Τετάρτη, 2 Ιουλίου 2014

Χρυσές επιτυχίες με την Κατερίνα Στανίση





















Η Κατερίνα Στανίση σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Συγνώμη κύριε, ποιος είστε; Τραγούδι: Κατερίνα Στανίση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Δεν άκουσα. Πώς είπατε; Ορίστε; | Συγγνώμη, κύριε, ποιος είστε; | Μην απορείς που σου μιλάω στον πληθυντικό | έτσι έχω μάθει εγώ σε ξένους να μιλάω. | Μη μου μιλάς για μια αγάπη απ' το παρελθόν | γιατί ζηλεύεις που τώρα άλλον αγαπάω. | Δεν άκουσα. Πώς είπατε; Ορίστε; | Συγγνώμη, κύριε, ποιος είστε; | Τι θέλεις από μένανε | εγώ είμαι πια μια ξένη, | τράβα στη γυναίκα σου | που σε περιμένει. | Δεν άκουσα. Πώς είπατε; Ορίστε; | Συγγνώμη, κύριε, ποιος είστε; | Μην απορείς που σου μιλάω τόσο τυπικά | μη μου το παίζεις τάχα τόσο πληγωμένος. | Εσύ για χρόνια που δεν ρώτησες | αν πέθανα ή αν ζω | τώρα μου έρχεσαι ξανά μετανιωμένος.

02. Με τον οίκτο να ζήσω Τραγούδι: Κατερίνα Στανίση
Μουσική: Δημήτρης Σταμπουλής | Στίχοι: Κώστας Ρουβέλας
Δεν αξίζει τον κόπο | στα παλιά να γυρίσω, | τώρα βρήκα τον τρόπο | τη ζωή να γνωρίσω. | Δε θα κλάψω κοντά σου | τα χαμένα μου χρόνια, | την αγάπη ζητάω, | δε γυρεύω συμπόνια. | Με τον οίκτο να ζήσω | δεν μπορώ ούτε ώρα | την καρδιά μου θα πείσω | πως γεννήθηκα τώρα. | Δεν αξίζει να κλάψω | στα παλιά μου τα λάθη, | τώρα ξέρω ποια είναι | τα ανθρώπινα πάθη. | Δε θα μείνω κοντά σου, | δε γυρεύω ευθύνες | κι οι στιγμές που θα ζήσω | δε θα μοιάζουν μ’ εκείνες. | Με τον οίκτο να ζήσω | δεν μπορώ ούτε ώρα, | την καρδιά μου θα πείσω | πως γεννήθηκα τώρα.

03. Μυστικέ μου έρωτα Τραγούδι: Κατερίνα Στανίση
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Μυστικέ μου έρωτα | αχ, έρωτα κρυφέ, | ό,τι τώρα ένιωσα | δεν ένιωσα ποτέ. | Μυστικέ μου έρωτα | αχ, έρωτα κρυφέ. | Μια φωτιά μού καίει τα στήθια, μια φωτιά, | την αλήθεια δεν τη λέω πουθενά | και πονώ και πονώ. | Μυστικέ μου έρωτα | αχ, έρωτα, σ' αγαπώ. | Σ' αγαπώ. | Μυστικέ μου έρωτα | και πάθος μου κρυφό, | μόνο που σε σκέφτομαι | πεθαίνω και ριγώ. | Μυστικέ μου έρωτα | αχ, έρωτα, πονώ.

04. Τέτοιες ώρες Τραγούδι: Κατερίνα Στανίση
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Τέτοιες ώρες πονάω | που να είσαι ρωτάω | για να 'ρθω να σε βρω. | Τέτοιες ώρες αρχίζω | σαν γυαλί να ραγίζω | και δεν θέλω να ζω | Είσαι ένας καημός | ένας στεναγμός | γύρνα αγάπη μου | γίνε λυτρωμός | Είσαι ένας καημός | ένας στεναγμός | γύρνα αγάπη μου | γίνε λυτρωμός | Τέτοιες ώρες πονάω | την φωνή σου ζητάω | να μου πει σ' αγαπώ. | Τέτοιες ώρες με πιάνει | ένα πράγμα που φτάνει | σε παραλογισμό. | Είσαι ένας καημός | ένας στεναγμός | γύρνα αγάπη μου | γίνε λυτρωμός | Είσαι ένας καημός | ένας στεναγμός | γύρνα αγάπη μου | γίνε λυτρωμός

05. Στο κουτούκι του γιαβρί Τραγούδι: Κατερίνα Στανίση
Μουσική: Νίκος Καρανικόλας | Στίχοι: Λευτέρης Χαψιάδης
Φτάσανε πικρά χαμπέρια | στο κουτούκι του γιαβρί | και σταυρώσαμε τα χέρια | και είπαμε άλλο μην μας βρει | χάρε μπαμπέση σταυρωτή | γιατί μας το 'κανες γιατί | πήρες απ την παρέα μας | το ποιο καλό παιδί | βγήκαμε βουβοί στο δρόμο | με τα μάτια καταγής | ποιος θα βάλει ένα νόμο | να μην φεύγουμε νωρίς | χάρε μπαμπέση σταυρωτή | γιατί μας το 'κανες γιατί | πήρες απ την παρέα μας το πιο καλό παιδί

06. Τι ωραίος τύπος είσαι Τραγούδι: Κατερίνα Στανίση
Μουσική: Νίκος Καρανικόλας | Στίχοι: Γιώργος Πιας
Εγώ που ήμουν δύσκολη | μπερδεύτηκα μαζί σου, | σ’ αγάπησα παράφορα | και έγινα δική σου. | Τι ωραίος τύπος είσαι, ιδανικός, | για να καις καρδούλες είσαι ο μοναδικός. | Εγώ που ήμουν δύσκολη | και που δεν αγαπούσα | χίλιες ζωές για σένανε | αν είχα θα χαλούσα. | Τι ωραίος τύπος είσαι, ιδανικός, | για να καις καρδούλες είσαι ο μοναδικός.

07. Τα άστρα και τα ζώδια Τραγούδι: Κατερίνα Στανίση
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Λευτέρης Χαψιάδης
Εγώ γεννήθηκα Ζυγός | και τα ζυγίζω όλα. | Μα εσύ ’σαι άστατος Κριός | κι όσα σού λέω δυστυχώς | είναι χαμένα λόγια. | Τα άστρα και τα ζώδια | μας φέρνουνε εμπόδια. | Κι εφόσον δεν ταιριάζουμε, | τι το κουβεντιάζουμε; | Οχτώβρη έχω γεννηθεί | κι από χειμώνες ξέρω. | Μαζί σου όμως μια στιγμή | θέλει μεγάλη αντοχή | και δε σε υποφέρω.

08. Μαγικές στιγμές Τραγούδι: Κατερίνα Στανίση
Μουσική: Ειρήνη Χρυσοβέργη & Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

09. Δεν το ρισκάρω Τραγούδι: Κατερίνα Στανίση
Μουσική: Ειρήνη Χρυσοβέργη & Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

10. Αδυναμίες Τραγούδι: Κατερίνα Στανίση
Μουσική: Ειρήνη Χρυσοβέργη & Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

11. Τώρα τι ζητάς Τραγούδι: Κατερίνα Στανίση
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Όταν εγώ σε χρειαζόμουνα | κι απ’ τον πυρετό βασανιζόμουνα, | εσύ πού τριγυρνούσες | και για μένα δεν πονούσες; | Τώρα τι ζητάς, τι ζητάς, τι ζητάς | και μ’ αναζητάς, τι ζητάς, τι ζητάς; | Μη μ’ αναζητάς, τι ζητάς, τι ζητάς, | τώρα τι ζητάς; | Όταν εγώ σε χρειαζόμουνα | και στη μοναξιά εγώ πνιγόμουνα, | εσύ πού ξενυχτούσες | και για μένα δεν ρωτούσες;

12. Όταν λέμε έρωτα Τραγούδι: Κατερίνα Στανίση
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Έλα πιο κοντά μου να σε νιώσω, | έλα μου, μωρό μου, πιο κοντά. | Έλα, στο κορμί σου να εφαρμόσω, | εγώ σ’ αγαπάω αληθινά. | Εσύ μου ξέρεις τα τρωτά, | έλα να κάνουμ’ έρωτα! | Κι όταν λέμε έρωτα, εννοούμε έρωτα, | έρωτα περίεργο, έρωτα παράξενο-άγριο. | Όλη νύχτα-μέχρι αύριο! | Έλα μου, μωρό μου, να με νιώσεις, | έλα να μου πάρεις τη ζωή. | Έλα, ό,τι έχεις να μου δώσεις, | πάμε στον παράδεισο μαζί. | Δε θέλω πράγματα στρωτά, | θέλω μοντέρνο έρωτα!

13. Αναστατώνομαι Τραγούδι: Κατερίνα Στανίση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Αναστατώνομαι, αναστατώνομαι, | μαζί σου, μάτια μου, απογειώνομαι. | Αναστατώνομαι, αναστατώνομαι, | όλα τα παρατάω και ξεσηκώνομαι. | Πες μου τι παθαίνω μόλις σε αντικρίζω, | τα χάνω και ιδρώνω και όλο κοκκινίζω. | Όλα πάνε λάθος, μα είμαι ευτυχισμένη, | αυτό το νιώθουν μονο οι ερωτευμένοι. | Αναστατώνομαι, ... | Δεν έχω πιει σταγόνα, μα νιώθω μεθυσμένη, | μ’ έχεις κάνει κι είμαι πολύ αφηρημένη. | Συνέχεια ξεχνάω, δεν ξέρω ούτε πού μένω, | το μυαλό μου το ’χω αλλού παρκαρισμένο. | Αναστατώνομαι, ...

14. Να μείνεις Τραγούδι: Κατερίνα Στανίση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Γιώργος Πιας
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

15. Να σου κάνω μια ερώτηση Τραγούδι: Κατερίνα Στανίση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Από τότε που χωρίσαμε απορώ, | μία σκέψη έχω στο μυαλό. | Να σου κάνω μια ερώτηση; | Να σου κάνω μια ερώτηση; | Σ’ αγαπάει όπως εγώ; | Σε φιλάει όπως εγώ; | Σ’ αγκαλιάζει όπως εγώ; | Πες μου, σε παρακαλώ. | Άλλη αγάπη έχεις τώρα αγκαλιά | και για μένα δε σε νοιάζει πια. | Να σου κάνω μια ερώτηση; | Να σου κάνω μια ερώτηση; | Σ’ αγαπάει όπως εγώ; | Σε φιλάει όπως εγώ; | Σ’ αγκαλιάζει όπως εγώ; | Πες μου, σε παρακαλώ.

16. Έλληνες είμαστε Τραγούδι: Κατερίνα Στανίση
Μουσική: Δημήτρης Χαλκιάς | Στίχοι: Βασίλης Παπαδόπουλος
Πάμε να χορέψουμε στο φως του φεγγαριού, | να καλογερέψουμε δε γίνεται αφού. | Έλληνες είμαστε, θα βρούμε τρόπο, | Να ζωντανέψουμε αυτόν τον τόπο. | Νύχτα, λαός, παρέα, πάμε, | αγκαλιασμένοι και τραγουδάμε: | Δε θα πεθάνουμε δε θα πεθάνουμε. | Πλάκα μας κάνετε (;) Πλάκα σας κάνουμε. | Έλληνες είμαστε, θα βρούμε τρόπο, | Να ζωντανέψουμε αυτόν τον τόπο. | Κι όλοι που δεν έχουμε στον ήλιο μετοχές, | μια ζωή θα τρέχουμε για ξένες ενοχές. | Έλληνες είμαστε, θα βρούμε τρόπο, | να ζωντανέψουμε αυτόν τον τόπο. | Νύχτα, λαός, παρέα, πάμε, | αγκαλιασμένοι και τραγουδάμε: | Δε θα πεθάνουμε δε θα πεθάνουμε. | Πλάκα μας κάνετε (;) Πλάκα σας κάνουμε. | Έλληνες είμαστε, θα βρούμε τρόπο, | να ζωντανέψουμε αυτόν τον τόπο. | Νύχτα, λαός, παρέα, πάμε, | αγκαλιασμένοι και τραγουδάμε: | Δε θα πεθάνουμε δε θα πεθάνουμε. | Πλάκα μας κάνετε (;) Πλάκα σας κάνουμε. | Έλληνες είμαστε, θα βρούμε τρόπο, | να ζωντανέψουμε αυτόν τον τόπο.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης