Κυριακή, 24 Μαΐου 2015

30 χρόνια επιτυχίες με την Άννα Βίσση Vol. 2





















Η Άννα Βίσση σε τραγούδια του Νίκου Καρβέλα

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

Ο πρώτος δίσκος

01. Μαγκάβα Τουτ Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Πάντα μι καρδιά καπεσελ τουκε | Ισιναμ μαζί πάντα σοδενιατε | Καλέ τα αγκαλιατε κασοδεσ τουι | Καροδεσ τουι... | Πάντα η καρδιά μου θα σε περιμένει | Είμαστε μαζί για μια ζωή δεμένοι | Εμένα σε όποια αγκαλιά και να κοιμάσαι | Θα θυμάσαι... | Ποτέ μου δεν το πίστεψα | Ούτε για μια στιγμή | Όταν με τα μάτια σου κλαμένα | Όταν με τα μάτια σου κλαμένα | Το βράδυ εκείνο το στερνό μου είχες πει: | Μαγκάβα τουτ... | Τα τσιγγάνικα τα λόγια ποτέ δεν τα ξεχνώ | Είμαστε μαζί δεμένοι, να φύγω δεν μπορώ | Θα μου λείπεις, θα σε ψάχνω | Θα σε νοσταλγώ, θα σε νοσταλγώ | Μαγκάβα τουτ | Μαγκάβα τουτ | Θα ’μαι βιολί στο κλάμα σου | Μαγκάβα τουτ | Μαγκάβα τουτ | Θα ’μαι βιολί στο κλάμα σου | Πάντα η καρδιά μου θα σε περιμένει | Είμαστε μαζί για μια ζωή δεμένοι | Για μένα η καρδιά σου πάντα θα χτυπάει | Θα πονάει | Ποτέ μου δεν το πίστεψα | Ούτε για μια στιγμή | Όταν με τα μάτια σου κλαμένα | Όταν με τα μάτια σου κλαμένα | Το βράδυ εκείνο το στερνό μου είχες πει: | Μαγκαβα τουτ | Τα τσιγγάνικα τα λόγια ποτέ δεν τα ξεχνώ | Είμαστε μαζί δεμένοι, να φύγω δεν μπορώ | Θα μου λείπεις, θα σε ψάχνω | Θα σε νοσταλγώ, θα σε νοσταλγώ | Μαγκάβα τουτ | Μαγκάβα τουτ | Θα ’μαι βιολί στο κλάμα σου

02. Αντίδοτο Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Ποτέ δεν το περίμενα πως θα ‘φτανε στιγμή | που θα μου πέταγες εσύ ένα αντίο | τόσο ψυχρά | τόσο αναπάντεχα | τόσο απροσδόκητα | Μοιάζει με χτύπημα της κόμπρας το αντίο σου | κι εγώ θα ζήσω μοναχά υπό έναν όρο | να βρω μια άλλη αγάπη αμέσως για αντίδοτο | γιατί το χτύπημα θα ‘ναι αλλιώς θανατηφόρο | Ποιος θα μου χαρίσει | αγάπη εδώ και τώρα, | ποιος θα μου το δώσει | το αντίδοτο | Το στόμα μου στεγνώνει | το κορμί μου όλο μουδιάζει | και αισθάνομαι το τέλος να πλησιάζει | τόσο ψυχρά | τόσο αναπάντεχα | τόσο απροσδόκητα | Μοιάζει με χτύπημα της κόμπρας το αντίο σου | κι εγώ θα ζήσω μοναχά υπό έναν όρο | να βρω μια άλλη αγάπη αμέσως για αντίδοτο | γιατί το χτύπημα θα ‘ναι αλλιώς θανατηφόρο

03. Ένα χρόνο το περισσότερο Τραγούδι: Άννα Βίσση & Νίκος Καρβέλας
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Ρίξε με νύχτα ρίξε με | μέσα στα όνειρά της | κι άσε με να κυκλοφορώ | έστω σαν υπνοβάτης | Κρύψε με νύχτα κρύψε με | και κάνε με σκιά του | από τις γρίλιες του να μπω | να δω τα μυστικά του | Πάλι τα ίδια, | αρχίζω ξανά | πάλι τα ίδια, | κι ας ξέρω καλά | Ένα χρόνο το περισσότερο | Κρατάει το πάθος | και γίνεται μίσος | το μίσος γίνεται φόβος | κι ο φόβος γίνεται ψέμμα | το ψέμα γίνεται τύψεις | κι αυτό είναι αγάπη | Τα πέντε βήματα του έρωτα | είναι αυτά | πάντα αυτά | Ένα χρόνο το περισσότερο ... | Κάψε με νύχτα κάψε με | και σβήσε τη φωνή μου | κι άσε με να τιμωρηθώ | για να βρω την ψυχή μου

04. Τραύμα Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Αν το νήμα της ζωής | για τον ένανε κοπεί, | θα πεθάνουμε κι οι δύο. | Ούτε μια στιγμή, ούτ' ένα λεπτό | δεν μπορώ να σκέφτομαι, | να ελπίζω, να υπάρχω, | να αναπνέω, χωρίς εσένα. | Κράτα με σφιχτά, φίλα με ξανά. | Πες μου ότι πάντοτε θα είμαστε μαζί, | και στο θάνατο και στη ζωή. | Τραύμα είσαι ανοιχτό, | τραύμα που το αγαπώ, | κι αν θα κλείσει θα χαθώ. | Τραύμα, που χώρια του, εγώ δε ζω. | Ναϊ, ναϊ, ναϊ, ναϊ ... | Κι ο Θεός ακόμα αν μας αρνηθεί, | τις καρδιές μας δένει μια αόρατη κλωστή. | Κι αν ποτέ της σπάσει, αν ποτέ κοπεί, | τότε θα πεθάνουμε, αγάπη μου, μαζί. | Πάντοτε θα είμαστε μαζί, | και στο θάνατο και στη ζωή. | Τραύμα είσαι ανοιχτό, | τραύμα που το αγαπώ, | κι αν θα κλείσει θα χαθώ. | Τραύμα, που χώρια του, εγώ δε ζω. | Τραύμα.

05. Λάμπω Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Ζαλισμένη απ' τον χορό | μεσ' στα σύννεφα πετώ | φωτοστέφανο φορώ | και σαν τον ήλιο | λάμπω | Αγκάλιασέ με | Αγάπησέ με | Ανέβασέ με | πιο ψηλά | πιο ψηλά | πιο ψηλά | πιο ψηλά | Αγκάλιασέ με | Αγάπησέ με | Ανέβασέ με | λίγο πιο ψηλά | λίγο ψηλά | Είμαι ζαλισμένη | Είμαι ερωτευμένη | Είμαι ευτυχισμένη | Και | Λάμπω | απ' την χαρά μου. | Λάμπω | όταν σε βλέπω. | Λάμπω | σαν το ήλιο. | Λάμπω | σαν διαμάντι. | Λάμπω | απ' την χαρά μου. | Λάμπω | όταν σε βλέπω. | Λάμπω | σαν το ήλιο. | Λάμπω | σαν διαμάντι. | Λάμπω, λάμπω. | Ξενύχτισε με | Ξελόγιασε με | Ξετρέλανε με | πιο πολύ | πιο πολύ | πιο πολύ | πιο πολύ | Ξενύχτισε με | Ξελόγιασε με | Ξετρέλανε με | λίγο πιο πολύ | λίγο πιο πολύ

06. Αγαπούλα μου Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
"Τέλειωσε" μου ’πες κάποια μέρα, | χάθηκες κι ούτε καλημέρα. | Πνίγομαι μες στα δάκρυά μου, | έφυγες κι έσβησ’ η χαρά μου. | Δεν τη θέλω τη ζωή μου πια. | Αγαπούλα μου, έχω ένα μυαλό | που δουλεύει μόνο όταν είσαι εδώ. | Αγαπούλα μου, έχω μια καρδιά | που χτυπάει για σένα μοναχά. | Αγαπούλα μου, έχω ένα κορμί | που σε σένα μόνο θέλει να δοθεί. | Αγαπούλα μου, έχω μια ψυχή | που θα σε λατρεύει ώσπου να βγει. | Όνειρα στο δρόμο πεταμένα, | σχέδια μισοτελειωμένα. | Μ’ άφησες με τις υποσχέσεις, | βιάστηκες να τις αναιρέσεις. | Τίποτα δε μου ’χει μείνει πια. | Αγαπούλα μου, έχω ένα μυαλό | που δουλεύει μόνο όταν είσαι εδώ. | Αγαπούλα μου, έχω μια καρδιά | που χτυπάει για σένα μοναχά. | Αγαπούλα μου, έχω ένα κορμί | που σε σένα μόνο θέλει να δοθεί. | Αγαπούλα μου, έχω μια ψυχή | που θα σε λατρεύει ώσπου να βγει. | Σε θυμάμαι και δακρύζω, | τ’ όνομά σου κάθε τόσο ψιθυρίζω. | Σε θυμάμαι κι υποφέρω | που δεν βρίσκω τρόπο πίσω να σε φέρω. | Αγαπούλα μου, έχω ένα μυαλό…

07. Μαύρα γυαλιά Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Μαύρα γυαλιά φοράω | στέκομαι σε κοιτάω | πάει ένας χρόνος πια και κάτι | Μαύρα γυαλιά φοράω | τι κάνεις σε ρωτάω | άραγε σου θυμίζω κάτι απ' τα παλιά | Μαύρα γυαλιά φοράω | μέσα στη νύχτα το παίζω φευγάτη | μου λες να τα βγάλω | μα εγώ από γινάτι | θα τα φοράω, μ' αυτά θα πεθάνω | δεν θα σ' αφήσω να τα δεις ποτέ ξανά | τα δυο μου μάτια τα πρησμένα απ' το κλάμα | πίσω απ' τα μαύρα μου γυαλιά | Μαύρα γυαλιά φοράω | μέσα στη νύχτα το παίζω φευγάτη | μου λες "Μη χαθούμε", | μου κλείνεις το μάτι | κι εγώ μένω μόνη | στου δρόμου τη μέση | να σε κοιτώ να ξεμακραίνεις | με άλλη αγκαλιά | με τα δυο μάτια μου πρησμένα από το κλάμα | πίσω απ' τα μαύρα μου γυαλιά | Μαύρα γυαλιά φοράω | στα μάτια σε κοιτάω | Θεέ μου, δεν άλλαξες καθόλου | Μαύρα γυαλιά φοράω | και σου χαμογελάω | άραγε σου 'λειψα καθόλου, μια φορά

08. Ατμόσφαιρα ηλεκτρισμένη Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Εντελώς τυχαία συναντηθήκαμε | Μέσα στη νύχτα ξαφνικά | Εντελώς τυχαία καρδιοχτυπήσαμε | Μετά απο χρόνια ξανά | Και σε κοιτάζω, και με κοιτάζεις | Και σ' αγκαλιάζω και μ' αγκαλιάζεις | Η ατμόσφαιρα ηλεκτρισμένη | Λέξη απο τα χείλη μας δεν βγαίνει | Η σιωπή τα λέει απόψε όλα | Τι να πεις και τι να πώ | Αμηχανία, αμηχανία | Να μ' αγαπάς, να σ' αγαπώ | Εντελώς τυχαία ξανά ανταμώσαμε | Στου φθινοπώρου τη βροχή | Εντελώς τυχαία ξανά ματώσαμε | Κάποια παλιά μας πληγή | Και σε κοιτάζω, και με κοιτάζεις | Και σ' αγκαλιάζω και μ' αγκαλιάζεις | Η ατμόσφαιρα ηλεκτρισμένη | Λέξη απο τα χείλη μας δεν βγαίνει | Η σιωπή τα λέει απόψε όλα | Τι να πεις και τι να πώ | Αμηχανία, αμηχανία | Να μ' αγαπάς, να σ' αγαπώ

09. Λόγια και σιωπές Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Λόγια και σιωπές | όλα τα ‘χω αγαπήσει, | λόγια και σιωπές. | Τώρα ψάχνεις για μια λύση, | ξέρω όσα θα μου πεις | ξέρω κι όσα θα μου κρύψεις. | Όλα μου τα χτες | τα αύριο και τα τώρα, | άδειες διαδρομές | σε μια κατηφόρα. | Άλλαξε ο καιρός | έρχεται η μπόρα. | Λόγια και σιωπές | πέφτουν στο κενό | Ώρα με την ώρα όλα μοιάζουν | ώρα με την ώρα όλα αλλάζουν | Χάνεσαι, χάνεσαι, χάνεσαι.. | Λόγια και σιωπές | κι έξω η νύχτα τελειώνει. | Λόγια και σιωπές | πώς φοβάμαι... ξημερώνει. | Ξέρω όσα θα μου πεις, | ξέρω κι όσα θα μου κρύψεις...

10. Είσαι Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Είσαι στο αίμα,στις φλέβες | Στα κύτταρά μου | Είσαι στον αέρα που αναπνέω | Στη μοναξιά μου | Είσαι η μέρα μου | Είσαι η νύχτα μου | Είσαι το λιώμα μου | Και τα ξενύχτια μου | Είσαι ο παράδεισος | Στις παραισθήσεις μου | Είσαι το κάρμα μου | κι όλες οι αισθήσεις μου | Είσαι στο αίμα,στις φλέβες... | Εσύ τη ζωή μου ορίζεις | Εσύ το μυαλό μου τρελαίνεις | Εσύ σε όλα υπάρχεις | Εσύ κι ας μην είσαι εδώ

11. Νάιλον Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Πες μου πως αυτό που αισθανθήκαμε | δεν θα 'ναι για μια νύχτα μόνο, για μια νύχτα μόνο | Αυτό που νιώσαμε όταν κοιταχτήκαμε | συμβαίνει μια στις χίλιες μόνο, μια στις χίλιες μόνο..αληθινά... | Πες μου πως αυτό που ζούμε δεν είναι άλλη μια... | αγάπη από νάυλον, αγάπη από νάυλον.... | Δωσ' μου αγάπη | να είναι αγάπη | να αντέχει στον χρόνο | να αντέχει στα λάθη | Όμως όλοι ζούμε σ' έναν κόσμο που όλα είναι πλαστικά | Πες μου πως αυτό που ζούμε δεν ήταν άλλη μια... | αγάπη από νάυλον... | Σ' ένα όνειρο συναντηθήκαμε | μα πες, πες μου πως δεν είναι λάθος, ένα ακόμη λάθος | Πες μου πως και οι δυο δεν τρελαθήκαμε, | πως δεν μας τύφλωσε το πάθος, του έρωτα το πάθος ξαφνικά

12. Να 'σαι καλά Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Ναταλία Γερμανού
Τι περιμένεις να σου πω | τι περιμένεις τώρα πες μου | είσ' ένα όνειρο κακό | που με ξυπνάει κι ανοίγει τις πληγές μου | Τι περιμένεις να σου πω | τι περιμένεις ν' απαντήσω | στο τηλεφώνημα αυτό | που με γυρνάει σ' όλα αυτά που είπα ν' αφήσω | Να 'σαι καλά που με θυμήθηκες | να 'σαι καλά που προσποιήθηκες | ότι ενδιαφέρεσαι αν ζω ή αν πεθαίνω | να 'σαι καλά που με θυμήθηκες | να 'σαι καλά που το κατάλαβες | ότι δεν έπαψα ποτέ να περιμένω | Τώρα τι ψάχνεις πια να βρεις | μέσα στις στάχτες τι γυρεύεις | μου 'πες πως δεν θα ξαναρθείς | μου 'πες πως βρήκες άλλη αγάπη να παιδεύεις | Τι περιμένεις να σου πω | τι περιμένεις ν' απαντήσω | στο τηλεφώνημα αυτό | με δυο κουβέντες τυπικές θα σου μιλήσω

Ο δεύτερος δίσκος

01. Κραυγή Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Λόγια στη βότκα βουτηγμένα | Γέλιο και κλάμα 'γιναν ένα | Δυο μαύροι κύκλοι κάτω απ' τα μάτια | Και μια καρδούλα χίλια κομμάτια | Σε θέλω | Σε θέλω | Για σένα εγώ πεθαίνω | Σε θέλω | Σε θέλω | Για σένα ανασαίνω | Με το μυαλό κομματιασμένο | Θέλω να φύγω και όμως μένω | Δυο μαύροι κύκλοι κάτω απ' τα μάτια | Και μια καρδούλα χίλια κομμάτια | Σε θέλω | Σε θέλω | Για σένα εγώ πεθαίνω | Σε θέλω | Σε θέλω | Για σένα ανασαίνω | Μακριά σου ο κόσμος είναι | Για μένα φυλακή | Το στόμα μου ανοίγω | Και βγάζω μια κραυγή | Σε θέλω | Σε θέλω | Για σένα εγώ πεθαίνω | Σε θέλω | Σε θέλω | Για σένα ανασαίνω | Σε θέλω μάτια μου | Γύρνα κοντά μου γιατί θα χαθώ | Σε θέλω μάτια μου | Σ’ έχω ανάγκη πολύ σ' αγαπώ

02. Κακά παιδιά Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Πάλι χωρίζουμε κι όλα μαυρίζουνε | ο κόσμος με φοβίζει στη καρδιά μου | η θλίψη φτερουγίζει | Πάλι τελειώνουμε τα μάτια βουρκώνουνε | Τα χείλη τρεμοπαίζουμε κι οι λέξεις | Πια δεν βγαίνουνε | Και εγώ που ακόμα σ' αγαπάω | Δεν ξέρω που να πάω και σκέφτομαι | Με τρόμο ότι και πάλι, πάλι, πάλι | Πάλι στα χαμένα θα γυρνάω | με κακά παιδιά θα ξενυχτάω | τις κακές συνήθειες θα αρχίσω | από το μυαλό για να σε σβήσω | Πάλι στα χαμένα θα γυρνάω | με κακά παιδιά θα ξενυχτάω | τις κακές συνήθειες θα αρχίσω | να σε λησμονήσω | Πάλι χωρίζουμε κι όλα μαυρίζουνε | η νύχτα με τυλίγει και ένας κόμπος | στο λαιμό με πνίγει | Πάλι τελειώνουμε τα μάτια βουρκώνουνε | Οι σκέψεις με σκοτώνουνε τα φώτα χαμηλώνουνε | Και εγώ που ακόμα σ' αγαπάω | Δεν ξέρω που να πάω και σκέφτομαι | Με τρόμο ότι και πάλι, πάλι, πάλι | Πάλι στα χαμένα θα γυρνάω | με κακά παιδιά θα ξενυχτάω | τις κακές συνήθειες θα αρχίσω | από το μυαλό για να σε σβήσω | Πάλι στα χαμένα θα γυρνάω | με κακά παιδιά θα ξενυχτάω | τις κακές συνήθειες θα αρχίσω | να σε λησμονήσω

03. Θιβέτ Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Στο μακρινό Θιβέτ και στις Ινδίες | με σοφούς δασκάλους και γκουρού | Ψάχνω τις αιτίες στου Νεπάλ | τις χιονισμένες τις πλαγιές | Ψάχνω του είναι μου τις πιο κρυφές πτυχές | Και ψάχνω, ψάχνω, ψάχνω | μες στην ψυχή μου ψάχνω | Με συνταγές περίεργες | τον κόσμο μου τον φτιάχνω | Και τρέχω, τρέχω, τρέχω | για μιαν αγάπη τρέχω | Τη μόνη αγάπη που αγάπησα | και δεν μπορώ να έχω | Στο μακρινό Θιβέτ και στις Ινδίες | σε παλιά βιβλία και γραφές | Ψάχνω θεραπείες στου Κατμαντού | τα επικίνδυνα στενά | Ψάχνω για ίχνη σε θαμμένα μυστικά | Και ψάχνω, ψάχνω, ψάχνω | μες στην ψυχή μου ψάχνω | Με συνταγές περίεργες | τον κόσμο μου τον φτιάχνω | Και τρέχω, τρέχω, τρέχω | για μιαν αγάπη τρέχω | Τη μόνη αγάπη που αγάπησα | και δεν μπορώ να έχω

04. Δε θέλω να ξέρεις Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Δεν θέλω να ξέρεις | πως εδώ και δυο μήνες είμαι συνέχεια στο σπίτι μονάχη μου. | Δεν θέλω να ξέρεις | πόσο άσχημη νιώθω με μαύρους κύκλους κάτω απ' τα μάτια μου. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως μου είναι αδιάφορο αν ζω ή δεν ζω. | Δεν θέλω να ξέρεις | πόσο πολύ σ' αγαπώ. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως περνάω τις ώρες μου περιμένοντας να με πάρεις κάποιο τηλέφωνο. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως φοράω τα ρούχα σου να σε αισθάνομαι συνέχεια κολλημένο επάνω μου. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως δεν έχω όρεξη να φάω έχω μείνει μισή. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως σε σκέφτομαι βράδυ-πρωί. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για σένα είμαι σκόνη είμαι χώμα. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για 'σένα πίνω είμαι λιώμα. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για σένα βουλιάζω σε κώμα. | Σαν παλιά ζωγραφιά λίγο-λίγο μου φεύγει το χρώμα. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για σένα είμαι σκόνη είμαι χώμα. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για σένα υπάρχω ακόμα. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως όλα αυτά που σου λένε ότι είμαι δήθεν καλά είναι όλα ψέματα. | Δεν θέλω να ξέρεις | ότι είμαι όλη μέρα σε ένα δωμάτιο και ζω με σκιές και φαντάσματα. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως με παίρνει ο ύπνος με χάπια κάθε πρωί. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για 'μένα τα πάντα είσαι εσύ. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως ότι συμβαίνει επάνω στον κόσμο με αφήνη αδιάφορη. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για τίποτα πια δεν με νοιάζει νιώθω τόσο μα τόσο ουδέτερη. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως είμαι μόνη δεν θέλω κανένα να δω. | Δεν θέλω να ξέρεις | πόσο πολύ σ' αγαπώ. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για σένα είμαι σκόνη είμαι χώμα. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για 'σένα πίνω είμαι λιώμα. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για σένα βουλιάζω σε κώμα. | Σαν παλιά ζωγραφιά λίγο-λίγο μου φεύγει το χρώμα. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για σένα είμαι σκόνη είμαι χώμα. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για σένα υπάρχω ακόμα.

05. Όλα τα λεφτά Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Με κοιτάζεις με δυο μάτια | που ανάβουνε φωτιές | την καρδιά μου την χτυπάνε | κεραυνοί και αστραπές. | Όλα τα λεφτά μωρό μου, | όλα τα λεφτά | για τα δυο σου μάτια | που μου πήραν τα μυαλά. | Όλα τα λεφτά μωρό μου, | όλα τα λεφτά | για δυο μάτια δολοφονικά. | Με κοιτάς και με διαβάζεις | σαν βιβλίο ανοιχτό | της καρδιάς μου να σου κρύψω | δεν μπορώ το μυστικό.

06. Ερωτευμενάκι Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Δε λέει κι απόψε η βραδιά | πάλι να ξημερώσει | κι ο πόνος μες στα στήθια μου | δε λέει να μερώσει. | Ερωτευμενάκι, σάπιο καραβάκι | μέσα στης καρδιάς σου την κακοκαιριά, | ερωτευμενάκι, κοίτα με λιγάκι | γιατί θα πεθάνω και θα κλαις μετά. | Κλέψε μια στάλα άνοιξη | από τα όνειρά σου | και βάλ' τη σ' ένα φάκελο | μαζί με ένα γεια σου. | Ερωτευμενάκι, σάπιο καραβάκι | μέσα στης καρδιάς σου την κακοκαιριά, | ερωτευμενάκι, κοίτα με λιγάκι | γιατί θα πεθάνω και θα κλαις μετά.

07. Αγάπη υπερβολική Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Το ξέρω πως δεν πρέπει έτσι να σ' αγαπώ | Το ξέρω πως μου κάνει απίστευτο κακό | Μόνο κακό | Όσο πάω βυθίζομαι και πιo πολύ στο σκοτάδι | Έχω παραισθήσεις, λιώνω απ' τον πυρετό | Σ' έχω ανάγκη, χάνομαι | Από αγάπη υπερβολική | Θα πεθάνω | Δεν μπορώ, μακριά σου ούτε στιγμή | Τι να κάνω | Αρρώστια μου, αρρώστια μου γύρνα πίσω | Δε γίνεται, δε γίνεται να σε μισήσω | Τόσο καιρό κρατιέμαι δεν σου τηλεφωνώ | Με νύχια και με δόντια μέσα μου πολεμώ | Σε πολεμώ, σε πολεμώ | Η ανάγκη όμως να σε ξαναδώ όλο και φουντώνει | Με τρελαίνει, με κάνει και παραμιλώ, με τελειώνει, χάνομαι | Από αγάπη υπερβολική | Θα πεθάνω | Δεν μπορώ μακριά σου ούτε στιγμή | Τι να κάνω

08. Μην ψάχνεις την αγάπη Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Αυτό το αντίο που τώρα θα πούμε | είναι το τέλος κάποιας αγάπης, | δεν γεννήθηκε ποτέ δεν γεννήθηκε ποτέ, | αυτό το παιχνίδι παίζουμε ο ένας στις πλάτες του άλλου | εδώ θα τελειώσει μα πρέπει κάτι να σου πω, | θέλω κάτι να σου πω. | Το ξέρω ότι προσπάθησες, | το ξέρω ότι γελάστηκες | γι'αυτό... | Μην ψάχνεις την αγάπη, | η αγάπη όλους τους βρίσκει, | μην ψάχνεις μέσα μου να βρεις | αυτό που δεν έχασες ποτέ, | μην ψάχνεις την αγάπη σε φωτιές που δεν καίνε, | μην προσπαθείς να κλείσεις τις πληγές | που δεν σου άνοιξα ποτέ. | Αυτό το ταξίδι που μου 'πες μια μέρα | μαζί μου θα κάνεις | τι κρίμα δεν βρήκες εισιτήριο να 'ρθεις, εισιτήριο να 'ρθεις. | Αυτός ο χειμώνας το ξέρω πως θα'ναι | και για τους δυο μας ο πιο μεγάλος, | μα πρέπει κάτι να σου πω, θέλω κάτι να σου πω. | Το ξέρω ότι προσπάθησες, το ξέρω ότι γελάστηκες, γι'αυτό... | Μην ψάχνεις την αγάπη, | η αγάπη όλους τους βρίσκει, | μην ψάχνεις μέσα μου να βρεις | αυτό που δεν έχασες ποτέ, | μην ψάχνεις την αγάπη σε φωτιές που δεν καίνε, | μην προσπαθείς να κλείσεις τις πληγές | που δεν σου άνοιξα ποτέ. | Σε λάθος διαδρομές με τα μάτια κλειστά παρασύρθηκες, | σε ψεύτικες φωνές αγάπη μου πίστεψες, | ποτέ σε μας δεν πίστεψες αληθινά. | Μην ψάχνεις την αγάπη, | η αγάπη όλους τους βρίσκει, | μην ψάχνεις μέσα μου να βρεις | αυτό που δεν έχασες ποτέ, | μην ψάχνεις την αγάπη σε φωτιές που δεν καίνε, | μην προσπαθείς να κλείσεις τις πληγές | που δεν σου άνοιξα ποτέ.

09. Πες το ξανά Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Πόσες φορές μού έχεις πει πως μετανιώνεις, | πόσες φορές μού έχεις πει συγγνώμη που με ξενυχτάς | και με κρατάς ως το πρωί και με ζαλίζεις | με λόγια που ίσως να μου φαίνονται χαζά. | Όμως δεν κουράζομαι, όμως δεν κουράζομαι, | όμως δεν κουράζομαι ποτέ. | Πες το ξανά, πες το ξανά, | πες το μου ακόμα μια φορά. | Πες το ξανά, μη σταματάς, | πόσο πολύ με αγαπάς. | Πες το ξανά, πιο δυνατά, | πες το μου ακόμα μια φορά. | Πες το ξανά, μη σταματάς, | πόσο πολύ με αγαπάς. | Όσες φορές κι αν μου το λες | εμένα δε μoυ φτάνει. | Απόψε ξύπνα με και πάλι αφού το θες. | Αγκάλιασέ με και γλυκά στ' αφτί ψιθύρισέ το. | Πεθαίνω να σ' ακούω να το λες. | Πες το ξανά, πιο δυνατά... | Πάλι φοβάσαι πως μπορεί να με πιέζεις, | πάλι μου λες ότι έχεις άγχος μήπως έχω κουραστεί. | Κι ανησυχείς, βαριανασαίνεις, δεν κοιμάσαι, | κι η ώρα έχει πάει πέντε το πρωί. | Όμως δεν κουράζομαι, όμως δεν κουράζομαι, | όμως δεν κουράζομαι ποτέ. | Πες το ξανά, πες το ξανά, ...

10. Γκάζι Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Πάλι δεν έχω κλείσει μάτι | και σε λιγάκι ξημερώνει. | Έχω ξεμείνει από τσιγάρα | και το μπουκάλι αυτό τελειώνει. | Παραπατώντας το κορμί μου κουβαλάω | απ' την κουζίνα στο σαλόνι, | κι η αγωνία αν θα 'ρθείς | κάθε μου κύτταρο νεκρώνει. | Άλλη μια φορά που πνίγομαι μες στο πιοτό | άλλη μια φορά που χάνομαι για να σε βρω | άλλη μια φορά που ξέχασε, πάλι θα πουν, | το γκάζι ανοιχτό. | Άλλη μια φορά που αισθάνομαι ότι δεν ζω | άλλη μια φορά που πνίγομαι μες στο πιοτό | άλλη μια φορά που οι γείτονες ξανά θα με βρουν | με γκάζι ανοιχτό. | Το τηλέφωνο χτυπάει | κι εγώ το ψάχνω σαν τρελή | κάτω από ρούχα πεταμένα. | Η καρδιά μου σταματάει | με την ελπίδα πως θ' ακούσω πάλι εσένα. | "Συγγνώμη, λάθος", | και το τηλέφωνο | μέσ' από τ' άψυχα τα χέρια μου γλιστράει, | κι απελπισία σαν σίδερο βαριά | τα γόνατά μου τα λυγάει. | Άλλη μια φορά που πνίγομαι μες στο πιοτό...

11. Δε με αγαπάς Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Το ξέρω πως υποφέρεις | Γιατί δε θες να με πικράνεις | Το ξέρεις αισθάνεσαι τύψεις | Γι' αυτό που τώρα πας να κάνεις | Μάτια μου γλυκά | Τα πράγματα για μένα είναι απλά | Δε με αγαπάς το ξέρω | Νιώθω σα να μη σε ξέρω | Μη μου λες πως με λατρεύεις | Μάτια μου με κοροϊδεύεις | Δε με αγαπάς το ξέρω | Νιώθω σα να μη σε ξέρω | Μη μου λες πως με λατρεύεις | Μάτια μου με κοροϊδεύεις | Δε με αγαπάς | Πέταξες και δε σε φτάνω | Τώρα ό,τι και να κάνω | Δε με αγαπάς | Δε με αγαπάς | Το ξέρω η φλόγα έχει σβήσει | Και προσπαθείς να μου το κρύψεις | Το ξέρω θες να μ' αφήσεις | Μα δεν θες να με συντρίψεις | Τώρα είναι αργά | Τα φώτα της καρδιάς σου είναι κλειστά | Δε με αγαπάς το ξέρω | Νιώθω σα να μη σε ξέρω | Μη μου λες πως με λατρεύεις | Μάτια μου με κοροϊδεύεις | Δε με αγαπάς το ξέρω | Νιώθω σα να μη σε ξέρω | Μη μου λες πως με λατρεύεις | Μάτια μου με κοροϊδεύεις | Δε με αγαπάς | Πέταξες και δε σε φτάνω | Τώρα ό,τι και να κάνω | Δε με αγαπάς | Δε με αγαπάς | Τίποτα μου λες δεν έχει αλλάξει | Όλα μωρό μου είναι εντάξει | Τίποτα ποτέ δεν άλλαξε για μας | Μα εγώ άλλο βλέπω, άλλο νιώθω | άλλο αισθάνομαι

12. Μεθυσμένη μου καρδιά Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Μέθυσαν τα μάτια μου και πάλι εσένα βλέπουν | από μπροστά μου να περνάς. | Μέθυσαν τ' αυτιά μου και νομίζουν πως ακούνε | να μου λες πως μ' αγαπάς. | Μεθυσμένη μου καρδιά, | αλλού σου λέω κι αλλού με πας κι όλο σε βρίζω. | Μεθυσμένη μου καρδιά, | πάλι στο δρόμο του οχτάρια ζωγραφίζω. | Μεθυσμένη μου καρδιά, | εσύ που ξέρεις ότι κλαίω κι όταν γελάω, | μεθυσμένη μου καρδιά, | πότε θα πάψεις να χτυπάς να μην πονάω; | Μεθυσμένη μου καρδιά. | Νύχτωσε στα μάτια μου και βγαίνω στο σεργιάνι | μονάχη μες στον ουρανό. | Πάλι φεγγαρόβολτες για σένανε θα κόβω | μήπως τύχει και σε δω.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης