Τετάρτη, 2 Ιουλίου 2014

Τηλεφώνησέ μου





















Ο Βασίλης Καρράς σε τραγούδια του Φοίβου

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Γι' αυτό στάσου Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Φοίβος | Στίχοι: Φοίβος
Να σκεφτείς πολύ καλά τι πας να κάνεις, | όταν βιάζεσαι τη λογική σου χάνεις, | μην ξεχνάς πως με το τέλος που θα δώσεις, | στου καημού τα χέρια θα με παραδώσεις, | Γι' αυτό στάσου, | στάσου, | που πηγαίνεις, | με πληγώνεις, | Γι' αυτό στάσου, | στάσου, | που πηγαίνεις, | Αν μ' αφήσεις θα 'χεις κάνει ακόμα μία, | με τα χέρια σου εν ψυχρώ δολοφονία, | μη τολμήσεις να 'ρθεις στη Θεσσαλονίκη, | θα εκκρεμεί εις βάρος σου μια καταδίκη. | Γι' αυτό στάσου, | στάσου, | που πηγαίνεις | Να σκεφτείς πολύ καλά προτού μ' αφήσεις, | το θυμό σου λίγο να τον συγκρατήσεις, | όσα φτιάξαμε μαζί αν καταστρέψεις, | δεν το θέλω πίσω πάλι να επιστρέψεις, | Γι' αυτό στάσου, | στάσου, | που πηγαίνεις, | με πληγώνεις, | Γι' αυτό στάσου, | στάσου, | που πηγαίνεις, | Αν μ' αφήσεις θα 'χεις κάνει ακόμα μία, | με τα χέρια σου εν ψυχρώ δολοφονία, | μη τολμήσεις να 'ρθεις στη Θεσσαλονίκη, | θα εκκρεμεί εις βάρος σου μια καταδίκη. | Γι' αυτό στάσου, | Αν μ' αφήσεις θα 'χεις κάνει ακόμα μία, | με τα χέρια σου εν ψυχρώ δολοφονία, | μη τολμήσεις να 'ρθεις στη Θεσσαλονίκη, | θα εκκρεμεί εις βάρος σου μια καταδίκη.

02. Απορώ αν αισθάνεσαι τύψεις Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Φοίβος | Στίχοι: Φοίβος
Μη κρύβεσαι άλλο και μη προσποιείσαι, | τα έμαθα όλα τι κάνεις ποια είσαι, | μου είπαν για σένα πολλές ιστορίες, | πως είναι η ζωή σου γεμάτη αμαρτίες, | Κι απορώ αν αισθάνεσαι τύψεις, | κι απορώ αν αισθάνεσαι τύψεις, | όταν πας ξένα χέρια ν' αγγίξεις, | όταν πας ξένα χέρια ν' αγγίξεις, | κι αν τα βράδια ο ύπνος σε πιάνει, | μ' όλα αυτά που σε μένα έχεις κάνει, | απορώ, | απορώ, | Μου είπαν για σένα πως κρύβεις κινδύνους, | μα εγώ δεν τρομάζω δεν είμαι από 'κείνους, | εγώ σ' αγαπάω και δε σε αφήνω, | απλά σε κοιτάω απλά σε κοιτάω, | Κι απορώ αν αισθάνεσαι τύψεις, | κι απορώ αν αισθάνεσαι τύψεις, | όταν πας ξένα χέρια ν' αγγίξεις, | όταν πας ξένα χέρια ν' αγγίξεις, | κι αν τα βράδια ο ύπνος σε πιάνει, | μ' όλα αυτά που σε μένα έχεις κάνει, | απορώ, | απορώ, | Κι απορώ αν αισθάνεσαι τύψεις, | κι απορώ αν αισθάνεσαι τύψεις, | όταν πας ξένα χέρια ν' αγγίξεις, | όταν πας ξένα χέρια ν' αγγίξεις, | κι αν τα βράδια ο ύπνος σε πιάνει, | μ' όλα αυτά που σε μένα έχεις κάνει, | απορώ, | απορώ, | Κι απορώ αν αισθάνεσαι τύψεις, | κι απορώ αν αισθάνεσαι τύψεις, | όταν πας ξένα χέρια ν' αγγίξεις, | όταν πας ξένα χέρια ν' αγγίξεις, | κι αν τα βράδια ο ύπνος σε πιάνει, | μ' όλα αυτά που σε μένα έχεις κάνει, | απορώ, | απορώ.

03. Δεν έχω να σου πω Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Φοίβος | Στίχοι: Φοίβος
Εγώ είμαι το παλιόπαιδο που συνεχώς το βρίζεις, | που όσα κι αν σου έδωσα δεν τα αναγνωρίζεις, | και σ' όλα τα κατηγορώ που μου 'χεις απαγγείλει, | να μη μιλήσω προτιμώ να μείνουμε δυο φίλοι, | Δεν έχω να σου πω, δεν έχω να σου πω, | δεν έχω κάτι να προσθέσω, | εγώ αδιαφορώ και δε σου απαντώ, | στο επίπεδο σου δε θα πέσω, | Δεν έχω να σου πω, δεν έχω να σου πω, | δεν έχω κάτι να προσθέσω, | εγώ αδιαφορώ και δε σου απαντώ, | στο επίπεδο σου δε θα πέσω, | Εγώ είμαι το παλιόπαιδο που συνεχώς μαλώνεις, | που του μιλάς απότομα και όλο το πληγώνεις, | και όταν λες εμάς του δυο να πάψω να ελπίζω, | κάνω ότι δεν άκουσα και δεν το συνεχίζω, | Δεν έχω να σου πω, δεν έχω να σου πω, | δεν έχω κάτι να προσθέσω, | εγώ αδιαφορώ και δε σου απαντώ, | στο επίπεδο σου δε θα πέσω, | Δεν έχω να σου πω, δεν έχω να σου πω, | δεν έχω κάτι να προσθέσω, | εγώ αδιαφορώ και δε σου απαντώ, | στο επίπεδο σου δε θα πέσω, | Δεν έχω να σου πω, δεν έχω να σου πω, | δεν έχω κάτι να προσθέσω, | εγώ αδιαφορώ και δε σου απαντώ, | στο επίπεδο σου δε θα πέσω, | Δεν έχω να σου πω, δεν έχω να σου πω, | δεν έχω κάτι να προσθέσω, | εγώ αδιαφορώ και δε σου απαντώ, | στο επίπεδο σου δε θα πέσω.

04. Τηλεφώνησέ μου Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Φοίβος | Στίχοι: Φοίβος
Αν αισθάνεσαι μόνη και δεν έχεις κανένα, | αν τα βράδια σε πνίγουν οι ενοχές και το ψέμα, | και αν σου φέρθηκαν σκάρτα και με άσχημο τρόπο, | κάνε κάτι για σένα που ν' αξίζει τον κόπο, | Τηλεφώνησέ μου ίσως νιώθω έτσι και γω, | τηλεφώνησέ μου ίσως να μας βγει σε καλό, | τηλεφώνησέ μου ίσως να 'μαι αυτός που ζητάς, | τηλεφώνησέ μου έστω κι αν κάποιον άλλον αγαπάς, | Τηλεφώνησέ μου ίσως νιώθω έτσι και γω, | τηλεφώνησέ μου ίσως να μας βγει σε καλό, | τηλεφώνησέ μου ίσως να 'μαι αυτός που ζητάς, | τηλεφώνησέ μου έστω κι αν κάποιον άλλον αγαπάς, | Αν αισθάνεσαι μόνη και σε έχουν πληγώσει, | αν αισθάνεσαι πίκρα για όσα έχεις πληρώσει, | και αν σε πιάνουνε ρίγη και δακρύζουν τα μάτια, | όσους έχεις λατρέψει σ' έχουν κάνει κομμάτια, | Τηλεφώνησέ μου ίσως νιώθω έτσι και γω, | τηλεφώνησέ μου ίσως να μας βγει σε καλό, | τηλεφώνησέ μου ίσως να 'μαι αυτός που ζητάς, | τηλεφώνησέ μου έστω κι αν κάποιον άλλον αγαπάς, | Τηλεφώνησέ μου ίσως νιώθω έτσι και γω, | τηλεφώνησέ μου ίσως να μας βγει σε καλό, | τηλεφώνησέ μου ίσως να 'μαι αυτός που ζητάς, | τηλεφώνησέ μου έστω κι αν κάποιον άλλον αγαπάς, | Αν αισθάνεσαι μόνη, | αν αισθάνεσαι μόνη, | Τηλεφώνησέ μου ίσως νιώθω έτσι και γω, | τηλεφώνησέ μου ίσως να μας βγει σε καλό, | τηλεφώνησέ μου ίσως να 'μαι αυτός που ζητάς, | τηλεφώνησέ μου έστω κι αν κάποιον άλλον αγαπάς.

05. Δε σου επιτρέπεται Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Φοίβος | Στίχοι: Φοίβος
Υπάρχουνε κάποιοι που απόψε υποφέρουν, | υπάρχουνε κάποιοι μα δε σ' ενδιαφέρουν, | Δε σου επιτρέπεται, | δε σου επιτρέπεται, | να μεταχειρίζεσαι αυτούς που σ' αγαπάνε, | σου απαγορεύεται, | σου απαγορεύεται, | να υπάρχουνε κάποιοι που για σένα να πονάνε, | Υπάρχουνε κάποιοι που ύπνο δεν έχουν, | τους λείπεις απόψε και δεν το αντέχουν, | Δε σου επιτρέπεται, | δε σου επιτρέπεται, | να μεταχειρίζεσαι αυτούς που σ' αγαπάνε, | σου απαγορεύεται, | σου απαγορεύεται, | να υπάρχουνε κάποιοι που για σένα να πονάνε, | Δε σου επιτρέπεται, | δε σου επιτρέπεται, | να μεταχειρίζεσαι αυτούς που σ' αγαπάνε, | σου απαγορεύεται, | σου απαγορεύεται, | να υπάρχουνε κάποιοι που για σένα να πονάνε, | Δε σου επιτρέπεται, | δε σου επιτρέπεται, | να μεταχειρίζεσαι αυτούς που σ' αγαπάνε, | σου απαγορεύεται, | σου απαγορεύεται, | να υπάρχουνε κάποιοι που για σένα να πονάνε.

06. Πείτε της Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Φοίβος | Στίχοι: Φοίβος
Πείτε της πως τα καλά παιδιά | δεν μιλούν ποτέ με τέτοιο τρόπο | Πείτε της πως στα καλά παιδιά | η αγάπη πάντα πιάνει τόπο | Ξαφνικά με κέρασε το πικρό αντίο | και να πίνω βρέθηκα μόνος μου για δυο | ξαφνικά με κέρασε ένα μαύρο τέλος | κι από κει που κέρδιζα βγήκα ο χαμένος | πείτε της αν φύγει θα υποφέρω και θα πονάω | πείτε της αν φύγει πως εγώ θα την αγαπάω | πείτε της αν φύγει και μ’ αφήσει έρημο μόνο | είμαι ικανός και να κάνω φόνο | πείτε της πως στα καλά παιδιά | δεν κρατά ποτέ κανείς κακία | πείτε της πως στα καλά παιδιά | δεν γυρνούν την πλάτη μ’ ευκολία | Ξαφνικά με κέρασε το πικρό αντίο | και να πίνω βρέθηκα μόνος μου για δυο | ξαφνικά με κέρασε ένα μαύρο τέλος | κι από κει που κέρδιζα βγήκα ο χαμένος | πείτε της αν φύγει θα υποφέρω και θα πονάω | πείτε της αν φύγει πως εγώ θα την αγαπάω | πείτε της αν φύγει και μ’ αφήσει έρημο μόνο | είμαι ικανός και να κάνω φόνο

07. Τη σιχάθηκε η ψυχή μου Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Φοίβος | Στίχοι: Φοίβος
Έφυγε και όλα σταματήσαν, | τα μάτια μου δακρύσαν... | αχ, που εκείνη έφυγε... | Τη σιχάθηκε, τη σιχάθηκε | σου λέω η ψυχή μου... | Όπως φάνηκε, έτσι χάθηκε, | ήρθε κι έπαιξε μαζί μου... | Έφυγε και ο χρόνος δε κυλάει | και σ' όποιον με ρωτάει | Αχ, του λέω έφυγε... | Τη σιχάθηκε, τη σιχάθηκε | σου λέω η ψυχή μου... | Όπως φάνηκε, έτσι χάθηκε, | ήρθε κι έπαιξε μαζί μου... | Τη σιχάθηκε, τη σιχάθηκε | σου λέω η ψυχή μου... | Που μου έφυγε και τινάχτηκε | στον αέρα η ζωή μου...

08. Δεν υπάρχει περίπτωση Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Φοίβος | Στίχοι: Φοίβος
Σταματά ένα λεπτό και πες μου αμέσως, | για που το έχεις βάλει, | βγάλε τα πράγματα απ' τη βαλίτσα, | δε μ' έχεις καταλάβει, | γύρνα απ' το μέρος μου και μένα κοίτα, | εγώ το εννοούσα αυτό που είπα, | Δεν υπάρχει περίπτωση να σ' αφήσω να φύγεις, | λάθος έχεις εντύπωση σ' αγαπώ και θα μείνεις, | δεν υπάρχει περίπτωση να σ' αφήσω να φύγεις, | λάθος έχεις εντύπωση σ' αγαπώ και θα μείνεις, | Μην κάνεις ούτε βήμα παραπάνω, | θέλω να σου μιλήσω, | θέλω να ξεκαθαριστούν τα πάντα, | και να σε μεταπείσω, | γύρνα απ' το μέρος μου και μένα κοίτα, | εγώ το εννοούσα αυτό που είπα, | Δεν υπάρχει περίπτωση να σ' αφήσω να φύγεις, | λάθος έχεις εντύπωση σ' αγαπώ και θα μείνεις, | δεν υπάρχει περίπτωση να σ' αφήσω να φύγεις, | λάθος έχεις εντύπωση σ' αγαπώ και θα μείνεις, | Δεν υπάρχει περίπτωση να σ' αφήσω να φύγεις, | λάθος έχεις εντύπωση σ' αγαπώ και θα μείνεις, | δεν υπάρχει περίπτωση να σ' αφήσω να φύγεις, | λάθος έχεις εντύπωση σ' αγαπώ και θα μείνεις.

09. Έχω ανάγκη να βγω Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Φοίβος | Στίχοι: Φοίβος
Σου μιλάω δε μου μιλάς, | σε ρωτάω δε μ' απαντάς, | δε μπορώ να το πιστέψω πως δε σ' έχω | σε κερνάω για να πιεις, | μα εσύ αλλού κοιτάς, | μόνο λίγο απ' την τρέλα πια αντέχω, | Έχω ανάγκη να βγω, | σ' ένα μπαρ να κλειστώ, | και τσιγάρα να πιω στην υγειά σου, | στους καπνούς να πνιγεί, | και εντελώς να σβηστεί, | απ' τα ρούχα μου το άρωμα σου, | Δε θ' αφήσω τίποτα που να σε θυμίζει, | η ζωή για μένανε τώρα ξαναρχίζει, | Τα σεντόνια πάντα στρώνω, | για τους δυο μας και ξαπλώνω, | στη πλευρά του κρεβατιού, | που εσύ κοιμόσουν, | Έχω ανάγκη να βγω, | σ' ένα μπαρ να κλειστώ, | και τσιγάρα να πιω στην υγειά σου, | στους καπνούς να πνιγεί, | και εντελώς να σβηστεί, | απ' τα ρούχα μου το άρωμα σου, | Δε θ' αφήσω τίποτα που να σε θυμίζει, | η ζωή για μένανε τώρα ξαναρχίζει, | Έχω ανάγκη να βγω, | σ' ένα μπαρ να κλειστώ, | και τσιγάρα να πιω στην υγειά σου, | στους καπνούς να πνιγεί, | και εντελώς να σβηστεί, | απ' τα ρούχα μου το άρωμα σου, | Δε θ' αφήσω τίποτα που να σε θυμίζει, | δε θ' αφήσω τίποτα.

10. Οι αγάπες πάντα τελειώνουν Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Φοίβος | Στίχοι: Φοίβος
Και ενώ όλα πήγαιναν καλά μέχρι στιγμής | μου λες πως κάτι σοβαρό θες να μου πεις | και ξαφνικά.. μου λες πως μ' αγαπάς | και ξαφνικά.. μου λες πως μ' αγαπάς | Μα αυτό το έργο στο 'χω πει | ότι το έχω ξαναδεί | και ότι δεν μ' αρέσει | για αυτό σταμάτα να μου λες | για αγάπες και για έρωτες | κανείς μας δε θα αντέξει | Γιατί οι αγάπες | πάντα τελειώνουν | λίγο κρατάνε | πολύ πληγώνουν | Και ενώ τα πάντα τελείωναν για μας | έρχεσαι ξαφνικά και με παρακαλάς | ποτέ να μη χωρίσουμε εμείς | ποτέ να μη χωρίσουμε εμείς | Μα αυτό το έργο στο 'χω πει | ότι το έχω ξαναδεί | και ότι δεν μ' αρέσει | για αυτό σταμάτα να μου λες | για αγάπες και για έρωτες | κανείς μας δε θα αντέξει | γιατί οι αγάπες | πάντα τελειώνουν | λίγο κρατάνε | πολύ πληγώνουν

11. Υποφέρω για μας Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Φοίβος | Στίχοι: Φοίβος
Δε γνωρίζω τι σου έχουνε τάξει, | κι εμένα μ' έχεις παραπετάξει, | σε μιαν άκρη μ' έχεις ξεγραμμένο, | κι έχω αρχίσει πια να καταλαβαίνω, | Πως μάταια, πως μάταια, | Υποφέρω για μας, | πολεμάω για μας, | μα εσύ είσαι πια κάποιου άλλου, | δίνω μάχη για μας, | μα εσύ με πουλάς, | για τη σκάρτη καρδιά κάποιου άλλου, | Δε γνωρίζω τι μπορεί να συμβαίνει, | και σε βρίσκω πλέον τόσο αλλαγμένη, | άλλον άνθρωπο σε έχουνε κάνει, | αυτή που ήξερα έχει πεθάνει, | Και μάταια, και μάταια, | Υποφέρω για μας, | πολεμάω για μας, | μα εσύ είσαι πια κάποιου άλλου, | δίνω μάχη για μας, | μα εσύ με πουλάς, | για τη σκάρτη καρδιά κάποιου άλλου, | Υποφέρω για μας, | πολεμάω για μας, | μα εσύ είσαι πια κάποιου άλλου, | δίνω μάχη για μας, | μα εσύ με πουλάς, | για τη σκάρτη καρδιά κάποιου άλλου, | για τη σκάρτη καρδιά κάποιου άλλου

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης