Πέμπτη, 21 Μαΐου 2015

Είμαι το σήμερα κι είσαι το χθες




















Η Άννα Βίσση σε τραγούδια του Νίκου Καρβέλα

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Είμαι το σήμερα κι είσαι το χθες Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Άννα Βίσση
Κι έτσι τελειώνει μια ζωή, | ήσουν το λάθος μου το τελευταίο. | Κι έτσι πεθαίνει μια ζωή | και δεν αξίζει για σένα εγώ να κλαίω | Έχω αλλάξει τώρα πια, ότι κι αν κάνεις είναι αργά. | Είμαι το σήμερα κι είσαι το χτές | είσαι μια ανάμνηση ό,τι κι αν λες | τώρα δε νοιάζομαι δε σε χρειάζομαι | ξέχασε με, ξέχασε με. | Κι έτσι χωρίζουμε λοιπόν | είσαι ένας ξένος πια για μένα, | και δε σε ξέρω | Κι έτσι τελειώνουμε λοιπόν | και μη νομίσεις πως για σένα θα υποφέρω. | Ήσουν η αγάπη μιας ζωής | που τώρα σβήνει θα το δεις... | Είμαι το σήμερα κι είσαι το χτές | είσαι μια ανάμνηση ό,τι κι αν λες | τώρα δε νοιάζομαι δε σε χρειάζομαι | ξέχασέ με, ξέχασέ με

02. Εγώ δεν χάνομαι ποτέ μου Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Άννα Βίσση
Αν μια άλλη αγάπη σε παίρνει | από μένανε τώρα μακριά | και γι' άλλη αγκαλιά, γι' άλλα μάτια | χτυπάει η δική σου η καρδιά | να μην ντραπείς, να μου το πεις | γιατί εγώ δε θα χαθώ. | Εγώ δεν χάνομαι ποτέ μου | και ας πεθαίνω τώρα, Θε μου, | εγώ δεν χάνομαι ποτέ μου | και σ' αγαπάω τώρα, Θε μου. | Αν τις νύχτες που φεύγεις | γυρίζεις στους δρόμους με άλλη αγκαλιά | και όνειρα χτίζεις, παλάτια χαρίζεις | σε άλληνε πια | να μην ντραπείς, να μου το πεις | γιατί εγώ δε θα χαθώ.

03. Αχ δε μ' αγαπάς Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Άννα Βίσση
Αρνήσου με, | ξέρω πως σκέφτεσαι να φύγεις, | μακριά από μένα να ξεφύγεις, | να χωρίσουμε. | Σου ’γινα βάρος πια, το βλέπω | και σε κρατάω μα δε σ’ έχω, | ας τ’ αφήσουμε. | Αρνήσου με, | μα πες μου κάτι να ξεχάσω, | κάνε με λίγο να ησυχάσω | πριν χωρίσουμε. | Είναι η πίκρα μου μεγάλη | κι έχω ανάγκη, τόσο ανάγκη | να μιλήσουμε. | Αχ, δε μ’ αγαπάς | για πες μου τι θα κάνω, | αχ, δε μ’ αγαπάς, τι να κάνω; | Αχ, δε μ’ αγαπάς | αγάπη μου, σε χάνω | αχ, δε μ’ αγαπάς, θα πεθάνω. | Αρνήσου με, | αφού το θέλησες να γίνει, | ας έρθει η ώρα πια εκείνη | να χωρίσουμε. | Βουβή στη κάθε σου τη λέξη, | μα η καρδιά μου πώς θ’ αντέξει | να χωρίσουμε; | Αρνήσου με, | μα πες μου κάτι να ξεχάσω | κάνε με λίγο να ησυχάσω | πριν χωρίσουμε. | Είναι η πίκρα μου μεγάλη | κι έχω ανάγκη, τόσο ανάγκη | να μιλήσουμε. | Αχ, δε μ’ αγαπάς...

04. Πάλι Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Άννα Βίσση
Πάλι, πάλι έφυγες, πάλι | δε με σκέφτηκες κι άλλη | ερωτεύτηκες, άλλη. | Πάλι έφυγες, πάλι, | μόνη μ’ άφησες πάλι, | πάλι άργησες κι άλλη | πόρτα χτύπησες, άλλη. | Μόνη μ’ άφησες πάλι, | πάλι έφυγες, πάλι. | Δε μ’ αγαπάς, δε με πονάς, κι ούτε με νοιάζεσαι. | Δε μ’ αγαπάς κι από τα σφάλματά μου πιάνεσαι. | Και με πληγώνεις σαν παιδί αντί να σκέφτεσαι | πως είμαι άνθρωπος κι εγώ και να με σέβεσαι. | Πάλι, πάλι έφυγες, πάλι. | Πάλι, πάλι έφυγες, πάλι | λάθος φέρθηκες κι άλλη | ερωτεύτηκες, άλλη. | Πάλι έφυγες, πάλι, | πάλι μπλέχτηκες, πάλι | δεν κρατήθηκες, γι’ άλλη | με αρνήθηκες, γι’ άλλη | πάλι μπλέχτηκες, πάλι, | πάλι έφυγες, πάλι.

05. Ας ήξερα Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Άννα Βίσση
Κάτι μου λέει πως δε θα ’ρθεις | Κάτι μου λέει πως δε θα φανείς | Βλέπω την κάμαρά μας άδεια | Λείπεις ολόκληρα δυο βράδια | Ας ήξερα τον πόνο μου να κρύβω | σε κάθε δάκρυ μου να σκύβω | κι ό,τι μου έκανες ν’ αντέχω | να λέω εγώ καρδιά δεν έχω | Ας ήξερα τον πόνο μου να κρύβω | Κάτι μου λέει πως δε θα ’ρθεις | κάτι μου λέει πως θα είσαι εσύ | ο ένας από μας τους δυο | που θα το αντέξει αυτό τ’ αντίο | Ας ήξερα τον πόνο μου να κρύβω | σε κάθε δάκρυ μου να σκύβω | κι ό,τι μου έκανες ν’ αντέχω | να λέω εγώ καρδιά δεν έχω | Ας ήξερα τον πόνο μου να κρύβω

06. Πρώτη φορά Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Άννα Βίσση
Πρώτη φορά που νιώθω ν' αγαπάω, | πρώτη φορά που νιώθω πως πονάω, | πρώτη φορά που εγώ καρδιοχτυπάω, | πρώτη φορά που εγώ παραμιλάω. | Πρώτη φορά το παρελθόν μου σβήνω, | πρώτη φορά τον εαυτό μου δίνω, | πρώτη φορά που το εγώ μου αφήνω, | πρώτη φορά. | Πρώτη φορά, | ήρθε επιτέλους η δική μου σειρά για να ζήσω, | πρώτη φορά, | βρήκα αιτία και τη δύναμη για ν' αγαπήσω. | Πρώτη φορά μ' αγάπη εγώ ξεχνιέμαι, | πρώτη φορά όλο τον κόσμο αρνιέμαι, | πρώτη φορά που δεν το συλλογιέμαι | πρώτη φορά που άλλο δεν κρατιέμαι. | Πρώτη φορά που θέλω εγώ ν' αλλάξω, | πρώτη φορά που θέλω να φωνάξω | πρώτη φορά που θέλω να πετάξω, | πρώτη φορά. | Πρώτη φορά, | ήρθε επιτέλους η δική μου σειρά για να ζήσω, | πρώτη φορά, | βρήκα αιτία και τη δύναμη για ν' αγαπήσω. | Πρώτη φορά.

07. Αγάπες Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Άννα Βίσση
Αγάπες | Αγάπες που φεύγουν και μένουν μοναχά οι στάχτες | Αγάπες | που όλοι νομίζαμε αγάπες μα ήταν απάτες | Αγάπες της νύχτας που χάνονται τ' άλλο πρωί | Μα η αγάπη, η αγάπη η δικιά μας ποτέ δεν τελειώνει | η αγάπη που νιώθουμε εμείς έχει μόνο αρχή | η αγάπη, η αγάπη η δικιά μας ποτέ δεν τελειώνει | την αγάπη που έχουμε εμείς δεν την έχει κανείς | Αγάπες | με έρωτες, όνειρα, ελπίδες, αγάπες μεγάλες | Αγάπες που όμως στ' αλήθεια με λάθη ήταν πάντα γεμάτες | Αγάπες της νύχτας που χάνονται τ' άλλο πρωί | Μα η αγάπη, η αγάπη η δικιά μας ποτέ δεν τελειώνει | η αγάπη που νιώθουμε εμείς έχει μόνο αρχή | η αγάπη, η αγάπη η δικιά μας ποτέ δεν τελειώνει | την αγάπη που έχουμε εμείς δεν την έχει κανείς

08. Άδικος ο χωρισμός μας Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Άννα Βίσση
Οι αναμνήσεις οι αναμνήσεις, έχουν μείνει μόνο αυτές | Μη μου ζητήσεις μη μου ζητήσεις να τις σβήσω είναι πολλές. | Τόση αγάπη δεν μπορεί να χαθεί σε μια στιγμή | Άδικος ο χωρισμός μας, νίκησε ο εγωισμός μας νίκησε | Χάσαμε τον ερωτά μας, λύγισε τα σφάλματα μας λύγισε  | Κι αν μετανιώσεις, αν μετανιώσεις γύρνα σε παρακαλώ. | Τότε θα νιώσεις, τότε θα νιώσεις πως μετάνιωσα κι εγώ.. | Τέτοια αγάπη δεν μπορεί να σβηστεί σε μια στιγμή..

09. Όσο εσύ Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Άννα Βίσση
Όσο εσύ θα με πληγώνεις | κι όσο κι αν με τυραννάς | Όσο πιο μακριά σου με διώχνεις | όσο πιο δυνατά με πονάς | Τόσο εγώ | Τόσο εγώ... | Τόσο εγώ θα σ' αγαπάω | Τόσο εγώ πιο πολύ | θα σε ζητώ | Τόσο εγώ θα σ' αγαπάω | Τόσο εγώ πιο πολύ | θα σε ζητώ | Πόσο, πόσο, πόσο σ' αγαπώ | Πόσο, πόσο, πόσο σ' αγαπώ | Όσο μόνη μου μ' αφήνεις | όσο με περιφρονάς | Όσο άδικα κι αν με πικραίνεις | όσο εύκολα εσύ με ξεχνάς | Τόσο εγώ | Τόσο εγώ... | Τόσο εγώ θα σ' αγαπάω | Τόσο εγώ πιο πολύ | θα σε ζητώ | Τόσο εγώ θα σ' αγαπάω | Τόσο εγώ πιο πολύ | θα σε ζητώ | Πόσο, πόσο, πόσο σ' αγαπώ | Πόσο, πόσο, πόσο σ' αγαπώ

10. Πάρ' το αεροπλάνο Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Άννα Βίσση
Άλλους χωρίζουνε οι διαφωνίες | κι άλλους χωρίζουνε οι απιστίες. | Μα εμάς, καρδούλα μου, όσο διστάζεις | θα μας χωρίζουνε οι αποστάσεις. | Πάρ’ το αεροπλάνο, | δε θέλω να σε χάνω, | μάτια μου, | από τα μάτια μου. | Πάρ’ το αεροπλάνο, | δεν αντέχω άλλο | χώρια σου, | τη στεναχώρια σου. | Άλλους χωρίζουνε οι ατυχίες | και άλλους της ζωής οι τρικυμίες. | Μα εμάς, ψυχούλα μου, όσο δειλιάζεις | θα μας χωρίζουνε οι περιστάσεις.

11. Τώρα Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Άννα Βίσση
Τόση αγάπη, τόση αγρύπνια | χρόνια ολόκληρα εσύ κι εγώ | Τόσες μέρες, τόσες νύχτες | Θεέ μου τόσα σ' αγαπώ | Τώρα για βρες το κουράγιο | και δώσε ένα τέλος | σ' αυτό το δεσμό | Τώρα αρνήσου τα όλα | και γίνε ένας ξένος | να μη σ' αγαπώ | να μη σ' αγαπώ | να μη σ' αγαπώ... | Τόση αγάπη, τόσο πάθος | δεν το ένιωσε ποτέ κανείς | Τόσα λόγια, τόσοι όρκοι | δε χωρίζουμε ποτέ εμείς

12. Αργήσαμε πολύ Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Άννα Βίσση
Αργήσαμε πολύ να φτάσουμε ως εδώ | πού δεν πάει πια, πάει πια, πάει πια | Αργήσαμε πολύ να δούμε αληθινά | πως είναι αργά, είναι αργά, είναι αργά | Τι ρωτάς λοιπόν τι φταίει τώρα | Τι ρωτάς αφού τα ξέρεις όλα | Τι είμαι εγώ που τώρα πρέπει να σου πω | Τι ρωτάς λοιπόν τι φταίει τώρα | Τι ρωτάς αφού τα ξέρεις όλα | δε με αγαπάς και δε σε αγαπώ | Αργήσαμε πολύ να φτάσουμε ως εδώ | που δεν πάει πια, πάει πια, πάει πια | Αργήσαμε πολύ, δεν άντεξε η καρδιά | όχι, φτάνει πια, φτάνει πια, φτάνει πια | Αργήσαμε πολύ, μια ολόκληρη ζωή | μα δεν πάει πια, πάει πια, πάει πια | Τι ρωτάς λοιπόν τι φταίει τώρα | Τι ρωτάς αφού τα ξέρεις όλα | Τι είμαι εγώ που τώρα πρέπει να σου πω | Τι ρωτάς λοιπόν τι φταίει τώρα | Τι ρωτάς αφού τα ξέρεις όλα | δε με αγαπάς και δε σε αγαπώ

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης