Τρίτη, 22 Απριλίου 2014

Σήμερα





















01. Στη Νέα Μενεμένη Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Βασίλης Μαστροκώστας
Ένα λαϊκό τραγούδι | με ρεμπέτικη φωνή | μες στο καπηλειό σού λέει | για μια Φραγκοσυριανή. | Κι όλο πίνεις και καπνίζεις | την παλιοζωή σου βρίζεις | με καρδιά βαλαντωμένη | μες στη Νέα Μενεμένη. | Πόσα χρόνια στα καράβια | και στα κύματα εμπρός | σε σήμαδεψ' η αρμύρα | κι ο ανάποδος καιρός.

02. Το καλύτερο κορίτσι Τραγούδι: Πίτσα Παπαδοπούλου
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Το καλύτερο κορίτσι είμ' εγώ | μα εσύ δεν το εκτίμησες αυτό. | Κατά βάθος με λατρεύεις | αλλά πάντα με παιδεύεις | και με άλλες τριγυρίζεις και πονώ. | Το καλύτερο κορίτσι είμ' εγώ | μα εσύ δεν το εκτίμησες αυτό. | Βρήκες θύμα και με κάνεις όπως θες | σπίτι εγώ κι εσύ σε άλλες αγκαλιές. | Μα το θύμα σαν ξυπνήσει | κάποιο βράδυ θα σ' αφήσει | κι αν σου φύγω και πονάς εσύ θα φταις. | Το καλύτερο κορίτσι είμ' εγώ | μα εσύ δεν το εκτίμησες αυτό.

03. Η νύχτα αυτή Τραγούδι: Λεωνίδας Βελής
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Βασίλης Μαστροκώστας
Η νύχτα αυτή είναι ίδια σαν όλες τις νύχτες, | στο άδειο κρεβάτι τη σκέψη μου εσύ τυραννάς, | τις ώρες μετρώ και μιλάω με τους λεπτοδείκτες, | για σένα έχω γίνει θυσία μα εσύ το ξεχνάς, | κι η αγάπη σου βραχνάς. | Και με του τοίχου το ρολόι | αρχίζω το κουβεντολόι ως το ξημέρωμα | η θύμησή σου με πονάει | και κάθε ώρα που περνάει, ω,ω,ω, είναι μαχαίρωμα. | Αυτός ο καημός δε μ' αφήνει τα μάτια να κλείσω, | και μες στο σκοτάδι τον ίσκιο σου ψάχνω να βρω, | ψυχή δεν υπάρχει εδώ και με ποιόν να μιλήσω | εσύ έχεις φύγει και μοιάζει το σπίτι νεκρό, | θλιμμένο και πικρό. | Και με του τοίχου το ρολόι | αρχίζω το κουβεντολόι ως το ξημέρωμα | η θύμησή σου με πονάει | και κάθε ώρα που περνάει, ω,ω,ω, είναι μαχαίρωμα, | είναι μαχαίρωμα.

04. Τώρα μαζί Τραγούδι: Πίτσα Παπαδοπούλου
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Να που χαμογέλασε και για μένα η μοίρα, | να που ξαναγάπησα μια καρδιά χρυσή. | Στον πικρό κατήφορο που μια μέρα πήρα | μ’ έπιασες, με γλίτωσες, ταίρι μου, εσύ. | Τώρα μαζί καινούργιο δρόμο | θα πάρουμε χωρίς γιατί. | Δίχως βαρύ σταυρό στον ώμο | όλα για μας θα ’ναι γιορτή. | Βάδιζα δακρύζοντας και παραμιλούσα, | μέσα στο κεφάλι μου έκαιγαν φωτιές. | Ήθελα να κοιμηθώ μήπως και ξεχνούσα, | μα τις νύχτες άγρυπνη μέτραγα πληγές. | Τώρα μαζί καινούργιο δρόμο | θα πάρουμε χωρίς γιατί. | Δίχως βαρύ σταυρό στον ώμο | όλα για μας θα ’ναι γιορτή.

05. Τα μόρτια και τα ντόρτια Τραγούδι: Λεωνίδας Βελής
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Βασίλης Μαστροκώστας
Ξημερώματα Σαββάτο μεθυσμένοι με ρακί | ο Αντρέας με το Στράτο κάτω στην Πειραϊκή | παίξαν ζάρια με το Χάρο, δυο τριγώνια μ' ένα σμπάρο, | παίξαν ζάρια με το Χάρο, δυο τριγώνια μ' ένα σμπάρο. | Άιντε ρίχτε τα να πάμε, | ό,τι κάτσει μπρος και πίσω | κι αν κερδίσετε ρε μάγκες, ωχ ω | τη ζωή, τη ζωή, τη ζωή θα σας χαρίσω, | τη ζωή, τη ζωή, τη ζωή θα σας χαρίσω. | Πιάσανε ψιλή κουβέντα, άναψαν και τσιγαριά, | μα ο Χάρος είχε ρέντα κι έριξε καλή ζαριά, | κι απομείνανε τα μόρτια με τους άσους και τα ντόρτια, | κι απομείνανε τα μόρτια με τους άσους και τα ντόρτια. | Άιντε ρίχτε τα να πάμε, | ό,τι κάτσει μπρος και πίσω | κι αν κερδίσετε ρε μάγκες, ωχ ω | τη ζωή, τη ζωή, τη ζωή θα σας χαρίσω, | τη ζωή, τη ζωή, τη ζωή θα σας χαρίσω. | Κι απομείνανε τα μόρτια με τους άσους και τα ντόρτια, | κι απομείνανε τα μόρτια με τους άσους και τα ντόρτια.

06. Τι να με κάνεις να με δεις Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Βασίλης Παπαδόπουλος
Τι να με κάνεις να με δεις τώρα, κυρία μου; | Είσαι παρένθεση, | με άλλη γράφω τώρα πια την ιστορία μου. | Δεν είμαι τρένου πια σταθμός | και του τσιγάρου σου καπνός, | χαλί να με πατήσεις. | Είμαι στα στήθια μαχαιριά, | πληγή βαθιά μες στην καρδιά | που δεν μπορείς να κλείσεις. | Τι να με κάνεις να με δεις μ' αυτά τα χείλη σου | που ξεδιψάσανε, | σαν να 'ταν βρύση, γνωστοί και φίλοι σου.

07. Δυο φορές να σ' αγαπήσω Τραγούδι: Πίτσα Παπαδοπούλου
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Βασίλης Παπαδόπουλος
Πού να 'βρω δάκρυ για να σε κλάψω, | μου 'χει στερέψει από καιρό, | πού να 'βρω τρόπο να σ' αντιγράψω, | να κλαίω δίχως να το μπορώ. | Δυο φορές να σ' αγαπήσω | είναι δύσκολο πολύ, | μια συγγνώμη δεν κολλάει | της καρδιάς μου το γυαλί. | Πού να βρω αγάπη για να σου δώσω, | πού να ΄βρω χείλη για να σε πιω, | ήταν δικό σου το πρώτο αντίο, | το τελευταίο στο λέω εγώ. | Δυο φορές να σ' αγαπήσω | είναι δύσκολο πολύ, | μια συγγνώμη δεν κολλάει | της καρδιάς μου το γυαλί.

08. Τι να μας πεις, τι να μας πεις Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Βασίλης Παπαδόπουλος
Εσύ δεν έφαγες χαστούκι να πονέσεις, | εσύ δεν έζησες ποτέ με δανεικά, | εσύ κατάφερες στα μαλακά να πέσεις | και στη ζωή σου ήρθαν όλα βολικά. | Τι να μας πεις, τι να μας πεις, τι να μας πεις | κι απ' την Ακρόπολη να πέσεις θα σωθείς, | κι απ' την Ακρόπολη να πέσεις θα σωθείς, | τι να μας πεις, τι να μας πεις, τι να μας πεις. | Εσύ δεν έφαγες ποτέ ψωμί κι αλάτι, | μίλαγαν πάντοτε για σένα τα λεφτά, | εσύ δεν έκανες το πάτωμα κρεβάτι | γιατί κοιμόσουνα μες στα μεταξωτά. | Τι να μας πεις, τι να μας πεις, τι να μας πεις | κι απ' την Ακρόπολη να πέσεις θα σωθείς, | κι απ' την Ακρόπολη να πέσεις θα σωθείς, | τι να μας πεις, τι να μας πεις, τι να μας πεις.

09. Η αγάπη σου σκαρί Τραγούδι: Πίτσα Παπαδοπούλου
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Βασίλης Μαστροκώστας
Γείρε και κοιμήσου εδώ, σβήσε και τη λάμπα | και στα χείλη σου τα δυο το φιλί μου στάμπα. | Στη ζωή μας τη μικρή που όλο λιγοστεύει, | η αγάπη σου σκαρί που με ταξιδεύει, | η αγάπη σου σκαρί που με ταξιδεύει, | στη ζωή μας τη μικρή που όλο λιγοστεύει. | Δεν χρειάζεται φωτιά να καεί το στρώμα, | έχεις κάρβουνο ματιά, φλογισμένο στόμα. | Στη ζωή μας τη μικρή που όλο λιγοστεύει, | η αγάπη σου σκαρί που με ταξιδεύει, | η αγάπη σου σκαρί που με ταξιδεύει, | στη ζωή μας τη μικρή που όλο λιγοστεύει. | Το ρολόι μην κοιτάς, ξέχασε την ώρα, | μες στα χέρια σου κρατάς την αγάπη τώρα. | Στη ζωή μας τη μικρή που όλο λιγοστεύει, | η αγάπη σου σκαρί που με ταξιδεύει, | η αγάπη σου σκαρί που με ταξιδεύει, | στη ζωή μας τη μικρή που όλο λιγοστεύει.

10. Δεν ήταν μια περαστική Τραγούδι: Λεωνίδας Βελής
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Βασίλης Μαστροκώστας
Δεν ήταν μια περαστική, μια σκέτη γνωριμία, | ήταν πολύ χαριστική, καημός και τρικυμία, | ήταν πολύ χαριστική, καημός και τρικυμία, | δεν ήταν μια περαστική, μια σκέτη γνωριμία. | Είναι γιορτές οι Κυριακές γι' αυτούς που αγαπάνε, | για μένα είναι φυλακές που ισόβια με κρατάνε, | για μένα είναι φυλακές που ισόβια με κρατάνε, | είναι γιορτές οι Κυριακές γι' αυτούς που αγαπάνε. | Δεν ήταν φίλε τόσο απλό και μη γελάς μαζί μου, | ακόμα εκείνη που αγαπώ ρυθμίζει τη ζωή μου, | ακόμα εκείνη που αγαπώ ρυθμίζει τη ζωή μου, | δεν ήταν φίλε τόσο απλό και μη γελάς μαζί μου.

11. Της άνοιξης λουλούδι μου Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Ήμουν καμάρι στο ντουνιά, | το πιο γλυκό μεράκι, | τώρα το αίμα κι η ματιά | Σταλαγματιά, σταλαγματιά | κυλάνε στο σοκάκι. | Της άνοιξης λουλούδι μου άλλο μπαξέ στολίζεις | και στ' όνειρο αγγελούδι μου περνάς και δε μ' αγγίζεις, | και στ' όνειρο αγγελούδι μου περνάς και δε μ' αγγίζεις, | της άνοιξης λουλούδι μου άλλο μπαξέ στολίζεις. | Ήμουν μια έμπνευση γλυκιά, | στη σκέψη του συνθέτη, | κι εσύ, σκληρή, σε μια νυχτιά, | Λαβωματιά, λαβωματιά | μ' έκανες πίκρα σκέτη. | Της άνοιξης λουλούδι μου άλλο μπαξέ στολίζεις | και στ' όνειρο αγγελούδι μου περνάς και δε μ' αγγίζεις, | και στ' όνειρο αγγελούδι μου περνάς και δε μ' αγγίζεις, | της άνοιξης λουλούδι μου άλλο μπαξέ στολίζεις.

12. Για σένανε αργοπεθαίνω Τραγούδι: Λεωνίδας Βελής
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Δίχως άστρα και βαρύς ο ουρανός | και μονάχος στα σοκάκια περπατάω, | τη ντροπή μου δεν τη λέω κανενός | πως με πρόδωσες κι αβάσταχτα πονάω. | Για σένανε αργοπεθαίνω | κορμί χαμένο, κορμί χαμένο, | για σένανε αργοπεθαίνω | κορμί χαμένο, κορμί χαμένο. | Δίχως άστρα και βαρύς ο ουρανός |κι οι ταβέρνες όλες έχουνε σφαλίσει, | πώς να πάω να πλαγιάσω ορφανός | στη φωλιά μας που με αίμα σου 'χα χτίσει. | Για σένανε αργοπεθαίνω | κορμί χαμένο, κορμί χαμένο, | για σένανε αργοπεθαίνω | κορμί χαμένο, κορμί χαμένο.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης