα απ' τους δυο θα γελάσει; | Κι αν πίστευες ότι εγώ | στα δάκρυά μου θα πνιγώ | για κοίτα γελάω | και σου τραγουδάω | πως ήρθε ο καιρός να ντραπείς | Και τώρα τι έχεις να πεις | Σταμάτησα να τραγουδώ | και κάθισα μόνη εδώ | Θυμάμαι εκείνη τη φράση | Ποιος τάχα απ' τους δυο θα γελάσει | Κομμένη από έναν λυγμό | Σταμάτησα να τραγουδώ | Μα όχι γελάω και σου τραγουδάω | Πως ήρθε ο καιρός να ντραπείς | Και τώρα τι έχεις να πεις;

03. Θα 'θελα να ήσουν Τραγούδι: Μαρινέλλα & Αθηναίοι
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Νίκος Βρεττός
Θα 'θελα να ήσουν σαν εικόνα άγια | σαν γλυκιά ανταύγεια να σε προσκυνώ | να μη σ' έχει αγγίξει χέρι άλλο ξένο | και να σε πηγαίνω ως τον ουρανό | Αγάπη μου, αγάπη μου | εγώ μονάχα σ' αγαπώ | αγάπη μου, αγάπη μου | πολύτιμη σαν φυλαχτό | Θα 'θελα να ήσουν άπιαστο λουλούδι | να 'σουνα τραγούδι που δεν το 'χουν πει | πρώτη να διαλέξω να σε τραγουδήσω | και να σε στολίσω με το καθετί | Αγάπη μου, αγάπη μου | εγώ μονάχα σ' αγαπώ | αγάπη μου, αγάπη μου | πολύτιμη σαν φυλαχτό

04. Η γαλαρία Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Εμείς οι δυο στη γαλαρία | Ρομάντζο και ταλαιπωρία | Ιδρώτας και φιλοσοφία | Γλυκειά ζωή στη γαλαρία | Οι άλλοι κάτω στην πλατεία | Βελούδο και υπεροψία | Διαμάντια και καχυποψία | Μα τι ζωή και στην πλατεία | Καρδιά μου μη βαρυγκωμάς | το ίδιο έργο ο σινεμάς | Για εκείνους παίζει και για μας | Καρδιά μου μη βαρυγκωμάς | Εμείς οι δυο στη γαλαρία | Σφιχτά-σφιχτά στο παραπέτο | Το τσίτι μου και μια γαζία | Ανέμελα πάνω στο πέτο | Οι άλλοι κάτω στην πλατεία | Βεντάλια και καχυποψία | Μεταξωτή μονοτονία | Μα τι ζωή και στην πλατεία

05. Είναι απλό Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Στέλιος Ζαφειρίου | Στίχοι: Μίμης Θειόπουλος
Με ρωτήσανε τ' αστέρια να τους πω | πώς μπορώ τα δυο σου χέρια | μια ζωή μες στα δικά μου να κρατάω | Και τους είπα είναι απλό-πολύ απλό | Μια ολόκληρη ζωή τον αγαπάω | Με ρωτήσανε οι νύχτες να τους πω | Πώς μπορώ όταν κοιμάσαι | τις ανάσες τις δικές σου μετράω | Και τους είπα είναι απλό | πολύ απλό | Μια ολόκληρη ζωή τον αγαπάω | Με ρωτήσανε τα ποτάμια να τους πω | Πώς μπορώ στην αγκαλιά σου | τους καημούς όλου του κόσμου να ρωτάω | Και τους είπα είναι απλό-πολύ απλό | Μια ολόκληρη ζωή τον αγαπάω

06. Άφησέ με να σ' αγαπώ Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Στέλιος Ζαφειρίου | Στίχοι: Μίμης Θειόπουλος
Καημός εσύ και παράπονο εγώ | Σαν νυχτώνει μαζί περπατάμε | Βροχή εσύ κι οι σταγόνες σου είμαι εγώ | Άφησέ με να σ'αγαπώ | Εσύ είσαι οι νύχτες και τα σκοτάδια μου | Εσύ το φως σαν θα'ρθει το πρωί | Ψυχή μου κι αίμα μου και χτυποκάρδια μου | Είσαι για μένανε μόνο εσύ | Το φως εσύ κι η σκιά σου είμαι εγώ | Δεν υπάρχω χωρίς να υπάρχεις | μιλάς εσύ και τα λόγια σου είμαι εγώ | Άφησέ με να σ'αγαπώ

07. Τώρα τίποτα Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Τόλης Βοσκόπουλος | Στίχοι: Μίμης Θειόπουλος
Και τώρα-της μεγάλης μας γιορτής | τα φώτα τα χρωματιστά | τα σβήσαμε | Όλη η ζωή μας | δυο γαρδένιες | που τις παγώνει η βροχή | Κι ήρθαν οι υπηρέτες της σιωπής | τις πόρτες πού'χαμε ανοιχτές | τις κλείσανε | κι εχάθηκε | τόση αγάπη | και μείναμε χωρίς ψυχή | Τώρα τίποτα, τίποτα, τίποτα | παγωνιά γύρω, κι έρημοι δρόμοι | ούτε δάκρυα | ούτε συγγνώμη | πού να γείρω και πού να σταθείς | εγώ φεύγω κι εσύ δεν θα'ρθείς | τώρα τίποτα... | Και τώρα τους μεγάλους μας καημούς | οι νύχτες και τα δειλινά | τους πήρανε | Και περπατάμε | και περπατάμε | χωρίς να πάμε πουθενά | Τα τρένα που δεν έχουνε σταθμούς | μας πήραν όλους τους καημούς | και φύγανε | κι εμείς κοιτάμε | όλο κοιτάμε | μήπως γυρίσουνε ξανά

08. Πάρε με κοντά σου Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Μιχάλης Μπουρμπούλης
Πάρε με κοντά σου, πάρε με κοντά σου | Εδώ δεν έχει πια Κυριακές | Πικρά τα γράμματά σου πώς να τα διαβάσω; | Σαν το νερό κυλάει η ζωή και θα σε χάσω | Πάρε με κοντά σου, πάρε με κοντά σου | Εκεί που ανθίζουν οι Πασχαλιές | Δεν το μπορώ το σπίτι με τα χελιδόνια | Μες στην φωτιά πέφτουν και καίγονται τα χρόνια | Πάρε με κοντά σου, πάρε με κοντά σου | Εδώ δεν έχει πια Κυριακές | Με όνειρο μη λες τα χρόνια πως περνάνε | Να λες μαύρη η ζωή γι' αυτούς που αγαπάνε

09. Θα τραγουδήσω Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Τόλης Βοσκόπουλος | Στίχοι: Μίμης Θειόπουλος
Αφού δεν έχω τι να πω και τι να κάνω | Κι είναι τα στήθια μου αδειανά από καημό | Αφού τον κόσμο από δίπλα μου τον χάνω | Κι ένα λυγμό τον σταματάω στον λαιμό | Θα τραγουδήσω, δεν μπορώ αλλιώς να κάνω | Απ' όλα τ'άλλα αυτό μ΄απόμεινε μονάχα | Κι αν κάνω φάλτσο στο παράπονό μου επάνω | Στα τόσα λάθη ένα λάθος παραπάνω | Ένα παραπάνω. | Αφού τα μάτια μου γεμίσαν από βράδια | Και στα ξενύχτια μου δεν έρχεται πρωί | Αφού τα πάντα ένα γύρω μου, είναι άδεια | Και στην ανάσα μου δεν έχω αναπνοή

10. Άνθρωποι, άνθρωποι Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Νινή Ζαχά | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Υπέροχοι κι ιδανικοί | αγγέλοι μες στα λασπονέρια | Χέρια π' απλώνονται στα αστέρια | Άνθρωποι-άνθρωποι | Χέρια φτιαγμένα γι'αγκαλιές | Χείλη φτιαγμένα για τραγούδια | Αγκάθια μέσα στα λουλούδια | Άνθρωποι-άνθρωποι | Μέσα στους δρόμους σας κοιτώ | Κι όλοι μαζί μοιάζετε ένας | Εγώ όλους σας σάς αγαπώ | Μ΄αγάπησε άραγε κανένας; | Υπέροχοι κι ιδανικοί | Όμορφοι σιωπηλοί και μόνοι | Ψυχές χαμένες μες στο χιόνι | Άνθρωποι-άνθρωποι | Αγέρωχοι και σιωπηλοί | Χλωμές σκιές στο μονοπάτι | Ζητιάνοι που όλο ψάχνουν κάτι | Άνθρωποι-άνθρωποι | Χείλη φτιαγμένα για φιλιά | Μάτια για όνειρα φτιαγμένα | Λουλούδια απ' τη γη κομμένα | Άνθρωποι-άνθρωποι

11. Δεν είμαι εγώ Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Ένα αφύλακτο σπίτι η καρδιά μου και μπήκες. | Μπήκες να ξαποστάσεις κι εσύ το λεηλάτησες. | Η καρδιά μου καράβι σε παρθένο ταξίδι | Ήρθες σαν τον κουρσάρο με φωτιές και το πάτησες. | Τώρα τι τρέμεις γιατί λυπάσαι, | Εγώ ευθύνες δεν σου ζητώ. | Αυτή η φωνή που τη φοβάσαι | δεν είμαι εγώ, δεν είμαι εγώ | Εγώ σωπαίνω, άκου, σωπαίνω | Εγώ ευθύνες δεν σου ζητώ | Άλλος φωνάζει άλλος ρωτάει | άλλος κρατάει λογαριασμό | Στ' ορκίζομαι δεν είμαι εγώ | Ένα αφύλακτο σπίτι η καρδιά μου και μπήκες. | Μπήκες βρήκες γαλήνη και μετά το πυρπόλησες. | Μπήκες μέσα στη μάχη με κλωνάρι ειρήνης. | Μιλώντας για ειρήνη ξαφνικά πυροβόλησες

12. Σβήσε το φως Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιάννης Αξιώτης | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Πες μου το λες αυτό ζωή; | άδειες φωνές ψευτιές | Μάσκες που γελάνε | αίνιγμα δίχως λογική | Μα αν είν' αυτό ζωή; | Θάνατος τι να 'ναι; | Σβήσε το φως | Κι έλα να σου μάθω εγώ | Την ζωή τον πόνο | Θα 'μαι Θεός | άσ' τα βλέφαρά σου εδώ | ένα δάκρυ μόνο | Πες μου το λες αυτό χαρά; | Μια φυλακή χρυσή | Που την χτίζεις μόνος | Γλάρος με ξύλινα φτερά | Μα αν είν' αυτό χαρά | Τότε τι 'ν' ο πόνος;

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης