Κυριακή, 20 Ιουλίου 2014

Τα μεγάλα τραγούδια





















Ο πρώτος δίσκος

01. Αφιλότιμη Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Τάσος Οικονόμου
Ήμουνα μοναχοπαίδι, ήμουνα μοναχογιός, | κι έχω γίνει ψυχοπαίδι, κι έχω γίνει παραγιός. | Στη δική σου την καρδιά, αφιλότιμη, | πόσο λάθος με μετράς, αφιλότιμη. | Ήμουνα ο νοικοκύρης, ήμουνα ο σεβνταλής, | κι έχω γίνει μουσαφίρης, κι έχω γίνει κουρελής. | Στη δική σου την καρδιά, αφιλότιμη, | πόσο λάθος με μετράς, αφιλότιμη.

02. Σ' αγάπησα για μια φορά Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Σέβη Τηλιακού
Μην ψάχνεις την παλιά πληγή στο στήθος μου, | την έκλεισε ο χρόνος. | Και τα σημάδια μη ζητάς | που χάραξε ο πόνος. | Σ’ αγάπησα για μια φορά, | σ’ αγάπησα, πιο πάνω απ’ ό,τι άξιζες φοβάμαι. | Για σένα έκλαψα πικρά, | μα τώρα σε λυπάμαι, μα τώρα σε λυπάμαι. | Δεν φέρνεις πίσω τα παλιά με δάκρυα, | χωρίσαμε στ’ αλήθεια. | Πληγή βαθιά ο χωρισμός | που μου ’γινε συνήθεια. | Σ’ αγάπησα για μια φορά, | σ’ αγάπησα, πιο πάνω απ’ ό,τι άξιζες φοβάμαι. | Για σένα έκλαψα πικρά, | μα τώρα σε λυπάμαι, μα τώρα σε λυπάμαι.

03. Πόσα σου πήρ' ο ουρανός Τραγούδι: Δήμητρα Γαλάνη
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Βαρβάρα Τσιμπούλη
Πόσα σου πήρ’ ο ουρανός, | πόσα φλουριά ασημένια, | γι’ αυτά τα άστρα που φοράς | στα μάτια τα μελένια; | Κι εγώ για την αγάπη σου | τι θες να σου πληρώσω; | Πόσες καρδιές, αγόρι μου, | να βρω και να σου δώσω; | Κι εγώ για την αγάπη σου | τι θες να σου πληρώσω; | Πόσες καρδιές, αγόρι μου, | να βρω και να σου δώσω; | Πόσα σου πήρε η άνοιξη, | πόσα το καλοκαίρι, | και σου ’δωσαν τον ήλιο τους | για να κρατάς στο χέρι; | Κι εγώ για την αγάπη σου | τι θες να σου πληρώσω; | Πόσες καρδιές, αγόρι μου, | να βρω και να σου δώσω; | Κι εγώ για την αγάπη σου | τι θες να σου πληρώσω; | Πόσες καρδιές, αγόρι μου, | να βρω και να σου δώσω;

04. Μια παρένθεση και μόνο Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Νίκος Βρεττός
Ένας ενθουσιασμός, έρωτας προσωρινός | ήμουν στην καρδιά σου. | Τώρα μονοκοντυλιά σβήνεις όρκους και φιλιά | στο προσπέρασμά σου. | Μια παρένθεση και μόνο | μέσα στο δικό σου δρόμο | πως θα ήμουνα για σένα δεν φαντάστηκα. | Όλα ήτανε μια πλάνη | κι η καρδιά μου θα πεθάνει. | Για καρδιά που δεν αξίζει θυσιάστηκα. | Η καρδιά μου τώρα πια πληγωμένη απ’ την ψευτιά | κόπηκε στη μέση. | Τι σου έφταιξε, γιατί έτσι να σημαδευτεί, | τόσο να πονέσει; | Μια παρένθεση και μόνο | μέσα στο δικό σου δρόμο | πως θα ήμουνα για σένα δεν φαντάστηκα. | Όλα ήτανε μια πλάνη | κι η καρδιά μου θα πεθάνει. | Για καρδιά που δεν αξίζει θυσιάστηκα.

05. Στοιχηματίζω Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Νίκος Βρεττός
Τώρα που ζούμε χωριστά, | έχει τα μάτια της κλειστά | και άλλον αγκαλιάζει. | Το κάνει από εγωισμό, | μα τον παλιό της το δεσμό | θυμάται και σπαράζει. | Στοιχηματίζω μια ζωή στοιχηματίζω, | πως στην καρδιά της συνεχώς στριφογυρίζω. | Και της φωνής μου την ηχώ, | θα την ακούει κι αν χαθώ, | γι' αυτό λοιπόν στοιχηματίζω. | Όσο κι αν κάνει πως γελά, | τα μάτια της είναι θολά, | κάτω απ' τα βλέφαρά της. | Κρατά το δάκρυ να μη βγει, | αλλά υπάρχει η πληγή, | βαθιά μεσ' στην καρδιά της. | Στοιχηματίζω...

06. Τι θέλεις να κάνω Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Κώστας Ρουβηνέτης
Μου λες να κρατήσω ψηλά το κεφάλι | Μου λες να γελάσω σαν πρώτα και πάλι | Να μην σταματάω στη μέση του δρόμου | Να βγάλω τη μάσκα τη μάσκα του πόνου | Τι θέλεις να κάνω τι θέλεις να κάνω | Πιστεύω σε σένα σε σένα που χάνω | Απ' αύριο σκέψου που θα 'σαι που θα 'μια | Τι κι άντρας που είμαι φοβάμαι, φοβάμαι | Αν πίσω μια άδεια καρδιά θα μου φέρεις | Πως θες να σε ξέρω πως θες να με ξέρεις | Κι οι δυο που σαν ένα η αγάπη μας δένει | Θα μείνουμε τότε δυο ξένοι δυο ξένοι

07. Ο τρόπος που σ' αγάπησα Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Γ. Βρούβας
Μες' στου καημού την ερημιά μερόνυχτα πλανιέμαι | με τ' όνομά σου | δίνω ολόκληρη ζωή για να περάσω μια στιγμή | αγάπη μου κοντά σου | αγάπη μου κοντά σου | Ο τρόπος που σ' αγάπησα μεγάλος | μεγάλος και ο πόνος της καρδιάς | καλύτερα μαζί σου και ζητιάνος | παρά με κάποιαν άλλη βασιλιάς | καλύτερα μαζί σου και ζητιάνος | παρά με κάποιαν άλλη βασιλιάς | Έχω την πόρτα ανοιχτή, τα χέρια απλωμένα | και σε προσμένω | απ' την καρδιά μου δε θα βγεις είπες πως δεν θα ξαναρθείς | μα θα σε περιμένω | μα θα σε περιμένω | Ο τρόπος που σ' αγάπησα μεγάλος | μεγάλος και ο πόνος της καρδιάς | καλύτερα μαζί σου και ζητιάνος | παρά με κάποιαν άλλη βασιλιάς | καλύτερα μαζί σου και ζητιάνος | παρά με κάποιαν άλλη βασιλιάς | Λα, λα, λα, λα, λα… | καλύτερα μαζί σου και ζητιάνος | παρά με κάποιαν άλλη βασιλιάς | καλύτερα μαζί σου και ζητιάνος | παρά με κάποιαν άλλη βασιλιάς

08. Τα παραπονάκια σου Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Κώστας Ρουβηνέτης
Ποιος ήρθε και σου μίλησε | Τα πρώτα σφάλματά μου | Και να σε φέρω δεν μπορώ | Και πάλι στα νερά μου | Βουρκώσαν τα ματάκια σου | Απ’ τα παραπονάκια σου | Μη κλαις κανείς μας δεν μπορεί | Τα λάθη του να σβήσει | Τώρα με σένα μια ζωή | καινούρια έχω αρχίσει

09. Ο Δημητράκης Τραγούδι: Θέμης Ανδρεάδης
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Γιώργος Κανελλόπουλος
Πριν τριάντα χρόνια τέτοια εποχή | τρώγαν με κουπόνια ήταν κατοχή | τρώγαν με κουπόνια ήταν κατοχή | πριν τριάντα χρόνια τέτοια εποχή | Κι εσύ Δημητράκη δεν τρως το φαΐ σου | κι εσύ Δημητράκη το βλέπεις και κλαις | λουλούδια σπαρμένη ας είν' η ζωή σου | κι εσύ Δημητράκη να τρως ό,τι θες | Κάτω από τη μπότα του κατακτητή | τρώγαμε μπομπότα ήταν κατοχή | τρώγαμε μπομπότα ήταν κατοχή | κάτω από τη μπότα του κατακτητή | Κι εσύ Δημητράκη δεν τρως το φαΐ σου | κι εσύ Δημητράκη το βλέπεις και κλαις | λουλούδια σπαρμένη ας είν' η ζωή σου | κι εσύ Δημητράκη να τρως ό,τι θες

10. Πάρε τον Ηλεκτρικό Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Γιάννης Λογοθέτης
Πάρε τον Ηλεκτρικό, έχω αγωνία | στη Νέα Ιωνία έλα, σ' αγαπώ. | Είναι η καρδιά μου κάρβουνο αναμμένο | και σε περιμένω και σε περιμένω. | Χάνεται η καρδιά μου σε βαθύ πηγάδι | έλα αυτό το βράδυ, έλα αυτό το βράδυ. | Πάρε τον Ηλεκτρικό, έχω αγωνία | στη Νέα Ιωνία έλα, σ' αγαπώ. | Πάρε τον Ηλεκτρικό, βάσανο μεγάλο | δεν αντέχω άλλο, έλα, σ' αγαπώ. | Είναι η καρδιά μου κάρβουνο αναμμένο | και σε περιμένω και σε περιμένω. | Χάνεται η καρδιά μου σε βαθύ πηγάδι | έλα αυτό το βράδυ, έλα αυτό το βράδυ.

11. Να πέσει να ρημάξει Τραγούδι: Δήμητρα Γαλάνη
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Γιάννης Λογοθέτης
Να πέσει να ρημάξει | στα βράχια το φεγγάρι | Δεν είδα άσπρη μέρα | μαζί σου παλικάρι | Θα σβήσω το τσιγάρο | μες στον πικρό καφέ μου | Τα μάτια μου θα πάρω | να φύγω άνθρωπέ μου | Να πέσει να ρημάξει | Στα βράχια το αστέρι | Ο λόγος σου φαρμάκι | Το χάδι σου μαχαίρι

12. Συγγνώμη που σ' αγάπησα πολύ Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Γιώργος Κανελλόπουλος
Μαύρη ζωή με τσάκισε | σε βρήκα για λιμάνι | όμως η τόση αγάπη μου | μόνο κακό σου κάνει | Συγγνώμη που σ' αγάπησα πολύ | δεν ξέρω ν' αγαπώ όμως πιο λίγο | συγγνώμη που σ' αγάπησα πολύ | μα βρήκα το κουράγιο και θα φύγω | συγγνώμη που σ' αγάπησα πολύ | Σαν το νερό στην έρημο | πάντα θα σε ζητώ | ένα φιλί μου χάρισες | γι' αυτό σ' ευχαριστώ | Συγγνώμη που σ' αγάπησα πολύ | δεν ξέρω ν' αγαπώ όμως πιο λίγο | συγγνώμη που σ' αγάπησα πολύ | μα βρήκα το κουράγιο και θα φύγω | συγγνώμη που σ' αγάπησα πολύ

13. Τι να πούμε τι Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Γιάννης Λογοθέτης
Τι να πούμε τι, | τι να τραγουδήσουμε; | Μέσα στη βροχή | σαν κεριά θα σβήσουμε. | Σε παρακαλώ πες μου αν θέλεις κάτι, | πέρασες εσύ ποτέ με ψωμί κι αλάτι; | Σε παρακαλώ πες μου κάτι ακόμα, | έγειρες να κοιμηθείς σε βρεγμένο χώμα; | Τι να πούμε τι, | τι να τραγουδήσουμε. | Πού να πάμε πού, | να ξεχειμωνιάσουμε; | Με μισή καρδιά, | τι να πρωτοφτιάξουμε; | Σε παρακαλώ πες μου αν θέλεις κάτι, | πέρασες εσύ ποτέ με ψωμί κι αλάτι; | Σε παρακαλώ πες μου κάτι ακόμα, | έγειρες να κοιμηθείς σε βρεγμένο χώμα

14. Βρε πώς αλλάζουν οι καιροί Τραγούδι: Δήμητρα Γαλάνη
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Γιάννης Λογοθέτης
Βρε πως αλλάζουν οι καιροί | εγώ εδώ κι εσύ εκεί | εγώ δακρύζω και πονώ | κι εσύ σε τόπο μακρινό | Σαν τα πουλιά μαλώναμε | και ξαναζευγαρώναμε | Βρε πως αλλάζουν οι καιροί | εγώ εδώ κι εσύ εκεί | Βρε πως αλλάζουν οι καιροί | σβήνει η αγάπη ένα πρωί | σιγά, σιγά σβήνω κι εγώ | ποιος ξέρει αν θα σε ξαναδώ

15. Πού θα πάει Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Τάσος Οικονόμου
Ξέρεις τι’ ναι να μην έχεις ένα φίλο  | Ξέρεις τι’ ναι να κοιμάσαι νηστικός | Ξέρεις τι’ ναι να μαραίνεσαι σαν φύλλο | Και να είσαι πάντα εσύ ο βολικός | Πού θα πάει, πού θα πάει πού θα βγει | Θα γυρίσεις και για μας παλιοζωή | Ξέρεις τι’ ναι να’ χεις τρύπιο παντελόνι | Ξέρεις τι’ ναι να σε δέρνει ο χιονιάς | Ξέρεις τι’ ναι να κοιμάσαι σε βαγόνι | Κι΄από πάνω να σε δέρνει κι ο ντουνιάς | Πού θα πάει, πού θα πάει πού θα βγει | Θα γυρίσεις και για μας παλιοζωή

Ο δεύτερος δίσκος

01. Με λένε Γιώργο Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Γιώργος Κανελλόπουλος
Με λένε Γιώργο και ποτέ δεν τραγουδάω | για της αγάπης τον γλυκόπικρο καημό. | Δεν έχω μάθει μαργαρίτες να μαδάω, | δεν περιμένω κανενός τον γυρισμό. | Με λένε Γιώργο και ποτέ δεν τραγουδάω | θα υποφέρω στη ζωή κάθε στιγμή. | Γιατί δεν έκανα ό,τι θά ‘πρεπε να κάνω, | γιατί σαν άνθρωπος δεν είχα την πυγμή.

02. Να 'χα τα χρόνια σου Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Γιώργος Κανελλόπουλος
Είκοσι χρονών και κλαις | για μια αγάπη σου χαμένη | είκοσι χρονών τι θες | ποιος σου είπε ότι φταις | η ζωή σε περιμένει | Νά 'χα τα χρόνια σου | αχ και να τά 'χα | Νά 'χα τα χρόνια σου | αυτά μονάχα | Τα σγουρά σου τα μαλλιά | άσε με να τα χτενίσω | κι αν σου πήραν την καρδιά | θα κινήσω μια βραδιά | να σου τηνε φέρω πίσω

03. Βρέξε Θεέ μου Τραγούδι: Χορωδία
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Γιώργος Κανελλόπουλος
Πήραμε την ανηφοριά | στο σπίτι που μας βγάζει | στον δρόμο βρήκαμε βοριά | μας βρήκε και τ' αγιάζι | Κι αν γύρω αστράφτει και βροντά | είναι το σπίτι μας κοντά | γι' αυτό και δεν μας νοιάζει | Βρέξε Θεέ μου όσο θες | μήπως δεν έβρεχες κι εχτές; | εμάς δεν μας πειράζει | Πήραμε το ψηλό στρατί | που πάει στην γειτονιά μας | κι όσο κι αν πέφτει η βροχή | δεν βρέχει στην καρδιά μας

04. Άσ' τους να λένε Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Γιώργος Κανελλόπουλος
Λένε για μένα πως γυρνάω τις βραδιές | ακόμα λένε πως δεν είμαι καθωσπρέπει | πως έχω κάψει όσες γνώρισα καρδιές | και άσπρη μέρα δίπλα μου καμιά δεν βλέπει | Ασ' τους να λένε άσ' τους να πουν | αυτοί δεν ξέρουν ν' αγαπούν | τρέχουν να φτάσουν μα δεν μπορούν | άσ' τους να λένε ασ' τους να πουν | Λένε για μένα πως ποτέ δεν αγαπώ | ακόμα λένε η καρδιά μου είναι από πέτρα | όμως το ξέρω κι αν στο τέλος θα χαθώ | εγώ δεν κλείνω την ζωή σε λίγα μέτρα

05. Ήλιε μην κοιτάς Τραγούδι: Δήμητρα Γαλάνη
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Ντίνος Δημόπουλος
Και πού να γείρω πού να κρατηθώ | πολυάκριβέ μου | Λύγισα στο φύσημα του ανέμου | πούθε να πιαστώ πες μου | Πού να μιλήσω, χέρι φιλικό | και πού ν' απλώσω | μου παν τ' όνειρό μου να προδώσω | κι όμως σ' αγαπώ τόσο | Ήλιε μην κοιτάς, μην κοιτάς | είν' η γη σαν φυλακή | κι άλλο δεν ακούς | παρά μόνο σιωπή, σιωπή | Και πού να γείρω πού να κρατηθώ | πολυάκριβέ μου | Λύγισα στο φύσημα του ανέμου | πούθε να πιαστώ πες μου | Πώς να ξεχάσω, | σβήσαν και τα τελευταία φώτα | κι αν θα φύγω μόνη μου σαν πρώτα | ρώτα την καρδιά, ρώτα

06. Το παλικάρι Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Το παλικάρι ξέρει πια το ριζικό του, | πριν φύγει για τον πόλεμο μια μέρα | έγραψε στ’ αδέρφια του το μερτικό του, | στην καλή του πίσω γύρισε την βέρα, | έγραψε στ’ αδέρφια του το μερτικό του | στην καλή του πίσω γύρισε την βέρα. | Τώρα στην άκρη στο σκαλί | αυτήν που αγάπησε φιλά | αυτήν που αγάπησε φιλά | και κλαιν' οι κάμποι σιωπηλά. | Το παλικάρι ξέρει πια το ρίζικό του, | κλειδί πάνω στην 'ξώπορτα αφήνει, | για στερνή φορά ποτίζει τ’ άλογό του | και μετά να φύγει ελεύθερο τ' αφήνει, | για στερνή φορά ποτίζει τ’ άλογό του | και μετά να φύγει ελεύθερο τ' αφήνει. | Τώρα στην άκρη στο σκαλί | αυτήν που αγάπησε φιλά | αυτήν που αγάπησε φιλά | και κλαιν' οι κάμποι σιωπηλά.

07. Άσπρο μαύρο Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Μη με παρακαλάς να πω τραγούδια ρόδινα. | Να ’χα καρδιά να σου ’δινα. | Άσε με να σου πω μαύρα τραγούδια μόνο | για πίκρα και για πόνο. | Άσε με να σου πω μαύρα τραγούδια πάλι, | έχει η ζωή ένα χάλι. | Τραγούδια της χαράς, άσπρα τραγούδια γύρεψες. | Πού είδες χαρά και ζήλεψες; | Άσε με να σου πω μαύρα τραγούδια μόνο | για πίκρα και για πόνο. | Άσε με να σου πω μαύρα τραγούδια πάλι, | έχει η ζωή ένα χάλι.

08. Ο Κοσμάς κι ο κόσμος Τραγούδι: Κώστας Σμοκοβίτης
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Αχ, ο Κοσμάς | ο Κοσμάς κι κόσμος είναι σαν κι εμάς. | Κρατά το ίσο ο Κοσμάς | όπως τα ψέλνει ο ντουνιάς. | Παλιοζωή, παλιοζωή, τι σου μαζεύω | και ήρθ’ η ώ, και ήρθ’ η ώρα να στα πω. | Εσύ βαράς τον ταμπουρά κι εγώ χορεύω | κι εγώ χορεύω στο δικό σου το σκοπό. | Αχ, ο Κοσμάς | ο Κοσμάς κι ο κόσμος είναι σαν κι εμάς. | Χτυπά το ντέφι ο ντουνιάς | και φέρνει βόλτες ο Κοσμάς. | Παλιοζωή, παλιοζωή, τι σου μαζεύω | και ήρθ’ η ώ, και ήρθ’ η ώρα να στα πω. | Εσύ βαράς τον ταμπουρά κι εγώ χορεύω | κι εγώ χορεύω στο δικό σου το σκοπό.

09. Όλα μας τα πλούτη Τραγούδι: Γιάννης Πάριος & Χορωδία
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Όλα μας τα πλούτη | η αγάπη ετούτη. | Μην κλειδώνεις πια τις νυχτιές την πόρτα | δόξα τω Θεώ είμαστε φτωχοί | όπως η βροχή και τ’ αγριοχόρτα | είμαστε φτωχοί. | Όλα μας τα πλούτη | η αγάπη ετούτη. | Ξώπορτα ανοιχτή και σβηστό λυχνάρι | δόξα τω Θεώ είμαστε φτωχοί | κλέφτης και να μπει τι θα βρει να πάρει | είμαστε φτωχοί. | Όλα μας τα πλούτη | η αγάπη ετούτη.

10. Ξενύχτησα στην πόρτα σου Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Γιώργος Κανελλόπουλος
Ξενύχτησα στην πόρτα σου και σιγοτραγουδώ | Εδώ είναι ο παράδεισος κι η κόλαση εδώ | Ξενύχτησα στην πόρτα σου και σιγοτραγουδώ | Εδώ είναι ο παράδεισος κι η κόλαση εδώ | Εδώ είναι πλούσιοι και φτωχοί | Άνθρωποι κι ανθρωπάκια | Εδώ είν’ ο ήλιος κι η βροχή | Αγάπες και φαρμάκια | Ξενύχτησα στην πόρτα σου και σιγοτραγουδώ | Εδώ είναι ο παράδεισος κι η κόλαση εδώ | Ξενύχτησα στην πόρτα σου και σιγοτραγουδώ | Εδώ είναι ο παράδεισος κι η κόλαση εδώ | Είν’ η ζωή μια φυλακή | Και γύρω, γύρω τοίχοι | Είναι του πόνου η μουσική | Της μοναξιάς οι στίχοι | Ξενύχτησα στην πόρτα σου και σιγοτραγουδώ | Εδώ είναι ο παράδεισος κι η κόλαση εδώ | Ξενύχτησα στην πόρτα σου και σιγοτραγουδώ | Εδώ είναι ο παράδεισος κι η κόλαση εδώ | Εδώ είναι πλούσιοι και φτωχοί | Άνθρωποι κι ανθρωπάκια | Εδώ είν’ ο ήλιος κι η βροχή | Αγάπες και φαρμάκια | Ξενύχτησα στην πόρτα σου και σιγοτραγουδώ | Εδώ είναι ο παράδεισος κι η κόλαση εδώ | Ξενύχτησα στην πόρτα σου και σιγοτραγουδώ | Εδώ είναι ο παράδεισος κι η κόλαση εδώ

11. Τι να σου χαρίσω Τραγούδι: Δήμητρα Γαλάνη
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Γιώργος Κανελλόπουλος
Τι να σου χαρίσω | όπως το’ χουν κάνει το φεγγάρι Ρώσοι Αμερικάνοι | τι να σου μιλήσω να σου πω για μένα | είν’ τα λόγια χιλιοειπωμένα | Αχ μην ακούς πια του καθένα τη ψευτιά | μη δίνεις βάση σ’ όλα εκείνα που σου λένε | κανείς για σένα δεν θα πέσει στη φωτιά | εγώ θα σβήσω τους καημούς σου | που σε καίνε | Χάθηκαν οι κήποι | πού να βρεις λουλούδια | δεν μιλάν για αγάπη τα τραγούδια | κι από πού να κόψω τώρα να σου στείλω | γίνανε τα δάση Τίμιο ξύλο | Αχ μην ακούς πια του καθένα την ψευτιά | μη δίνεις βάση σ’ όλα εκείνα που σου λένε | κανείς για σένα δεν θα πέσει στη φωτιά | εγώ θα σβήσω τους καημούς σου | που σε καίνε

12. Κλεισ' το ραδιόφωνο Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Γιώργος Κανελλόπουλος
Κάθε μέρα αλλάζουνε τα σύνορα | Σφάζονται στους δρόμους οι ανθρώποι | Δες στο Ισραήλ και τα περίχωρα | Κι ύστερα σου λένε Άγιοι Τόποι | Πέρα στη Χιλή τα δάση εκάψανε | Κάνανε λέει τα δένδρα συγκεντρώσεις | Κι αν θα γράψεις κάτι για τον τόπο σου | Κάποτε ακριβά θα το πληρώσεις | Σε παρακαλώ κλείσ’ το ραδιόφωνο | Σφάζουν σαν μαχαίρι οι ειδήσεις | Χίλια σωματεία χίλιοι σύλλογοι | Τα συνθήματα έρχονται και πάνε | συνομιλητές παλιοί δωσίλογοι | Για δημοκρατία σου μιλάνε | Όλοι τους αυτοί σκληροί κι αδίστακτοι | Βράζουνε στο ίδιο το καζάνι | Και για του καθένα τα συμφέροντα | Καίνε του κοσμάκη το λιβάνι

13. Τα γαλάζια σου γράμματα Τραγούδι: Δήμητρα Γαλάνη
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Γιώργος Κανελλόπουλος
Τα γαλάζια σου γράμματα | κάθομαι και διαβάζω | και με παίρνουν χαράματα | καθώς πίσω κοιτάζω | Τα γαλάζια σου γράμματα | τρυφερές αναμνήσεις | να μου λες χίλια πράματα | μα δε λες αν γυρίσεις | Μια ζωή περιμένω | μα δε γίνονται θάματα | μια ζωή σ' ανασταίνω | στα γαλάζια σου γράμματα | Τα γαλάζια σου γράμματα | μαχαιριά κάθε λέξη | και με πιάνουν τα κλάματα | σε ρωτώ τι έχω φταίξει | Τα γαλάζια σου γράμματα | τρυφερές αναμνήσεις | να μου λες χίλια πράματα | μα δε λες αν γυρίσεις | Μια ζωή περιμένω | μα δε γίνονται θάματα | μια ζωή σ' ανασταίνω | στα γαλάζια σου γράμματα

14. Ξέρω δε θα 'ρθεις Τραγούδι: Αλέκα Κανελλίδου
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Ανδρέας Θωμόπουλος
Ξέρω δεν θα' ρθείς | για κουβέντα πάλι απόψε | πάλι με σβησμένο φως | στο δωμάτιο μοναχός. | Πόσο | σε πονάει τόσα χρόνια ο ίδιος δρόμος | αίμα, θύματα, καπνός, | δρόμος δίχως γυρισμό. | Θα κρατήσεις | σημειώσεις στο τετράδιο το γκρι | ένα ατέλειωτο βιβλίο | τίτλος: άγρια εποχή.

15. Όταν γύρω νυχτώνει Τραγούδι: Δήμητρα Γαλάνη
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Γιάννης Καλαμίτσης
Όταν γύρω νυχτώνει | Η ματιά μου θολώνει | Ζητώντας να βρει κάποιο φως | Στα σκοτάδια του κόσμου | Μέχρι και ο εαυτός μου | Μου φαίνεται εχθρός | Όταν γύρω νυχτώνει | Το μυαλό μου γυρνάει | Και πίσω με πάει στα παλιά | Μοναξιά με τυλίγει | Κι η πληγή ξανανοίγει | Τότε θέλω να βρω μια ψυχή | Να της πω | άκουσέ με | Σαν εσένα κι εγώ | Ζεστασιά λαχταρώ | άγγιξέ με | Όταν γύρω νυχτώνει | Το κουράγιο τελειώνει | Κι ο φόβος απλώνει | Παντού | Κι όλα μοιάζουν για μένα | Μακρινά και χαμένα

Ο τρίτος δίσκος

01. Θα σ' αγαπώ Τραγούδι: Δήμητρα Γαλάνη
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Γιάννης Καλαμίτσης
Ώσπου η γη να μη γυρίζει πια | Ώσπου το φως να γίνει σκοτεινιά | Ώσπου κι αυτός ο ήλιος να σβηστεί | Ώσπου ο χρόνος πια να ξεχαστεί | Θα σ' αγαπώ | Ώσπου στα μάτια σου να δω φωτιές | Ώσπου κι εσύ σαν κεραυνός θα καις | Ώσπου να πάψει η ανατολή | Θα σ' αγαπώ και πάλι πιο πολύ | Θα σ' αγαπώ | Θα σ' αγαπώ όσο κανείς δεν αγαπάει | Θα σ' αγαπώ | Με μιαν αγάπη που ο νους σου δεν χωράει | Θα σ' αγαπώ | Ώσπου η γη να μη γυρίζει πια | Ώσπου το φως να γίνει σκοτεινιά | Ώσπου κι αυτός ο ήλιος να σβηστεί | Ώσπου ο χρόνος πια να ξεχαστεί | Θα σ' αγαπώ | Ώσπου στα μάτια σου να δω φωτιές | Ώσπου κι εσύ σαν κεραυνός θα καις | Ώσπου να πάψει η ανατολή | Θα σ' αγαπώ και πάλι πιο πολύ | Θα σ' αγαπώ | Θα σ' αγαπώ όσο κανείς δεν αγαπάει | Θα σ' αγαπώ | Με μιαν αγάπη που ο νους σου δεν χωράει | Θα σ' αγαπώ | Πέρα από κει που φτάνει η αντοχή | Θα σ' αγαπώ και πάλι πιο πολύ | Μέχρι το θάνατο και πιο μακριά | Μέχρι να πεις πεθαίνω τώρα πια | Θα σ' αγαπώ

02. Ζω Τραγούδι: Δήμητρα Γαλάνη
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Κώστας Τριπολίτης
Ζω, μετά από σένα ζω, | μπορώ και ξαναζώ | γιατρεύοντας σημάδια, | σημάδια όλα δικά σου | απ' τον παλιό καιρό. | Μετά από σένα ζω, | μετά από σένα ζω. | Η ζωή δε γυρίζει πίσω, | δεν τελειώνει ο ουρανός, | δε μπορώ να τη σταματήσω, | δε μπορώ και να κάνω αλλιώς. | Ζω, μετά από σένα ζω, | μπορώ και ξαναζώ, | μονάχη συνηθίζω | τον κόσμο ν' αντικρίζω | σε σπίτι αδειανό. | Μετά από σένα ζω, | μετά από σένα ζω.

03. Μικρές Επαναστάσεις Τραγούδι: Αλέκα Κανελλίδου
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Αγάπησέ με, με τα λάθη μου | τα κόμπλεξ και τις αντιφάσεις | με το λουλούδι και τ' αγκάθι μου | και τις μικρές μου επαναστάσεις | Αγάπα με σαν έναν άνθρωπο | που δε γεννήθηκε στο μέλλον | που αμάρτησε και τον εδιώξανε | από το τάγμα των αγγέλων | Αγάπησέ με δίχως όρια | αν θέλεις να με αναστήσεις | δεν έχω άλλα περιθώρια | για λόγια και για ψευδαισθήσεις

04. Κοίτα πράματα Τραγούδι: Δήμητρα Γαλάνη
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Κώστας Τριπολίτης
Σαν κλεμμένο ξωκλήσι | έτσι μ' έχεις αφήσει | και μου πήρες εικόνες και τάματα, | κοίτα κάτι πράματα. | Σαν κλεμμένο ξωκλήσι | έτσι μ' έχεις αφήσει | και μου πήρες εικόνες και τάματα, αχ, | κοίτα πράματα. | Και σφυρίζει ένας αγέρας στη ζωή μου | παγωμένος και μου παίρνει την ψυχή μου | κι έρχονται συννεφιασμένα τα χαράματα, | κοίτα πράματα. | Σαν κλεμμένο ξωκλήσι | έτσι μ' έχεις αφήσει | και μου πήρες σταυρούς και μαλάματα, | κοίτα κάτι πράματα. | Σαν κλεμμένο ξωκλήσι | έτσι μ' έχεις αφήσει | και μου πήρες σταυρούς και μαλάματα, αχ, | κοίτα πράματα.

05. Το γρανάζι Τραγούδι: Δήμητρα Γαλάνη
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Κώστας Τριπολίτης
Ένα γρανάζι της μηχανής | ο κόσμος μοιάζει, ό,τι κι αν πεις | στριφογυρίζει και μ' αρπάζει | τα όνειρά μου κουρελιάζει | στη βόλτα της ζωής. | Γυρίζει το γρανάζι | χωρίς να λογαριάζει | γυρίζει κι η ζωή σου | κι εγώ μαζί σου ακολουθώ. | Μαζί μου γίνε κι εσύ μικρός | η αγάπη είναι ένας μοχλός | ένας διακόπτης που γυρίζει | την αγωνία μου γεμίζει | και την ψυχή μου φως.

06. Μονά ζυγά Τραγούδι: Αλέκα Κανελλίδου
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Μονά ζυγά φίλε, μονά ζυγά φίλε | όλα τα θες δικά σου | και να 'μαι εγώ πίσω απ' τον αρχηγό | πίσω πάντα από τη σκιά σου. | Δεν είμαι εγώ για κάτσε σήκω | δεν κάνω για φαντάρος εγώ, | στον εαυτό μου μόνο ανήκω | κανένανε δεν θέλω αρχηγό. | Διαταγές φίλε, διαταγές φίλε, | δίνε στον εαυτό σου, | γιατί εγώ θέλω, να 'μαι εγώ θέλω, | να 'μαι ο σύντροφός σου. | Δεν είμαι εγώ για κάτσε σήκω | δεν κάνω για φαντάρος εγώ, | στον εαυτό μου μόνο ανήκω | κανένανε δε θέλω αρχηγό. | Αν δεν μπορείς φίλε, αν δεν μπορείς φίλε, | λίγο μυαλό να βάλεις, | θα φύγω εγώ φίλε, θα φύγω εγώ φίλε, | διόλου μην αμφιβάλλεις. | Δεν είμαι εγώ για κάτσε σήκω | δεν κάνω για φαντάρος εγώ, | στον εαυτό μου μόνο ανήκω | κανένανε δεν θέλω αρχηγό. | Μονά ζυγά φίλε, μονά ζυγά φίλε | όλα τα θες δικά σου | και να 'μαι εγώ πίσω απ' τον αρχηγό | πίσω πάντα από τη σκιά σου. | Δεν είμαι εγώ για κάτσε σήκω | δεν κάνω για φαντάρος εγώ, | στον εαυτό μου μόνο ανήκω | κανένανε δεν θέλω αρχηγό. | Μονά ζυγά φίλε, μονά ζυγά φίλε | όλα τα θες δικά σου | και να 'μαι εγώ πίσω απ' τον αρχηγό | πίσω πάντα από τη σκιά σου. | Μονά ζυγά, μονά ζυγά, | μονά ζυγά δικά σου

07. Σ' όποιον αρέσουμε Τραγούδι: Δήμητρα Γαλάνη
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Ό,τι μπορώ για σένα κάνω αυτό τον καιρό | και παριστάνω με λάθη σωρό κάτι γερό | να κρατηθείς. | Ό,τι μπορείς για μένα κάνε κι εσύ να χαρείς, | τα χρόνια πάνε κι ας μείνουμ' εμείς | λόγω καρδιάς, λόγω τιμής. | Σ' όποιον αρέσουμε | για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε, | πώς να χωρέσουμε τόσοι άνθρωποι στο κενό; | Σ' όποιον αρέσουμε | για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε, | πώς να συνδέσουμε περιθώρια κι ουρανό; | Ό,τι μπορώ για σένα κάνω λες κι είμαι φτερό, | σ' αεροπλάνο στον κόσμο γυρνώ κι ό,τι περνώ | μην το σκεφτείς. | Ό,τι μπορείς για μένα κάνε, βραδιάζει νωρίς | κι αλλού κοιτάνε τα μάτια θαρρείς | λόγω σκιάς, λόγω πληγής.

08. Γι' αυτό σου λέω πάμε Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Βαραίνουν το μυαλό μου τόσες σκέψεις | τα έχω μα την πίστη μου χαμένα | ποιόν άνθρωπο στ' αλήθεια να πιστέψεις | βουλιάξαμε, χαθήκαμε στο ψέμα | Γι αυτό σου λέω πάμε, πάμε να φύγουμε από δω | και μη ρωτάς πού πάμε, πάμε | γι αυτό σου λέω πάμε, πάμε να φύγουμε από δω | και μη ρωτάς πού πάμε, πάμε | Μόνο για σένανε φοβάμαι | μόνο για σένα π' αγαπώ | γι αυτό σου λέω πάμε, πάμε να φύγουμε από δω | Κι εγώ που δεν κοιμάμαι όταν κοιμάσαι | και τρέμω μοναχά για τη ζωή σου | σου λέω τρυφερά να μη φοβάσαι | αγάπα με κι απάνω μου κρατήσου | Γι αυτό σου λέω πάμε, πάμε να φύγουμε από δω | και μη ρωτάς πού πάμε, πάμε | γι αυτό σου λέω πάμε, πάμε να φύγουμε από δω | και μη ρωτάς πού πάμε, πάμε | Μόνο για σένανε φοβάμαι | μόνο για σένα π' αγαπώ | γι αυτό σου λέω πάμε, πάμε να φύγουμε από δω | Γι αυτό σου λέω πάμε, πάμε να φύγουμε από δω | και μη ρωτάς πού πάμε, πάμε | γι αυτό σου λέω πάμε, πάμε να φύγουμε από δω | και μη ρωτάς πού πάμε, πάμε | Μόνο για σένανε φοβάμαι | μόνο για σένα π' αγαπώ | γι αυτό σου λέω πάμε, πάμε να φύγουμε από δω | Γι αυτό σου λέω πάμε, πάμε να φύγουμε από δω | και μη ρωτάς πού πάμε, πάμε | γι αυτό σου λέω πάμε, πάμε να φύγουμε από δω | και μη ρωτάς πού πάμε, πάμε | Γι αυτό σου λέω πάμε

09. Παιχνίδι για δύο Τραγούδι: Γιάννης Πάριος & Δήμητρα Γαλάνη
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Ακόμα μια νύχτα μαζί | Σ’ αυτή την ζωή την πεζή | Στα μάτια εγώ να σε φιλώ | Κι ας ήμαστε μελό | Αγάπη μου χρυσή | Ακόμα μια νύχτα για μας | Μαζί μου και συ προτιμάς | Το χέρι εγώ να σου κρατώ | Κι ας είναι το πιοτό | Ο τρίτος της βραδιάς | Όλα μυστικά κι όλα γρήγορα | Καθοριστικά και παρήγορα | Παιχνίδι για δύο | Παράλληλες ζωές παντοτινές | Ακόμα μια νύχτα μαζί | Σ’ αυτή τη ζωή την πεζή | Κι αν κάπου χάνω το σκοπό | Αγάπα με να πω | Αυτό που λες και συ | Ακόμα μια νύχτα για μας | Μαζί μου και συ προτιμάς | Το χέρι εγώ να σου κρατώ | Κι ας είναι το πιοτό | Ο τρίτος της βραδιάς | Όλα μυστικά κι όλα γρήγορα | Καθοριστικά και παρήγορα | Παιχνίδι για δύο | Παράλληλες ζωές παντοτινές | Ακόμα μια νύχτα μαζί | Σ’ αυτή τη ζωή την πεζή | Κι αν κάπου χάνω το σκοπό | Αγάπα με να πω | Αυτό που λες και συ

10. 220 V Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Χριστόφορος Μπαλαμπανίδης
Φεύγω, ο χρόνος για μένα μετράει. | Πρέπει να ζήσω και ποιος με κρατάει.. | 220 βολτ | νιώθω στο κορμί να με χτυπούν | και όσοι με αγαπούν συνωμοτούν | κι αποστάσεις κρατούν | Απόψε παίρνω φωτιά, | τέρμα γκάζι για το πουθενά | παραιτούμαι και ψάχνω να βρω | κάτι πιο δυνατό.. | Όλα τριγύρω ωραία στημένα. | Σε ένα παιχνίδι με στόχο εμένα.. | 220 Βολτ...

11. Μ' αυτόν τον έρωτα Τραγούδι: Δήμητρα Γαλάνη
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Ας ήταν κάπου γραμμένο | έστω για απολογισμό | κάθε που χάνω το τρένο | πάντα βρίσκω ένα σταθμό | συνοδεύω τους άλλους και μένω | Μ’ αυτόν τον έρωτα που χρόνια αμέτρητα | δεν υποκρίνεται | για τ’ αφιέρωμα της προσμονής | γι’ αυτόν τον έρωτα που απαραίτητα | κρατάει κι αμύνεται | ως το ξημέρωμα της πληρωμής | Ας ήταν κάπου γραμμένο | για να δείχνει αληθινό | όπου κι αν είπα πεθαίνω | βρήκα λόγο για να ζω | τυχερό κι ακριβά πληρωμένο | μα μένω | Μ’ αυτόν τον έρωτα που χρόνια αμέτρητα | δεν υποκρίνεται | για τ’ αφιέρωμα της προσμονής | γι’ αυτόν τον έρωτα που απαραίτητα | κρατάει κι αμύνεται | ως το ξημέρωμα της πληρωμής

12. Ποιος να συγκριθεί μαζί σου Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Ντέλλα Ρούνικ
Ποιος να συγκριθεί μαζί σου | κι απ’ το νου μου να σε σβήσει | Ποιος στο βάθος της ψυχής μου | θα τολμήσει να σ' αγγίξει | Μετ' από σένα που, πες' μου να πάω που | μετ' από σένα τι, τι ν' αγαπήσω τι | Μετ’ από σένα ποιόν, ποιον να πιστέψω ποιόν | μετ' από σένα πως, να ζήσω άλλο πως | ποιος να συγκριθεί μαζί σου | Ποιος να συγκριθεί μαζί σου | όταν φύγεις μακριά μου | Ποιος τη θέση σου θα πάρει | στο κορμί και την καρδιά μου

13. Δεν είν' ο έρωτας παιδί της λογικής Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Μιχάλης Μπουρμπούλης
Σβήσε το φως σβήσ' τα παλιά σβήσε κι εμένα | και άντε να φτιάξεις μιαν αγάπη απ' την αρχή | είν' τα βουνά στη μοναξιά συνηθισμένα | κι αντέχουν πάντα στο χιονιά και στη βροχή | Εγώ σε δέχτηκα με όλες σου τις πράξεις | δεν είν' ο έρωτας παιδί της λογικής | όπου κι αν πας όπου βρεθείς όπου κι αν ψάξεις | τόση αγάπη πες μου πού θα ξαναβρείς | Είσαι εδώ τρέχεις πιο κει κάνεις μια βόλτα | και δε μιλάς που σου ζητάω μιαν αρχή | ειλικρινά σε ικετεύω εδώ στην πόρτα | το ξέρεις είμαι μια καρδούλα μια ψυχή | Εγώ σε δέχτηκα με όλες σου τις πράξεις | δεν είν' ο έρωτας παιδί της λογικής | όπου κι αν πας όπου βρεθείς όπου κι αν ψάξεις | τόση αγάπη πες μου πού θα ξαναβρείς

14. Ταμπού Τραγούδι: Δ. Γαλάνη & Τ. Τσανακλίδου & Γ. Χατζηνάσιος
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Μια φορά μια κοινωνία, ταμπού | κράταγε όλα τα ηνία, ταμπού | μα του κόσμου η χελώνα | πιο λαγός κι απ' τον αιώνα | έγραψε το σύνθημά της αλλού. | Όλα τα θέλουμε όλα γιατί έχουμε αντοχή | για σχέσεις καραμπόλα και νύχτες Γιώτα Χι. | Όλα τα θέλουμε όλα κι ακόμα πιο πολλά, | της ενοχής η κόλλα δεν πιάνει πουθενά. | Μη το ένα, μη το άλλο, ταμπού | τέτοιο πρόβλημα μεγάλο, ταμπού | κι είπαμε στον εαυτό μας | δες πως ήτανε γραφτό μας | τη ζωή να κυνηγάμε αλλού. | Όλα τα θέλουμε όλα γιατί έχουμε αντοχή | για σχέσεις καραμπόλα και νύχτες Γιώτα Χι. | Όλα τα θέλουμε όλα κι ακόμα πιο πολλά, | της ενοχής η κόλλα δεν πιάνει πουθενά. | Ιστορίες για αγρίους, ταμπού | για κυρίες και κυρίους, ταμπού, ταμπού, ταμπού | το ταμπού, ταμπού δεν έχει και χαρά στον που την έχει | τελικά την ευθιξία αλλού. | Όλα τα θέλουμε όλα γιατί έχουμε αντοχή | για σχέσεις καραμπόλα και νύχτες Γιώτα Χι. | Όλα τα θέλουμε όλα κι ακόμα πιο πολλά, | της ενοχής η κόλλα δεν πιάνει πουθενά.

15. Μια παρέα είμαστε Τραγούδι: Γ. Χατζηνάσιος & Δ. Γαλάνη & Τ. Τσανακλίδου
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Μιχάλης Μπουρμπούλης
Κλείσανε τα κέντρα, τα σινεμά και τα καφενεία, | μια παρέα είμαστε που χωρίζει σε μια γωνία. | Αύριο σκορπίζουμε σαν πουλιά στην κοσμοπλημμύρα | σαν τους πρόσφυγες που δεν έχουνε μες στον ήλιο μοίρα. | Τρένα θα μας πάρουνε την αυγή και λεωφορεία. | Γεια σου Στέλλα, γεια σου Αγγελική και μην κλαις Μαρία | και μην κλαις Μαρία. | Είχαμ' όνειρα, όπως τα παιδιά, όπως οι ανθρώποι, | τώρα ένας φεύγει γι' Αμερική κι άλλος για Ευρώπη. | Αύριο σκορπίζουμε σαν πουλιά στην κοσμοπλημμύρα... | Σύννεφα σκεπάσαν τον ουρανό, φεύγει η λιακάδα, | ένας κρύος και έρημος σταθμός μοιάζει η Ελλάδα. | Αύριο σκορπίζουμε σαν πουλιά στην κοσμοπλημμύρα....

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης