Τρίτη, 22 Απριλίου 2014

Μαζί με τον Γρηγόρη





















01. Ο έρωτας γεννήθηκε για δύο Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Ο έρωτας γεννήθηκε για δύο | Και τρίτος δεν χωράει μες στους δυο | Γι' αυτό απ' τη ζωή σου εγώ θα φύγω | Ο τρίτος φέρνει πάντα χωρισμό | Αγάπη μου γι' αυτό | Θα κλάψουμε κι οι δυο | Αφού ήτανε της μοίρας μας γραφτό | Ο έρωτας γεννήθηκε για δύο | Ο τρίτος φέρνει πάντα χωρισμό | Στο δρόμο της ζωής μου ήρθες βράδυ | για σένα και για μένα είναι αργά | και φύγε όπως ήρθες στο σκοτάδι | πριν έρθει στις καρδιές μας συμφορά

02. Ένα σπίρτο αναμμένο Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης 
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Ουρανία Λιανδράκη
Ένα σπίρτο αναμμένο | πέταξες μες στην καρδιά μου | κι όταν φούντωσαν οι φλόγες | έφυγες από κοντά μου. | Τίποτα δεν έχω πια, | ούτε αγάπη ούτε καρδιά, | ούτε αγάπη ούτε καρδιά, | τίποτα δεν έχω πια. | Της αγάπης μου το δάκρυ | το 'χω πιει σαν το νερό, | πώς το βάσταξε η καρδιά σου | να μ' αφήσεις να καώ. | Τίποτα δεν έχω πια, | ούτε αγάπη ούτε καρδιά, | ούτε αγάπη ούτε καρδιά, | τίποτα δεν έχω πια.

03. Τα ματόκλαδά σου λάμπουν Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Μάρκος Βαμβακάρης | Στίχοι: Μάρκος Βαμβακάρης
Τα ματόκλαδά σου λάμπουν βρε | σαν τα λούλουδα του κάμπου | σαν τα λούλουδα του κάμπου βρε | τα ματόκλαδά σου λάμπουν | Τα ματάκια σου αδερφούλα βρε | μου ραγίζουν την καρδούλα | μου ραγίζουν την καρδούλα βρε | τα ματάκια σου αδερφούλα | Τα ματόκλαδά σου γέρνεις βρε | νου και λογισμό μου παίρνεις | νου και λογισμό μου παίρνεις βρε | Τα ματόκλαδά σου γέρνεις βρε | Τα ματάκια σου να βγούνε βρε | σαν και μένα δε θα βρούνε | σαν και μένα δε θα βρούνε βρε | τα ματάκια σου να βγούνε

04. Βροχή στα δειλινά Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γιάννης Γλέζος | Στίχοι: Κώστας Κινδύνης
Μου κάψανε τη στέγη οι κεραυνοί | και μ’ άρπαξ’ η βροχή και με κρατάει. | Δεν ψάχνω, δε ρωτώ πού πήγε τ’ όνειρο, | πώς έφυγ’ η αγάπη και πού πάει. | Βροχή στα δειλινά, ελπίδα πουθενά, | τη φτώχεια μου φτωχότερη τη βλέπω. | Παράθυρα κλειστά, τα όνειρα σβηστά, | κι εγώ ξερό κλαρί στη μέση στέκω. | Περιστεράκι της φτωχιάς μου αυλής | που σ’ είχα συντροφιά κι ελπίδα μόνη, | ξεψύχησες απόψε μες στα χέρια μου | και κλείσαν τώρα τ’ ουρανού οι δρόμοι.

05. Αλίμονο στην τύχη σου Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Αν θα πάθω τη ζημιά που περιμένω | εγώ νομίζω δεν θα κρατηθώ, | αν θα πάθω τη ζημιά που περιμένω | ανάλογα κι εγώ θα σου φερθώ, | αν θα πάθω τη ζημιά που περιμένω | ανάλογα κι εγώ θα σου φερθώ, | αν θα πάθω τη ζημιά που περιμένω | εγώ νομίζω δεν θα κρατηθώ. | Θα 'ρθω μες στο σπίτι σου | κι αλίμονο στην τύχη σου, | κι αλίμονο στην τύχη σου, | θα 'ρθω μες στο σπίτι σου. | Να το ξέρεις, παραμύθια δεν σηκώνω | εγώ δεν είμαι από 'κείνα τα παιδιά, | που τα βλέπουνε και κάνουν το κορόιδο | την ξέρεις τη δική μου την καρδιά, | που τα βλέπουνε και κάνουν το κορόιδο | την ξέρεις τη δική μου την καρδιά, | να το ξέρεις, παραμύθια δεν σηκώνω | δεν είμαι από 'κείνα τα παιδιά. | Θα 'ρθω μες στο σπίτι σου | κι αλίμονο στην τύχη σου, | κι αλίμονο στην τύχη σου, | θα 'ρθω μες στο σπίτι σου.

06. Αύριο πάλι Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Δήμος Μούτσης | Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Αύριο πάλι, αύριο πάλι θα 'ρθω να σε βρω | Κρίμα που δεν με πιστεύεις | Κρίμα που μ' αφήνεις μόνο μου να ζω | Αύριο πάλι, αύριο πάλι θα 'ρθω να σου πω | Κρίμα που δεν με πιστεύεις | Κρίμα που δεν ξέρεις πόσο σ' αγαπώ

07. Στου Μπελαμή το ουζερί Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Στου Μπελαμή το ουζερί | Τα ούζα έπινε σερί | Το παλικάρι το χλωμό το πικραμένο | Όπως κι εγώ κάποια φορά | Όταν  με πρόδωσαν σκληρά | Και από τότε με πιοτό αργοπεθαίνω | Στου Μπελαμή το ουζερί | Λόγια πικρά, κορμιά νεκρά | Βλέμμα σβησμένο | Ζήση μου ψεύτρα και σκληρή | Μου 'δειξες δρόμο σκοτεινό | Και λαθεμένο | Παλικαράκι μου χλωμό άκου και εμένα τι θα σου πω | δεν πρέπει άντρας για γυναίκα να δακρύζει. | Ξέχασ' την και άλλη αγάπη βρες | Πάψε να πίνεις και να κλαις | δες το φινάλε μου και πες μου αν αξίζει | Στου Μπελαμή το ουζερί | Λόγια πικρά, κορμιά νεκρά | Βλέμμα σβησμένο | Ζήση μου ψεύτρα και σκληρή | Μου 'δειξες δρόμο σκοτεινό | Και λαθεμένο

08. Ο μπαγλαμάς Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Άκου πως κλαίει ο μπαγλαμάς | κλαίει κορίτσι μου για μας | δάκρυ τα τέλια στάζουνε | οι δρόμοι μας αλλάζουνε | Αναστενάζει ο μπαγλαμάς | δεν ήταν η χαρά για μας | πώς να ταιριάξω μ' άλληνε | ψεύτικε κόσμε γυάλινε

09. Στο καφενείο του Ανδρέα Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Κώστας Παπαδόπουλος | Στίχοι: Γιώργος Βρούβας
Στο καφενείο του Ανδρέα | δυο φίλοι μου 'φεραν τα νέα | ότι παντρεύτηκες, | κι εγώ που είχα φυλαγμένα | χιλιάδες όνειρα για σένα | ούτε με σκέφτηκες. | Το δικό μας το ρομάντζο ήτανε αυτοτελές | οι σελίδες του γεμάτες ψέματά σου, | το δικό μας το ρομάντζο ήτανε για να το κλαις | σ' αγαπούσα κι άλλον είχες μέσα στην καρδιά σου. | Στο καφενείο του Ανδρέα | μπροστά σε όλη την παρέα | την πρέφα έστησα, | κι ύστερα πήγα στην ταβέρνα | πιες ένα, πιες και άλλο ένα | για σένα μέθυσα. | Το δικό μας το ρομάντζο ήτανε αυτοτελές | οι σελίδες του γεμάτες ψέματά σου, | το δικό μας το ρομάντζο ήτανε για να το κλαις | σ' αγαπούσα κι άλλον είχες μέσα στην καρδιά σου.

10. Ο κυρ Θάνος Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Ο κυρ Θάνος πέθανε παραπονεμένος | ώρα δυο στο καπηλειό του Χατζηθωμά. | Τελευταία πέρναγε φτώχειες ο καημένος | κι είχε βάλει ενέχυρο και τον μπαγλαμά. | Τον μπαγλαμά, τ' αδέρφι του | που τού 'φτιαχνε το κέφι του | ενέχυρο τον έδωσε | και ο κυρ Θάνος έσβησε. | Κάποιος αν του πλήρωνε κάτι λίγα χρέη | θα 'χε τ' οργανάκι του, θα 'ταν στη ζωή. | Μα κανείς δεν ρώτησε, τάχα γιατί κλαίει. | Τον καημό του αλλουνού ποιος τον εννοεί; | Τον μπαγλαμά, τ' αδέρφι του | που τού 'φτιαχνε το κέφι του | ενέχυρο τον έδωσε | και ο κυρ Θάνος έσβησε.

11. Έχασες τον Γιώργη Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Έχασες τον Γιώργη, τ' όμορφο παιδί, | έχασες τον Γιώργη, τ' όμορφο παιδί, | και γυρνάς στους δρόμους τώρα σαν τρελή, | έχασες τον Γιώργη, τ' όμορφο παιδί. | Κι η καρδιά σου καίγεται | και ο πόνος σου δε λέγεται. | Τώρα ο Γιωργάκης μ' άλληνε γυρνά, | τώρα ο Γιωργάκης μ' άλληνε γυρνά, | και στην κάνει μόστρα μες στη γειτονιά, | τώρα ο Γιωργάκης μ' άλληνε γυρνά. | Κι η καρδιά σου καίγεται | και ο πόνος σου δε λέγεται.

12. Αντιλαλούν οι φυλακές Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Μάρκος Βαμβακάρης | Στίχοι: Μάρκος Βαμβακάρης
Αντιλαλούνε οι φυλακές | τ' Ανάπλι και Γεντί Κουλές | Αντιλαλούνε τα σήμαντρα | Συγγρού και παραπήγματα | Αν είσαι μάνα και πονείς | έλα μια μέρα να με δεις | Έλα πριν με δικάσουνε | κλάψε να μ' απαλλάξουνε

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης