Τετάρτη, 23 Ιουλίου 2014

Τραγούδια από τις 45 στροφές





















01. Με πίκραναν απόψε Τραγούδι: Απόστολος Καλδάρας & Πόλυ Πάνου
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Π. Αλαφούζου

02. Το λημέρι Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης & Απόστολος Καλδάρας
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Χ. Αργυροπούλου

03. Στο πλάι σου έχεις εμένα Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας

04. Με την αγάπη μου έχω μαλώσει Τραγούδι: Γιώτα Λύδια
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας

05. Εμείς θα ξανασμίξουμε Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας

06. Ο Νικολάκης το τζιτζίκι Τραγούδι: Νίκος Νομικός
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Είμ' ένα μικρό παιδάκι ,είμ' ένα μικρό παιδάκι | είμ' ένα μικρό παιδάκι, που με λένε Νικολάκη | που με λένε Νικολάκη | έβγαλα και τραγουδάκι | Όλα είναι πληρωμένα, όλα είναι πληρωμένα | όλα είναι πληρωμένα κι ο μπαμπάς έχει για μένα | κι ο μπαμπάς έχει για μένα | και ο μήνας τριανταένα... | Πάντα ζω σαν το τζιτζίκι, πάντα ζω σαν το τζιτζίκι | πάντα ζω σαν το τζιτζίκι, όλο μπάλα και ξυλίκι | όλο μπάλα και ξυλίκι | κι ούτε νοιάζομαι για νοίκι. | Όλα είναι πληρωμένα..... | Με παρέα το Θανάση, με παρέα το Θανάση | με παρέα το Θανάση, κάνω ότι μου κατεβάσει | κάνω ότι μου κατεβάσει | κι ας καεί όλη η πλάση... | Όλα είναι πληρωμένα...

07. Να φύγεις Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου & Απόστολος Καλδάρας
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας

08. Ξανά σε με θα ‘ρθεις Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας

09. Φευγάτες ομορφιές Τραγούδι: Σ. Δημητρίου & Φ. Δημητρίου
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας

10. Δεν φτάνει η αγάπη σου Τραγούδι: Νίκος Σπυρόπουλος
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας

11. Με στέλνει η μάνα μου σχολείο Τραγούδι: Π. Πάνου & Α. Καλδάρας
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας

12. Λες και τους τρώμε το ψωμί Τραγούδι: Γιάννης Κατσιμίχας
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας

13. Τα κροτάφια τ’ ασημένια Τραγούδι: Γιάννης Μάνος & Θεανώ Σούκα
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Τα κροτάφια τ’ ασημένια που τα βάραινε η έννοια | μέσ’ στης νιότης μου την όμορφη αυγή, | δεν τ’ ασήμωσε ο χρόνος, μα τ’ ασήμωσε ο πόνος, | τα ξενύχτια κι η δική σου συλλογή. | Τέτοια αγάπη, σαν τον ουρανό μεγάλη, | τέτοια αγάπη, σαν τη θάλασσα πλατειά, | δεν εμπόρεσες, τι κρίμα, να τη νιώσεις, | γιατί λείπει απ’ τα στήθεια σου η καρδιά. | Μια ζωή τυραννισμένη κι απ’ το κλάμα ποτισμένη, | να τι κέρδισα από σένα, δυστυχώς, | στην ψυχή μου τα συντρίμμια, στο κεφάλι μου τ’ ασήμια | για ανάμνηση να τα `χω διαρκώς. | Τέτοια αγάπη, σαν τον ουρανό μεγάλη, | τέτοια αγάπη, σαν τη θάλασσα πλατειά, | δεν εμπόρεσες, τι κρίμα, να τη νιώσεις, | γιατί λείπει απ’ τα στήθεια σου η καρδιά, | δεν εμπόρεσες, τι κρίμα, να τη νιώσεις, | γιατί λείπει απ’ τα στήθεια σου η καρδιά.

14. Εγώ θα ζω με τ' όνειρο Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Εγώ απ' την αγάπη σου | δεν έχω απαιτήσεις, | ούτε γυρεύω ούτε ζητώ | όπως σ' αγάπησα εγώ | κι εσύ να μ' αγαπήσεις. | Εγώ θα ζω με τ' όνειρο, | εγώ θα ζω με τ' όνειρο, | εγώ θα ζω με τ' όνειρο | και λίγες αναμνήσεις.  | Την αδιαφορία σου | ίσως τη συνηθίσω | κι αν στην καρδιά σου δε θα μπω | όμως εγώ θα σ' αγαπώ | κι ας μη σε κατακτήσω. | Εγώ θα ζω με τ' όνειρο, | εγώ θα ζω με τ' όνειρο, | εγώ θα ζω με τ' όνειρο | και λίγες αναμνήσεις.

15. Ζητώ να βρω αγάπη Τραγούδι: Μαρία Δουράκη
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Χ. Αργυροπούλου

16. Με πήρε η νύχτα Τραγούδι: Γιάννης Ήτος & Απόστολος Καλδάρας
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας

17. Πότε θα νυχτώσει Τραγούδι: Καίτη Αμπάβη
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας

18. Πέτρινη καρδιά Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Δε μπορώ να κάτσω πια | με μια πέτρινη καρδιά | κάλλιο να σε στερηθώ | παρά δίπλα σου να ζω | κι άδικα να σ' αγαπώ. | Κλαίω που φεύγω από σένα | μα είναι κρίμα και για μένα | ν' αγαπάω στα χαμένα | αφού αξίζω πιο πολύ ν' αγαπηθώ. | Θα πονέσω δεν το κρύβω | όμως πρέπει και να φύγω, | ίσως έτσι λίγο, λίγο | σ' άλλη αγκαλιά με το καιρό να ξεχαστώ. | δε μπορώ να κάτσω πια | με μια πέτρινη καρδιά. | Δε μπορώ να κάτσω πια | με μια πέτρινη καρδιά | ταπεινώθηκα πολύ | ν' αγαπώ δεν ωφελεί | μια καρδιά που αδιαφορεί.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης