Παρασκευή, 11 Ιουλίου 2014

Τα μεγάλα τραγούδια





















Ο πρώτος δίσκος

01. Μια Κυριακή Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Μια Κυριακή, ποιος το περίμενε πως θα 'ταν Κυριακή | Μια Κυριακή, ήρθες με τσίπουρο πιωμένος και ρακί | Μπήκες και πήρες το παιδί μου, μια Κυριακή | Βγήκες και πήρες την ψυχή μου, μια Κυριακή | Δεν το μπορώ, το προσκεφάλι του το άδειο να θωρώ | Δεν το βαστώ, να 'ναι το στόμα του γαρύφαλλο κλειστό | Κι έλα, ξερίζωσ' την καρδιά μου, σαν τον ανθό | Να μπω κι εγώ απ' το χώμα χάμω, να κοιμηθώ | Μια Κυριακή, ποιος το περίμενε πως θα 'ταν Κυριακή

02. Πες πως μ' αντάμωσες Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Διώξε με, λοιπόν, μην κάνεις πίσω | Σε παρακαλώ μη λυπηθείς | Ήτανε γραφτό να σ' αγαπήσω | Ήτανε γραφτό να μ' αρνηθείς | Πες πως μ' αντάμωσες μια νύχτα σ' ένα όνειρο | Πες πως με ξέχασες σαν ήρθε το πρωί | Και μη σκεφτείς ότι για με δεν ήσουν όνειρο | Και μη νοιαστείς τι θ' απογίνω στη ζωή | Άσε με λοιπόν να σε σκεπάσω | Κάνει απόψε τόση παγωνιά | Και τα μάτια κλείσε να περάσω | σαν σκιά στη μαύρη λησμονιά

03. Τα χέρια Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Τα χέρια που άγγιζαν αυτά τα μαλλιά | τα χέρια που φύτεψαν αυτή τη μηλιά | σα φύλλα ξερά που τα παράσυρ' η βροχή | το χώμα αγκαλιάζουνε σπαρμένα στη γη | Τα μάτια που έδιναν στ' αστέρια το φως | τα μάτια που έλαμπαν σαν ήλιος κρυφός | τα μάτια σου αυτά τα γελαστά είναι κλειστά | λυχνάρια που σβήστηκαν στο χιόνι μπροστά | Καινούριο φθινόπωρο κι ακόμα να βγεις | σαν άσπρο χρυσάνθεμο στη φλούδα της γης | να βγεις να μου πεις αν καρτερείς να ξαναρθώ | στα χέρια σου αγάπη μου για να ζεσταθώ

04. Ο μπαγλαμάς Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Άκου πως κλαίει ο μπαγλαμάς | κλαίει κορίτσι μου για μας | δάκρυ τα τέλια στάζουνε | οι δρόμοι μας αλλάζουνε | Αναστενάζει ο μπαγλαμάς | δεν ήταν η χαρά για μας | πώς να ταιριάξω μ' άλληνε | ψεύτικε κόσμε γυάλινε

05. Μη καλέ μου, μη Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Μη καλέ μου, μη καλέ μου | μη μου το μαλώνεις | μη καλέ μου, μη καλέ μου | μη μου το σκοτώνεις. | Μ' αγαπάει, σου το λέει | σου το λέει και κλαίει | και αν τις νύχτες ξαγρυπνάει | η αγάπη φταίει. | Μη καλέ μου, μη καλέ μου | μη μου το κλειδώνεις | μη καλέ μου, μη καλέ μου | μη με βαλαντώνεις. | Τ' αγαπάω, σου το λέω | μητριά μοβόρα | και άμα θέλεις θα το κάνω | ταίρι μου και τώρα.

06. Μαρικάκι Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Σ' είδε που κρυφόκλαιγες μια φίλη σου | κι ήρθε και μου είπε το και το | ξέρω πως πικράθηκε τ' αχείλη σου | μα να καταλάβεις σου ζητώ | Παλάτια σού 'χα τάξει Μαρικάκι | μα βλέπεις δεν εγύρισ' ο τροχός | Συμπόνα με συμπάθα με λιγάκι | δεν φταίω που γεννήθηκα φτωχός | Η ζωή αλλιώς την περιμέναμε | κι όμως δεν αλλάζει ο Μανολιός | Έβγαλε τα ρούχα του που ξέραμε | και τα ξαναφόρεσε αλλιώς.

07. Τι σου 'φταιξαν τα νιάτα μου Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Τι σου 'φταιξαν τα νιάτα μου; | Το γέλιο μου τι σου 'φταιξε; | Τι σου 'φταιξε η καρδούλα μου; | Τη μάδησες κι αυτή. | Ήσουν πικρός σαν άνεμος | σαν μπόρα ξαφνική. | Κι ήμουν για σένα τίποτα. | Κάποια περαστική. | Τι σου 'φταιξαν τα νιάτα μου | και τα 'κανες γεράματα; | Τι σου 'φταιξ' ένα έρημο | πεντάρφανο πουλί; | Κι ήρθες και χτες σαν άνεμος | σαν μπόρα ξαφνική. | Κι ήμουν για σένα τίποτα. | Κάποια περαστική.

08. Ο τρελός Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Με κυνηγούν, με κυνηγούν κάθε βραδυά | της γειτονιάς, της γειτονιάς σου τα παιδιά | με κοροϊδεύουν τα παιδιά | σαν τρέχω στην ανηφοριά | να σου χαρίσω μια φτωχή καρδιά | κι όταν στην πόρτα σου μιλώ | τα σκαλοπάτια σου φιλώ | εσύ φωνάζεις "διώξτε τον τρελό" | Θα την αντέξω του τρελού τη ρετσινιά | μα πώς ν' αντέξω την δική σου απονιά | πες μου δυο λόγια να σωθώ | προτού στ' αλήθεια τρελαθώ | δωσ' μου το χέρι για να κρατηθώ | Κι όταν στην πόρτα σου μιλώ | τα σκαλοπάτια σου φιλώ | μη μου φωνάζεις "διώξτε τον τρελό"!

09. Με πνίγει τούτη η σιωπή Τραγούδι: Δήμητρα Γαλάνη
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Κώστας Κωτούλας
Πικρό το βράδυ σκυθρωπό | αργεί να ξημερώσει | στο σπίτι μέσα το κλειστό | ερημιά έχει φυτρώσει | Με πνίγει τούτη η σιωπή | τούτη η στενοχώρια | στο δρόμο να 'χουνε γιορτή | κι εμείς να ζούμε χώρια | Αυτό το βράδυ δεν μπορώ | γωνιά να βρω ν' αράξω | στο δρόμο τον ερημικό | να βγω και να φωνάξω | Με πνίγει τούτη η σιωπή | τούτη η στενοχώρια | στο δρόμο να 'χουνε γιορτή | κι εμείς να ζούμε χώρια

10. Ένα καλοκαίρι Τραγούδι: Αφροδίτη Μάνου
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Αλέξης Αλεξόπουλος
Ένα καλοκαίρι | η αγάπη χάθηκε. | Πάγωσε τ' αγέρι | ρόδο που μαράθηκε. | Κι η χαρά μας έσβησε | τη νύχτα ξαφνικά | μες στο σκοτάδι. | Ένα αστέρι έδυσε μακρυά | πριν να χαράξει η αυγή. | Ένα καλοκαίρι | πέρασε δεν στάθηκε. | Τ' άσπρο περιστέρι | μες στην μπόρα χάθηκε. | Χάθηκε η χαρά μου, | σβήσαν τα όνειρά μου | κι ήρθε στην καρδιά μου | παγωνιά.

11. Σαν με κοιτάς Τραγούδι: Γιάννης Φέρτης & Αφροδίτη Μάνου
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Αλέξης Αλεξόπουλος
Σαν με κοιτάς | ηλιοβασίλεμα στα μάτια σου, φωτιά | καίγομαι μέσα στη δική σου τη ματιά | λιώνω σαν φλόγα την αυγή σαν με κοιτάς. | Σαν με κρατάς | είναι τα μπράτσα σου μια θάλασσα πλατιά | που μέσα χάνομαι και πνίγομαι βαθιά | μες στα μαβιά της τα νερά σαν με κρατάς. | Μη μου μιλάς | νιώσε στα στήθη μου τους κτύπους της καρδιάς | μες στην παλάμη μου το ρίγος της νυχτιάς | να μ' αγαπάς, να μ' αγαπάς, να μ' αγαπάς. | Και σ' αγαπώ | δεν έχω τίποτ' άλλο, τίποτα να πω | το καλοκαίρι αυτό θα σβήσω, θα χαθώ | άσε με απλά να σ' αγαπώ, να σ' αγαπώ.

12. Ήρθε ένας φίλος Τραγούδι: Αλέκα Κανελλίδου
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Ήρθ’ ένας φίλος να μου θυμίσει | αυτά που ζήσαμε, | όμως τα χείλη τα ’χε σφραγίσει | και δεν μιλήσαμε. | Την κάμαρά μας με αναμνήσεις | ξαναπλημμύρισες, | νόμισα ξάφνου πως θα γυρίσεις, | αλλά δεν γύρισες. | Πού είσαι, πού γυρνάς | και πώς μπορείς και με ξεχνάς | και δεν ρωτάς πού να ’μαι; | Κι αν άλλη προσκυνάς, | όσες φορές θα με ξεχνάς, | τόσες θα σε θυμάμαι. | Ήρθ’ ένας φίλος και με κοιτούσε, | αλλά δεν μίλαγε. | Μια ιστορία μαζί μου ζούσε | και δάκρυ κύλαγε. | Απ’ την παλιά σου φωτογραφία | νεκρό το βλέμμα σου, | μα στο κορμί μου ξανακυλούσε | ζεστό το αίμα σου.

13. Μια φορά θυμάμαι Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Γιώργος Παπαστεφάνου
Νύχτα βροχερή άδειο το χέρι | ψάχνει να σε βρει μα δεν το ξέρει | πού θα σε βρει | Μια φορά θυμάμαι μ' αγαπούσες τώρα βροχή | μια φορά θυμάμαι μου μιλούσες τώρα σιωπή | Πέτρωσ' η φωνή και πώς να κλάψει | που ΄φυγες εσύ έχουν ανάψει | χίλιοι καημοί | Μια φορά θυμάμαι μ' αγαπούσες τώρα βροχή | μια φορά θυμάμαι μου μιλούσες τώρα σιωπή | Θα ΄ρθει το πρωί και θα περάσει | θα με λυπηθεί θα με ξεχάσει | όπως κι εσύ | Μια φορά θυμάμαι μ' αγαπούσες τώρα βροχή | μια φορά θυμάμαι μου μιλούσες τώρα σιωπή

14. Μια αγάπη για το καλοκαίρι Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Γιώργος Παπαστεφάνου
Μια αγάπη για το καλοκαίρι | θα 'μαι κι εγώ | να σου κρατώ δροσιά στο χέρι | να σε φιλώ. | Θα μ' αγαπάς σαν καλοκαίρι | και σαν παιδί, | μα θα μου φύγεις με τ' αγέρι | και τη βροχή. | Μια αγάπη για το καλοκαίρι | θα 'μαι κι εγώ | να σου κρατώ δροσιά στο χέρι | να σε φιλώ. | Και σαν θα 'ρθει το καλοκαίρι | και σε ζητώ | θα μείνει μόνο έν' αστέρι | να το κοιτώ.

15. Άσπρα καράβια Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Σωτήρης Σκίπης
Άσπρα καράβια τα όνειρά μας | για κάποιο ρόδινο γιαλό, | άσπρα καράβια τα όνειρά μας. | Θα κόβουν δρόμο κι ένα δρόμο | μυριστικό κι ευωδιαστό, | θα κόβουν δρόμο κι ένα δρόμο. | Κι από ψηλά θα μας φωτίζει | το φεγγαράκι το χλωμό | κι από ψηλά θα μας φωτίζει. | Και θ' αρμενίζουν, ω χαρά μας, | ίσα στο ρόδινο γιαλό, | άσπρα καράβια τα όνειρά μας.

Ο δεύτερος δίσκος

01. Οδός Αριστοτέλους Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Σάββατο κι απόβραδο και ασετιλίνη | στην Αριστοτέλους που γερνάς | έβγαζα απ' τις τσέπες μου φλούδες μανταρίνι | σου 'ριχνα στα μάτια να πονάς | Παίζαν οι μικρότεροι κλέφτες κι αστυνόμους | κι ήταν αρχηγός η Αργυρώ | και φωτιές ανάβανε στους απάνω δρόμους | τ' Άη Γιάννη θα 'τανε θαρρώ | Βγάζανε τα δίκοχα οι παλιοί φαντάροι | γέμιζ' η πλατεία από παιδιά | κι ήταν ένα πράσινο, πράσινο φεγγάρι | να σου μαχαιρώνει την καρδιά | Παίζαν οι μικρότεροι κλέφτες κι αστυνόμους | κι ήταν αρχηγός η Αργυρώ | και φωτιές ανάβανε στους απάνω δρόμους | τ' Άη Γιάννη θα 'τανε θαρρώ

02. Ήταν μια φορά Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Τα φώτα χαμηλώστε | το δάκρυ μου μη δει. | Ήταν για μένα, ήταν μια φορά | όλη η αγάπη, όλη η χαρά | κι έγινε ξάφνου πίκρα και φωτιά | βαθιά λαβωματιά. | Αφήστε την να λέει | τραγούδια στα νερά. | Ήταν για μένα, ήταν μια φορά | όλη η αγάπη, όλη η χαρά | κι αν αρμενίζει σ' άλλονε γιαλό | της γνέφω "στο καλό".

03. Σαν του γιαλού τα κύματα Τραγούδι: Γιάννης Καλατζής
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος

04. Είπα να φύγω Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Είπα να φύγω μα με κράταγε η λύπη, | είπα να μείνω αλλά είχα κουραστεί. | Ώσπου αντάμωσα ένα άγιο καρδιοχτύπι | κι είπα να σπάσω του καημού μου την κλωστή. | Ένας κερδίζει στην αγάπη κι άλλος χάνει, | μα όποιος κέρδισε δεν είναι ο νικητής. | Πάντα το δάκρυ του χαμένου τόνε φτάνει | για να του σβήσει το τραγούδι της γιορτής.

05. Κίτρινη πόλη Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Κίτρινη πόλη, παραμονές βροχής | το πόμολο της πόρτας παγωμένο | Ακόμα μια νύχτα που σε περιμένω | μα πάλι δε θα 'ρθείς | Πέρασ' η ώρα, ντιβάνι μισερό | στρωσίδι που μυρίζει απ' τη κλεισούρα | Ακόμα μια νύχτα στην ανεμοδούρα | να τρέμω τον καιρό | Βήματα ξένα στη σκάλα την παλιά | θα είναι ο απέναντι εργένης | Ακόμα μια νύχτα που ζεις και πεθαίνεις | σε άλλη αγκαλιά

06. Θα σε θυμάμαι Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Δεν είσαι αγάπη δεν είσαι φίλη | δεν είσαι δάκρυ περαστικό | μες στο σκοτάδι ήσουν καντήλι | στην μπόρα χέρι στοργικό | Θα σε θυμάμαι | ίσκιος σου θα 'μια | αγαπημένος και αδελφός | θα σε θυμάμαι | κι όταν κοιμάμαι | στα όνειρά μου θα 'σαι το φως | θα σε θυμάμαι | Δεν έχει νύχτα να μη δακρύσω | δεν έχει μέρα που να χαρώ | όποιο τραγούδι κι αν ψιθυρίσω | μες στον καημό του θα σε βρω | Θα σε θυμάμαι | ίσκιος σου θα 'μια | αγαπημένος και αδελφός | θα σε θυμάμαι | κι όταν κοιμάμαι | στα όνειρά μου θα 'σαι το φως | θα σε θυμάμαι

07. Δύσκολοι καιροί Τραγούδι: Δήμητρα Γαλάνη
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Δύσκολοι καιροί και ξένοι | κανείς δεν ξέρει τι συμβαίνει | κανείς τις μέρες τώρα δεν ξεχωρίζει | Λόγια σκόρπια στους διαδρόμους | φανάρια κίνηση στους δρόμους | στους δρόμους που κανένας | δεν σε γνωρίζει | Δύσκολοι καιροί και γκρίζοι | κανείς κανέναν δεν γνωρίζει | κανείς δεν έχει κάποιον | να πει μια λέξη | Μόνο εσύ κοντά μου μείνε | ανάσα της ζωής μου γίνε | μονάχα εσύ για μένα | έχεις πονέσει | Μόνο εσύ κοντά μου μείνε | ανάσα της ζωής μου γίνε | μονάχα εσύ για μένα | έχεις πονέσει | Δύσκολοι καιροί και ξένοι | εσύ στον ώμο μου γερμένη | μετράς τα βήματά μας | μες στο σκοτάδι | γύρω ο κόσμος που περνάει | ο κόσμος μόνος που γερνάει | το λάθος της ζωής του | να καταλάβει | Δύσκολοι καιροί και γκρίζοι | κανείς κανέναν δεν γνωρίζει | κανείς δεν έχει κάποιον | να πει μια λέξη | Μόνο εσύ κοντά μου μείνε | ανάσα της ζωής μου γίνε | μονάχα εσύ για μένα | έχεις πονέσει | Μόνο εσύ κοντά μου μείνε | ανάσα της ζωής μου γίνε | μονάχα εσύ για μένα | έχεις πονέσει | Δύσκολοι καιροί και ξένοι | κανείς δεν ξέρει τι συμβαίνει | κανείς τις μέρες τώρα δεν ξεχωρίζει | Λόγια σκόρπια στους διαδρόμους | φανάρια κίνηση στους δρόμους | στους δρόμους που κανένας | δεν σε γνωρίζει | Δύσκολοι καιροί και γκρίζοι | κανείς κανέναν δεν γνωρίζει | κανείς δεν έχει κάποιον | να πει μια λέξη | Μόνο εσύ κοντά μου μείνε | ανάσα της ζωής μου γίνε | μονάχα εσύ για μένα | έχεις πονέσει | Μόνο εσύ κοντά μου μείνε | ανάσα της ζωής μου γίνε | μονάχα εσύ για μένα | έχεις πονέσει

08. Δεν το μπορείς Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Άρχιζε για μένα ο κόσμος μπρος στα σκαλοπάτια σου | μέσα στα μάτια σου | η ζωή μου ξαγρυπνούσε μπρος στο παραθύρι σου το σκοτεινό | Ώσπου άρπαξε μια νύχτα η φωτιά το στόμα σου | και τ' άγιο σώμα σου | κάποιος άλλος το φιλούσε και σεργιάνι το 'βγαζε | στον ουρανό | Δεν το μπορείς όσο κι αν θες να με | ξεχάσεις | Δεν το μπορώ ό,τι κι αν πω να σ' αρνηθώ | Δεν το μπορείς να γίνεις χτες και να περάσεις | Δεν το μπορώ με τον καημό να μετρηθώ | Είχα το μικρό σου χέρι άστρο και φεγγάρι μου | προσκυνητάρι μου | μάζευα τα δάκρυά σου και φιλιά σου τα 'στελνα το δειλινό | Ώσπου ήρθε κάποια νύχτα κι όλα αυτά τελειώσανε | κεριά που λιώσανε | κάποιος άλλος σε φιλούσε και σεργιάνι σ' έβγαζε στον ουρανό

09. Βροχή και σήμερα Τραγούδι: Δήμητρα Γαλάνη
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Βροχή και σήμερα, βροχή στη στέγη μας, | βροχή στη πόρτα μας, ατέλειωτη βροχή | Και εσύ στα σύνορα, σ' ένα χαράκωμα | Και γύρω ο θάνατος, ατέλειωτη βροχή | Εγώ στα σύνορα, σε κάποιο γράμμα μου | Βαθιά στη χλαίνη σου, γλυκά να σε πονώ | Και συ στο σπίτι μας, παντού τα χνάρια σου | Παντού τα μάτια σου, πληγές στο δειλινό | Βροχή και σήμερα κι ούτε ένα γράμμα σου | Κι ούτε ένα μήνυμα στον μαύρο ουρανό | Φυλάξου αγέρα μου, φυλάξου αγρύπνια μου | Φυλάξου αγόρι μου, από τον κεραυνό

10. Σ' ευχαριστώ Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Εσύ που ζεις μ' εκείνη που αγάπησα | εσύ που ζεις μ' εκείνη που αγαπώ | να μη της πεις πως σαν κλαράκι τσάκισα | κι αυτή τη νύχτα θα κοπώ | Να την κρατάς σαν άγιο δισκοπότηρο | να την κοιτάς στα μάτια σαν Χριστό | Σ' ευχαριστώ, σ ' ευχαριστώ | Εσύ που ζεις μ' εκείνη που με κέρασε | πικρό κρασί μαζί σου για να 'ρθει | να μην της πεις πως ο καημός με γέρασε | Μην της το πεις και πικραθεί | Να την πονάς σαν άγγελο που αμάρτησε | και βρήκε τον παράδεισο κλειστό | Να προσκυνάς το χέρι που με κράτησε | Σ' ευχαριστώ, σ' ευχαριστώ

11. Να 'σαι καλά Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Εσύ που φεύγεις το πρωί, | περιφρονώντας μια ζωή, | κι είναι τα μάτια μου θολά, | να ’σαι καλά, να ’σαι καλά. | Τσιγάρο πίνω και κοιτώ | το βλέμμα σου το γελαστό | και βασανίζομαι, αλλά | να ’σαι καλά, να ’σαι καλά. | Μες στο μυαλό μου τριγυρνούν | τα λάθη σου και με πονούν, | λάθη μεγάλα και πολλά, | να ’σαι καλά, να ’σαι καλά. | Το ξέρεις πόσο σ’ αγαπώ | και λέξη δεν μπορώ να πω, | και αν το δάκρυ μου κυλά, | να ’σαι καλά, να ’σαι καλά. | Εμένα άσε με εδώ, | τη θλίψη μου να τραγουδώ, | κι η τύχη σου να σου γελά, μα | να ’σαι καλά, να ’σαι καλά. | Κι αν όπως φεύγεις το πρωί, | μου πάρεις πια και τη ζωή, | πάλι η καρδιά μου θα μιλά: | να ’σαι καλά, να ’σαι καλά.

12. Κι αν έχω κάποιο παρελθόν Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Γιατί στα μάτια με κοιτάς | και μ΄ αγωνία με ρωτάς | αν είμαι εκείνος που αγαπάς | ή κάποιος ξένος | Κι αν έχω κάποιο παρελθόν | το μέλλον βγαίνει απ΄το παρόν | είμαι και θα ‘μαι της καρδιάς σου ο αγαπημένος | Δεν είμαι ο φίλος μιας βραδιάς | που θα με πάρει ο βοριάς | και πίκρα μόνο απ΄τα φιλιά μου | θα σου μείνει | Κι αν έχω κάποιο παρελθόν | το μέλλον βγαίνει απ΄το παρόν | έχω αράξει στης καρδιάς σου τη γαλήνη | Γιατί τα βράδια που αργώ | όταν με μια παρέα βγω | έξω στην πόρτα φοβισμένη με προσμένεις | Κι αν έχω κάποιο παρελθόν | κοιμήσου ήσυχη λοιπόν | είσαι η αγάπη μου δεν το καταλαβαίνεις;

13. Θα βρω μιαν άλλη Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Τι θέλεις και τι μου ζητάς | αφού δεν ξέρεις ν' αγαπάς; | Με πήχη και με ζυγαριά | δεν τη μετράνε την καρδιά. | Θα βρω μιαν άλλη πιο καλή | να έχει μέλι στο φιλί | και σαν πονάω να μπορεί | τις τρέλες μου να συγχωρεί. | Και χτες σου το 'πα ανοιχτά | μαχαίρι κόφ' τα όλα αυτά | γιατί είμαι αράθυμο παιδί | κι αλλάζω ρότα και τσαρδί.

14. Ποτέ δεν είν' αργά Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Αν όπως λένε, με θυμάσαι και στενάζεις | κι η παρουσία μου παντού σε κυνηγά | ότι χωρίσαμε, ποτέ μη λογαριάζεις | για την αγάπη μας, ποτέ δεν είναι αργά | Ποτέ δεν είν' αργά για να γυρίσεις | ποτέ δεν είν' αργά να ξαναρθείς | τα χείλη μου διψούν να τα φιλήσεις | κι η αγκαλιά μου σε ζητά να κοιμηθείς | Αν όπως λένε, μες στο γέλιο σου είμαι πόνος | είναι για σένανε οι πόρτες μου ανοιχτές | κι αν μεταξύ μας τώρα ορθώνεται ο χρόνος | εμείς θα πούμε, πως χωρίσαμε προχθές

15. Οι νικημένοι είμαστε εμείς Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου
Μας γέλασε η ζωή | πως κάτι θα φανεί | και πως για μας θ' ανοίξουνε | και κάποιοι ουρανοί | Το φταίξιμο για μας | και που γι' αυτό πονάς | είναι πως πάντα μείναμε | παιδιά της ερημιάς | Οι νικημένοι είμαστε εμείς | της τύχης της ορφανής | και κάπως έτσι μια στιγμή | μας γέλασε η ζωή | Μας γέλασε η ζωή | πως ήτανε γιορτή | και μπαλκονάκι να κοιτάμε | κάθε Κυριακή | Μα ήταν βεγγαλικά | που ανάβουν μια φορά | και σβήνουνε στου πέλαγου | τα σκοτεινά νερά | Οι νικημένοι είμαστε εμείς | της τύχης της ορφανής | και κάπως έτσι μια στιγμή | μας γέλασε η ζωή

Ο τρίτος δίσκος

01. Στην αλάνα Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Σ' έστησαν σε μια γωνιά κι ήσουνα νέο παλικάρι | σ' έστησαν σε μια γωνιά κι ήτανε τέσσερις φαντάροι | σ' έστησαν σε μια γωνιά και σημαδεύαν την καρδιά σου | σ' έστησαν σε μια γωνιά κι ήταν πρωί και παγωνιά | Σε καρτερούσε η ζωή και μια παραδουλεύτρα μάνα | κι έγινες κείνο το πρωί κόκκινο κρίνο στην αλάνα | Σ' έστησαν σε μια γωνιά κι έκλαιγε η μοίρα σου παρέκει | σ' έστησαν σε μια γωνιά κι είχε κι ο χάροντας τουφέκι | σ' έστησαν σε μια γωνιά και τους κοιτούσες και γελούσες | σ' έστησαν σε μια γωνιά κι ήταν πρωί και παγωνιά | Σε καρτερούσε η ζωή και μια παραδουλεύτρα μάνα | κι έγινες κείνο το πρωί κόκκινο κρίνο στην αλάνα

02. Οι Κυριακές στην Κατερίνη Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Οι Κυριακές στην Κατερίνη | φεύγουν μαζί με τη βροχή | και τα μπουλούκια οι θεατρίνοι | παίζουν τη Γκόλφω μοναχοί | Και τα φαντάρια σαν κι εσένα | στριφογυρνάνε στο σταθμό | κι όπου ανταμώνουνε με τραίνα | κάτι τους πνίγει στο λαιμό | Τώρα θα κλαις και θα με ψάχνεις | κι απέ θα γέρνεις στη σκοπιά | σαν τα κλαδιά της πικροδάφνης | που την επνίξαν τα γιαπιά

03. Πρώτη Δεκέμβρη Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου
Σου γράφω πρώτη του Δεκέμβρη | είναι μεσάνυχτα βαθιά | κοιμάται ο κόσμος τώρα πια | μ' έναν καημό που να μη σε βρει | Σε λίγο αρχίζουν μεταθέσεις | κι ίσως με φέρουν προς τα κει | Παρασκευή με Κυριακή | θά 'χω καινούργιες υποσχέσεις | Μια κάρτα στέλνω στην παρέα | τη λίμνη του Αλή Πασά | εδώ σαν πιάνει να φυσά | θυμίζει Μάρτη στον Περαία

04. Σκορπίσανε οι φίλοι μου Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Πού σκόρπισαν οι φίλοι μου | πού πήγαν πού σταθήκαν | το δρόμο για το γυρισμό | δεν ξαναθυμηθήκαν | Σκορπίσανε ο φίλοι μου | οι Μάηδες οι ήλιοι μου | οι Μάηδες οι ήλιοι μου | σκορπίσανε οι φίλοι μου | Έχασα τις αγάπες μου | το φως των ομματιών μου | η μάνα μου κλαίει το γιο | κι εγώ τον αδερφό μου | Σκορπίσανε ο φίλοι μου | οι Μάηδες οι ήλιοι μου | οι Μάηδες οι ήλιοι μου | σκορπίσανε οι φίλοι μου

05. Κάτω απ' τη μαρκίζα Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου
Ό,τι από σένα τώρα έχει μείνει | σε μια φωτογραφία της στιγμής | είναι αυτό που δεν τολμούν τα χείλη | σ' εκείνο το τοπίο της βροχής. | Όλα μου λεν πως έχεις κιόλας φύγει | κι ας λάμπει η ξενοιασιά της εκδρομής. | Εσύ όπου να πας, σ' όποιο ταξίδι, | σε λάθος στάση θα κατεβείς. | Χρόνια μετά και κάτω απ' τη μαρκίζα | σε βρήκα που 'ρθες για να μη βραχείς, | ίδια η βροχή τα μάτια σου τα γκρίζα | μα τίποτα, όπως πάντα, δε θα πεις. | Μονάχα εγώ ρωτώ χωρίς ελπίδα | πού μένεις, πού κοιμάσαι και πώς ζεις, | κι εσύ που ξέρεις όσα η καταιγίδα | δεν έχεις κάτι για να μου πεις.

06. Δε φταίω Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Πάρε σου είπα τα φτερά μου | για να πετάξεις αψηλά | κι είπες μ' αρέσει εδώ χάμου | κάλλιο τα λίγα και καλά | Ξόδεψα την καρδιά μου όλη | για να σε ντύσω αστραπή | κι αντί για να φωτάς την πόλη | είπες ο κόσμος τι θα πει | Τώρα θα κλαις σε άδειο σπίτι | και θα σε λιώνει ο πυρετός | δε φταίω που 'μεινες σπουργίτι | δε φταις που ήμουνα αϊτός

07. Αγάπη δίκοπη Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Αντώνης Παπαϊωάννου
Ένα σπίρτο αναμμένο | στην καρδιά μου πεταμένο | φύσα το βοριά να σβήσει | πριν με κάψει και μ' αφήσει | Σου το' χω πει σου το 'χω πει | δεν είμαι εγώ για προκοπή | εγώ είμαι αγάπη δίκοπη | σου το' χω πει σου το 'χω πει | Έχω αγάπη προδομένη | στην καρδιά μου κλειδωμένη | χρόνε μάστορα και γύφτο | φτιάξε ένα κλειδί και κρύφτο | Σου το' χω πει σου το 'χω πει | δεν είμαι εγώ για προκοπή | εγώ είμαι αγάπη δίκοπη | σου το' χω πει σου το 'χω πει

08. Φταίμε κι οι δυο Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Λες πως έφταιξα εγώ, | που χωρίσαμε οι δυο μας | και καράβι στο βυθό | είναι τώρα το όνειρο μας, | Λες πως έφταιξα εγώ αλλά αλίμονό μας, | είν' το φταίξιμο διπλό σε κάθε χωρισμό. | Φταίμε κι οι δυο | που ζούμε χώρια, | κάτω απ τον ίδιο ουρανό, | και μας ξυπνά η στεναχώρια | και λέει βραχνά | φταίμε κι δυο! | Λες πως έφταιξα εγώ | που ναυάγησε η ζωή μας... | κι είναι δάκρυ αλμυρό | τώρα ανάμνησή μας, | λες πως έφταιξα εγώ για την καταστροφή μας... | όμως πρέπει να στο πω | πως φταίξαμε κι δυο... | Φταίμε και οι δυο | που ζούμε χώρια, | κάτω απ τον ίδιο ουρανό, | και μας ξυπνά η στεναχώρια | και λέει βραχνά | φταίμε κι δυο! | Λες πως έφταιξα εγώ....

09. Πάντα το χρώμα μου ήταν το γκρίζο Τραγούδι: Δήμητρα Γαλάνη
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Δημήτρης Ιατρόπουλος
Με προσπέρασε το λεωφορείο | πάλι απόμεινα μόνη στο κρύο | τι κι αν πρόσμενα τόσο στη στάση | μ΄έχεις πάντα κι εσύ προσπεράσει. | Έτσι είναι η τύχη γραμμένη | η πασιέντζα ετούτη δεν βγαίνει. | Πάντα το χρώμα μου ήταν το γκρίζο | πίσω απ' το τζάμι ετούτο δακρύζω | νοιώσε επιτέλους πόσο σε θέλω | και σε περιμένω, και σε περιμένω. | Πάντα το χρώμα μου ήταν το γκρίζο | πόσο κουράστηκα λάθος να ελπίζω | δες με για λίγο μόνη πως μένω | και σε περιμένω, και σε περιμένω. | Αχ να τό 'ξερες πόσο πονάω | κοίταξέ με κρυφά σ' αγαπάω | μα δεν μπήκες ποτέ στο γραφείο | τόσα χρόνια εφτάμιση δύο | Έτσι είναι η τύχη γραμμένη | η πασιέντζα ετούτη δεν βγαίνει.

10. Θα με θυμηθείς Τραγούδι: Γιάνης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Θα με θυμηθείς, να το θυμηθείς | όταν φύγω πια κι όταν αισθανθείς παγωνιά και τέλος | Τότε τι να πεις για παρηγοριά | Τότε θα 'ν' αργά, τότε θα 'ν' αργά, τότε θα 'ν' αργά | Θα 'ρθουνε στιγμές δάκρυα γεμάτες | Μόνη σου θα κλαις, κλείσανε θα λες της ζωής οι στράτες | Θα με θυμηθείς, όταν πια θα δεις | πόσο σ' αγαπώ, θα με θυμηθείς, θα με θυμηθείς | Θα με θυμηθείς, να το θυμηθείς | όταν θα χαθώ θα με νοσταλγείς και θα με γυρεύεις | Τότε τι να βρεις μες στην ερημιά | Τότε θα 'ν' αργά, τότε θα 'ν' αργά, τότε θα 'ν' αργά | Θα 'ρθουνε στιγμές δάκρυα γεμάτες | Μόνη σου θα κλαις, κλείσανε θα λες της ζωής οι στράτες | Θα με θυμηθείς, όταν πια θα δεις | πόσο σ' αγαπώ, θα με θυμηθείς, θα με θυμηθείς

11. Επειδή σ' αγαπώ Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Επειδή σ' αγαπώ | ως και οι πέτρες ανθίζουν στη γλάστρα | επειδή σ' αγαπώ | το φεγγάρι φιλιέται με τ' άστρα | επειδή σ' αγαπώ | σ' αγαπώ γράφω σ' όλους τους στίχους | επειδή σ' αγαπώ | ξαγρυπνώ στης καρδιάς σου τους ήχους | Επειδή σ' αγαπώ | τα φτερά ξαναράβω στους ώμους | επειδή σ' αγαπώ | ξαναβγαίνω με τσέρκι στους δρόμους | και φωνάζω στους δρόμους | σ' αγαπώ | Επειδή σ' αγαπώ | τα λαμπιόνια του ο ήλιος ανάβει | επειδή σ' αγαπώ | το κρεβάτι μας είναι καράβι | επειδή σ' αγαπώ | το ταξίδι αυτό δεν τελειώνει | επειδή σ' αγαπώ | τούτη η λέξη ποτέ δε παλιώνει | Επειδή σ' αγαπώ | τα φτερά ξαναράβω στους ώμους | επειδή σ' αγαπώ | ξαναβγαίνω με τσέρκι στους δρόμους | και φωνάζω στους δρόμους | σ' αγαπώ

12. Πού να 'βρω ένα ζεϊμπέκικο Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Πού να 'βρω ένα ζεϊμπέκικο | για να σου τραγουδήσω | κορίτσι μου, αστέρι μου | αγέρι πελαγίσιο, | πού να 'βρω ένα ζεϊμπέκικο; | Πού να 'βρω ένα ζεϊμπέκικο | για να σου το χορέψω | και την καρδιά σου μάτια μου | να σου την ξανακλέψω | πού να 'βρω ένα ζεϊμπέκικο; | Πού να 'βρω ένα ζεϊμπέκικο | γι' ανάρριχτα σακάκια | εγώ νταής στις βόλτες μου | κι εσύ στα παλαμάκια | πού να 'βρω ένα ζεϊμπέκικο;

13. Ρίξε στο κορμί μου σπίρτο Τραγούδι: Κατερίνα Κούκα
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Τασούλα Θωμαΐδου
Να μην με φώτιζαν τέτοια μάτια, | να μην με λιώνανε τόσοι στεναγμοί, | να μην με χώριζαν δυο κομμάτια, | νύχτες που βγάζουν σ' άλλα μονοπάτια, | και έχουν το κορμί σου αφορμή... | και έχουν το κορμί σου αφορμή... | Ρίξε στο κορμί μου σπίρτο να πυρποληθώ, | αυτή η αγάπη στ' άστρα μ' ανεβάζει, | κι άσε να καώ όπως θέλω και να χρεωθώ, | αυτό το λάθος μόνο μου ταιριάζει | Αγάπη που 'γινες σώμα κι αίμα, | χωρίς εσένα όλα είναι ξενιτιές, | αν η αλήθεια σου γίνει ψέμα, | στάχτη να γίνω μέσα σ' ένα βλέμμα | που τις νύχτες βάζει πυρκαγιές... | που τις νύχτες βάζει πυρκαγιές...

14. Άνθρωποι μονάχοι Τραγούδι: Λίτσα Διαμάντη
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Γιάννης Καλαμίτσης
Υπάρχουν άνθρωποι που ζουν μονάχοι | σαν το ξεχασμένο στάχυ | ο κόσμος γύρω άδειος κάμπος | κι αυτοί στης μοναξιάς το θάμπος | σαν το ξεχασμένο στάχυ | άνθρωποι μονάχοι | Υπάρχουν άνθρωποι που ζουν μονάχοι | όπως του πελάγου οι βράχοι | ο κόσμος θάλασσα που απλώνει | κι αυτοί βουβοί σκυφτοί και μόνοι | ανεμοδαρμένοι βράχοι | άνθρωποι μονάχοι | Άνθρωποι μονάχοι σαν ξερόκλαδα σπασμένα | σαν ξωκλήσια ερημωμένα, ξεχασμένα | άνθρωποι μονάχοι σαν ξερόκλαδα σπασμένα | σαν ξωκλήσια ερημωμένα, σαν εσένα, σαν εμένα...

15. Αχ! κυρία αμαρτία Τραγούδι: Δήμητρα Γαλάνη
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Α. Αλεξάνδρου

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης