Σάββατο, 26 Ιουλίου 2014

30 χρόνια Καλδάρας No. 2





















01. Μάγκας βγήκε για σεργιάνι Τραγούδι: Στράτος & Στελλάκης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Μάγκας βγήκε για σεργιάνι | για να βρει κανά τεκέ | Είχε ο δόλιος να φουμάρει | μέρες αργιλέ | Μάγκας βγήκε για σεργιάνι | για κανά τεκέ | Μόνος κάθεται και λέει | καμιά τζούρα πού θα βρει | Να γεμίσει το κεφάλι | να μαστουρωθεί | Μόνος κάθεται και λέει | τζούρα που θα βρει | Δεν τα θέλει τα παλάτια, | όλα τα περιφρονεί | Μια μελαχρινή του φτάνει | φίνος να γενεί | Κι άλλη μια ξανθούλα θέλει | να την παντρευτεί | Είχε ο δόλιος να φουμάρει | μέρες αργιλέ | Μάγκας βγήκε για σεργιάνι | για κανα τεκέ

02. Πασά μου εσύ Τραγούδι: Πρόδρομος Τσαουσάκης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Πασά μου εσύ.... | Όσα κι αν σου πουν για μένα | έχω κάνει πιο πολλά | μα απ' την ώρα που σε είδα και σ' αγάπησα | τις παλιές μου αμαρτίες τις παράτησα. | Εσύ πασά μου φάε και πιες | και γλέντα σαν κυρία | και καθαρίζω εγώ για σε | μ' όλη την κοινωνία. | Δρόμο τώρα πια δικό μας | θα τραβήξουμε μαζί, | δε θα έχεις στο πλευρό σου άντρα με παπιόν, | θα 'χεις μάγκα μ' ιστορία και με παρελθόν. | Εσύ πασά μου φάε και πιες | και γλέντα σαν κυρία | και καθαρίζω εγώ για σε | μ' όλη την κοινωνία. | Ό,τι κι αν σου πουν για μένα | μη φοβάσαι τίποτα, | έχω μπλέξει στη ζωή μου όλα τα χρώματα | μα ποτέ δεν έχω δώσει δικαιώματα. | Εσύ πασά μου φάε και πιες | και γλέντα σαν κυρία | και καθαρίζω εγώ για σε | μ' όλη την κοινωνία.

03. Γιατί πονάς και βασανίζεσαι Τραγούδι: Ρ. Ντάλλια & Γ. Τατασόπουλος
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Γιατί πονάς και βασανίζεσαι κουτή | και προσπαθείς στον ίσιο δρόμο να με φέρεις | της αμαρτίας έχω πάρει το στρατί | γι αυτό για μένα άδικα μην υποφέρεις | Κι αν μαύρη ώρα το 'φερε να μ' αγαπάς | με άλλον μπλέξε και θα δεις θα με ξεχάσεις | γιατί μαζί μου στο χαμό κι εσύ θα πας | και στη ζωή σου μια φορά δε θα γελάσεις | Κοίτα να βρεις κανα παιδί εργατικό | να παντρευτείς κι ευτυχισμένη πια να ζήσεις | εγώ επήρα πια το δρόμο τον κακό | και δεν το θέλω δίπλα μου να δυστυχήσεις

04. Φέρτε μια κούπα με κρασί Τραγούδι: Πρόδρομος Τσαουσάκης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Φέρτε μια κούπα με κρασί | και κάντε μου παρέα, | για μένα απόψε η βραδιά | είναι η τελευταία. | Βρε ζωή φαρμάκια στάζεις, | σε βαρέθηκα. | Κι αν χρυσά παλάτια τάζεις, | είναι ψεύτικα. | Πέστε τραγούδια θλιβερά | απ’ της καρδιάς τα βάθη, | δεν είναι άλλα πιο βαριά | απ’ τα δικά μου πάθη. | Βρε ζωή φαρμάκια στάζεις, | σε βαρέθηκα. | Κι αν χρυσά παλάτια τάζεις, | είναι ψεύτικα. | Κι αν δείτε, φίλοι, κάποτε | μια μάνα πικραμένη, | πέστε ας το πάρει απόφαση | κι ας μη με περιμένει. | Βρε ζωή φαρμάκια στάζεις, | σε βαρέθηκα. | Κι αν χρυσά παλάτια τάζεις, | είναι ψεύτικα.

05. Τι να το κάνω πως είσαι ωραίος Τραγούδι: Γιώτα Λύδια
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Τι να το κάνω πως είσαι ωραίος, | πως έχεις νιάτα, πολλά λεφτά; | Την πονεμένη μου καρδιά απόψε | δεν τη γιατρεύεις με όλα αυτά. | Απόψε εγώ έναν έρωτα | γυρεύω για να θάψω, | να σβήσω θέλω μια φωτιά | κι όχι να την ανάψω. | Έχει χορτάσει πια η καρδιά μου | όλο υποσχέσεις κι όλο ψευτιά. | Δε θέλω πια φιλιά αχ, δε θέλω χάδια, | δε θέλω μέσα μου άλλη φωτιά. | Απόψε εγώ έναν έρωτα | γυρεύω για να θάψω, | να σβήσω θέλω μια φωτιά | κι όχι να την ανάψω. | Τι να το κάνω πως είσαι ωραίος, | πως έχεις πλούτη και λεβεντιά; | Όλους σας γνώρισα, όλους σας είδα, | την ίδια έχετε, όλοι, καρδιά. | Απόψε εγώ έναν έρωτα | γυρεύω για να θάψω, | να σβήσω θέλω μια φωτιά | κι όχι να την ανάψω.

06. Ποιος θα με πληροφορήσει Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Ποιος θα με πληροφορήσει | ποιος μπορεί να μου το πει | όταν ένας άντρας κλαίει | από αγάπη αν είν’ ντροπή | Όταν τα μάτια τ’ αντρικά τα δείτε δακρυσμένα | τι έχουν και δακρύζουνε ρωτήσετε εμένα | Για να κλαίει ένας άντρας | θα ’χει αιτία σοβαρή | μια χαμένη αγάπη κλαίει | κλαίει μια καταστροφή | Όταν τα μάτια τ’ αντρικά τα δείτε δακρυσμένα | τι έχουν και δακρύζουνε ρωτήσετε εμένα | Όποιος με κατηγορήσει | για τα δάκρυα μου αυτά | δεν θα έχει αγαπήσει | ούτε θα ’χει και καρδιά | Όταν τα μάτια τ’ αντρικά τα δείτε δακρυσμένα | τι έχουν και δακρύζουνε ρωτήσετε εμένα

07. Εγώ ποτέ δεν αγαπώ Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Εγώ ποτέ δεν αγαπώ σταράτα σου το λέω | κι αν εσύ μ’ αγάπησες για πες μου εγώ τι φταίω | Μη μαραζώνεις άδικα στην πίκρα και τον πόνο | εγώ ποτέ δεν αγαπώ ποτέ μου δε στεριώνω | Είν’ η καρδιά μου άστατη μ’ αρέσει η ελευθερία | σαν τους τσιγγάνους που δε ζουν στην ίδια πολιτεία | Μη μαραζώνεις άδικα στην πίκρα και τον πόνο | εγώ ποτέ δεν αγαπώ ποτέ μου δε στεριώνω | Κι αν χωριστούμε τι μ’ αυτό γιατί να σε τρομάζει | ένα παιδί καλύτερο εσένα σου ταιριάζει

08. Μαθημένα τα βουνά Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Δεν είσαι ο πρώτος που φαρμάκι θα μου δώσεις, | ήπια ποτήρια, μέχρι τώρα, χίλια δυο, | μα αφού σ' αρέσει μια καρδιά να φαρμακώσεις | και το δικό σου το ποτήρι θα το πιω. | Φύγε κι άσε με χωρίς καμιά συμπόνια, | μαθημένα τα βουνά από τα χιόνια. | Είχα πιστέψει πως στη μαύρη αγκαλιά σου | βρήκε λιμάνι το κορμί μου το φτωχό, | μα έλα, δώσε μου κι εσύ τη μαχαιριά σου | αφού η μοίρα θέλει πάντα να πονώ. | Φύγε κι άσε με χωρίς καμιά συμπόνια, | μαθημένα τα βουνά από τα χιόνια. | Δεν σου χαλάω ούτε εσένα το χατίρι, | δώσ' μου φαρμάκι να το πιω γουλιά, γουλιά, | μα θα 'ναι όμως το στερνό μου το ποτήρι | γιατί η καρδιά μου δεν αντέχει άλλο πια. | Φύγε κι άσε με χωρίς καμιά συμπόνια, | μαθημένα τα βουνά από τα χιόνια.

09. Γιατί πατέρα Τραγούδι: Γιώτα Λύδια
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Γιατί πατέρα, γιατί πατέρα, | είσαι θλιμμένος και σκεπτικός, | ποια μαύρη σκέψη σε βασανίζει | και το ψωμί σου με πόνο τρως. | Γιατί παιδί μου στη ζωή | δεν βλέπω άσπρη μέρα, | είναι πολλά τα βάσανα | κι οι πίκρες του πατέρα. | Γιατί πατέρα, γιατί πατέρα, | τα δυο σου χείλη να μη γελούν, | μόν’ απ’ τα μάτια σου, αχ, τα θλιμμένα | δάκρυα μαύρα κρυφοκυλούν. | Γιατί παιδί μου ο ντουνιάς | δεν ειν’ όπως νομίζεις, | σε κάνει πάντα να πονάς, | να κλαις και να δακρύζεις. | Γιατί πατέρα, γιατί πατέρα, | δεν έχεις ύπνο και ξαγρυπνάς | κι όλα τα βράδια με τη μητέρα | μιλάτε ώρες κρυφά από ‘μας. | Γιατί με τη μητέρα σου | τα βάσανά μας λέμε, | όνειρα πλάθουμε για σας | και κάπου, κάπου κλαίμε.

10. Ο γυάλινος κόσμος Τραγούδι: Βασίλης Βλάσσης & Απόστολος Καλδάρας
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Ποιος θα μου δώσει δύναμη | τον κόσμο αυτό ν’ αλλάξω, | να φτιάξω όμορφες καρδιές | μεγάλες και πονετικές, | τις σκάρτες να πετάξω; | Να σου δώσω μια να σπάσεις, | αχ βρε κόσμε γυάλινε, | και να φτιάξω μια καινούργια | κοινωνία άλληνε. | Να φτιάξω φίλο αληθινό | το φίλο να πονάει. | Τα βάσανα και οι καημοί | να λείψουνε απ’ τη ζωή | κι όμορφη να κυλάει. | Και στης γυναίκας την καρδιά | να βάλω λίγη μπέσα, | να της ανάψω μια φωτιά | να καταστρέψω την ψευτιά | που ’χει στα στήθια μέσα.

11. Τραγούδα καμηλιέρη Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Μες στην έρημο τη μαύρη πριν ακόμα ο ήλιος βγει | ξεκινάει ένας καμηλιέρης μια αφρικάνικη αυγή. | Και καθώς το βήμα σέρνει με καημό μες στην καρδιά | της ερήμου η αύρα φέρνει το τραγούδι από μακριά. | Τραγούδα, τραγούδα καμηλιέρη, | ετούτα εδώ τα μέρη σε θέλουν άνδρα κι όχι παιδί. | Μην κλαις γι’ αγάπη που σου πήραν, | εσένα είναι η μοίρα να ’χεις στην άμμο αγάπη πιστή. | Μπόρες πολλές θα περάσεις, | σε χώρα θα φτάσεις τρελή, ξωτική. | Εκεί θα βρεις να ξεχάσεις, | εκεί θ’ αγκαλιάσεις φιδίσιο κορμί. | Τραγούδα, τραγούδα καμηλιέρη, | ετούτα εδώ τα μέρη σε θέλουν άνδρα κι όχι παιδί.

12. Το καινούργιο τ' αγοράκι μου Τραγούδι: Μαίρη Λίντα & Απόστολος Καλδάρας
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Πώς με παίζει, πώς με παίζει στα χεράκια του, | πώς με σφίγγουν, μ' αγκαλιάζουν τα μπρατσάκια του. | αχ και τι γλυκό που είναι κι όλες το γλυκοκοιτούνε | το καινούργιο τ' αγοράκι μου, | αχ και τι γλυκό που είναι κι όλες το γλυκοκοιτούνε | το καινούργιο τ' αγοράκι μου. | Όμορφα μιλάει, γλυκά τραγουδάει | και μου ξεσηκώνει το νου, | σαν αστέρας μοιάζει, ποτέ δεν γκρινιάζει, | το μέλι του στάζει παντού, | αχ και τι γλυκό που είναι κι όλες το γλυκοκοιτούνε | το καινούργιο τ' αγοράκι μου, | αχ και τι γλυκό που είναι κι όλες το γλυκοκοιτούνε | το καινούργιο τ' αγοράκι μου. | Καμιά άλλη δε χωράει στην αγκάλη του, | μόνο που λιγάκι πίνει μα χαλάλι του, | μ' έχει περιορισμένη μα με κάνει ευτυχισμένη, | το καινούργιο τ' αγοράκι μου, | μ' έχει περιορισμένη μα με κάνει ευτυχισμένη, | το καινούργιο τ' αγοράκι μου. | Όμορφα μιλάει, γλυκά τραγουδάει | και μου ξεσηκώνει το νου, | σαν αστέρας μοιάζει, ποτέ δεν γκρινιάζει, | το μέλι του στάζει παντού, | αχ και τι γλυκό που είναι κι όλες το γλυκοκοιτούνε | το καινούργιο τ' αγοράκι μου, | αχ και τι γλυκό που είναι κι όλες το γλυκοκοιτούνε | το καινούργιο τ' αγοράκι μου.

13. Γιατί γλυκιά μου κλαις Τραγούδι: Αντώνης Ρεπάνης & Βούλα Γκίκα
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Γιατί γλυκιά μου κλαις, γιατί γλυκιά μου κλαις | γιατί γλυκιά μου κλαις και σήμερα και χτες | και την καρδιά μου σκίζεις, χωρίς να μου το λες | Θαρρείς δεν σ' αγαπώ, θαρρείς δεν σ' αγαπώ | θαρρείς δεν σ' αγαπώ μα εγώ όμως προτιμώ | τη μαύρη γης να πάρω, παρά να σ' αρνηθώ | Γιατί γλυκιά μου κλαις... | Και να 'χα δυο καρδιές, και να 'χα δυο καρδιές | και να 'χα δυο καρδιές, εσένα δυο φορές | και πάλι θ' αγαπούσα, γλυκιά μου και μην κλαις | Θαρρείς δεν σ' αγαπώ... | Και να 'χα δυο καρδιές...

14. Όταν πέσεις σ άλλα χέρια Τραγούδι: Γιώτα Λύδια & Απόστολος Καλδάρας
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Ό,τι είχα σου το χάρισα, | νιάτα, αγάπη και στοργή, | μα εσένανε, αχάριστε, | πες μου τι σε συγκινεί, | μα εσένανε, αχάριστε, | πες μου τι σε συγκινεί. | Όταν πέσεις σ' άλλα χέρια, | σ' έναν έρωτα πικρό, | τότε μοναχά θα νιώσεις | πόσο άξιζα εγώ. | Φύγε κι όπου θέλεις πήγαινε, | με το ζόρι δε σε κρατώ, | για καρδιά που δε μ' αγάπησε | δε λυπάμαι, δεν πονώ. | Είπα να σε κάνω άνθρωπο, | σύντροφό μου στη ζωή, | μα γι' αγάπη τόσο όμορφη | δεν επλάστηκες εσύ. | Όταν πέσεις σ' άλλα χέρια, | σ' έναν έρωτα πικρό, | τότε μοναχά θα νιώσεις | πόσο άξιζα εγώ. | Φύγε κι όπου θέλεις πήγαινε, | με το ζόρι δε σε κρατώ, | για καρδιά που δε μ' αγάπησε | δε λυπάμαι, δεν πονώ.

15. Μια φυλακή στενάζει Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Κάνει κρύο, κάνει αγιάζι | και μια φυλακή στενάζει, | στα κελιά αργεί να φέξει | και η ώρα πάει έξη. | Σ' αυτή τη μαύρη φυλακή | δεν ξημερώνει Κυριακή. | Τρίζουν τα κλειδιά, βροντούνε, | δεσμοφύλακες περνούνε | κι ένας καινουργιοφερμένος | κάθεται συλλογισμένος. | Σ' αυτή τη μαύρη φυλακή | δεν ξημερώνει Κυριακή. | Κάπου εδώ, κοντά, τον πάνε, | χειροπέδες του περνάνε, | τις κοιτά, χαμογελάει, | δεν τρομάζει, δεν λυγάει. | Σ' αυτή τη μαύρη φυλακή | δεν ξημερώνει Κυριακή.

16. Όση γλύκα έχουνε τα χείλη σου Τραγούδι: Θεόδωρος Σιναϊδης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Όση γλύκα έχουνε τα χείλη σου και η ματιά σου | τόση πίκρα έχει η σκληρή σου η καρδιά. | Η ματιά σου και τα χείλη σου με φέρανε κοντά σου | αλλά η καρδιά σου με διώχνει μακριά. | Τι ειρωνεία, τι τυραννία, | ν’ αγαπώ και να πονώ. | Όμως δεν είν’ αμαρτία να σ’ αγαπώ με λατρεία | και ν' αντικρίζω κακία κρυμμένη μες στα φιλιά; | Όση γλύκα έχουνε τα χείλη σου και η ματιά σου | τόση πίκρα έχει η σκληρή σου η καρδιά. | Τι ειρωνεία, τι τυραννία, | ν’ αγαπώ και να πονώ. | Όμως δεν είν’ αμαρτία να σ’ αγαπώ με λατρεία | και ν’ αντικρίζω κακία κρυμμένη μες στα φιλιά; | Όση γλύκα έχουνε τα χείλη σου και η ματιά σου | τόση πίκρα έχει η σκληρή σου η καρδιά.

17. Αφού αμαρτήσανε τα δυο σου χείλια Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Απ’ του σπιτιού σου τα σκαλοπάτια | δεν θα περάσω άλλη φορά | αφού αμαρτήσανε τα δυο σου μάτια | κι άλλον κοιτάξανε ερωτικά | Δεν θα κοιτάξουμε ξανά τα αστέρια | ποτέ οι δυο μας άλλη φορά | αφού αμαρτήσανε τα δυο σου χέρια | κι άλλον αγκάλιασαν ερωτικά | Μες την καρδιά μου δεν νιώθω ζήλια | όλα πεθάνανε τελειωτικά | αφού αμαρτήσανε τα δυο σου χείλια | και άλλον φιλήσανε ερωτικά

18. Καλή τύχη Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Δε σε κρίνω που δε μ’ αγαπάς | η καρδιά είναι δικιά σου | εγώ φεύγω απ’ τα όνειρά σου | και καλή τύχη όπου κι αν πας | Μίσος δε σου κρατώ | τη ζωή σου εσύ κυβερνάς | λάθος έκανα εγώ | στους παλμούς της δικής σου καρδιάς | Γι’ αυτό φεύγω απ’ τα όνειρά σου | και καλή τύχη όπου κι αν πας | Δε σε κρίνω που δε μ’ αγαπάς | η καρδιά είναι δική σου | εγώ φεύγω από τη ζωή σου | και καλή τύχη όπου κι αν πας | Μίσος δε σου κρατώ | τη ζωή σου εσύ κυβερνάς | λάθος έκανα εγώ | στους παλμούς της δικής σου καρδιάς | Γι’ αυτό φεύγω απ’ τα όνειρά σου | και καλή τύχη όπου κι αν πας

19. Στην Παναγιά ορκίστηκα Τραγούδι: Φούλη Δημητρίου
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Στην Παναγιά ορκίστηκα | και στην καρδιά μου απάνω, | εσένα πρωτοαγάπησα, | μ' εσένα να πεθάνω, να πεθάνω. | Αν και μου λεν' η αγάπη σου | δεν έχει εμπιστοσύνη, | κι αν συνεχίσω να σ' αγαπώ | καρδιά δεν θα μου μείνει, | μα εγώ θα μείνω πλάι σου | και ό,τι θέλει ας γίνει, ας γίνει. | Με πόνο και με δάκρυα | τρέφεις τα όνειρά μου, | όμως εγώ αδιαφορώ, | ακούω την καρδιά μου, την καρδιά μου. | Αν και μου λεν' η αγάπη σου | δεν έχει εμπιστοσύνη, | κι αν συνεχίσω να σ' αγαπώ | καρδιά δεν θα μου μείνει, | μα εγώ θα μείνω πλάι σου | και ό,τι θέλει ας γίνει, ας γίνει.

20. Τώρα κλαις Τραγούδι: Γιώργος Χατζηαντωνίου
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Θα σου φύγω, στο ’χα πει | θα σου φύγω και γέλαγες εσύ | πριν μ’ αφήσεις σημάδια | και τα όνειρα άδεια | Θα σου φύγω, σ’ το ’χα πει | Τώρα κλαις γιατί κλαις | συ δεν είσαι που γέλαγες χτες | μόνη σου έχεις γκρεμίσει | όσα εγώ είχα χτίσει | τώρα τάχα γιατί κλαις | Θα σου φύγω, στο ’χα πει | θα σου φύγω και γέλαγες εσύ | θα βρεθεί άλλο ταίρι | να με πάρει απ’ το χέρι | και θα φύγω, στο ’χα πει | Τώρα κλαις γιατί κλαις | συ δεν είσαι που γέλαγες χτες | μόνη σου έχεις γκρεμίσει | όσα εγώ είχα χτίσει | τώρα τάχα γιατί κλαις

Για ακρόαση κάντε κλικ στους παρακάτω τίτλους τραγουδιών του δίσκου: