Παρασκευή, 25 Ιουλίου 2014

Τραγούδια από τις 45 στροφές No. 3





















01. Κανείς απ’ της αγάπης σου Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Βούλα Γκίκα
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Λάκης Τσώλης

02. Γύφτικη διαθήκη Τραγούδι: Γιώτα Λύδια & Αντώνης Ρεπάνης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας

03. Καλύτερα ανύπαντρος Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Βούλα Γκίκα
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας

04. Την πόρτα σου χτυπάω Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας

05. Όταν περάσει ο πόθος Τραγούδι: Γιώτα Λύδια
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου

06. Όχι πια χίλιες φορές Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Όταν μου 'κλεισες την πόρτα | έπεσα του θανατά | νόμιζα θα ξεψυχήσω | στα σκαλιά σου εκεί μπροστά. | Τώρα να γυρίσω θες | με παρακαλάς και κλαις | άδικα τα δάκρυά σου | όχι πια χίλιες φορές. | Μέσα στο βαρύ μου πόνο | ήρθε κι η γλυκιά στιγμή, | ήρθε η καινούργια αγάπη | και μου κλείνει την πληγή.

07. Ο γκρεμός Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Πού να βρω γκρεμό να πέσω | και ποτάμι να πνιγώ | σ' έχασα απ' τα δυο μου χέρια | κι οι καημοί γίναν μαχαίρια | και γι όλα φταίω εγώ. | Το κακό που σου 'χω κάνει | το 'χω βάρος στην καρδιά | Ένα, ένα τα θυμάμαι | όταν πέφτω και κοιμάμαι | και ξυπνάω με συνείδηση βαριά. | Πού να βρω γκρεμό να πέσω | γιατί δεν το νταγιαντώ | μόνος μου φωτιά ν' ανάψω | την αγάπη μου να κάψω | και στην ίδια την ποδιά μου να καώ.

08. Είδα πολλές που κλάψανε Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού & Απόστολος Καλδάρας
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Μου λες να πέσω στην αγκαλιά σου | κι εγώ το θέλω να 'ρθω κοντά σου | μα σε φοβάμαι και δεν τολμάω | κι ας σε λατρεύω κι ας σ' αγαπάω. | Να δεις, κοπέλα στη ζωή | μη θέλεις να χαλάσεις | είδα πολλές που κλάψανε | σε τέτοιες περιστάσεις. | Θα 'ρθεις μια μέρα να με χορτάσεις | κι αγάπη άλλη ευθύς θα πιάσεις | γι αυτό στα λόγια σου αν δώσω βάση | εμένα ο κόσμος θα με δικάσει.

09. Καϋμένη μάννα Τραγούδι: Φέφτζης Αττακλής
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου

10. Τι με άλλη, τι μ’ εσένα Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Γιώργος Σαμολαδάς
Η σελίδα σου έχει κλείσει | κι είναι τώρα πια αργά, | άλλη αγάπη έχει αρχίσει | να μου τρώει την καρδιά, | να μου τρώει την καρδιά. | Τα παλιά και τα καινούργια | ένα πράγμα είναι για μένα, | δεν υπάρχουν περασμένα, | τι με άλλη, τι μ’ εσένα, | δεν υπάρχουν περασμένα, | τι με άλλη, τι μ’ εσένα. | Πίσω δεν ξανακοιτάω, | μπρος μου είναι η ζωή, | και για μένα δεν υπάρχει | ούτε τέλος ούτε αρχή, | ούτε τέλος ούτε αρχή. | Τα παλιά και τα καινούργια | ένα πράγμα είναι για μένα, | δεν υπάρχουν περασμένα, | τι με άλλη, τι μ’ εσένα, | δεν υπάρχουν περασμένα, | τι με άλλη, τι μ’ εσένα.

11. Μυαλά δεν άλλαξες Τραγούδι: Θεοδόσης Σιναϊδης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας

12. Θέλεις μ' αγαπάς, θέλεις με μισείς Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Τράβηξα στα χέρια σου πολλά… | Φεύγω, δε με ξαναβλέπεις πια… | Τώρα αδιαφορώ για `μένα πια τι θα σκεφτείς, | Θέλεις μ` αγαπάς, θέλεις με μισείς… | Τώρα αδιαφορώ για `μένα πια τι θα σκεφτείς, | Θέλεις μ` αγαπάς, θέλεις με μισείς… | Τη φλόγα πού `χα, την έσβησες εσύ… | Κοίτα, δεν είσαι η μόνη μες` τη ζωή! | Τώρα αδιαφορώ για `μένα πια τι θα σκεφτείς, | Θέλεις μ` αγαπάς, θέλεις με μισείς… | Τώρα αδιαφορώ για `μένα πια τι θα σκεφτείς, | Θέλεις μ` αγαπάς, θέλεις με μισείς… | Δε γυρίζω πια, μην καρτερείς, | Φτιάξε τη ζωή σου στο εξής… | Τώρα δε με νοιάζει πια, μου πέρασε ο σεβντάς, | Θέλεις υποφέρεις, θέλεις γελάς… | Τώρα δε με νοιάζει πια, μου πέρασε ο σεβντάς, | Θέλεις υποφέρεις, θέλεις γελάς… | Τη φλόγα πού `χα, την έσβησες εσύ… | Κοίτα, δεν είσαι η μόνη μες` τη ζωή… | Τώρα δε με νοιάζει πια, μου πέρασε ο σεβντάς, | Θέλεις υποφέρεις, θέλεις γελάς… | Τώρα δε με νοιάζει πια, μου πέρασε ο σεβντάς, | Θέλεις υποφέρεις, θέλεις γελάς…

13. Σου το ‘πα κύριε Τραγούδι: Καίτη Αμπάβη
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας

14. Πάλιωσε το αυτοκίνητο Τραγούδι: Ελένη Ροδά
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Γιώργος Σαμολαδάς

15. Χασαποσέρβικο Οργανικό
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας

16. Πες μας αρχηγέ Τραγούδι: Απόστολος Καλδάρας
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας

17. Πέτρινη καρδιά Τραγούδι: Γιώτα Λύδια & Απόστολος Καλδάρας
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Δε μπορώ να κάτσω πια | με μια πέτρινη καρδιά | κάλλιο να σε στερηθώ | παρά δίπλα σου να ζω | κι άδικα να σ' αγαπώ. | Κλαίω που φεύγω από σένα | μα είναι κρίμα και για μένα | ν' αγαπάω στα χαμένα | αφού αξίζω πιο πολύ ν' αγαπηθώ. | Θα πονέσω δεν το κρύβω | όμως πρέπει και να φύγω, | ίσως έτσι λίγο, λίγο | σ' άλλη αγκαλιά με το καιρό να ξεχαστώ. | δε μπορώ να κάτσω πια | με μια πέτρινη καρδιά. | Δε μπορώ να κάτσω πια | με μια πέτρινη καρδιά | ταπεινώθηκα πολύ | ν' αγαπώ δεν ωφελεί | μια καρδιά που αδιαφορεί.

18. Ο ξεριζωμός Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Με πήρε αέρας και βοριάς | δεντρί ξεριζωμένο | και μ' έριξε σε ξένη γη | κι είμαι πουλί χαμένο. | Πόνος και καημός | είναι τα πικρά τα ξένα | κι ο ξεριζωμός. | Τον ξένο έκανα αδερφό | πατρίδα μου μια ξένη | είμαι κι εγώ απ' τους πολλούς | γενιά ξεριζωμένη. | Πόνος και καημός | είναι τα πικρά τα ξένα | κι ο ξεριζωμός.

19. Τελευταίο σύνορο Τραγούδι: Λάκης Χαλκιάς
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Γιώργος Σαμολαδάς

20. Τη βαρέθηκα τη νύχτα Τραγούδι: Λάκης Χαλκιάς
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας

Για ακρόαση κάντε κλικ στους παρακάτω τίτλους τραγουδιών του δίσκου: