Σάββατο, 30 Μαΐου 2015

Άλλη μια φορά





















Τα τραγούδια του δίσκου και οι διατιθέμενοι στίχοι τους:

01. Θα τραγουδήσω Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Τόλης Βοσκόπουλος | Στίχοι: Μίμης Θειόπουλος
Αφού δεν έχω τι να πω και τι να κάνω | Κι είναι τα στήθια μου αδειανά από καημό | Αφού τον κόσμο από δίπλα μου τον χάνω | Κι ένα λυγμό τον σταματάω στον λαιμό | Θα τραγουδήσω, δεν μπορώ αλλιώς να κάνω | Απ' όλα τ'άλλα αυτό μ΄απόμεινε μονάχα | Κι αν κάνω φάλτσο στο παράπονό μου επάνω | Στα τόσα λάθη ένα λάθος παραπάνω | Ένα παραπάνω. | Αφού τα μάτια μου γεμίσαν από βράδια | Και στα ξενύχτια μου δεν έρχεται πρωί | Αφού τα πάντα ένα γύρω μου, είναι άδεια | Και στην ανάσα μου δεν έχω αναπνοή

02. Άφησέ με να σ' αγαπώ Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Στέλιος Ζαφειρίου | Στίχοι: Μίμης Θειόπουλος
Καημός εσύ και παράπονο εγώ | Σαν νυχτώνει μαζί περπατάμε | Βροχή εσύ κι οι σταγόνες σου είμαι εγώ | Άφησέ με να σ'αγαπώ | Εσύ είσαι οι νύχτες και τα σκοτάδια μου | Εσύ το φως σαν θα'ρθει το πρωί | Ψυχή μου κι αίμα μου και χτυποκάρδια μου | Είσαι για μένανε μόνο εσύ | Το φως εσύ κι η σκιά σου είμαι εγώ | Δεν υπάρχω χωρίς να υπάρχεις | μιλάς εσύ και τα λόγια σου είμαι εγώ | Άφησέ με να σ'αγαπώ

03. Μετά από τόσα χρόνια χωρισμό Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Νινή Ζαχά | Στίχοι: Νινή Ζαχά
Και σ' είδα πάλι χθες | και σ' είδα πάλι χθες, | μετά από τόσα χρόνια χωρισμό, | και δίχως να το θέλω ή να το θες, | ένιωσα του έρωτας μας το σεισμό, | μετά από τόσα χρόνια χωρισμό. | Και σ' είδα ξαφνικά, | κι' όλα τα μυστικά | που έκρυβα απ’ τον κάθε μου δεσμό, | ξανάρθαν μες στο νου μου βιαστικά, | μαζί με του έρωτα μας το σεισμό, | μετά από τόσα χρόνια χωρισμό. | Και σκέφτομαι | γιατί εξακολουθούμε | να ζούμε χωριστά, | αφού η ματιά σου μου είπε | πως μπορούμε | να υποχωρήσουμε | στη μοίρα μας μπροστά. | Τη μοίρα μας αυτή, | που μέσα μας καυτή, | κρατάει του χωρισμού μας τον καημό, | γιατί πρέπει να ένιωσες κι' εσύ | τον ίδιο που ένιωσα κι' εγώ σεισμό, | μετά από τόσα χρόνια χωρισμό.

04. Στο βοριά, στο νοτιά Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Τέρης Ιερεμίας | Στίχοι: Μίμης Θειόπουλος
Στο βοριά, στο νοτιά και στο ριζικό | κέντησα ματόχαντρα για ‘σένα. | Στο βοριά, στο νοτιά μη σε βρει κακό | και δεν έρθεις γρήγορα σε 'μένα. | Κι' έγινες σύννεφο και ροδοσταλιά | κι' ήρθες με τα πρώτα τα πουλιά. | Κι' έγινες θάλασσα κι' έγινα ουρανός, | και στον ήλιο λέγαμε τραγούδια. | Κι' έγινες όνειρο κι' έγινα καημός, | κι' απ’ τον κόσμο κόψαμε λουλούδια | να σου τα φορέσω στα μαλλιά. | Στο βοριά, στο νοτιά άνοιξα αγκαλιά, | και να 'ρθείς εγώ σε περιμένω. | Στο βοριά, στο νοτιά έστειλα φιλιά | να σε βρουν, της μοίρας μου γραμμένο. | Κι' έγινες σύννεφο και ροδοσταλιά | κι' ήρθες με τα πρώτα τα πουλιά.

05. Τώρα που σε χάνω σ' αγαπάω Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Στέλιος Ζαφειρίου | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Η καρδιά μου | είν’ ο μεγάλος μου εχθρός, | ξέρω ότι δίκαια πονάω. | Μέχρι χθες | δε σ’ αγαπούσα, δυστυχώς, | τώρα που σε χάνω σ’ αγαπάω. | Όλα είναι μετρημένα | κι’ είναι δίκαια μοιρασμένα, | φύγε κι’ άσε με λοιπόν, | σπλαχνιά δε σου ζητάω. | Πόσα χρόνια πικραμένα | έζησες κοντά σε ‘μένα, | τώρα που σε χάνω σ’ αγαπάω. | Η καρδιά μου | είν’ ο μεγάλος μου εχθρός, | μ’ είχε μάθει λάθος να μετράω. | Μέχρι χθες | σε τυραννούσα συνεχώς, | τώρα που σε χάνω σ’ αγαπάω.

06. Σ' αγαπώ Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Νινή Ζαχά | Στίχοι: Νινή Ζαχά
Τις μέρες και τις νύχτες μου περνάω | με 'σένα, μόνο εσένα στο μυαλό. | Θυμάμαι τα παλιά και σου μιλάω, | και σου λέω «Σ' αγαπώ», «Σ' αγαπώ». | Πολλές φορές πιστεύω πως σ' αγγίζω | και τρέμω σαν να σ' έχω πλάι μου, εδώ. | Νομίζω πως μ' ακούς και ψιθυρίζω, | και σου λέω «Σ' αγαπώ», «Σ' αγαπώ». | Κι' αφήνομαι κι' αφήνομαι στα όνειρα, | για 'σένα ανασαίνω, και ένα έχω σκοπό: | πως όσο ζω κι' ακόμα όταν πεθαίνω, | θα σου λέω «Σ' αγαπώ», «Σ' αγαπώ». | Κι' αφήνομαι κι' αφήνομαι στα όνειρα, | για 'σένα ανασαίνω, και ένα έχω σκοπό: | πως όσο ζω κι' ακόμα όταν πεθαίνω, | θα σου λέω «Σ' αγαπώ», «Σ' αγαπώ».

07. Τώρα τίποτα Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Τόλης Βοσκόπουλος | Στίχοι: Μίμης Θειόπουλος
Και τώρα-της μεγάλης μας γιορτής | τα φώτα τα χρωματιστά | τα σβήσαμε | Όλη η ζωή μας | δυο γαρδένιες | που τις παγώνει η βροχή | Κι ήρθαν οι υπηρέτες της σιωπής | τις πόρτες πού'χαμε ανοιχτές | τις κλείσανε | κι εχάθηκε | τόση αγάπη | και μείναμε χωρίς ψυχή | Τώρα τίποτα, τίποτα, τίποτα | παγωνιά γύρω, κι έρημοι δρόμοι | ούτε δάκρυα | ούτε συγγνώμη | πού να γείρω και πού να σταθείς | εγώ φεύγω κι εσύ δεν θα'ρθείς | τώρα τίποτα... | Και τώρα τους μεγάλους μας καημούς | οι νύχτες και τα δειλινά | τους πήρανε | Και περπατάμε | και περπατάμε | χωρίς να πάμε πουθενά | Τα τρένα που δεν έχουνε σταθμούς | μας πήραν όλους τους καημούς | και φύγανε | κι εμείς κοιτάμε | όλο κοιτάμε | μήπως γυρίσουνε ξανά

08. Το παράθυρο κλειστό Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Τέρης Ιερεμίας | Στίχοι: Μίμης Θειόπουλος
Το παράθυρο κλειστό, | νύχτα κι' η αγάπη πουθενά, | έμεινα καντήλι εγώ σβηστό | κι' έξω κλαίει η βροχή. | Το παράθυρο κλειστό, | να 'τανε να 'ρχόσουνα ξανά, | να ‘τανε το βλέμμα του ζεστό, | να 'χες-λέει κι' εσύ ψυχή. | Να 'χαν όλοι οι άνθρωποι | το ίδιο ριζικό, | να 'χανε και μια καρδιά, | στην αγάπη να ‘χανε | το ίδιο μερτικό | για να μην πονάνε | και να γινόταν ο καημός | αγέρας και βροχή, | αγέρας και βροχή. | Το παράθυρο κλειστό, | δρόμος η ζωή μου, σκοτεινός, | έμεινε ο κόσμος αδειανός | κι' έξω κλαίει η βροχή. | Το παράθυρο κλειστό, | να 'ταν το γραφτό του καθενός | άστρο φωτεινό και ουρανός, | να ‘χες-λέει κι' εσύ ψυχή.

09. Όλη νύχτα αγαπιόμαστε Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Τόλης Βοσκόπουλος | Στίχοι: Μίμης Θειόπουλος
Γέμισα τα μάτια μου φεγγάρια | και του ήλιου έσβησα το φως. | Άνοιξα τις πόρτες μου στα βράδια, | να 'ρθει ο δικός σου ο καημός. | Κι' όλη νύχτα δε μιλούσαμε, | την αγάπη τραγουδούσαμε, | κι' όλη νύχτα δε μιλιόμαστε, | όλη νύχτα αγαπιόμαστε. | Γέμισα τις νύχτες μου από 'σένα | κι' έβαλα φωτιά στους ουρανούς. | Ήπια τα φιλιά σου ένα-ένα | κι' έγινες καημός μες στους καημούς. | Κι' όλη νύχτα δε μιλούσαμε, | την αγάπη τραγουδούσαμε, | κι' όλη νύχτα δε μιλιόμαστε, | όλη νύχτα αγαπιόμαστε.

10. Χαμένη Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Νινή Ζαχά | Στίχοι: Νινή Ζαχά
Χωρίς εσένα τώρα | πηγαίνει κάθε ώρα χαμένη | και μες στη μοναξιά μου | σε ψάχνει η ματιά μου σβησμένη. | Και το φιλί σου ακόμα | με το δικό σου στόμα με δένει, | σε χέρια είσαι ξένα | κι’ είμαι χωρίς εσένα χαμένη, χαμένη. | Μου λεν’ πως μ’ αγαπούνε | και με παρηγορούνε με ζήλο, | μα φεύγω από όλους | που παίζουνε τους ρόλους των φίλων. | Για πάντα είμαι δικιά σου | κι’ είμαι από τη φωτιά σου καμένη, | δεν πίστεψες σε ‘μένα | κι’ είμαι χωρίς εσένα χαμένη, χαμένη. | Το ξέρω πως μακριά σου | στη σκέψη τη δικιά σου θα σβήνω, | σε μια ζωή μαρτύριο | που σκέτο δηλητήριο θα πίνω.

11. Σε γυρεύω Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Στέλιος Ζαφειρίου | Στίχοι: Φίλιππος Νικολάου
Σε γυρεύω στους δρόμους που περνάνε σκιές | στις ατέλειωτες νύχτες σε γυρεύω στο χτες | σε γυρεύω στα χρόνια που με σένα τα έζησα | και μαζί σου με τόση αγάπη τη ζωή μου γέμισα. | Σε γυρεύω στα τρένα του νοτιά του βοριά | μα δε φτάνει κοντά σου η δική μου καρδιά | σε γυρεύω στα χρόνια που με σένα τα έζησα | και μαζί σου με τόση αγάπη τη ζωή μου γέμισα. | Κι' όλο σε ψάχνω στο δάκρυ και στη χίμαιρα | μες στο τραγούδι που λέω πάλι σήμερα. | Σε γυρεύω στα χρόνια που με σένα τα έζησα | και μαζί σου με τόση αγάπη τη ζωή μου γέμισα.

12. Άλλη μια φορά Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Τέρης Ιερεμίας | Στίχοι: Μίμης Θειόπουλος
Άλλη μια φορά | που τρέμω μη σε χάσω | και σε κρατάω | μες στα χέρια μου σφιχτά. | Άλλη μια φορά | που θέλω να ξεχάσω | κι έχω τα μάτια μου | για 'σένανε κλειστά. | Άμα δε σε δω μια μέρα σε ζητάω, | χωρίς εσένα δεν υπάρχω πουθενά, | κι είναι στιγμές | που δε μπορώ να σ' αγαπάω, | και δε σε θέλω στ' αληθινά. | Άλλη μια φορά | που δίπλα σου πεθαίνω, | και σ' αγαπάω | και σε κάνω προσευχή. | Άλλη μια φορά | που είσαι κάτι ξένο, | που 'χει τελειώσει | δίχως να 'κανε αρχή.

Για να ακούσετε ένα από τα τραγούδια του δίσκου που ξεχώρισε:
Πατήστε εδώ

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης