Παρασκευή, 25 Ιουλίου 2014

Τραγούδια από τις 45 στροφές No. 2





















01. Θλιμμένα βράδυα Τραγούδι: Βασίλης Καραπατάκης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας

02. Με πήρε πάλι το πρωϊ Τραγούδι: Αντώνης Ρεπάνης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας

03. Σου ‘βαλα στεφάνι Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας

04. Δάκρυα θολωμένα Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας

05. Πόσο πονώ και καίγομαι Τραγούδι: Σπύρος Δημητρίου
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας

06. Το θυμάμαι σε γνώρισα Τραγούδι: Θόδωρος Σιναϊδης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας

07. Μάννα και ξενητειά Τραγούδι: Γιώτα Λύδια
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας

08. Τον δρόμο πήρα της ξενητειάς Τραγούδι: Ρόδιος Αττακλάς
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας

09. Μην τα φιλάς τα μάτια μου Τραγούδι: Φούλη Δημητρίου
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Μην τα φιλάς τα μάτια μου | το χωρισμό φοβάμαι, | στα χείλια φίλα μ' όσο θες | δική σου πάντα να 'μαι. | Γιατί απ' τα χρόνια τα παλιά | στα μάτια, λένε, χωρισμός είν' τα φιλιά. | Μην τα φιλάς τα μάτια μου | γιατί θα τα μισήσω, | μην τύχει κι είν' η αφορμή | με σένα να χωρίσω.

10. Ταπείνωση Τραγούδι: Γιώτα Λύδια
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας

11. Το τραγούδι της ορφάνιας Τραγούδι: Καίτη Γκρέυ
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας

12. Όταν πέσεις σ άλλα χέρια Τραγούδι: Ν. Αντωνάτου & Π. Αναγνωστάκης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Ό,τι είχα σου το χάρισα, | νιάτα, αγάπη και στοργή, | μα εσένανε, αχάριστε, | πες μου τι σε συγκινεί, | μα εσένανε, αχάριστε, | πες μου τι σε συγκινεί. | Όταν πέσεις σ' άλλα χέρια, | σ' έναν έρωτα πικρό, | τότε μοναχά θα νιώσεις | πόσο άξιζα εγώ. | Φύγε κι όπου θέλεις πήγαινε, | με το ζόρι δε σε κρατώ, | για καρδιά που δε μ' αγάπησε | δε λυπάμαι, δεν πονώ. | Είπα να σε κάνω άνθρωπο, | σύντροφό μου στη ζωή, | μα γι' αγάπη τόσο όμορφη | δεν επλάστηκες εσύ. | Όταν πέσεις σ' άλλα χέρια, | σ' έναν έρωτα πικρό, | τότε μοναχά θα νιώσεις | πόσο άξιζα εγώ. | Φύγε κι όπου θέλεις πήγαινε, | με το ζόρι δε σε κρατώ, | για καρδιά που δε μ' αγάπησε | δε λυπάμαι, δεν πονώ.

13. Το μηδενικό Τραγούδι: Λίτσα Διαμάντη
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας

14. Αχ να μπορούσα Τραγούδι: Καίτη Αμπάβη
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας

15. Το συμβούλιο Τραγούδι: Λίτσα Διαμάντη & Γιάννης Πάριος
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Γιώργος Σαμολαδάς
Βρήκες λιμάνι κι άραξες | καρδιά που σ' αγαπάει | μα το βιολί που άρχισες | μα πες μου που θα πάει | Δευτέρα έχεις συμβούλιο | την Τρίτη υπερωρία | Τετάρτη στην μανούλα σου | την Πέμπτη στην παρέα | Παρασκευή και Σάββατο | προπόνηση η ομάδα | και μου 'ρχεσαι την Κυριακή | και μου πουλάς αγριάδα | Επικίνδυνα κινείσαι | και ξενοκοιτάς θαρρώ | απ' την ώρα που 'χεις μπλέξει | με τον Γιώργο τον πονηρό | Όλα τα χρόνια ήσουνα | της γειτονιάς στολίδι | μα τελευταία φαίνεται | παίζεις διπλό παιχνίδι | Δευτέρα έχεις συμβούλιο | την Τρίτη υπερωρία | Τετάρτη στην μανούλα σου | την Πέμπτη στην παρέα | Παρασκευή και Σάββατο | προπόνηση η ομάδα | και μου 'ρχεσαι την Κυριακή | και μου πουλάς αγριάδα | Επικίνδυνα κινείσαι | και ξενοκοιτάς θαρρώ | απ' την ώρα που 'χεις μπλέξει | με τον Γιώργο τον πονηρό

16. Φιλιά είχα στο στόμα Τραγούδι: Εύα Ζάχου
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου

17. Λες κι οργώνω μες στα βράχια Τραγούδι: Καίτη Αμπάβη & Γιάννης Καλατζής
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Δημήτρης Ρήτας
Νύχτα τ' αστέρια μέτρησα | στον ουρανό απάνω, | μα τους καημούς για σένανε | τους βρήκα παραπάνω. | Λες κι οργώνω μες στα βράχια, | λες και σπέρνω μες στην άμμο | και δική μου να σε κάνω | ακόμα δεν μπορώ. | Μέρα τ' αστέρια μέτρησα, | ήταν ο ήλιος μόνος, | ας ήταν ένας μοναχός | και ο δικός μου πόνος.

18. Όνειρο απατηλό Τραγούδι: Γιάννης Καλατζής
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Μ' ένα όνειρο τρελό | όνειρο απατηλό | ξεκινήσαμε κι οι δυο μας | και στου δρόμου τα μισά | σβήσαν τ' άστρα τα χρυσά | ξαφνικά από τον ουρανό μας | Ποια μοίρα με ζηλεύει | ποιο μάτι φθονερό | και χάθηκε μια αγάπη | προτού να τη χαρώ | σαν πλοίο που ναυάγησε | σαν νούφαρο που μάδησε | στης λίμνης μέσα το θολό νερό | Με ελπίδες λιγοστές | έστω και απατηλές | να γυρίσεις περιμένω | ίσως βγει αληθινό | τ' όνειρό μου το τρελό | τ' όνειρό μου το ναυαγισμένο

Για ακρόαση κάντε κλικ στους παρακάτω τίτλους τραγουδιών του δίσκου: